Tous Poland Sp. z o.o.

2.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Tous Poland Sp. z o.o.

Roma Nowy wpis
Inne

Dzień dobry. jest tak jak napisano niedawno, że podstawa wynagrodzenia specjalisty ds. sprzedaży to minimalna krajowa? Jak na tym wychodzi reszta jego części składowych? Myślę o premiach i nadgodzinach. Jak są częste i jak liczone?

Nowy wpis

Pracodawca

@Roma

Cześć Roma, Wszystko zależy od specyfiki lokalizacji oraz potencjału danego sklepu. W naszej firmie mamy przypadki, gdzie Specjaliści ds. Sprzedaży osiągają premie równe drugiemu wynagrodzeniu. Standardowo oferujemy wynagrodzenie minimalne, podobnie jak 90% firm w branży retail, ale wyróżnia nas atrakcyjny system premiowania i warunki pracy, które stawiają nas na czołowych pozycjach w branży. Nasze wynagrodzenia, włączając premie, są wypłacane miesięcznie. Posiadamy także system motywacyjny oparty o konkursy i możliwości zdobycia bonusów, pod warunkiem, że sprzedaż jest Twoją pasją i nie obawiasz się pracy z Klientem. Jeżeli jesteś osobą otwartą, skutecznie się komunikujesz i masz motywację do działania, TOUS może być idealnym miejscem dla Ciebie. Charakteryzujemy się małymi zespołami, stabilnym grafikiem oraz wysoką jakością relacji, zarówno wewnątrz zespołu, jak i z naszymi Klientami.

Rozczarowany
Inne

Myślę że większość osób które czytają te opinie zastanawiają się czy firma może mieć aż tak niską ocenę bez powodu. Myślałam dokładnie tak samo i niestety sprawdziłam na własnej skórze. Toksyczność atmosfery w firmie jest przerażająca. Knucie, plotki i manipulacja na każdym kroku, niestety ryba psuje się od głowy i to te wyższe stanowiska sprawiają że ludzie odchodzą z firmy. Nikomu nie polecam chyba że w ramach eksperymentu sprawdzenia słuszności tych opinii.

Pracodawca

@Rozczarowany

Droga Użytkowniczko Dziękujemy za przekazanie swojej opinii na temat naszej firmy. Jesteśmy bardzo zaniepokojeni, słysząc, że doświadczyła Pani toksycznej atmosfery w naszej organizacji. Chcielibyśmy zapewnić, że jako firma przykładamy dużą wagę do tworzenia zdrowego i przyjaznego środowiska pracy dla naszych pracowników. Wiele zapewne jesteśmy w stanie poprawić, więc każdy taki merytoryczny feedback będzie dla nas drogowskazem. Czujemy się zobowiązani i dążymy do zapewnienia, że każdy pracownik czuje się szanowany i wspierany w naszej firmie. Jeśli ma Pani chęć podzielić się więcej szczegółów na temat swoich doświadczeń lub zaproponować rozwiązania, które mogłyby przyczynić się do poprawy atmosfery w pracy, prosimy o kontakt bezpośrednio z działem HR. Zapewniamy, że wszystkie informacje zostaną potraktowane poufnie i będą traktowane z najwyższą uwagą. Jeszcze raz dziękujemy za Pani otwartość i zrozumienie. Czekamy na Pani dalsze uwagi i sugestie. Z poważaniem, Dział People & Culture

Kb
Inne
@Rozczarowany

Właśnie się zastanawiałam na ile opinie się pokrywają z rzeczywistością i popytałam tu i tam. Ojć straszna rotacja, to chyba coś jednak jest nie tak z tą firmą????

Pracodawca

@Kb

Rozumiemy Twoje obawy związane z rotacją pracowników i potencjalnym wpływem na wizerunek marki. Może to budzić pewne zaniepokojenie. Jednakże, warto rozważyć, że rotacja kadry może być spowodowana różnymi czynnikami, takimi jak warunki pracy, styl zarządzania bezpośredniego managera czy po prostu chęć zmiany pracy przez pracowników. Warto wziąć pod uwagę cały kontekst. Jeśli masz dodatkowe pytania lub wątpliwości, jesteśmy gotowi odpowiedzieć na nie i rozwiać Twoje obawy.

Rozczarowany
Były pracownik
@Tous Poland Sp. z o.o.

Drodzy, Wystarczy, że podziękujecie za współpracę (usunięte przez administratora), to wszystko wróci na swoje tory i pracownicy wszyscy będą zadowoleni. Może Ci wcześniej cenieni powrócą do firmy.

Znieszmaczona
Były pracownik
@Tous Poland Sp. z o.o.

Drogą firmo. Atmosfera w salonach jest przecudowna. Głównym prowodyrem toksycznej atmosfery jest (usunięte przez administratora). Przyjrzyjcie się temu bliżej i otwórzcie oczy.

Pracodawca

@Znieszmaczona

Droga zniesmaczona, Bardzo nas cieszy fakt, że w sklepach atmosfera jest przecudowna. Staramy się wspólnymi siłami znaleźć rozwiązanie problemów. Zachęcam do kontaktu z działem People and Culture, otwartość na dialog, może przynieść wiele dobrego. Być może w ten sposób szybciej rozwiążemy problem. Pozostajemy niezmiennie do dyspozycji.

Pracodawca

Bardzo proszę o skontaktowanie się z biurem. Z uwagi na ochronę danych osobowych, nie możemy publikować tutaj tego rodzaju informacji. Pozdrawiamy serdecznie,

Pracodawca

Komentarz dotyczył kontaktu do działu People and Culture- maila są imienne, w związku z tym, prosimy o kontakt z biurem, tam na pewno znajdzie Pani odpowiednią osobę do rozmowy na tematy podniesione w watkach powyżej. Pozdrawiamy serdecznie,

Iza Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Rozczarowany

Nie myślisz, że w większości firm tak jest? Uważam, że to nie jest wina gimry tylko wina osób tam pracujących, jeżeli ktoś ze sobą nie może się dogadać to niestety atmosfera jest napięta, plotki itp o czym piszesz, to wszystko zależy od ludzi nie od firmy, pracuje już trochę więc wiem jak jest, u konkurencji wcale nie lepiej! Sami tworzymy ten zespół więc chociaż sprawy tyle by nam się miło pracowało a z pewnością każdy dizne będzie wyglądał inaczej i nie upateyealam w tym. Winy firmy tylko pracowników, jak sobie pościelisz tak się wyśpisz, pozdrawiam!

anonim
Inne

Do teraz nikt nie opisał na te budżety dla specjalistów ds. sprzedaży? niby tamto zapytanie zostało zadane przed nowym rokiem, czy w tym bieżącym już zdążyły zajść jakieś konkretne zmiany? widzę te opinie względem niezadowalających zarobków. czy teraz z tego powodu jest jakas większa rotacja czy może to normalne ze tylu specjalistów szukają?

Zombi
Inne
@anonim

Rotacja specjalistów jest ponieważ dobrzy pracownicy i dobrzy sprzedawcy odchodząc z Tous, gdyż zarabiają najniższą krajową. A propos premii to można o niej zapomnieć, co do reszty to opisałem wyżej

anonim Nowy wpis
Inne
@Zombi

Hej, ja właśnie trafiłam to dokładnie z oferty dla specjalisty ds sprzedaży :P Z tego co widziałam, jest ich trochę - nawet kierownika szukają, więc rotacja faktycznie wysoka. Btw czytałam twój wpis wyżej, bardzo mi to nakresliło sytuację, dzięki wielkie, ale miałabym jeszcze parę pytań. Myślisz, że nie opłaca się aplikowac na stanowisko nawet gdy jest się studentem, i potrzebuje czegoś dorywczo? Nie stanwiam się, że zarobię jakieś kokosy, zależy mi tylko na dorywczej pracy na studiach. W ofercie niby piszą o możliwości pracy na część etatu, były u ciebie jakieś problemy z układaniem grafiku, czy mniej więcej da się dogadać z zespołem i kierownikiem w jego kwesti :)

Estera
Inne

Ktoś napisał o tym, że kierownicy przechodzą na zwolnienia lekarskie i w tym wariancie zaczęło mnie zastanawiać to, kto wtedy wypełnia za niego jego funkcje. w każdym sklepie jest zastępca? Dla nich ofert teraz nie widziałam, jedynie dla kierowników

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Moja rozmowa rekrutacyjna odbyła się poprzez kamerkę zajęło to mniej niż 10 min. Mam bardzo duże doświadczenie w sprzedaży i wiedzę z biżuteri,gdy Pani która przeprowadzała rekrutacje zobaczyła, że noszę aparat doczepiła się do niego I jasno mi dała do zrozumienia że nie mam co liczyć na prace w Firmie Tous. PIERWSZY RAZ SPOTKAŁAM SIĘ Z CZYMŚ TAKIM ŻE SKREŚLAJA OSOBE PRZEZ APARAT NA ZĘBY. BARDZO NIE POLECAM

Pytania

Osoby które noszą okulary czy mają zeza też skreslicie?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Justyna
Inne
 Pytanie

Jakość produktów jest OKROPNA. Proszę zastanowić się nad zakupem. NAPRAWDĘ!!! Zamówiłam zawieszkę oraz komplet biżuterii ( Tous Galaxy - Naszyjnik z żółtego srebra Vermeil oraz szkła akrylowego Ref. 614784510 oraz Tous Galaxy - Kolczyki z żółtego srebra Vermeil oraz szkła akrylowego Ref. 314783530) . W okresie gwarancji w komplecie szkiełka w kolczykach i zawieszce popękały mimo tego że nawet nie zostały ściągnięte na moment. Zawieszka ( Zawieszka Tous Color z żółtego srebra Vermeil z fasetowanym onyksem Ref. 215434570) odbarwiła się na wewnętrznej części złocenia.Podczas reklamacji prosiłam o zwrot pieniędzy lub wymianę na wymianę na nowy towar. Niestety zaproponowano polerowanie zawieszki z onyksem oraz co śmieszne zapłatę 120 zł za wymianę popękanych szkiełak z kolczyków i zawieszki z kompletu. Za całość zapłaciłam niecałe 1450 zł. ŻENADA!!! W odpowiedzi na zgłoszoną reklamację otrzymałam odpowiedź iż produkty TOUS nie są objęte GWARANCJĄ lecz RĘKOJMIĄ lub ODPOWIEDZIALNOŚĆIĄ sprzedawcy za zgodność towaru z umową . Gdzie ta odpowiedzialność? ŻADNA.... BRAK SŁÓW. W porównaniu z firmą PANDORA traktowanie klienta jest na najniższym poziomie. Reklamowałam bransoletkę w której zapięcie się zepsuło. BEZ PROBLEMU zwrócono mi całą kwotę. MOŻNA ? MOŻNA...

1
anonim
Inne

Hej, szukają Specjalisty ds. sprzedaży. Szczerze wam napiszę, że oferta wygląda serio zachęcająco, ale czytając forum to ogłoszenie chyba mija się z prawdą:/ Nie chciałabym pochopnie zrezygnować ze stanowiska, możecie przybliżyć mi widełki płacowe, ile wynoszą premie od sprzedaży, jak wygląda wdrożenie w obowiązki. Naprawdę takie konkrety by mi bardzo pomogły:)

B K
Inne

Chyba ktoś powinien się przejrzeć na oczy i znaleźć przyczynę tak niskiej opinii. Ja jako klient, teraz to już były klient po swoich doświadczeniach widzę, że coś nie gra i to u góry. Z wizyty w galerii łódzkiej byłem zadowolony przed świętami, aż chce się wracać, ale teraz to porażka. Albo niedouczony zespół, albo nie przeszkolony i do tego wciąż się zmienia, PORAŻKA

Pracodawca

@B K

Drogi Kliencie. Rozumiem, że Twoje doświadczenie było bardzo rozczarowujące i nie spełniło Twoich oczekiwań. Wydaje się, że Twoja wizyta wzbudziła w Tobie wiele negatywnych emocji, szczególnie po pozytywnym poprzednim doświadczeniu. Twoja opinia na temat możliwych przyczyn, takich jak niedostateczne przeszkolenie personelu lub brak stabilności w zespole, jest ważna i warta uwagi. Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Naszym celem jest zapewnienie satysfakcji klientów, dlatego będziemy pracować nad poprawą jakości usług. Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe uwagi lub sugestie, proszę o kontakt - chętnie wysłuchamy Twoich opinii. Tous HR Department

Rozczarowanyklient
Pracownik

Beznadziejna jakość biżuterii, wszystko się psuje, po reklamacji proponują BEZPŁATNĄ naprawę naszyjnika kupionego za 1200 i zepsutego po miesiącu tłumacząc że reklamacja jest bezzasadna i zepsucie wynika z nieprawidłowego użytkowania. Najgorsza firma z jaką miałam styczność

Pracodawca

@Rozczarowanyklient

Drogi rozczarowany Kliencie, Rozumiemy, że jesteś niezadowolony/a z jakości biżuterii i obsługi reklamacji. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogą wynikać z Twojego doświadczenia. Chcielibyśmy zrozumieć dokładnie, co się stało, abyśmy mogli rozwiązać tę sytuację jak najlepiej. Jeśli jesteś gotowy/a podzielić się większą ilością szczegółów na temat problemu z biżuterią, chętnie wysłuchamy. Chcielibyśmy zapewnić Ci, że szanujemy Twoje prawa jako klienta i jesteśmy gotowi ponownie przeanalizować Twoją sytuację, jeśli uważasz, że reklamacja została niesłusznie odrzucona. Jeśli masz dodatkowe informacje lub dowody, które chciałbyś/ chciałabyś uwzględnić w procesie ponownej oceny reklamacji, proszę podziel się nimi z nami. Chcemy być pewni, że każda reklamacja jest rozpatrywana uczciwie i dokładnie.

anonim
Inne

Hejo, firma szuka specjalisty ds sprzedaży. Mogę wiedzieć jakie budżety są ustalone? Nie chodzi mi o konkretne kwoty, ale czy faktycznie nie są realne do osiągnięcia?:) Bo takie wpisy tu czytam. Wynagrodzenie opiera się na systemie motywacyjnym, napiszecie coś więcej o przyznawaniu premii? To jakieś konkretne sumy, jeśli się target zrealizuje? Pracuje na niego cały salon, czy sprzedawcy indywidualnie? Oferta mówi tez o szerokich perspektywach rozwoju, a jakich? Chodzi o awans np na kierownika salonu czy regionalnego? PS jest jakaś zniżka na produkty marki? Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi:)

Zombi
Inne
@anonim

Budżet ustalony jest na sklep i dzielony przez kierownika, indywidualnie na pracowników według wymiarów etatów Jest bardzo ciężko wyrobić budżet a od tego zależy premia czy ją dostaniesz czy też nie. Jako pracownik dostajesz najniższą krajową a awans na kierownika jest nieopłacalny, ponieważ dochodzi mnóstwo obowiązków a różnica pomiędzy pracownikiem a kierownikiem nie jest zbyt wielka Dobry sprzedawca mający dobre zaplecze klientów bogatych może wyrobić lepszą premię niż kierownik

Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w Tous Poland Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?

Pracownik
Inne
@Pytanie

Nie, żadnych mulisportów, opieki medycznej czy kart sodexo na święta. Zero benefitów.

Pracownik 1
Pracownik
@Pracownik

NIE PRAWDA!!!! JEST OPIEKA ENELMED,MULTISPORT I BONY NA ŚWIĘTA

Zombi
Inne
@Pracownik 1

Opieka medyczna w Enelmed to tylko podstawa czyli bez szału za reszte trzeba słono zapłacić Multisport z dopłatą i to bardzo dużą więc też się nie opłaca Bony na święta do wykorzystania tylko w sklepie Tous I rabat pracowniczy 30% Wynagrodzenie to NAJNIŻSZA KRAJOWA A premia tylko po wyrobieniu budżetu a to jest Mission Impossible Szkolenia na platformie szkoleniowej najlepiej jak by się robiło w domu w czasie wolnym a najlepiej już wszystko wiedzieć Wymagana znajomość kolekcji których nawet nie ma na stronach internetowych Spisywanie rozpatrywanie reklamacji na salonie każdy pracownik ma umieć, a jak coś źle napiszesz to kierownik ląduje na dywaniku Pracy w Tous NIE POLECAM

anonim

(usunięte przez administratora)

PRACOWNIK1
Pracownik
 Pytanie

ale czego 15900? chyba coś nie tak w jedną i drugą stronę ;)

anonim
Inne
@PRACOWNIK1

Nie wiem czemu ktoś sobie w ten sposób wycenił dane stanowisko, ale fakt faktem w ofertach nie ma wpisanych widełek w żaden sposób. Czy bardzo są one zależne od danej lokalizacji? te różnice mogą być wyrażane w tysiącach? Jakie kwoty Pracodawca proponuje specjalistom ds. sprzedaży?

anonim
Inne

Spytam wprost. to po prostu podstawa? nie będzie zależna od stażu pracy ani tym podobnych? tylko jak się teraz ma do tego ten wspomniany w ofercie motywujący system wynagrodzeń? Możecie określić całość a nie tylko część?

Załamana
Inne

Obserwując to co się dzieje w firmie niestety muszę stwierdzić, że atmosfera w firmie jest toksyczna i niezdrowa szczególnie jeśli chodzi o reklamacje. Brak jakiejkolwiek formy wsparcia ze strony (usunięte przez administratora) i jej dwóch pracownic sprawia , że pracownicy czują się opuszczeni i bezradni. Nikt nie podejmuje działań mających na celu poprawę atmosfery pracy czy rozwiązanie problemów. Jeśli już są jakieś szkolenia to są one nudne i nijakie i nic nie wnoszą. Jak powiedziała jedna z osób pracujących w dziale,(usunięte przez administratora) odpuściła sobie szkolenia bo jak mówi „i tak się niczego nie nauczą”. Dodatkowo ta pani za chwilę chce odejść na emeryturę i nie robi już nic w kierunku by zrozumieć młodych pracowników. A nam potrzeba młodszej, energicznej osoby, która w końcu wstanie zza biurka i będzie pracownikom przekazywać w ciekawy sposób wiedzę. Za wszystkie problemy związane z obsługą klienta reklamacyjnego są obarczani pracownicy salonów którzy wykonują jedynie wytyczne tego chaotycznego i nie decyzyjnego działu. To sprawia, że ludzie są zestresowani i niezadowoleni, co wpływa negatywnie na naszą produktywność i morale. Dziewczyny pracujące w dziale reklamacyjnym zamiast pomagać ciągle działają bez planu, podejmując decyzje impulsywnie i często bez sensu, brak im podstawowej wiedzy prawnej i takiego przebicia do klienta. Gdy kierownicy próbują zwrócić im uwagę na błędy oraz brak sensu i logiki w niektórych decyzjach, są ignorowani i niemiło traktowani. To prowadzi do zamieszania i dezorganizacji w pracy zespołów. Nie jesteśmy w stanie efektywnie wykonywać naszych obowiązków ze względu na brak jasnych wytycznych. Reklamacje w tej firmie to jak podróż na statku bez kapitana. Zarządzanie jest tak chaotyczne, że wydaje się, że decyzje podejmowane są przez rzucających strzałkami w planszę. Nie ma tu żadnej kontroli ani porządku. Podsumowując nie mogę polecić tej firmy jako pracodawcy.

1
Zawiedziona
Pracownik

Bardzo długo pracuję w TOUS, cieszę się że mogłam uczestniczyć w różnych transformacjach, jednakże w sytuacji teraźniejszej nie jest już tak kolorowo, tak różowo i tak pozytywnie oraz tak wesoło, w dobie podwyżek najniższej krajowej kiedy przychodzi do pracy nowa osoba która przepracowała tylko tydzień na starych zasadach i dostaje już ustawowo 600 zł podwyżki, a inni w tym kierownicy z większym stażem 5 lat. 8 lat lub ponad 10 lat otrzymują 250 zł brutto podwyżki czyli 190 zł netto. Nie jest to sprawiedliwe wręcz jest to krzywdzące dla wszystkich kierowników. Nie wspomniałam, iż są tacy którzy nawet tych 190 zł podwyżki nie zobaczą bo byli w clastrze A ,przeszli do B i ta podwyżka im się zrównała z wypłatą. Kłania się SZACUNEK do pracowników w tym przypadku go zabrakło. Myślę, że w Hiszpanii szacunek, równe traktowanie oraz godziwe zarobki są codziennością. Kochałam tą markę jak własną firmę, identyfikowałam się całą sobą, no cóż powiem tak Żegnaj TOUS życzę Ci tyle wspaniałych kierowników i pracowników którzy będą tak pracować jak wiele tu osób, a wierzcie mi Ci na szczeblu wyżej nie zbudujecie już takiego zespołu oddanych i lojalnych ludzi, i żadne agendy, ani żadne integracyjne spotkania Wam w tym nie pomogą. Szacunek i wynagradzanie zgodne z tym szacunkiem jest tu podstawą .

Hghjh
Inne

Niestety ale jakość produktów tous pozostawia wiele do życzenia. Odkleił się z kolczyków miś, zareklamowałam, zapłaciłam 90 zł, po czym po miesiącu ponownie się odkleił. Druga rzecz-bransoletka po miesiącu zerwała się, oczywiście koraliki się pogubiły. Reklamacja złożona, za brakujące koraliki trzeba było zapłacić. Pomimo że produkty tous podobają, to koszt naprawy jaki trzeba ponosić, spowodował że będę ten sklep omijać szerokim łukiem

Pracownicy
Inne
@Hghjh

Droga Pani, jest to forum dla osób zatrudnionych w firmie Tous. Swoje zale wylewamy w odpowiednim mailu do firmy bądź w sypialni w poduszkę.

anonim
Inne

A czy jakość tych produktów lub właśnie opinie na ich temat bądź podejście samych pracowników do klientów będzie wpływać na ich zarobki? jak teraz kontakty z samymi klientami wyglądają, na których stanowiskach ma się z nimi styczność?

anonim
Inne

Widzę, że sporo opinii w ostatnim czasie dotyczyło atmosfery oraz wyższych stanowisk pracy. jest także oferta na stolice dla speca od sprzedaży i wcześniej się nią interesowałam. Tylko jak w końcu jest z tymi planami? W paru opiniach pisali, że są nie do wyrobienia. Czy jest to zależne od regionu? Macie jakieś ewentualne porady? I czy trudno się teraz dostać?

anonim
Kandydat

Jest jakaś pomoc od firmy, aby te cele realizować? No chodzi mi o to, czy oferują szkolenia, które maja przygotowaś pracownika? Albo na bieżąco ludzie mają wsparcie przełożonego, aby właśnie osiągać cele?

Honorka
Inne

Czy ten test jest skomplikowany? Na czym polega? :) Sporo przydatnych informacji się dowiedziałam dzięki Tobie, dziękuje bardzo za merytoryczny wpis ;) Masz jakieś rady co do rozmowy kwalifikacyjnej? Na coś się nastawić, przygotować?

Obecny pracownik
Pracownik
@Honorka

Hej, hej. Rozmowa kwalifikacyjna nie jest skomplikowana. Ważne, żebyś wiedziała na wstępie coś o marce, jej produktach. Test jest z wiedzy ogólniej, nabytej przez ten cały okres. Od procedur, po produkt, kamienie, kwestie administracyjne. Większość osób z czego wiem, raczej go przechodzi, gdyż są to pytania z codziennego funkcjonowania w pracy. :)

anonim
Inne
@Obecny pracownik

Niby nieskomplikowane ale wiadomo, stres każdego może zjeść. To gdzie tak dla jasności można uzyskać jakiś dostęp do materiałów aby moc się nieco douczyć? Ktoś się orientował w tej sprawie? Chyba, że są gdzieś na tacy wyłożone i mi się przeoczyło? swoją drogą dużo osób kandyduje?

anonim
Inne
@Obecny pracownik

Co to znaczy ze dużo osób kandyduje? ktoś tu o potencjalna konkurencję pytał? Jest taka? I na co w końcu na takiej rozmowie jeszcze patrzą? Widzę, że ktoś o materiały co do tych produktów pytał. A jakie cechy usposobienia zdaja najlepszy test?

anonim
Inne
@Obecny pracownik

Konkurencja na rozmowie? Takie sugestie tu wyżej padają i teraz sama się zastanawiam czy trudno jest się dostać? jeśli tak to na co konkretnie wtedy patrzą? Jakie są dodatkowe atuty?

Kasia
Inne

Nie polecam sklepu tous. Skandaliczne podejście do klienta. Misie odklejają się a sklep nie uznaje reklamacji. Trzeba sobie zapłacić za wklejenie 90 zł. Najgorsza firma jaką poznałam. Nie polecam tam żadnych zakupów.

Pracodawca

@Kasia

Dziękujemy za podzielenie się z nami Pani opinią. Jest nam niezmiernie przykro z powodu sytuacji która Panią spotkała. W swoich decyzjach kierujemy się zawsze satysfakcją naszych klientów i obowiązującym nas prawem. Prosimy o kontakt e-mailem z naszym Działem Obsługi Klienta info.pl@tous.com i przekazanie nam szczegółów dotyczących Pani reklamacji (numer reklamacji). Umożliwi nam to ponowną weryfikacje Pani zlecenia. Pozdrawiamy serdecznie.

Pracownik
Pracownik

Dzień Dobry, chciałabym się odnieść do wcześniejszych komentarzy na temat Aera Managera regionu południe Pani M.K. Jestem ogromnie zaskoczona falą hejtu jaka "wylała" się pod adresem Pani M.K. Jestem osobą z dużym doświadczeniem w handlu i miałam "przyjemność" pracy z wieloma kierownikami regionalnymi, i mając porównanie uważam, iż Pani M.K. jest najbardziej kompetentną, uprzejmą i pomocna osobą z którą miała przyjemność pracować. Można liczyć zawsze na pomoc i wsparcie z jej strony. Tabelki są, jednak jest to ogarnięcia i każdy Kierownik powinien znać swoje cele sprzedażowe i nie mieć z tym problemu. Analiza wyników sprzedażowych w postaci tabelki ułatwia organizację pracy. Myślę, że wszystkie negatywne komentarze napisane pod adresem Pani M.K. są napisane przez osoby, które pracują od lat w firmie i nie są przyzwyczajone do zmian i ciężko im zmienić swoje przyzwyczajenia. Uważam, iż Pani M.K. robi świetną robotę, przez co motywuje nas do lepszej pracy .

10
Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Szczerze powiedziawszy jestem w szoku, że pojawiają się tu tak negatywne opinie o Kierowniku Regionalnym - M.K. Wyżej wymieniona Pani jest niezwykle ciepłą, sympatyczna i pomocną osobą o wielkim sercu. Taki przełożony to jak wygranie losu na loterii. Ja na szczęście taki los mam. Zastanawiające jest to, dlaczego dopiero w tym momencie wypływają takie negatywne, a wręcz obraźliwe komentarze, skoro Pani M.K pracuje na swoim stanowisku od roku 2022? I dlaczego wspominany, a w zasadzie obarczany pretensjami jest również Dyrektor firmy? Wychodzę z założenia, że dorośli ludzie wiedzą, a raczej powinni wiedzieć, ze brak reakcji to również reakcja. Tak więc, jeżeli Pani M.K pełni swoje stanowisko, najwyraźniej nikt poza rozżalonym adresatem, nie ma Pani M.K nic do zarzucenia. Jeżeli komuś jest tak źle to czemu po prostu nie zmieni pracy? Stanie w miejscu, to cofanie się do tyłu… czyż nie? Jak mawia stare przysłowie.. nie czyń drugiemu co Tobie niemile. Warto wziąć głęboki oddech i zastanowić się czy wylewanie swoich wyimaginowanych problemów w komentarzach ma sens. ps. Serdecznie pozdrowienia dla M.K - wspaniałej Przełożonej.

24
Kilka pytań
Pracownik
 Pytanie

Czas sobie zadać parę pytań .Cały region kontra parę "wybrańców". Czy nie dziwi Was to, że może z 5 osób jest zadowolonych z tej współpracy a cała reszta średnio? Czas trochę się zastanowić, czy po prostu nie jesteście wygodni i bierzecie wszystko na klatę jak Wam każą i co by było, gdyby Wam się coś nie spodobało? Czy bylibyście zadowoleni z takiego traktowania jakie jest prezentowane, gdy ktoś ma inny punkt widzenia? Pomyślcie nad tym. Dużo znaków zapytania również pozostawia fakt, że negatywne komentarze napływają stopniowo, regularnie a w jednej chwili, w jednym dniu, w małych odstępach czasowych nagle 4 super pozytywne komentarze. Mieliśmy super pracę, gdzie każdy wiedział, że walczy o pieniądz i robił wszystko, aby zarobić. Nikt nikogo nie ograniczał i nie zamykał w schematach i tabelach. Dawaliśmy bardzo fajnie radę w super atmosferze. Brakuje tego.

K.
Pracownik

Bardzo przyjemna praca. Świetna atmosfera. Wspierający zespół i równie mocno wspierający Area Manager - Magda! Dziękuje!

Zostaw merytoryczną opinię o Tous Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Tous Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Tous Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Tous Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 3 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Tous Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Tous Poland Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Tous Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii