Systell Sp. z o.o. sp.k.

2.1 Dodaj merytoryczną opinię
Przykładowa ścieżka kariery

 

Dołączasz do naszego zespołu i co dalej? Nie pozostawiamy Cię bez opieki! Możesz liczyć na profesjonalny onboarding oraz szereg szkoleń technicznych i specjalistycznych. Oferujemy Tobie możliwość rozwoju (zarówno poziomego, jak i pionowego) oraz awansu.


Oto przykładowa ścieżka kariery:
 

Od serwisanta do mentora i eksperta w zakresie wdrożeń systemów Contact Center

10 lat w Systell

  • 2011 - 2012 Serwis teleko - serwisant central Panasonic, w mniejszym zakresie Siemens i sieci telko, LAN (dla niewtajemniczonych - rok 2011 to jeszcze były czasy stacjonarnych central z koniecznością fizycznej obsługi)

  • 2012 - 2013 Serwis (ówczesna nazwa Działu Wsparcia Klienta) - początkowo również centrale, pełen zakres wsparcia systemu Systell Contact Center, wsparcie aplikacyjne i bazodanowe z T-SQL, sieci LAN hardware/software, konfiguracja serwerów i utrzymanie, konfiguracja stacji roboczych dla Klientów

  • 2014 - 2015 Utrzymanie i wdrażanie systemów contact center (analityka potrzeb, serwery - konfiguracja, oprogramowanie contact center, realizacja wdrożenia - uruchomienie, szkolenia dla Klienta, monitorowanie, wsparcie). W tym okresie pracownik wybrał już kierunek dalszego rozwoju

  • 2016 - 2018 Wdrażanie systemów contact center,, samodzielne, kompleksowe wdrożenia, rozwój systemu contact center (customizacja, procedury, mechanizmy MS SQL)

  • 2019 - 2021 PM Wdrożeń systemu contact center - kompleksowe wdrożenia w zespole jako PM i technicznie, prace nad rozwojem Systell Contact Center, pierwsze w Systell wdrożenie NEXT, obecnie funkcjonującego jako Systell Contact Center

  • 2021 - 2022 Dział wdrożeń - mentoring, szkolenia i wsparcie dla zespołu, nadal wdrażanie i rozwój systemu Systell Contact Center

 

Wybór nowej ścieżki kariery - przejście do działu developerów
3 lata w Systell

  • 2019 - Implementation and Maintenance Specialist (prowadzenie projektów wdrożeń systemu, praca w bazach danych SQL, podejmowanie i realizacja zgłoszeń od klientów)

  • 2021 - Automation Test Developer (rozwijanie projektu testów integracyjnych oraz E2E, podstawowa konfiguracja i utrzymywanie dockera, tworzenie automatycznych raportów z testów, poszerzanie kompetencji w zakresie programowania w języku C#)

  • 2022 - React Developer (tworzenie nowych funkcjonalności, naprawa błędów aplikacji, rozwijanie projektu, poszerzanie kompetencji w zakresie technologii frontendowych, m.in. javascript, react, typescript, redux)

 

Od pracownika obsługi do menedżera

6 lat w Systell

  • 2016 - Service Desk Engineer (pierwsza linia wsparcia klientów, obsługa połączeń przychodzących, realizacja prostych zgłoszeń) - okres intensywnego samokształcenia i poszerzania kompetencji w zakresie SQL

  • 2018 - Service Office Manager - stanowisko osiągnięte w wyniku rekrutacji wewnętrznej na wakujące stanowisko menedżera działu - zarządzanie 8-osobowym działem serwisu - rozwój w oparciu o kursy menedżerskie, ukończony program MBA
     

Kariera Head Project Management Office

  • 2020 – 2021 Project Manager - prowadzenie projektów w zakresie: ustalania zakresu, tworzenia i utrzymywania harmonogramu oraz utylizacji budżetu, tworzenia dokumentacji projektowej, kontroli postępu oraz potencjalnego ryzyka projektu. Koordynacja, wsparcie, motywowanie zespołu wdrożeń oraz developerów.
     
  • 2020 – 2021 Co-Product Owner - zarządzanie rozwojem aplikacji webowej w zakresie: zbierania oraz analizy potrzeb rozwoju produktu z wewnątrz oraz spoza organizacji, prowadzenia backlog oraz roadmap produktu we współpracy z Product Ownerem, projektowania technicznego oraz graficznego funkcjonalności we współpracy z UI/UX designerem, pogłębiania świadomości na temat produktu wewnątrz oraz poza organizacją.
     
  • 2021 – nadal  Head of Project Management Office - opieka nad działem prowadzącym projektów w zakresie: rozwoju kompetencji 10-osobowego zespołu Project Managerów oraz Specjalistów ds. Wdrożeń, utrzymania obecnych oraz zatrudniania nowych członków zespołu, zarządzania portfelem projektów, kontroli postępu oraz zarządzania ryzykiem w kluczowych projektach realizowanych w podległym dziale, koordynowania niewielkiej ilości projektów w pełnym zakresie, dbania o procesy działowe i między działowe ze szczególnym uwzględnieniem ich optymalizacji, raportowania zarządowi wyników działań.Współpraca w definiowaniu oraz realizacji celów strategicznych organizacji.

 

Osobista opinia pracownika o karierze w Systell: 

,,Dzięki rekrutacji wewnętrznej podjąłem próbę aplikowania na stanowisko kierownika. Jak się potem okazało - szefowie na to po cichu liczyli. Dla mnie osobiście było to bardzo budujące i miłe. Dostałem szansę i jak mi się wydaje - wykorzystałem ją. To była jedna z najlepszych decyzji w moim życiu. Na początku objąłem zespół pięcioosobowy. Dziś zarządzam pracą ośmiu osób. Sporo nauczyłem się od tego czasu, przeszedłem przez szereg kursów menadżerskich, nawet udało mi się ukończyć program MBA zwieńczony certyfikatem. Dziś Systell to kawał mojego życia. Nie wyobrażam sobie pracować w innym miejscu. Dużo się tutaj nauczyłem, czuję się częścią firmy i bardzo cenię to, że jestem szanowany a ludzie liczą się z moją opinią i zdaniem”.

 

Dowiedz się więcej

 
Systell Sp. z o.o. sp.k.