Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

2.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

Dariusz Płaczek
Inne

Jeśli szukasz solidnej firmy ,chcesz mieć szybko i profesjonalnie wykonaną usługę ,to omijaj Zieloną Energii z daleka W moim przypadku 120 dni czekania na ekipę montażystów.Ukrainscy podwykonawcy bez odpowiedniego sprzętu i umiejętności narobili szkód, nie wiedzieli w jakim rozstawie zamontować profile , które mocowali i przekładali. Powgniatana blachodachówka uszkodzona rynna pas podrynnowy ,koszmar i jeszcze raz koszmar. .Brak kompetencji ,kłamstwo i totalna olewka klienta. Ostrzegam totalna porażka. Dariusz Płaczek

Krystyna M
Inne

Ekipa montująca w porządku, solidnie i kulturalnie. Ale urządzenie ma awarię od kilku miesięcy. Pomimo zgłoszeń brak reakcji, brak, serwisu, brak usunięcia awarii. Urządzenie w czasie wilgotnej pogody wyje od samego rana i nie produkuje prądu. (usunięte przez administratora) Nie polecam tej firmy.

Pracodawca

@Krystyna M

Pani Krystyno, bardzo nam przykro z powodu problemu. Prosimy o kontakt przez e-mail: kontakt@zielona-energia.com. Proszę podać w wiadomości podstawowe dane, lub zostawić nam numer telefonu - oddzwonimy. Zespół zielona-energia.com

Pytanie
 Pytanie

W jakim systemie wypłacane jest wynagrodzenie w firmie Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j. na Specjalista Ds. Administracji? 18 września ogłoszenie na Pracuj.pl.

Pracodawca

@Pytanie

Szanowni Państwo, aktualnie rekrutacja na stanowisko specjalisty ds. administracji została zakończona. W większości przypadków oferujemy jednak zatrudnienie na podstawie umowy o pracę z okresem próbnym, z comiesięczną wypłatą pod koniec miesiąca roboczego. Jeśli pojawią się jeszcze jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy, zielona-energia.com

Obecny klient
Inne
 Pytanie

Bardzo ciekawa dyskusja. Jestem obecnym a raczej przyszłym klientem bo czekam na instalację. Tutaj mały prztyczek do szefostwa. 60 dni na instalację to zupełnie nierynkowy trend. Zwykle jest to 2-4 tygodnie. Chcę się włączyć do dyskusji bo jest w zakresie moich codziennych czynności połączonych z pasją. Najpierw uszeregowałbym wiedzę z poniższych postów. Do roku 2020 Zielona-Energia.com była dynamicznie rozwijającą się firmą od zera w roku 2013. W 2020 roku pojawiła się osoba lub grupa osób która miała zarządzać firmą, zrestrukturyzować ją i powiększyć sprzedaż/udział w rynku. Do roku 2020 ze 100% pewnością pracownicy odchodzili z pracy oraz byli zwalniani. Nikt nic nie pisał na tym portalu. Obecna sytuacja jest taka że sprzedaż mocno spadła (przy rosnącym rynku), jest dużo nowych pracowników i coraz więcej zwolnień. I w porównaniu do poprzednich 7 lat sytuacja wewnątrz firmy robi się gorąca. Kierunek jest jeden. Zła strona. Ale nie jest to pierwsza tego typu sytuacja gdy menedżerowie międzynarodowych korporacji przychodzą do firm z krótkim stażem i obiecują właścicielom złote góry. Znam przynajmniej 7 podobnych firm. Wszystkie straciły na takich próbach ogromne pieniądze i przynajmniej 3-5 lat rozwoju. Wynika to z prostego faktu. W korporacjach najważniejszą rzeczą jest budżet oraz marketshare. Do budżetu można wpisać wszystko o ile zmieści się w konkretnych kwotach. Ale warunek to na koniec roku konkretny udział w rynku i sprzedaż. W pierwszym roku nikomu się to nie udaje. W kolejnych jest tylko gorzej. Powodem jest zwykle średnia kadra zarządzająca już obecna w firmie. Zaczynali od odbierania telefonów, potem kontakt z klientem potem coraz więcej zadań aż w końcu ktoś robi z nich kierownika. I niestety aby firma mogła przekształcić się w korporację to oprócz top managementu należy zmienić tych "średniaków". Wybrać mądrze z istniejącej kadry kogoś kto ma wiedzę i charyzmę. Wysłać na szkolenia menedżerskie i dać mu szansę. Te osoby wiedzą co jest w firmie złe a z mentorskim - nie dyrektorskim podejściem mogą zrobić bardzo dużo. Te wszystkie procesy zajmują zwykle kilka lat. A niestety właściciele tyle lat nie dają menedżerom. Więc zaczynają się po kolei: większa rotacja personelu niższego, wymiana pomniejszych osób tylko po to aby zdobyć trochę czasu. Jak widać nowi menedżerowie Zielonej-Energii poszli na żywioł bez konkretnego przygotowania. I to teraz wychodzi. Ale moim skromnym zdaniem ich czas minął. Nadszedł moment grubej kreski i nowego oddechu. Opisywanej poniżej przez pracowników sytuacji w centrali już nie da się uciszyć drobnymi roszadami czy premiami. Wtedy może uda odbić się od dna które zwykle pojawia się w 24 miesiące od początku zmian. Teraz napiszę dlaczego zostałem klientem Zielonej-Energii. Moi teściowie w roku ubiegłym podpisali we wrześniu umowę z Zieloną-Energią. Współpraca była okropna. Najpierw tydzień czekania na fakturę wstępną aby wpłacić 50%. Było to ważne aby w ciągu 60 dni(!) instalacja została założona. Teściowie mieli szansę wtedy skorzystać z dotacji Mój Prąd w wysokości 5000 zł. Instalacja została założona z tygodniowym poślizgiem. Na dokumenty zgłoszeniowe czekali jednak aż 3 tygodnie. Nie zdążyli złożyć wniosku. Ale w lipcu tego roku skontaktował się z nimi szef ich przedstawiciela Zielonej-Energii i zaproponował pomoc przy wniosku w nowym naborze. Dziwne bo tak sam z siebie zadzwonił. Plus. Ja w tym roku spotkałem się z kilkoma przedstawicielami różnych firm. Niestety większość kłamie już na stronie internetowej. Przez chata zaprosiłem też przedstawiciela Zielonej-Energii. Przyjechał. Przetrenowany, zindoktrynowany. Oślepił mnie wielkością Zielonej-Energii. Uznałem że nie jestem godzien. Ale zadzwoniłem do tego lokalnego szefa i okazało się że można spotkać normalną osobę. Dlatego czekam na instalację i mam nadzieję że będzie działać dobrze. Ponieważ jestem też radcą prawnym to sobie poradzę nawet z Zieloną-Energią. Czytając odpowiedzi managementu Zielonej-Energii na wiadomości poniższe jestem niestety przerażony ich poziomem. Wyglądają na takie pisane przez w/w zindoktrynowanych przedstawicieli. Co powiedziałby szef firmy? "Prowadzimy naszą działalności od 8 lat. Staramy się aby pracownikom było dobrze. W historii jednak niektórych musieliśmy zwalniać a inni odchodzili. Tak jest w każdej firmie. Działamy, rośniemy, odnosimy sukcesy i dobrze płacimy". Koniec. Zamiast tego miliard-znakowa mamałyga. I tak tego nikt nie przeczyta. A potencjalny pracownik zrozumie opatrznie bo tłumaczenie jest strasznie mętne. Niestety myślę że nie ma w Zielonej-Energii osoby która potrafi wyciągnąć właściwe wnioski. Większość menedżerów z korporacji ma w zanadrzu najlepszą odpowiedź na każde pytanie. A że jest naciągana czy nieprawdziwa to bez znaczenia.

Uśmiechnięty
Pracownik
@Obecny klient

No i miałeś rację z tym zamydlaniem oczu właścicielom. Po wydaniu setek tysięcy złotych okazało się że struktura nie działa. Oczywiście że nie działa i wszyscy to wiedzą od ładnych paru miesięcy. Teraz to co zostało naprawione w starej Energii i wszystkie nowe standardy zostały profesjonalnie wprowadzone, nie działa. My pracownicy to widzimy. Ale właściciele nie chcą tego zobaczyć. Dzisiaj okazało się że aby poprawić to co zostało poprawione mają powstać jakieś grupy czy podgrupy specjalistów. Ale mają dojść do nich ci co najwięcej na zmianach stracili czyli agenci. Przez kolejne miesiące będą się spotykać. Firma będzie dalej dołować. Menedżerowie będą zarabiać swoje duże pieniądze. Pracownicy w Warszawie będą rotować. Na koniec żadnej poprawy nie będzie ale winnych będzie już więcej. I menedżerowie powołają kolejne grupy i zespoły do spotkań, które też pewnie się nie sprawdzą. Ale pensyjki płyną i płyną. Tu kolejne trzy miesiące, potem następne pół roku. Niektórzy nazywają to dojeniem. Ale tutaj skoro dojeni się na to zgadzają to pewnie należy to nazwać inaczej.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Co sądzisz o rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.? Czy wziąwszy pod uwagę Twoje wrażenia, poleciłbyś innym aplikację do tego miejsca? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami.
Taka sytuacja
Były pracownik
 Pytanie

Jako - na szczęście już były - pracownik Zielonej mogę powiedzieć, że szefostwo po prostu zawiodło. Dopóki firmie wiodło się świetnie podczas największego boomu na pv w latach 2019/2020 prezesi, w szczególności Łukasz, zachowywali się zupełnie inaczej. Zagraniczne wyjazdy, podwyżki rzędu kilkudziesięciu procent, premie za wyniki i bez powodu. Firma urosła wiec to logiczne ze trzeba było zaczac wynagradzać pracowników w bardziej przemyślany sposób żeby nie nadwyrężyć budżetu. Problem w tym ze zielona pozwoliła na odpływ największych agencji sprzedażowych i żeby się ratować musiała pozwalniać spora cześć załogi chociaż obiecywano ze jesteśmy bezpieczni, a firmie może wiedzie się trochę gorzej, ale nie tragicznie. Odkąd w 2021 rozpoczął się kryzys finansowy firmy Łukasz kompletnie się zmienił. Wcześniej pozował na wodza i lidera, przeprowadzał wielogodzinne przemowy o potędze ZE i o tym jakie nas tu czekają złote góry. Ekscytował się ze konkurencja będzie się bic o jego pracowników. I tak właśnie się stało bo konkurencja przyjęła zwolnionych z uśmiechem na ustach, a poczynania ZE wzbudzają uśmiech politowania w branży. Niestety kryzys zweryfikował przywództwo i przede wszystkim klasę - jak można po grupowym zwolnieniu powiedzieć reszcie, ze jeśli im coś nie pasuje to wiedza gdzie są drzwi? Słabo. Jedyny plus to atmosfera i zgrany zespół, ale to akurat żadna zasługa kierownictwa tylko ludzi którzy akurat okazali się byc zgrana załoga.

Obecny agent
Pracownik
 Pytanie

Biuro w Warszawie to jedno wielkie G. Biuro w Częstochowie - OK. Obrzydliwe jest to że wszystkie listy do agentów kończą "z wyrazami szacunku". A codzienna współpraca oznacza totalny brak szacunku. Co chwila nowe osoby, bez żadnej wiedzy i chęci pomocy. Oferta zmienia się co parę dni. Nie można się do nikogo dodzwonić. Nie oddzwaniają. Jak nie napiszesz e-mail z DW (usunięte przez administratora) to nie licz na odpowiedź. Ceny coraz wyższe. Patrząc geograficznie to Michał sobie radzi a Łukasz wcale. Wywalcie tych głąbów co psują firmę i dajcie nam zarabiać pieniądze. To są też Wasze pieniądze. To Wy wydajecie na bzdury setki tysięcy złotych. Po ostatnim spotkaniu opadło mi wszystko. I myślę poważnie o zmianie. Firma jest gorsza od praktycznie każdego. To my, agenci zbudowaliśmy Wasze pieniądze i pozycję a teraz to wszystko niszczycie? Bo ktoś Wam nagadał głupot z obietnicami? Bez agentów Zielonej dzisiaj nie ma. Pamiętajcie o tym. Projekty robię przez inną firmę bo współpraca z (usunięte przez administratora)jest niemożliwa. A w Warszawie (usunięte przez administratora)to gorzej niż porażka. Prowadzę swój biznes już wiele lat i nie chcę aby przez taką osobę ktoś potem na mnie wypisywał bzdury w internecie a teraz tak się dzieje. Jeszcze raz powtórzę: jestem agentem ZE i chcę nim być. Ale jak nie zmieni się biuro w Warszawie i nie pozbędziecie się osób hamujących to rezygnuję. Wasza umowa z zakazem konkurencji już nie działa bo zmieniliście otoczenie rynkowe. ZE.co zbudowała własny dział sprzedaży przez co umowny zakaz konkurencji nie ma racji bytu. To opinia dwóch kancelarii prawnych. (usunięte przez administratora)może pitolić co chce ale Zielona-Energia .com nie ma już umów o zakazie konkurencji. Przez głupie pomysły PN i zatrudnieniu ziutka od wewnętrznego działu sprzedaży. (usunięte przez administratora) Przyznajcie że się nie sprawdziło. Wywalcie hamulcowych i niech Zielona-Energia będzie tą samą firmą sprzed lat. Trochę wieśniacką ale obsługującą dobrze klientów a nie tylko biura w Warszawie. Jako agent czekam jeszcze 2 miesiące. Jak nic się zmieni to się pożegnamy. Ale oznaczać to będzie że moi PH będą mówić PRAWDĘ na temat Zielonej-Energii. A ta boli. Jesteście fajne chłopaki więc się obudźcie do chole*y. Agenci na to czekają.

Były przedstawiciel
Były pracownik
 Pytanie

Najpierw wyjaśnię że nie pracowałem bezpośrednio dla Zielonej-Energii.com tylko dla jednego z agentów. "Mojego" agenta mogę tylko chwalić. Rozliczenia zaraz po podpisaniu umowy a nie dopiero po rozliczeniu agenta z Zieloną Energią. Miałem szkolenia, mój agent miał ogromną wiedzę na temat fotowoltaiki i nie zdarzyło się aby nie znał odpowiedzi nawet na najbardziej egzotyczne pytanie od klienta. Problemy pojawiały się gdy potrzebna była pomoc warszawskiego biura. To była tragedia. Ze wszystkim. Biuro w Warszawie odpowiadało za umawianie montaży, obsługę umów i przygotowywanie dokumentów dla OSD. Teraz pracuję dla innej firmy fotowoltaicznej i mogę porównać ją do Zielonej Energii. I powiem jedno. Jeżeli miałbym jeszcze raz pracować jako handlowiec dla Zielonej Energii to wolałbym rzucić się pod pociąg. Przy sprzedaży instalacji najpierw znajdujemy klienta, przekonujemy go do naszej oferty i podpisujemy umowę. W normalnej firmie wszyscy natychmiast rzucają się do obsłużenia umowy. Tego samego dnia klient dostaje fakturę zaliczkową. Ale w Zielonej Energii nie. Biuro muuuuuusi sprawdzić umowę. Każda pierdoła w stylu braku parafowania powoduje odrzucenie umowy i konieczność poprawy. Ktoś może powiedzieć że pilnuj wszystkiego podczas podpisywania. Może i tak ale czasem zapominamy zrobić jakiegoś zdjęcia czy też skopiować fakturę za prąd. Dla Zielonej Energii oznacza to zawsze odrzucenie umowy. Jak to odbiera klient? A tak że dzwoni i pyta kiedy faktura zaliczkowa. Jest to ważne bo od daty wpłaty liczy się termin do instalacji który w Zielonej Energii jest tragicznie długi. Zwykle miałem tydzień od podpisania umowy do faktury zaliczkowej. I przynajmniej 10 telefonów od klienta. I co potem? Zielona Energia miała się kontaktować z klientem. Czasem ktoś zadzwonił i powiedział pierdy w stylu "dziękujemy za zaufanie". Potem przez kilka tygodni cisza. A trzeba wiedzieć że czasem klient wpłacał zaliczkę 30 tysięcy złotych. A tutaj cisza bo termin instalacji jest długi. I jak ktoś wpłacił 30 tysi i nikt do niego nie dzwoni przez parę tygodni to zaczyna się zastanawiać czy to nie jest jakieś (usunięte przez administratora) I dzwonił do mnie z zapytaniem kiedy montaż. Ja do agenta, agent do firmy i brak odpowiedzi i reakcji. Jedyna odpowiedź to "kilka dni przed montażem ktoś się z klientem skontaktuje". Żart. Czekamy i czekamy. W końcu nadchodzi termin montażu. Potem zaczyna się gorzej. Jak klient ma panele na dachu to chce od razu zgłosić do OSD bo oni podłączają w ciągu 30 dni. A ZielonaEnergia twierdzi że ma 2 tygodnie na przygotowanie dokumentów. Do jasnej(usunięte przez administratora). Na co czekamy? A na to aby biuro w Warszawie zorganizowało projekt, wypełniło papiery i wysłało do klienta. Klient zwykle dzwoni co drugi dzień a ja nic nie wiem. On się wkurza a ja nie wiem co mam powiedzieć. Wreszcie po jakimś czasie przychodzi kurier do klienta. I tutaj znowu kupa. Klient nie wie co robić. Ma kartkę "podpis i pesel". Ale gdzie? I szuka i dzwoni i pyta.(usunięte przez administratora), nie można tego opisać albo zaznaczyć ołówkiem ptaszków? Nie można. Teraz powiem jak pracuję dzisiaj. Znajduję klienta i podpisuję umowę. Nie mam CRMa bo jest mi niepotrzebny. Mam arkusz kalkulacyjny z cennikiem. Acha. Umowa w Zielonej Energii ma 20 stron. W mojej obecnej firmie tylko trzy plus dwie strony audytu. Dzisiaj umowę uzupełniam w 5 minut. W CRM Zielonej Energii trwało to razem z pół godziny. Teraz robię to ręcznie i jest OK. Najpóźniej kolejnego dnia klient ma fakturę zaliczkową. To biuro dzwoni do klienta gdy jest jakiś brak. Ja, jako przedstawiciel nie muszę zajmować się pierdołami. Zajmuję się sprzedażą. Jak trzeba zmienić jakiś zapis w umowie to kancelaria z którą współpracujemy załatwia to w ciągu jednego dnia. Nie trzeba czekać tygodniami. Montaż to zwykle 2-3 tygodnie. W dniu zakończenia instalacji i podpisania protokołu odbioru klient otrzymuje dokumenty do zgłoszenia OSD. W Zielonej Energii 2-3 tygodnie później. Moja ogólna opinia jest taka że w normalnej firmie to przedstawiciel znajdujący klienta jest najważniejszą osobą w firmie. A klient to ktoś dookoła którego wszyscy skaczą i starają się aby przez cały czas był poinformowany i zadowolony. W Zielonej Energii jest odwrotnie. Każde pytanie to problem. Przedstawiciel to ktoś kto przeszkadza w czymś tam pracownikom biura w Warszawie. Pewnie w piciu kawy. Przedstawiciel nie może zadzwonić do konkretnej osoby w biurze. Za wysokie progi. Mój agent też się wkurzał bo wszyscy ciągle byli "na spotkaniach". Nie odbierali telefonów i nie oddzwaniali. Odpowiedzi e-mail? Bez męczenia kilka tygodni. Z przypominaniem czyli denerwowaniem Jaśnie Państwa może 3-4 dni. Biuro w Warszawie chyba najlepiej by pracowało gdyby Zielona Energia nie miała żadnych przedstawicieli bo oni psują radość z pracy. I na koniec. Wszyscy się nadymają Zielona-Energia.com to i tamto. A na rynku nikt ich nie zna. Wcale się nie reklamują i przedstawicielom wcale nie pomagają tylko utrudniają. Chcesz być PH dla Zielona Energia to znaczy że jesteś niepełnosprawny umysłowo.

Były pracownik.
Były pracownik
 Pytanie

Witam, Jako były pracownik mam szansę wypowiedzieć się na temat firmy zielona-energia.com. Moja subiektywna opinia: Jeśli nie wywalczysz sobie konkretnego wynagrodzenia na początku to nie masz co liczyć na podwyżkę. Były obiecywane podwyżki od marca tego roku dla wszystkich pracowników w związku z czym każdy dawał z siebie 200%. Jednak zamiast podwyżek została zwolniona 1/5 firmy w lipcu (jednego dnia) bez wcześniejszego uprzedzenia. Firma strasznie chciała nasmrodzić w papierach i podawała powody do zwolnienia, czy sytuacje, które nie miały miejsca. Mało tego, w czerwcu zapewniano pracowników, że nie planują zwolnień. (usunięte przez administratora) Szefowie nie szanują swoich pracowników. (usunięte przez administratora)Zwłaszcza jeden. Ego nadmuchane jak balon. Zamiast wspierać swoich pracowników i im pomóc to cytując słowa Szefa "Jeśli komuś nie pasuje to sam są drzwi". Naprawdę? Tak się mówi do swoich podwładnych? Absurd. Jeśli ktoś ma swoje zdanie w tej firmie to zaraz jest mu podsuwany papierek z wypowiedzeniem. A powód? Niejasny lub nieznany. Żadnych konkretów... (usunięte przez administratora) Nie polecam firmy i radziłbym omijać szerokim łukiem.

Nick
Pracownik

Potraktowaliscie swoich pracowników bez szacunku. Najpierw zapewnienia o podwyżkach, potem o braku zwolnień do końca roku („bo czujemy się za was odpowiedzialni”), a miesiąc później zwolnienie 1/5 załogi, a to był dopiero początek. Wyglada to tak, jakby w firmie zaraz miała zostać jedynie kadra menadżerska bez pracowników, którym można menadżerować, bez wiedzy o procesie i kompletnym oderwaniu od realiów szeregowych pracowników.

Przedstawiciel
Pracownik
 Pytanie
@Nick

Możesz napisać coś więcej o planowanych zwolnieniach? Ja pracuję w terenie jako przedstawiciel i nie dostaję żadnych informacji o zmianach w centrali. Pytam bo co chwila są jakieś przestoje z dokumentami, umowami itd. A klienci się (usunięte przez administratora). Z tego co piszesz znowu będzie jakaś zwała. Trzeba chyba zacząć rozglądać się za nową firmą.

Nick
Pracownik
@Przedstawiciel

Nie wiem, jakie są plany na dalsze zwolnienia. Póki co w dziale dokumentów i w zleceniach montaży zostawiono po 1(!) osobie. Nie ma tez już osoby odpowiedzialnej do tej pory za zakupy. Doraźnie musza im pomagać osoby, które nie maja z tym nic wspólnego.

Pracodawca

@Przedstawiciel

Szanowni Państwo, nie planujemy żadnych kolejnych zwolnień. Sierpniowe zmiany kadrowe miały charakter jednorazowy i nie są kontynuowane. W przypadku wszelkich niepewności, zalecamy kontakt bezpośrednio z biurem zielona-energia.com i oczywiście zachęcamy do pozostania w zespole. Pozdrawiamy, zespół zielona-energia.com

Pracodawca

@Nick

Szanowni Państwo, wszelkie zmiany dotyczące możliwości podwyżek były na bieżąco komunikowane podczas spotkań z kadrą zarządzającą – były to co warto zaznaczyć możliwości, a nie pewne obietnice. Sytuacja rynkowa wymusiła na firmie zmiany kadrowe, które w biznesie są normalne. Znaczna część zespołu w biurach wciąż pracuje, a montaże naszych instalacji codziennie się odbywają. Pozdrawiamy, zespół zielona-energia.com.

Www
Były pracownik
@Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

Chyba zapomnieli Państwo wspomnieć o wrześniowych zwolnieniach, zapewniając w sierpniu jak i maju, że pracownicy nie muszą sie obawiać o swoje etaty. (usunięte przez administratora) potrafi jedynie ładnie przemawiać... Niestety obietnice składane swoim Pracownikom podczas zebrań był niesyty BEZ POKRYCIA... ZARÓWNO TE O PODWYŻKACH CZY SYSTEMIE PREMIOWYM, NIE WSPOMINAJĄC JUŻ O MOŻLIWOŚCI ROZWOJU CZY AWANSU ????????... No cóż ciężko sie przyznać do błędu.... Jeżeli wspominacie o zwracaniu sie do firmy z pytaniami, wypadałoby odpowiadać na stawiane zapytania, a nie poraz kolejny rzucać słowa ns wiatr... Jako były Pracownik nie polecam firmy, jako miejsca pracy... Plusem była mega fajna atmosfera i ludzie tam pracujący ale niestety to już minęło..

Kłamca
Pracownik
 Pytanie
@Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.

Jako pracownik żałuje, że nie nagrywałem doniosłych przemówień o tym co się już za momencik wydarzy w firmie, czytaj wielki system podwyżkowy, premie itp...wtedy byłoby czarne na białym, jakie informacje i z czyich ust padały.... Szkoda, że zielona-energia nie potrafiła w ten sam sposób zakomunikować, w najprostszy sposób, że coś co było obiecywane się nie wydarzy i co jest tego powodem... Wy woleliście zamieść sprawę pod dywan i udawać, że żadnych rozmów /zapewnień /obietnic nie było.... Nie ładnie!!!! SZEF JEDNAK PAMIĘTAŁ/ POTraFIL WSKAZAĆ KIERUNEK DRZWI JAK SIĘ COŚ KOMUS NIE PODOBA... i to jest jasny przekaz, można? Można.... Tylko szkoda, że było to stosowane w wybiórczych sytuacjach, wtedy, kiedy firmie było wygodniej....

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Maks
Były pracownik

To niestety prawda. Nie będę wypowiadać się na temat poszczególnych osób ale co do procedur to już dochodzimy do granic głupoty. Jeżeli można jeszcze bardziej coś skomplikować to tak robimy. Kiepski CRM z którego handlowcy są niezadowoleni bo jest parszywy w użytkowaniu. No i podłe traktowanie ludzi z terenu. Przez "lepsze" procedury wszystko trwa o wiele dłużej. Wszędzie tabelki. Ponieważ nowi szefowie są z Orange to wydaje mi się że chcą zrobić z firmy drugi Orange. Tylko jakoś do nich nie dociera że tutaj są prawdziwi właściciele a nie rozdrobnieni udziałowcy i kasy jest też mniej. W porównaniu z zeszłym rokiem jest dużo mniej umów i dużo więcej pracy. A powinno być odwrotnie. Ale najbardziej denerwujące jest to że biuro stało się taką typową korpo. Czyli podlizywanie się daje efekty w postaci awansu. I ci nowi kierownicy naprawdę źle traktują wszystkich poniżej siebie a na szefa patrzą jak na boga najwyższego. Jakby kazał im szczekać to na pewno by to zrobili. Też uważam że przez błędy kadrowe firma dołuje i będzie gorzej.

Pracodawca

Jako Zespół zielona-energia.com nie możemy przejść obojętnie wobec takiej opinii, ponieważ zależy nam zarówno na dobrej atmosferze pracy, jak i wizerunku naszej firmy. Padło tu wiele oskarżeń, również personalnych. Subiektywne zdanie autora opinii, odwołujące się do wymienianych z imienia i funkcji pracowników naszej firmy jest dla nas, ale przede wszystkim dla każdej z tych osób bardzo krzywdzące i zniekształca prawdziwy obraz pracy w naszej firmie. Jest nam przykro, że wśród naszych byłych pracowników są osoby, których oczekiwań tak dalece nie spełniliśmy. Szanując prawo do wyrażania subiektywnych ocen, nie zgadzamy się jednocześnie na kierowanie wobec nas i naszych Pracowników nieprawdziwych twierdzeń, które naruszają nasze dobra osobiste, których jedyną intencją jest wyrządzenie nam szkody. W tego rodzaju przypadkach podejmiemy adekwatne kroki w celu zapobiegania tego rodzaju nieuprawnionym działaniom. W szczególności dotyczy to bezpodstawnych oskarżeń dotyczących rzekomego braku wiedzy i kwalifikacji osób pracujących w zielona-energia.com. Nie stawiamy nierealnych wymagań i nie zakładamy, że każdy pracownik przez 100% swojego czasu pracy jest idealny i nieomylny w każdym aspekcie. Zamiast tego dokładamy w interesie własnym i w interesie naszych Klientów starań o właściwe przygotowanie merytoryczne członków naszego zespołu, weryfikujemy je i stale pracujemy nad tym aby ludzie dla nas pracujący posiadali niezbędną wiedzę oraz rozwijali swoje kompetencje. Czasem musimy również podejmować trudne decyzje, w tym decyzje o zwolnieniu członka zespołu, który nie spełnia naszych oczekiwań. Co oczywiste, nie zawsze spotyka się to ze zrozumieniem i dojrzałą reakcją. Od kilku lat jawny dla wszystkich pracowników i kandydatów jest fakt, że część z nas przychodzi do zespołu, jako kandydat rekomendowany przez innych naszych Pracowników. Nie widzimy w tym niczego złego. W procesie rekrutacji i zatrudniania każdy z kandydatów podlega takiej samej, rzetelnej i obiektywnej ocenie. W równym stopniu weryfikujemy i testujemy kwalifikacje poszczególnych osób, do pracy na danym stanowisku, niezależnie od tego z jakiego źródła osoba ta posiadła wiedzę o prowadzonej rekrutacji i co jest dla niej motywatorem do kandydowania na dane stanowisko. Końcowy wybór i tak pada na najlepszego w naszej ocenie ze względu na jego wiedzę i predyspozycje kandydata. My możemy być jedynie dumni z tego, że nasi Pracownicy polecają zielona-energia.com swoim znajomym jako dobre miejsce pracy. Możemy i będziemy też dokładać starań aby dawać im kolejne powody do tego żeby czuli satysfakcję z tego, że są częścią naszego zespołu. Kolejnym bardzo przykrym i poważnym oskarżeniem, jest zarzucanie braku kwalifikacji i wymaganych uprawnień członkom naszych ekip montażowych i osobom projektującym instalacje fotowoltaiczne dla naszych Klientów. Wszyscy z monterów i projektantów posiadają odpowiednie uprawnienia - właściwe do zadań jakie realizują, pracują na wysokiej jakości sprzęcie i komponentach. W tym zakresie trudno nam szerzej odnosić się do stwierdzeń, które nie mają odniesienia do rzeczywistości. Nie zgadzamy się z przedstawioną w opinii oceną, ale nie pozostawiamy jej bez refleksji. Przykro nam i nie rozumiemy dlaczego wiele z tych uwag nie zostało przekazanych bezpośrednio nam w trakcie gdy Autor opinii, jak sam wskazuje był członkiem naszego zespołu. Zawsze zachęcamy do komunikacji i otwartej postawy. Jeśli ze szczerą, otwartą komunikacją z jakiegoś względu były trudności, mogły być również zgłoszone w formie cyklicznych anonimowych ankiet ewaluacyjnych. Wśród naszych obecnych pracowników na różnych szczeblach, mamy osoby zadowolone z pracy i zauważające możliwości jakie daje bycie członkiem zespołu zielona-energia.com. Tak istotne nagromadzenia negatywnych wniosków i komentarzy w jednym miejscu oraz personalne ataki na naszych Pracowników, każą nam zastanowić się nad prawdziwą intencją jaka przyświeca ich Autorowi tego rodzaju narracji. Oczywistym jest, iż budzi to nasz niepokój i sprawia, że nie możemy pozostać na takie działania obojętni. Mimo wszystko, zapraszamy do dialogu. Chętnie spotkamy się i porozmawiamy, o tym z czego faktycznie wynika Państwa ocena i co możemy ulepszyć.

As
Inne

Kupiłem instalację szybko zainstalowali sama instalacja w jeden dzień wszystko działa żadnych zastrzeżeń. Wybrałem ze względu na sprzęt z wyższej półki Growatt i Qcells w rozsądnej cenie to nie jest tania chińszczyzna w jakiś dziwnych systemach rat. Bardzo dobry sprzęt na normalnych warunkach. Przedstawiciel p. Tomek o klasę lepszy od konkurencji. Polecam

Paweł
Kandydat
@As

Brak związku z opiniami o ZE jako o pracodawcy. Bez sensu.

horvat
Inne

Jestem bardzo zadowolony zarówno z realizacji jak i całego procesu od przedstawienia oferty, do podpisania umowy ,realizacji oraz uruchomienia instalacji .Przedstawicielka handlowa firmy (Pozdrawiam Panią Emilie ) z podejściem bardzo profesjonalnym ,rzetelnym, osoba kompetentna i z dużą wiedzą oraz dużą cierpliwością .Oferta przedstawiona solidnie i rzeczowo, bez przekłamań i  ukrytych niuansów. Na całym etapie realizacji duże zaangażowanie ze strony przedstawiciela handlowego , który służył pomocą i tłumaczył kolejne etapy realizacji. Sama ekipa montażowa również profesjonalna, dobrze zaopatrzona w potrzebny sprzęt, bardzo estetyczna i grzeczna, z miłym podejściem do klienta.  Wszystko odbyło się bez zbędnego marudzenia i z dużym zaangażowaniem I jestem pod ogromnym wrażeniem .Samo uruchomienie jak i działanie instalacji bez żadnych uwag. Bardzo duży plus oby więcej takich firm, ponieważ miałem styczność z innymi przedstawicielami, miałem też okazję spośród wielu wybrać firmę,  której zaufalem,  jak widać bez pudła.  Polecam

Paweł
Kandydat
 Pytanie
@horvat

A jaki Twój przydługi wywód ma związek z opinią o ZE jako potencjalnego pracodawcy? Jak chcesz się uzewnętrzniać jaką to super ofertę i obsługę Ci zaproponowali - to nie jest to miejsce.

Anyone
Były pracownik

Cześć. Ciekawe wpisy. Ja też byłem pracownikiem Zielonej. Bardzo dawno temu (usunięte przez administratora) opowiadał że razem z (usunięte przez administratora)mieli dość korporacji dlatego Zielona ma być normalną firmą. I coś się zmieniło w zeszłym roku. Budują korporację ze wszystkimi złymi rzeczami. Awansowanie biernych, miernych ale wiernych (usunięte przez administratora). Już nie pracuję ale mam kontakty z agentami. I to co zmienił ten ostatni rok. Wcześniej agenci w terenie byli lojalni w stosunku do firmy. Uważali się za część organizacji. Teraz nie chcą wiązać przyszłości swojej z Zieloną bo spodziewają się że w każdej chwili zostaną na lodzie. I to jest według mnie największa strata. Nie wiem czy udałoby się to odbudować. I też pewnie z tego powodu jest znacznie mniejsza sprzedaż. Jeden z agentów przesłał mi tekst będący mniej więcej fragmentem wypowiedzi jednego z pracowników podczas spotkania. Na pytanie o datę uruchomienia czegoś tam odpowiedź brzmiała: "w najbliższym czasie mamy nadzieję na dokończenie rozmów które pozwolą na zaplanowanie kolejnych działań tak aby móc przygotować się do realizacji kolejnych kroków......". Żadnych konkretów. Spotkania z agentami bardziej służą do wyciągania informacji o rynku niż przekazywaniu czegokolwiek. Spora część uczestników nic nie mówi. Z braku zaufania. Dział dużych projektów działa źle więc duże instalacje przechodzą za plecami Zielonej. Wcześniej nie do pomyślenia. No ale. Jak sobie pościelisz tak się wyśpisz. Im szybciej wspólnicy się obudzą tym lepiej dla firmy. Ale chyba sobie już odpuścili.

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.?

Prawda
Pracownik
@Pytanie

Zakłamanie i jeden wielki Fałsz

Zadowolony
Pracownik

Polecam firmę. Bardzo sprawnie i szybko przeszedł proces od podpisania umowy do montażu i podłączenia instalacji. Działa sprawnie jestem bardzo zadowolony z firmy. Cena była bardzo dobra w porównaniu z firmami poważnymi. Polecam!!!

Maciek
Inne

Tylko w Częstochowie działacie ?

As
Inne
@Maciek

Działają w całej Polsce,

Kuba
Inne

Bardzo dobrej jakości sprzęt za niską cenę. Oszczędziłem 20% (tak, dwadzieścia procent). Ekipa monterska z porządnymi narzędziami. Nowy samochód dostawczy. Bardzo kulturalni i mili. Na papiery trochę czekałem ale u mnie wszystko działa. U sąsiada który zainstalował w tydzień od podpisania umowy przez inną firmę i śmiał się z mojego czekania (ja - miesiąc) nie działa połowa paneli. Jego instalatorzy zwodzą go już cztery miesiące. Dobrze że teraz jest zima bo chyba umarłby na zawał. Polecam

St.S
Inne

Podpisałem umowę na montaż instalacji fotowoltaicznej na początku października 2020r, Po miesiącu oczekiwania panele zostały zainstalowane. Kolejny miesiąc czekałem na dokumentację, którą od razu po otrzymaniu złożyłem w zakładzie energetycznym.Od tego dnia minął ponad miesiąc, jest styczeń 2021r i nadal czekam na zamontowanie licznika dwukierunkowego. Po tej operacji mam czekać na zawarcie specjalnej umowy z zakładem energetycznym. Uprzedzono mnie, że może to potrwać kolejny miesiąc, dwa lub nawet dłużej. W chwili zawierania umowy przedstawiciel firmy zapewniał mnie, że wszystkim się zajmie, pomoże, że będzie szybko bo mają "przetarte szlaki", Powiedział, że "może nie są najtańszą firmą ale za to doświadczoną i działającą bardzo sprawnie". Po podpisaniu umowy więcej się nie odzywał, Jeśli wszystko dobrze pójdzie to za pól roku lub dłużej instalacja zacznie pracować. Obecnie, po trzech miesiącach od zawarcia umowy mam na dachu niedziałający gadżet. Nie mam też żadnej wiedzy, żadnej współpracy w zakresie ubiegania się o dopłatę 5000 zł do instalacji.

Klient
Inne
@St.S

Wiem co Pan czuje. Też jestem klientem tej firmy. Czekam na szczęśliwego zakończenie. Dofinansowania "Mój prąd" obecnie nie ma.

Tomasz
Inne
 Problem

Witam. Mam zainstalowaną instalację fotowoltaiczną 30 lipca 2020. Dzis jest 12 dzień pażdziernika i dowiedziałem sie,że ENEA po raz drugi odrzuciła schemat moiej instalacji, konieczny do wystawienia zlecenia na montaż licznika dwukierunkowego i podpisania umowy prosumenckiej , czyli mam kolejny miesiąc opłat za prąd , za który już płacić nie chciałem,gdyż powinienem go sam produkować. Szczerze odradzam firmę Zielona-Energia. Więcej szczegółów mogę podać podczas rozmowy telefonicznej .Mój numer 693 177 188. Ukłony. Tomasz Borończyk ze Szczecina.

sedan
Inne

Jak najbardziej polecam. Wszystko załatwią za ciebie. Fachowa pomoc od samego poczatku, aż do montażu.

Zostaw merytoryczną opinię o Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j. - Częstochowa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.?

    Zobacz opinie na temat firmy Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 16.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 1 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Zielona-Energia.Com Klimczyk Fonfara sp.j.
Przejdź do nowych opinii