Mówię tu o Carry w Pruszkowie. Nie ma to jak dowiedzieć się o zwolnieniu z pracy tego samego dnia. Jako zastępczyni kierownika robiłam za samego kierownika sprzątaczkę „informatyka” i nie wiem kogo jeszcze. Zarobki wydają się dobre ale nie adekwatne do obowiązków. Robiłam większość rzeczy za kierowniczkę podczas gdy ta rozmawiała przez telefon, odpisywała na mess, plotkowała, zachowywała się jakby miała 20 lat bądź wychodziła na „godzinne” przerwy z partnerem. Pracowałam tam ponad rok i przez kierowniczkę zwolniło się tam łącznie 10 osób. Grafiki ? Beznadziejne robione jak dla robota: poniedziałek wtorek 11h środa wolne czwartek 9 h piątek i sobota 11h. Odkąd zaczęłam tam prace nie miałam czasu na nic innego. Kierowniczka kompletnie nie uwzględnia próśb i potrzeb pracownika ponieważ jej pójście do spa czy zrobienie ust jest ważniejsze niż twoja wizyta u lekarza czy wizyta u notariusza i tym podobne. Od kierowniczki jedyne co słyszałam to „może i schudnąć możesz ale nie w tym życiu” „ nie jedz tego bo będziesz gruba” „gdybys miała diety pudełkowe jak ja to byś schudła. Regionalna ma totalnie w (usunięte przez administratora) to co się dzieje na sklepie. Zatem jeśli lubisz być poniżany , wykorzystywany (często się zdarzało ze kierowniczka stała za kasą z pracowniczką która jej lizała d**ę i gadały całe dnia a ja pracowałam sama) i nie mieć życia prywatnego pracując po 11 h codziennie to polecam Ci prace w Carry w Pruszkowie.
Jak jest możliwe że ta firma jeszcze istnieje ,jest coś takiego ja 40godxinny tydzień pracy. Mam nadzieję że chociaż placą nadgodziny. A przerwy należą się każdemu ,może ktoś to zglosi do inspekcji pracy albo nagłośni w mediach
Witam was wszyscy byli oraz teraźniejsi pracownicy! Mam do was pytanie odnośnie kierownictwa w waszych salonach:) Po pierwsze: Czy pracując 12 godzin macie przerwę 45 minutową, czy również wam kierownik ucina do 30 minut bez żadnego konkretnego powodu a raczej z jego upodobań? Po drugie: jak wyglada wasza praca będąc po 4 osoby na zmianie mając dość duża dostawę? Tez jedna osoba klipsuje na kasie a reszta chodzi i klepie wieszaki bez sensu mimo, ze można robić dostawę? Po trzecie: czy u was na salonie każdy musi być rozdzielony i najlepiej zeby ze sobą w ogóle nie rozmawiać bo to przecież zbrodnia wymienić z koleżanka kilka słów:))) mimo iż nie stoi się bezczynnie i zaczyna rozmawiać, a nadal pracuje. Czy tak powinna wyglądać atmosfera w pracy? Czy u was kierownictwo potrafi zrobić Vm? Czy zna tylko teorie, a w praktyce nie potrafi nic zrobić, ale twoja pracę ocenia i poprawia mimo iż jest zrobiona dobrze? :) Czy również chcąc mieć wolny dzień, trzeba się o niego prosić z minimum 2 miesięcznym wyprzedzeniem? Czy u was kierownik sam wybiera wam urlop nie pytając was o zdanie, bo przecież po co prawda? Chętnie dowiem się jak to u was wygląda!
Nasz kierownicza chodząc po 8 h robi sobie przerwę pół godzinna i czasem idzie jeszcze na 15 min gdzie przy 8h pracy powinna mieć tylko 15 min. Ty jeśli wyjdziesz 3 min później ze swojej przerwy to już pouczania. Jeśli się nie podlizujesz kiero to jesteś traktowana po prostu jak sprzątaczka. A panie zastępczynię razem z kiero siedzą i nic nie robią. Kawę pić za kasą i gadać. Kraków
dekorator za cały miesiąc układania i starania się dostał 50 złoty od sprzedawców więcej juz się nie ma po co starać
Co z tego, że są instrukcje i wytyczne od centrali? Wyobraź sobie sklepy różnią się od siebie, mają inny układ, meble, inne zatowarowanie. Nie zbudujesz wszystkiego tak jak jest w instrukcji więc musisz użyć swojego mózgu aby ten towar logicznie rozłożyć i aby miało to ręce i nogi a na moim sklepie no niestety nawet osoby funkcyjne nie ogarniają Vm, więc wychodzi na to że nie jest tak proste jakby mogło się wydawać. Ja doskonale zdaję sobie sprawę z obowiązków osób funkcyjnych ale ja im pomagam. Przeceniam sklep, zdejmuje zwroty, pakuje zwroty, uzupełniam formularze, liczę dostawy, przyjmuje je jak i również klipsuje i rozwieszam. Przestańcie już się użalać nad swoim życiem, jak to wy nie macie ciężko jako osoba funkcyjna bo każdy zasługuje na godne wynagrodzenie nie tylko Wy. W poprzedniej pracy byłam osobą funkcyjną i wiem z czym to się wiąże ale nigdy nikomu nie powiedziałam że dane stanowisko nie zasługuje na premię…
Wielkie podziękowania dla Pani Kamilii ze sklepu za pomoc. W sklepie internetowym Carry nie było danego rozmiaru 2 sukienek. Po obdzwonieniu przez telefon sklepów Carry Bydgoszcz Toruń Gdańsk i inne miasta czy mają tam dostępne modele. Nie mieli ich i rozmiaru S. Zadzwoniłem tutaj do Carry w King Cross Marcelin. Odebrała Pani Kamila sprawdziła po kodzie produktów czy posiada sukienki na stanie sklepu i uwaga jako jedyna zaoferowała możliwość sprawdzenia w systemie gdzie te sukienki są dostępne w innych sklepach Carry w Polsce. Poprzednie moje 11 tel. Po sklepach i nikt nie wpadł na ten pomysł. Okazało się że sukienki dostępne są 130 km dalej ode mnie. Pani Kamila skontaktowała się z tamtym sklepem i zrobiła mi ich rezerwacje bym mógł w weekend pojechać i zakupić je tam. Bardzo dziękuję Pani Kamili za pomoc; inicjatywę serdeczność i rozwiązanie problemu. Pozdrawiam i życzę sukcesów w pracy i spełnienia zawodowego. Pracownik z energia inicjatywą i pozytywnym działaniem w celu uzyskania zadowolenia klienta.
Ale jak wejdziesz na stronę Googla King crossa to tam też jest taka sama opinia i to raczej z autentycznego konta więc widać jaka zawiść ludzka panuje a klient może faktycznie był bardzo zadowolony z tego co jest napisane a klienci tu też wydają opinie (?)
Hej dostaliście premię kwartalne(dekoratorzy) ? Bo miała być na początku tygodnia, jest wtorek i nadal nie ma. Ciekawe czy osobom z centrali też się tak spóźniają z premiami?! Ludzie mają opłaty z którymi np nie mogą się spóźnić !!!!!
Niedostalismy nic , przecież premie maja być wypłacane 20. Mogliby uprzedzić o jakichkolwiek spóźnieniach. Nie rozumiem takich sytuacji, my musimy być na czas ze wszystkim, informować jak coś nam nie pójdzie. A z ich strony? Za taka pracę jaka wykonujemy? Jesteśmy rozczarowani.
Premie są uznaniowe czyli wypłacane wg woli i uznania pracodawcy, więc może po prostu się nie należą z jakiegoś względu. Nie ma też określonych wytycznych odnośnie premii deko z działu vm, jest tylko regulamin premii za sprzedaż.
Nie bądź taka do przodu, bo Cię z tyłu zabraknie … Jest powiedziane że mają być ,więc będą bez paniki!
Premie uznaniowe sa przyznawane co miesiac i wypłacane do 20-dnia kolejnego miesiaca z zachowaniem stawek obowiazujacych w sieci. A wiemy że są przyznane, bo kpv dawał znać Ja tylko czekam, aż przyjdą i zgłaszam to do PIP, że to nie pierwszy raz jak tak się spóźniają, za każdy dzień spóźnienia należą się odsetki. A od tej firmy nawet nie usłyszysz przepraszam za spóźnienie
To jest premia uznaniowa ! Żadnych odsetek za spóźnienie nie zapłacą ,takie ciś dotyczy jedynie wynagrodzenia podstawowego.
Przeczytajcie sobie w internecie informacje odnośnie premii uznaniowych, od razu rozwieją się Wam wszystkie wątpliwości.
Ma ktoś z was sprawdzone info dlaczego Pan F. zakończył współpracę z firmą?
jestem zażenowana tym że już 5 dni temu miały być premie kwartalne a dalej ich nie ma i nikt nie chce nam powiedzieć kiedy będą i czy będą one. Jak się pytamy kpv to nic nie wie a Pan ziembiewicz milczy na ten temat. Co 3 miesiące ten sam problem. aż się pracować nie chce!
Hejo, jest wolne stanowisko dla sprzedawcy tu w Poznaniu, niestety nie napisali konkretnie lokalizacji. Mniejsza z tym, awansował ktoś z was i przedstawi mi jak to wyglądało. W ofercie piszą o kilku ścieżkach rozwoju i awansu w zależności od predyspozycji, a z drugiej strony szukają teraz kierowników i ich zastępców, co daje mi do myślenia
Ogłoszenia są ciągle nawet jak nie ma wolnych etatów, budują sobie baze tak robią na każdy sklep mimo ze nie szukają.
Niedawno byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w jednym ze sklepów w Wielkopolsce. Rozmowa kwalifikacyjna (o ile tym można ją nazwać) była conajwyżej przeciętna. Pani kierownik sklepu mówiąc krótko nie ma obycia. Nie przedstawiła się, nie podała ręki, ogólnie nie była przygotowana na tę rozmowę (nie miała wydrukowanego CV, nie zapytała jak się nazywam, nie znała mojej dotychczasowej ścieżki zawodowej), co moim zdaniem jest niedopuszczalne. Od razu zaznaczyła, że praca za najniższą krajową + premia, ktorą można dostać, ale nie trzeba, praca ciężka, cały dzień na nogach. Zmiany od 9:30-21, to jej zdaniem 11h pracy, najwidoczniej matematyka jest jej obca. Podkreśliła, że może w styczniu będą podwyżki, ale to nie wiadomo jak dostosuje się firma do ustaleń rządu , może jeden weekend wolny w miesiącu, ale też nie gwarantuje - zero znajomości prawa pracy.. Uważam taka osoba nie powinna zajmować takiego stanowiska. Czy dostałabym tam pracę - nie wiem, bo kierowniczka ma zadzwonić tydzień po rozmowie. Czy przyjęłabym pracę w tej firmie - stanowcze NIE. Niby nie powinnam się sugerować przebiegiem rozmowy o pracę, jednak na pewno nie zakupie w tym sklepie już ani jednego ubrania.
W sumie jedyne pytania to czy jestem dyspozycyjna oraz czy najniższą krajowa jest satysfakcjonująca pensją.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
(usunięte przez administratora)
Oni od zawsze czytają wpisy. Wątpię że jakiś wpis śmieszny posunął centralę do zwolnienia pracownika. Gdyby tak było, to regionalni i kierownicy byliby wymieniani jak rękawiczki. Pan Filip był najbardziej w porządku z nich wszystkich, kulturalny, z poczuciem humoru. Czasem jakimś sarkazmem zarzucił, trzeba mieć dystans do siebie, by potrafić je zrozumieć. Wam zawsze będzie w (usunięte przez administratora) źle.
Dla nas był mega chamski bez powodu i za grosz kultury nie miał. Odzywał się w taki sposób, że wszyscy byli w osłupieniu jak to możliwe żeby przełożony tak śmiał się odezwać. Nic nie umiał załatwić, kontakt był trudny i trudna relacja. Jeden toksyk mniej. Niech zatruwa życie komuś innemu teraz.
Czy na PO KS otrzymywaliście premię ? Jeżeli tak to pełną czy jakąś mniejszą ?
Na przestrzeni lat różnie to bywało, kiedyś na PO nie przysługiwała premia/tak samo jak na okresie próbnym. Potem to zmienili i była a jak jest teraz nie wiadomo. Zapytaj RKS ,tylko tak się dowiesz.
W tej firmie przeżyłam już wiele i uwierz, jak będą mieli jak to zabiorą ci każdy grosz. Możesz zapieprzać cały miesiąc w najgorszych dniach, weekendy,dostawy, zwroty, przeceny i nie dostaniesz grosza premii.
Postanowiłem się odezwać bo potrzebuje szczegółów na temat oferty Pracownik Magazynowy. Co tam dokładnie się robi? Ciężko? Niestety oferta nie wyjaśnia obowiązków tak, żebym miał jakieś wyobrażanie o samej pracy.
Najlepiej wyjaśnia rozmowa kwalifikacyjna, wyślij CV, jak Cię zaproszą to wypytaj o wszystko. Nikt z magazynu się tu nie skarży więc chyba źle nie jest:)
Hej, czy ktoś może mi powiedzieć jakie są zarobki na stanowisku SZ i Z-ca?
Między zastępcą kierownika a sprzedawca zastępcą różnica zarobków różni się o niecałe 100 zł netto. SZ ma dodatkowo troszkę wyższą premię, ale też jest to różnica około 100 zł. W zależności od salonu.
No u nas tez nie ma czegoś takiego żeby SZ mial wieksza premie wiec to chyba zależy od salonu
(usunięte przez administratora)
U nas na szczęście nie ale są w dość dobrym miejscu dla sprzedawców bo są ciągle na oku . Za to jakieś malutkie rzeczy potrafią zniknąć jak skarpetki, majtki czy t shirt . Niestety to (usunięte przez administratora) pilnuje personel bo szuka momentu nie uwagi . Przy dużych salonach ciężko upilnować każdy zakamarek
Ochroną nie jesteś, ale Twoja praca to też czujność i obserwacja co się dzieje na sali sprzedaży, oczywiście na miarę możliwości, czyli składu osobowego i sytuacji jaką macie na sklepie.
Cześć. Mam problem. Chciałbym się dowiedzieć jaką funkcję pełni dekorator w salonie? Z tego co mi wiadomo, to jest dekorator-sprzedawca, prawda? Czy do dekoratorów należy wydawanie poleceń innym sprzedawcom? Odkąd jest nowy kierownik w salonie, ona zachowuje się strasznie. Ciągle przeciąga przerwy, cały czas chodzi z telefonem w ręku. Zamiast pracować to potrafi pół dnia przesiedzieć na magazynie z młodszym zastępcom i plotkować. Obie obgadują cały czas innego pracownika, a jak tamten jest w pracy, to ich nastawienie do niego zmienia się o 360 stopni. Dodatkowo strasznie przeklina. Nie zwraca uwagi czy klient jest obok czy nie. Uszy więdną. Jak jest więcej pracy - większa dostawa lub zwroty, potrafi stanąć i prosto do ucha krzyczeć "SZYBCIEJ, SZYBCIEJ". Rozumiem, że mam mniejsze doświadczenie na pewno, niż ta dekorator, w końcu ma umowę na czas nieokreślony. Kierownik nie potrafi się odezwać, a ta dekorator tylko pokazuje co mam robić. Źle się czuję w tej pracy. Brak szacunku do innych. Nie tak powinna wyglądać praca. Moim zdaniem podchodzi to pod (usunięte przez administratora) Nie będę jej pomiataczem. Wynieś, przynieś, pozamiataj. Najchętniej to by jeszcze opluła. Bardzo niesmaczne zachowanie z jej strony. Kierownik widzi wszystko, a nic z tym nie robi. Regionalny też nic z tym nie zrobi, bo widać gołym okiem, że są dobrymi znajomymi. Można to gdzieś zgłosić? Za każdym razem, gdy jestem w pracy i ona jest, to wiem, że ten dzień będzie okropny. Dobrze, że niedługo kończy mi się umowa na okres próbny, na pewno nie będę jej przedłużać.
Ogólnie dekorator to również osoba funkcyjna u może wydawać polecenia sprzedawcom ,związane z pracą z towarem lub Vm ,aczkolwiek powinna to robić z klasą i kulturą i w miły sposób. Rządzić nikt nikim nie powinnien nawet ks powinien z szacunkiem wydawać polecenia .
Pisanie tu takich rzeczy nic nie da, każdy może ty napisać wszystko co mu się spodoba na czyjś temat i nie musi to być prawda. Więc firma raczej nie bierze sobie tego do serca . Zobacz ile tu różnych dużo gorszych niż Twoja opinii o kierownikach i RKS -ach i czy coś to zmienia. Skoro jak napisałaś ks i RKS nic nie robią z tą Panią to znaczy że im ona odpowiada ,często pracownicy na siebie nagadają nic nowego .
Wyraziłem swoją opinię na temat dekorator. Widzę, że jest tu wiele negatywnych opinii na temat innych pracowników. Poprosiłem też o radę, którą chciałbym otrzymać. Gdzie mógłbym zgłosić swój problem, ponieważ nie jest to normalne zachowanie.
A gdzie taka sytuacja ma miejsce? Bo w ostatnim czasie dużo jest opinii na temat dekoratorów
To wiele wyjaśnia ,z tego co tu wypisują ludzie to chyba najgorszy region … O RKS same mega złe opinie i o kierownikach też tu były głównie złe . Więc chyba najlepiej uciekać jak można bo czuję że niestety nic z tym biedny sam nie zrobisz ,zgłosić do Kierownika sieci można albo Kierownik Sieci vm ktòremu podlegają dekoratorzy.
Możesz to zgłosić do kadr, i poprosić żeby chronili Cię jako sygnaliste, musisz jednak podać przykłady zachowania, i dobrze mieć świadka tego zachowania. Skończyć to się może różnie, czasami wystarczy rozmowa, ale jak ktoś jest mściwy to może nie być za fajnie.Tutaj KS powinien ustawić deko do pionu ale najwidoczniej jest za słaby.
Dziekuję za radę. Na szczęście niedługo kończy mi się umowa, więc mój problem się skończy. Niestety na moje miejsce przyjdzie ktoś nowy i wtedy obierze sobie za cel kogoś innego.
Dziekuję. Na pewno tego tak nie zostawię. Przykładów niewłaściwego zachowania akurat mam wiele.
ZNOWU WROCŁAW??? KAŻDY NA KAŻDEGO JEDZIE NA GOWORKU. NAWET RKS PISZE NA KIEROWNIKÓW ZŁE RZECZY, ŻEBY POSTAWIĆ ICH W ZŁYM ŚWIETLE, BO DOSKONALE WIE, ŻE KTOŚ Z CENTRALI CZYTA TE KOMENTARZE. ZAMIAST PODEJŚĆ I POROZMAWIAĆ NA OSOBNOŚCI, TO LEPIEJ PRAĆ BRUDNY PUBLICZNIE. DO TEGO DĄŻY RKS, WIĘC TAKIE MAMY EFEKTY. PRACOWNICY WOLĄ PISAĆ NA FORUM PUBLICZNYM. BO PRZYNAJMNIEJ TUTAJ KTOŚ WIDZI, CZYTA, DORADZI. A W CENTRALI ZAMIOTĄ POD DYWAN I BĘDĄ UDAWAĆ, ŻE NIKT NIC NIE WIEDZIAŁ.
Tutaj nie chodzi tylko o pracę z vm, czy o towar. Mam wrażenie, że ona przychodzi do pracy wyładować złą energię na innych. Nie wiem czy jej się nie układa w życiu prywatnym, czy ma jakieś problemy życiowe. Nie interesuje mnie to. Prywatne sprawy zostawia się w domu, nie przynosi się ich do pracy. A jeśli przynosi je do pracy, to znaczy że nie jest taka perfekcyjna jak jej się wydaje. I tylko do mnie ma problem, bo jako jedyny mam umowę na okres próbny. Czyli to jest powód, aby mogła mną pomiatać jak (usunięte przez administratora)? Jakiś czas temu próbowałem nawet z nią porozmawiać dlaczego to na mnie się wyładowuje, ale to nic nie dało, wręcz przeciwnie. Jest jeszcze gorsza, niż była. Naprawdę nie chce mi się już chodzić do tej pracy. Ona nie potrafi pójść po ściereczkę i wytrzeć plamy na podłodze, ona się drze na cały regulator przez cały sklep, że mam to zetrzeć, bo ona jest dekoratorem, a nie sprzątaczką. I to nie jest jedna sytuacja, jest ich wiele. Nie przekazuje żadnej wiedzy na temat pracy z vm. W pierwszy dzień dała mi książkę do poczytania i na tym się skończyło. Żadnej praktyki. Twierdzi, że nie muszę mieć innej wiedzy. Do niczego nie jest mi to potrzebne. Naprawdę? Mój dział to strefa wejścia, nie mam prawa z niej schodzić, chyba że idę na 15 minutową przerwę. A, żeby pójść do toalety muszę się prosić, aby ktoś mógł stanąć na chwilę za mnie. To jest chore
Nie no serio jakaś (usunięte przez administratora) to jest ,też jestem dekoratorką i nie wyobrażam sobie takich sytuacji ,oczywiście też daję polecenia ale zawsze w miły sposób ,bardziej proszę o coś niż każe i dotyczy to towaru i Vm -u /dziewczyny zwłaszcza funkcyjne same pytają w czym mogą mi pomóc i chcą to robić ,o wszystkie sprawy związane z towarem każdy pyta mnie (co i jak z nimi robić) ja też jestem wsparciem i normalnie kasuje ,klipsuje ,wysyłam maile ,raporty inne takie .Na moim salonie jest duża rotacja sprzedawców ,zawsze staram się być dla nowych wsparciem i mam nadzieję że jestem ,na naszym salonie w strefie wejścia stoją często nawet osoby funkcyjne . Zdążyło się ze byłam to ja a nawet Ks jak trzeba było bo było nas mało od rana.Bo oczywiste jest że nie jest to ulubione miejsce do pracy na salonie i każdy ma go czasem dość,a czasem sami chcą . Myślę że masz pecha i trafiłeś na zły salon. Regionem w którym RKS jest kiepski a co za tym idzie cała reszta osób na stanowiskach funkcyjnych powinna się zainteresować góra . To jest skandal że nic z tym nie robią pomimo aż tylu skarg. Przeprowadź się na Śląsk (region Kraków) u nas jest fajnie .
(usunięte przez administratora)... To długotrwałe nękanie pracownika, taka sytuacja musi trwać pół roku, żeby ją tak nazwać, w tym przypadku jest to niewłaściwe zachowanie pracownika, ale jeszcze nie (usunięte przez administratora)... Myślę ,że rozmowa w tym przypadku powinna wystarczyć, i to powinien zrobić RKS, na tyle delikatnie, żeby obie strony nie czuły się pokrzywdzone. Utrzymanie dobrej atmosfery i reakcja w tym przypadku należy już do KS, ale i całego zespołu, najgorzej jak taka (usunięte przez administratora) się znajdzie bo to trudno wykorzenić.
Witam moja opinia negatywna pani kierownik w sklepie Carry w Żorach jest bezczelna opryskliwa zakłamana zostałyśmy we trzy zmanipulowane przez nią oraz obgadywane wyzywała nas od (usunięte przez administratora) jak była jedna z koleżanek mówiła na drugą skolei jak była z inną z dziewczyn mówiła na drugą i tak w koło napisałyśmy na kierowniczkę skarg podpisałyśmy się we trzy ale nikt z tym nic nie robi pani kierownik ciągle za kasą stoi z telefonem rozmawia prywatnie przeklina krzyczy do telefonu przy klijetach czasem nawet się zdarzyło żyć ciuchami nie polecam tego sklepu !!! Z taką osobą nie da się pracować
Zgadzam się w zupełności z tą opinią miałam przyjemność być SZ w sklepie Carry w Żorach każdy nowy pracownik został na samym wstępie negatywnie do mnie nastawiony mimo to że nie miał jeszcze okazji mnie poznać już od początku traktował mnie z góry. Cały czas obgadywanie za plecami, dzień wcześniej obrabiała mi (usunięte przez administratora) a następnego dnia przychodziła do pracy i udawała że wszystko jest, że nic nie mówiła wręcz się wypierała żeby cokolwiek mówiła na mój temat. Absolutnie nie nadaje się na stanowisko kierownicze w życiu jeszcze nie miałam do czynienia z gorszą przełożoną. Tłumaczy że jest pośrednikiem pomiędzy górą a pracownikami a tak naprawdę jest zwykłym (usunięte przez administratora)i lizusem żeby tylko zachować stanowisko. A pan RKS udaje że wszystko w salonie jest ok i nikt z tym nic nie robi. To co się dzieje na tym salonie to zwykły (usunięte przez administratora) który jest karalny. Wielokrotnie zdążyło się że koleżanki były wyzywane, używane były w stosunku do nich przekleństwa. Nieodpowiednia osoba na nieodpowiednim stanowisku. Nie polecam tego salonu absolutnie jeżeli ktoś ceni sobie święty spokój w pracy.
Każdemu pracownikowi, który ma w zamiarze pisać skargi lub zgłaszać (usunięte przez administratora) na kierownika, zachęcam najpierw do przyjrzenia się swojej pracy czy jest kryształowa i nie odbiega od normy, wiele takich skarg jest bezzasadnych i często okazuje się,że osoba zgłaszająca nie jest bez winy a praca jej pozostawia wiele do życzenia, później nawet jak faktycznie na jakimś salonie może być problem to Centrala nie wierzy bo ma właśnie takie doświadczenia.
Jak to jest…. Ze sprzedawca ma więcej do powiedzenia NIŻ kierownik. Pracuje na jednym salonie dolnośląskim i sprzedawca dyktuje innemu pracownikowi co ma robić a kierownik tylko się przygląda… Czy to tak powinno być, że sprzedawca-dekorator czuje się jak nietykalny ?
Nieodpowiednia osoba na nieodpowiednim stanowisku. Nie martw się, takich osób w carry jest wiele (na nieodpowiednim stanowisku). Może Pan/Pani dekorator chciał/a by zostać kierownikiem?
Co myślicie o RKS na dolnym śląsku? Dziwię się że kogoś takiego trzymają w tej firmie. Jest chamski, nic nie potrafi załatwić, nigdy nic nie wie, dba tylko o swój (usunięte przez administratora) Sprzedawców traktuje z góry jak zło konieczne. Lubi się wywyższać i arogancko zachowywać. Ponoć wcześniej był kierownikiem w tej firmie więc chyba powinien dobrze znać realia pracy na salonie i być za ludźmi a nie przeciwko nim.
Ciężko się zgodzić z tą opinią. Mamy zupełnie inne wrażenie bo zawsze możemy liczyć na pomoc RKS i zawsze dostajemy wszelkie informacje o które pytamy.
To prawda. W jednym z salonów pracuje jego chłopak - pan G. - były kpv. Jak p.G. coś nie pasowało to od razu leciał jak dziecko że skargą do RKS, co później rzutowało na ocenę salonu i współprace z RKS. Kpv w vm nie umiał i ciągle chciał kogoś do pomocy, żeby ktoś zrobił za niego czarną robotę. Pewnie teraz razem z RKS zatruwają życie salonowi w którym pracuje p. G.
Ile rzeczy to wyjaśnia. Ciekawe czy centrala o tym wie, że ręka rękę myje. To co ta dwójka wyprawia to się w głowie nie mieści. Mam nadzieję że ktoś z centrali zainteresuje się nimi. Powinni.
Pracowałem w firmie, wszystko było w porządku. Pan Dawid jest świetnym człowiekiem. Profesjonalnie podchodzi do stanowiska jakie podejmuje. Dekorator również wywiązuje się idealnie ze swoich zadań i obowiązków. Zawsze można liczyć na ich pomoc.
Z tego co wiem, to żadne sklep z którym mam kontakt nie narzeka na RKS zawsze jest pomocny i szybko załatwia sprawy o ile centrala nie zawali. Zawsze znajdzie się osoba która jest leniwa i wydaje się jej ze do pracy chodzi się poplotkować a nie pracować
Widać że ewidentne RKS staną na odcisk jakieś pani ze sklepu i jak widać stara się zemścić w internecie. U nas na salonie jak jest RKS to zawsze panuje miła atmosfera i padają konkrety
W końcu ktoś się odezwał i napisał prawdę. Możemy na rzęsach stawać i zero pochwał, ale tylko się noga powinie czy sprzedaz spadnie od razu e-maile i telefony. A tak to cisza :)))
No i co dalej z takimi mailami? Pojawiają się w nich jakieś streści stricte motywacyjne lub cos w ten deseń? jak jesteście wtedy mobilizowani do pracy i do podkręcenia wyników? Często jest tak ze sprzedaż idzie momentami gorzej? W jakich okresach / sezonach?
Zazwyczaj sam zadaje pytanie jaki mamy plan na sprzedaż? Co mamy w związku z tym zrobić? No nie wiem? Siłą zaciągać ludzi z zewnątrz, zrobic transparent i moze wyjsc na parking i proponować kurtkę za 500zl ? :) bądźmy ludźmi
Jaka szkoda ze dopiero teraz dowiaduje sie pan rks jest zajety :( a moglismy pujsc na te pierogi. akurat w magnoli serwuja dobre :)
Hej Czy dowiem się od was czym zajmuje się UP? Czy może prowadzić sam zmianę podczas nieobecności KS SZ Z-Cy? Jeżeli była by taka sytuacja? Bo jak próbuję się gdziekolwiek dowiedzieć to słyszę tyle opcji, że już sama nie wiem...
Zmiany nie prowadzi, nie może zamknąć dnia, zrobić konwoju ani innych dokumentów, może zrobić otwarcie dnia. Tak samo jak wykonuje zmiany Vm jak każdy inny pracownik, dostawy itd.
Przy jakiejś sytuacji podbramkowej gdzie nie ma możliwości obstawić zmiany przez KS,sz,z-cy, wtedy UP wyjątkowo moze zmianę poprowadzić.
(usunięte przez administratora)
To jest kierownik sieci jak już, w firmie nie ma stanowiska dyrektora.
Tak tak nie róbcie sobie nic z tego ,tylko weźcie pod uwagę że będą cięcia tej "śmiesznej "pramii,to też dotyczy kierowników bo trzeba gdzieś zaoszczędzić a zawsze można powiedzieć że nie wykonany plan,nie zrobione tsk,nie było nikogo w strefie wejścia zawsze jest powód do tego ,aby chociaż uciąć 50 zł razy kilkanaście sklepów i kilkanaście osób to wychodzi niezła sumka ,także mi to lotto.....
Dla upewnienia się - chodzi o pracowników magazynowych z tym ucinaniem premii? W ogłoszeniu które jest akurat w sieci znalazłem informacje że możliwe są premie uznaniowe. No ale nie napisali ile one wynoszą, więc nie wiem, czy to właśnie one są takie "śmieszne"? :D Może podasz jakieś konkretne kwoty.
Co myślicie o Rks dolny Śląsk ? Czy jest tak samo u Was jak się coś sypie na salonie to nie macie pomocy i regionalny umywa ręce ?
Zgodzę się Diabełek z Tobą. Nigdy nie spotkałam tak pomocnego i uczciwego RKS a pracowałam wielu firmach. Zawsze mogę na niego liczyć ! ❤️
Nie rozumiem z czego się tak śmiejecie. Rks to naprawdę fajny gość. Na pewno to wy jesteście wredni i wtedy on odwdzięcza się tym samym. Zawsze jest miły uśmiechnięty i dobre słowo powie albo cieknący kran naprawi. Powinniście brać przykład z tego pana. A firma powinna być szczęśliwa że ma pod swoimi skrzydłami tak wspaniałego człowieka. Buziaki
Bo ludzie są wredni i szukają problemu i nie umieją przyznać racji, że RKS jest dobrym człowiekiem
Ja jako pracownik nie mam dobrego zdania o rksie. On lubi się wywyższać, nigdy w niczym nie pomógł, zawsze chamski, arogancki uśmiech. Fałszywy do granic możliwości. To jest przykre, bo to on powinien nas motywować, żeby mieć lepsze wyniki, a jednak jest na odwrót-demotywuje. Taka prawda. Ktoś usuwa komentarze. Złe opinie o rks. To jest żałosne.
Właśnie tego doświadczyłam.totalnue zlewa problem, mam wrażenie że nawet jestem w jego miewaniu winna, brak czasy na rozmowę ,brak idp na maile.zenada.
Gorszego regionalnego jak on nie ma, żadnej pomocy, wiecznie nie ma czasu, wszystko później albo kiedyś a najgorsze że nie można go pominąć w załatwianiu spraw bo centrala chce żeby wszystko odbywało się przez niego i tak koło zamknięte się toczy a człowiek zostaje na lodzie z problemami
Czy centrala zdaje sobie sprawę co robią wrzucając ogłoszenie o pracę dla wszystkich szczebli w sklepie? Ludzie przychodzą i pytają się czy co chwilę zwalniają kogoś u nas. Rzeczywiście robi nam to świetną renomę jako sklep….a osobą szukającym pracy proszę wytłumaczyć czemu firma tak postępuje. Zwykły człowiek pomyśli że firma leci w kulki tak na prawdę i ludzie sami z niej odchodzą….mam nadzieję że usuniecie te durne wpisy o szukaniu pracy w miejscach gdzie w carry nie szukamy osób do pracy pozdrawiam
Może w końcu do tego dojrzeją, żeby dawać ogłoszenie jak faktycznie jest wakat na dane stanowisko.To źle wygląda wizerunkowo, tak jakby nikt nie chciał tutaj pracować i ciągle musieli szukać. Dobrze jest też dawać ogłoszenia na regionalne portale, na dane miasto, grupy na FB itp To też dziwne uczucie jak ktoś przychodzi i pyta się o pracę na Twoje stanowisko bo widział ogłoszenie a Ty pracujesz już dobre kilkanaście lat i masz umowę na czas nieokreślony:)
Czy firma daje umowy na czas nie określony czy nie daje?
(usunięte przez administratora)
Jak nie może zwolnić ,oczywiście że może jak będzie chciał. Każdego można zwolnić ,widocznie nie chce tego zrobić z jakiegoś powodu.Pewnie brak chętnych na te stanowisko a ktoś musi otwierać i zamykać salon jak nie ma Ks i sz.
Wiem że moja wiadomość może być nie na miejscu . Poprostu człowiek się zaczol zastanawiać gdzie może napisać o problemie kiedy jest już zmęczony sytuacja w sklepie . Bardzo lubię swoją pracę i wiem że czasem zdarzają się osoby które mogą nie nadawać się do danej firmy bo nie potrafią się odnaleźć. Pisanie pod wpływem emocji nie zawsze jest dobre ale chciałam dostać jaka kolwiek odpowiedź . Za co dziękuję
Oczywiście masz prawo i jeżeli jest tak jak napisałaś ,to ta osoba nie powinna być na funkcyjnym stanowisku ale może dobrze żyje z ks i dlatego je ma. Takie rzeczy najlepiej zgłaszać wyżej
U nas też jest dziewczyna na stanowisku młodszego zastępcy. Reasumując pusta jak bęben. Co prawda zwrot może ogarnie, ale reklamacja w jej wykonaniu to tragedia. Robi błędy ortograficzne. Wysyłając maila, pyta czy dobrze napisała, bo ortografia nie jest jej mocną stroną. Poza tym ma problem z wysławianiem się, czy liczeniem. Dostawy przyjąć nie potrafi, zwrotów na magazyn zrobić nie potrafi, pracuje dłużej. Nosi się jakby była niewiadomo kim, a w głowie pusto. A przerwy? Jak idzie na 15 min, to siedzi z 45, bo ona może. No niestety, takie ubeki wrzucają na zastępców.
Moja droga, to kierownik musi coś zrobić, jeżeli jest tak jak piszesz to faktycznie z-ca nie nadaje się na to stanowisko, no nie każdy będzie się nadawał do tej pracy, nie jest lekko, tylko silne i inteligentne osoby pracują długo i sobie radzą. Wnioskować o wypowiedzenie może tylko ks. Może młodszy Pan z Dz sprzedaży zrobi Wam wizytę podczas prowadzenia zmiany tej Pani, on od razu wyczuje słabego pracownika i raczej coś zrobi. Może na spokojnie porozmawiajcie z KS odnośnie pracy tej Pani, tego że nie wygląda to jak powinno, rola KS to też rozwiązywanie współpracy, nie można się tego bać, są przypadki że trzeba taką trudną decyzję podjąć dla dobra zespołu i funkcjonowania salonu.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Carry Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Carry Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 874.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Carry Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 769, z czego 36 to opinie pozytywne, 215 to opinie negatywne, a 518 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Carry Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Carry Sp. z o.o. napisali 25 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.