Systell Sp. z o.o. sp.k.

2.1 Dodaj merytoryczną opinię
Etapy procesu rekrutacji

 

Zastanawiasz się, jak przebiega proces zatrudnienia w naszej firmie? Oto, czego możesz oczekiwać, składając u nas dokumenty aplikacyjne:

  1. Selekcja CV/Kontakt telefoniczny
    Do każdego złożonego dokumentu podchodzimy z dużą uwagą. Jeśli uznamy, że Twoje kompetencje odpowiadają naszym potrzebom, wówczas nawiążemy z Tobą kontakt telefoniczny.

  2. Zaproszenie na spotkanie rekrutacyjne on-line lub w siedzibie firmy
    Na spotkanie rekrutacyjne zaprosi Cię Twój przyszły menedżer. To z nim ustalisz formę i termin rozmowy kwalifikacyjnej.

  3. Spotkanie rekrutacyjne
    Spotkanie rekrutacyjne daje, zarówno Tobie, jak i nam, szansę szerszego przedstawienia siebie, zadania pytań, rozwiania wątpliwości, zebrania dodatkowych informacji. Standardowo, w rozmowie z kandydatem udział bierze menedżer zespołu, do którego ogłoszono nabór pracowników oraz przedstawiciel działu HR. To bardzo istotny etap w procesie rekrutacji, ale nie ostatni.

  4. Zadanie/test do wykonania
    Poprosimy Cię o wykonanie zadania testowego, dzięki któremu poznamy Twoje praktyczne kompetencje. Staramy się, aby zadanie nie było ani zbyt czasochłonne, ani skomplikowane.

  5. Poinformowanie o decyzji
    Informacja o decyzji w sprawie zatrudnienia kandydata to krok kończący proces rekrutacji. Mamy nadzieję, że dla Ciebie będzie on pomyślny!

 

Dowiedz się więcej

 
Systell Sp. z o.o. sp.k.