Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

2.5 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.?

Nowy wpis

Pracodawca

@Pytanie

Dziękujemy za zainteresowanie. Obecnie prowadzimy rekrutację na kilka stanowisk, dlatego prosimy o informację, która oferta pracy Panią/Pana interesuje. Aktualne oferty pracy znajdują się na stronie Kariera | zielona-energia.com logistics Sp. z o.o. (pracujunas.pl).

anonim Nowy wpis
Inne
@Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

Witam, mnie interesuje praca na wsparciu technicznym. Dobrze byłoby móc uzyskać przy tym opinie od osoby, która obecnie pracuje na tym dziale. z ilu osób tak właściwie skalda się bieżący zespół? omówcie atmosferę? gdy już teraz podeślę cv to zostanę zaproszona na rozmowę czy musze czekać aż nabory się skończą? (pokazuje 26.11)

Nowy wpis

Pracodawca

@anonim

Zespół składa się z 5 osób. Prosimy przesłać CV lub wysłać maila na adres rekrutacja@zielona-energia.com. Kandydaci są zapraszani na rozmowy na bieżąco. Pozdrawiamy Zespół zielona-energia.com

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Rośnie wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw według GUS. Czy zielona-energia.com daje podwyżki inflacyjne i wpisuje się w trend lepszego opłacania pracownika?

Pracodawca

@Zainteresowany

Dziękujemy za zainteresowanie. Jak najbardziej, na bieżąco monitorujemy sytuację na rynku pracy i dostosowujemy naszą politykę płacową do obecnych trendów. W przypadku dalszych pytań zachęcamy do kontaktu na adres email: rekrutacja@zielona-energia.com. Jesteśmy otwarci na merytoryczną dyskusję, więc jeśli jesteś obecnym pracownikiem, który dzięki forum chciał zapytać o podwyżkę, to również zachęcamy do kontaktu w tej sprawie. Pozdrawiamy Zespół zielona-energia.com

ktos
Były pracownik
@Zainteresowany

nie

Zaintrygowany
Pracownik
 Pytanie
@Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

I co wam wyszło z tego monitorowania?

Zawiedziony
Pracownik
@Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

Szkoda ze nie wszyscy obecni pracownicy slyszeli o tych dostosowaniach i podwyzkach

Bzdura
Były pracownik
@Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

O podwyżkę nie można się doprosić. Ludzie w Warszawie odchodzą.

Haha
Pracownik
@Zainteresowany

Jedynie obiecuje, a nie daje ????

Leszek
Kandydat
@Haha

Pytasz, czy stwierdzasz fakt? Bo na końcu zdania dałeś znaki zapytania. Jeśli tu robisz, to możesz napisać, ile płacą?

Zdezorientowany
Kandydat
 Pytanie

A to prawda o negatywnych komentarzach w stronę osób odchodzących? Że są traktowani źle?? Brzmi strasznie - świat mały, powinno się lepiej zegnać...

Zamyślony
Inne
 Pytanie

Nie polecam pracy na magazynie w Częstochowie. Kolesiostwo jednym słowem, rzucanie kłód pod nogi głównie przez jednego z pracowników. Brak podejścia do drugiego człowieka - wielką firma, wielkie pieniądze - wielkie ego niektórych z "wyżej" postawionych pracowników. A pensja? Jak na firmie generująca takie dochody zarobki dość mocno średnie. Z plusów - Dobra atmosfera wśród reszty pracowników z magazynu, prysznic, socjal (kawa,herbata, mikrofala czy lodówka), wypłaty przeważnie na czas. Plusy przyciemnia jeden człowiek w firmie który nie może się dogadać z nikim innym a jest traktowany jak święta krowa. Mógłbym tu więcej opisywać ale szkoda aż tyle czasu na to.

Pracodawca

@Zamyślony

Drogi @zamyślony, dziękujemy za Twoją wiadomość. Rozumiemy i w pełni szanujemy powody, dla których wolisz pozostać anonimowy. Ponieważ zależy nam na jak najlepszych relacjach między pracownikami, zapraszamy do kontaktu na adres kontakt@zielona-energia.com. Jako pracodawca dokładamy wszelkich starań, aby na bieżąco rozwiązywać problemy czy konflikty, które mogą pojawiać się w codziennej pracy. Pozdrawiamy zielona-energia.com

Zamyślony
Były pracownik
 Pytanie
@Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

Rozwiązywać problemy? Od kiedy? Jako pracodawca niestety nie robicie nic. Wszystkie problemy zostają pominięte i albo rozwiązane między sobą albo przemilczane i puszczone w nie pamięć. Niestety nie macie pojęcia co dzieje się np. na magazynie w firmie. Jakie tam są historię i sytuację. A próba zaproponowania rozmowy niestety została ogólnie zlana przez osobę postawiona wyżej niż zwykły pracownik.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Co sądzisz o rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.? Czy wziąwszy pod uwagę Twoje wrażenia, poleciłbyś innym aplikację do tego miejsca? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami.
Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, w naszej firmie nadgodziny są rozliczane w obydwu formach, w zależności od preferencji pracownika. Szczegółowe informacje dotyczące polityki płacowej firmy dostępne są wewnętrznie dla wszystkich pracowników. W razie pytań zapraszamy do kontaktu: kontakt@zielona-energia.com. Pozdrawiamy, zespół zielona-energia.com

Zestresowany
Pracownik
 Pytanie

Czy w związku z niekorzystnym ustawodawstwem dla branży fotowoltaicznej i malejącym zainteresowaniem instalacjami planują państwo jakieś zwolnienia? Jeśli tak to czy będzie to zwolnienie akurat poniżej granicy grupowego?

Pracodawca

@Zestresowany

Drogi @zestresowany. W zaistniałej sytuacji jako firma nie planujemy jakichkolwiek zwolnień. Zwracamy Twoją uwagę, że zmiany ustawodawcze wprowadzone przez polski rząd dotyczą jedynie sektora B2C, natomiast nie dotyczą klientów z segmentu B2B, których potrzeby pozyskiwania energii z odnawialnych źródeł stale rosną. Uważamy, że nowy system rozliczeń nie spowoduje spadku zainteresowania fotowoltaiką w aspekcie długofalowym – nadal będzie się ona opłacać, szczególnie w kontekście rosnących cen energii elektrycznej. Jako firma stawiamy na ciągły rozwój i utrzymanie obecnego personelu, żeby móc nadal realizować postawione przed nami wyzwania. Pozdrawiamy Zespół zielona-energia.com

Prosument
Inne
@Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

Szkoda komentować ale nie można się powstrzymać. Oficjalnie takie brednie piszecie, B2B zmiany nie dotyczyły (prosument). „zmiany ustawodawcze wprowadzone przez polski rząd dotyczą jedynie sektora B2C, natomiast nie dotyczą klientów z segmentu B2B”

1
byly pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Zdecydowalem sie napisac kilka slow na temat tej firmy. Moze ktos inny to przeczyta i w pore powstrzyma sie przed podpisaniem umowy. Atrakcyjny system premiowy - proponuje ostro o niego wypytac na rozmowie rekrutacyjnej, bo taki system nigdy nie istnial i dalej nie istnieje. Od 3 lat o nim opowiadaja ale nikt go nie widzial. Praca zdalna - zapomnij. L4 albo biuro. Mila atmosfera pracy - cale kierownictwo to znajomi prezesa, w tym siostra. Nawet pani sprzatajaca to ta sama pani, ktora sprzata u niego w domu. Obsesja na punkcie inwigilacji. Wynagrodzenia sa przecietne, tyle ile wywalczysz sobie na poczatku tyle prawdopodobnie z toba zostanie. A na koniec - widziales galerie zdjec usmiechnietych pracownikow na znanym portalu z ogloszeniami pracy? Po roku zostaly z nich moze 3 osoby bo reszte zwolniono w jakims szale prezesa.

Elżbieta
Inne
@byly pracownik

Czym się ta obsesja na punkcie inwigilacji objawia? Chodzi o jakieś przeglądanie kamer - jeśli takie tam są? Czy jakieś inne kwestie są z tą inwigilacją związane?

Pracodawca

@byly pracownik

Drogi Użytkowniku, Są pewne kwestie, które jako firma chcemy zaznaczyć. Premie są atrakcyjne, gdy ktoś spełnia oczekiwane rezultaty. Ciężko dać komuś premię uznaniową, skoro dana osoba nie wykazała się większym zaangażowaniem od swoich kolegów/koleżanek. Faktem jest, że jeśli się ktoś stara i przykłada sumiennie do swojej pracy to ma też i wyniki, a co za tym idzie, dobrą premię uznaniową. Co do pracy zdalnej w naszym przedsiębiorstwie, przez długi czas, kiedy w Polsce obowiązywał stan pandemii, proponowaliśmy model pracy Home Office dla osób zatrudnionych. W obecnej sytuacji, obserwując sytuację na rynku gospodarczym widzimy, że wiele firm wraca już do normalnego trybu pracy stacjonarnego i było nieuniknionym, że również i my przywrócimy taką formę pracy. Odnosząc się do galerii zdjęć, zgadza się, wiele osób, które zaczynało z Nami swoją przygodę w branży fotowoltaicznej rozwinęło swoje skrzydła i zmieniło miejsce pracy. Dementujemy jakoby plotki, że Pan Prezes wpadł w "szał" i zwolnił załogę/zespół. Zależy Nam na zgranym zespole, aby ludzie, którzy zaczynają u Nas pracować rozwijali się i osiągali wyższe szczeble, natomiast jeśli ktoś uzna, że pora na zmiany, to nadal będziemy wspierać tych ludzi w rozwoju. Zdjęcia naszych pracowników dokumentują dobre chwile, które przeżywali w pracy. Nie możemy jednak przejść obojętnie wobec oskarżeń o inwigilację. Choć są ogólnikowe, godzą w dobre imię przedsiębiorstwa i nie pozostaniemy wobec nich obojętni. Zielona-energia.com nie stosuje żadnych praktyk inwigilacyjnych.

byly pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

Moze doprecyzuje zeby nie pozostawiac watpliwosci!! slowa o inwigilacji dotycza zatrudniania znajomych i rodziny jako kierownikow. ciezko uwierzyc ze to przypadek i nie jest po to zeby obserwowac ludzi. Powiecie ze po to sa kierownicy zeby obserwowac ludzi . Ale po co trzymac pracownikow ktorym sie nie ufa? Nie ma mnie w zielonej juz jakis czas ale wiem ze dalej ciezko o prace zdalna. Mimo ze wiekszosc jak nie wszystkie stanowiska wcale nie wymagaja siedzenia w biurze. Dobrze wiecie w jakiej atmosferze skonczyliscie wspolprace z wieloma pracownikami w zeszlym roku. Mozecie sobie caly czas sugerowac ze to dlatego, ze ludzie sobie nie zaslugiwali, ze sie nie starali. Mieliscie zgrany zespol o ktorym tu piszecie. Co sie z nim stalo? uznali ze 'pora na zmiany'? nie wydaje mi sie ale szkoda juz sie produkowac bo wszystko zostalo napisan przez moich poprzednikow

denis
Inne
@Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

straszna demagogia po prostu uszy więdną

Konrad
Były pracownik
 Pytanie

Jeżeli chodzi o opinie to szef-Michal naprawdę wporzadku bo można z nim porozmawiać i nie traktuje ludzi na zasadzie " nie podoba się to za bramę" . Pracowałem na magazynie od lipca i zgłaszając się na wystawione ogłoszenie - 5500 brutto..atrakcyjny system premiowy oraz dofinansowanie do zajęć sportowych sprawa wygląda tak- netto wypłaty po " nowym ladzie 3150" .... Podwyżka weszła teraz w momencie kiedy pojawiło się 1 wypowiedzenie. Premii nie ma żadnej dla magazynu ani dofinansowania do zajęć sportowych.. Wielokrotne pytania są jak głową w mur...przekazuje pracownik lnformacje która do szefa nie dociera.. Czy pracę polecam? Ekipa na magazynie jest ok ale atmosfera przez tych nad nami decyzyjnych , którzy na pytania o premie itd nabierają wody w usta coraz gorszą ????

Pracodawca

@Konrad

Panie Konradzie, dziękujemy za opinię i przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań. Niestety nie odpowiadamy za zmiany prawne w Polsce, takie jak system rozliczeń wg Polskiego Ładu. Staramy się dopasować do wymagań rynku, ale ciężko za niezależne czynniki winić pracodawcę. Jeśli chodzi o system premiowy, to oczywiście funkcjonują premie uznaniowe i są one przyznawane za konkretne osiągnięcia – musimy o tym pamiętać. Oczywiście jesteśmy otwarci na merytoryczną rozmowę względem warunków jak i jakości pracy w Naszym przedsiębiorstwie, dlatego zachęcamy do merytorycznej dyskusji.

Pytanie
 Pytanie

W jakim systemie wypłacane jest wynagrodzenie w firmie Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j. na Specjalista Ds. Administracji? 18 września ogłoszenie na Pracuj.pl.

Pracodawca

@Pytanie

Szanowni Państwo, aktualnie rekrutacja na stanowisko specjalisty ds. administracji została zakończona. W większości przypadków oferujemy jednak zatrudnienie na podstawie umowy o pracę z okresem próbnym, z comiesięczną wypłatą pod koniec miesiąca roboczego. Jeśli pojawią się jeszcze jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy, zielona-energia.com

Obecny klient
Inne
 Pytanie

Bardzo ciekawa dyskusja. Jestem obecnym a raczej przyszłym klientem bo czekam na instalację. Tutaj mały prztyczek do szefostwa. 60 dni na instalację to zupełnie nierynkowy trend. Zwykle jest to 2-4 tygodnie. Chcę się włączyć do dyskusji bo jest w zakresie moich codziennych czynności połączonych z pasją. Najpierw uszeregowałbym wiedzę z poniższych postów. Do roku 2020 Zielona-Energia.com była dynamicznie rozwijającą się firmą od zera w roku 2013. W 2020 roku pojawiła się osoba lub grupa osób która miała zarządzać firmą, zrestrukturyzować ją i powiększyć sprzedaż/udział w rynku. Do roku 2020 ze 100% pewnością pracownicy odchodzili z pracy oraz byli zwalniani. Nikt nic nie pisał na tym portalu. Obecna sytuacja jest taka że sprzedaż mocno spadła (przy rosnącym rynku), jest dużo nowych pracowników i coraz więcej zwolnień. I w porównaniu do poprzednich 7 lat sytuacja wewnątrz firmy robi się gorąca. Kierunek jest jeden. Zła strona. Ale nie jest to pierwsza tego typu sytuacja gdy menedżerowie międzynarodowych korporacji przychodzą do firm z krótkim stażem i obiecują właścicielom złote góry. Znam przynajmniej 7 podobnych firm. Wszystkie straciły na takich próbach ogromne pieniądze i przynajmniej 3-5 lat rozwoju. Wynika to z prostego faktu. W korporacjach najważniejszą rzeczą jest budżet oraz marketshare. Do budżetu można wpisać wszystko o ile zmieści się w konkretnych kwotach. Ale warunek to na koniec roku konkretny udział w rynku i sprzedaż. W pierwszym roku nikomu się to nie udaje. W kolejnych jest tylko gorzej. Powodem jest zwykle średnia kadra zarządzająca już obecna w firmie. Zaczynali od odbierania telefonów, potem kontakt z klientem potem coraz więcej zadań aż w końcu ktoś robi z nich kierownika. I niestety aby firma mogła przekształcić się w korporację to oprócz top managementu należy zmienić tych "średniaków". Wybrać mądrze z istniejącej kadry kogoś kto ma wiedzę i charyzmę. Wysłać na szkolenia menedżerskie i dać mu szansę. Te osoby wiedzą co jest w firmie złe a z mentorskim - nie dyrektorskim podejściem mogą zrobić bardzo dużo. Te wszystkie procesy zajmują zwykle kilka lat. A niestety właściciele tyle lat nie dają menedżerom. Więc zaczynają się po kolei: większa rotacja personelu niższego, wymiana pomniejszych osób tylko po to aby zdobyć trochę czasu. Jak widać nowi menedżerowie Zielonej-Energii poszli na żywioł bez konkretnego przygotowania. I to teraz wychodzi. Ale moim skromnym zdaniem ich czas minął. Nadszedł moment grubej kreski i nowego oddechu. Opisywanej poniżej przez pracowników sytuacji w centrali już nie da się uciszyć drobnymi roszadami czy premiami. Wtedy może uda odbić się od dna które zwykle pojawia się w 24 miesiące od początku zmian. Teraz napiszę dlaczego zostałem klientem Zielonej-Energii. Moi teściowie w roku ubiegłym podpisali we wrześniu umowę z Zieloną-Energią. Współpraca była okropna. Najpierw tydzień czekania na fakturę wstępną aby wpłacić 50%. Było to ważne aby w ciągu 60 dni(!) instalacja została założona. Teściowie mieli szansę wtedy skorzystać z dotacji Mój Prąd w wysokości 5000 zł. Instalacja została założona z tygodniowym poślizgiem. Na dokumenty zgłoszeniowe czekali jednak aż 3 tygodnie. Nie zdążyli złożyć wniosku. Ale w lipcu tego roku skontaktował się z nimi szef ich przedstawiciela Zielonej-Energii i zaproponował pomoc przy wniosku w nowym naborze. Dziwne bo tak sam z siebie zadzwonił. Plus. Ja w tym roku spotkałem się z kilkoma przedstawicielami różnych firm. Niestety większość kłamie już na stronie internetowej. Przez chata zaprosiłem też przedstawiciela Zielonej-Energii. Przyjechał. Przetrenowany, zindoktrynowany. Oślepił mnie wielkością Zielonej-Energii. Uznałem że nie jestem godzien. Ale zadzwoniłem do tego lokalnego szefa i okazało się że można spotkać normalną osobę. Dlatego czekam na instalację i mam nadzieję że będzie działać dobrze. Ponieważ jestem też radcą prawnym to sobie poradzę nawet z Zieloną-Energią. Czytając odpowiedzi managementu Zielonej-Energii na wiadomości poniższe jestem niestety przerażony ich poziomem. Wyglądają na takie pisane przez w/w zindoktrynowanych przedstawicieli. Co powiedziałby szef firmy? "Prowadzimy naszą działalności od 8 lat. Staramy się aby pracownikom było dobrze. W historii jednak niektórych musieliśmy zwalniać a inni odchodzili. Tak jest w każdej firmie. Działamy, rośniemy, odnosimy sukcesy i dobrze płacimy". Koniec. Zamiast tego miliard-znakowa mamałyga. I tak tego nikt nie przeczyta. A potencjalny pracownik zrozumie opatrznie bo tłumaczenie jest strasznie mętne. Niestety myślę że nie ma w Zielonej-Energii osoby która potrafi wyciągnąć właściwe wnioski. Większość menedżerów z korporacji ma w zanadrzu najlepszą odpowiedź na każde pytanie. A że jest naciągana czy nieprawdziwa to bez znaczenia.

Uśmiechnięty
Pracownik
@Obecny klient

No i miałeś rację z tym zamydlaniem oczu właścicielom. Po wydaniu setek tysięcy złotych okazało się że struktura nie działa. Oczywiście że nie działa i wszyscy to wiedzą od ładnych paru miesięcy. Teraz to co zostało naprawione w starej Energii i wszystkie nowe standardy zostały profesjonalnie wprowadzone, nie działa. My pracownicy to widzimy. Ale właściciele nie chcą tego zobaczyć. Dzisiaj okazało się że aby poprawić to co zostało poprawione mają powstać jakieś grupy czy podgrupy specjalistów. Ale mają dojść do nich ci co najwięcej na zmianach stracili czyli agenci. Przez kolejne miesiące będą się spotykać. Firma będzie dalej dołować. Menedżerowie będą zarabiać swoje duże pieniądze. Pracownicy w Warszawie będą rotować. Na koniec żadnej poprawy nie będzie ale winnych będzie już więcej. I menedżerowie powołają kolejne grupy i zespoły do spotkań, które też pewnie się nie sprawdzą. Ale pensyjki płyną i płyną. Tu kolejne trzy miesiące, potem następne pół roku. Niektórzy nazywają to dojeniem. Ale tutaj skoro dojeni się na to zgadzają to pewnie należy to nazwać inaczej.

Taka sytuacja
Były pracownik
 Pytanie

Jako - na szczęście już były - pracownik Zielonej mogę powiedzieć, że szefostwo po prostu zawiodło. Dopóki firmie wiodło się świetnie podczas największego boomu na pv w latach 2019/2020 prezesi, w szczególności Łukasz, zachowywali się zupełnie inaczej. Zagraniczne wyjazdy, podwyżki rzędu kilkudziesięciu procent, premie za wyniki i bez powodu. Firma urosła wiec to logiczne ze trzeba było zaczac wynagradzać pracowników w bardziej przemyślany sposób żeby nie nadwyrężyć budżetu. Problem w tym ze zielona pozwoliła na odpływ największych agencji sprzedażowych i żeby się ratować musiała pozwalniać spora cześć załogi chociaż obiecywano ze jesteśmy bezpieczni, a firmie może wiedzie się trochę gorzej, ale nie tragicznie. Odkąd w 2021 rozpoczął się kryzys finansowy firmy Łukasz kompletnie się zmienił. Wcześniej pozował na wodza i lidera, przeprowadzał wielogodzinne przemowy o potędze ZE i o tym jakie nas tu czekają złote góry. Ekscytował się ze konkurencja będzie się bic o jego pracowników. I tak właśnie się stało bo konkurencja przyjęła zwolnionych z uśmiechem na ustach, a poczynania ZE wzbudzają uśmiech politowania w branży. Niestety kryzys zweryfikował przywództwo i przede wszystkim klasę - jak można po grupowym zwolnieniu powiedzieć reszcie, ze jeśli im coś nie pasuje to wiedza gdzie są drzwi? Słabo. Jedyny plus to atmosfera i zgrany zespół, ale to akurat żadna zasługa kierownictwa tylko ludzi którzy akurat okazali się byc zgrana załoga.

Obecny agent
Pracownik
 Pytanie

Biuro w Warszawie to jedno wielkie G. Biuro w Częstochowie - OK. Obrzydliwe jest to że wszystkie listy do agentów kończą "z wyrazami szacunku". A codzienna współpraca oznacza totalny brak szacunku. Co chwila nowe osoby, bez żadnej wiedzy i chęci pomocy. Oferta zmienia się co parę dni. Nie można się do nikogo dodzwonić. Nie oddzwaniają. Jak nie napiszesz e-mail z DW (usunięte przez administratora) to nie licz na odpowiedź. Ceny coraz wyższe. Patrząc geograficznie to Michał sobie radzi a Łukasz wcale. Wywalcie tych głąbów co psują firmę i dajcie nam zarabiać pieniądze. To są też Wasze pieniądze. To Wy wydajecie na bzdury setki tysięcy złotych. Po ostatnim spotkaniu opadło mi wszystko. I myślę poważnie o zmianie. Firma jest gorsza od praktycznie każdego. To my, agenci zbudowaliśmy Wasze pieniądze i pozycję a teraz to wszystko niszczycie? Bo ktoś Wam nagadał głupot z obietnicami? Bez agentów Zielonej dzisiaj nie ma. Pamiętajcie o tym. Projekty robię przez inną firmę bo współpraca z (usunięte przez administratora)jest niemożliwa. A w Warszawie (usunięte przez administratora)to gorzej niż porażka. Prowadzę swój biznes już wiele lat i nie chcę aby przez taką osobę ktoś potem na mnie wypisywał bzdury w internecie a teraz tak się dzieje. Jeszcze raz powtórzę: jestem agentem ZE i chcę nim być. Ale jak nie zmieni się biuro w Warszawie i nie pozbędziecie się osób hamujących to rezygnuję. Wasza umowa z zakazem konkurencji już nie działa bo zmieniliście otoczenie rynkowe. ZE.co zbudowała własny dział sprzedaży przez co umowny zakaz konkurencji nie ma racji bytu. To opinia dwóch kancelarii prawnych. (usunięte przez administratora)może pitolić co chce ale Zielona-Energia .com nie ma już umów o zakazie konkurencji. Przez głupie pomysły PN i zatrudnieniu ziutka od wewnętrznego działu sprzedaży. (usunięte przez administratora) Przyznajcie że się nie sprawdziło. Wywalcie hamulcowych i niech Zielona-Energia będzie tą samą firmą sprzed lat. Trochę wieśniacką ale obsługującą dobrze klientów a nie tylko biura w Warszawie. Jako agent czekam jeszcze 2 miesiące. Jak nic się zmieni to się pożegnamy. Ale oznaczać to będzie że moi PH będą mówić PRAWDĘ na temat Zielonej-Energii. A ta boli. Jesteście fajne chłopaki więc się obudźcie do chole*y. Agenci na to czekają.

Były przedstawiciel
Były pracownik
 Pytanie

Najpierw wyjaśnię że nie pracowałem bezpośrednio dla Zielonej-Energii.com tylko dla jednego z agentów. "Mojego" agenta mogę tylko chwalić. Rozliczenia zaraz po podpisaniu umowy a nie dopiero po rozliczeniu agenta z Zieloną Energią. Miałem szkolenia, mój agent miał ogromną wiedzę na temat fotowoltaiki i nie zdarzyło się aby nie znał odpowiedzi nawet na najbardziej egzotyczne pytanie od klienta. Problemy pojawiały się gdy potrzebna była pomoc warszawskiego biura. To była tragedia. Ze wszystkim. Biuro w Warszawie odpowiadało za umawianie montaży, obsługę umów i przygotowywanie dokumentów dla OSD. Teraz pracuję dla innej firmy fotowoltaicznej i mogę porównać ją do Zielonej Energii. I powiem jedno. Jeżeli miałbym jeszcze raz pracować jako handlowiec dla Zielonej Energii to wolałbym rzucić się pod pociąg. Przy sprzedaży instalacji najpierw znajdujemy klienta, przekonujemy go do naszej oferty i podpisujemy umowę. W normalnej firmie wszyscy natychmiast rzucają się do obsłużenia umowy. Tego samego dnia klient dostaje fakturę zaliczkową. Ale w Zielonej Energii nie. Biuro muuuuuusi sprawdzić umowę. Każda pierdoła w stylu braku parafowania powoduje odrzucenie umowy i konieczność poprawy. Ktoś może powiedzieć że pilnuj wszystkiego podczas podpisywania. Może i tak ale czasem zapominamy zrobić jakiegoś zdjęcia czy też skopiować fakturę za prąd. Dla Zielonej Energii oznacza to zawsze odrzucenie umowy. Jak to odbiera klient? A tak że dzwoni i pyta kiedy faktura zaliczkowa. Jest to ważne bo od daty wpłaty liczy się termin do instalacji który w Zielonej Energii jest tragicznie długi. Zwykle miałem tydzień od podpisania umowy do faktury zaliczkowej. I przynajmniej 10 telefonów od klienta. I co potem? Zielona Energia miała się kontaktować z klientem. Czasem ktoś zadzwonił i powiedział pierdy w stylu "dziękujemy za zaufanie". Potem przez kilka tygodni cisza. A trzeba wiedzieć że czasem klient wpłacał zaliczkę 30 tysięcy złotych. A tutaj cisza bo termin instalacji jest długi. I jak ktoś wpłacił 30 tysi i nikt do niego nie dzwoni przez parę tygodni to zaczyna się zastanawiać czy to nie jest jakieś (usunięte przez administratora) I dzwonił do mnie z zapytaniem kiedy montaż. Ja do agenta, agent do firmy i brak odpowiedzi i reakcji. Jedyna odpowiedź to "kilka dni przed montażem ktoś się z klientem skontaktuje". Żart. Czekamy i czekamy. W końcu nadchodzi termin montażu. Potem zaczyna się gorzej. Jak klient ma panele na dachu to chce od razu zgłosić do OSD bo oni podłączają w ciągu 30 dni. A ZielonaEnergia twierdzi że ma 2 tygodnie na przygotowanie dokumentów. Do jasnej(usunięte przez administratora). Na co czekamy? A na to aby biuro w Warszawie zorganizowało projekt, wypełniło papiery i wysłało do klienta. Klient zwykle dzwoni co drugi dzień a ja nic nie wiem. On się wkurza a ja nie wiem co mam powiedzieć. Wreszcie po jakimś czasie przychodzi kurier do klienta. I tutaj znowu kupa. Klient nie wie co robić. Ma kartkę "podpis i pesel". Ale gdzie? I szuka i dzwoni i pyta.(usunięte przez administratora), nie można tego opisać albo zaznaczyć ołówkiem ptaszków? Nie można. Teraz powiem jak pracuję dzisiaj. Znajduję klienta i podpisuję umowę. Nie mam CRMa bo jest mi niepotrzebny. Mam arkusz kalkulacyjny z cennikiem. Acha. Umowa w Zielonej Energii ma 20 stron. W mojej obecnej firmie tylko trzy plus dwie strony audytu. Dzisiaj umowę uzupełniam w 5 minut. W CRM Zielonej Energii trwało to razem z pół godziny. Teraz robię to ręcznie i jest OK. Najpóźniej kolejnego dnia klient ma fakturę zaliczkową. To biuro dzwoni do klienta gdy jest jakiś brak. Ja, jako przedstawiciel nie muszę zajmować się pierdołami. Zajmuję się sprzedażą. Jak trzeba zmienić jakiś zapis w umowie to kancelaria z którą współpracujemy załatwia to w ciągu jednego dnia. Nie trzeba czekać tygodniami. Montaż to zwykle 2-3 tygodnie. W dniu zakończenia instalacji i podpisania protokołu odbioru klient otrzymuje dokumenty do zgłoszenia OSD. W Zielonej Energii 2-3 tygodnie później. Moja ogólna opinia jest taka że w normalnej firmie to przedstawiciel znajdujący klienta jest najważniejszą osobą w firmie. A klient to ktoś dookoła którego wszyscy skaczą i starają się aby przez cały czas był poinformowany i zadowolony. W Zielonej Energii jest odwrotnie. Każde pytanie to problem. Przedstawiciel to ktoś kto przeszkadza w czymś tam pracownikom biura w Warszawie. Pewnie w piciu kawy. Przedstawiciel nie może zadzwonić do konkretnej osoby w biurze. Za wysokie progi. Mój agent też się wkurzał bo wszyscy ciągle byli "na spotkaniach". Nie odbierali telefonów i nie oddzwaniali. Odpowiedzi e-mail? Bez męczenia kilka tygodni. Z przypominaniem czyli denerwowaniem Jaśnie Państwa może 3-4 dni. Biuro w Warszawie chyba najlepiej by pracowało gdyby Zielona Energia nie miała żadnych przedstawicieli bo oni psują radość z pracy. I na koniec. Wszyscy się nadymają Zielona-Energia.com to i tamto. A na rynku nikt ich nie zna. Wcale się nie reklamują i przedstawicielom wcale nie pomagają tylko utrudniają. Chcesz być PH dla Zielona Energia to znaczy że jesteś niepełnosprawny umysłowo.

Były pracownik.
Były pracownik
 Pytanie

Witam, Jako były pracownik mam szansę wypowiedzieć się na temat firmy zielona-energia.com. Moja subiektywna opinia: Jeśli nie wywalczysz sobie konkretnego wynagrodzenia na początku to nie masz co liczyć na podwyżkę. Były obiecywane podwyżki od marca tego roku dla wszystkich pracowników w związku z czym każdy dawał z siebie 200%. Jednak zamiast podwyżek została zwolniona 1/5 firmy w lipcu (jednego dnia) bez wcześniejszego uprzedzenia. Firma strasznie chciała nasmrodzić w papierach i podawała powody do zwolnienia, czy sytuacje, które nie miały miejsca. Mało tego, w czerwcu zapewniano pracowników, że nie planują zwolnień. (usunięte przez administratora) Szefowie nie szanują swoich pracowników. (usunięte przez administratora)Zwłaszcza jeden. Ego nadmuchane jak balon. Zamiast wspierać swoich pracowników i im pomóc to cytując słowa Szefa "Jeśli komuś nie pasuje to sam są drzwi". Naprawdę? Tak się mówi do swoich podwładnych? Absurd. Jeśli ktoś ma swoje zdanie w tej firmie to zaraz jest mu podsuwany papierek z wypowiedzeniem. A powód? Niejasny lub nieznany. Żadnych konkretów... (usunięte przez administratora) Nie polecam firmy i radziłbym omijać szerokim łukiem.

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Maks
Były pracownik

To niestety prawda. Nie będę wypowiadać się na temat poszczególnych osób ale co do procedur to już dochodzimy do granic głupoty. Jeżeli można jeszcze bardziej coś skomplikować to tak robimy. Kiepski CRM z którego handlowcy są niezadowoleni bo jest parszywy w użytkowaniu. No i podłe traktowanie ludzi z terenu. Przez "lepsze" procedury wszystko trwa o wiele dłużej. Wszędzie tabelki. Ponieważ nowi szefowie są z Orange to wydaje mi się że chcą zrobić z firmy drugi Orange. Tylko jakoś do nich nie dociera że tutaj są prawdziwi właściciele a nie rozdrobnieni udziałowcy i kasy jest też mniej. W porównaniu z zeszłym rokiem jest dużo mniej umów i dużo więcej pracy. A powinno być odwrotnie. Ale najbardziej denerwujące jest to że biuro stało się taką typową korpo. Czyli podlizywanie się daje efekty w postaci awansu. I ci nowi kierownicy naprawdę źle traktują wszystkich poniżej siebie a na szefa patrzą jak na boga najwyższego. Jakby kazał im szczekać to na pewno by to zrobili. Też uważam że przez błędy kadrowe firma dołuje i będzie gorzej.

Pracodawca

Jako Zespół zielona-energia.com nie możemy przejść obojętnie wobec takiej opinii, ponieważ zależy nam zarówno na dobrej atmosferze pracy, jak i wizerunku naszej firmy. Padło tu wiele oskarżeń, również personalnych. Subiektywne zdanie autora opinii, odwołujące się do wymienianych z imienia i funkcji pracowników naszej firmy jest dla nas, ale przede wszystkim dla każdej z tych osób bardzo krzywdzące i zniekształca prawdziwy obraz pracy w naszej firmie. Jest nam przykro, że wśród naszych byłych pracowników są osoby, których oczekiwań tak dalece nie spełniliśmy. Szanując prawo do wyrażania subiektywnych ocen, nie zgadzamy się jednocześnie na kierowanie wobec nas i naszych Pracowników nieprawdziwych twierdzeń, które naruszają nasze dobra osobiste, których jedyną intencją jest wyrządzenie nam szkody. W tego rodzaju przypadkach podejmiemy adekwatne kroki w celu zapobiegania tego rodzaju nieuprawnionym działaniom. W szczególności dotyczy to bezpodstawnych oskarżeń dotyczących rzekomego braku wiedzy i kwalifikacji osób pracujących w zielona-energia.com. Nie stawiamy nierealnych wymagań i nie zakładamy, że każdy pracownik przez 100% swojego czasu pracy jest idealny i nieomylny w każdym aspekcie. Zamiast tego dokładamy w interesie własnym i w interesie naszych Klientów starań o właściwe przygotowanie merytoryczne członków naszego zespołu, weryfikujemy je i stale pracujemy nad tym aby ludzie dla nas pracujący posiadali niezbędną wiedzę oraz rozwijali swoje kompetencje. Czasem musimy również podejmować trudne decyzje, w tym decyzje o zwolnieniu członka zespołu, który nie spełnia naszych oczekiwań. Co oczywiste, nie zawsze spotyka się to ze zrozumieniem i dojrzałą reakcją. Od kilku lat jawny dla wszystkich pracowników i kandydatów jest fakt, że część z nas przychodzi do zespołu, jako kandydat rekomendowany przez innych naszych Pracowników. Nie widzimy w tym niczego złego. W procesie rekrutacji i zatrudniania każdy z kandydatów podlega takiej samej, rzetelnej i obiektywnej ocenie. W równym stopniu weryfikujemy i testujemy kwalifikacje poszczególnych osób, do pracy na danym stanowisku, niezależnie od tego z jakiego źródła osoba ta posiadła wiedzę o prowadzonej rekrutacji i co jest dla niej motywatorem do kandydowania na dane stanowisko. Końcowy wybór i tak pada na najlepszego w naszej ocenie ze względu na jego wiedzę i predyspozycje kandydata. My możemy być jedynie dumni z tego, że nasi Pracownicy polecają zielona-energia.com swoim znajomym jako dobre miejsce pracy. Możemy i będziemy też dokładać starań aby dawać im kolejne powody do tego żeby czuli satysfakcję z tego, że są częścią naszego zespołu. Kolejnym bardzo przykrym i poważnym oskarżeniem, jest zarzucanie braku kwalifikacji i wymaganych uprawnień członkom naszych ekip montażowych i osobom projektującym instalacje fotowoltaiczne dla naszych Klientów. Wszyscy z monterów i projektantów posiadają odpowiednie uprawnienia - właściwe do zadań jakie realizują, pracują na wysokiej jakości sprzęcie i komponentach. W tym zakresie trudno nam szerzej odnosić się do stwierdzeń, które nie mają odniesienia do rzeczywistości. Nie zgadzamy się z przedstawioną w opinii oceną, ale nie pozostawiamy jej bez refleksji. Przykro nam i nie rozumiemy dlaczego wiele z tych uwag nie zostało przekazanych bezpośrednio nam w trakcie gdy Autor opinii, jak sam wskazuje był członkiem naszego zespołu. Zawsze zachęcamy do komunikacji i otwartej postawy. Jeśli ze szczerą, otwartą komunikacją z jakiegoś względu były trudności, mogły być również zgłoszone w formie cyklicznych anonimowych ankiet ewaluacyjnych. Wśród naszych obecnych pracowników na różnych szczeblach, mamy osoby zadowolone z pracy i zauważające możliwości jakie daje bycie członkiem zespołu zielona-energia.com. Tak istotne nagromadzenia negatywnych wniosków i komentarzy w jednym miejscu oraz personalne ataki na naszych Pracowników, każą nam zastanowić się nad prawdziwą intencją jaka przyświeca ich Autorowi tego rodzaju narracji. Oczywistym jest, iż budzi to nasz niepokój i sprawia, że nie możemy pozostać na takie działania obojętni. Mimo wszystko, zapraszamy do dialogu. Chętnie spotkamy się i porozmawiamy, o tym z czego faktycznie wynika Państwa ocena i co możemy ulepszyć.

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.?

Prawda
Pracownik
@Pytanie

Zakłamanie i jeden wielki Fałsz

Marlena
Inne
 Pytanie

A czy to nie jest firma od garnków chińskich ?

Zostaw merytoryczną opinię o Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j. - Częstochowa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.
Przejdź do nowych opinii