Czy ktoś pracował jako specjalista ds sprzedaży pożyczki gotówkowej dla Citi handlowy. Jakie są wrażenia czy premia jest łatwa do wyrobienia?
Szanowny Kandydacie, Dokładamy wszelkich starań, aby tworzyć przyjazne środowisko pracy, dając możliwość rozwoju, poszerzania swoich kompetencji. Plany sprzedażowe jak i warunki otrzymania premii uzależnione są od poziomu doświadczenia pracownika. Wszelkie szczegóły omawiane są podczas procesu rekrutacji. W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z naszym działem (hr@oex.pl lub tel. 22 377 10 45). Pozdrawiamy, Dział HR
Tak pracowałam. W Łodzi do wyrobienia premia bardzo ciężko. Na Brzezińskiej i Wieniawskiego bardzo mały ruch. Z wiosną na pewno trochę się to ruszy na pewno. Na cuda nie licz. Jak wyrobisz to i tak płacone są grosze a wymagań tyle co miałbyś sprzedawać luksusowy jacht.
@Pracodawca Premia uzalezniona od doświadczenia pracownika? No chyba żart. Dla każdego jest taka sama. Każdy kredyt ratalny czy karta kredytowa typu solo ma swoją ustalona premie. Więc dlaczego kłamiecie ze jest to uzależnione od doświadczenia pracownika? To samo dotyczy stawki godzinowej. Pracownika dostaje najniższą krajową i tyle. Pracownicy rozmawiają ze sobą również na tematy wynagrodzeń więc wiem że wszyscy mają takie same stawki.
Nie. I tak daje Ci max 6 miesięcy pracy. Nie licz również na umowę o pracę, mimo zapewnień że możesz ją dostać.
Ja nie mówię o sprzedaży CC w obi. Chodzi mi o pracę stacjonarna sprzedaż pożyczki gotówkowej dla Citi banku w Łodzi. W lokalizacji banku nie w marketach.
Tak stawka najniższą krajowa xD z tego co pamiętam jeśli pracujesz w banku i korzystasz z tych samych dostępów musisz mieć uop. Nie mówię tu o sprzedaży produktów gdzie chodzisz po określonym terenie i wciskasz. Śmieszne jest to że bank nie chce zatrudniać sam i dawać normalnej stawki. Plus oczywiście premia.
Tez z checia sie dowiem, aplikowalem na to stanowisko i nie wiem czego sie spodziewac, czy da sie zarobic rzeczywiscie takie pieniadze jakie podaja w ofercie? czy najnizsza krajowa brutto i nieosiagalne premie?
Szanowni Państwo, Firma OEX Cursor aktualnie prowadzi dwa oddzielne procesy rekrutacyjne dla Klienta, jednego z największych Banków w Polsce. Oferty na stanowiska sprzedażowe w tych dwóch projektach różnią się znacząco od siebie. Jedna oferta dotyczy sprzedaży bezpośredniej w punkcie kredytowym, zaś druga polega na telefonicznej sprzedaży produktów bankowych. Zatem również wynagrodzenie i systemy prowizyjne są inne. W przypadku kolejnych wątpliwości zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z pracownikami działu rekrutacji 22 377 10 45 lub hr@oex.pl. Pozdrawiamy, Dział HR
Szanowni Państwo, Na stanowisku Specjalista ds. sprzedaży pożyczki gotówkowej oferujemy stabilne zatrudnienie od pierwszego dnia na podstawie umowy o pracę. Szczegóły dotyczące powyższej oferty można znaleźć na naszej stronie kariera https://oexcursor.pl/kariera/. Pozdrawiamy, Dział HR
Szanowny Panie, W naszych ogłoszeniach o pracę zamieszczamy widełki płacowe, które są realne do osiągnięcia. Wszelkie kwestie dotyczące warunków przedstawiane są na rozmowach rekrutacyjnych oraz jasno zawarte w umowie, którą każdy z naszych pracowników podpisuje przed rozpoczęciem zatrudnienia. W przypadku wszelkich zapytań odnośnie warunków współpracy zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z działem HR (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 3771045). Pozdrawiamy, Dział HR
Pracuje już na tym projekcie 1,5 roku .Premie nie są wcale trudne do wyrobienia ! Zdarza się wyrobić 180% System premiowy przejrzysty. Nie jest to stanowisko dla osób zamkniętych w sobie bo pracujesz ciągle z klientem. Szefostwo jest bardzo wspierające. Traktują nas po kumpelsku ( nawet Ci z tego wyższego szczebla ). Jeśli masz gadane i nie boisz się ludzi to zarobisz sporą wypłatę ( 5-8 tys ) bez wysiłku. Są tacy co mają koło 10 tys. Ja z czystym sumieniem polecam. Z jakiego miasta jesteś ?
Nie polecam współpracy bez względu na rodzaj projektu. Niejasne systmy naliczania premii, brak pasków płacowych, które przy pracah premiowanych powinny być konieczne. No wiadomo, taka firma jest od trzepania kasy na pracownikach...
Szanowni Państwo, chcielibyśmy podkreślić, że jako firma przywiązujemy ogromną wagę do przejrzystości oraz prawidłowego naliczania premii. Systemy premiowania są starannie opracowywane i oparte na transparentnych kryteriach, które są szczegółowo komunikowane zarówno w trakcie procesu rekrutacji, jak i wdrożenia. Naszym celem jest zapewnienie uczciwych warunków pracy oraz sprawiedliwego wynagradzania za osiągnięte rezultaty. Jednocześnie, jeśli mają Państwo jakiekolwiek konkretniejsze uwagi lub przykłady, chętnie je zweryfikujemy. Zachęcamy do kontaktu z nami (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 377 10 45) lub bezpośrednio z osobami odpowiedzialnymi za projekty, aby omówić te kwestie bardziej szczegółowo. Chętnie porozmawiamy poza forum internetowym. Pozdrawiamy, Dział HR
Szanowna Pani, rozumiemy Pani zaniepokojenie, ale chcielibyśmy podkreślić, że powyższy, anonimowy wpis zawiera niepotwierdzone informacje i może prowadzić do nieporozumień. Nasza firma kładzie duży nacisk na przejrzystość systemów premiowania. Dlatego zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 3771045), aby uzyskać prawdziwe i rzetelne informacje prosto od źródła. Nasz zespół jest otwarty na wszelkie pytania i gotowy do udzielenia klarownych odpowiedzi na jakiekolwiek wątpliwości. Pozdrawiamy, Dział HR
Dziwią mnie te opinie, jako były pracownik który przepracował ponad rok na Śląsku jako doradca kredytowy mam same dobre wspomnienia o firmie. Kasa zawsze na czas, jak chodzi o premie to też super jeżeli wyrabia się plany. Przeczytałem w którejś opini, że obiecywane premie są niedowyrobienia. Nieprawda, jak najbardziej są do wyrobienia i ja byłem tego przykładem. Zmieniłem pracę ponieważ szukałem już UoP i dzieki tej pracy dalej poszedłem w bankowość.
No właśnie bo ileż można być na umowie zlecenie na czas nieokreślony, fajnie jak team lider każe robić fale poparcia dla firmy
W naszym kraju jednak nie jest to proste skoro OEX na stanowisku zatrudnia na umowę o pracę. Ogłaszają ze jest szansa na UOP ale pewnie sporadyczne przypadki. Znam trochę rynek i pracodawcy nie chcą dawać UOP i często proponują na najniższa krajowa.
Szanowny Panie, Dziękujemy za szczery komentarz dotyczący Pana doświadczenia jako byłego pracownika firmy. Cieszymy się, że Pana wspomnienia związane z pracą jako doradca kredytowy są pozytywne. Doceniamy, że podkreśla Pan terminową wypłatę wynagrodzenia oraz atrakcyjne premie, które są dostępne dla pracowników w przypadku osiągnięcia wyznaczonych celów. Jest to dla nas bardzo budujące, że potwierdza Pan, iż obiecywane premie są realne do osiągnięcia, co jest istotnym elementem motywującym dla naszego zespołu. Cieszymy się również, że praca jako doradca kredytowy pomogła Panu w osiągnięciu kolejnych kroków w swojej karierze zawodowej. Pozdrawiamy, Dział HR
Pracuję w OEX Cursor już ponad pół roku jako doradca kredytowy w sklepie OBI i bardzo sobie chwalę podejście do pracownika. Trafił mi się świetny team lider, który pomaga pracownikowi i dba o fajną atmosferę w pracy. Póki co moją najlepszą praca i mam nadzieję że ostatnia :D
@klaudia w jakim mieście pracujesz? A co Ci powiedzieli o wypłacie za szkolenie? Za 3 miesiące?
Pracuję w Piotrkowie Trybunalskim. Po 3 miesiącach przepracowanych dostałam wraz z pensją pieniądze za szkolenie :)
I to jest niezgodne z prawem. Powinnaś dostać je z pierwszą wypłatą :) firma działa w ten sposób celowo żeby oszczędzić kasę bo jest duży przemiał pracowników. I nie dawaj sobie wmówić że musisz odrobić jakiś dzień. Będąc na umowie zlecenie i umowie o pracę nie ma czegoś takiego jak odrabianie dnia wolnego. Można przyjść owszem ale nie na zasadzie odrabiania. Życzę powodzenia i dużo założonych kart :)
Szanowna Pani, Dziękujemy za poświęcenie czasu oraz za pozytywny komentarz. Każda opinia jest dla nas cenna, dlatego doceniamy Pani miłe słowa. Cieszymy się, że nasza firma spełnia Pani oczekiwania i stwarza przyjazne środowisko pracy. Pozdrawiamy, Dział HR
Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Cursor S.A.?
Szanowny Kandydacie, w naszej firmie budujemy przyjazne środowisko pracy i skupiamy się na tworzeniu dobrej atmosfery w relacjach wśród zatrudnionych. Staramy się, aby była ona jak najlepsza, a każdy czuł się komfortowo. Rozwijamy się i każdego dnia mamy na uwadze to, że dbanie o naszych pracowników wpływa pozytywnie na wyniki oraz ich efektywność. Jest to dla nas bardzo ważny aspekt, który jest jednym z kluczowych elementów udanej współpracy. W przypadku kolejnych pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z działem HR pod adresem hr@oex.pl. Pozdrawiamy, dział HR
Zapomnij zwłaszcza jak pracujesz na pseudo punkcie kredytowym na Śląsku, (usunięte przez administratora) na codzień przez kierownika regionalnego, team lider młody chłopak który sam się tak boi że nie jest za pracownikami. A docenianie jest jak jest w lecie plan zrobiony bo dużo jest klientów na obi to cie cenią jako człowieka A tak to no brak słów. Nie polecam tej pracy jak ktoś dba o swoją psychikę. Już nie wspomnę że odpowiadasz za błędy centrali banku że nie wypłacają za polecania dla pracowników marketu i to ty świecisz oczami i jak nie sam płacisz aby się jakoś żyć w zgodzie bo to nie kierownicy sa z tobą na codzień tylko ludzie z marketu i z nimi należy żyć dobrze.
Rozliczanie z braku wyników brzmi mimo wszystko całkiem logicznie taka specyfika pracy. Chyba że z tym dbaniem o psychikę chodzi ci o coś innego. Trochę ponad rok temu było info, że premia jest wypłacana po zrobieniu 50% planu. Jak jest teraz i ile można średnio wyciągnąć?
W jakich godzinach najczęściej pracuje brand master?
Szanowny Kandydacie, dziękujemy za zainteresowanie ofertą pracy. Zapewniamy elastyczny grafik, dostosowany do dyspozycyjności Brand Masterów. Nasze minimum to wykonanie 4 akcji w tygodniu, które trwają 4h. Godziny pracy są bardzo różne, natomiast skupiamy się głównie na popołudniach oraz weekendach. Po więcej szczegółów zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Działem HR pod adresem hr@oex.pl Pozdrawiamy, Dział HR
Gdzie można złożyć cv na merchandiser mobilnego bądź terenowego?
Szanowny Kandydacie, dziękujemy za zainteresowanie naszymi ofertami pracy jako Merchandiser. Wszystkie aktualne ogłoszenia mamy opublikowane na naszej stronie kariery: https://pro-people.pl/oferty-pracy/ oraz https://oexcursor.pl/kariera/ . Po wybraniu odpowiedniej lokalizacji można zaaplikować, a CV trafi do kierownika projektu. Po więcej szczegółów zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Działem HR hr@oex.pl . Pozdrawiamy, Dział HR
Mniejsza premia za zrobienie połowy planu? A jakie są teraz te takie konkretne? Możecie to przedstawić najlepiej na jakimś przykładzie tak dla jasności? i ogólnie teraz jak nowy rok będzie to wdrażane będą przy tym jakieś zmiany? Przy targetach podobnie?
Kiedyś było płacone za każdy kredyt który przejdzie w lipcu zmienili że dopiero jak zrobisz 50% to masz zapłacone, nie obchodzi ich że nie ma chętnych ludzi na kredyty czy karty ciągła presja, rozumiem pracę w sprzedaży ale to jest chore takie ich podejście Nie polecam tej pracy, pracowałam kilka miesięcy i to jest najgorszy czas jaki spędziłam. O umowie o pracę zapomnij bo to dobra bajeczka przełożonych aby cię ,,mobilizować " do robienia planów
Szanowna Pani, Praca na stanowisku sprzedażowym wiąże się z realizacją ściśle określonego planu - targetu sprzedażowego, którego wyniki przekładają się na uzyskane wynagrodzenie. Pragniemy zapewnić, że w naszej firmie istnieje możliwość realnego awansu, który niesie za sobą również możliwość zmiany formy zatrudnienia. Jeżeli ma Pani jeszcze jakiekolwiek zastrzeżenia odnośnie zakończonej współpracy z OEX Cursor, zachęcamy do zgłaszania wszelkich uwag pod adresem e-mail hr@oex.pl. Pozdrawiamy, Dział HR
To nie ma co zastrzeżeń na mejla zgłaszać bo ludzie nie mch wiedzą jakie (usunięte przez administratora) się pakują. Dlaczego firma cursor nie reaguje na presję i (usunięte przez administratora) kierowników regionalnych zwłaszcza slaskie ? Sprawa już dawno w pip bo ludzie już mieli dość psychicznie. Rozumiem sprzedaż plany targety ale są granice jakieś normy społecznej i pracy z człowiekiem.... doradca klientów siła nie zmusi weź kredyt kartę mimo że nie potrzebujesz ale weź. Robienie z siebie nie powiem kogo chodząc po markecie. Zdania nie zmienię ze nie polecam tej firmy, ja przypłaciłam to utratą zdrowia, Wiele osób po kilku dniach miesiącach się zwalnia bo nie dają rady więc moj przypadek nie jest jednorazowy
Pracuję w tej firmie już około 3 lata jako Brand Master. Zawsze wypłata była na czas i nigdy nie miałam żadnych problemów z jej wysokością. W firmie można bardzo dobrze zarobić i poznać niesamowitych ludzi. Miałam okazję współpracować z innymi firmami w tej branży, jednak uważam, że ta jest najlepsza, przynajmniej jak chodzi o współpracę z koncernem tytoniowym. Targety są wysokie, ale nie są niemożliwe do zrobienia. Wszystko zależy od starań pracownika :)
Jak wyżej, wszystko jest zgodnie z umową, nigdy nie ma zadnych problemów z komunikacja, nie mówiąc nawet o wypłatach. Polecam ;)
Niestety muszę się nie zgodzić z opinią i odpowiedzią. System komunikacji nie istnieje. Osoba odpowiedzialna za kontakt nie jest w stanie w racjonalny sposób wyjaśnić błędów wypłat, oraz zaistniałych problemów…
Z przykrością nie polecam pracy na punkcie kredytowym w OBI. Lider Śląska jest niekompetentny, ciężko cokolwiek z nim załatwić, nie wzbudza żadnego respektu, tłumaczenie się w miejscu pracy za popełnione błędy przez niego. Obgadywanie pracowników w miejscu pracy, a następnie udawanie, że jestem jednym z najlepszych doradców. Obiecywanie awansu tylko po to, żeby robić wynik, który i tak grupowo jest beznadziejny. :)
Przedstawiciele terenowy może się docelowo ubiegać o umowę o pracę?
Szanowny Kandydacie, dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy jako Przedstawiciel Terenowy. Nowi pracownicy otrzymują umowę zlecenie natomiast mamy wiele opcji rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy. W zależności od danego projektu mamy możliwość przejścia na umowę o pracę. Zachęcamy do aplikacji, a po więcej szczegółów zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Działem HR pod adresem hr@oex.pl Pozdrawiamy, Dział HR
Miałem przyjemność być pracownikiem Cursora przez 4 lata, konkretniej merchem mobilnym. Naszła mnie refleksja po ok pół roku jak już nie pracuje by napisać swoje doświadczenia. Projekt dla coca coli. Do 2023 był luksus, sama praca choć fizyczna była dobrze rozplanowana, trasowki nie przeladowane wyplata zawsze na czas i przełożeni w porządku. Praca po 8, max 10h. Problem rozpoczął się mniej więcej na przełomie 2022/2023 kiedy nastąpiła bardzo odczuwalna redukcja godzin na punktach (mi osobiście odpadło 52h) ale za to dodali nowe punkty do trasy na rekompensatę zredukowanych godzin XD czyli za te same pieniądze miało się ok 8-9 wizyt w tygodniu więcej. Zaczęły się pretensje od PH za niedociągnięcia. Praca się wydłużała już na 10h+ każdego dnia. Doszło z czasem piwo do obowiązków i życia już się swojego nie miało totalnie. Do przyszłych merchow: NIGDY NIE DAJCIE PO SOBIE POZNAC ZE MACIE CZAS ALBO ZE WAM ZALEZY, BO PH ZROBIA Z WAS (usunięte przez administratora)KTORY NIE BEDZIE MIAL SWOJEGO ZYCIA I BEDA WIECZNIE GONIC DO WIEKSZEJ ILOSCI PRACY PONAD NORMĘ. NIE INTERESUJE ICH NIC, BYLEBY ZROBIC ROBOTE ZA NICH, ZEBY KIEROWNIK PRZYJECHAL I POKLEPAL PO RAMIENIU ZA DOBRA ROBOTE. Cursor jako pracodawca i przełożeni do pewnego czasu (2022/2023) 5 z plusem. Niestety z czasem glowa wysiada przy takich nakładzie. Odszedłem w odpowiednim momencie. Czy polecam pracowac jako merch? Jeśli nic się przez te pół roku nie zmienilo to tak, ważne żeby nie dać sobie wyjść na głowę.
Szanowny Panie, bardzo dziękujemy za komentarz dotyczący Pana doświadczenia zawodowego jako Merchandiser mobilny. Cieszymy się, że pozytywnie ocenia Pan współprace z OEX Cursor. Doceniamy, że zwrócił Pan uwagę na terminowość oraz dobre stosunki z przełożonymi. Jest to dla nas bardzo ważne i budujące. Zależy nam, aby praca była jak najbardziej komfortowa i satysfakcjonująca dla wszystkich osób w zespole. Każda opinia jest dla nas cenna, dlatego istotne są dla nas również pozostałe uwagi, nad którymi będziemy popracować. Życzymy Panu dalszych sukcesów zawodowych. Pozdrawiamy, Dział HR
Czy robiąc badania do pracy później koszta będą mi zwrócone? Piszą w ofercie dla merchandisera o książeczce sanepidu i dlatego pytam.
Szanowny Kandydacie, dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy jako Merchandiser. Koszty badań oraz wyrobienia książeczki Sanepid pokrywa firma. Po więcej szczegółów zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Działem HR pod adresem hr@oex.pl Pozdrawiamy, Dział HR
Nie polecam pracy w tej firmie przy projekcie doradcy na pu kocie kredytowym zmienił się na Śląsku kierownik, młody chłopak bardzo niedoświadczony, nie wiadomo jak z grafikami bo nagle się dowiadujesz że musisz jechać na inną hale, dużo nie jasności, presją i odpowiedzialność duża względem pracowników kierowane to jest od banku bo oex procz, tego że da umowę to nie angażuje się w twoja prace czy pomoc lub opiekę nad swoim pracownikiem, na taką odpowiedzialność śmieszne umowy zlecenie, brak szkoleń stricte na stanowisko bo te online a jak się przychodzi na hale to dwie inne bajki, nie dziwne że co chwilę przyjmują młodziutkie osoby. Ja po kilku miesiącach już nie daje rady psychicznie się tak bawić i rezygnuje
Nie polecam współpracy, systemy premiowe to żart i do tego zwalnianie ludzi bez powodu i bez żadnych podstaw. Z dnia na dzień zadzwoniono do mnie i powiedziano mi, że rozwiązano ze mną umowę bez żadnego wyjaśnienia. Pracowałam ponad rok czasu…
Szanowna Pani, dziękujemy za informację oraz podzielenie się opinią. Przykro nam, z powodu zaistniałej sytuacji. System premiowy jest uzależniony od zaangażowania oraz osiąganych wyników sprzedażowych pracownika. Warunki współpracy są szczegółowo omawiane podczas rozmowy rekrutacyjnej. Zależy nam, aby praca była jak najbardziej komfortowa i satysfakcjonująca dla każdej osoby z zespołu. Jesteśmy otwarci na dialog z naszymi pracownikami – zachęcamy do zgłaszania wszelkich uwag na bieżąco do przełożonych lub działu HR pod adresem hr@oex.pl. Tylko wtedy jesteśmy w stanie odpowiednio zareagować i pomóc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiamy, Dział HR
Ta firma tak robi, wykorzystuja i naginają jak się da umowami zlecenie które mają znamiona umowy o pracę, zwłaszcza na projekcie w marketach budowlanych co zatrudniają pseudo doradców kredytowych. Trzeba uważać.
Chcę wysłać CV na pracownika ds. procesu inwentaryzacji. Czy elastycznie firma podchodzi do wyboru umowy? Mogę wybrać np.kontrakt B2B lub o dzieło?
Widziałam, że Account Executive musi mieć minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku żeby sie dostać. a jeśli kandydat ma o wiele więcej to jest szansa na negocjacje wyższej podstawy?
Witaj, obecnie poszukujemy osoby z minimum 2-letnim doświadczeniem na stanowisku Account Executive, natomiast zapraszamy do aplikowania również kandydatów z większym stażem. Wynagrodzenie jest uzależnione od posiadanych kompetencji i umiejętności zawodowych. Pozdrawiamy, Dział HR, OEX Cursor
Witam, czy ktoś jest w stanie powiedzieć coś więcej o stanowisku "specjalista ds. obsługi akcji promocyjnych"? Miejsce pracy Tychy, ale gdzie dokładnie, ciężko znaleźć więcej informacji.
Dzień dobry, dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Powyższa rekrutacja prowadzona jest dla jednego z naszych klientów, a miejsce wykonywania pracy to jego siedziba. Zatrudniamy w pełnym wymiarze godzin, w oparciu o umowę o pracę. Szczegółów chętnie udzielimy podczas rozmowy rekrutacyjnej. Zachęcamy do aplikowania. Pozdrawiamy, Dział HR, OEX Cursor
Opowie mi ktoś jak pracuje sie jako Audytor? Jaka występuje atmosfera i podejście do pracownika? Sa dostępne oferty i będę aplikować
Szanowny Kandydacie, bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Obecnie poszukujemy osób do realizacji różnych projektów, polegających m.in. na wykładaniu towarów, dystrybucji materiałów reklamowych, inwentaryzacji. Zapewniamy pełne przeszkolenie oraz wsparcie koordynatora na każdym etapie realizacji. Po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu z naszym działem: hr@oex.pl lub 22 377 10 45. Pozdrawiamy, Dział HR, OEX Cursor
W najnowszym ogłoszeniu dla przedstawiciela terenowego pisali o telefonie i aucie służbowym. Można z nich również korzystać na cele prywatne?
Szanowny Panie, dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy jako przedstawiciel terenowy. Na tym stanowisku zapewniamy szeroki pakiet benefitów. Telefon oraz samochód, wykorzystujemy tylko do celów służbowych. Po więcej szczegółów zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Działem HR pod adresem hr@oex.pl Pozdrawiamy, Dział HR
W najnowszym ogłoszeniu dla hostessy pisali o elastycznych godzinach pracy. Faktycznie można pogodzić obowiązki z np.zajęciami na uczelni?
Szanowna Pani, dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy jako hostessa. Zapewniamy elastyczny grafik, który jest dopasowany do Pani dyspozycyjności. Nasze minimum to wykonanie czterech akcji w tygodniu, które trwają około 4h. Działamy również w weekendy oraz w godzinach popołudniowych/wieczornych, więc jest możliwość dostosowania swoich innych zajęć i obowiązków do planu pracy. Po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu mailowego z naszym działem HR pod adresem hr@oex.pl. Pozdrawiamy, Dział HR
System premiomy dla Tajemniczego klienta na jakiej podstawie jest przyznawany?
Szanowny Panie, dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy jako Tajemniczy Klient. System premiowy na tym stanowisku uzależniony jest przede wszystkim od ilości przeprowadzonych wizyt, sumienności oraz rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu mailowego z naszym działem HR pod adresem hr@oex.pl. Pozdrawiamy, Dział HR
Jako kandydatka na Merchandisera Mobilnego mogę się spodziewać pełnego wdrożenia w obowiązki? Zależy mi na rzetelnym i pewnym onboardingu.
Szanowna Kandydatko, dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą jako Merchandiser Mobilny. Dokładamy wszelkich starań, aby proces wdrożenia spełniał oczekiwania pracownika oraz był dla niego satysfakcjonujący. Adaptacja nowej osoby jest dla nas kluczowym i bardzo ważnym elementem. Zapewniamy pełne wdrożenie stanowiskowe, pakiet szkoleń, dostęp do niezbędnych narzędzi pracy a także wsparcie ze strony przełożonego. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu mailowego z naszym działem HR pod adresem hr@oex.pl. Pozdrawiamy, Dział HR
Dzień Dobry, Widziałam ofertę na zlecenie w charakterze tajemniczego klienta, czy ma ono być wykonywane w określonych godzinach czy jest możliwość wykonywania zlecenia na przykład w godzinach po poludniowych/ w weekendy?
Chciałbym odnieść się do nowego działu, który powstał w Lublinie na Nałęczowskiej - w segmencie ALLEGRO. Na obecną chwilę, szczerze nie polecam współpracy z oddziałem. Umowa, która jest na start to zlecenie (co nie jest problemem, bo oczywiste jest, że trzeba się wykazać co do umiejętności i zaangażowania) niemniej jednak umowa jest skonstruowana w ten sposób, że ten kto nie zda egzaminu z wiedzy o projekcie - firma nie wypłaca wynagrodzenia za dni szkoleniowe. Co też dla osób wierzących w swoje umiejętności nie jest problemem, ale te szkolenie jest z tak niekompetentnymi ludźmi, że to jeden wielki cyrk… są to osoby bardzo młode, które nie mają bladego pojęcia jak mają szkolić ! Baza wiedzy jest ogromna, zarówno w standardowej obsłudze klienta jak i prawna, lecz osoby 'szkoleniowe' robiąc testy z nowymi pracownikami sami robią błędy w odpowiedziach na pytania !! nie potrafią niczego wytłumaczyć, uzasadnić, nie mają kompletnego pojęcia o statystykach najczęstszych pytań/przypadków z klientem, na które powinniśmy już wiedzieć jak zachować się w tych sytuacjach (po dłuższym czasie szkolenia) - w zasadzie rozmawiając z pracownikami to nikt tu nic nie wie, a osoby zarządzające oddziałem założyli, że pracownicy wykują ‚suchą’ wiedzę po pracy w wolnym czasie, bez żadnych przykładów rozmowy z klientem, a co najlepsze - że go w ogóle w ten sposób zdadzą egzamin, którego oni sami by nie przeszli. ŚMIECH NA SALI - dopóki nie znajdzie się tam kompetentna osoba projekt na pewno w ten sposób się nie utrzyma i upadnie. Dlatego narazie radziłbym się wstrzymać.
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Cursor S.A. - Warszawa
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Cursor S.A.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Cursor S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Cursor S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 78.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Cursor S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 46, z czego 12 to opinie pozytywne, 26 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Równoległa 4A
02-235 Warszawa - NIP: 5213141885 KRS: 0000338509
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Marketing, reklama i PR - działalności agencji reklamowych - Warszawa
- Tomasz Bortkiewicz Company
- Digital Media Solutions Sp. z o.o.
- Oleg Mazur Ludziom Miła Plus
- Art-Travel Consulting Alex Gejer
- Rafał Janik
- Trans N Creation Tomasz Szymoński
- 1. Prima Materia Oleksandr Tkach 2.Scala Paradisi Oleksandr Tkach Wspólnik Spółki Cywilnej
- Sebastian Trzaska
- Market Share
- Twinmedia Elwira Janiszek-Wojda
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |