Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

2.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

Pytanie
 Pytanie

Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.?

Pracodawca

@Pytanie

Dziękujemy za zainteresowanie. Obecnie prowadzimy rekrutację na kilka stanowisk, dlatego prosimy o informację, która oferta pracy Panią/Pana interesuje. Aktualne oferty pracy znajdują się na stronie Kariera | zielona-energia.com logistics Sp. z o.o. (pracujunas.pl).

anonim Nowy wpis
Inne
@Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

Witam, mnie interesuje praca na wsparciu technicznym. Dobrze byłoby móc uzyskać przy tym opinie od osoby, która obecnie pracuje na tym dziale. z ilu osób tak właściwie skalda się bieżący zespół? omówcie atmosferę? gdy już teraz podeślę cv to zostanę zaproszona na rozmowę czy musze czekać aż nabory się skończą? (pokazuje 26.11)

Nowy wpis

Pracodawca

@anonim

Zespół składa się z 5 osób. Prosimy przesłać CV lub wysłać maila na adres rekrutacja@zielona-energia.com. Kandydaci są zapraszani na rozmowy na bieżąco. Pozdrawiamy Zespół zielona-energia.com

Misia Nowy wpis
Inne

Są tu głosy o niskich stawkach. Jak w takim razie przebiegają negocjacje w trakcie rekrutacji, są skłonni dać wyższą propozycję osobie z doświadczeniem i odpowiednimi kwalifikacjami? Później jest szansa na podwyżki z biegiem czasu? Tak pytam, bo na ich stronie znalazłam ogłoszenie dla specjalisty ds. raportowania i wycen, myślę nad aplikowaniem. A powiedzcie proszę bo nie napisali tego. Macie możliwość pracować hybrydowo? Czy w grę wchodzi tylko praca stacjonarna?

Pracodawca Nowy wpis
Pracodawca
@Misia

Dziękujemy na zainteresowanie. Oczywiście jesteśmy skłonni do negocjacji stawek i doceniamy doświadczonych kandydatów. Zapraszamy do wysłania zgłoszenia i wtedy omówimy warunki współpracy. Pracujemy głównie z biura, ale nasi Pracownicy mogą korzystać z opcji pracy zdalnej. Pozdrawiamy Zespół zielona-energia.com

Maro
Inne

Złożenie reklamacji w tej firmie to jakaś parodia, obiecują że będą informować o tym co w sprawie reklamacji i na obietnicach się kończy. Jak tu ktoś już napisał wezmą kasę za pc i tyle a klienta potem mają gdzieś. Moim zdaniem poprosi łagodnie mówiąc firma porażka.

Dzień dobry
Były pracownik

Pracowalam tu jakiś czas i pieniądz niższy niż dla pracownika Biedronki, we wszystkich innych firmach wraz z inflacją wynagrodzenie poszło w górę, a w zielonej czasy z 2021. Cóż się dziwić ze ciagle szukają pracowników jak doświadczeni odchodzą bo pieniądz TRAGICZNY

Joanna
Inne
@Dzień dobry

Szkoda, że inflacja w górę a kasa nie. A co do samej pracy tutaj, to jaką umowę dostaje się na start pracy? Od razu dają umowę o pracę?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Co sądzisz o rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.? Czy wziąwszy pod uwagę Twoje wrażenia, poleciłbyś innym aplikację do tego miejsca? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami.
Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Rośnie wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw według GUS. Czy zielona-energia.com daje podwyżki inflacyjne i wpisuje się w trend lepszego opłacania pracownika?

Pracodawca

@Zainteresowany

Dziękujemy za zainteresowanie. Jak najbardziej, na bieżąco monitorujemy sytuację na rynku pracy i dostosowujemy naszą politykę płacową do obecnych trendów. W przypadku dalszych pytań zachęcamy do kontaktu na adres email: rekrutacja@zielona-energia.com. Jesteśmy otwarci na merytoryczną dyskusję, więc jeśli jesteś obecnym pracownikiem, który dzięki forum chciał zapytać o podwyżkę, to również zachęcamy do kontaktu w tej sprawie. Pozdrawiamy Zespół zielona-energia.com

ktos
Były pracownik
@Zainteresowany

nie

Zaintrygowany
Pracownik
 Pytanie
@Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

I co wam wyszło z tego monitorowania?

Zawiedziony
Pracownik
@Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

Szkoda ze nie wszyscy obecni pracownicy slyszeli o tych dostosowaniach i podwyzkach

Bzdura
Były pracownik
@Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

O podwyżkę nie można się doprosić. Ludzie w Warszawie odchodzą.

Haha
Pracownik
@Zainteresowany

Jedynie obiecuje, a nie daje ????

Leszek
Kandydat
@Haha

Pytasz, czy stwierdzasz fakt? Bo na końcu zdania dałeś znaki zapytania. Jeśli tu robisz, to możesz napisać, ile płacą?

Wanda
Inne

Specjalista ds. obsługi klienta, czy zatrudnią początkujących ze statusem studenta? Czy tylko doświadczeni kandydaci są chętnie przyjmowani? Dajcie znać, jak to wygląda z tym ogłoszeniem.

Pracodawca

@Wanda

Szanowna @Wanda, dziękujemy za zainteresowanie. Doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. obsługi klienta jest dodatkowym atutem, jednak nie jest kluczowym elementem w procesie rekrutacji. Na wyżej wymienione stanowisko może kandydować osoba ze statusem studenta, która nie posiada jeszcze doświadczenia. Naszym nowym pracownikom oferujemy wsparcie i dodatkowe szkolenia umożliwiające wdrożenie do pracy. Aktualnie nie prowadzimy rekrutacji na to stanowisko, jednak zachęcamy do aplikowania na nie w przyszłości, gdy proces rekrutacyjny będzie otwarty. Pozdrawiamy Zespół zielona-energia.com

St. S.
Inne

Firma zainstalowała fotowoltaikę w moim domu w końcu 2020r (uruchomienie w styczniu 2021r) i to był ostatni kontakt ze strony firmy. Po pewnym czasie zaobserwowałem symptomy w pracy instalacji które wzbudziły mój niepokój. Zgłosiłem to telefoniczni i poprzez e-mail. Po kilku dniach zadzwonił pracownik firmy Zielona Energia i dał mi duuużo dobrych rad. Poprosiłem o przyjazd kogoś i weryfikację pracy instalacji i usłyszałem, że owszem - może ktoś przyjechać ale odpłatnie, mimo że instalacja jest na gwarancji. Reasumując moje odczucie jest następujące: Po zamontowaniu instalacji i wzięciu pieniędzy firma ma klienta w d...ie.

Pracodawca

@St. S.

Szanowny @St. S., dziękujemy za wiadomość. Omawiana sprawa dotyczy zgłoszenia, w którym problemem jest niewystarczająco silny zasięg Wi-Fi przy falowniku. Nasz pracownik przekazał informację, jak można polepszyć dostęp do Internetu i dlaczego jest to kluczowe dla monitoringu pracy instalacji. Wczoraj pracownik ponownie podjął kontakt w celu upewnienia się, czy wszystko jest w porządku i czy udało się polepszyć sygnał Wi-Fi. Jako firma zapewniamy naszym Klientom wsparcie techniczne przez cały okres działania instalacji i dokładamy wszelkich starań, aby każdy Klient otrzymał odpowiednią pomoc. Siła sygnału Wi-Fi jest jednak czynnikiem całkowicie niezależnym od nas – jeśli nie ma żadnych nieprawidłowości w pracy instalacji, to organizacja przeglądu na życzenie Klienta jest usługą odpłatną. Jeśli masz do nas dodatkowe pytania, służymy pomocą – zapraszamy do kontaktu na adres infolinia@zielona-energia.com. Pozdrawiamy zespół zielona-energia.com

St. S.
Inne
@Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

Szanowna Zielona Energio Odpowiedź nie jest to precyzyjna i merytoryczna. 1. Instalacja przez ponad rok generowała prawidłowy obraz i sygnał, zmiany zaobserwowałem od około miesiąca, może dwóch. Pracownik z którym rozmawiałem stwierdził, że przyczyną może być słaby sygnał ale nie określił z jakiego powodu. W tym czasie nie nastąpiły żadne zmiany w moim domu więc nie wiem jaka może być przyczyna, dlaczego siła sygnału zmniejszyła się. Radził mi wykonać szereg testów i pomiarów, których nie jestem w stanie zrobić. Zapytałem czy Firma zareaguje dopiero gdy np instalacja się zapali ale na to już mi nie odpowiedział. 2. Podczas zamawiania instalacji przedstawiciel firmy, na podstawie okazanych rachunków, określił jej moc i stwierdził, że pokryje z nawiązką moje zapotrzebowanie na energię elektryczną. Po pól roku okazało się, że nie pokrywa, rachunek za energię zmniejszył się o około 2/3. Zwróciłem się do Firmy z prośbą o analizę możliwości rozbudowy instalacji, miał ktoś przyjechać, sprawdzić taką możliwość, minął prawie rok - nikogo nie było. 3. W chwili podpisywania umowy uzyskałem zapewnienie, że Firma pomaga klientom w uzyskaniu dopłaty z programu "Mój prąd". Wniosek o dopłatę złożyłem na początku lipca ub. roku. Do dzisiaj nie mam ani pieniędzy ani informacji co się dzieje. Dzwoniłem w tej sprawie do Firmy, uzyskałem odpowiedź, że nie mają na to żadnego wpływu ani możliwości monitorowania takich wniosków. Dlatego podtrzymuję swoją opinię o głęboko lekceważącym podejściu Firmy do klientów.

Obserwator niezwiązany z firmą
Kandydat
 Pytanie
@St. S.

St.S chyba nie wiesz o czym piszesz. Instalacja PV nie generuje żadnych obrazów i sygnału. Instalacja PV produkuje energię. Jeżeli masz problem ze słabym zasięgiem wifi i dlatego nie masz danych z falownika w aplikacji to problem masz ze swoim routerem, nie z instalacją. Wezwij specjalistę od internetu. Routery co jakiś czas mogą się zawieszać i trzeba je resetować lub jeśli ma już kilka lat to może jest do wymiany. w rachunkach za energię masz część opłat stałych, które będziesz płacił i są to koszty związane z dystrybucją energii. Zwykle to ok. 20 % rachunku. Zużycie energii mogło Ci się zwiększyć, bo często jak ktoś już ma "darmową" energię to więcej korzysta. Jaką moc instalacji masz i jakie miałeś zużycie energii na rachunkach za poprzedni rok przed montażem? Czy masz instalację na południe i czy nie jest zacieniona?

Klient
Inne

Firma unikająca kontaktu z klientem. Ważne by sprzedać i bujaj się kliencie.

2

Pracodawca

@Klient

Drogi @Klient, firma zielona-energia.com dba o jak najwyższy standard świadczonych usług na każdym etapie realizacji umowy oraz później, kiedy instalacja fotowoltaiczna już produkuje energię. Zależy nam na wyjaśnieniu Twojej sprawy, dlatego uprzejmie prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: tel. 22 276 67 87, e-mail: infolina@zielona-energia.com. Nasi konsultanci z chęcią odpowiedzą na wszystkie pytania oraz służą wparciem z zakresu realizacji Twojej umowy oraz obsługi instalacji. Pozdrawiamy Zespół zielona-energia.com

karamba
Pracownik
@Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

Jasne, w szczególności po sprzedaży i instalacji. To jakieś farmazony. Po instalacji mają nas gdzieś klientów, kasiora na koncie więc się bujaj kliencie. Aż się boję ewentualnych reklamacji.

Rafał
Inne
@karamba

Mam dokładnie takie same doświadczenie.....

SHINE
Inne
@Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

Droga firmo, nie ściemniaj o najwyższym standardzie bo w moim przypadku jest dokładnie tak samo. Najważniejsze, żebym pieniądze wpłacić na wasze konto a potem to już mój problem, że wam się nie chce wywiązać z umowy. Jestem już sporo po 30 dniowym terminie montażu, a kontaktu w tej sprawie jak nie był tak nie ma. Zawsze za to jest jakiś wspaniały powód, żeby tylko spławić klienta.

1
Zdezorientowany
Kandydat
 Pytanie

A to prawda o negatywnych komentarzach w stronę osób odchodzących? Że są traktowani źle?? Brzmi strasznie - świat mały, powinno się lepiej zegnać...

Zawiedziony Klient
Inne

Witam, jako klient jestem bardzo rozczarowany podejściem do osób zostawiających nie małe pieniądze w tej firmie. Przedstawiciel sprzedający instalację zapewniał złożenie i dopilnowanie wszelkich wniosków o dofinansowanie z programu Mój Prąd. Po roku czekania i wykonaniu kilku telefonów do firmy okazało się że mój wniosek nie został złożony. Zielona-Energia.com nie raczyła mnie nawet o tym poinformować. Firma zasłania się zakończeniem trzeciej edycji programu Mój Prąd i brakiem funduszy w w)w programie. Przypomnę tylko iż trzecia edycja programu ruszyła 1 lipca i zakończona została 6 października. Kilka faktów na temat mojej instalacji, umowa podpisana w kwietniu, montaż w maju, od czerwca wszystko funkcjonuje, komplet wszystkich dokumentów przesłany w lipcu a więc firma miała dwa i pół miesiąca na złożenie wniosku o dofinansowanie, którego nie złożyła. Firma tłumaczy się kolejnością podpisywania umów, ok widzę że w tak dużej firmie takimi sprawami zajmuje się chyba jedna osoba i nie daje rady. Skoro nie posiadacie mocy przerobowych po co obiecujecie załatwienie wszystkich formalności, wystarczyła informacja aby złożyć wniosek we własnym zakresie ponieważ nie dajecie rady. Kontakt z firmą jest tragiczny na wiadomość email odpowiadali miesiąc.

1

Pracodawca

@Zawiedziony Klient

Drogi @ZAWIEDZIONY KLIENT, dziękujemy za Twoją opinię i opisanie problemu. Zależy Nam na zadowoleniu Naszych klientów i stale dbamy, aby podnosić jakość obsługi. Nasza firma stale się rozwija, pozytywne komentarze nas cieszą, ale te negatywne pomagają nam się doskonalić i poprawiać te obszary, które jeszcze wymagają uwagi. Z samej treści komentarza ciężko Nam wywnioskować z kim powinniśmy rozmawiać, dlatego uprzejmie prosimy o kontakt w tej sprawie na adres email: reklamacje@zielona-energia.com, lub o kontakt telefoniczny z Naszym biurem obsługi klienta. Dołóżmy wszelkich starań, aby wyjaśnić zaistniałą sytuację i rozwiązać problem. Pozdrawiamy, zespół zielona-energia.com

Zamyślony
Inne
 Pytanie

Nie polecam pracy na magazynie w Częstochowie. Kolesiostwo jednym słowem, rzucanie kłód pod nogi głównie przez jednego z pracowników. Brak podejścia do drugiego człowieka - wielką firma, wielkie pieniądze - wielkie ego niektórych z "wyżej" postawionych pracowników. A pensja? Jak na firmie generująca takie dochody zarobki dość mocno średnie. Z plusów - Dobra atmosfera wśród reszty pracowników z magazynu, prysznic, socjal (kawa,herbata, mikrofala czy lodówka), wypłaty przeważnie na czas. Plusy przyciemnia jeden człowiek w firmie który nie może się dogadać z nikim innym a jest traktowany jak święta krowa. Mógłbym tu więcej opisywać ale szkoda aż tyle czasu na to.

Pracodawca

@Zamyślony

Drogi @zamyślony, dziękujemy za Twoją wiadomość. Rozumiemy i w pełni szanujemy powody, dla których wolisz pozostać anonimowy. Ponieważ zależy nam na jak najlepszych relacjach między pracownikami, zapraszamy do kontaktu na adres kontakt@zielona-energia.com. Jako pracodawca dokładamy wszelkich starań, aby na bieżąco rozwiązywać problemy czy konflikty, które mogą pojawiać się w codziennej pracy. Pozdrawiamy zielona-energia.com

Zamyślony
Były pracownik
 Pytanie
@Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

Rozwiązywać problemy? Od kiedy? Jako pracodawca niestety nie robicie nic. Wszystkie problemy zostają pominięte i albo rozwiązane między sobą albo przemilczane i puszczone w nie pamięć. Niestety nie macie pojęcia co dzieje się np. na magazynie w firmie. Jakie tam są historię i sytuację. A próba zaproponowania rozmowy niestety została ogólnie zlana przez osobę postawiona wyżej niż zwykły pracownik.

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, w naszej firmie nadgodziny są rozliczane w obydwu formach, w zależności od preferencji pracownika. Szczegółowe informacje dotyczące polityki płacowej firmy dostępne są wewnętrznie dla wszystkich pracowników. W razie pytań zapraszamy do kontaktu: kontakt@zielona-energia.com. Pozdrawiamy, zespół zielona-energia.com

Pracownik
Były pracownik

Wiele było powiedziane tutaj. Nie polecam ani pracownikom ani handlowcom - biuro w Warszawie szczególnie. Opinia NEGATYWNA!

Zestresowany
Pracownik
 Pytanie

Czy w związku z niekorzystnym ustawodawstwem dla branży fotowoltaicznej i malejącym zainteresowaniem instalacjami planują państwo jakieś zwolnienia? Jeśli tak to czy będzie to zwolnienie akurat poniżej granicy grupowego?

Pracodawca

@Zestresowany

Drogi @zestresowany. W zaistniałej sytuacji jako firma nie planujemy jakichkolwiek zwolnień. Zwracamy Twoją uwagę, że zmiany ustawodawcze wprowadzone przez polski rząd dotyczą jedynie sektora B2C, natomiast nie dotyczą klientów z segmentu B2B, których potrzeby pozyskiwania energii z odnawialnych źródeł stale rosną. Uważamy, że nowy system rozliczeń nie spowoduje spadku zainteresowania fotowoltaiką w aspekcie długofalowym – nadal będzie się ona opłacać, szczególnie w kontekście rosnących cen energii elektrycznej. Jako firma stawiamy na ciągły rozwój i utrzymanie obecnego personelu, żeby móc nadal realizować postawione przed nami wyzwania. Pozdrawiamy Zespół zielona-energia.com

Prosument
Inne
@Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

Szkoda komentować ale nie można się powstrzymać. Oficjalnie takie brednie piszecie, B2B zmiany nie dotyczyły (prosument). „zmiany ustawodawcze wprowadzone przez polski rząd dotyczą jedynie sektora B2C, natomiast nie dotyczą klientów z segmentu B2B”

1
Wojciech K.
Inne

Dzień dobry. 29 marca 2022 zgłosiłem reklamację na wyginający się stelaż podtrzymujący panele. Jako potwierdzenie otrzymałem maila: "W dniu 29.03.2022 o 11:18, Serwis Zielona-Energia.com pisze: Szanowni Państwo, informujemy, że zgłoszenie zostało przyjęte i przekazane do weryfikacji. Kontakt przedstawiciela serwisu nastąpi do dwóch dni roboczych. O postępach prac będziemy informować Państwa na bieżąco. W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 22 276 67 87. Z poważaniem, Zespół Serwisu Zielona-Energia.com" Po kontakcie telefonicznym zostałem poinformowany, że sprawa została przekazana ekipie montażowej i to ona się ze mną skontaktuje. Do dzisiaj zero kontaktu.

Pracodawca

@Wojciech K.

Szanowny Panie Wojciechu, serdecznie przepraszamy za zaistniały błąd – rzeczywiście zaszło tutaj wewnętrzne nieporozumienie. W tym momencie nasz ekspert jest już umówiony na oględziny i zaplanowanie prac serwisowych na Pana instalacji. Pozdrawiamy, Zespół zielona-energia.com

Wojciech K.
Inne
@Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

Dzień dobry. Sprawa reklamacji została załatwiona. Jestem mile zaskoczony tempem w jakim się to odbyło. Pozdrawiam

Jeden z pracowników
Pracownik

Niestety te negatywne opinie o zielonej to prawda. Trzymać się z daleka i znaleźć porządną pracę gdzie pracodawca szanuje pracownika.

Dominik.k83.wp.pl
Inne

W kwestii reklamacji tragedia dzwonię już od ponad dwóch miesięcy i co słyszę jutro , i tak bez końca po montażu panele leżą krzywo blacha powgniatana i uziemienie źle wykonane nie polecam tragedia

byly pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Zdecydowalem sie napisac kilka slow na temat tej firmy. Moze ktos inny to przeczyta i w pore powstrzyma sie przed podpisaniem umowy. Atrakcyjny system premiowy - proponuje ostro o niego wypytac na rozmowie rekrutacyjnej, bo taki system nigdy nie istnial i dalej nie istnieje. Od 3 lat o nim opowiadaja ale nikt go nie widzial. Praca zdalna - zapomnij. L4 albo biuro. Mila atmosfera pracy - cale kierownictwo to znajomi prezesa, w tym siostra. Nawet pani sprzatajaca to ta sama pani, ktora sprzata u niego w domu. Obsesja na punkcie inwigilacji. Wynagrodzenia sa przecietne, tyle ile wywalczysz sobie na poczatku tyle prawdopodobnie z toba zostanie. A na koniec - widziales galerie zdjec usmiechnietych pracownikow na znanym portalu z ogloszeniami pracy? Po roku zostaly z nich moze 3 osoby bo reszte zwolniono w jakims szale prezesa.

Elżbieta
Inne
@byly pracownik

Czym się ta obsesja na punkcie inwigilacji objawia? Chodzi o jakieś przeglądanie kamer - jeśli takie tam są? Czy jakieś inne kwestie są z tą inwigilacją związane?

Pracodawca

@byly pracownik

Drogi Użytkowniku, Są pewne kwestie, które jako firma chcemy zaznaczyć. Premie są atrakcyjne, gdy ktoś spełnia oczekiwane rezultaty. Ciężko dać komuś premię uznaniową, skoro dana osoba nie wykazała się większym zaangażowaniem od swoich kolegów/koleżanek. Faktem jest, że jeśli się ktoś stara i przykłada sumiennie do swojej pracy to ma też i wyniki, a co za tym idzie, dobrą premię uznaniową. Co do pracy zdalnej w naszym przedsiębiorstwie, przez długi czas, kiedy w Polsce obowiązywał stan pandemii, proponowaliśmy model pracy Home Office dla osób zatrudnionych. W obecnej sytuacji, obserwując sytuację na rynku gospodarczym widzimy, że wiele firm wraca już do normalnego trybu pracy stacjonarnego i było nieuniknionym, że również i my przywrócimy taką formę pracy. Odnosząc się do galerii zdjęć, zgadza się, wiele osób, które zaczynało z Nami swoją przygodę w branży fotowoltaicznej rozwinęło swoje skrzydła i zmieniło miejsce pracy. Dementujemy jakoby plotki, że Pan Prezes wpadł w "szał" i zwolnił załogę/zespół. Zależy Nam na zgranym zespole, aby ludzie, którzy zaczynają u Nas pracować rozwijali się i osiągali wyższe szczeble, natomiast jeśli ktoś uzna, że pora na zmiany, to nadal będziemy wspierać tych ludzi w rozwoju. Zdjęcia naszych pracowników dokumentują dobre chwile, które przeżywali w pracy. Nie możemy jednak przejść obojętnie wobec oskarżeń o inwigilację. Choć są ogólnikowe, godzą w dobre imię przedsiębiorstwa i nie pozostaniemy wobec nich obojętni. Zielona-energia.com nie stosuje żadnych praktyk inwigilacyjnych.

byly pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

Moze doprecyzuje zeby nie pozostawiac watpliwosci!! slowa o inwigilacji dotycza zatrudniania znajomych i rodziny jako kierownikow. ciezko uwierzyc ze to przypadek i nie jest po to zeby obserwowac ludzi. Powiecie ze po to sa kierownicy zeby obserwowac ludzi . Ale po co trzymac pracownikow ktorym sie nie ufa? Nie ma mnie w zielonej juz jakis czas ale wiem ze dalej ciezko o prace zdalna. Mimo ze wiekszosc jak nie wszystkie stanowiska wcale nie wymagaja siedzenia w biurze. Dobrze wiecie w jakiej atmosferze skonczyliscie wspolprace z wieloma pracownikami w zeszlym roku. Mozecie sobie caly czas sugerowac ze to dlatego, ze ludzie sobie nie zaslugiwali, ze sie nie starali. Mieliscie zgrany zespol o ktorym tu piszecie. Co sie z nim stalo? uznali ze 'pora na zmiany'? nie wydaje mi sie ale szkoda juz sie produkowac bo wszystko zostalo napisan przez moich poprzednikow

denis
Inne
@Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

straszna demagogia po prostu uszy więdną

Administrator

Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j. właśnie rekrutuje w mieście Warszawa. Nie wiecie, czy poszukują pracowników także w innych lokalizacjach?

Jola
Inne
@Administrator

w pełni się z Panem zgadzam od tygodnia jesteśmy okłamywani, że dokumenty do nas zostały przesłane. Pani na infolinii posunęła się nawet do stwierdzenia, że przesyłka została wysłana tylko kurier nie zmienił statutu przesyłki (mają swoich klientów za osoby nie myślące). Ma Pan 100% racji kłamstwo, brak kompetencji i olewka. Proszę omijać zielona szerokim łukiem

Natalia
Inne
@Jola

W komentarzu odnosisz się do poprzednika, piszesz, że ma rację. Ale czy widzisz, co on napisał? Pytał o zatrudnianie ludzi do innych lokalizacji poza Wa-wą. Jaki związek ma Twoja odpowiedź z tym pytaniem? :D

Pracodawca

@Jola

Szanowna Pani, przepraszamy za kłopoty z wysyłką protokołu odbioru. Faktycznie zaszło nieporozumienie wewnętrznie, ale protokół został już do Państwa dostarczony. W obecnej trudnej sytuacji logistycznej błędy mogą się zdarzyć, nieustannie pracujemy nad ich eliminowaniem.

Konrad
Były pracownik
 Pytanie

Jeżeli chodzi o opinie to szef-Michal naprawdę wporzadku bo można z nim porozmawiać i nie traktuje ludzi na zasadzie " nie podoba się to za bramę" . Pracowałem na magazynie od lipca i zgłaszając się na wystawione ogłoszenie - 5500 brutto..atrakcyjny system premiowy oraz dofinansowanie do zajęć sportowych sprawa wygląda tak- netto wypłaty po " nowym ladzie 3150" .... Podwyżka weszła teraz w momencie kiedy pojawiło się 1 wypowiedzenie. Premii nie ma żadnej dla magazynu ani dofinansowania do zajęć sportowych.. Wielokrotne pytania są jak głową w mur...przekazuje pracownik lnformacje która do szefa nie dociera.. Czy pracę polecam? Ekipa na magazynie jest ok ale atmosfera przez tych nad nami decyzyjnych , którzy na pytania o premie itd nabierają wody w usta coraz gorszą ????

Pracodawca

@Konrad

Panie Konradzie, dziękujemy za opinię i przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań. Niestety nie odpowiadamy za zmiany prawne w Polsce, takie jak system rozliczeń wg Polskiego Ładu. Staramy się dopasować do wymagań rynku, ale ciężko za niezależne czynniki winić pracodawcę. Jeśli chodzi o system premiowy, to oczywiście funkcjonują premie uznaniowe i są one przyznawane za konkretne osiągnięcia – musimy o tym pamiętać. Oczywiście jesteśmy otwarci na merytoryczną rozmowę względem warunków jak i jakości pracy w Naszym przedsiębiorstwie, dlatego zachęcamy do merytorycznej dyskusji.

Zostaw merytoryczną opinię o Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j. - Częstochowa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.?

    Zobacz opinie na temat firmy Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 16.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 1 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.
Przejdź do nowych opinii