opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Grupa Farmacol

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.6/5

Na podstawie 2141 ocen
Opinie(7083)
Dodaj opinię
Aktualności(5)
Wywiady(1)

Opinie(7083)

Dodaj opinię
Aktualności(5)
Wywiady(1)
Logo
  • O nas
  • .
  • Program adaptacji
  • .
  • Ścieżki karier
  • .
  • Nasze działy
  • .
  • Oferty pracy
  • .
  • Facebook
  • .
  • Kontakt

O nas

Program adaptacji

Ścieżki karier

Nasze działy

Oferty pracy

Facebook

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Katowice
  • Opole
  • Gliwice
  • Sosnowiec
  • Zabrze
  • Tychy
  • Częstochowa
  • Ruda Śląska
  • Rybnik
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Katowice
  • Chorzów
  • Czeladź
  • Siemianowice Śląskie
  • Sosnowiec
  • Mysłowice
  • Świętochłowice
  • Będzin
  • Wojkowice
  • Bytom
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Gdańsk - Grupa Farmacol (nieczynne)
Katowice - Grupa Farmacol
Kielce - Grupa Farmacol (nieczynne)
Mory - Grupa Farmacol
Rogoźnica - Grupa Farmacol
Szczecin - Grupa Farmacol
Żerniki - Grupa Farmacol

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Katowice
  4. /
  5. Opinie o Grupa Farmacol

Opinie

Opinie o Grupa Farmacol Katowice

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 34
    • 35
    • 36
    • …
    • 44

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Grupa Farmacol!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Jezus

    11.12.2018 20:27

    Inne

    No i Bednarz się doigrał. Ja pochował go jego promotor
    ReviewUserIcon
    Stary

    16.12.2018 16:43

    Inne

    Kogo R.B
    ReviewUserIcon
    Nk

    16.12.2018 21:14

    Inne

    I dobrze bucowi ..jak do nas do Jaryszek przyjeżdżał to wielkiego Pana z siebie robił..baran
    ReviewUserIcon
    Ola

    16.12.2018 13:47

    Inne

    (usunięte przez administratora)ścienne mnie na bonach świątecznych mimo że pracuje tu 7miesiecy a dziś prosicie żebym została godzinę dłużej?? Wiecie gdzie mnie możecie pocałować :] no chyba że w poniedziałek rano zobaczę na koncie świadczenia świąteczne uznam że wam zależy na pracownikach i mogę zostawać dłużej jak będzie potrzeba.
    ReviewUserIcon
    Ola

    16.12.2018 18:28

    Inne

    No mnie wyruchali na 300 zł świadczenia świątecznego mimo że robię w tej firmie 7miesiecy dali mi umowę od 3 września mi.o że byłam już gotowa na to od 1 sierpnia. Gadali że tak długo trawa pisania skierowań itp więc przez to ich pisanie i grę na zwłokę nie dostałam świadczeń. Tragedia nie polecam a sama nie zostaje na nadgodzinach skoro tak nas traktują
    ReviewUserIcon
    Ola

    16.12.2018 18:33

    Inne

    Niech się oni zmobilizują i mi wypłaca świadczenia tak jak i innym osobą które też nie dostały.
    ReviewUserIcon
    Wezyr

    16.12.2018 06:02

    Inne

    Jak by płacili fajne pieniądze toby mieli ludzi. Po nowym roku jak wejdze stawka akordowa to tym bardziej nie będą mieli ludzi nikt nie będzie robić za 1000 lub za 1200 złotych miesięcznie. Życzę tej firmię żeby splajtowala
    ReviewUserIcon
    Były- szczesliwy

    16.12.2018 18:00

    Inne

    Popieram w 100 % ona już nie powinna istnieć bo zrobiła mnóstwo złego ludziom.
    ReviewUserIcon
    Świadomy optymista

    15.12.2018 22:21

    Inne

    Mam umowę o pracę od 1 lipcabr, a że będąc na l4, nie było możliwości podjechać do firmy wypisać jakąś deklarację, to mnie olali, na koncie żadnego świątecznego. "Smacznego firmo"... za tę i wszystkie moje premie!
    ReviewUserIcon
    Zawiedziony

    16.12.2018 14:57

    Inne

    Ja mam na 30miesiecy i też w styczniu rezygnuje.
    ReviewUserIcon
    Wezyr

    16.12.2018 05:57

    Inne

    Na magazynie powinniśmy zarabiać przynajmniej 2500 na rękę. Ja z nockami bez nadgodzin mam 2100 na rękę to jest po prostu śmiech żeby tyle zarobić we firmie faramceutycznej. A na dniuwkach poniżej 2000 się zarobi. Każdy mądry stąd się zwalnia nikt nie będzie zarabiać takie pieniądze. Ja do końca umowy mam jeszcze 20 miesięncy i też z tej firmy się zwalniam nie będe za takie psie pieniądze robić. Pójde na inny magazyn to na dzień dobry dostane ponad 2000 złotych i to na 3 zmiany
    ReviewUserIcon
    Patrycja

    13.12.2018 21:55

    Inne

    Nie polecam tej firmy nikomu. Mi.o że pracuje w tej firmie 8moesiecy a umowę o pracę dostałam 3 wrześnie i co miesiąc ściągają mi z wypłaty na fundusz pracowniczy to swiadczen świątecznych nie dostałam mimo że mam małe dziecko na wychowaniu i każdy grosz się przyda na święta. W tej firmie są równi i równiejsi. W styczniu odchodze, powodzenia.
    ReviewUserIcon
    ciekawy

    14.12.2018 09:01

    Inne

    oczy im się otworzą w styczniu...
    ReviewUserIcon
    Roy

    15.12.2018 00:07

    Inne

    Obudzą się w styczniu jak połowa się pozwalnia, w przyszłym tygodniu już wszystko odwołali bo dzuzo ludzi na L4 poszło. Samo to daje do myślenia.
    ReviewUserIcon
    Pomocni

    04.04.2018 06:38

    Inne

    Praca na Telemarketingu w Katowicach to nic więcej jak (usunięte przez administratora)...unikajcie tego stanowiska jak ognia!!!już na rozmowie gdzie obiecują zmiany tydzień na tydzień okazuje się po miesiącu że szanowna Pani od grafiku wypisuje zmiany jak jej się podoba bo przecież "nie ma ludzi",weekendy na zleceniu non stop na etacie 1 w miesiacu na którym siedzisz i czytasz książkę bo kompletnie NIC się nie dzieje:/.Juz na rozmowie kalwalifikacyjnej Pani M.R zapomina wspomniec,że święta czerwone są pracujące...więc po co jeść z rodziną świąteczny obiad jak można przyjść do pracy :) kierownicy wprowadzają pracowników w błąd,wiecznie są zajęci i nie mają czasu na jakąkolwiek pomoc żenada:/progi premiowane są praktycznie nie do osiągnięcia a przy okazji koledzy z pracy na innych stanowiskach na koniec miesiąca wysyłają tabelki z ocena:D i jeśli na 5 tys odebranych tel w 1 nie powiedziało się dzień dobry albo nie miało się "miłego tonu glosu" to przerabane:D. Ogólnie kierownicy mają bardzo duże mniemanie o sobie i wszechobecny jest mobing...parę osób ma niezwykle plecy i zalatwia sobie wszytko po "znajomosci".Kliencie Aptek mieszają telemarketerów z błotem...wyzywają,kombinują i doprowadzają człowieka do ostateczności...bo przecież zła pogoda tez jest Twoja wina:D PORAŻKA!!!!
    ReviewUserIcon
    Pomocni

    30.08.2018 19:50

    Inne

    Jestem bardzo ciekawa czy dalej pracujesz w tym bagnie:p ja nie mam żadnych problemów z pisaniem w tym momencie mam prace w której oczywiście są konkursy które polegają na szybkim i bezbłędnmy pisaniu na klawiaturze...więc mnie ten problem w ogóle nie dotyczył...jeśli ktoś jest po studiach albo w trakcie to naprawdę nie jest to praca dla ludzi wykształconych...to tylko monotonne klepanie po 9h dziennie.Jeśli uważasz ze tam nie jest tak zle to naprawdę współczuję ambicji...
    ReviewUserIcon
    Ryman

    14.12.2018 20:51

    Inne

    A co niby ma moja ambicja do oceny warunkow zatrudnienia w tym dziale? Gdybym nie miala ambicji na robienie czegos bardziej wymagajacego umyslowo to bym dalej tam pracowala, bo fakt faktem na dluzsza mete nie ma tam zadnej mozliwosci rozwoju. Zgadzam sie ze praca na sluchawce nie jest wymarzona posada chyba dla nikogo, ale w porownaniu do innych prac w branzy tele (ktore takze przerabialam kilka razy) gdzie musisz wciskac ludziom jakies badziewie pod szgledem warunkow zatrudnienia jest naprawde OK. Monotonne klepanie to fakt, ale taki jest charakter tej pracy i tyle.
    ReviewUserIcon
    Ciekawy

    12.12.2018 07:13

    Inne

    ćKtoś napisał, że pracują Ci co mają blisko i rodziny. Owszem ja tam pracuję głównie dlatego, że mam blisko, ale ci co mają rodziny? jak utrzymać rodzinę skoro się tak mało zarabia. Poza tym pracuje tam za krótko by wypowiadać się o zarobkach ludzi na umowie. Poza tym nauczono mnie nie zaglądać innym do kieszeni... Pod MK też łatwo obliczyć, że kokosów nie ma. Jesteśmy szarą masą której nic nie przysługuje, a pracujemy normalnie ... :) No ale zgodziłem się na takie warunki podpisując umowę.
    ReviewUserIcon
    Zaciekawiony

    11.12.2018 05:57

    Inne

    Co to w farmacolu jakiś strajk jak w policji że tyle osób nie obecnych lub na L4?
    ReviewUserIcon
    Ela

    11.12.2018 13:22

    Inne

    Kto to wie.
    ReviewUserIcon
    Ciekawy

    11.12.2018 07:18

    Inne

    Witam. Kiedyś ja pytałem o farmacol, więc czuję się zobowiązany przekazać moje odczucia. Pracuję tam niecały miesiąc. Dział na który trafiłem (nie będę pisał jaki bo trafiło nas tam tylko 2). Kierownik - gość z zasadami, takich lubie, da się pogadać- ogólnie spoko. Koordynatorzy ok - nie mam zastrzeżeń. Współpracownicy - nie ze wszystkimi miałem jeszcze okazję pogadać, ale z tymi co rozmawiałem są ok, jeszcze nikt mi nie odmówił pomocy jak poprosiłem, cierpliwie wytłumaczono i mówiono, że mam pytać jak nie będę czegoś wiedział, więc tutaj bardzo ok. Atmosfera spoko, koleżeńska. Co do zarobków miałem nic nie pisać, bo według mnie opinia zakładu pracy powinna być jakości pracy i tego jak jesteśmy traktowani, a tu w farmacolu wszystko jest ok pod tym względem. Jeśli chodzi o kasę to jak większość pisała jest słabo. Nie wiem jak co niektórzy pod MK wyrabiali 2400 netto. Ale te 15 zł brutto to jakieś 10,70 netto ( jak ktoś wie ile dokładnie jest na rękę to proszę napisać). Ale na moim dziale nadgodzin nie ma, ew max 2 weekendy w miesiącu. Więc nie da rady zarobić netto 2400. Dla mnie osobiście plusy tej pracy to że mam blisko, atmosfera, idę do pracy bez spiny i z chęcią. To tyle na razie...udanego dnia....
    ReviewUserIcon
    pracownik

    10.12.2018 22:51

    Inne

    Mam nadzieję że te debilne kierownictwo czyta te opinie i wyciągną jakieś wnioski zwłaszcza (usunięte przez administratora) S.K.
    ReviewUserIcon
    Ala

    10.12.2018 21:42

    Inne

    "wspólnie ze stroną społeczną zdecydowaliśmy wypłacić ze środków zfss świadczenia społecznego" rozbawiło mnie to zdanie bo na bank stroną spoleczna zgodziła by się na nie wypłaceniu ponad 40osoba tych świadczeń tylko dlatego że nie dajecie umów w piątek tylko w poniedziałek....
    ReviewUserIcon
    Ala

    10.12.2018 21:51

    Inne

    Świąteczne*
    ReviewUserIcon
    Zawiedziony

    10.12.2018 07:01

    Inne

    Nie polecam. Farmacol tak mało płaci że ludzie nie chcą przychodzić do roboty albo się zwalniają. Dziś są same opóźnienia my kierowcy czekamy grubo ponad godzinę po naszym wyjeździe bo brakuje towaru. Podobno dwie dziewczyny na kontroli muszą sprawdzac kilkaset pojemników. Farmacol dawajcie godne wynagrodzenia a ludzie sami do was przyjdą!
    ReviewUserIcon
    Ktoś

    10.12.2018 16:49

    Inne

    Bzdury opowiadasz . Poczytaj książkę jak sie nudzisz a nie wypisujesz takie bzdety . Bez odbioru ...
    ReviewUserIcon
    Zawiedziony

    10.12.2018 17:26

    Inne

    No co nie było tak Kraków miał wyjechać po 4 a jak my kierowcy przyjechaliśmy koło 6 to jeszcze auto na Kraków stało. A zapytanie czemu towaru nie ma spedytorzy odpowiedzieli że nie ma ludzi.
    ReviewUserIcon
    Jack1

    09.12.2018 18:01

    Inne

    Co jak się nie odrobi godzin których brakuje? Pociągają z pensji?
    ReviewUserIcon
    Alan

    09.12.2018 18:51

    Inne

    Podobno za 1h biorą 40zl z premii tak kiedyś jakiś kierownik mówił ale NW czy to prawda.
    ReviewUserIcon
    zlom1

    09.12.2018 02:07

    Inne

    Pracuje w farmakolu od stycznia 2017 roku, cały czas umowa zlecenie(bo stawki na etacie to kpina jakaś) jednak jako że zlecenie ma przejść na stawkę akordową to w styczniu się zwalniam. Praca w farmakolu jest prosta jak kopulacja za przeproszeniem, bywa śmiesznie, ludzie są spoko idzie pożąrtować, Z kierownictwem również dymów żadnych nie miałem. Ale o co chodzi? w Farmakolu od przeprowadzki jest coraz gorzej, ludzie na etatach skarżą się non stop że są (usunięte przez administratora) na premiach(swoją drogą dziwi mnie że ludzie podpisują tak żąłosne umowy), wprowadzono parę bezsensownych zakazów, plus jeszcze teraz te akordowe stawki na działach na których akord nie ma sensu. Po nowym roku to zostaną już tylko ludzie którzy pracują kilkanaście/dwajścia lat(którzy są przekonani (tak, przekonani) że gdzie indziej nie zarobie więcej(co jest straszne swoją drogą)) albo świeże mięso(paredziesiąt osób w tygodniu)co przerobi max 3 miesiące(zwłaszcza że 90% świeżych ląduje na taśmie a tam to jest dopiero chlew za przeproszeniem) ewentualnie ludzie co mają 5 minet z lacia na magazyn. Kij w pracowników, ważne że jest szyld, i że jakieś barany w gajerach łażą se z dronem gdy praca trwa w najlepsze. Piona
    ReviewUserIcon
    Zdecydowany

    09.12.2018 09:01

    Inne

    100% prawda, potwierdzam. Też planuje odejść w styczniu gdy zobaczę 10wyplate.
    ReviewUserIcon
    Lukasz

    09.12.2018 09:20

    Inne

    Tu nie wiadomo jak liczą nocki, chodzę na nocki a zarabiam czasem mniej niż ci to chodzą tylko na rano mimo że tyle samo dni mamy przepracowanych i taka samą premie i podstawę.
    ReviewUserIcon
    Xyz

    07.12.2018 12:10

    Inne

    Wielka ściema z bonami świątecznymi
    ReviewUserIcon
    ...

    07.12.2018 16:05

    Inne

    Nie bronię nikogo ale skąd ta pewność ze wiedział przecież bonami świątecznymi nie dzieli kierownictwo na magazynie to pieniądze z funduszu którym dysponuje inna komórka. A może to pan kierownik .wymyślił tego swietnego Mikołaja a jeśli nie to na pewno wiedział więc dlaczego nie dał znać . Takie zarzucanie winny na kierownictwo . A o tych co do tego doprowadzili ani słowa ehh ludzie nie popadajcie w paranoję
    ReviewUserIcon
    Wiedza

    07.12.2018 16:45

    Inne

    Bedą bony ! Nie siej zamętu !
    ReviewUserIcon
    Zestresowany

    28.11.2018 23:17

    Inne

    Paranoja ja goni paranoję, ochrona ma wchodzić za ludźmi do łazienek i sprawdzać czy nie łamią regulaminu paląc. Słoik do tej pory nie zrobił nic dobrego, (usunięte przez administratora) jak się panoszyli tak panoszą. Pracuję tubjuz kilka lat i zdecydowanie czas zmienić pracę, bo tu już się nie da. Firma kombinuje ile może. No by przyjmuje studentów, gwarantuje elastyczne godziny pracy. Kłamstwo, jeśli ktoś studiuje weekendowo a w tygodniu pracuję, zostanie zwolniony. Ogólnie, firma ma wiele minusów i jest ich coraz więcej. Osobiście nie polecam. W wolnym czasie dodam jeszcze coś.
    ReviewUserIcon
    Zes

    29.11.2018 19:09

    Inne

    Ludzie nadal stoją i gadają, to się nie zmieniło i nie zmieni. W tym zakresie nic się nie stało. Wprowadzili zakazy, nie dyscyplinę. Tak samo wprowadzili nowe przeliczniki nie informując o tym nikogo przez 3 tygodnie. Jak przez takich cwaniaków? Taśma to podstawa plus premia za wyrobienie pozycji. Więc mogłeś dzięki nim zarobić i leciec z pojemnikami, które oni olali. No, chyba że z nimi gadałeś. Z drugiej strony, kilka, kilkanaście błędów potrafi sprawić, że nie zobaczy się wcale premii.
    ReviewUserIcon
    ...

    07.12.2018 16:12

    Inne

    Z twojego komenatarza wnioskuje ze byłeś największą gadula i niedoborem skoro chodziles bez pieniędzy. I taka prośba nie wyrzucaj wszystkich do jedynego worka bo prawda jest taka ze stoją w regałach i gadają najwięcej Ci którzy sa z mk bo mają na godzinę. Ale na całe szczęście od nowego roku wezmą się i za nich
    ReviewUserIcon
    Paweł

    05.12.2018 19:57

    Inne

    Ale to wymyślili pół roku 100% obecnoaci żeby dostać 600zl w innych firmach jest 3miesiace. Tym nie zachęcicie ludzi żeby zostali. Podwyżki podwyżki i jeszcze raz podwyzki. Najlepiej od nowego roku po 200zl kazdemu.
    ReviewUserIcon
    ...

    07.12.2018 14:54

    Inne

    No niestety postawili nowy magazyn i teraz szukają na każdym kroku oszczędności u zwykłych pracowników. Najpierw ten cały smieszy Mikołaj a teraz bony na swieta
    ReviewUserIcon
    Iwanek

    07.12.2018 15:45

    Inne

    Pewnie nikt się nie zgłosił na mikołaja to wzięli bony żeby czymś zapłacić Mikołajowi i elfom za przybycie haha wstydzili by się takie coś proponować (Mikołaj)
    ReviewUserIcon
    Monika

    03.12.2018 04:29

    Inne

    Nie polecam. Po okresie próbnym nie oferują nic wiecej, nawet nie dają minimalnej podwyżki żeby zachęcić do pozostania w farmacolu.. W innych firmach dadzą te 100/200zl więcej żeby zostać ale tu jest nie zrozumiała polityka.
    ReviewUserIcon
    ......aaaaa

    01.12.2018 15:30

    Inne

    Praca w Farmacolu nie jest zła Jak chce sie pracować można z kazdym sie dogadać Zarobki tez moga byc Jestm tu juz jakis czas i mysle moze byc gorzej Co do koordynatorów Fakt Ci nowi nie moga sie tym wszystkim odnalezć a ta nowa Ania to najwiekszy szpieg, we wszystkim najmadrzejsza Tylko słuchala i obserowwała co kto robi zeby doniesc Rano udawala ze pracuje przy kierownikach a cale popoludnie przestała w regałach i gadala Praca nie jest najgorsza Wypata na czas na głowę nie kapie
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Grupa Farmacol?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Grupa Farmacol

    Katowice

    https://www.farmacol.com.pl/

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    Bastek

    01.12.2018 11:30

    Inne

    Moi drodzy tak narzekacie jakby z was robili więźniów nie chcesz pracować to odejdź przyjdą Ukraincy i będą (usunięte przez administratora) przed miesiącem jeszcze chlaliscie po kątach ćwiartki bo łysy z ochrony wam zezwalał na wznoszenie teraz jakiś kierownik popołudniami jest i (usunięte przez administratora) z pijanstwrm i paleniem po kiblach facet nie pierdzieli się bo to jakiś służbista i nie pierdzieli się nawet z kierownikami zmian z nierobami bo chodzi i widzi ja niektórzy jeszcze sciemniają co do bonów to fakt mało dają a co do koordynatorów to zlikwidować stanowisko
    ReviewUserIcon
    Barbara

    03.11.2018 11:39

    Inne

    Dzień dobry może mi ktoś powiedzieć kto dostaje bony na święta?? Jak sie zatrudniałam to farmacol sie chwalił że jego pracownicy dostają bony na święta. Ale podobno nie wszyscy bo każdy kto przeszedł na umowe po 31 sierpnia, bonów nie dostanie.. To niesprawiedliwe! Ja pracuje w farmacolu prawie 7 miesięcy : 4 miesiące pod mk a od 3 września na umowie o prace. Miałam pracować od 1 sierpnia ale farmacol tak długo drukuje te skierowania do lekarza że byłam zmuszona do pozostania na zleceniu kolejny miesiąc.. Tak wiec to nie sprawiedliwe i prosze mi wyjaśnić jakie są warunku otrzymania bonów. Jak to prawda że nie dostane to niech sobie szukają kogoś innego na inwentaryzację bo ja nie przyjdę. 3 września nie tylko ja podpisałam umowe bo jeszcze ponad 30 innych osób więc pewnie nie tylko ja zrezygnuje z inwentaryzacji. JAKA FIRMA DO NAS TACY MY DO NICH!!
    ReviewUserIcon
    Zeus

    30.11.2018 19:09

    Inne

    Najlepsze jest to, że farmacol nic nie daje ze swoich pieniędzy, bo te bony są wypłacane z funduszu pracowników. Więc to naprawdę dziwna polityka. Nie pierwsza zresztą.
    ReviewUserIcon
    D.pracownik

    30.11.2018 19:45

    Inne

    Farmacol nie daje umów w piątki a 31 sierpnia był w piątek.. Dają umowy w pierwszy poniedziałek miesiąca czyli 3 września. Fajnie nasz pan kierownik magazynu załatwił. Trochę grosza więcej na święta by się przydało ale jak widać w tej firmie nic się nie należy zwykłemu pracownikowi. Mimo że praca mi się podoba i z chęcią bym został to w styczniu odchodze. Gdzieś gdzie doceniają pracowników.
    ReviewUserIcon
    Patrycja

    30.11.2018 16:55

    Inne

    Po tym co farmacol oferuje na mikołaja tragedia to porażka. Wstydzili by się 100zl za nic? Do byle jakiej galerii pójdę i mam za darmo atrakcje i mikolaja dla dzieci. A u nich to pewnie dziecko by musiała płacić nawet za wodę. Wstyd!
    ReviewUserIcon
    ola tomasz

    30.11.2018 12:31

    Inne

    Witam jakie zarobki ,ale strzeże Przez jaka agencje można sie zatrudnić czy można od razu przez firmę z góry dziękuje
    ReviewUserIcon
    Patrycja

    30.11.2018 16:52

    Inne

    Mk Interia na Olx codziennie dają ogłoszenia o pracę. Jakieś 1800zl zarobisz zarobki słabe zero podwyżek nawet przez kilka lat.
    ReviewUserIcon
    jonson

    27.11.2018 03:25

    Inne

    Trochę wam ludziska się w głowach pomieszało praca jest i trzeba ją szanować a wy wyleniałe niedżwiadki wolicie pośćiemnać po kątach robicie na pełnych obrotach jak Kierownictwo magazynu się przemieszcza po magazynie.Trochę dyscypliny wprowadzili ale da się przeżyć Ja pracuję już sporo i nie narzekama wy róbta co chceta
    ReviewUserIcon
    De

    29.11.2018 20:27

    Inne

    A nie jest tak?
    ReviewUserIcon
    Obserwatorka

    30.11.2018 09:23

    Inne

    Twoja ocena kto jest dobrym i kto niezaradnym koordynatorem.
    ReviewUserIcon
    Serena

    29.11.2018 09:10

    Inne

    Witam, czy ktoś się orientuje jaką podstawę mają przedstawiciele handlowi? I ewentualnie jaką premię można wyrobić?
    ReviewUserIcon
    Krecik

    28.11.2018 00:40

    Inne

    Narzekacie i trochę wam śrubę przykre Uli jakiś gostek przyjechał z Warszawy i dogląda codziennie wieczorami magazyn zrobił porządek z niektórymi nierobami bo śpią po magazynach albo sciemniali. Jak nieraz widzę jak przechodzi to sama z innymi za robotę się biorę. Podobno nie zły facio tylko służbista jak mu ktoś podpadnie to amen w pacierzu. Jeden z biura mówi że to rodzina Olsxewskich ale nie jestem pewna. Robota jest i to się liczy
    ReviewUserIcon
    romer

    28.11.2018 20:00

    Inne

    Kolego za samo pisanie że coś może wynosić jest paragraf nie mając na to dowodów to nie można kogoś podejrzewać i pisać. A co do gościa to sam przyznam że facet potrzebny jest bo podobno wymagający jest i przyznacie rację że urwało się niektórym nieróbstwo bo jest nadzór palenie papierosów w ubikacji sam nie pale ale jak wchodziłem do toalety to śmierdziało petami albo spali po kątach Ochrona jest nie zadowolona bo facet też nad nimi jest czyli kontroluje ich pamiętacie jak nie raz spali a my czekaliśmy aby nas skontrolować do wyjścia A co do Koordynatorów to powinni zlikwidować to stanowisko
    ReviewUserIcon
    Lukasz

    29.11.2018 00:58

    Inne

    Skoro ochrona nas sprawdza to twoim tokiem myślenia możemy stwierdzić że to pomówienie bo myślą że coś wynosimy. No nie bardzo policja też ludzi sprawdza a nikt tego nie traktuje jak plmowienie. Chłop dobry bo właśnie zlikwidował pijaństwo itp no ale każdego powinni sptawdzac.
    ReviewUserIcon
    Artur

    28.11.2018 13:45

    Inne

    Jak to jest z tą premia jak się jest na urlopie? Byłem ostatnio dwa tygodnie i nic nie dosyalem..
    ReviewUserIcon
    Michal

    28.11.2018 19:25

    Inne

    Nie wiem jak to licza. Premie zabierają a dodają jakiś dodatek urlopowy.
    ReviewUserIcon
    Lukasz

    27.11.2018 08:29

    Inne

    Nie można robić płatnych przez kadry nadgodzin ale znajomi i lizusy kierownictwa sekcji już mogą.. Tragedia.. Jak nikt nie może to powinno tak być a nie że kilka osób może robić i to nie 8h nadgodzin atylko 16 a nawet 24...
    ReviewUserIcon
    Krzysztof

    26.11.2018 13:13

    Inne

    Dziwna firma bo nawet krwi nie można oddać bez konsekwencji bo odrazu zabierają za frekwencję 100zl mimo że polskie prawo daje za to dzień wolny i płatna dniówkę.. Do tego kierownik jak będzie chciał może zabrać dodatkowa kwotę z premii. W wcześniejszej robocie ani złotówki mi nie zabierali za oddanie krwi. Tak więc nie polecam na każdym kroku doją nas z kasy.
    ReviewUserIcon
    Djb

    25.11.2018 14:02

    Inne

    To co zrobię wczoraj pan kierownik Rafał przechodzi ludzkie pojęcie i chyba podchodzi pod paragraf.. Zrobił przerwy dla całej załogi inwentaryzacji w jednych godzinach nikt nie mogl iść zjeść ani wcześniej ani później tak więc ponad 100osob z braku miejsca na jadalni (jest około 40miejsv) musiała jeść w szatni na schodach lub brudnej podłodze. A pan kierownik jadł sobie w swoim biurze przy biureczku. Panie kierowniku trza było jeść z nami zwierzętami z podłogi skoro tak nas traktujecie! Nie polecam!
    ReviewUserIcon
    Wwww

    25.11.2018 12:10

    Inne

    Omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Nie ktorzy co się szanują przerobią 2 tygodnie lub ewentualnie do pierwszej wypłaty to się z tej firmy zwalniają. Przemiał jest ogromny. Tylko na nocnej zmianie jest stała ekipa , bo nikt nie chce robić w nocy. Szanujecie się to nie dzwońcie tam o prace szukajcie innej roboty za lepsze pieniądze.
    ReviewUserIcon
    poki_co_nie_mam_zdania

    24.11.2018 21:21

    Inne

    Zapytam jeszcze o sprawy socjalne. 1) Ile dają na gruszkę ? 2) Czy są bony na Święta (ile kasy) czy płacą w innej formie ? 3) o premii wiem bo czytałem że jest. 4) Czy na hali są dystrybutory z wodą (na wycieczce nie zwróciłem uwagi)?
    ReviewUserIcon
    Vdhd

    25.11.2018 09:28

    Inne

    1- nic 2-sa bony od 200-500zl do wypłaty ale tylko dla wybranych bo kierownik wymyślił że dostaną tylko ci co zostali zatrudnieni przed 31sierpnia mimo że umowy dawali dopiero 3wrzesnia bo był weekend. Porażka.. 3.ile wypracujesz tyle masz. 4. Są ale nie pij bo po niej brzuch boli, można użyć tylko jednego kubka bo farmacol powiedział że nie będzie kupować nowych
    ReviewUserIcon
    staruszek

    24.11.2018 23:19

    Inne

    (usunięte przez administratora). Brak szacunku dla pracownika. Kierownik magazynu sieje terror psychiczny , jest gburem bez wykształcenia, reszta kierownictwa tańczy jak im zagra,. Programy reklamowe "polecaj zarabiaj" i dopłata do paliwa istnieje tylko na plakatach. Paczki świąteczne dla dzieci tylko dla wybranych którym zechce się jechać do hotelu w Ustroniu który należy do Pana O. Traktują ludzi jak złodziei a sami rżną ludzi na kasę.
    ReviewUserIcon
    Vdhd

    25.11.2018 09:23

    Inne

    Potwierdzam. Ściągają nam coś tam na fundusz hotelowy zębów można było jechać do Ustronia a tak naprawdę żeby tam się dostać trzeba mieć szczęście bo jest limit i kierownictwo jeździ sobie tam co weekend i wykorzystuje całą pulę przeznaczona na magazyn.
    ReviewUserIcon
    Ciekawy

    18.11.2018 08:53

    Inne

    Witam. W piątek byłem na rozmowie, w poniedziałek zaczynam pracę. Po tych waszych wpisach nie wiem co myśleć, aż tak tragicznie jest?? Czy agencja mk też kręci z wypłatami? Jeszcze jedno, dostajecie paski z wypłaty?? Przecież to można wyliczyć, czy kogoś oskubali i interweniować w dziale płac. No nic zobaczymy, chyba najlepiej przekonać się na własne oczy... Pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Ola

    22.11.2018 10:18

    Inne

    Pod Mk naj mniej dostałam 2100 bo 349zl mi ściągnęli za izbę wytrzeźwień haha nie spałam w szatni tylko robiłam normalnie po 8h czasem zdarzało się po 9h ale to mało no i kilka dni weekendowe ale maksymalnie 6dni pod rząd bo tak prawo pozwala. Mój kolega jeszcze więcej wyciągał bo od 2400 do 2700 ale robił same nocki. Teraz już na umowie o pracę tak dobrze nie ma ledwo 2tys pod warunkiem że się robi nocki.
    ReviewUserIcon
    staruszek

    24.11.2018 22:53

    Inne

    MK nie polecam
    ReviewUserIcon
    Fdgvj

    09.11.2018 14:11

    Inne

    Widze że po świętach farmacol będzie świecił pustkami... Ale co się dziwić jak dają takie żałosne wypłaty za cały miesiąc pracy, nieważne czy weekend czy nie! Ja juz teraz szukam innej pracy! Niech każdy da wypowiedzenie to może zmadrzeją i dadzą podwyżki!!!
    ReviewUserIcon
    najlepszy z najlepszych.

    14.11.2018 07:44

    Inne

    Nie przesadzaj z tymi nierobami. Uczciwie pracując widzisz, że inni narzekają i mają pretensje mimo, że sami są często niewiele warci względem pracy którą wykonują. To jest przecież bez sensu. Mimo to paradygmat wiecznego cwaniaka w Polsce wciąż obowiązuję. Znam firmę i warunki kilka lat, na wiele sposobów próbowałem podnieść firmę, więc jak jest? I tak zostaniesz okradziony przez jakiegoś cwaniaka od cwaniaka. A firma w ten sposób traci, to chyba całkiem nawet logiczne jest. Ludzie nie wymyślają sobie tych gorzkich komentarzy na poczekaniu. Po prostu pewne schematy istnieją w firmach, gdzie nie płaci się tym, którzy na to zasługują, a obsadza tych, którzy dobrze cudują. I takie są fakty. Nikt poważny nie będzie inwestować w coś takiego. Jest coraz więcej firm i pracy.
    ReviewUserIcon
    Julka

    24.11.2018 22:47

    Inne

    Ta wypowiedź to chyba od elitki farmokolowej. Pracuje tam kilka miesięcy i widzę co się dzieje.
    ReviewUserIcon
    Kala

    13.11.2018 09:16

    Inne

    Byłam na rozmowie o pracę na stanowisko w Biurze Zarządu.. rozmowa przebiegła z mało kompetentnym Panem(usunięte przez administratora)sam nie wiedział o co pytać i miałam wrazenie, że czuję się bardziej pewnie na tej rozmowie aniżeli on.. na pytanie czy znam angielski odpowiedziałam- iż oczywiście możemy porozmawiać w języku angielskim.. i w tym momencie chyba go zatkało bo sam najprawdopodobniej nie zna języka więc pytam się jak to możliwe by ktoś taki rekrutował na stanowiska bliskie pracy (usunięte przez administratora)? a wydawać by się mogło, że firma duża i do tego spółka akcyjna.. a jednak słoma z butów wystaje do tego uważam, że to mało profesjonalna firma ponieważ jeśli przekazuję się na rozmowie informację, iż zostanie Pani poinformowana bez względu na decyzję to się to robi- tego wymaga profesjonalne podejście do kandydatów. Przypominać o rozmowie rekrutacyjnej(usunięte przez administratora)potrafił wysłać po 3 @ ale żeby przekazać informację zwrotną "jakąkolwiek" to już nie. Nie spotkałam się z tak mało profesjonalna firmą. Żenada jednym słowem. Nie traćcie czasu na spotkania z tym pracodawcą.. szkoda czasu. Podejście do ludzi jak same poniższe komentarze wskazują.
    ReviewUserIcon
    Nagelmanka

    21.11.2018 09:11

    Inne

    A dlaczego nie pisać po nazwisku?? skoro ten Pan rekrutuje i robi to w sposób mało profesjonalny to uważam że "Kala" ma rację być może posiada wszelkie kompetencje na to stanowisko, a brak kompetencji rekrutującego spowodował brak zatrudnienia? nie dziwi mnie poirytowanie 'Kali" każdy z nas chciałby móc być rzetelnie oceniony! nie zdarzyło ci się nigdy pójść na rozmowę i rozmawiać z kimś kto chyba w złej roli się znalazł? Nie wierzę! mnie nie raz się zdarzyło przez co wybrany został ktoś inny z mniejszymi kompetencjami czy doświadczeniem. Uważam że stanowisko rekrutującego jest bardzo wymagające trzeba mieć tzw nosa do ludzi i przede wszystkim mieć kompetencje i doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji, o jakim "poziomie" świadczy twoja wypowiedź?? "walisz" hmm pogratulować. Nie dziwi mnie twoje podejście "ręka rękę myje" ;-) nikt tu nie podważył sposobu prowadzenia rekrutacji, a brak kompetencji do prowadzenia rozmów rekrutacyjnych, a to spora różnica bo kiedy ktoś przychodzi na rozmowę na stanowisko przy Zarządzie to nic dziwnego że osoba która rekrutuje powinna posiadać wszelkie kompetencje a brak znajomości języka angielskiego to chyba jednoznaczne.. ze kompetencji brak.. jeśli to np. jedno z głównych wymagań ogłoszenia o naborze na stanowisko bo jak można ocenić czyjś poziom znajomości skoro samemu się nie zna języka? samym pytaniem "czy zna Pani język angielski" to każdy odpowie że tak.. po tym powinna nastąpić krótka rozmowa w tymże języku.. nic wiec dziwnego ze 'Kala" uznała że Pan ma brak kompetencji do tego nie wiem jak było za twoich czasów ale wnioskuję że skoro nie masz już dwudziestu lat to pewnie w twoich świetnych czasach było tak że idąc na rozmowę otrzymywało się odpowiedź zwrotną bądź nie ale czasy się zmieniły i każda profesjonalna firma która gwarantuje odpowiedź zwrotną jakąkolwiek- powinna tak zrobić w określonym czasie o tym świadczy profesjonalne podejście więc to druga kwestia świadcząca o braku wiedzy na temat rekrutacji, a wiem co mówię sama rekrutuję ludzi ;-) pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Piotr

    24.11.2018 18:21

    Inne

    Masz błędne skojarzenia odnośnie słowa walić :)) To znaczy uderzać, mocno uderzać. Nadal uważam, że nie masz prawa krytykować kogoś po nazwisku. Dlaczego? Po pierwsze jak powiedziałem to on Ciebie, nie Ty jego przyjmujesz do pracy, zatem może stosować sposoby jakie sam uważa za stosowne i nie musi Ci się z nich tłumaczyć, a po drugie dopóki sama się imieniem i nazwiskiem nie podpisujesz nie powinnaś tak pisać o innych. Zwłaszcza krytycznie. Tyle w tej kwestii. Co do mycia ręki, to uwierz mi, że moja opinia jest szczera. Rozmowa była miła, padły ważne dla obu stron pytania i nikt nie grał w gierki pseudo psychologiczne, tak teraz modne. Zatem jestem zadowolony. A że dostałem pracę? Cóż, widać byłem najlepszy.
    ReviewUserIcon
    TAKI TAM PRACOWNIK

    24.11.2018 17:59

    Inne

    Nie polecam tej firmy marne wypłaty ja z nockami mam 2100 do 2200 na rękę. Już prawie półtora roku robię w tej firmie i nie ma perspektyw na podwyżki. Dali z wielką łaska 400 złotych podwyżki w zamian za to odebrali nam ludziom z taśmy stałą premię. Teraz premia jest naliczana powyżej 400 złotych jak np. wyrobisz 401 zł. premii do dostaniesz 1 zł premii. Wcześniej miałem premię od 400 do 450 złotych a teraz od 150 do 200 złotych. To jest po prostu śmieszne. Fajna jest praca ale śmieszne wynagrodzenie. Po prostu nie dbają o ludzi. Jak by płacili fajną kasę to by mieli ludzi na pęczki. Kiedyś na nocnej zmianie było 30 ludzi w pracy w dzień roboczy oczywiście. A roboty było od (usunięte przez administratora) i trochę
    ReviewUserIcon
    tomasz

    24.11.2018 18:14

    Inne

    To i tak lepiej niż praca za marne 2200 brutto bez dodatków. Tam mam teraz.
    ReviewUserIcon
    TAKI TAM PRACOWNIK

    24.11.2018 18:07

    Inne

    Jeszcze zapomniałem napisać są kary finasowe na Umowę o Pracę. Jak jest zła seria, za dużo jednego produktu nawet i 1 sztukę lub lekko uszkodzone pudełko to wszystko jest jako błąd i pobierają z wypłaty od 5 do nawet 30 złoty za jeden błąd niech ktoś ma w miesiącu ze 30 błędów to jest średnio 300 złotych w plecy. Tak słyszałem że kilka lat temu jeden chciał Związki Zawodowe zrobić to po jakimś czasie go zwolnili. A pod MK teraz na dniach zrobili stawkę akordową kto ile wyrobi to tyle zarobi nie jak wczesniej stawka godzinowa
    ReviewUserIcon
    praca

    23.11.2018 18:37

    Inne

    Czy może ktoś powiedzieć czy w skierowaniu na badania lekarskie jak juz jest na umowe o prace czy firma pisze o dźwiganiu 30 kg. Jest to ważne bo ja mogę dźwigac do 10 kg z racji choroby Mowiłęm to w firmie. Co oni wpisują w tym skierowaniu ? Jest to ważne bo planuje tam iść co prawda 3 msc to zlecenie (nawet z orzeczeniem) ale warto ale czy warto ryzykować mając inna prace ?
    ReviewUserIcon
    Damian

    23.11.2018 21:57

    Inne

    Z orzeczeniem robi się 7h i ma się 30min przerwy ale NW czy na zleceniu tez. Przeważnie kartony ważą tak do 5kg ale czasem jest kilka kilogramów więcej.
    ReviewUserIcon
    Tomasxk

    24.11.2018 13:09

    Inne

    Dzięki. Za odpowiedź.

    Zostaw merytoryczną opinię o Grupa Farmacol

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.