Opinie o Wakacje.pl S.A.
Szkoda, niestety i żal (pl) tak dobrej niegdyś firmy. Zagmatwany system prowizyjny, w którym może kiedyś coś dostaniesz - chyba że umiesz oszukać algorytm opracowany chyba tylko po to byś w końcu, pomimo realizacji kilkunastu różnych targetów, zawsze mógł usłyszeć że gdzieś Ci zabrakło. Przełożeni cieszą się jedynie gdy na ekranie wyników coś się świeci na zielono - nie zdradzę co... i Go ich obchodzi czy pracownicy dają radę, czy widują swoje dzieci, czy w ogóle oddychają. Pracownicy to mnóstwo młodych ludzi którzy nic nie wiedzą, bo niby skąd, i kilku starych wyjadaczy którzy też nie są wstanie pracować za wszystkich i na wszystkich. Liderzy którzy nie wiedzą więcej niż 'świeżynki' z 3-tygodniowego szkolenia. Najlepsze określenia to Wyścig Szczurów albo Kołchoz!!! Jeśli chcesz się zachaczyć na chwilę i masz 3 tygodnie za friko, to i tak lepiej jedź na zgniły Zachód i szybciej pracę rozpoczniesz, a i kasę zarobisz...
Niestety muszę zgodzić się z wszystkimi negatywnymi opiniami. Pracowałam w tej firmie, najpierw w wakacje.pl, a później po fuzji w Enovatis S.A. - bez porównania. Pracując w wakacje.pl człowiek czerpał radość z pracy, z atmosfery, każdy każdego wspierał, pomagał- wszystko zmieniło się po połaczeniu spółek, a już najgorszy czas przyszedł po odejściu wakacyjnego prezesa. Bardzo mało "wakacjuszy" się ostało, a prym wiodą "easygołowcy". Atmosfera napięta, presja psychiczna, wręcz dręczenie pracownika sprzedażowego, byłam tego świadkiem i wciąż słyszę o złym traktowaniu przez przełozoną ds, ponadto pensje bardzo niskie, tylko tym na górze niczego nie brakuje... Cała ideologia wakacyjna została zdewastowana, a szkoda, bo to była świetna firma.
Odradzam, od miesiaca nie mogę się doprosić o swoje pieniądze. Kto nie dostal wyplaty prosze o kontakt w sprawie pozwu zbiorowego [usunięte przez administratora]
Ano są. Pytanie ile? Ile jest takich, a ile tych co już ich nie ma. Praca na słuchawkach zdecydowanie dzisiaj, tam tylko dla studenta... A widzę poprzednia wiadomość jakiś pr?
Ogólna ocena rekrutacji uważam za dobrą. Były dobrze dobrane pytania co do stanowiska, ale... Aż 3 rozmowy rekrutacyjne to za dużo. Na pierwszej rozmowie poczułem brak poszanowania do zdobytego doświadczenia od jednej osoby. To smutne jak ktoś zaczyna mówić "To niemożliwe, że w tak krótkim czasie...". Podobno własne biurka są zarezerwowane dla osób, którzy są min 3 razy w tygodniu w biurze (serio przy tak ważnym stanowisku?). Po otrzymaniu informacji o trzeciej rozmowie poczułem że trzeba to przerwać, ponieważ uważam to brak profesjonalizmu, ale jednak spróbowałem. Na spotkaniu byli wszyscy team leaderzy, którzy zadali po jednym pytaniu (z czego prawie wszystkie zdublowane z pierwszej rozmowy), jednocześnie odnosiłem wrażenie że bali się pytać. Brakowało jeszcze osób z przyszłego teamu... Po tym spotkaniu stwierdzili że nadaje się na "Tech Leadera" (z czego byłem 2 lata "Team Leaderem") i podziękowali mi. Uważam że ta trzecia rozmowa to była jedna z najgorszych rozmów jakie prowadziłem do tej pory, a również rekrutowałem inne osoby. Teraz już wiem dlaczego ogłoszenie jest już kilkanaście miesięcy na ich stronie.
Pierwsza rozmowa dlaczego team leader, co cie motywuje do tej pracy, ogólne poznanie się, druga techniczna, na trzeciej to powtórka tego co było na pierwszej
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Są jednak osoby, które pracują w Enovatis od kilku lat - nikt ich nie zwolnił, oni również nie mają takiego zamiaru. Niech każdy wypowiada się za siebie, a nie za wszystkich pracowników.
Potwierdzam . Oferują bezpłatne szkolenie 3 tygodnie po szkolenieu pensja minimalna 1500 brutto plus bliżej nieokreślona prowizja. Ja podziękowałem.
zdecydowanie odradzam. konsultant ds. sprzedaży to 3 tygodnie bezpłatnego szkolenia a po szkoleniu pensja minimalna. Nie ma gwarancji zatrudnienia po szkoleniu. Generalnie szukają frajerów.
Klimat tam był fajny zanim te firmy się połączyły easygo i wakacje.pl. Zmienił się szef i zmieniło się wszystko. Jak ktoś był w stanie ocenić sytuację firmy to odszedł sam, bo kilka lat pod rząd na minuisie robi swoje. Zarządzanie jak w czasach PRL.
Nie polecam - beznadziejna atmosfera - zastanowcie sie 2 razy zanim wyslecie tam swoje CV - wiem z doświadczenia niestety. Po zmianie firmy odczułem ulgę.
Żeby podszywać się pod pracownika w celu zareklamowania się....wybitnie mało profesjonalne. Żaden z obecnie pracujących tam , a tym bardziej wcześniej pracujących osób nie dało by takiej opinii. Najbardziej niedorzeczne jest stwierdzenie że oni dbają o pracownika. Dbają jedynie o swój zysk. Muszą , bo ryzyko upadku spółki jest niestety bardzo duże. Pensje zamiast podnosić obcinają, podstawa równa minimalnej krajowej, premia możliwa do wyrobienia po kilku miesiącach pracy, przyzwoita jedynie w okresie wakacyjnym. Nie ma co liczyć na jakiekolwiek dodatkowe świadczenia, a nawet na zwykły szacunek. Bardzo duża rotacja pracowników. Zatrudniają na chwilę, zwalniają, potem znowu zatrudniają, bo nie ma kto odbierać telefonów-mało to profesjonalne.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Wakacje.pl S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Wakacje.pl S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 82.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Wakacje.pl S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 60, z czego 13 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Wakacje.pl S.A.?
Kandydaci do pracy w Wakacje.pl S.A. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.