Wakacje.pl S.A.

2.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Wakacje.pl S.A.

Faneczka

Firma dla której pracownicy są tabelkami w excelu. Zawsze znajdzie się jakiś problem mimo wyrobionego celu. Po przejęciu przez WP jest tylko coraz gorzej. Bardzo nerwowa atmosfera, kierownictwo powinno otrzymać nagrodę "Janurzy zarządzania". Dzwoni się do klientów po godzinie 23, pracuje w święta, nowy rok itp. Wpsółpracują z wieloma problemowymi touroperatorami, dzięki czemu konsultanci robią z siebie (usunięte przez administratora) Jedynie ludzie, którzy tam pracują (konsultanci, koordynatorzy) wprowadzają fajną atmosferę. Firma, która w ciągu roku z jednego z najlepszych callcenter w trójmieście stała się jeszcze gorsza od Transcomu czy Orange. Nowi pracownicy w nagrodę jeżdzą na wakacje, a starzy są zwalniani. Firma jest mistrzem w pozbywaniu się niewygodnych osób, niestety sama nic nie robi aby poprawić atmosferę i warunki pracy. Pięknie zmarnowamy potencjał...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wkurzona
@Faneczka

Firma nic nie robi? Multisport, Grille, pakiet medyczny, impreza integracyjna, cała seria konferencji, study Toury-a (wyjazdy zagraniczne), podwyżki wynagrodzeń, awans poziomy, napoje izotoniczne przy wysokich temperaturach, dni z pizzą, całą masą konkursów z atrakcyjnymi nagrodami...przecież co chwilę dostajemy maile, że ktoś coś wygrał...Izrael, Syczuan itp. Ja sama ostatnio dostałam kasę dodatkową. Każdy dostaje tyle ile daje z siebie...a marudzić i stękać każdy potrafi. Robią to tylko słabo ludzie!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
rozczarowana
@Wkurzona

Wkurzona 2016-11-08 07:11:48 1900 brutto na start- to jest podstawa. Sprzedaz na telefonie wyciecieczek a nie obsługa klienta jak w ogłoszeniu wszędzie widnieje. Ty chyba żartujesz- Grll jest raz w roku i nie dla pracowników CC tylko dla całej reszty bo możesz wyjśc na 10 minutowej przerwie jak się załapaiesz a jak nie to to masz pecha i wracasz na słuchawkę. Multi sport- opłacoany w całoąści przez pracownika wie gdzie tu korzyść? tak samo pakiet medyczny. Firma nie ma funduszu socjalnego. Wszystkie konkursy są robione po to by podnieść wynik. W żadnym innym celu. Kążdy kto pracował dłużej niż jejden sezon wie, że fajne study trafiają się innym działom w firmie a nie sprzedaż. Dział proudktu to jakieś nie porozumienie- wieczne rozkładanie rąk zamiast faktyczne negocjacje z TO. a wyszyscy wychodzą na idiotów. Klienci którzy nie wylatują bo jakiś idiota nie przeczyta emaila ze zmianą godzin. Podkreślę żę za każde study lojalka na 6 m-cy mimo, że jest to faktyczna praca bo nikt na nich nie leży z brzuchem do gory tylko po 10 h (usunięte przez administratora) się i zwiedza hotele. ....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Annnnn
@rozczarowana

Study trafiają się innym działom niż sprzedaż?! 95% study trafia do sprzedaży. Pakiet medyczny opłacany przez pracowników ? Tak, 8zł/mc. "Jakiś idiota nie przeczyta maila" ? Tak, DOP który ma 1572919747848 maili dziennie do zrobienia i taka sytuacja przydarza się raz na pół roku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
james647

Byłem w tej firmie na rozmowie o pracę na stanowisko UX/UI Designera. Teraz się nazywają już oficjalnie Wakacje.pl S.A.. Warunkiem rekrutacji było wykonanie analizy obecnej strony pod kątem błędów oraz projekt nowej podstrony. Przez miesiąc czasu nie dostałem komentarza do tego co wykonałem, ani sytuacji co z moją kandydaturą. Moje umiejętności zostały bezczelnie wykorzystane. Z tego co tutaj widzę, to traktują tak samo innych kandydatów. Nie polecam. Stracone 8h na projekt. Na Trójmiasto.pl znalazłem nawet artykuł o ich promesach ubezpieczeniowych niezgodnych z prawem. Klienci na Google również piszą negatywne opinie. Na fb nie ma opcji dodać recenzję. O czymś to świadczy. Ta firemka musi mieć sporo za uszami. Radzę unikać i nie marnować czasu.

Wakacje.pl
@james647

Z przykrością musimy stwierdzić, że Pana wypowiedź nie jest zgodna z faktami, ponieważ jak Pan wie i o czym Pana informowaliśmy mailowo, Pańskie umiejętności i Pańska praca wykonana w ramach zadania rekrutacyjnego nie zostały i nie zostaną nigdzie przez nas wykorzystane. Zadanie było wykonane przez Pana dobrowolnie i miało charakter weryfikacji umiejętności do objęcia stanowiska. Otrzymał Pan również informację, dlaczego uzyskał Pan odpowiedź z opóźnieniem i że było to związane z trwającym wciąż procesem rekrutacyjnym. Jeśli chodzi o wspomniany artykuł, zapewniamy, że nasza promesa jest produktem w pełni legalnym, co potwierdził sąd. Pana opinia narusza więc nasze dobre imię i mija się z prawdą. Nasi klienci zostawiają zarówno negatywne, jak i pozytywne opinie, na które staramy się reagować i wychodzić naprzeciw drugiej stronie i tak też było w Pana przypadku. Żałujemy, że ten kontakt mimo to zakończy się taką, nie do końca prawdziwą, opinią o nas.

james647
@Wakacje.pl

Zapewniała Pani drogą elektroniczną, że odpowiedź dostanę w ciągu kilku dni od sylwestra. Po tygodniu cisza ,ciągłe zwodzenie. Łącznie 4 pełne tygodnie od wysłania zadania. A jeszcze dzień po rozmowie dostałem od was telefon ,abym jak najszybciej to zadanie wam wysłał ! Jesteście żałośni. Jak Pani wyjaśni, że na facebook-u nie można dodawać recenzji ? Czyżby było zbyt dużo negatywnych ? Celowe działanie jak widać. Prawda by wyszła na jaw. A tak musicie ją ukrywać. Żałosna firemka wykorzystująca klientów i pracowników.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nie polecam!

Okropne podejście do kandydatów. Z czego wnioskuje, że do pracowników nie lepsze. Rozmowa rekrutacyjna całkiem w porządku (byłam w wakacje 2017), natomiast czekałam na informacje dotyczące szkolenia... szkolenie miało byc 2 tygodnie pozniej, natomiast zostało (podobno) odwołane. Pisałam maile pytając sie czy oferta jest aktualna i czy mam czekać na to szkolenie (nie chciałam szukać nowej pracy mając juz cos „gotowego”). Dostawałam informacje zwrotną ze mam czekać, ze termin szkolenia jest do ustalenia. Dobrze, że nie czekałam bo bym czekała do teraz (to znaczy przynajmniej pół roku :) ). Po czym mój kolega, który sie dostał do ich firmy mówił, ze ta jakże profesjonalna firma zatrudniła o wiele wiecej ludzi niż potrzebowała zeby tydzień po szkoleniu zwalniać nowych pracownikow ktorzy nie wyrabiają targetów. Co za żenada. Cieszę sie ze mnie to ominęło :) ale firma powinna sobie zdawać sprawę ze swojej opini juz nie odratuje, nawet fałszywymi komentarzami i opiniami na tej stronie. Bo te 3/6 gwiazdek to chyba sami kierownicy :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wakacje.pl
@Nie polecam!

Szanowna Pani, przyznajemy, że w ubiegłym roku była taka sytuacja, że zgłosiło się bardzo dużo kandydatów, a my zatrudniliśmy zbyt dużą liczbę osób do pracy w call center. Nieprawidłowo oceniliśmy zapotrzebowanie na pracowników, dlatego z kilkoma osoba musieliśmy się rozstać, a proces rekrutacyjny został przerwany, żeby nie musieć rozstawać się z większą liczbą pracowników. Robiliśmy wszystko, żeby nie dopuścić do większej liczby zwolnień i udało nam się to zrealizować. Przykro nam, że musieliśmy zrezygnować ze współpracy z Panią mimo pozytywnej oceny pani kompetencji w procesie rekrutacyjnym. Poprzednie sezony wiele nas nauczyły, wyciągnęliśmy wnioski i w tym roku nie narazimy pracowników i kandydatów na podobną sytuację. Mamy więc nadzieję, że mimo tych potknięć z ostatnich lat kandydaci nam zaufają, zwłaszcza że w ostatnim roku wprowadziliśmy wiele zmian w organizacji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lidia
Inne

@Franek niestety Ci nie odpowiem na to pytanie. Widziałeś gdzieś może ofertę pracy na głównego księgowego, że pytasz akurat o to stanowisko w Enovatis S.A.?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Ogólna ocena rekrutacji uważam za dobrą. Były dobrze dobrane pytania co do stanowiska, ale... Aż 3 rozmowy rekrutacyjne to za dużo. Na pierwszej rozmowie poczułem brak poszanowania do zdobytego doświadczenia od jednej osoby. To smutne jak ktoś zaczyna mówić "To niemożliwe, że w tak krótkim czasie...". Podobno własne biurka są zarezerwowane dla osób, którzy są min 3 razy w tygodniu w biurze (serio przy tak ważnym stanowisku?). Po otrzymaniu informacji o trzeciej rozmowie poczułem że trzeba to przerwać, ponieważ uważam to brak profesjonalizmu, ale jednak spróbowałem. Na spotkaniu byli wszyscy team leaderzy, którzy zadali po jednym pytaniu (z czego prawie wszystkie zdublowane z pierwszej rozmowy), jednocześnie odnosiłem wrażenie że bali się pytać. Brakowało jeszcze osób z przyszłego teamu... Po tym spotkaniu stwierdzili że nadaje się na "Tech Leadera" (z czego byłem 2 lata "Team Leaderem") i podziękowali mi. Uważam że ta trzecia rozmowa to była jedna z najgorszych rozmów jakie prowadziłem do tej pory, a również rekrutowałem inne osoby. Teraz już wiem dlaczego ogłoszenie jest już kilkanaście miesięcy na ich stronie.

Pytania

Pierwsza rozmowa dlaczego team leader, co cie motywuje do tej pracy, ogólne poznanie się, druga techniczna, na trzeciej to powtórka tego co było na pierwszej

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Franek

Jak wygląda praca w księgowości? Konkretnie interesuje mnie Główny księgowy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lidia
Inne

Czemu @Zadowolona z pracy :) :) i @generalnie zawiedziona typowym korpo wasze opinie są tak bardzo różne? Możecie mi powiedzieć czym jest to spowodowane? Czy ktoś jeszcze mógłby się wypowiedzieć, żeby było wiadomo jaka w końcu jest sytuacja w Enovatis S.A.?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zadowolona z pracy :) :)

Najlepsza praca! :) super atmosfera w młodym zespole, spoko zarobki (jeżeli ktoś się stara można wyrobić dobra premie), wspaniała motywacja- częste integracje, grille, owocowe czwartki, konkursy z nagrodami, wycieczki do wygrania... Jeżeli ktoś interesuje się turystyka i lubi rozmawiać z ludźmi jak najbardziej polecam :)

Lidia
Inne

@xxxxx a możesz uzasadnić? Czy takie same powody są u Ciebie jak u użytkownika @PierdolINO? Każda opinia jest ważna i każdego doświadczenia, więc jeżeli byś uzasadnił swoją opinie to urozmaicił byś miejsce, z którego korzysta wiele osób szukających pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PierdolINO

W pracy tutaj zawsze najgorzej mają konsultanci, którzy bez względu na okoliczności są rozliczani z wyrobienia targetu. Oni odpowiadają za błędy kadry kierowniczej, która godzi się na wprowadzanie(sic!) w szczycie sezonu niedoskonałego ( eufemistycznie pisząc ) systemu, który wprowadza w błąd i konsultanta i klienta. Dodatkowo odłączono starszy system, pozostawiając go do dyspozycji jedynie " wybrańcom " i w często najgłupszej sprawie trzeba błagać o pomoc zirytowanego wybrańca, bo na nowym systemie nic nie można. No prawie nic, można się wkur*ić. Co to ma na celu? Faworyzowanie niektórych? Inna sprawa to wprowadzanie zmian w grafiku 2h przed przyjściem do pracy bez uprzednich konsultacji, miłe widziana jest elastyczność, natomiast gdy sami potrzebujemy zmiany grafiku, to zaczynaja się trudności, bo się nie da, bo trzeba szukać kogoś do zamiany itd. Za cały (usunięte przez administratora) systemowy i organizacyjny bekną i tak konsultanci a nie kierownicy, a być może zmiany na górze byłyby lepsze dla ogólnego funkcjonowania firmy. Z drugiej strony tez nie wiem kogo zatrudnia się na konsultanta, skoro trzeba chwalić wszystkich za zmywanie po sobie naczyń albo posprzątanie po dostarczeniu darmowej pizzy w liczbie sztuk 4 w weekend (kiedyś było coś takiego, już nie ma - koszty ). Ogólnie godzina bez wkurwienia się na czegoś to abstrakcja a chwalenie za mycie naczyń dopełnia obraz groteski. Praca dla masochistów, chcących zarobić te 4000 przy niemożliwie dobrych wiatrach

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xxxxx

najgorsze miejsce w którym pracowała,

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dembele

Dobra, a tak serio i dokładnie - ile można zarobić? Jakiej wysokości jest podstawa i średnia prowizja? Ogólnie na CC trochę się narobiłem, wiem czego można się spodziewać i (tak myślę) znam się na sprzedaży.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
generalnie zawiedziona typowym korpo
@dembele

(usunięte przez administratora). Zarobki bardzo dobre dla kogoś niedoświadczonego i byłam z nich zadowolona. Jednak uważam, że osoby które faktycznie znają się na rzeczy i mają kilka lat doświadczenia w pracy w turystyce i sprzedaży, powinny zarabiać więcej biorąc pod uwagę ile zarabia na sprzedanych wycieczkach firma.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ZMUSUNIEROBIE

Firma jest godna polecenia, dbają o nas dowodem są liczne akcje dla nas pizze owoce, konkursy wycieczki ogólnie mnie motywują, niektórzy jednak minęli sie z powołaniem siedzą biadolą co psuje atmosferę minus praca w godz22-24 brak urlopu w wakacje i błędy systemu

Lidia
Inne

@Fernando Alonzo a zgłaszałeś przełożonemu swoją sytuację? Powiedziałeś, że zależy Ci na zadaniach? Warto może porozmawiać z firmą Enovatis S.A.?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Fernando Alonzo
@Lidia

Tak, rozmawiałem. Wytłumaczeniem był system, który przydzielał zadania tym co mają większego skilla czyli tym, którzy dłużej pracują. Podobno miała być wprowadzona zmiana i zadania miały wpadać każdemu. Niestety ja się nie doczekałem.... Czy ktoś jeszcze spróbuje się na ten temat wypowiedzieć ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tobik

weźcie pod uwage ze większość tych opinii to próba wylania żalu za niewyrabianie targetu czyli poprpstu słabą pracę. wypowiadajcie sie rzetelnie. nie jestes urodzonym sprzedawcą to nie zabieraj sie do takiej roboty, a nie potem płacz jest ze cie zwolnili (niby nie wiadomo czemu) ja pracuję z powodzeniem, umiem sprzedawać i nie narzekam. na premie trzeba zasłużyć jak wszędzie, to nie jest cos co nalezy sie każdemu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Fernando Alonzo
@Tobik

Ciekaw jestem jaki byś był mądry gdyby po 12 dniach (w których nie wpadają ci prawie w ogóle zadania albo jest ich nie dużo i nie ma szans na założenie rezerwacji) powiedzieli ci że nie wyrabiasz targetu i cie zwalniają ? Sądzisz że to jest normalne ?? Bo ja nie...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
TiredOfThis

Przykro patrzeć jak porządna firma pogrąża się w chaosie organizacyjno zarządczym. Obiecanki, cacanki, promowanie siebie i zamiatanie pod dywan problemów jak choćby nowy crm...

wuwunio

Enovatis to cyrk na kółkach! Nikomu nie polecam pracy w tej firmie. Dlaczego?! Począwszy od tych matołów z kierownictwa po szwankujący system. Jakim trzeba być asem, żeby niesprawdzony , beta system wprowadzać w szczycie sezonu wycieczkowego, dzięki czemu notoryczne błędy utrudniały pracę a wręcz ją czasami uniemożliwiały. Wymagają od pracownika robienia targetu a przy tym utrudniają tak naprawdę wykonanie go. Dodatkowo w połowie miesiąca obcięli godziny ( zmniejszony ruch na linii) a target pozostał bez zmian. Na sam koniec przychodząc do pracy jak codzień zostajesz wezwany do pokoju zwierzeń łysego kierownika, który oznajmia, że rozwiązują z Tobą umowę ze skutkiem natychmiastowym. Na pytanie dlaczego , łysy nie potrafi sklecić nawet zdania złożonego, żeby wyjaśnić powody. Szkoda czasu zmarnowanego najpierw na tygodniowe bezsensowne szkolenie a potem wynudzeniu się przy stanowisku przez niewpadające zadania. Na plus to na pewno spoko ekipa z zespołu oraz koordynatorka. Kierownictwu środkowy palec , trzymajcie się cieplutko i bawcie się w "profesjonalną firmę". Życzę wam wszystkiego najgorszego :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
edward
@wuwunio

Po pierwsze...chyba trochę szacunku. Pewnie gdybyś nie był anonimowy to tak łatwo by Ci to nie przyszło...może przedstaw się? To co piszesz świadczy o Twojej osobie - jeżeli w ten sposób wypowiadasz się...bardzo dobrze, że już Cię nie ma. Ja realizuje swoje zadania. Jak mi nie wychodzi, mam wsparcie. Na wszystkie pytania, które zadaje Panu P - mam odpowiedzi. A Atmosfera jest super...chyba nie znasz życia. Pochwal się jak znajdziesz nową pracę...i powiedz jak jest:D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonimowa
@edward

Skoro firma nie ma szacunku dla pracownika to również działa to w drugą stronę. No i skoro jest tak super to negatywne komentarze powyżej, pewnie konkurencja pisze :D Popieram zdanie moich poprzedników w 100% , nie polecam nikomu tam pracy..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Miesiąc przepracowany w firmie wakacje.pl uważam za kompletnie stracony. Pierwszą rzeczą, która bardzo przeszkadza jest chaos w strukturze firmy. Atmosfera również pozostawia wiele do życzenia. Firma ma bardzo duże wymagania do pracowników, dając bardzo mało od siebie- począwszy od słabego wyszkolenia jeśli chodzi o system a skończywszy na braku chęci udzielenia nawet drobnej pomocy. Nie wspominając juz o zadaniach, które jak juz zauważyli moi poprzednicy nie wpadają losowo przez co bardzo cieżko jest wyrobić premie od sprzedaży. W firmie jest pełna inwigilacja przez co pracownik czuje sie jak przestępca. Uważam ze zwalnianie ludzi po miesiącu bez szczególnej przyczyny jest mocno nie w porzadku. Nie polecam nikomu- szkoda czasu i nerwów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Fernando Alonzo

Jeśli szukasz pracy na wakacje lub na stałe to na pewno nie są to WAKACJE.PL Dlaczego ??? Ponieważ zatrudniają monstrualną ilość osób następnie przez 7 dni szkolą tylko z technik sprzedażowych zapominając o szkoleniach systemowych (patrzenie przez 3 lub 4 dni na to jak gościu sobie klika zakładając przykładową rezerwacje nie nazwę szkoleniem systemowym). W sumie po co szkolenie 7 dniowe skoro po 7 lub 14 dniach pracy stwierdzając że robisz słabe wyniki po prostu zwalniają ludzi. Strata czasu i pieniędzy zarówno pracownika jak i pracodawcy. W takiej sytuacji byłem nie tylko ja ale także paru innych moich znajomych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Poległa

Praca zapowiadała sie w porządku gdyby nie fakt, że zatrudnili za dużo osób a pózniej szukali pretekstu zeby cześć osób wywalić . Jak ktoś szuka stabilnej pracy to nie polecam. Można sie starać i być w tym dobrym a mimo tego mogą ciebie bez powodu wywalić... Najpierw przygotowują Ciebie 6 dni na szkoleniu a potem po kilku-kilkunastu dniach wywalają bez powodu ..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

Najgorsza moja praca wakacyjna!!! Podczas rekrutacji obiecują Ci prace na minimum 3 miesiące, a potem zwalniają Cię po miesiącu, bo zatrudnili za dużo osób i zwalniają jak popadnie. Podczas pracy panuje totalny chaos brak pomocy, ze strony koordynatorów. System co chwilę się zawiesza, zlecenia dostają jedynie Ci, których lubią koordynatorzy, którzy udają miłych i współczujących jak Cię zwalniają, łamiąc jednocześnie przy tym umowę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Wakacje.pl S.A. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Wakacje.pl S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Wakacje.pl S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 80.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Wakacje.pl S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 58, z czego 13 to opinie pozytywne, 31 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Wakacje.pl S.A.?

    Kandydaci do pracy w Wakacje.pl S.A. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Wakacje.pl S.A.
Przejdź do nowych opinii