Tous Poland Sp. z o.o.

2.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Tous Poland Sp. z o.o.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Dzień dobry, Odnosząc się do wcześniejszego wpisu pracownika, co do zachowań Pani M, niestety muszę się z tym zgodzić. Dlaczego niestety? Gdyż praca jest naprawdę bardzo fajna, nie wymagająca większego wkładu wysiłku fizycznego. Również można uzyskać zadowalającą premię. Ale jednym z podstawowych postulatów i komfortu pracy, jest przede wszystkim atmosfera. Ta w zespołach, jak najbardziej na plus. Co do w/w Pani, dla niej większość osób to tylko jednostka w tabelkach. Brak możliwości wyrażenia swojego zdania, co sprawia, że pracownik jest zestresowany. Myśl, że zaraz może wpaść jakaś nagana…Zgłaszane było to kilkukrotnie do Dyrektora w Polsce. Niestety to nic nie dało. Pracownicy, proponuję zebrać większą ilość osób i zgłosić pisemnie takie zachowania do odpowiednich osób w Hiszpanii. Tacy ludzie nie powinny pracować z innymi ludźmi, a tym bardziej zajmować tak wysoko postawione stanowisko.

W rekrutacji od miesiąca
Pracownik

Dotyczy Kierownik salonu Bonarka. To naprawdę bardzo duże nieporozumienie. Po odbytym pierwszym etapie rekrutacji, miałam otrzymać informację, jak to zazwyczaj bywa, czy przechodzę dalej w procesie się rekrutacji, czy jednak nie. Ten stan trwa już od miesiąca.... Ba! Dzień po podanym terminie pozwoliłam sobie na kontakt. Pani kierownik wówczas nie była jeszcze gotowa na udzielenie wiążącej odpowiedzi i poprosiła o kilka dni. Tak minął miesiąc. Całkowity brak kompetencji, szacunku do człowieka. Jak można taką osobę powołać na stanowisko kierownik. Porażający brak elementarnych zasad.

anonim
Inne
@W rekrutacji od miesiąca

Jak to mówią, brak odpowiedzi jest również odpowiedzią. Współczuję. ... Możesz zdradzić, jakie obecnie proponują warunki finansowe?

????
Inne
 Pytanie
@W rekrutacji od miesiąca

Od kiedy pracodawca dzwoni do wszystkich z którymi odbył rozmowę z informacją że nie został przyjęty?! Ja sie z czymś takim nie spotkałem … Ten wpis dowodzi tylko tyle że że osoba jest strasznie (usunięte przez administratora) na prace i nie przyjmuje wiadomości że mogłaby zostać odrzucona w procesie rekrutacji. Współczuje wszystkim, u których była na rozmowie bo zapewne takich opinii od tej osoby jest więcej . Kierownicy wszystkich branż-strzeżcie się ! ????

Kierownik
Pracownik
@W rekrutacji od miesiąca

Brak odpowiedzi jest równoznaczny z tym, iż Pani kandydatura nie została zaakceptowane na drodze rekrutacji. Otrzymujemy całą masę aplikacji od kandydatów, jako kierownicy nie mamy obowiązku by każda zaproszona osobę na rozmowę informować, iż nie zakwalifikowała się do dalszej rekrutacji.

Julia
Inne
@Kierownik

Ale ona napisała już na starcie, że miała otrzymać informację o tym. To brzmi tak jakby ktoś jej to deklarował i najzwyczajniej w świecie się nie wywiązał. To możliwe, że ktoś ją o tym zapewnił?

Kierownik
Pracownik
@Julia

Powiem tak: papier wszystko przyjmie, czy usłyszała czy sobie sama dopowiedziała tego nie wiem i nie wnikam.Generalnie dziwi mnie tak mocne roztrząsanie tego przez kandydata to brzmi tak jakby osoba starająca się o pracę kompletnie nie przyjmowała do wiadomości, iż nie otrzyma tej pracy czyli stosowanie niewerbalne presji przez kandydata do pracy na osobie rekrutującej.

objawienie
Inne
@????

Dziecko nieszczęsne, może masz przeżycia tylko z Bolandii i firm januszowatych. W normalnej firmie powiadamia się uczestnika o rezultacie rozmowy mailowo i to w miarę szybko. Są odpowiednie formułki grzecznościowe. To świadczy o firmie jeśli nie zostaje uczestnik postepowania rekrutacyjnego powiadomiony. W UK uczestniczyłem w rekrutacji na stanowisko do szkolenia dyrektorskiego, zostałem wybrany jako jeden z 800 kandydatów wybranych z 6000 osób chętnych, które przeszły testy. Po całodziennym spotkaniu assessment centre zostałem powiadomiony o rezultatach, mocnych i słabych stronach, dlaczego mnie nie wybrano. Musieli wybrać 12 osób spośród 800, więc konkurencja była ogromna. Mieliśmy zwrot kosztów podróży, nawet samolotem dla uczestników z Irlandii, zagwarantowany hotel i wyżywienie. Kiedyś prowadziłem firmę i zawsze powiadamiałem chętnych o tym czy ich przyjmę czy nie, nie można się zachowywać jak margines społeczny. A firmę, która mnie nie przyjęła bardzo nadal lubię i jestem zadowolony z obsługi.

objawienie
Kandydat
@Kierownik

Z tego wynika, że macie nieprofesjonalny zespół, a jeśli jesteś kierownikiem to tylko źle świadczy o firmie iż cię przyjęli na takie stanowisko, a o tobie, że nie działasz profesjonalnie. Wynika też z tego, że nie ma sensu aplikować w takiej organizacji na stanowisko kierownicze.

Grażyna
Inne
@W rekrutacji od miesiąca

Ehhh dziwnie, a sama rekrutacja jaka była? Poza tą wiadomością, to rozmowy jak wyglądały?

Brak odpowiedzi
Inne
@Kierownik

Moim zdaniem w Polsce dalej nie rozumie się że kultura tego obowiązuje aby właśnie dać odpowiedź, chociaż mailem czy smsem... Smutne to że dalej pracodawcy tego nie rozumieja, nie poczuwają się aby dać informację zwrotna

Brak odpowiedzi
Inne
 Pytanie
@Kierownik

Nie macie obowiązku? Ze względu na czas poświęcony przez Kandydata dla Was powinniście zadzwonić i dać odpowiedź, to jest chamstwo co uprawiasz

Julia
Inne
@Brak odpowiedzi

Ciekawa jestem jakby to działało w drugą stronę jeśli zaproponowaliby komuś pracę i ta osoba celowo długo by milczała. Może z czasem zainwestują w jakiś automat po prostu?

Kierownik
Inne
@objawienie

Powiem tak, inaczej działają ogromne firmy zatrudniające całe sztaby specjalistów z Działów HR i wtedy w czasie takiej rekrutacji jest odpowiedź z Działu HR. Tous w PL nie posiada takiego działu i kierownicy którzy dokonują selekcji aplikacji oraz rozmów rekrutacyjnych nie mają procedury wewnętrznej by każdego odrzuconego kandydata powiadamiać. To że ktoś dostał propozycję pracy gdzieś na świecie plus przekór i hotel gratis bo to była sama rekrutacja to chwała za to tej firmie jednakże my żyjemy i mieszkamy w Pl większość ludzi nie zarabia tak jak za granicą nie ma jeszcze u Nas w PL pewnej kultury czy przyjętej zasady odpowiedzi.Oczywiscie są takie firmy które odpowiadają ale Panie Objawiony trochę za bardzo koloryzujesz rzeczywistość. Czy uczestniczyłeś w tej rozmowie by tak się wczuwać Nie uczestniczyłeś.a jakaś gownoburza niepotrzebna tu się zrobiła bo jakaś Pani nie ma odpowiedzi SZOK to do prasy trzeba wysłać jakiś dziennikarz tym się zajmie. Ludzie jest tyle problemów na świecie i ważniejszych rzeczy ....A propos kandydatów którzy oczekują odpowiedzi a Pracodawcy też oczekują odpowiedzi mod kandydatów bo większość jakoś nie stawia się na rozmowach rekrutacyjnych i nawet nie powiadamia że rezygnuje z rozmowy a to jest czas stracony dla osoby rekrutującej. Jak widać Objawiony pamiętaj Kij ma zawsze dwa konce....i tyle temacie pozdrawiam wszystkich tworzących tu (usunięte przez administratora).

Sabina
Inne
 Pytanie
@W rekrutacji od miesiąca

Elementarny...jest brak Twojej znajomości rynku pracy. Kto i gdzie Ci obiecuje, że jeśli nie przejdziesz danego etapu rekrutacji, zostaniesz na sto procent o tym poinformowana? Wyobrażasz sobie, że odpowiadasz za rekrutację, masz 100 kandydatów na stanowisko a zainteresowana jesteś dwojgiem, czy spędzasz wtedy dwa dni robocze obdzwaniając wszystkich lub odpisując, że nie przeszli etapu, kosztem innych swoich obowiązków? To dobra wola działu HR lub osób odpowiedzialnych bezpośrednio za rekrutację. To nie jest obowiązek rekrutującego. Trochę ematii i dystansu ddo siebie.

Sabina
Inne
 Pytanie
@objawienie

O czym ty mówisz człowieku? Porównujesz stanowisko dyrektorskie w wielkiej firmie na wyspach do sprzedawcy błyskotek w galerii ? Jaki to ma sens ?

Julia
Inne
@Sabina

Każdy jak widać przyjmuje własną perspektywę... Padła dość negatywna opinia odnośnie samego zespołu. Masz na jego temat całkiem odmienne zdanie, że to podważasz? Jaki jest?

Barbara
Były pracownik

Aby swoją opinią dostosować się do opinii już zamieszczonych na portalu, najpierw przedstawię negatywne strony pracy, następnie przejdę do plusów i pozytywów. (Salon Silesia) -ogromna rotacja, od wrzesnia do lutego zmienił się cały skład, który pracował w w.w salonie. Doświadczone osoby ze stażem 13, 11 lat zdecydowały się zrezygnować z pracy, na co miało wpływ wiele działań firmy -brak możliwości awansu – dziewczyny pracujące ponad 10 lat nie miały możliwości awansowania na kierownika – aktualny kierownik z wiele krótszym stażem pracy miał duży wpływ na zwolnienie się stałego personelu -niskie wynagrodzenie jak za pracę w „luksusowej marce” -onboarding a w zasadzie jego brak, p. Paulina - kierownik salonu kompletnie nie zna tego pojęcia, w salonie nie są prowadzone żadne szkolenia, cytując „nie ma na to czasu”. Cała wiedza odnośnie produktów, firmy została mi przekazana od dziewczyn, które pracowały na niższych stanowiskach. -oprócz standardowej sprzedaży jesteś odpowiedzialna za przyjmowanie i rozkładanie towaru, przyjmowanie, rozpatrywanie, odsyłanie i odbieranie reklamacji, vm, sprzedaż przez (usunięte przez administratora) telefony, robienie przesyłek dla innych salonów, dla klientów i masę innych rzeczy. -telefony, wiadomości po pracy to standard, kierowniczka zadba o to, aby Twoja skrzynka wiadomości była od rana zapełniona. -ciągle zmieniający się skład powoduje ciągłe braki w grafiku, w lutym zostały narzucone 3 soboty pracujące na każdego (oprócz kierownika oczywiście, pomimo iż on odpowiada za rekrutacje) i inwentaryzacja w ndz -p. Paulina często jako kierownik podkreśla swoją wyższość, sama opisuje się mianem, królowej Tousa. I ostatnie dla mnie najlepsze, totalnie wręcz kocham ten wątek. Poinformowałam kierownika salonu, P. Paulinę, że nie chcę współpracować z firmą, ponieważ wiele sytuacji, zmian, atmosfera nie jest tym czego oczekuje. 23 zł na h to nie stawka, która wynagradza w.w sytuacje. Podałam nawet konkretny miesiąc zakończenia współpracy (marzec), więc aby w tym mc zakończyć pracę pod koniec lutego miałam złożyć wypowiedzenie i uwaga kolejny raz kierowniczka, chcąc pokazać kto rządzi w tym salonie wręczyła mi wypowiedzenie tydzień wcześniej. Gratuluję p. Paulino, kolejny raz przekonałam się, że do dobrego kierownika, który tworzy dobre miejsce pracy jest pani bardzo daleko. Jak na tyle zmian i takie negatywne działania ze strony kierownika dziwię się, że nikt z osób nad nim nie reaguje, zwalniają się stałe osoby, prestiż firmy spada a kierownik robi co chce – zatrudniając się warto przemyśleć czy to 23 zl na h w umowie, jest adekwatne do w.w sytuacji a to tylko mała część. Przebrnęliśmy, czas na plusy. – wynagrodzenie na czas, niskie, ale jednak zawsze na czas.

1
Zuza
Inne

Ostatnio kupiłam pierścionek-Otwarty pierścionek Plump wykonany ze srebra vermeil z ametystem. Siedząc w pracy przy biurku ( na szczęście) pierścionek się przepołowił. Podkreślę, że to pierścionek za 500 zł. Zupełnie nie polecam, jakoś tej biżuterii mega słaba, a ceny wygórowane.

Pracodawca

@Zuza

Pani Zuzanno bardzo nam przykro z powodu Pani negatywnego doświadczenia z naszym pierścionkiem. Bardzo prosimy o kontakt z naszym działem Obsługi Klienta w razie jakichkolwiek pytań. Postaramy się pomóc i jak najszybciej naprawić wadliwy produkt. Dziękujemy,

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Moja rozmowa rekrutacyjna odbyła się poprzez kamerkę zajęło to mniej niż 10 min. Mam bardzo duże doświadczenie w sprzedaży i wiedzę z biżuteri,gdy Pani która przeprowadzała rekrutacje zobaczyła, że noszę aparat doczepiła się do niego I jasno mi dała do zrozumienia że nie mam co liczyć na prace w Firmie Tous. PIERWSZY RAZ SPOTKAŁAM SIĘ Z CZYMŚ TAKIM ŻE SKREŚLAJA OSOBE PRZEZ APARAT NA ZĘBY. BARDZO NIE POLECAM

Pytania

Osoby które noszą okulary czy mają zeza też skreslicie?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Iza
Inne

Odradzam kupowania czegokolwiek. Jeśli jednak zdecydują się Panstwo na któryś z bibelotów to przy ewentualnej reklamacji radzę zachować czujność. Spisywać wszystkie konkrety. Niestety serwis chętnie kasuje za naprawy ale wadliwie wykonanej usługi już nie respektuje. Odwraca się od klienta zasłaniając się rzeczami nie będącymi tematem reklamacji (np. Produkt kupiony powyżej 2 lat). Skanal w podejściu do klienta!

Napewno
Inne
@Iza

Ja kupuje często w Tousie i jestem zachwycona! Jestem bardzo zaskoczona tymi opiniami. Wcześniej uwielbiałam Pandorę ale biżuteria po jakimś czasie robi się porostu nie do użytkowania. Wyczyściłem bransoletkę w płynie do srebra i zrobiła się zielona ???????????? wtf o co chodzi . Jak poszłam to powiedziała pani ze wrzuci do płynu naprawczego. Co to jest płyn naprawczy???? z Tousem nie mam nigdy problemu , mi świetnie się wszystko zachowuje ????

Pracodawca

@Iza

Pani Izo, bardzo nam przykro z powodu Pani negatywnego doświadczenia. Bardzo prosimy o kontakt z naszym działem reklamacji w razie jakichkolwiek pytań. Chętnie rozwiejemy ewentualne wątpliwości i postaramy się pomóc. Dziękujemy,

Aguu
Inne

Szczerze katastrofa, tyle pieniędzy za takie coś bransoletka rozpadła się na kawałki po kilku dniach, kolczyki jedna zakrętka spada wogóle nie nadają się do użytku, naszyjnik jeszcze się trzyma jednak ja za te pieniądze spodziewała bym się czegoś dużo lepszego… Moim zdaniem pieniądze w błoto! Nie polecam!

Pracodawca

@Aguu

Szanowna Pani, dziękujemy za wiadomość i oczywiście bardzo nam przykro w związku z zaistniałą sytuacją. Bardzo prosimy o kontakt z nami i przekazanie produktów do naprawy. Nasz dział reklamacji niezwłocznie zajmie się naprawą produktów. Jesteśmy do Pani dyspozycji: https://www.tous.com/pl-pl/help/claims Pozdrawiamy Zespół TOUS Polska

do dziewczyn z forum
Kandydat
 Pytanie

Ktoś zadał pytanie, a wy udajecie, że nie umiecie czytać i się dalej boksujecie!?! No napiszcie wreszcie konkretnie, ile wynosi to chole.... WYNAGRODZENIE na stanowisku sprzedawca/doradca klienta!! Tylko napiszcie czy podajecie w brutto, czy w netto (netto to jest po odjęciu podatku na rękę). OK????????????

Zbigniew
Inne
@do dziewczyn z forum

No właśnie. Też bym się chętnie dowiedział bo moja dziewczyna chce się tu dostać do pracy. Może polityka firmy zabrania pisać o kwotach i dlatego nic nie wiadomo. Ty też chcesz aplikować?

Xxx
Kandydat
@do dziewczyn z forum

Wynagrodzenie brutto wynosi 3400 zł

Weronika
Inne
@Xxx

Dziękuję, wreszcie. Mam jeszcze pytanie, czy to stawka taka sama dla salonów w PL, bo mnie interesuje praca w Warszawie (jest teraz ogłoszenie), nie np. w Krakowie, o którym tutaj jest dużo pisane. Wesołych, tak w ogóle :)

Zuzanna
Inne
@Xxx

Ale ta kwota 3400 to jest na start? A później są jakieś podwyżki po okresie próbnym? Są tez premie sprzedażowe? Na jakie jeszcze benefity można tu liczyć ?

Julia
Inne

Po poważnej firmie oczekiwałoby się poważnego podejścia do klienta. Niestety, strona informowała, że zamówienia wykonane do konkretnego dnia będą dostarczone przed świętami, co się jednak nie stało, minęło 5 dni roboczych, kontakt z obsługa klienta fatalny, nie raczą na maila odpowiedzieć. Przez telefon okazało się, że jednak mają poślizg o czym informacji również brak, a torebka nadal jest w magazynie w Hiszpanii. Zero rekompensaty, czy pomocy. Brak profesjonalizmu jak również brak prezentu na święta. Nie polecam.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Pytanie
 Pytanie

Czy w TOUS możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?

Tousik
Pracownik
@Pytanie

Nie, nie ma takiej możliwości

Kala
Były pracownik

Widzę, że nic się nie zmienia , rotację nie przypadkowe , w życiu nie polecę nikomu pracy , w oddziałach w Krakowie ,zwłaszcza w galeri Kazimierz , cieszę się że już tam nie pracuje .

Była pracownica
Były pracownik
 Pytanie
@Kala

Możesz powiedzieć coś więcej? Również miałam nieprzyjemne doświadczenie z kierowniczka właśnie w galerii Kazimierz

Julia
Inne
@Była pracownica

Czemu chcesz się tym dzielić z kimś? Planujesz coś?

Była pracownica
Były pracownik
 Pytanie
@Julia

Możesz rozwinąć swoją myśl? Skoro koleżanka @Kala nie poleca pracy zwłaszcza w tym miejscu, jestem ciekawa czy powód jej niezadowolenia był taki sam jak u mnie ;)

Julia
Inne
@Była pracownica

A tylko sama weryfikacja? Bo czasami widywałam jak ludzie się zgadywali, żeby "dać nauczkę" pewnym osobom i myślałam, że w tym przypadku jest podobnie. ;) A podzielisz się swoim doświadczeniem odnośnie tej kierowniczki?

1
Była pracownica
Były pracownik
 Pytanie
@Julia

@Julia to forum jest po to aby dzielić się swoimi doświadczeniami dotyczy to samej firmy jak i pracowników. Do tej Pani karma wróci sama. Jak widać po komentarzach, problem występuje i watro go nagłośnić. A Ty dlaczego interesujesz się ta sparwa?

Julia
Inne
@Była pracownica

Ponieważ to miejsce mnie interesuje, ale opisana sytuacja zdaje się być martwiąca więc szukam potwierdzenia tych wszystkich informacji. Tylko skoro te opinie od dłuższego czasu się pojawiają i reakcji brak to chyba jednak o czymś świadczy?

1
Grażyna
Inne
@Kala

A ile tam pracowałaś w tym oddziale i czy wiesz czy ta rotacja to tyczy się nowych rekrutacji czy może jak są wakaty to wysyłają pracowników z innych oddziałów do 'zapychania luk'?

Poz
Inne

Sklep internetowy to porażka , na zamowienie czekałam 3 tyg - wiec po takim czasie już mi się odechciało tego zamówienia . Kurier do wyboru… to tylko Upc i tu następna porażka , jak może być tylko jedna firma kurierska do wyboru , w każdym sklepie jest ich conajmniej kilka , nie wysyłają powiadomień a dzwonią minutę przed przyjazdem , ale najpierw dostałam SMS , ze towar w drodze a potem , ze nie maja adresu , jak go podałam to kurier nie ogarnięty tez nie mógł dojechać .Sklep internetowy i osoba/ y odpisując klientom to masakra - chciałaby się się słownie rzucać na klienta , haha ale nie ze mną takie zachowanie , jak jej wysłałam screen smsa co napisał kurier to zaraz się uspokoili , bo próbowali wcisnąć kit , że nie odbieram tel … i takie tam … żenada , nic już więcej nie zamówię bo obsługa internetowa to poziom zerowy , chyba maja za dużo klientów i maja wszystkich w dupie.Dużo zamawiam przez internet i nigdy nie spotkałam się z tak beznadziejna obsługa klienta !!!

1
Stała Klientka
Inne
 Pytanie

Czy ktoś wie dlaczego w salonie Tous Galeria Kazimierz jest taka rotacja pracownic? Co chwile widzę nowe twarze, Panie nie zawsze maja wystaczającą widzę o proponowanych produktach. Jako stała klientka jestem zawiedziona, moim zdaniem jakoś usług coraz gorsza.

Dariusz
Inne

Zauważyłem, że pracodawca zatrudnia na podstawie umowy o pracę. Czy jest ona zawierana na czas określony czy nieokreślony?

Mia
Pracownik
@Dariusz

Określony

Biały kwiat
Pracownik
@Dariusz

Umowa na początku jest zawierana na trzy miesięczny okres próbny.

Zbigniew
Inne
@Mia

Dzięki za info. Dobrze że nie zlecenie. Przy dłuższym zatrudnieniu dają na czas nieokreślony ?? bo bardziej by mi pasowała taka stabilizacja.

Mia
Pracownik
@Zbigniew

Dokładnie tak

Julia
Inne
@Mia

A jak tutaj wygląda sytuacja z wypowiedzeniem? Ile czasu przed należy zadeklarować rezygnację?

Tousikowa
Kandydat
 Pytanie

Warunki jak na taką firme bardzo kiepskie - podstawa najniższa krajowa, brak jakichkolwiek pakietów medycznych czy multisporta, premia ? To pewnie zależne od punktu czy jest ruch więc nastawiać się na kokosy nie ma co, ogólnie rozczarowanie

Moja
Pracownik
 Pytanie

Jak wyglada proces rektutacji na kierownika?

Biały kwiat
Pracownik
@Moja

Jeśli otrzymasz zaproszenie na rozmowę to się tego dowiesz.

Zbigniew
Inne
@Biały kwiat

Bardzo śmieszne. Wiadomo że się wtedy dowiem. Ale po to jest to forum żeby wcześniej się coś dowiedzieć i nie aplikować w ciemno. Powiesz coś czy będziesz dalej śmieszkować?

Mmm
Kandydat
@Zbigniew

Białemu kwiatowi należy podziękować i mieć nadzieje ze więcej się nie udzieli ponieważ nie wie do czego służy to forum ;) a co do rekrutacji to sama chętnie się dowiem :)

Kierownik
Pracownik
 Pytanie
@Moja

Pytanie brzmi : Czy masz doświadczenie na stanowisku kierowniczym, czy miałeś lub miałaś rozmowy na takie stanowisko do innych firm? Większość rozmów przebiega podobnie w wielu firmach pytanie brzmi czym możesz się wykazać aby Ciebie pracodawca właśnie wybrał?

Beata
Inne
@Kierownik

rzeczywiście nic odkrywczego w tych pytaniach, chociaz powinni to wiedzieć jak czytali cv bo każdy z nas o takich rzeczach pisze, wiec nie czytają ich czy jak ?

Haha
Kandydat
 Pytanie

Czy to jest pewne, ze wprowadza zmiany po 8 godzin czy raczej nie ?

Pytanie
 Pytanie

Jak jest z pakietem medycznym w TOUS? Można dołączyć rodzinę?

Mia
Pracownik
@Pytanie

Nie ma pakietu :)

Pracownik firmy
Pracownik

Pracuje w firmie Tous już bardzo długi czas (za czasów starego właściciela jak i teraźniejszego) i niestety zmiany które zaszły to przede wszystkim zrobienie z rodzinnej firmy korporacji. Wypłaty/ podstawy bez zmian niestety osoby nowo zatrudnione doganiają podstawą kierowników co jest niestety przykre. Ciągle wysyłane tabelki które trzeba uzupełniać (i trzeba pamiętać ze tabelka rzecz święta ważniejsza od klienta). Jedyne co na tą chwile jest pozytywne to premie SPRZEDAWCY które są dość wysokie (jeśli wyrobisz odpowiednie progi) natomiast jeśli chodzi o premie kierowników niestety ale nie zmieniają zbytnio nic w wypłatach.

Zbigniew
Inne
@Pracownik firmy

O co chodzi z tymi tabelkami? Trzeba uzupełniać wyniki sprzedaży w excelu? Napisałeś o wysokich premiach za zrobione targety. Ile można dostać? Kilkaset zł czy tysiąc?

Były Pracownik
Były pracownik

Praca jak każda inna wszystko zależy od osób które pracują w danym salonie.Pracodawca oddaje wszystko w ręce kierownika i osób pracujących.Nie polecam pracy w Starym Browarze w Poznaniu.Chyba że chcecie sie rozchorowac.

Zostaw merytoryczną opinię o Tous Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Tous Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Tous Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Tous Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 3 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Tous Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Tous Poland Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Tous Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii