Pracuję w SIXie już prawie rok i gorąco polecam tego pracodawcę. Dlaczego? Bo w firmie szanuje się wartość pracownika. Tutaj ludzie nie zmieniają się co chwila. Jest świetna atmosfera. Dużo młodych ludzi, ale nie tylko. Jest bardzo pozytywnie. Można się rozwijać, chodzić na bezpłatne zajęcia językowe. Jak dla mnie to pierwsza firmą, w której biorę urlop, a mój przełożony mówi, że nie ma problemu. Nigdy tutaj nie robiłam nadgodzin, ale w wiem, że to kwestia działu. Fajne jest to, że nikt nie mierzy czasu na pójście na kawę czy do łazienki. Pracownik jest traktowany jako istota rozumna, która nie musi być "ścigana", by odrobiła jakąś zaległą godzinę. Każdy zna swoje obowiązki. Żeby nie było samych pozytywów, to mamy nudne spotkania kwartalne, a ekspres do kawy często się psuje (choć ostatnio coraz rzadziej).
Jakbyś przyszła raz w sobotę do firmy to byś zobaczyła, że jest tyle ludzi, jakby to był normalny dzień roboczy. Nadgodziny są robione nagminnie. Oczywiście, nikt nie ma prawa do nich zmusić, ale jeśli jest nawał pracy i nie chcesz, żeby ktoś sugerował, że się nie angażujesz, to robisz te nadgodziny. Co do urlopów - owszem, pilnują, żeby je wykorzystać, ale kręcą nosem na różne terminy i generalnie to jest taki paradoks, że musisz ten urlop wziąć, ale nigdy nie jest dobry moment na to. Co do rotacji to moim zdaniem jest całkiem spora, co chwila jakieś ciasta pożegnalne. Dużo osób odchodzi po ok. roku, bo nie mogą doprosić się podwyżki i nie mają żadnych możliwości rozwoju ani awansu (można awansować w zasadzie tylko na managera). Po roku można co najwyżej przenieść się do innego działu, tak dla odmiany.
Hej, widzę że znasz Six Payment Services od środka. Powiedz mi proszę jak obecnie prezentują się tu zarobki? To zawsze ważny czynnik, więc liczę że powiesz mi coś na ten temat, jestem ciekaw ile się tu zarabia.
Na ile pensji mozna liczyc w Chargeback jako specjalista na poczatek w Warszawie?
10 dni roboczych po zaplacie blikiem za ich towar a paczka nawet nie zostala nadana i zero kontaktu z kim kolwiek. Niby 35zl za rekawice CatGlove ale sam fakt. Nie polecam zero profesjonalizmu. Ani paczki z towarem ani pieniedzy. Zwykli wyłudzacze kasy.
Jak wyglada obecnie praca zdalna? Ile dni wcześniej było Home office? Czy firma zamierza coś zmienić w tym zakresie ?
Do czerwca 2021 praca zdalna, biuro tylko dla chętnych, co będzie dalej na razie nie wiadomo.
Super atmosfera, widać, że zależy im na ludziach, młode towarzystwo. Ja nie narzekam na rekrutacje- mam tu pracę już od kilku miesięcy.
Zmarnowany czas. Oni nie mają pojęcia o zarządzaniu ludźmi.
Idealnie podsumowuje ta firme opinia z kwietniac 2019 uzytkownika Andrea.
Nikt nie powinien mieć pretensji, że firma nie przyjęła jego oferty. Firma dobra, wymagająca więc mają swoje priorytety.
Niestety, struktura firmy jest bardzo skostniała. Prawie nie da się przejść że stanowiska specialist na heada, a innych stanowisk nie ma. Firma bierze headów z zewnątrz, którzy nie znają specyfiki pracy. To demotywujące.
Mam przez to rozumieć, że nie ma możliwości uzyskania awansu na wyższe stanowiska? Zakładając, że pracownik pracuje w firmie już długi czas i poznał specyfikę tej pracy, to myślę, że normalne jest to, aby taka osoba mogła liczyć na awans.
Wyższe stanowiska? W Sixie jesteś headem albo specialist. Nie ma nic pomiędzy. Przychodzisz jako specialist i po dwóch latach dalej jesteś specialist. Zdarzyło się, że specjalista został headem, ale na ogół headów rekrutuje się zewnętrznie, co jest bardzo słabe, bo są to ludzie spoza branży, którzy stają się trybikami mówiącymi "róbcie, róbcie", nie mając pojęcia, co właściwie ci wszyscy specialists robią. To nie jest tak, że SIX jest zły. Ma liczne zalety, natomiast nie są nimi szanse na awans lub podwyżki za dobrze wykonywaną pracę. Podwyżka jest czymś, o co się w SIXie walczy. Jeśli ktoś lubi wygodę i dobrą atmosferę, to polecam SIXa. Ambitnym mniej.
Czyli mam rozumieć, że pod względem stabilności zatrudnienia poleciłbyś pracę w firmie Six Payment Services? Na pewno są również osoby, które na pierwszym miejscu stawiają spokojną i pewną pracę.
Czy ona spokojna to ja nie wiem. O stabilność się nie martw, jak już Cię zatrudnią, to zostaniesz, póki sam nie odejdziesz... Jak juz ktos chce się tam męczyć, to sami go nie pogonią, bo teraz jest rynek pracownika i pracodawca, zwłaszcza taki jak Six, nie może sobie pozwolić na wybrzydzanie. Takich ludzi tam trzymają, że szkoda gadać.
A czy firma inwestuje w pracowników poprzez organizowanie szkoleń wewnętrznych? Jak to wygląda?
W firmie są różne działy i zespoły, więc wrażenia częściowo zależą też od tego, gdzie się trafi. Ale mimo wszystko spróbuję co nieco napisać o firmie. Pozytywy: Firma jest czysta, zadbana Ludzie się do siebie uśmiechają Szef jest miły, zagaduje do pracowników, podobno sam zaczynał od najniższego stanowiska Stanowiska pracy są ergonomiczne, biurka mają regulowaną wysokość itp. Wypłaty na czas. Firma rachunkowa, z którą Six współpracuje, jest dobra. Wynagrodzenie akceptowalne jak na polskie warunki (oczywiście na pewno zależy to od działu, kwalifikacji itp., ale wydaje mi się, że ok. 6k brutto na start każdy powinien dostać), do tego przy okazji jakieś bony na święta, dzień kobiet itp. Ubezpieczenie i opieka zdrowotna Allianz za niedużą opłatą, Multisport Jest kawa, mleko, herbata, woda, chusteczki, raczej niczego pracownikom nie brakuje Ciągle ktoś przynosi jakieś ciasta i słodycze (ciężko dbać o linię w tej firmie) Raczej nikt nie wylicza przerw na lunch i kawę, ale różnie bywa w zależności od projektu i managera, choć na szczęście odnoszę wrażenie, że w tej firmie manager rozliczający pracowników z przerw na toaletę i robienie kawy długo by nie przetrwał. Są szkolenia, firma stawia na jakość. Nikt nie obrywa za błędy, wszyscy wiedzą, że jest to częścią pracy. Minusy: Ciężko tu z jakimkolwiek rozwojem i podwyżkami. Od początku się obawiałam, że nie bez powodu pracownicy często odchodzą po roku albo półtorej. Przyczyną odchodzenia pracowników jest często brak perspektyw, możliwości rozwoju, awansu - jesteś zwykłym specjalistą i dalej nie pójdziesz. Możesz ewentualnie zostać managerem, który większosć czasu spędza na bezsensownych mitingach, callach i tworzeniu statystyk w excelu. Ogólnie rzecz biorąc, to raczej nie jest firma dla ludzi ambitnych lub wybitnych, oni odchodzą pierwsi. Coś jest poważnie nie tak z zarządzaniem w tej firmie. Trudne sytuacje próbuje się rozwiązać np. mikromanagementem, co odnosi opłakany skutek. Jest ciągle za dużo pracy w stosunku do liczby osób (chociaż to podobno w każdej firmie, ale tutaj jest to w krytycznym stopniu). W sobotę na nadgodziny jest kupa ludzi w firmie - mimo że firma reklamuje się work-life balancem, ale jednak robienie tutaj nadgodzin jest czymś normalnym. Nikt do tego raczej nie zmusza, ale jest to z jednej strony oczekiwane, a z drugiej niektórzy pracownicy odczuwają potrzebę sobie dorobić (czyli za mało zarabiają). Zadania, które się tutaj wykonuje, nie są łatwe. Stanowi to problem w momencie gdy ilość pracy się piętrzy, a management patrzy głównie na cyferki. Nikt nie jest odpowiedzialny za swoje błędy i zachowanie, każdemu wszystko wolno. Chwilami jest po prostu za swobodnie. Nie ma stanowczej reakcji na niewłaściwe zachowanie pracownika/managera, na nagminne błędy czy olewactwo. Odnoszę wrażenie, że w tej firmie się dużo gada, wymyśla wymówek, ale jest mało konkretnych i pożytecznych działań. Myślę, że nie do końca dba się o zdrowie pracowników. Raz że nadgodziny można robić do woli i jest się do tego zachęcanym, dwa że pracownik ma czuć odpowiedzialność za problemy na projekcie, będące efektem złego zarządzania i niebędące winą pracownika. Pracownik traktowany jest jak robot, któremu można do woli dokręcać śrubę. Nie dba się o higienę umysłową pracownika i przynosi to skutek odwrotny do zamierzonego, a kadra zarządzająca jest jakby ślepa na to, a do tego wyjątkowo oporna na zmiany, uczenie się na błędach i wyciąganie oczywistych wniosków. Podsumuję tak - na pewno są gorsze firmy, ale są też lepsze.
Czy ktoś wie jak wyglądają zarobki na stanowisku Chargeback Specialist. Moje doświadczenie w tej dziedzinie to około 5 lat. Dzięki z góry za odpowiedź!
Myślę, że 6k brutto powinieneś dostać, ale jeśli masz takie doświadczenie, to może Ci się uda wynegocjować trochę więcej.
Jak oceniacie pracę w dziale Chargeback? Jak atmosfera? Czy są nadgodziny? Z góry dziękuję za opinie!
W tym dziale akurat pracują straszni ludzie.nie .nie ma tam jednej sympatycznej osoby niestety. A w Six było ok ale już nie jest
Czy w firmie w takim razie zostały przeprowadzane jakieś zmiany w ostatnim czasie? Ciekawi mnie, co jest przyczyną tego, o czym piszesz w kontekście pracy w Six Payment Services. Rozumiem, że Ty również jesteś zatrudniony w tej firmie - czym się zajmujesz i jak oceniasz pracodawcę pod kątem warunków oferowanych swoim pracownikom?
Brałem udział w rekrutacji kilka miesięcy temu. Poświęciłem dwa dni i niestety pozostał wielki niesmak do tej firmy. Na ostatniej rozmowie pani z HR obiecała, że odezwie się odnośnie finalnej decyzji w ciągu następnych 2-3 tygodni. Minęło kilka miesięcy i do tej pory nikt nie raczył wysłać nawet zwykłego maila w tej sprawie...Firma wystawia sobie w tej sposób bardzo złą (nieprofesjonalną) wizytówkę. Jeśli kandydat poświęca dla Was czas i jeszcze obiecujecie informację zwrotną, to bądźcie przynajmniej słowni, w przeciwnym razie nie zapraszajcie ludzi w ogóle. Zaznaczam, że nie chodzi o to, czy z kimś chcecie współpracować czy nie. Jedno jest pewne, na pewno już nigdy nie wyślę aplikacji do tej firmy. Szkoda czasu. Szacunek do ludzi to podstawa.
@Mała Mi, zgodnie z tym co napisałaś, Six Payment Services zapewnia komfortowe warunki swoim pracownikom, które zapewne przekładają się na efektywność ich pracy. Czy za zaangażowanie w pełnione przez nich obowiązki, mogą oni liczyć na awans wewnętrzny w tej firmie? Jeżeli tak, to w jaki sposób wygląda ścieżka takiego awansu?
Droga (usunięte przez administratora), szanse na awans w firmie oczywiście są. Można że specjalisty stać się tzw. headem swojego działu. Pewnie w większych korporacjach szanse na awans są większe, bo u nas np. nie ma czegoś takiego jak ekspert czy junior specialist. To względnie mała firma i wszyscy zaczynamy na stanowisku specialisty. Ciężko powiedzieć, jak bardzo to się zmieni. Z każdym miesiącem przychodzi do nas dużo nowych pracowników i na pewno przyszłościowo wiąże się to z tym, że pracownicy częściej będą mogli awansować "do góry", co jak na razie nie jest częste. Szanse na rozwój na pewno są. Nasi pracownicy wyjeżdżają do Szwajcarii czy Austrii, przenoszą procesy. Firma zmienia się bardzo dynamicznie.
Napisałaś, że Six Payment Services zapewnia możliwości rozwoju zawodowego. Jako jeden ze sposobów to delegacje zagraniczne. Czy pracodawca oferuje swoim pracownikom również szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe?
Czy firma Six Payment ma coś wspólnego z firmą Easy Payment?
Czy tak dobrze się wam pracuje, że tak rzadko zaglądacie na forum? Warto aplikować?
czy ktoś może powiedzieć coś o stanowiskach Fraud Specialist? Bardzo potrzebny jest tam ten niemiecki czy z angielskim i podstawami niemieckiego da radę ? jak warunki finansowe ?
Czy firma prowadzi aktualnie rekrutację?
@Andzia, a na jakim stanowisku pracujesz? Planujesz związać się z firmą Six Payment Services na dłużej? Co jeszcze możecie powiedzieć o pracy w Six Payment Services? Jak oceniacie tego pracodawcę pod względem warunków, które oferuje?
Już jestem związana ;-) jest dużo benefitów (dopłaty do przejazdów, do posiłków, multisport, zajecia językowe itd.) atmosfera jest bardzo fajna;-)
@AGA.N, dziękuję za Twoją opinię na temat przebiegu procesu rekrutacyjnego w Six Payment Services. Może warto było samemu odezwać się do firmy i zapytać o rezultat rekrutacji? Czy na rozmowie miałaś do wykonania jakieś zadanie rekrutacyjne? @In, a na jakie stanowisko aplikowałaś? Gdyby coś się zmieniło w firmie, rozważałabyś ponowną aplikację do Six Payment Services?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w WORLDLINE FINANCIAL SERVICES (EUROPE) S.A. SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE?
Zobacz opinie na temat firmy WORLDLINE FINANCIAL SERVICES (EUROPE) S.A. SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 16.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w WORLDLINE FINANCIAL SERVICES (EUROPE) S.A. SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 1 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!