opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Grupa Farmacol

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.6/5

Na podstawie 2141 ocen
Opinie(7084)
Dodaj opinię
Aktualności(5)
Wywiady(1)

Opinie(7084)

Dodaj opinię
Aktualności(5)
Wywiady(1)
Logo
  • O nas
  • .
  • Program adaptacji
  • .
  • Ścieżki karier
  • .
  • Nasze działy
  • .
  • Oferty pracy
  • .
  • Facebook
  • .
  • Kontakt

O nas

Program adaptacji

Ścieżki karier

Nasze działy

Oferty pracy

Facebook

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Katowice
  • Opole
  • Gliwice
  • Sosnowiec
  • Częstochowa
  • Zabrze
  • Tychy
  • Bielsko-Biała
  • Ruda Śląska
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Katowice
  • Chorzów
  • Czeladź
  • Siemianowice Śląskie
  • Sosnowiec
  • Mysłowice
  • Świętochłowice
  • Będzin
  • Wojkowice
  • Bytom
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Gdańsk - Grupa Farmacol (nieczynne)
Katowice - Grupa Farmacol
Kielce - Grupa Farmacol (nieczynne)
Mory - Grupa Farmacol
Rogoźnica - Grupa Farmacol
Szczecin - Grupa Farmacol
Żerniki - Grupa Farmacol

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Katowice
  4. /
  5. Opinie o Grupa Farmacol

Opinie

Opinie o Grupa Farmacol Katowice

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 19
    • 20
    • 21
    • …
    • 44

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Grupa Farmacol!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    ex

    02.10.2022 20:51

    Były pracownik

    jak firma z łapanki zatrudnia nie tylko na magazyn a też na biurowiec to co sie dziwić że sie coraz gorzej pracuje.
    ReviewUserIcon
    HUB

    22.09.2022 13:41

    Pracownik

    Jak to jest zeby na ekspedycji osoba która nie pracuje, nie potrafi praktycznie nic i jest w pracy tylko po to żeby zajmować miejsce ma taką samą podstawę jak osoby które jeszcze ta ekspedycje ciągną, potrafią wszystko zrobić i wszystko robią 10 razy szybciej niż te osoby które mają to gdzieś?.. Szkoda że nocka przychodzi na nadgodziny bo też powinni to olać..
    ReviewUserIcon
    Szanowny Pan Pracownik

    01.10.2022 19:00

    Pracownik

    Kierownik gł. magazynu oddziału w Jaryszkach to człowiek z dużą kulturą i klasą.Stara się jak może,na ile może bo wiadomo jaka jest centrala.Wiadomo też,że okres wdrożeniowy na to stanowisku musi potrwać.To człowiek z branży logistycznej,z wykształceniem logistycznej. Traktuje pracowników z szacunkiem i to mi się nam w nim podoba.
    ReviewUserIcon
    .

    02.10.2022 20:45

    Były pracownik

    ...
    ReviewUserIcon
    Ona

    30.09.2022 19:36

    Pracownik

    Inflacja uderza w nasze portfele, zarabia się tu mało na coraz mniej starcza. Ceny leków poszły mocno do góry, farmacol zarabia grube miliony a swoich pracowników ma gdzieś. Tylko się przekomarza z związkami zawodowymi wysyłając fobie nawzajem pisma.. Gdzie są podwyżka się się pytam?!
    ReviewUserIcon
    ..

    01.10.2022 18:27

    Pracownik

    Zapomnij że cokolwiek dorzuca lub sami od siebie dadzą podwyżki. A już na pewno zapomnij że ci podwyższa wynagrodzenie w styczniu o tyle co najniższa idzie do góry..
    ReviewUserIcon
    Młody

    30.09.2022 13:33

    Były pracownik

    Co to jest w tej firmie (usunięte przez administratora) żeby moja kobieta mi mówiła że zaczepiają ja typy w pracy,nie ma tam poważnych ludzi czy kierownictwa żeby zrobić z tym porządek,ludzie zaczną się zwalniać a zwłaszcza kobiety bo przyjmujecie (usunięte przez administratora)którzy gadają do kobiet (usunięte przez administratora) rzeczy,pip by musiał się tym zająć ,jeszcze za takie pieniądze praca ,farmacolu to (usunięte przez administratora) bo tacy ludzie tam pracują którzy są tym (usunięte przez administratora) i utrudniają pracę kobieta (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    on@ #

    14.09.2022 16:33

    Pracownik

    Witam. Chciałam zapytać tak z czystej ciekawości, za co ma płacone starszy pan od zbierania kartonów? (usunięte przez administratora) mu jest, w tym tygodniu na nocne zmiany "pracuje". Pan ten ma dwie lewe ręce do roboty. Potrafi stać podparty w regale kilka minut lub łazi za dziewczynami, podpiera się i patrzy na nie, czasami mamy wrażenie, że obserwuje nas po prostu bo ile razy było tak, że robimy pojemniki na taśmie, idziemy w regał po leki a on stoi za naszymi plecami w regale i patrzy na nasze tyły. To zachowanie wręcz zahacza o jakieś no przepraszam za słowo, ale jakieś (usunięte przez administratora) Nie życzymy sobie, aby ten pan stał za nami i patrzył na nasze tyły bo chyba nie za to mu płacą? Potrafi tyle czasu gadać z dziewczynami w regale lub stać podpartym ukryty w regale, a kiedy w końcu z łaski swej weźmie się za zbieranie kartonów to podnosi na nas głos i grozi, że zgłosi nas kierownikom za to, że wyrzucamy puste kartony poza regały. A moje pytanie jest taki po pierwsze, gdzie mamy je wrzucać kiedy taśma u góry jest pełna? I drugie pytanie, czy nie na zbieraniu kartonów polega jego praca? Jakim prawem grozi nam zgłoszeniem nas do kierowników? Zamiast stać tyle czasu w regale i obserwować dziewczyny i urządzać sobie z nimi pogaduszki niech może weźmie się za robotę i sprząta te kartony a nie drze się na nas? A jego zachowanie, gdzie ewidentnie podpiera się oparty czy to o regały czy o barierki i gapi się na nas dziewczyny jest wręcz (usunięte przez administratora), bardzo prosimy, aby zainteresować się tym panem bo to nie jest przyjemne, kiedy widzimy jak gapi się na nas.....
    ReviewUserIcon
    olik

    30.09.2022 04:01

    Pracownik

    Dziwne że wszyscy o tym problemie wiedzą na czele z Kierownictwem i nic w tym przypadku się nie reaguje
    ReviewUserIcon
    olik

    30.09.2022 04:03

    Pracownik

    Dziwne że wszyscy o tym problemie wiedzą na czele z Kierownictwem i nic w tym przypadku się nie reaguje
    ReviewUserIcon
    Nexttime

    28.09.2022 13:45

    Pracownik

    Jest taki ogrom pracy zamiast coś dorzucić do premii i wynagrodzić pracownika co najbardziej się starają to nie. Zero zrozumienia, zero podziękowań.
    ReviewUserIcon
    Ona

    26.08.2022 21:47

    Pracownik

    Dokładnie. Dział transportu wciska przewoźnikom totalnie nieczytelne umowy żeby ukryć interesy, które kręcą na boku. To jest jedyny znany mi przypadek na rynku handlu czymkolwiek, że nie jest ważne ile przewoźnik wywiezie/sprzeda towaru tylko ile przejedzie kilometrów. Przecież farmacol jest spółką akcyjną, nastawioną na zysk a nie fundacją płacącą za przejechane kilometry, jak w biegu wings for life. Były kierownik pozatrudnial różnych znajomków, powypisywał fikcyjne kilometry w umowy i dał swoim/ sobie zarobić. Nikt nie kontrolował/ nie kontroluje obrotów na trasach, ilości wywożonego towaru. Dochodzi do takich paradoksów, że ludzie wywożą po 2 mln zł miesięcznie, zarabiają mniej od gości, którzy wywożą 400-500 tysięcy. Dźwigamy 4-5-6 razy więcej pojemników niż koledzy kierownictwa transportu, a to ich stać na drugie auto na kierowcę i śmieją się nam w twarz. Dopóki była prowizja wszystko było czytelne. Każdy wiedział za co pracuje. Każdy przykładał się do pracy, dbał o kontrahentów. Zależało nam na obrotach co przekładało się na wyniki firmy. Teraz mogło by być jeszcze lepiej, ale nikomu w dziale transportu nie zależy na usystematyzowaniu i uproszczeniu systemu wynagrodzeń, bo trudniej coś na boku ukręcić i schować swoich znajomków, którzy nic nie robią. Prosty przykład, jak to działa na niekorzyść spółki; Do niedawna we wtorki była akcja promocyjna wysokie rabaty. Przychodziły do komór ulotki z ofertami dla aptek. Dopóki była prowizja przewoźnicy bili się o nie. Odkąd zniesiono prowizję nikt nie tyka żadnych materiałów promocyjnych bo i po co? Lepiej żeby apteka nie zamawiała bo tyle samo otrzymuje przewoźnik za wniesienie jednej koperty czy trzydziestui pojemników . Nowy niby sprawiedliwy system zaproponowany przez dział transportu nic nie zmienia, bo w dalszym ciągu lepiej opłaca się przejechać kilometr niż wnieść do apteki dużo towaru. I proszę nie pisać o systemie zgłaszania naruszeń, bo wielu z nas od dawna informuje ich o nieprawidłowościach i nikt z tym nic nie robi. Nie wierzę, że zarząd z Panem (usunięte przez administratora) czy rada nadzorcza nie wspominając o akcjonariuszach wiedzą ile pieniędzy rozdali/ roztrwonili/ przekręcili stary kierownik transportu i obecni szefowie tego działu. Utrzymuje się nierentowne trasy, bo łatwo jest im ukryć te przekręty w ogólnych wynikach poszczególnych komór przeładunkowych. Powiedzmy, że mają za zadanie utrzymanie komory tj wynajem pomieszczeń opłacenie kierownika i przewoźników na poziomie jednego procenta obrotu. I owszem robią to, ale dystrybucja środków pomiędzy przewoźników jest skrajnie niesprawiedliwa. Może ktoś się za to weźmie a nie ciągle udaje, że sprawy nie ma.
    ReviewUserIcon
    Staszek

    16.09.2022 16:36

    Pracownik

    To nie jest żaden aneks tylko całkiem nowa umowa która nie ma kompletnie nic wspólnego ze starą. Jakie uwagi co do niej mają przewoźnicy były przekazywane tym co ją wciskali a że oni bojąc się o własne stołki nie przekazali ich wyżej to już wasza sprawa. Poza tym co przewoźnicy o nich sądzą możecie się też domyśleć po tym że praktycznie nikt tego (usunięte przez administratora) nie podpisał
    ReviewUserIcon
    :) zadowolny:)

    28.09.2022 11:29

    Pracownik

    To nie jest nowa umowa tylko kompilacja starej i dołożone aneksy z karami dla nas, przewoźników. Jakoś dziwne ale nie ma tam mowy o płaceniu nam postojowego, jak fcl ma "niewyróbkę, awarię" czy jeszcze inne przypadłości. Nikt tego gooowna nie podpisze, oprócz tych co nie potrafią czytac.
    ReviewUserIcon
    Zwykła pracownica

    20.09.2022 15:49

    Pracownik

    Dobre zarobki.stac na opłaty i jeszcze zostaje żeby zaoszczendzic. Kocham firmę gdzie praca jest lekka i dobrze platna. Kierownicy to anioły które zawsze pomogą doświadczeniem i wiedzą. Sami potrafią rzucić się do pomocy każdemu. Dziękuję że jesteście w imieniu całej załogi dziękujemy.
    ReviewUserIcon
    Lelum polelum

    24.09.2022 19:02

    Pracownik

    Kierownicy nie słyszą bo są na ekspedycji... A najlepsze jest to że nie piszę tego nikt z kontroli wiem bo tam pracuję... A kierownicy zmiany nocnej R i Mi zawsze pomogą nikt nigdy nie miał z nimi problemu coś załatwić w razie potrzeby przynajmniej z kontroli... Na telefonach raczej nie mają czasu siedzieć zresztą szkoda telefonów haha od razu widać że komentarz dodała osoba która nie pracuje na magazynie, zapraszamy zobaczyć, sprawdzić realia i to co Ci panowie robią a nie pisać takich głupot. Pozdro dla kumatych
    ReviewUserIcon
    :D @ :)

    26.09.2022 00:22

    Pracownik

    Prawda!!! Kierownicy nocni R i M potrafią zarządzać zmianą, w razie potrzeby idą na kontrole na zakręt, na ekspedycję, założą skanery i pomogą na taśmie, wsiądą na wózek widłowy i pracują. Te (usunięte przez administratora), które wyżej ktoś na nich pisał to widać, ze to wpis kogoś, komu (usunięte przez administratora), jakiegoś (usunięte przez administratora) po prostu więc nie warto nawet na takiego(usunięte przez administratora)marnować słów, szkoda nerwów bo niezadowolonych (usunięte przez administratora) nie brakuje niestety.
    ReviewUserIcon
    Ona

    23.08.2022 18:28

    Pracownik

    Jak to jest możliwe że dział transportu wypłaca największe pieniądze przewoźnikom którzy wywożą 3-4 krotnie mniej towaru od innych. Zgłaszanie tego procederu nic nie daje, niby zwolnili jednego dyrektora ale nowa Pani kierownik nie robi nic. Dalej większość pracuje na znajomków, którzy zarabiają porządną kasę.
    ReviewUserIcon
    Ona

    15.09.2022 16:54

    Pracownik

    Naruszenia trwają już grubych kilka lat odkąd kierownik transportu pozatrudnial swoich znajomków. Sprawdźcie jakie wypłaty od kilku lat dostają przewoźnicy na nierentownych trasach, nie trzeba być przesadnie inteligentnym żeby ogarnąć że jest jakieś nie halo jak gość kilka lat wozi po 10-20 pojemników i zarabia najwięcej na komorze a inni na niego robią. Gdyby nie chore układy już dawno byliby pozwalniani. I nie piszcie ciągle tych formułek o dedykowanej stronie do zgłaszania naruszeń bo to jest kpina z ciężko pracujących ludzi.
    ReviewUserIcon
    Hoho

    16.09.2022 09:32

    Pracownik

    Zgadza się a pracodawca nie reaguje ! Pan od kartonów wali scieme a kierownicy zmian tego nie widzą bo sami sciemniają
    ReviewUserIcon
    Ona

    14.09.2022 07:27

    Pracownik

    Szanowna pani kierowniczka mag.15 odwołać sobie może pani co najwyżej wizytę u dentysty a nie nam wolne. Może pani nas łaskawie poprosić że jak nie mamy planów to możemy przyjść na nadgodziny ale nie obiecuję pani że zostaną zapłacone. A nie wieszać na tablicy rozkaz w wykrzyknikami "Wolne Odwołane!!" Szanujmy się nawzajem. Pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Ehh

    15.09.2022 09:19

    Pracownik

    Farmacol nie szanuje pracowników..
    ReviewUserIcon
    Ehh

    15.09.2022 13:16

    Pracownik

    Kartka z rozkazem już na tablicy nie wisi. Trzeba tu napisać żeby ktoś zaczął szanować pracowników. Ehhhh
    ReviewUserIcon
    ..

    23.02.2022 19:48

    Pracownik

    Pracodawco, farmacol skoro postanowiliście odpowiadać na nasze komentarze i opinie to proszę wytłumaczyć dlaczego rezygnujecie z prwmie frekwencyjnej półrocznej??? Skoro to była forma nagrody dla osób które miały cały czas 100% obecności.. sami sobie pod sobą dołki kopiecie.
    ReviewUserIcon
    Stop

    14.09.2022 05:07

    Były pracownik

    Nie że ,,nie wytrzymują fizycznie". Tylko nie będą (usunięte przez administratora) za minimalną, bo nie są (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Już były pracownik

    14.09.2022 15:12

    Były pracownik

    To co pracownicy dostają to już nawet nie starcza na wodę by uprać ubranie a do tego trzeba jeszcze dodać prąd środki do prania oraz a może przede wszystkim swoją odzież i buty które co dwa miesiące się eksploatują i trzeba wymienić na nowe. Oczywiście buty nie kupi się za 50 zł bo to tylko kontuzji można się nabawić. Do tego nawet nie można zweryfikować ile linijek się zrobiło po danym dniu, a ile błędów tylko trzeba jeszcze prosić po przepracowanym miesiącu, a tak naprawdę człowiek nie wie co robił tydzień temu a spamiętać cały miesiąc. Czy te linijki są wiarygodne???? Na te pytanie niech pozwolą sobie odpowiedzieć osoby które to podliczają, czy są one wiarygodne i zgodne z prawdą? :)
    ReviewUserIcon
    Fakt

    14.09.2022 10:56

    Były pracownik

    na niektórych zmianach pracownicy traktują innych pracowników bez szacunku, chamsko. najbardziej ci co już pracują tak parę lat. Jak człowiek ma się nie chcieć zwolnić w takiej sytuacji, zamiast z chęcią chodzić do pracy to człowiek ma dość...
    ReviewUserIcon
    Zamyślona

    13.09.2022 13:23

    Pracownik

    Ciekawe jak się farmacol nastawia na podwyżki najniższej krajowej od stycznia o prawie 400zl.
    ReviewUserIcon
    Cyrk

    13.09.2022 22:12

    Pracownik

    Tak samo jak do poprzednich podwyzek ;) na nagly zryw umyslowy bym nie liczyla
    ReviewUserIcon
    Ehh

    14.09.2022 10:49

    Pracownik

    Będzie tak jak kiedyś kiedy przyszliśmy z rzepakowej. Z premi przerzuca do podstawy i będzie jako podwyżka. Zapomnij że dostaniesz tu 500zl podwyżki.
    ReviewUserIcon
    Lancelot

    13.09.2022 16:53

    Pracownik

    Dziękuję firmie, że mogę dla niej pracować. Dobre zarobki ogromny rozwój i duża gama szkoleń. Uwielbiam przychodzić do pracy gdzie zawsze mam szacunek i zgraną załogę. Przełożeni to bardzo kompetentni kreatywni i doświadczeni ludzie posiadający ogromną wiedzę i umiejętności. Zawsze pomogą zwykłym pracownikom. Dziękuję za dobrą pracę. Mógłbym klękać i lizać buty jakbym musiał za to.
    ReviewUserIcon
    Xxx

    27.07.2022 23:05

    Były pracownik

    Starych pracowników zwalniają,a zatrudniania młodych którzy góra tydzień wytrzymają.taka taktyka na lato,bo mało zamówień.tak jest co rok.
    ReviewUserIcon
    Były drver

    07.09.2022 10:59

    Były pracownik

    10 tys. to nie, ale ponad połowę z tego to już tak. Netto. By taka prące znaleźć trzeba się niestety uczyć. Praca w Farmacolu wiąże niestety przez 7 dni w tygodniu wykluczając możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji. Kariere w tej korporacji, na kilka tysięcy osób które się przez tą firmę przewinęło, zrobiło niewielu. Reszta po przemieleniu jest wypluwana z poczuciem straconych lat.
    ReviewUserIcon
    Jaaaa

    12.09.2022 23:28

    Były pracownik

    Taki tam tego nie widzą bo prawdę piszesz to uważaj bo cię posądza za pomówienia. Odkąd się zmienił zarząd i poprzyjmowali do transportu ludzi z makaronów czy kurierki to chcą naliczać jak w kurierce, tylko nie mają pojęcia jaką mamy odpowiedzialność , temperatury transportowanego produktu i przeróżne kary. Za to co płacą to niewiem czy w kurierce nie zarobi więcej. Mają wymagania nie adekwentne do zarobków. Brawo dla przewoźników co nie podpisali umow a ban dla(usunięte przez administratora) jest ich garstka co podpisali. Firma pozalsie boze
    ReviewUserIcon
    Kiedyś_pracowałem

    12.09.2022 15:59

    Były pracownik

    Hej, widzę, że nadal same negatywne opinie. Dziwi mnie trochę, że ta firma jeszcze funkcjonuje skoro nic nie działa jak powinno. Pracowałem na ekspedycji, fakt trzeba było często się sprężać, ale nie było aż tak źle. Ale uważam, że zarobki powinny być wyższe. Bo za najniższą krajową to można znaleźć bez problemu pracę o wiele lżejszą. Ale jak ktoś napisał, do puki pracownicy się nie postawią to nic się nie zmieni. Jakby zatrzymać robotę na kilka godzin to by pewnie Ci u góry zaczęli się zastanawiać co jest nie tak :)
    ReviewUserIcon
    Prorok

    09.09.2022 14:26

    Pracownik

    Farmacol jak to jest, oszczędzacie na nas pracownikach, pracujemy za najniższą krajową, nikt tu nie chce prze to pracować a nie oszczędzacie na tym co jest w dzisiejszych czasach najdroższe czyli prądzie.. Jak wychodzimy o 4 do domu to na wszystkich dzialach świeci się światło mimo że tylko ekspedycja pracuje.. Tak gdzie nie ma pracowników powinny być czujki które gaszą światło i zapalają się gdzie ktoś wchodzi na dany dział.
    Company logo
    Grupa Farmacol

    12.09.2022 09:26

    Pracodawca

    Zgłoszenia wszelkich ewentualnych nieprawidłowości przyjmowane są w Grupie Farmacol poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie: https://www.farmacol.com.pl/kim-jestesmy/system-zglaszania-naruszen/
    ReviewUserIcon
    Śmiech

    12.09.2022 10:47

    Pracownik

    Jak można zgłaszać przełożonemu T.K skoro on zabrania wydawania środków czystości to jest karygodne i ośmiesza całą firmę pytałam sprzątaczki to odpowiedziała że ma zakaz wydawania tak że nie róbcie z nas pracowników w balona
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    09.09.2022 08:52

    Były pracownik

    Dzień dobry. Mógłby ktoś mi napisać pod jaki numer dzwonić w sprawie świadectwa pracy? Proszę o odpowiedź bardzo pilne. Dziękuję
    Company logo
    Grupa Farmacol

    12.09.2022 09:06

    Pracodawca

    Prosimy o kontakt pod numer: 32 208 07 06.
    ReviewUserIcon
    Lancelot

    27.08.2022 19:35

    Pracownik

    W całej sieci farmacolu pracownicy są (usunięte przez administratora) w błędy. Stary i stały numer firmy to zmiana iloć sztuk do skompletowania na terminalach. Przez to mamy naliczane niezawinione błędy: za mało wydane lub nadwyżki. W ten oto cwany sposób firma umniejsza nam premie i wypłaty. Problem był zgłaszany do działu IT z rok temu.Wtedy się tłumaczyli,że to niby bład systemu. Ostatnio firma na ten temat napisała bezczelnie na goworku,że problem taki nigdy nie był zgłaszany. Kto tu zatem kłamie?Pracownik firmy,który zgłaszał ten problem czy sama firma? Sądzę,że firma bo ten problem jest im na rękę. W Żernikach brakuje ludzi od naprawy serii,mamy wrzucać nienaprawione leki i wysyłać na kontole. Bardzo często musimy zostawiać nocce nieuzupełnione pojemniki z brakami. Pracownicy stacji wydań po za nielicznymi z I zmiany nie mogą sobie sami naprawić seri. Tracimy na tym sporo lini,ale kogo to obchodzi? Nowych przyjmują na różne działy,ale nie na zatowarowanie.Przypadek?Nie sądzę. To zwykłe,chytre ogrywanie pracowników.(usunięte przez administratora) można dostać. Tak samo firma obiecała wymianę sprzętu,pisała o przetargu,który się odbył i że wkrótce będzie on dostarczany do oddziałów.Kazano kierownikom magazynw zapewniać pracowników o tym. Tymczasem nowego sprzętu nie widać... ps. Nie wiem jak w Katowicach,ale w Wielkopolsce,w Żernikach nikt nie wierzył pokrętnej firmie. Najgorzej,że nikt z tym nic nie robi.Pracownicy powinni naciskać firmę na odkręcenie tego. Zwłołać zebranie,naciskać dział IT.Zebrać podpisy i złożyć do centrali.
    ReviewUserIcon
    Lancelot

    06.09.2022 14:44

    Pracownik

    Właśnie najlepiej jak się nie ma argumentów odpisać oj tam oj tam. Poczekajcie do jesieni wszystko pójdzie w górę, inflacja wystrzeli w kosmos płacą zostanie ta sama i wtedy będziecie wszyscy mogli sobie mówić oj tam oj tam zamiast postawić się i coś zrobić żeby nam było lepiej. Ps poczekajcie może znowu firma da nam bony w propozycji herbatek
    ReviewUserIcon
    Lancelot

    10.09.2022 21:49

    Pracownik

    Lancelocie w kwestii działania to masz rację.Pracownic tylko pomstują między soba,a działań nie widać. Dla jasności ja na (usunięte przez administratora) nie głosowałem,ani na żadną z poprzednio rządzących parti.Żadna nie była warta mojego zaufania i uznania. Zarówno dla rządu jak i pracodawcy człowiek nic nie znaczy.To bardzo denerwujące i przykre. Związki zawodowe dawno się sprzedały.Nie ma kto o nas walczyć. Ludzie w zakładach pracy są albo wygodni i chcą,aby ktoś za nich coś załatwił,albo się czają. Zarząd firmy i logistycy nadaje się do wymiany.Każdy znich jest tylko zainteresowany swoim fotelem i chce się utrzymać przy (usunięte przez administratora).Polityka,zarządzanie i organizacja pracy jest marna,a podejście do pracowników woła o pomstę.
    ReviewUserIcon
    Ekologia

    07.09.2022 19:49

    Pracownik

    Cały świat odchodzi od plastikowych materiałów a farmacol? Wręcz przeciwnie.. papierowe tytki wymieniają ma plastikowe worki których rocznie użyją kilka jak nie kilkanaście milionów. Brawo farmacol.
    ReviewUserIcon
    eM

    09.09.2022 09:17

    Pracownik

    Ta folia z worków podlega recyclingowi, a ze stałym dostępem do papierowych toreb jest teraz gigantyczny problem, bo ich producenci nie mają z czego ich wytwarzać.
    ReviewUserIcon
    Eh

    10.09.2022 10:32

    Pracownik

    Której już się nie da skanować i tylko spowalnia przy skanowaniu.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Grupa Farmacol?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Grupa Farmacol

    Katowice

    https://www.farmacol.com.pl/

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    Blondyna

    08.09.2022 17:08

    Pracownik

    Ludzie ale to jest tylko i wyłącznie wasza wina ze nie płaca itd. Pracy pełno nadgodziny ludzie robią za darmo po co farmacol ma wam płacić nadgodziny jak ludzie zostają za darmo ? Pierwszy raz się z takim czym spotykam żeby ludzie robili za darmo… a potem pretensje ze nie palca , ale po co … jak ludzie i tak zostają robota jest zrobiona farmacol zarabia duże pieniądze a ludzie robią za darmo . Brak słów !!!!!!
    ReviewUserIcon
    Bi@nk@

    09.09.2022 17:00

    Pracownik

    To każdego indywidualna sprawa czy zostaje czy nie, czy jest to płacone czy do wybrania jako wolne. Jak zapłacą super, jak dadzą za to wolny dzień też spoko na odpoczynek. Jeśli komuś taki system nie odpowiada proszę bardzo, droga wolna, może się zwolnić, nikt tu nikogo na siłę nie trzyma. Kto zostaje to jego sprawa. Przestańcie w końcu patrzeć na kogoś a zacznijcie patrzeć na siebie.
    ReviewUserIcon
    Nick

    05.09.2022 18:19

    Inne

    Witam chcę się zapytać ile u was zarobek? Pozdrawiam.
    Company logo
    Grupa Farmacol

    06.09.2022 09:07

    Pracodawca

    Nick, szczegółowe informacje dotyczące wynagrodzenia przedstawiane są podczas rozmów kwalifikacyjnych. Zapraszamy do aplikowania- oferty pracy dostępne są na naszej stronie internetowej w zakładce Kariera.
    ReviewUserIcon
    XYZ

    07.09.2022 14:12

    Były pracownik

    W każdej innej firmie zarobisz o wiele więcej, nie pchaj się do Farmacolu, wyzysk pracownika za grosze i robienie w (usunięte przez administratora) na każdym kroku.
    ReviewUserIcon
    Ehhh

    06.09.2022 13:32

    Pracownik

    I po co ta kartka żeby zapisywać się na wózek? I tak wszystkim nie zrobicie bo już sa dawno wybrane osoby do tego. Dużo osób ma kursy ale nie ma UDT wolę sobie sam na własną rękę zrobić niż się zapisywać jak i tak wiadomo że nie zrobicie.
    ReviewUserIcon
    Nowa

    31.08.2022 01:04

    Pracownik

    Prawda jest taka , że nie ma ani jednej stacji w której można by pracować bez krzywych spojrzeń , tekstów i obgadywania od 21-24 tak jest. Więc ludzie zobaczcie swoje zachwiania. Nowe osoby buntują specjalnie gdzie maja chodzić i później są problemy. Kierowniczka dobrze wszystkim się zajmuje.
    ReviewUserIcon
    OnA

    01.09.2022 16:42

    Pracownik

    Prawda, niestety, ale też miałam styczność z nieuprzejmością ze strony pań z 21 :( Pracowałam tam pomagając, kiedy miały dużo pojemników to widząc mnie na stacji przerywały pracę na stacji obok i przychodziły na moją, dawały mi do zrozumienia żebym sobie poszła po prostu bo dodatkowo zapytały po co tu przyszłam, że one tutaj pracują i czy nie mam roboty na innych stacjach, od tamtej pory po prostu już tam nie chodzę bo było to bardzo niemiłe zachowanie :( Rozumiem, ze każdy chce zarobić, ale to nie oznacza żeby być nieuprzejmym w stosunku do drugiej osoby bo, kiedy te panie idą na inne stacje to my ich nie wyrzucamy, pozwalamy im pracować razem z nami bo na tym to polega żeby praca szła do przodu.
    ReviewUserIcon
    ronia

    01.09.2022 17:55

    Pracownik

    Zgadza się inaczej by szła robota jakby Kierownicy zmian z nocnej zmiany też zainteresowali się co się dzieje w strefach a sami są zainteresowani plotami i siedzą (usunięte przez administratora) a my w strefach potrzebujemy pomocy bo w innych siedzą na telefonach i nic nie robią zamiast zrobić porządek z niektórymi (usunięte przez administratora)i przesłać ich do stref gdzie roboty jest nadmiar to wielkich Kierowników to nie interesuje i tak jest od poniedziałku
    ReviewUserIcon
    Fifi

    27.08.2022 20:49

    Pracownik

    Ja to mam takie pytanie ogólne bo trochę mnie to zastanawia. Otóż, czy strefa 21 na nocnej zmianie jest jakąś strefą gdzie pracują te same panie całą noc i nie można iść tam pomóc im? Dlaczego kiedy nas tam wysyłają do pracy to witają nas grymasy na ustach i niemiłe komentarze, których nie chcę tu nawet przytaczać..... dlaczego, kiedy chodzimy na strefy od 22 do 24 nikt nas nie wyrzuca a idąc na 21 jesteśmy traktowani jak intruzi? Czy to jakaś zamknięta strefa dla nas?
    Company logo
    Grupa Farmacol

    01.09.2022 09:08

    Pracodawca

    Zachęcamy zatem do bezpośredniego kontaktu poprzez System Zgłaszania Naruszeń: https://www.farmacol.com.pl/kim-jestesmy/system-zglaszania-naruszen/
    Company logo
    Grupa Farmacol

    01.09.2022 09:14

    Pracodawca

    Dziękujemy za zgłoszenie. Temat jest nam znany i poddawany analizie.
    ReviewUserIcon
    Nowa

    31.08.2022 01:01

    Pracownik

    @Tania @wow Wiem o której nowej osobie mowa , ta dziewczyna mi też sporo nie ładnych tekstów mówiła obrażając inne kobiety i to nie na 21 … Najlepszym rozwiązaniem jest porozmawianie z nią i wyjaśnienie bo bez przesady.
    ReviewUserIcon
    Zwykła pracownica

    25.08.2022 11:31

    Pracownik

    Bardzo fajna firma. Dobra wypłata lekka praca i możliwości szybkiego awansu. Lubię tu pracować i bardzo zgrany pomocny zespół
    ReviewUserIcon
    anonim

    27.08.2022 08:15

    Pracownik

    Potwierdzam. Najlepsza praca w której pracowałem. Po niecałym roku awans.
    ReviewUserIcon
    Robotnica

    30.08.2022 13:23

    Pracownik

    Ja dla tej pracy mogłabym skoczyć na główkę z 10pientra wieżowca.
    ReviewUserIcon
    Poki

    26.08.2022 13:21

    Pracownik

    Brakuje ludzi na kontroli nie na taśmie. Dlaczego nie uczą nowych zaraz na kontrolę
    ReviewUserIcon
    Sceptyczna

    26.08.2022 20:49

    Pracownik

    Wiesz czemu? Bo jest tłumaczenie "ale mówi robią błędy na kontroli" a kogo to obchodzi? Na taśmie robią większe straty , rozerwane opakowania z igłami, rozerwane zgrzewki z nutridrinkami, rozerwane calciumy, brak ulotek do leków, które wydaje się z ulotkami i tak dalej, więc robią ogromne straty na dole plus to, że nie dają sobie rady przy dużej ilości roboty, są zbyt wolni, leniwi, pyskaci i robią łaskę, że posprzątają, po prostu tragedia, na kontroli brakuje ludzi to tam niech się uczą a co z tego, że błędy robią? Na błędach człowiek uczy się, to może niech będą dokładniej szkoleni? A nie na byle jak bo jak to mówią "po co szkolić dokładniej skoro za chwilę zwolnią się".
    ReviewUserIcon
    gina

    27.08.2022 20:45

    Pracownik

    Dobre pytanie, dające do myślenia. Pchają nowych na taśmę gdzie powiedzmy to otwarcie nie ma już miejsca bo tak jest. Potem musimy chodzić od stacji do stacji i szukać sobie miejsca żeby zrobić choć parę pojemników, jest niesamowity ścisk na taśmie, za dużo ludzi tam teraz pracuje, ale to, ze na kontroli brakuje ludzi to nikt nie pomyśli właśnie i tutaj jedna osoba bardzo trafnie napisała, że nowych na kontrole nie wysyłają na stałe bo co? Bo robią tam błędy, śmiech na sali. A na taśmie nie robią tak? Plus tak, jak ktoś pisał, nie umieją czytać skanerów gdzie pisze jak byk jak wydawać dane leki, czy całe opakowania, czy sztukowo, czy z gratisem, rozrywają i niszczą leki. Dajcie ich na kontrolę bo na taśmę się nie nadają, zasypują ich pojemniki tak, że my musimy latać im pomagać zostawiając swoje stacje a potem wracamy i mamy stacje zasypane, jaka w tym logika? Brakuje na kontroli to zatrudniajcie bezpośrednio na kontrolę, a to, ze błędy robią trudno, każdy z nas tak zaczynał, z czasem nauczą się.
    ReviewUserIcon
    Marzena

    06.08.2022 21:12

    Kandydat

    Czy Regionalny Konsultant Sprzedaży to stanowisko na które warto aplikować w Farmacolu ? cze jest duża rotacja ? czy umowa o pracę ? czy działalność ? na jakie zarobki można liczyć od - do ? czy dają autko służbowe (jakie?) czy trzeba mieć swoje ? Widziałam że na Wrocław szukacie . Prosze o info osoby które mają wiedze na ten temat . z góry dziękuje Marzena
    ReviewUserIcon
    nn

    25.08.2022 21:25

    Były pracownik

    Daj sobie spokój z tą firmą
    ReviewUserIcon
    Angelika

    25.08.2022 13:32

    Pracownik

    Odwołajcie wszystkim wolne do końca miesiąca, jest koniec okresu rozliczeniowego kto ma to wszystko wyrobić na czas jak brakuje ludzi? Przecież skaczemy z sekcji na sekcje, z taśmy na kontrolę, z kontroli na taśmę i tak w kółko. A wy wydajecie wolne za niedzielę zamiast powiedzieć ludzia kto może niech przyjdzie...
    ReviewUserIcon
    Ćwikła

    08.08.2022 09:56

    Pracownik

    Widzę że tutaj skrupulatnie usuwany jest mój post z pytaniem do fcl odnośnie pracy w dni czerwone Witam ludziska chodzi tutaj o pracę w dni czerwone niedzielę oraz święta. Nie zależnie od godzin przepracowanych może być godzina lub sześć należy się dzień wolny. Kierownictwo narzuca odrabianie łamiąc tym samym prawo pracy. Pracowałem w kilku firmach i tylko tutaj tego nie stosują
    ReviewUserIcon
    Eh

    08.08.2022 19:44

    Pracownik

    No niestety tyka jest farmacol, trzeba odrabiać..
    Company logo
    Grupa Farmacol

    24.08.2022 09:24

    Pracodawca

    Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z działem HR lub o wiadomość mailową na adres: [email protected]. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania.
    ReviewUserIcon
    Łuki

    06.08.2022 20:24

    Pracownik

    W zimę ogrzewanie wzrośnie minimum o 40%, ceny czynszów, najmu mieszkań wzrosły kilkadziesiąt %, jedzenie wszystko zdrożało o kolejne kilkanaście procent a niektóre produkty o kilkadziesiąt. Równocześnie leki też zdrożały. A wypłaty? Jak były tak są 3010zl brutto to jest aż śmieszne. Przecież zaniedlugo to będzie trzeba chyba puszki z ulicy zbierać żeby dorobić..
    Company logo
    Grupa Farmacol

    12.08.2022 09:04

    Pracodawca

    Owszem, niektóre z działów pracują w systemie zmianowym.
    ReviewUserIcon
    Ozda

    23.08.2022 20:23

    Pracownik

    Na zimę węgla nie kupisz bo drogi i trzeba zamawiać przez internet KGHM a najlepiej kupić węgiel w aptece żeby się nie (usunięte przez administratora) z zimna
    ReviewUserIcon
    Wkurzona ONA

    30.07.2022 16:41

    Pracownik

    Do Grupy Farmacol bo już nie wiemy gdzie to zgłaszać, możecie na każdym regale porozwieszać kartki dla nowych gdzie drukowanymi, wytłuszczonymi literami z wykrzyknikami napisane będzie; "LEKI ODKLADAMY NA SWOJĄ LOKALIZACJĘ!!!!!" bo to ile czasu na zmianie tracimy na szukanie leków do brakujących pojemników jest żenujące!!! Jakby to jeszcze były nie wiem jedna, dwie sztuki okay, ale kurde ponad 20 czy 50 sztuk leku widnieje na skanerze a na lokalizacji brak leku, na zapasie brak leku i chodzimy i szukamy tracąc mnóstwo czasu i nerwów po czym okazuje się że jakiś nowy matoł bo już nie mamy słów do nich odłożył sobie karton gdzieś bliżej na regał żeby nie musieć latać na koniec regału, lenistwo poziom HARD!!!!! I oczywiście na nockach przy sprzątaniu nie okładają tych leków na swoje lokalizacje bo u nich sprzątanie polega na wsunięciu kartonu w regał, nieważne czy karton z lekami jest na swojej lokalizacji, nieważne czy jest to karton z dynamiki wsadzony w regał, nieważne czy jest to w ogóle pusty karton, po co posprzątać porządnie jak można na byle jak wsunąć karton i udawać, że posprzątało się. Skoro nowi to takie (usunięte przez administratora)to proponuję na szkoleniu pokazywać im KROK PO KROKU jak się sprząta w regałach i pokazać na skanerze kombinację SZARY i TAB, zeskanować kod kreskowy leku, potwierdzić P1, aby sprawdzić lokalizację leku i ODŁOŻYĆ GO NA SWOJE MIEJSCE!!!!! Skoro zachowują się jak (usunięte przez administratora)to będą traktowani jak (usunięte przez administratora)
    Company logo
    Grupa Farmacol

    22.08.2022 09:24

    Pracodawca

    Przypominamy, iż toalety są integralną częścią magazynu i mają do nich dostęp tylko i wyłącznie pracownicy. Wszyscy jesteśmy odpowiedzialni za utrzymanie porządku przy swoim stanowisku pracy jak i po za nim.
    ReviewUserIcon
    Ona

    23.08.2022 18:23

    Pracownik

    Niektóre zgłoszenia nie są rozpatrywane chociażby odnośnie działu transportu i jak jakie tam się dzieją
    ReviewUserIcon
    Andrzej

    20.08.2022 08:47

    Pracownik

    Witam. Dlaczego mając pojedyncze godziny na plusie możemy dostać za nie dzien wolnego. Natomiast majac pojedyncze godziny na minusie musimy odpracowac pojedynczo. W sensie majac 8 godzin na minusie nie mozemy odpracować to niedzielą tylko musimy pojedynczo. Czemu nie dziala to w dwie strony
    ReviewUserIcon
    mua

    22.08.2022 20:03

    Pracownik

    Wolne za niedzielę wg kodeksy pracy trzeba wydać w ciągu 6 dni przed lub po przepracowaniu danej niedzieli. Czyli nie będzie się zgadzać ilość dni wolnych/pracujących. Jedyny sposób to odrobić w sobotę ale to trzeba uderzyć do sekcyjnych i jest się wtedy stratnym za premie bo w soboty zazwyczaj jest praca bez taśmy o ile idzie jakąś sobota
    ReviewUserIcon
    Ona

    23.08.2022 13:28

    Pracownik

    Jak ja mam na plusie godziny które wyrobiłem pracując 6 dni z rzędu w lipcu, więc dawno minęło 6 dni i co? I nic. Nie jest tak jak mówisz mają czas żeby wydać do końca okresu rozliczeniowego.
    ReviewUserIcon
    anonim

    19.08.2022 11:47

    Pracownik

    Taka ogromną firma a nawet nie ma podajnika na wodę trzeba nosić ze sobą..
    ReviewUserIcon
    Przewoźnik

    17.08.2022 23:26

    Pracownik

    Czy Farmacol w końcu coś zrobi z wynagrodzeniami przewoźników? W kwietniu żeby zamknąć usta przewoźnikom po strajku w Poznaniu rozesłano komunikaty jak to trwają prace nad nowym systemem wynagrodzeń itd. Spotkania i wstępne kalkulacje miały zostać przedstawione w maju a start nowego systemu wynagrodzeń miał wystartować 1 lipca. Mamy drugą połowę Sierpnia i w temacie cisza! Zero informacji wszystko to było uciszenie przewoźników. Jak długo mamy jeszcze jeździć za takie stawki?!
    ReviewUserIcon
    były driver

    18.08.2022 21:33

    Pracownik

    Co wy tam jeszcze robicie? Jest tyle atrakcyjnych ofert dla kierowców.
    ReviewUserIcon
    Alamakota

    19.08.2022 06:25

    Były pracownik

    Wegetuja i dalej wpedzaja sie w coraz wieksze dlugi. To chyba taki hardcorowy czelendz kto pierwszy sie zlamie ten ...
    ReviewUserIcon
    Tańcząca z pojemnikami

    24.07.2022 13:28

    Pracownik

    Cyrk nad cyrkami. Zamiast inwestować w starych pracowników np w nowsze terminale w których prawie większość ma niedziałające przyciski P1 i P2 (które są używane przy kazdej pozycji). Niech nowi uczą się na starych terminalach a po okresie próbnym niech już dostają nowsze. Co chwilę aktualizujecie system a to nie o system chodzi a o sprzęt. Nowi pracownicy niszczą terminale używając do nich albo włączonego długopisa albo co grosza ostrza nożyka po czym się zwalniają a my musimy się meczyć na uszkodzonych skanerach. Do tego jeszcze kwestia szkolenia nowych... Nie wiem czy kto ich szkoli ale zrobione to jest nieudolnie... Multum nowych na nockach, nie wiedzą jak się wbija serie, nie wiedzą jak się sprząta, kartony zostawione pod schodami albo puste zostawione na regale, tam samo z folią której nie potrafią pozbierać i wyrzucić. Stoją na jednej stacji, blokują nam pracę... Ile to jeszcze potrwa? Na nocce idzie dostać z nimi szału. Wiem że każdy się uczy ale to co teraz się przyjęło to dramat. Spod psychiatryka ich bierzecie? Dwie lewe ręce a za godzinę zrobią więcej niż my o umowę o pracę.
    ReviewUserIcon
    SuZZi

    28.07.2022 15:36

    Pracownik

    U was na nockach też jest taka tragedia z nowymi? A myślałam, że tylko u nas na ranki i popołudniówki jest taka masakra z nimi, ale jak tak czytam Twój wpis to widzę, ze u Was jest dokładnie to samo co u nas. Folie w kartonach, po parę sztuk leku dużym w kartonie, gdzie oczywiście najwięcej króluje folii, pustych zgrzewek bo przecież tak ciężko wyrzucić to do worków, które wiszą przy każdym regale. A to, ze leki leżą na różnych lokalizacjach u nas też funkcjonuje i to po kilka leków na regale, często kartony z dynamiki zdejmują i wkładają w regał, a potem koordynatorzy tracą czas na szukanie leków, które leżą na innych lokalizacjach, często po prostu już usuwają jak nie znajdą a potem okazuje się, że jakiś nowy położył sobie leki zupełnie gdzie indziej, ja boję się pomyśleć co to będzie na inwentaryzacji, skoro nowi już teraz robią taki bajzel z lekami, współczuję nocnej zmianie, która potem na koniec musi to wszystko sprzątać i zgaduję, że krew ich zalew2a przy sprzątaniu. Nowi nie potrafią samodzielnie myśleć nawet, jak widzą, że nie ma jakiegoś leku odwracają pojemnik bokiem a okazuje się, że lek jest tylko albo trochę przesunięty dalej albo często nie chce im się sięgać na dynamice po karton, który jest oddalony, żenada po prostu. Często na zmianie tracimy swój czas na pokazywanie im i tłumaczenie czegoś po raz któryś z kolei. Ja rozumiem, ze można zapomnieć po pierwszym razie czegoś, ale pytając o to samo po raz szósty to już człowiekowi ciśnienie rośnie, bo albo mają tak krótką pamięć, albo nie chce im się zapamiętać czegoś po prostu, my naprawdę mamy sporo swojej roboty a prowadzenie nowych za rączkę jak to tutaj ktoś trafnie określił nie jest naszym obowiązkiem bo nie za to nam płacą, poza tym patrząc na ich tempo pracy wnioskuję, że długo nie utrzymają się w tej pracy.
    ReviewUserIcon
    Ex

    04.08.2022 04:44

    Były pracownik

    Tragedia z nowymi? Przecież Wam ciągle coś nie pasowało. 3-4 lata temu była dokładnie ta sama gadka. Nowi to, nowi tamto. Nowi z przed 4 lat ( na których narzekaliście że nie ogarnieci) już dawno ogarnęli sobie pracę na poziomie. Nie tracą czasu na k&$-i dołek gdzie jeden na drugiego nadaje. Dawajcie się wyciskać jak cytryny i życzę "Wam" kolejnych awansów na liście najbogatszych...milionerzy z ekspedycji. Heh.
    ReviewUserIcon
    Stop dyskryminacji.

    25.07.2022 19:32

    Pracownik

    Co to za dyskryminacja w firmie?.. Polacy w swoim własnym kraju są dyskryminowani... Chodzi o sytuację na ekspedycji. Rozmawiałem z kierownikiem że nie bardzo mi pasują nocki a on że muszę bo nie ma ludzi. Ale jakoś Ukraince nie muszą robić nocek? Oni są lepsi? Mają od lekarza zaświadczenia że nie muszą chodzić na noc? Coś wątpię bo to młode chłopaki. 2 Ukraińców wg nie robi nocek a my Polaki mamy robić 3 zmiany w tym nocki prawie co tydzień bo kierownik nie ma kogo dać a Ukraince się cieszą bo są w domu o 20 i nie muszą robić na noc. Jawna dyskryminacja...
    ReviewUserIcon
    lola

    29.07.2022 05:05

    Pracownik

    Zgadza się i tu w Farmacolu się potwierdza nie dosć że rzad nas (usunięte przez administratora) i Ukraincy mają lepsze warunki i zarobki to jeszcze my za nich musimy nadrabiać Dlaczego oni nie mogą pracować na nocki? to jest dyskryminacja nas Polaków i pracowników Szanowny zarządzie obudzcie się i nas pracowników szanujcie bo tak dalej być nie może
    Company logo
    Grupa Farmacol

    29.07.2022 09:08

    Pracodawca

    Od naszych wszystkich pracowników zawsze oczekujemy zachowań zgodnych z przyjętymi normami społecznymi oraz wymagamy przestrzegania obowiązujących przepisów prawa. Wpis, do którego się odnosimy – jednoznacznie sugerujący stosowanie w naszej Grupie zachowań o charakterze dyskryminacyjnym jest absolutnie niedopuszczalny i nieakceptowalny. Tego rodzaju działania nigdy nie miały miejsca w naszej firmie. Zdecydowanie zatem podkreślamy – jeśli wpisy o podobnym charakterze będą się powtarzać, podejmiemy odpowiednie kroki tak dyscyplinarne, jak i prawne wobec ich autorów.
    ReviewUserIcon
    ...

    27.07.2022 19:34

    Pracownik

    Przez dwa miesiące było dobrze, jakoś namowiliscie kierowników sekcje do robienie grafików na kilka tygodni aż wróciło to co ludzie pisali niżej. 3 dni przed kolejnym tygodnie pracy jest wieszany grafik. Przez dwa miesiące się dało zrobić na 2/3 tygodnie a teraz znowu się nie da?..
    Company logo
    Grupa Farmacol

    28.07.2022 09:15

    Pracodawca

    Zwrócimy uwagę na tę kwestię, dziękujemy za informację. Jednocześnie przypominamy, że oficjalną drogą zgłoszenia tego typu nieprawidłowości jest: https://www.farmacol.com.pl/kim-jestesmy/system-zglaszania-naruszen/ (wpis może być anonimowy)
    ReviewUserIcon
    Ehhh

    17.07.2022 10:06

    Pracownik

    Farmacol czy to jest uczciwe że będąc na 2 tygodniowym urlopie zabraliscie mi całą premie?! Przecież przez 2 tygodnie ciężko pracowałem więc powinienem dostać połowę premi za dwa tygodnie pracy +dodatek urlopowy. Tak nas robicie na kasie że masakra... Jedyna taka forma w Polsce... I wy się zastanawiacie dlaczego nie macie ludzi do pracy.
    ReviewUserIcon
    JF 100 %

    22.07.2022 21:02

    Były pracownik

    Farmacol na liscie najlepszych polskich pracodawców 2021. Forbes. Hahaha. Dobre.
    ReviewUserIcon
    Trochę rozumu się przyda

    23.07.2022 17:01

    Pracownik

    Chodzi o to że ludzie w farmacolu nie potrafią liczyć jak można odjąć więcej niż 50% premi skoro się było dwa tygodnie w pracy? Dalej nie wiecie o co tu ludzia chodzi?????

    Zostaw merytoryczną opinię o Grupa Farmacol

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.