Jak mówi chińskie przysłowie: „Wiedza, to skarb, który zawsze podąża za właścicielem”. Dlatego w tej sekcji zachęcamy Was pod czerpania z naszego doświadczenia i materiałów, które dla Was przygotowaliśmy z zakresu obsługi klienta i contact center.
BLOG
Znajdziesz tutaj wszystko o zarządzaniu komunikacją w firmie:
- poradniki,
- raporty z branży contact center,
- najlepsze praktyki,
- krótkie porady,
- wskazówki związane z zarządzaniem zespołem contact center.
SŁOWNIK POJĘĆ
Contact center oraz call center często są traktowane jako tożsame. Czy istnieją jakiekolwiek różnice pomiędzy tymi terminami? Czasami można się pogubić w gąszczu coraz bardziej rozwijającej się terminologii call i contact center. Nie z naszym słownikiem pojęć! Te i inne pojęcia z branży teleinformatycznej szukaj właśnie w nim!
WEBINARY
Poszerzaj swoją wiedzę gdziekolwiek jesteś, dzięki eksperckim spotkaniom online. W tej sekcji:
- dzielimy się bezpłatnie specjalistyczna wiedza naszych ekspertów,
- podczas każdego spotkania na żywo umożliwiamy sesje Q&A,
- udostępniamy tajniki branży contact center.
E-BOOKI CONTACT CENTER
Chcesz mieć wiedzę zamkniętą w branżowej pigułce, po którą zawsze możesz sięgnąć w razie potrzeby? Nic prostszego. Nasze bezpłatne e-booki zawierają specjalistyczną wiedzę z zakresu Customer Service. Masz do dyspozycji między innymi takie tematy:
- Jak korzystać z funkcji contact center
- 18 narzędzi must have Twojego agenta
- Poradnik managera w call center
- Jak zdobyć przewagę konkurencyjną i zarabiać więcej?
- System ticketowy od podstaw
- Dlaczego warto przeprowadzić audyt komunikacji z klientami w firmie?
- Jak skutecznie komunikować się z klientem?
WIDEO
W tej sekcji znajdziesz wartościowe wywiady z naszymi specjalistami i odpowiedzi na nurtujące pytania z branży contact center. Poznasz rozwiązania Contact Center na trudne czasy i lepszą przyszłość! Na pytania odpowiadają między innymi: Marcin Grabowski – Co Owner Systell, Grzegorz Grabski – CEO Systell, Jarosław Stępkowski – Sales Director.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
CENTRUM POMOCY
Dowiedz się, jak korzystać z systemu Systell Contact Center. W tej sekcji zarówno managerowie jak i konsultanci znajdą rozwiązania na większość pytań dotyczących obsługi naszego systemu. Natomiast w zakładka „Nowości” umożliwi bycie na bieżąco z nowymi funkcjonalnościami, które właśnie wdrożyliśmy.