Wakacje.pl S.A.

2.2 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Wakacje.pl S.A.

Haniulka
Kandydat
 Pytanie

Pytanie - Ile czeka sie na odpowiedz z wakacje.pl? Wysłałam jakiś czas temu aplikacje na stanowisko lidera działu obsługi posprzedażowej - brak informacji do dnia dzisiejszego

Pracodawca

@Haniulka

Wszystko zależy od ilości aplikacji, które w ramach rekrutacji spływają do naszej bazy. Każdy rekruter na bazie profilu stanowiska, wymaganych kompetencji oraz zakresu obowiązków ustalanego wspólnie z Managerem, analizuje CV i podejmuje decyzję o kontakcie z kandydatem i zaproszeniu na rozmowę rekrutacyjną. W Wakacje.pl sam Manager bierze udział w selekcji aplikacji, na podstawie rekomendacji otrzymanych przez rekrutera. W 90% przypadków, aplikacje są analizowane na bieżąco, a kontakty z kandydatami spełniającymi kryteria nawiązywane niezwłocznie.

Haniulka
Kandydat
@Wakacje.pl S.A.

Szkoda że osoby rekrutujące się nie dostają nawet odpowiedzi negatywnej .

czajnik
Były pracownik
@Haniulka

No wie Pani, jeśli aplikacji są setki, a tak duża firma pewnie tyle ma na luzie, to niestety nie jest możliwe oddzwanianie do każdego //

Pytanie
Były pracownik
 Pytanie

Witam do kiedy jest płatne wynagrodzenie za prace?

Pracodawca

@Pytanie

Zawsze do 10 każdego miesiąca:)

Poszukujący
Kandydat
 Pytanie

Czy zatrudniane są osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności?

Pracodawca

@Poszukujący

Wszystkich witamy z otwartymi ramionami. Zapraszamy serdecznie. Aktualne oferty pracy dostępne są na stronie wakacjetomy.pl.

KANDYDATKA
Kandydat
 Pytanie

Na jakie zarobki można liczyć na start? Interesuje mnie obszar marketingu (content marketing), ale nawet zdawkowe informacje o zarobkach w tzw. back office (poziom specjalisty) będą pomocne.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Ogólna ocena rekrutacji uważam za dobrą. Były dobrze dobrane pytania co do stanowiska, ale... Aż 3 rozmowy rekrutacyjne to za dużo. Na pierwszej rozmowie poczułem brak poszanowania do zdobytego doświadczenia od jednej osoby. To smutne jak ktoś zaczyna mówić "To niemożliwe, że w tak krótkim czasie...". Podobno własne biurka są zarezerwowane dla osób, którzy są min 3 razy w tygodniu w biurze (serio przy tak ważnym stanowisku?). Po otrzymaniu informacji o trzeciej rozmowie poczułem że trzeba to przerwać, ponieważ uważam to brak profesjonalizmu, ale jednak spróbowałem. Na spotkaniu byli wszyscy team leaderzy, którzy zadali po jednym pytaniu (z czego prawie wszystkie zdublowane z pierwszej rozmowy), jednocześnie odnosiłem wrażenie że bali się pytać. Brakowało jeszcze osób z przyszłego teamu... Po tym spotkaniu stwierdzili że nadaje się na "Tech Leadera" (z czego byłem 2 lata "Team Leaderem") i podziękowali mi. Uważam że ta trzecia rozmowa to była jedna z najgorszych rozmów jakie prowadziłem do tej pory, a również rekrutowałem inne osoby. Teraz już wiem dlaczego ogłoszenie jest już kilkanaście miesięcy na ich stronie.

Pytania

Pierwsza rozmowa dlaczego team leader, co cie motywuje do tej pracy, ogólne poznanie się, druga techniczna, na trzeciej to powtórka tego co było na pierwszej

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
była pracowniczka
Były pracownik
 Pytanie

Może wypowiem się jako osoba z kilkuletnim stażem pracy w Wakacjach. Pierwsza rzecz na którą warto zwrócić uwagę to fakt, że firma dość wyraźnie dzieli się na call center oraz back office - zarówno pod względem stażu pracy jak i twardych i miękkich kompetencji. Praca na call center na pewno lekka nie jest - jak w każdym call center. Niemniej widać wyraźnie że zdarzają się ludzie zaskoczeni faktem że na call center trzeba... pracować a co gorsza - o zgrozo - SPRZEDAWAĆ! Szok i niedowierzanie. Mimo to widać wyraźną różnicę między ludźmi którym się chce i potrafią na tym zarobić a tymi którym się wydaje że praca polega głównie na staniu na papierosie i narzekaniu na niskie płace. Z okazjonalnym niszczeniem firmowego mienia, bo widocznie tylko tak są w stanie radzić sobie z emocjami. Awanse wewnętrzne jak najbardziej istnieją, zarówno w obrębie call center jak i z call center do pozostałych działów back office. Wystarczy wykazać się kompetencją i proaktywnością i brać udział w rekrutacjach - wiem że tu dla niektórych znowu może być zaskoczenie że nikt ich nie awansował za samo przychodzenie w miarę punktualnie do pracy. Firma jest świetnym miejscem do nabycia pierwszych doświadczeń w poważnej pracy - bycie częścią większego holdingu, dużyego gracza na rynku, dostęp do wielu wiodących technologii - z tym wszystkim można się zetknąć. Jest miejsce na własne inicjatywy, każdy głos ma szansę zostać usłyszany, każda zaproponowana zmiana wdrożona - i tu znowu standardowo są ludzie którym się chce i mają do swojej pracy pasję i ci którzy wpadają do pracy żeby odklepać swoje i z niej wybiec - znowu - jak wszędzie. Firma na przestrzeni lat przeszła sporo zmian, poprawiła swoje wyniki, oferuje szkolenia, wyjazdy zagraniczne, standardowe rynkowe benefity i często - choć nie zawsze - rynkowe widełki płacowe. Nie jest oczywiście ideałem, nadal panuje w niej informacyjny chaos, dział HR działa lepiej, ale nadal bliżej mu do tego z anegdotek i żartów, wiele pracy jest jeszcze do zautomatyzowania i tak dalej. Ale zdecydowanie można stwierdzić że firma wykonała wiele kroków naprzód, jest dobry plan działania na najbliższe lata, co miesiąc pracownikom komunikowane są najważniejsze zmiany w strategii, co było szczególnie istotne przez ostatni rok pracy zdalnej. Czy poleciłabym Wakacje komuś bardzo doświadczonemu? Prawdopodobnie nie. Ale jeżeli masz za sobą pierwszą pracę w biurze, kilka lat doświadczenia lub zero doświadczenia, ale mnóstwo chęci i dobrej energii do wniesienia - to na pewno znajdziesz tu miejsce dla siebie. Większość ludzi jest fajna, atmosfera jest mega nieformalna, nie ma tu ani trochę korporacyjnego nadęcia i prężenia się przed prezesem w koszuli lub garsonce. Na pewno czas spędzony tutaj będę dobrze wspominać, ale jak w każdej relacji - ile do niej włożysz, tyle z niej wyniesiesz. Może dlatego nie brak tylu rozżalonych opinii ludzi z call center (a zaskakująco mało z back office), a jednocześnie są osoby które pracują na call center od kilku lat - co to musi być za okropna praca, skoro po kilku latach siedzenia na słuchawce nadal czują się tu dobrze i nie chcą jej zmienić.

dopowicz
Były pracownik
@była pracowniczka

lepiej bym tego nie okreslil, praca jako sezonowa jest naprawde ok

Pytanie
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w Wakacje.pl S.A.?

Pracodawca

@Pytanie

Hej, wszystkie informacje znajdują się na naszej stronie WWW: https://karierawakacje.pl/kategoria/wartosci

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Wakacje.pl S.A.?

Pracownik HR
Pracownik
@Pytanie

Wszystko zależy od Stanowiska. Mamy 7 Departamentów i szerokie spektrum propozycji. Zapraszamy na karierawakacje.pl

Ada
Były pracownik
@Pytanie

18,30 brutto niezależnie od doświadczenia umowa śmieciówka nafaszerowana dziwnymi zapisami

HR
Pracownik
@Ada

Umowa zlecenie jest przez pierwsze 3 miesiące. Większość pracowników pracuje na Umowę o Pracę. Część pozostaje na Umowie Zlecenie z własnego wyboru. Dodatkowo nawiązujemy współpracę również na zasadach B2B. Wskazana stawka obowiązuje w Call Center i Dziale Obsługi Posprzedażowej. Są również systemy premiowe, które prezentujemy i komunikujemy od samego początku współpracy. Zasady są transparentne i dostępne dla wszystkich. Jest również możliwość awansu poziomego, który uzależniony jest między innymi od wspomnianego doświadczenia. Życzę przyjemnego weekendu.

2
HR
Były pracownik
@HR

W naszej firmie mamy przezroczyste zasady. Każdy może awansować prostopadle po równi pochyłej z tendencją skrajnie równoległą.

PR help desk
Pracownik
@HR

Wszystkie nasze komunikaty są transparentne to znaczy przezroczyste to znaczy niewidoczne. Z własnego wyboru to znaczy albo zlecenie albo żegnaj. Awans poziomy to znaczy że usiądziesz na krześle obok i nic więcej się nie zmieni.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

A jakie kary są w umowie? To jest legalne?

Jonasz
Były pracownik
 Pytanie
@HR

Kłamstwem jest że większość pracuje nq umowie o pracę. Na dziale sprzedaży oraz posprzedazowym trzeba wręcz błagać o to aby dali umowę o pracę, a dlaczego większość siedzi na zleceniu? Bo idąc na umowę o pracę dostają mniejszą kasę. Ścieżka awansów też nie jest transparentna, bo jedne osoby dostawały awans mimo że warunków nie spełniały, a osoby spełniające kryteria dostawały informacje ze awanse są wstrzymane. Więc?

Iks
Kandydat
 Pytanie
@Ada

Jakie wymagania może mieć pracodawca za taką stawkę?... I to niezależnie od doświadczenia??

Jacek
Pracownik
@HR

Nikt nie chce pracować na zleceniu. Ja poprosiłem o umowę o pracę. Odmówiono mi, w HR powiedzieli że w wakacje.pl wszyscy pracujemy na umowie zlecenie.

Pracodawca

@Jacek

Dzięki za Twoją opinię. Bardzo proszę, abyś odezwał/a się do nas na praca@wakacje.pl i zweryfikujemy ten wątek. Wiele czynników wpływa na podjęcie decyzji o współpracy na Umowę o Pracę. Mamy też większą część pracowników zatrudnionych na UoP. Są też tacy, którzy z różnych powodów wolą zostać na Umowie Zlecenie. Chętnie przyjrzymy się sprawie i ją wyjaśnimy. Każda z sytuacji jest indywidualna. Odezwij się do nas na wskazany wyżej adres. Dzięki.

:D
Kandydat
@Jacek

Haha a mi na rozmowie powiedzieli ze sami wolą jak pracownicy są na umowie o prace, kłamczuszki :D

Pracodawca

 Pytanie
@:D

Czemu zaraz kłamczuszki? Oczywiście, że wolimy i do tego dążymy. Dlatego poprosiliśmy o kontakt i chcemy przyjrzeć się sprawie. To chyba dobrze, nie;)?

Ania
Były pracownik
@Wakacje.pl S.A.

Prawda jest taka,ze w każdej porządnej firmie juz na start jest dawana umowa o pracę ale wy do porządnej firmy nie należycie.

Pracodawca

@Ania

Wyniki badania zaangażowania (przeprowadzane raz rok) oraz puls organizacji, które przeprowadzamy kwartalnie w #wakacjepl mówią co innego. Dążymy do tego, aby być najlepszym pracodawcom w trójmieście. Wyniki były prezentowane wszystkim pracownikom na spotkaniu z Zespołem Zarządzającym. Każdy oczywiście ma prawo do własnej oceny. Wszystkich oczekiwań nie spełnimy, ale robimy co możemy.

Marta Lao
Były pracownik
@Pytanie

18.30 brutto ????

1
tourysta
Były pracownik
@Marta Lao

Widzę, że Pani pracowała w wakacje.pl a teraz zdradza Pani wysokość stawki podstawowej mimo podpisanej klauzuli poufności. Nie chciałbym zatrudniać takiej osoby która wynosi informację na zewnątrz. Chyba domyślam się dlaczego Panią zwolnili.

2

Pracodawca

@tourysta

Hej, stawka jest podana w ogłoszeniu. Informuje o niej również wirtualny rekruter podczas procesu rekrutacji. Przekazujemy też informację o wysokości premii i innych elementach oferty pracy.

Marta Lao
Pracownik
@tourysta

Widać, że w Twoim przypadku nauka poszła w las ???????????? @tourysta ????

Pier... nie idę tam
Kandydat
@tourysta

Informacja o zarobkach jest w ofercie pracy wakacje.pl na stanowisko konsultant - 18,30 brutto jak byk napisane

Pier... nie idę tam
Kandydat
@Wakacje.pl S.A.

Tu nie ma do czego dążyć. Albo dajecie porządną umowę albo śmieciówkę. To jest aż tak proste kochaniutka.

Ban dla wakacje.pl
Kandydat
@Wakacje.pl S.A.

Dajecie śmieciówki!!!

Pracodawca

@Ban dla wakacje.pl

Przez pierwsze 3 miesiące pracownik Call Center oraz Działu Obsługi Posprzedażowej otrzymywał Umowę Zlecenie, a potem miał możliwość przejścia na Umowę o Pracę. Na każdym etapie rekrutacji informujemy o tym. Zarówno kiedy do kandydata oddzwania wirtualny rekruter oraz na spotkaniach z rekrutacyjnych. Raz jeszcze przypominamy o tym na szkoleniu przy podpisaniu Umowy. Wprowadziliśmy również zmiany i taką możliwość dajemy już po miesiącu od zatrudnienia.

Iks
Kandydat
 Pytanie
@Wakacje.pl S.A.

Po okresie próbnym 3 m-cy, w momencie przejścia na umowę o pracę, o ile wzrasta pensja?

pracownik
Pracownik
@Kandydat

tak umyślne niszczenie sprzętu i wynoszenie danych klientów jest obarczone karą umowną.

Cyrk
Były pracownik
@pracownik

Umyślne niszczenie sprzętu oczywiście zdaniem wakacje.pl .... parodia a nie firma

Długoletni pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałem w firmie przeszło 3 lata więc w przeciwieństwie do większości komentujących mogę powiedzieć wystarczająco dużo odnośnie firmy, która przez te 3 lata zmienila się i to znacznie. Nie będę nikomu odradzał pracy w Wakacje.pl ani nie będę nikogo nakłaniał na siłę aby tam szedł. Nie powiem że jest to zła firma, bo firmę tworzą ludzie, a gdzie są najlepsi ludzie? Zdecydowanie są 2 najmniej doceniane działy, Dział Sprzedaży oraz Dział obsługi posprzedazowej, dwa działy które mają obecnie najciężej a jak są traktowane? Wiedzą tylko pracownicy. Wiele mówi się o kompasie etyki ale nie ma on zastosowania, konsultanci na infolinii posprzedazowej słyszą KOMENDY "ŁAP" "ZŁAP" brakuje tylko hasła aport jak do psa. Wystarczy napisać Proszę złap i od razu lepiej prawda? Słynne awanse z kosmosu mimo wstrzymania awansów. Konsultanci nie są już osobami tylko cyferkami w Excelu. Oczywiście firma nie zwalnia nikogo bez powodu, jasne że nie więc tutaj wszelkie pretensje ludzie mogą mieć do siebie jeśli firma im podziękuję. Ale pytanie czy firma daje coś od siebie? Bo od dłuższego czasu nie było tego widać, nie było wsparcia zarządu, oczywiście na to dostanę odpowiedź od HR że zarząd robił co mógł, a mógł niewiele. Jest też prawdą że nie wolno mieć własnego zdania, chyba że jest ono pozytywne. Słynne #wakacjetomy miało takie zastosowanie że większość departamentów patrzyło na Dział Sprzedaży i DOP jak na dziwolągów, a taka prawda że od roku najcięższą pracę właśnie te Działy wykonują i żadnych podziękowań nawet nie było, chyba że przez przypadek. Już nawet prezes WP pokusił się o takie podziękowania. Nie będę poruszał kwestii zwolnienia ponieważ nie jestem bez winy ale zdecydowanie lepiej można było to rozegrać niż chwilę przed końcem pracy po czym ostatniego dnia umowy wyłączyć loginy, co nie pozwoliło mi się pożegnać z pracownikami. Ale no cóż, nie jestem pierwszy i nie ostatni któremu nie pozwolono, słynne zwolnienia TL sprzedaży też były żenujace. Jedyne co w tej firmie trzyma tak długo to ludzie, którzy z Tobą w tym siedzą, nie dyrektorzy, nie super ekspresy do kawy nie automaty z jedzeniem nie super biuro w Alchemii tylko ludzie. Dlatego jeśli ktoś z Dopu i DS to przeczyta bądź z innych departamentów. Doceniajcie tych ludzi, z DOPU i DS i zacznijcie ich szanować bo gdyby nie oni to firma by upadła, a oni mimo wszystko walczą i za to CHWAŁA WAM Mordki ❤️

Marta Lao
Były pracownik
 Pytanie
@Długoletni pracownik

Mnie jak zwalniali również potraktowali jak intruza. Zostałam zaproszona do pokoiku gdzie bez wcześniejszego uprzedzenia wręczono mi wypowiedzenie (rzekomo działałam na szkodę firmy) kazano oddać kartę, nie pozwolono rozmawiać, żadnych wyjaśnień ... pani odprowadziła mnie po rzeczy, nie mogłam się pożegnać z grupą, nikt nie wiedział co się ze mną stało i gdzie zniknęłam :( pani przełożona odprowadziła mnie pod same drzwi wyjściowe żebym pod rządny pozorem nie miała już możliwości chodzenia po biurze, bo ?!? No właśnie bo co? Czułam się jak by Uważali, ze jeszcze coś ukradne. Chorzy ludzie, bestie, brak możliwości obrony swojej osoby, bez podstawne zwalnianie ludzi

HR do wymiany
Były pracownik
 Pytanie

Miałam przyjemność pojawić się na rozmowie rekrutacyjnej. Po pierwsze co to ma być ten test? Skoro są szkolenia i profesjonalny trener to przyszły pracownik powinien wszystkiego nauczyć się na szkoleniu(usunięte przez administratora)Pytania na rozmowie jak pierwsze lepsze wybrane z internetu, poziom słabiutki(usunięte przez administratora)kiepskie warunki. Żałuję, ze w ogóle poszłam na rozmowę.

Marta Lao
Były pracownik
@HR do wymiany

Potwierdzam Ci ludzie z HR to jakieś bestie, nie rozmawiają ze swoimi pracownikami. Niestety miałam z nimi do czynienia. Najgorsza praca jak i przełożeni w całym moim nie krótkim życiu. Mam dzięki nim traumę i potwierdzoną od lekarza głęboką depresje. Teraz czeka mnie pozew sądowy i odszkodowanie. I polecam wszystkim zrobić to samo, żeby nikt już nie pokusił się o prace w tej „firmie”

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Cześć, proszę o opinię na temat stanowiska Business Owner. Jak wyglądają warunki pracy? Czy jest praca zdalna? Na jakiego rodzaju wynagrodzenie można liczyć? Jak z atmosferą w pracy?

Anja
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, czy w trakcie pandemii w call center jest HO czy jest możliwa praca z domu?

HR
Pracownik
@Anja

Tak, 100% naszych pracowników ma możliwość pracy zdalnej. Oczywiście chętni mogą korzystać z naszego biura, w którym przestrzegamy wszystkich zasad bezpieczeństwa.

HR
Pracownik

Wszystkie przestrzenie wyposażone są w dystrybutory ze środkami ochronnymi zwalczającymi wirusy. W sekretariacie dostępne są rękawiczki i maseczki. Wprowadzono szereg procedur, instrukcji oraz podręcznik mówiący o tym jak postępować, aby bezpiecznie przebywać w biurze. Serwis sprzątający czyści biurka i przestrzenie wspólne przez cały czas pracy. Po stwierdzeniu przypadku Covid-19 parę miesięcy temu - całe biuro było ozonowane. Żaden z pracowników nigdy nie musiał, ani nie będzie musiał ponosić takich kosztów. Proszę o przesłanie szczegółów na adres hr@wakacje.pl chętnie przyjrzę się tej sytuacji i rozwinę wątek.

Jacek
Były pracownik
@HR

Kolejna ściema!

Pytanie
 Pytanie

Ile jest zmian w Wakacje.pl S.A.?

Axa
Pracownik
@Pytanie

2

V2
Kandydat
 Pytanie

Na jakie zarobki może liczyć Business Analyst albo Product Owner z 2-3 letnim doświadczeniem?

HR
Pracownik
@V2

Stawki uzależnione są od doświadczenia. Na tego typu pytania informacji udzielamy telefonicznie pod numerem dostępnym na karierawakacje.pl. Zapraszamy do kontaktu. Chętnie porozmawiamy i przekażemy informację o stawkach.

Ciekawy IT
Kandydat
 Pytanie

Hej, Dostałem propozycję pracy jako programista front-end w biurze w Gdańsku. Czy jest tu ktoś kto chciałby się podzielić swoimi doświadczeniami z tego pola? Jak wygląda codzienna praca? Czy jest duże ciśnienie? Co z planowaniem pracy do przodu? Czy zdarzają się nadgodziny? Czy praca tylko po polsku, czy można też szlifować angielski? Jaka jest atmosfera pracy? Pozdrawiam, Ciekawy

Pracownik HR
Pracownik
@Ciekawy IT

Zapraszamy na nasz profil na LinkedIn, można zapytać bezpośrednio naszych Fronten'dów :)

Pytanie
 Pytanie

Dziewczyny jaki styl panuje w Wakacje.pl S.A.?

Pracownik HR
Pracownik
@Pytanie

Nie mamy dress code - można pracować w swetrze albo sukience. Jak kto woli.

Hehe:)
Były pracownik
 Pytanie

Ta firma co roku zatrudnia kilkadziesiąt nowych pracowników, żeby potem ich po prostu, z byle powodu zwolnić. Zasłaniają się pandemią, końcem sezonu, i tak dalej i tak dalej a tak naprawdę od początku mieli taki plan. Zatrudnić jak najwięcej ludzi, za psie pieniądze, wyzyskać ich na maxa, a potem wyrzucić mówiąc, że "no skoro jakoś innym się udało a Tobie nie to widocznie jesteś do niczego". Niszczenie poczucia własnej wartości od początku do końca. Dadzą Ci do wykonania nierealny target, tylko po to żebyś go nie zrobił i żeby mogli Cię w białych rękawiczkach wywalić. Omamią tym, że dostaniesz premie ( nie zapomnijcie o podatku od premii, po odcięciu tego będzie naprawdę kiepsko...) Dostanie ja tylko garstka , naprawdę garsteczka ludzi. Ale co.. dostali? Dostali. Zarząd ma chyba takie myślenie, że skoro kogoś można wyzyskać, to trzeba to zrobić. Po co się starać, po co być dobrym pracodawca, przecież wszystko można budować na kłamstwie i manipulacji, opowiadać dookoła ile to się daje swoim pracownikom i jak bardzo firma się rozwija, kiedy to się nijak ma do rzeczywistości. Przecież zawsze można się wszystkiego wyprzeć. Napisać że "w związku z dużym rozwojem poszukujemy pracowników na stanowisko takie i takie", i co roku pisać dokładnie to samo. A potem zwalniać tych pracowników "bo się nie sprawdzili". A co im szkodzi poobnizac komuś poczucie własnej wartości i godności, przecież co tam. Naiwniacy zawsze się znajda, i będą tyrać za miskę ryżu. Ta firma wszystko od początku do końca buduje na cwaniactwie i klamstwie. Nie idźcie tam, chyba, że chcecie się przekonać bardzo szybko co to znaczy wypalenie zawodowe, brak docenienia, depresja, brak spotkania się że znajomymi nawet w święta czy w weekendy, brak jakiegokolwiek życiowego work-life balansu, nieludzkie zmęczenie. Po kilku miesiącach nie będziecie wiedzieli czy to już noc czy jeszcze dzień, jaka pora roku ani jaki dzień tygodnia. Praca zmianowa ale bez poszanowania 11 godzin odstępu pomiędzy jednym dniem a drugim, bez możliwości wyjścia nawet na przerwę, bo co kogo obchodzi że ty chcesz zjeść kanapke, przecież cele firmy są ważniejsze. Naprawdę omijajcie szerokim łukiem. W tej firmie panuje atmosfera sekty - jak powiesz coś zlego na kogokolwiek z nas, zniszczymy cię doszczętnie. A pozytywne komentarze piszę osoba która jest od tego zatrudniona, stara się utrzymać dobrą opinię o pracodawcy bo inaczej ją też ZWOLNIĄ. Jej też współczuję.

Wiem dużo
Były pracownik
 Pytanie

Długo pracowałem. Firma się ziemnia. Jest super. Macie pytania? Odpowiem. Wspominam super.

awa
Pracownik
 Pytanie

Pracuję w Wakacje.pl juz ponad 2 lata, może to krotko, ale biorąc pod uwagę zarzuty o ciąglej rotacji to chyba niezły wynik. Smieszą mnie komentarze typu "ciężko załapać się na jabłko", pokażcie mi w jakiej firmie to jabłko w ogóle jest:) Uwielbiam tę pracę, wiec pewnie nie bede obiektywna, ale gdyby nie była ok, to czy można by było ją uwielbiać? Oczywiscie, ze są ludzie nie do końca niekompetentni-jak wszedzie, oczywiscie, ze są zwolnienia-jak wszędzie. Zarzucono firmie, ze w trakcie pandemii częśc pracownikow zostala zawieszona, rzeczywiscie tak bylo, ale rozmawialam z wieloma znajomymi i chyba nigdzie nie obylo sie bez zwolnien, częsc z nas pracowala zdalnie (rewelacyjne rozwiązanie), czesc zostala "rzucona" na inne akcje, częsc zawieszona, a częsc zwolniona. Znam firmy, gdzie rozwiązaniem bylo tylko zwolnienie. Dowództwo robilo wszystko, by uratować jak najwięcej ludzi, szkoda, ze wypowiadają sie tylko ci zwolnieni lub zawieszeni. Cudowna atmosfera, cudowni ludzie, mogę pojsc z kazdym problemem i otrzymam pomoc. Czepiano się tez grafiku, sprobujcie stworzyc grafik dla takiej masy ludzi, zeby wszyscy byli zadowoleni, nie da się. Ale w ciągu 2 lat nigdy nie zdarzylo się, by nie udalo mi się otrzymać wolnego w potrzebnym mi terminie, czasem trzeba bylo po prostu poszukać zamiennika. Reasumując, nie ma firmy idealnej, opuszczając poprzednią pracę (tez call center) myslalam, ze juz nigdy nie znajde takiej ekipy, takiej atmosfery, a jednak znalazlam i ciesze się, ze jestem częścią tego zespołu.

taka tam szukająca pracy
 Pytanie

Jak jest na stanowisku specjalisty ds. komunikacji? Duża rotacja, jedna taka osoba w zespole? Jaki poziom zarobków, można przekroczyć 3500 netto?

Mariusz
Inne
@taka tam szukająca pracy

Niestety nie odpowiem Ci na te pytania, ale może aplikowałaś i zaproszono Cię na rozmowę kwalifikacyjną? Jeśli tak się stało, to opowiedz proszę krótko jak wyglądał przebieg rekrutacji, tj. na jakie pytania się przygotować i czy jest podział na etapy. Dzięki.

Potencjalny pracownik
 Pytanie

Witam, Chcialabym dowiedzieć się wiecej na temat struktury działów - stanowisk w obsłudze klienta. Na stronie kariery nie ma na ten temat konkretnych informacji. Interesuje mnie czy istnieje podzial na działy sprzedażowe, sprzedażowe i operacyjne? Obecnie pracuję w firmie konkurencyjnej od wielu lat, gdzie udało mi się zdobyć ogromne doświadczenie w branży turystycznej, zaczynając od sprzedaży poprzez dzial posprzedażowy jak i operacyjny ze świetną znajomością systemów i procedur. W zwiazku z planowaną przeprowadzką do trojmiasta, szukam firmy gdzie moglabym wykorzystac zdobytą wiedzę. Chcialabym dowiedzieć sie czy istnieje możliwość aplikowania na inne stanowisko niż konsultant czy straszy konsultant w strukturze obsługi klienta? Czy takie stanowiska istnieją i czy odbywaja sie na nie rekrutację zewnetrzne? Będę wdzieczna za odpowiedź. Pozdrawiam

1
Lisek
@Potencjalny pracownik

Hej, tak czytam i sądzę, że jesteś bardzo doświadczona. W wakacjach doświadczenie nic nie da. Nie działający system do wysyłki dokumentów, nerwy, brak współpracy pomiędzy działami... Tylko będziesz się denerwować. Poszukaj lepiej stacjonarnie. Jak masz doświadczenie, to sama się obronisz wiedzą :)

Zostaw merytoryczną opinię o Wakacje.pl S.A. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Wakacje.pl S.A.
Przejdź do nowych opinii