Grupa Farmacol

2.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Grupa Farmacol

Wypłata
Pracownik
 Pytanie

Kiedy będzie wypłata?

&$@
Pracownik
@Wypłata

Przecież już dawno jest

Wk...ny
Pracownik
@Wypłata

Jeśli chodzi o transport to pewnie jest kolejna forma(usunięte przez administratora)żeby podpisać tego (usunięte przez administratora) którego nazywają umową by móc jeszcze bardziej (usunięte przez administratora)przewoźników Za zeszły rok nie dostaliśmy uczciwych korekt na paliwo które podrożało, ani na to co podrożał zus, ani na nowy podatek który wszedł pod nazwą składka zdrowotna, ani na inflację Co więcej dzięki wglądowi w te nowe pseudo umowy wyszło na jaw że przewoźnicy jeżdżący po miastach dodatkowo(usunięte przez administratora) są na ilościach spalonego paliwa bo mają zwrot za spalanie tyle samo co przewoźnicy z tras czyli 10l/100km gdzie wiadomo że busy kotłują im go dużo więcej bo pomiędzy 13 a nawet 16 i przynajmniej wiadomo dlaczego zawsze najwięcej narzekali W tym roku znów podrożał zus, wszelkie ceny wystrzeliły w kosmos od minimum 30 do 300% i też nic a nawet dodatkowo znów nas (usunięte przez administratora)na dopłatach do paliw Chyba czas przyspieszyć "negocjacje" i już składać hmmm chciałoby się napisać podziękowania ale nie ma za co dziękować

były kandydat na przewoźnika
Kandydat
 Pytanie

Po tym co tu przeczytałem i usłyszałem bezpośrednio od przewoźników raczej jestem już byłym kandydatem na nowego przewoźnika Ale i tak chciałbym sprawdzić pewne informacje Czy to prawda że farmacol zmusza przewoźników do fałszowania dat na wystawianych fakturach? Czytałem umowę której co oczywiste nie podpisałem bo to jakieś połączenie przekrętu z wielką niewiadomą bo człowiek cały miesiąc haruje i nie wie ile na koniec zarobi - to prawda że prawie wszyscy ją podpisali i są z niej tacy zadowoleni bo zarabiają na niej po kilka tysięcy więcej niż poprzednio? Bo po pierwsze jeśli firma chciała płacić więcej to po co były nowe umowy jeśli prościej było podnieść stawki w starych? To mocno podejrzane Poza tym co innego mówili mi przewoźnicy których złapałem i wypytałem Z jednej strony mogą mówić prawdę ale z drugiej co tam jeszcze robią Z kolei gdyby firma mówiła prawdę to nie szukałaby nowych przewoźników w całym kraju bo starzy jeśli tak dobrze zarabiają by nie odchodzili I tu i tu jedno przeczy drugiemu a to drugie trzeciemu

2
Nowy 05
Pracownik
@były kandydat na przewoźnika

Jak nie wierzysz przewoźnikom to życzę powodzenia w tej formie ale kierowcy odchodzą tylko po woli bo muszą znaleźć nową spkojniejszą pracę a nie ładować się z deszczu pod rynę

1
nick
Pracownik
@były kandydat na przewoźnika

Większość z tego jest prawdą Przewoźnicy od lat można powiedzieć że fałszują wystawiane przez siebie faktury poprzez ich antydatowanie Kiedyś za czasów (usunięte przez administratora). a bardziej pana (usunięte przez administratora)bywało to bardzo rzadko ale teraz pod rządami nowego duetu (usunięte przez administratora) jest to wręcz standardem A to dlatego że jak już wiesz dopiero na koniec miesiąca powinieneś się dowiedzieć jaką masz wystawić fakturę a teraz dowiadujesz się o tym na początku następnego a jako datę wystawienia faktury wpisuje się ostatni dzień miesiąca poprzedniego to wystawiane faktury są antydatowane czyli fałszowane - jak zwał tak zwał I chyba w zależności od tego w którym miesiącu firma ujmuje to w kosztach może to chyba być uznane jako zaniżenie należnych podatków - nie wiem jak jest teraz Poza tym przewoźnicy dodatkowo poświadczają nieprawdę w podpisywanych przez siebie zgodach na dopłaty do wypłat bo podpisują je około dwa miesiące po datach jakie są w nich wpisane oraz po dopłatach których one dotyczą Z większymi zarobkami na nowych umowach też bzdura bo teraz gdy jest masa towaru ci co podpisali ledwo wychodzą na plus i już wiedzą że w okresie letnim zostaną z rękoma w nocnikach bo będą harować praktycznie za darmo wiec chodzą nabuzowani jakby stado os ich pożądliło - i dobrze: chciwy traci dwa razy

Zamęczony
Pracownik
@Nowy 05

Znalezienie nowej spokojniejszej pracy i na dodatek lepiej płatnej w porównaniu z tym mordorem to najmniejszy problem Ale dobrze byłoby na odchodne nauczyć choćby minimum kultury i szacunku do oddanego pracownika więc szkoda że odchodzą po woli a nie chcą jakoś dotrwać do końca maja i w jak największej grupie złożyć wypowiedzenia po czym z uśmiechem odhaczyć czerwiec po czym w końcu zrobić sobie dwumiesięczne zasłużone zaległa wakacje i dopiero po nich iść do normalnej pracy Chłopy spróbujmy na odchodne się zgrać i odejść w kupie z głośnym przytupem Wiem że ciężko a tym bardziej po naszych najnowszych wypłatach ale wystarczy sobie wyobrazić ten uśmiech na twarzach dziesiątek przewoźników i (usunięte przez administratora)by jakoś dograć to do końca Warto i należy im się

1
Alosza
Pracownik
@były kandydat na przewoźnika

Na nowych umowach przewoźnicy tak świetnie zarabiają że ponoć niedawno dyspozytor transportu z Białegostoku napisał do Katowic podanie o podwyżkę dla nich po półtora koła na łeb żeby jakoś wiązali koniec z końcem Efekt tego jest taki że tych kilku podwyżki nie ma a i od początku tego miesiąca dyspozytora transportu też już tam nie ma bo się zwolnił i teraz Białystok jest całkiem bez dyspozytora a i niedługo bez..... O zarobkach świadczy też i to że od chyba listopada zeszłego roku miasto u nich pęka w szwach bo ostatecznie odszedł jeden z nich choć nowego przewoźnika szukali na jego miejsce już od marca i dawali ponoć na start tysiaka więcej a i tak nikt nie chciał za te pieniądze wozić jego trasy więc kilka dni przed końcem jego wypowiedzenia rozbili ją na kilku pozostałych I takie to są świetne zarobki że kandydaci tylko pukają się w głowy a stary przewoźnik mówi dość Ten przejął trasę po ojcu i licząc ciągiem robili tam ponoć ponad 30 lat Więc chyba o czymś to świadczy Taka to kasa i taki szacunek dla pracowników Ale karma wraca i...

DOŚĆ
Pracownik
 Pytanie
@były kandydat na przewoźnika

A jak sądzisz dlaczego firma szuka nowych przewoźników w całym kraju? Przecież dotychczasowi nie odchodziliby gdyby tak świetnie zarabiali Firma szuka nowych na siłę bo nowi dyrektorzy wcisnęli jej kity że jeszcze bardziej(usunięte przez administratora) przewoźników nowymi umowami ale nic z tego nie wychodzi bo mało kto je podpisał a tym co to zrobili ponoć do wypłat dopisują coś z sufitu by nie krzyczeli że zarabiają mniej niż wcześniej Masz też link do ogłoszenia po którym możesz się domyśleć o co kaman bo sądząc po lodówce na pace to już były jeden z naszych: https://www.olx.pl/d/oferta/renault-master-winda-izoterma-chlodnia-grzanie-leki-zmapowany-CID5-IDRj1Sk.html?bs=olx_pro_listing

eM
Pracownik
@nick

Zastanawiam się jakim cudem jesteście w stanie ogarnąć prowadzenie własnej działalności gospodarczej, skoro wystawienie faktury po realizacji usługi jest dla was fałszerstwem. Ogarnijcie się ludzie, bo się publicznie ośmieszacie.

nikt
Pracownik
 Pytanie
@eM

Kłania się czytanie ze zrozumieniem Nie chodzi o to że faktury są wystawiane po wykonanej usłudze bo jest to niemalże standardem tylko o to że są na nich daty ich wystawienia niezgodne że rzeczywistością - są antydatowane i jest to przestępstwo Na dodatek bardzo łatwe do sprawdzenia podczas kontroli choćby poprzez sprawdzenie dat przesyłania maili z wyliczeniami oraz odbioru na podstawie nich powystawianych faktur Tak samo jest ze zgodami na dopłaty do wynagrodzeń które są podpisywane dwa miesiące po ich wystawieniu zamiast robić to na bieżąco Nowy duecik dyrektorski puści tą firmę z torbami Transport zaraz padnie, reklamacje leżą i kwiczą a to dopiero początek kuli śnieżnej Ale w sumie dobrze Jeszcze mało było kasy? To teraz będzie jeszcze weselej

Nick
Pracownik

Wynagrodzenie większe 200 zł niż minimalna krajowa.

Ona
Pracownik
 Pytanie

Notorycznie łamiecie prawo, to wam najlepiej wychodzi. Jakim prawem odwołujecie sobotę dwa dni przed pójściem do pracy?! Nie macie do tego prawa żeby w takim krótkim terminie zmieniać grafik.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Spróbuj przez agencję oni po 3 miesiącach dają to pod zakład na zlecenie a po miesiącu umowę o pracę -mialam przez agencję tamtego nie przyjęłam ale miałam taką propozycję na szkoleniu to samo mówią

Pytania

Doświadczenie np na kasie można podać ,kompletowanie ,pakowanie takie tam proste prace

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Ona
Pracownik

Co za mistrzów zatrudnili w tym transporcie, że wymyślili że czas pociąć wynagrodzenia przewoźników, bo paliwo" potaniało" do 7 złotych a inflacja zbliża się do 20. Niech się spodziewają zwolnień i zakłóceń w dostawach bo tu już przesadzili. Sprawni inaczej intelektualnie derektory.

stary kierowca
Pracownik
@Ona

Cała prawda Zarabia się mniej niż 10 lat temu

Lawenda
Pracownik
 Pytanie

Szanowny pracodawco, to co zrobiliście w niedzielę 5 marca na oddziale w Katowicach pracownikom na umowie o pracę, to naprawdę świństwo, bo inaczej tego nazwać nie można. Po co w ogóle nas ściągaliście, skoro było tylu ludzi ze zleceniówki? Niektórzy nie mogą zająć się dziećmi, bo pracodawca ściąga ich w weekend do pracy, której NIE MA. Praca na taśmie skończyła się po 8! Na kontroli, automatach i ekspedycji niewiele później. Czy wy jesteście niepoważni? Potem musimy albo siedzieć i sprzątać (czyli nie mieć żadnej wydajności) albo odrabiać po kilka godzin i to jeszcze zostawać codziennie dłużej, bo nie ma zgody na odrabianie w swoim dniu wolnym... Farmacol chyba celowo przyjął taką strategię, aby wymuszać na pracownikach nadgodziny. Wystarczyłoby w sobotę odwołać parę osób i nie byłoby problemu, tymczasem pokazaliście, nie pierwszy raz zresztą, że nie macie żadnego szacunku do swoich pracowników. Kolejna sprawa to grafiki... miały być na miesiąc do przodu, a jak jest, to każdy wie. Jakoś jak była kontrola PIPu to wszystkie grafiki na cały miesiąc ładnie wisiały... na pokaz, bo po kontroli wszystko wróciło do tego co było. Może trzeba kolejną kontrolę wezwać? Bo chyba inaczej człowiek się nie dowie jak będzie pracować i nic nie może sobie zaplanować...

Grafik
Pracownik
 Pytanie
@Lawenda

O którym dziale piszesz, że nie ma miesięcznych grafików? U nas na przykład grafik na cały marzec już wisi od kilku dni a co do niedzieli absolutna racja. Bez sensu umowy o pracę przychodzą na trzy godziny albo dwie roboty. A co jeśli nie ma się nadgdzin żeby wyjść wcześniej? Mamy sprzątać? A jaka z tego wydajność jest liczona że tak zapytam? Automaty załadowane pięknie po samą górę więc też nie ma co robić..... swoją drogą po co sprzątać skoro na następny dzień znowu będzie ten sam bajzel, puste kartony w regałach i leki porozwalane po kilku lokalizacjach, to syzyfowa praca tylko...każda zmiana miała po sobie sprzątać, koordynatorzy z ranka i popołudnia mieli to egzekwować. Ile ta zasada działała? Tydzień? I znowu jest ten sam bajzel, znowu nocka to te (usunięte przez administratora)które muszą sprzątać po wszystkich ten bałagan!!!!!

Kwiatek
Pracownik
@Lawenda

I brawo z grubej rury na nich. Trzeba zgłosić do PIP to znowu przez dwa miesiące będzie grafik na miesiąc, akurat się dowiemy jak pracujemy na majówkę wcześniej a nie 4 dni przed...

Ehh
Pracownik
@Grafik

Ekspedycja ma na przykadl jeszcze tylko na przyszły tydzień .

Prawo pracy
Pracownik
 Pytanie
@Lawenda

Przecież w takiej sytuacji nie musicie odrabiać nawet minuty. W niedzielę przychodzicie na godzinę a macie zaliczone 8h co wy się tak dajecie? Poczytajcie przepisy, wszystko jest czarno na białym. Ja nie raz wychodzę godziny/dwie wcześniej bo nie ma pracy a nic nie odrabiam. Wpisuje 8h i mam umowę o pracę. A niech tylko mi każą odrobić to zgadzał do pipu.

Ona
Pracownik
 Pytanie

Jak długo jeszcze będą oplatały dział transportu (usunięte przez administratora) byłego dyrektora (usunięte przez administratora)? Jak długo jeszcze nie będzie ważna rentowność tras tylko znajomości. Ile jeszcze lat przewoźnicy w biurach będą wypracowywała zyski na utrzymanie kolesi. Czy ktoś wreszcie zrobi przegląd tras w biurach i posprząta po poprzednim kierownictwie, czy dalej dział transportu będzie toczyć (usunięte przez administratora) i kolesiostwo? Jak długo jeszcze?

Ona
Pracownik
 Pytanie
@Ona

Do większości z nas po odejściu jakiejś apteki straszą czy straszyli obniżką wynagrodzenia, a tym czasem goście od kilku lat wożą po kilkanaście pojemników dziennie i zarabiają najwięcej. Stać ich na ciągłe zmiany aut i kierowcę do pracy. Przypadek? Farmacolu nie sądzę.

Jan
Pracownik
@Ona

Ale za to jak punkty dochodzą i są na drodze przejazdu to wtedy jest cicho sza bo mieszczą się w kilometrach zapisanych w umowach a jak nie to udają (usunięte przez administratora) że nie wiedzą na czym polega tak zwana stawka kilometrowa zapisana w umowie i jedynie dopisują te dodatkowe nadliczbowe kilometry bez automatycznego podwyższenia stawek Jak grabie działają tylko w jedną stronę I ten (usunięte przez administratora)że nie dadzą podwyżek do starych umów ale na nowych tak i zarobisz miliony jak je podpiszesz Buaaahhaaaaaaa W niektórych przypadkach to nawet nie chcą pokazać przewoźnikom symulacji pomimo że i tak są tam cyfry pobrane z sufitu Ale to nie mój problem tylko tych zachłannych ćwierćynyetygentufff co je popodpisywali a wiosną a w szczególności latem będzie wycieeeeee Ale dobrze: będzie wycie i znakomicie

Przewoźnik
Pracownik
@Ona

Rentowność tras to podstawa obecne kierownictwo nie wie nawet jakie obroty są na trasach nie potrafi tego zrobić .Zarząd nie wie że niektórym przewoźnikom płaci się za darmo a dyspozytorzy śmieją się z tego

On
Pracownik
 Pytanie
@Przewoźnik

I tutaj kompletnie nie masz racji bo nie ma najmniejszego znaczenia jaka jest wartość wywożonego towaru na danej trasie tylko wiele innych czynników jak jej długość, ilość punktów, a nawet jak się je zdaje, a najważniejszym czynnikiem jest ilość objętościowa oraz waga wywożonego towaru czego góra też nie rozumie bo nie ma o tym bladego pojęcia Wartość nie ma znaczenia bo trzeba być nieźle (usunięte przez administratora)żeby układać trasy wartościami bo wtedy jeden zawiezie do szpitala paczkę wielkości pudełka od butów za 300 tyś a drugi gdzie indziej całego busa L3H2 w połowie zawalonego pampersami a w drugiej syropami łącznie za 30 tysięcy i co kto się więcej narobi? Ten co przewali dwa razy (załadunek i rozładunek) kilka ton pampersów i syropów czy ten co weźmie pod pachę lekkie pudełko od butów? Także argument o wartości można o kant .... okrągłego stołu potłuc A to że są równi i równiejsi to już inna kwestia i do szybkiego skorygowania lecz do niego trzeba byłoby jedności tych co na prawdę ciężko i uczciwie pracują

On
Pracownik
@Przewoźnik

Rentowność czyli jak wielu określa wartość wywożonego towaru nie jest podstawą tylko (usunięte przez administratora) by na jej podstawie układać trasy Liczą się zupełnie inne kwestie a właśnie ta (usunięte przez administratora) wartość porobiła trasy wydmuszki jeżdżące na pusto po prostych drogach gdy inni są zawaleni po sufity a nie raz i kabiny i tłuką się po jakichś dziurach O przewoźnikach miejscowych to już nawet nie ma co wspominać bo ci to dopiero jeżdżą praktycznie za darmo przez niemalże cały dzień od rana do wieczora Niestety ale dopóki firma nie zatrudni kogoś kto ma o tym pojęcie a nie takiego co obiecuje jeszcze bardziej (usunięte przez administratora) przewoźników dalej tak będzie

Ona
Pracownik
 Pytanie
@Przewoźnik

To za co ten " zarząd" bierze pewnie nie małą kasę. Już widzę ten popłoch w oczach kolesi (usunięte przez administratora) gdyby padło hasło wracają prowizje. Zaczęły by się kłótnie, walki o przepisywanie powrotne aptek. Teraz się fajnie oddawało bo po co wozić 60 pojemników skoro za 6 jest taka sama kasa. Przecież już dawno nikt nie oddaje żadnych gazetek promocyjnych, bo i po co? Żeby ktoś coś nie daj Boże zamówił? Widać że firmie już nie zależy na podnoszeniu obrotów, bo gdyby tak było to tylko i wyłącznie prowizja jest w stanie przekonać przewoźników do pracy. Czy nikt nie widzi, że akcje promocyjne są zupełnie nie udane? Nic się nie sprzedaje. Marnują tylko kasę na drukowanie gazetek. Inna sprawa, jak wyleciał (usunięte przez administratora) i chwała za to w nie jednym domu strzeliły szampany, gdzie u nowych dyrektorów był audyt biur i tras. Ilu przewoźników znajomków (usunięte przez administratora) jest na siłę na nierentownych trasach? Nikt tego nie ruszył, a to jest chyba na szkodę firmy.

Mandaryn
Pracownik
@Ona

Ratuje was jedynie usunięcie(usunięte przez administratora)"Transportu" i stworzenie własnej grupy bezpośrednio powiązanej z Farmacol, co z obecną jakością przewoźników jest praktycznie niemożliwe, choć zdarzają się cuda.

Ona
Pracownik
@On

Zgoda połączenie ilości wywożonego towaru tj. ilość pojemników i kartonów i z tego wychodzi też obrót. Bo są trasy bez szpitala i wywożą po 2mln a to uwierz przy kilku sieciowkach trzeba się udzwigac. Tylko że oni specjalnie nie chcą, nawet nie próbują tego ogarnąć bo mają kolesi którzy wożą po 15-20pojemnikow dziennie i wywożą 350 tysięcy ale muszą zarobić bo są swoi. I tyle w temacie.

Nowy
Pracownik
@Ona

To co ty piszesz to jest pikuś u nas na komorze są trasy gdzie kierowca jest zatrudniony u przewoźnika i jego wpłata jest większa niż tego przewoźnika który sam na siebie robi i proszę mi w tłumaczyć od czego to zależy od obrotu od ilości kilometrów a może ktoś te trasy kryje i jemu też coś z tego kapnie

Ona
Pracownik
@Nowy

Sporo jest takich sytuacji

nic.k
Pracownik
@Nowy

To bardzo proste Przewoźnik nie jest na zus tylko krus, dostaje kasę i dodatki paliwowe na kilometry których nie robi, ma złoma kupionego za drobną kasę a nie lepszego w kredycie, sam niedzielami pod nim leży i składa do kupy trytytkami żeby kolejne kilka dni przejeździł, mieszka pokątnie i wcina szczaw

Aptekarz
Inne
 Pytanie

Najbardziej (usunięte przez administratora) hurtownia, z którą niestety współpracujemy. Tym razem wysłali towar, do którego nie można pobrać faktury. Pacjenci czekają, a ja mam leki, tylko co z tego, jak nie mogę sprzedać??? Planowana modernizacja elektroniczna... To nie można było wysłać faktur na email przed tą MODERNIZACJĄ? Jeszcze(usunięte przez administratora) na infolinii- była informacja... To po co przyjmowaliście zamówienie w ogóle? Szkoda słów. Wszystkim normalnym odradzam "współpracę". OMIJAĆ JAK NAJSZERSZYM ŁUUUUUUUUUUUKIEM!!!!!

Ona
Pracownik
@Aptekarz

Ważne że towar sprzedany i faktura wystawiona a czy towar dotarł czy faktura dotarła i kiedy mało kogo to już obchodzi Towar nie przygotowany na czas i wyjazdy opóźnione o kilka godzin też mało kogo obchodzi bo towar już sprzedany i faktura wystawiona i tak dalej i tak dalej

nick
Pracownik
 Pytanie

Nie wklepie jej z palca jeśli nie ma jej fizycznie w ręku i nie widzi w systemie Jak? Takich głupot w tej firmie tylko z samymi fakturami jest masa I najgorzej jest z towarem z innych oddziałów gdy towar jest a papierowa faktura nie dotarła Z miejscowego oddziału drukują drugą i po problemie ale już z innego oddziału zrobić tego nie mogą i apteka jeśli jej nie dostanie musi to zgłosić i czekać kilka dni aż do niej nowa dotrze z innego miasta (usunięte przez administratora) w czystej postaci która najbardziej bije bezpośrednio w apteki a pośrednio w przewoźników bo są chłopcami do bicia i muszą się nasłuchać Może i jest to jeden z powodów dla których masa aptek zamawia ten sam towar z kilku hurtowni i sprzedaje ten który kompletny przyjedzie najszybciej a drugi (usunięte przez administratora)do zwrotu których z roku na rok jest coraz więcej Ale jak ma się takie kadry to tak jest

:) zadowolny:)
Pracownik
 Pytanie
@Aptekarz

"Ważne że towar sprzedany" - dokładnie tylko o to chodzi w tej firmie. Dział marketingu wysyła całe palety towaru - pieluch czy biovitalu , po czym apteka odmawia przyjęcia lub zwraca po kilku dniach. Na plecach przewoźnika, działu reklamacji i całej rzeszy ludzi którzy musieli to przygotować i wydać. Bo pomyłka, bo nie zamawiane. Ale faktura wystawiona, potem korekta. Przecież to wygląda jak (usunięte przez administratora) Zwroty w mniejszych ilościach też ciekawe - apteka może oddać wszystko kiedykolwiek chce, chociaż na każdej fakturze jest info że zwroty do 3 dni w uzasadnionych przypadkach. Co na to GIF, US ? A pieniądze krążą wirtualnie pomiędzy fcl a apteką, generują obrót, vat itd. Pan Aptekarz jest zdziwiony że nie może pobrać faktury. A przewoźnicy wożą całe stosy niepotrzebnego papieru.

Vanish
Pracownik
@Aptekarz

Dzwonię po straż pożarną panie szanowny aptekarzu, możliwe że dojedzie na czas z tą dyskietką lub fakturą. Zdołałem także powiadomić Centrum zarządzania kryzysowego i obiecali, że prędzikiem wysyłają jednostkę specjalną. Gdyby pana wielmożny aptekarzu (usunięte przez administratora) karetka już jedzie!

Kapka
Pracownik
@:) zadowolny:)

Zabierz dwa kartony, resztę zostaw do wyjaśnienia. Może przedstawiciel robi sobie obrót ;) Nie bądź świeżak.

Tasma
Pracownik

Zamiast zapłacić wszystkim za niedzielę gdzie jest bardzo dużo pracy, nie nadążamy sprawdzać/kompletowac pojemników to macie nas gdzieś. Liczycie tylko wielo milionowe zyski. Aneksów jak nie było tak nie ma.

Ilona
Kandydat
@Tasma

To ja się dopytam, bo chyba pracownikiem jesteś. Wpadłam w sieci na ogłoszenie na posadę Przewoźnik Transportu Detalicznego. Ciekawią mnie szczególnie te cykliczne szkolenia. O tym jest napisane w ogłoszeniu. Jak często one są? Cykliczne, czyli ile razy w roku?

XYZ
Pracownik
@Tasma

(usunięte przez administratora) o te aneksy. Wszystko byście chcieli mieć pod nos najlepiej na już. Nadgodziny są płatne w styczniu.

4
abc
Pracownik
 Pytanie
@XYZ

Rozumiem, że masz sprawdzoną i pewną informację od samej góry kierownictwa, ze nadgodziny styczniowe będą wypłacone skoro umieszczasz tu taką informację i na pewno nie jest to znowu jakaś (usunięte przez administratora)plotka wymyślona przez ludzi, którzy nie mają własnego życia i szukają sensacji w rozprzestrzenianiu plotek? Skoro masz informację o tym z pierwszej ręki a nie zasłyszaną od kilku osób ploteczkę to bardzo proszę ujawnij od kogo dostałeś/dostałaś taką informację? Bo z tego co wiemy, to póki co NIE MA ŻADNEGO POTWIERDZENIA tego, że nadgodziny za styczeń będą płatne, nikt na ten temat nic nie wie, więc jeśli nie masz potwierdzonej informacji to nie pisz (usunięte przez administratora) i nie nakręcaj ludzi. Pozdro.

serek
Pracownik
 Pytanie
@XYZ

Co nie (usunięte przez administratora)? Pilnowanie swojego interesu to według Ciebie(usunięte przez administratora)? Porażka jesteś. Aneksy od 01.01.2023 powinny być już podpisywane przez pracowników bo od 01.01.2023 najniższa krajowa ulega zmianie więc w interesie pracodawcy jest, aby ludzie już podpisywali te aneksy.

nick
Pracownik
@Ilona

Szkolenia z przepisów dotyczących przewozu towaru. Ładnie i poważnie brzmi w ogłoszeniu a w rzeczywistości to wielkie nic. Najpierw zastanów się dlaczego FCL szuka nowych przewoźników w całym kraju, a później poczytaj o nowych umowach według których znasz część kar dla ciebie a części nie znasz i nie wiesz za ile będziesz cały miesiąc jeździła a jak ci się nie spodoba to i tak będziesz musiała (usunięte przez administratora)kolejne 2-3 miesiące zgodnie z okresem wypowiedzenia. Ale najpierw będziesz musiała zainwestować kilkadziesiąt tysięcy w samochód i dodatkowe wyposażenie które gdy zrezygnujesz będziesz mogła sobie wsadzić do buta. Roboty masa a jeszcze więcej papierologii i tym podobnych, 6 dni tygodniu bez ani jednego dnia wolnego w ramach urlopu i ani jednego dnia wolnego w ramach zwolnienia, praktycznie zerowe podwyżki od lat, płacąc najniższy ZUS pozostaniesz na stare lata bez emerytury a teraz na czysto zostanie ci mniej niż najniższa średnia krajowa co ukrywa ten portal jak tylko może poprzez cenzorów usuwających konkretne cyfry. Czy to co piszą przewoźnicy jest prawdą oceń po braku jakiejkolwiek negacji ze strony tutejszego propagandysty ze strony firmy oraz zaciekłą cenzurą wpisów przewoźników przez cenzorów portalu niby z opiniami

Pracodawca

@Ilona

W związku z zamieszczonymi ofertami pracy, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z Działem HR : hr@farmacol.com.pl

Psudonim
Pracownik
 Pytanie
@nick

Czy gdyby przewoźnicy mieli tak źle brali by po kilka tras? Jeździliby latami w fcl? Warto się nad tym zastanowić. Na rynku łatwo znać pracę dla kierowcy a jednak większość trzyma się tej pracy.

:) zadowolny:)
Pracownik
@Ilona

szkolenie cykliczne Przewoźnika polega na tym ze przychodzi do Ciebie pracownik działu transportu i daje Ci do podpisu jakiś papierek. Właśnie odbyłaś szkolenie.

nick
Pracownik
 Pytanie
@Psudonim

Najczęściej chodzi o obawę przed zmianami oraz choćby to że pracują całymi dniami 6 dni w tygodniu niemalże bez życia prywatnego i czego innego albo nie widzą albo nie dają rady ujrzeć. Jeśli chodzi i branie kilku tras to po pierwsze już się to skończyło a po drugie powodem tego w starych czasach była jakaś tam chęć dorobienia gdy i tak niemalże każdy miał po jednym dodatkowym zapasowym aucie i stać go było na pracownika który kosztował połowę tego co teraz a że mając dwie trasy ZUS płaci się jeden to jakoś się to kleiło. Teraz wylicz ilu przewoźników ma kierowców? Kiedyś niemalże każdy bo nawet po kilku robiło zrzutę na jednego który zmieniał ich rotacyjnie co kilka dni na kilka dni a teraz nawet we 3ch czy 4ch nie są w stanie wspólnie zatrudnić jednego. FCL w swoim (usunięte przez administratora)nawet nie bierze do czapeczki że taki co ma 2 trasy jak trzaśnie papierami o stół to muszą znaleźć nie jednego a dwóch na jego miejsce gdzie po jednym na oddział od miesięcy znaleźć nie mogą za ten (usunięte przez administratora)co płacą. Bo kto o zdrowych zmysłach wyda kilkadziesiąt tysięcy na auto z wyposażeniem i będzie (usunięte przez administratora)cały tydzień za nie wiadomo ile a w najlepszym wypadku na najniższą krajową? Jak sam piszesz "jeżdżą latami" i to właśnie powód dlaczego tak jest. Przychodzili do firmy a w międzyczasie okazało się że wdepnęli w (usunięte przez administratora) ponabierali kredytów żeby dostosować się do wciąż rosnących wymogów i z coraz większym obciążeniem coraz bardziej się zakopywali. Ale dla wielu kończą się kredyty i nie mają zamiaru dalej wegetować jak przyjdzie lato zrobią sobie prawdziwe długie, baaaaardzo długie wakacje a wtedy będzie na górze (usunięte przez administratora) i znakomicie

Czinczik
Inne
 Pytanie
@nick

A jakie są realia płacowe? Jak to wygląda przy umowie współpracy ? Jakieś szczegóły umowy np czy płacą ryczałt za dane trasy, czy za wykonane zlecenie??

1
rzeczywistość
Pracownik
@Tasma

Co się dziwić jak FCL szuka oszczędności skoro już w ochronie zatrudnia osoby 80 letnie a od faceta (usunięte przez administratora)wychodziłam wczoraj z magazynu i mnie kontrolował jakimś wykrywaczem dotykając moje ciało MASAKRA czy ktoś w ogóle zgadza się na tego typu zachowanie i zatrudnienia takich osób jest to nie tylko moje zdanie bo koleżanka dzwoniła do mnie że ten gostek jest dziś tak samo i w rzeczywistości ten pan nie wie gdzie jest i co co robi

nick
Były pracownik
@Czinczik

Realia płacowe tragiczne Obowiązków masa i nędzne pieniądze najczęściej nawet niższe niż najniższa krajowa Z tym że ci którzy są gdziekolwiek pozatrudniani na umowach i zarabiają tą najniższą krajową czyli więcej niż przewoźnik ale nie pracują tak jak on 6 dni w tygodniu tylko na ogół 5, mają w roku bite 3 tygodnie płatnego urlopu a tutaj absolutne zero czyli ani jednego dnia wolnego plus pracujące wszystkie soboty ze świętami i sylwestrem jak w zeszłym roku włącznie, gdy zachorują oni czy dzieci mają płatne L4 tutaj nie ma czegoś takiego i jeździsz czy chory czy zdrowy czy z połamaną ręką bądź nogą czy bez nich, tam gdzie ludzie pracują na umowach za najniższą krajową po przejściu na emeryturę jakąś będą mieli zaś przewoźnicy praktycznie wcale Idąc gdzieś do pracy nawet za tą najniższą krajową praktycznie nic nie inwestujesz a tutaj na start kilkadziesiąt tysięcy złotych i non stop dokładasz a to na ubezpieczenia, a to serwis bieżący, a to naprawy a to inne opłaty, a to na rosnące wymogi i wyposażenie, o stracie na wartości auta nie wspominając Do tej pory były i nadal są ryczałty Na ogół nędzne ale na kilka miesięcy do przodu wiesz ile dostaniesz Natomiast dla starych przewoźników forsowana jest nowa wersja umowy na którą tylko i wyłącznie może wejść ktoś nowy Według tej umowy nie wiesz ile zarobisz i czy zarobisz bo może być nawet tak że cały miesiąc będziesz się zarzynać za darmo Nie wiesz ile zarobisz ale znasz wysokość części kar (usunięte przez administratora) na które najczęściej nie masz wpływu Czas pracy jest teoretycznie znany lecz niekoniecznie bo nie raz wyjazdy są opóźnione ze względu na magazyn na którym pracuje za mało ludzi bo są za drodzy Wtedy koczujesz jak (usunięte przez administratora)i czekasz za co ani ci nikt nie zapłaci ani nawet nie usłyszysz słowa przepraszam Z tych co jeszcze pracują większość już szykuje się do powiedzenia bye bye Jedni wybierają inne oferty najczęściej w kurierce bądź boltach itp, inni już robią lepsze prawka oczywiście C lub C z przyczepami Pomysłów jest masa z pracami u kogoś na etacie gdziekolwiek włącznie Bo gdzie się nie pójdzie to i tak więcej się zarobi i to mniej robiąc i na lepszych warunkach

Prestiżowa ekspedycja xD
Były pracownik
@rzeczywistość

Pracowałem na ekspedycji i koordynatorzy byli przekonani że to praca klasy premium. Hahaha.

Trotur
Pracownik

Kierownicy o tym wiedzą. Twierdzą, że nie reagują bo "kto bedzie robiljak ich do domu wyślą"

były driver
Były pracownik
 Pytanie
@nick

Pamiętam jak kedys jeden janusz biznesu zaproponował mi abym zamknął działalność i otworzył ponownie na emeryta. Byłbym do przodu o ZUS i bardziej by mi sie opłaciło. Ciekawe ilu przewoźników tak działa?

Pracodawca

@Czinczik

Zapraszamy do złożenia aplikacji, wszelkie szczegółowe informacje uzyska Pan/Pani podczas rozmowy rekrutacyjnej.

zzzzz
Pracownik
@były driver

To chyba miał problemy albo z liczeniem albo(usunięte przez administratora)- w sumie jeśli był przewoźnikiem możliwe i jedno i drugie Nie opłaci się a nawet byłbyś stratny bo nawet za emeryta musiałbyś coś zusowi zapłacić plus za siebie jako za pracownika Suma sumarum płaciłbyś zusowi jeszcze większy (usunięte przez administratora)niż ten który możesz minimalny na samozatrudnieniu

zadowolony
Pracownik
@Czinczik

ja pracuję i nie narzekam FCL jest OK

3
Kicia
Pracownik
@rzeczywistość

(usunięte przez administratora)to już was nie stać na lepszą ochronę dzisiaj wychodzilysmy z pracy to ten ochroniarz to chyba wzięliście (usunięte przez administratora)osób w podeszłym wieku facet nawet poszanowania nie ma dla nas bo ręką w kieszeni oparty o ścianę i same musialysmy do niego podchodzic zeby nas sprawdził normalnie (usunięte przez administratora)

Marian Konserwa
Pracownik
@nick

Przewoźniku, pokaż mi tutaj ile zarabiasz. Wklej screen przelew, umowę, wyszczególnij co, ile, jak, jakie koszta ponosisz, ile za paliwo, ile kilometrów, ile towaru wywozisz, ile masz punktów itp itd. Takie smuty jak tu wypisujecie to głowa boli. Wam zawsze jest mało i zawsze będzie mało. Faktem jest brak urlopu, ale masz możliwość wynajęcia kogoś kto za ciebie pojeździ. Nie robicie tego(przynajmniej część osób) bo jesteście skąpi jak baba na targu. Czekam na wyszczególnienie tego o czym napisałem, wtedy można zacząć rozmowę.

Marian Konserwa
Pracownik
 Pytanie
@:) zadowolny:)

...a jakiego ty chcesz szkolenia ? Ma cię wysłać na dwa lata studiów dotyczących ładowania pojemników na auto ? Skończ szukać dziury w całym. Serio ? Narzekasz, że czasu nie masz dla siebie, urlopu, ale na szkoleniach chcesz siedzieć trzy razy w tygodniu ? xD

:) zadowolny:)
Pracownik
@Marian Konserwa

Masz jakiś problem z samym sobą, ale trudno. Chcesz wiedzieć ile zarabia przewoźnik - nic prostszego, transport szuka nowych przewoźników, składaj podanie i zaczynaj życie milionera.

:) zadowolny:)
Pracownik
 Pytanie
@Marian Konserwa

Ja szukam dziury w całym ? Serio ? Gdzie napisałem że chcę trzy razy na tydzień być na szkoleniach ? Chcesz wiedzieć ile zarabia przewoźnik ? Dowiedz się, bo właśnie teraz jest Twój czas - złóż podanie i zostań przewoźnikiem- milionerem . Daj sobie szansę , powodzenia.

nick
Pracownik
 Pytanie
@Marian Konserwa

Kwoty były tu podawane nie jeden raz tylko że zapewne po (usunięte przez administratora) FCLu ten portal je usuwa niezależnie od tego czy są podane cyframi czy słownie Przewoźnicy są w tej firmie na poziomie poniżej (usunięte przez administratora) w kuble Nie tylko nie mają ani jednego dnia wolnego jako urlop ale i jako chorobowe czy zwykłą losową awarię auta ile zarabiają? W najlepszym miesiącu gdy nic nie dołożą do auta i nic nie odliczą jako amortyzacja czy wszelkie dodatkowe opłaty po opłaceni najniższego możliwego zusu na czysto zostanie im maksimum najniższa krajowa czyli niecałe trzy tysiące zł

1
nick
Pracownik
 Pytanie
@Marian Konserwa

Szkolenie z ładowania pojemników? Jak widzę odezwał się yntelygent albo z magazynu co (usunięte przez administratora) do pojemników syropy na leki albo (usunięte przez administratora) z góry który chce zakrzyczeć (usunięte przez administratora) jaki panuje w firmie i (usunięte przez administratora) w płacach w transporcie Szkolenie nie dotyczy tego jak wieziesz bo po pobraniu towaru ty za niego odpowiadasz a firmie to (usunięte przez administratora) czy zapłaci odbiorca czy przewoźnik a nawet lepiej jak ty bo odbiorca zamówi drugi raz i on też zapłaci Szkolenie jest z przepisów DPD i wszelakich procedur: obsługa mobilnego która non stop się rozszerza, procedury pobierania towaru i załadunku, procedury dostawy i zwrotu dokumentacji, procedury odbierania zwrotów: kiedy i jakie używać kolory kodów: białe, czerwone, zielone, żółte, niebieskie, jakie druki i jak opisane, ilość asortymentu w jednym opakowaniu zwrotnym, zwroty zwykłe, zwroty całościowe, zwroty całościowe częściowe, zwroty wycofane, oddzielne ręczne wypisywanie protokołów zwrotów całościowych i częściowych całościowych, wypisywanie protokołów zastępczych rejestracji temperatur, dalej nie pamiętam ale to trochę więcej niż jak postawić pojemnik: do dołu spodem czy wieczkiem

Jałmużna w transporcie
Pracownik
@Ilona

Przyjdź, zainwestuj kasę w auto rejestrator i lodówkę 8 to będzie twój (usunięte przez administratora)y bo nigdy tego nie odrobisz. A będziesz pracować od samego rana do późnych godzin wieczornych i będą cię mieć za nic bo im kasę nabijasz rzetelną i ciężka praca gdzie po roku nie będziesz czuła pleców od ciężarów. ale wszyscy sądzą jest ok. Jednym słowem (usunięte przez administratora)

ZM.m
Pracownik
@Tasma

Pracy jest taki nawał że po prostu nie wyrabiamy z zamówieniami bo jest tego tak dużo. Dobrze że nadgdziny płacą teraz to człowiek chociaż wie że nie robi za darmo i doceniają go i jego wysiłek

anonim
Pracownik
 Pytanie
@Grupa Farmacol

Mnie to jedno dziwi, a w zasadzie już chyba przestało. Cały tydzień człowiek (usunięte przez administratora) od rana do nocy. Jest jak jest, ciągłe opóźnienia, można się było tego spodziewać w obecnym ogólnym stanie jaki nas otacza. Rano wiadomość na terminal - magazyn ma opóźnienie. Choć tyle, że nie musisz koczować w samochodzie w oczekiwaniu na towar, a w domu przy bułce z serem smarowanym, topionym. Jednak i tak człowiek siedzi jak na szpilkach. Nie ma kompletnie czasu na sprawy prywatne, podstawowe obowiązki. Kiedy tu auto naprawiać ? Dzieci, żona wpatrzone w selfie na smartfonie. I przychodzi taki piątek, jest godzina 18, wracasz z trasy, resztkami sił, do domu, myślami przy sobocie, weekendzie, z milionem spraw na głowie, których nie mogłeś zrobić przez cały tydzień. Skrzyżowanie, stajesz czerwone światło - powyłączam terminal i resztę gratów, listy do schowka, ścierką z mikrofibry ocieram deskę rozdzielczą z zalegającego kurzu ... ale nieeeee, co to? Wiadomość tekstowa na terminalu - w sobotę jesteś proszony o przywóz pojemników, magazyn otwarty całodobowo. Serio ? Tu jeszcze pracują ludzie ?

Inny
Pracownik
 Pytanie
@anonim

Za opóźnienia nie jest winny stan jaki nas otacza tylko fatalny system zarządzania oraz (usunięte przez administratora)zarządzających tą firmą Ale jakich ludzi spodziewać się przy zarządzaniu jak sama góra komu może to płaci (usunięte przez administratora) więc jaka płaca taka praca bo zamiast ludzi w głowami na karku zatrudniają takich z rękoma (usunięte przez administratora)Dobremu menagerowi trzeb zapłacić - jak każdemu kto porządnie wykonuje swoją pracę A tak: (usunięte przez administratora) ale wierni Opóźnienia są z winy fatalnego zarządzania tą firmą Co do (usunięte przez administratora) cały tydzień pełna zgoda ale jak się zarabia (usunięte przez administratora) a nie pieniądze to tak jest że nie stać na żadnego wspomagającego zmiennika bo o tym że powinna to zapewnić firma nawet nie ma co myśleć Teraz dla kolejnego zamydlenia oczu przewoźnikom ponoć kupili kilka aut i sieją propagandę że mają to być przewoźnikom jako auta zastępcze - tylko pytanie brzmi: kto nimi będzie jeździł? Może same? Kolejny pic na wodę Musicie raz na zawsze zrobić z tym porządek choć to ciężkie ze względu na grupę uprzywilejowanych (usunięte przez administratora) wśród was którzy ponoć są w każdym oddziale Jakiekolwiek rozmowy czy podania to strata czasu bo przecież jak wszem i wobec wiadomo i nawet było to już tu wspominane lądują one w koszu na (usunięte przez administratora) i nigdy nikt z was nie dostał na nie żadnej odpowiedzi Jedyny i najprostszy sposób to złożenie wypowiedzeń i spokojny sen bo wtedy to oni będą mieli konkretny miesięczny czas na podjęcie decyzji nie czy coś zrobić tylko ile i ładnie was poprosić byście zostali bo ogłoszenia aby was pozamieniać są od dawna i ilu nowych w tym czasie zatrudnili? Ponoć ani jednego Punktów wam dochodzi towaru dochodzi koszty rosną a wy stoicie z wypłatami w miejscu i (usunięte przez administratora) jak już tu ktoś wspomniałam za swoje przyszłe emerytury których nie dostaniecie Brawo wy Co do powiadomień o opóźnieniu to co z tego że wysyłane jest na urządzenie jeśli po pierwsze ponoć prawie nikt nie ma go w domu po drugie by je odczytać to musi być włączone po trzecie i tak musisz się obudzić by to odczytać a po czwarte co cię was to obchodzi? Co was obchodzi (usunięte przez administratora) zarządzanie i brak ludzi na magazynie? Macie konkretną godzinę wyjazdu to zacznijcie w końcu bez względu na wszystko o niej wyjeżdżać Tutaj chłopaki mówili że w końcu czas to zrobić Ładujesz co jest i o godzinie wyjazdu zakańczasz załadunek nawet jak nie ma wszystkiego a jako powód odznaczą brak przesyłki i startują zgodnie z harmonogramem Olać to i zakończyć wykorzystywanie was jako (usunięte przez administratora) co czekają za darmo i wychodzą do roboty nie wiedząc o której ją zaczną i skończą Swoje życie osobiste też macie Chcą to jakoś rozwiązać? Niech zatrudnią odpowiednią ilość i jakość ludzi i zaczną godziwie płacić Każdy jest kowalem swojego losu - wy przewoźnicy (usunięte przez administratora) zarówno własnej jak i swoich rodzin

1
zdziwiony
Pracownik
 Pytanie
@anonim

a to w soboty nie jeździcie?

Inny
Pracownik
@zdziwiony

Ja nie jestem przewoźnikiem ale chłopaki w moim oddziale oczywiście że jeżdżą w soboty Zacytowałem ciebie że ... cały tydzień ale ten portal tak (usunięte przez administratora) cenzuruje komentarze by niewiele ludziom postronnym dało się z nich domyśleć Stara ekipa z Mysiej czy paskowi z (usunięte przez administratora) byliby z nich niesamowicie dumni To fcl tu się(usunięte przez administratora) non stop

nie-Jaaaa :)
Pracownik
@:) zadowolny:)

dokładnie tak. i tak jest wszedzie w FCL

1
Doblo
Pracownik
@nick

Co ty (usunięte przez administratora). Pracuje w farmacolu od 15 lat jako przewoźnik. Szkolenia fakt to byle nic. Kasę płacą dość dobra. Szczególnie na tych nowych umowach. Jeśli chodzi o kary to kary są od zawsze i wszędzie czy tutaj czy w neuce. Tylko akurat w tej firmie również pracowałem. Tylko że w neuce je ściągają, w farmacolu musisz już grubo cos (usunięte przez administratora)żeby cię obciążyli. Jednym słowem trzeba się pilnować i robić robotę dobrze a nie na (usunięte przez administratora) . Chciało by się jeździć i (usunięte przez administratora) dawać od siebie a wymagania z kosmosu jak każdy.

nick
Pracownik
@Doblo

O widzę że ktoś z kierownictwa bądź nawet nowej dyrekcji się odezwał by nakłamać i próbować wybielić firmę, płace i nowe umowy Tylko widzisz misiu kolorowy żeby kłamać to po pierwsze trzeba umieć a po drugie wybierać tematy znane i takie których nie da się sprawdzić Po pierwsze kasa jest (usunięte przez administratora)jak nie wiadomo co a wystarczy wspomnieć że od ponad roku jest absolutne zero podwyżek pomimo wielkiego wzrostu składek zus, serwisu samochodów, wszelkich opłat i zwykłego życia Po drugie nowe umowy są takie super że różnymi sposobami udało się wam do nich namówić a najczęściej skłonić zaledwie ok 10% przewoźników zaś pozostałe 90% pokazały na nie środkowe palce A ci którzy je podpisali już chodzą nabuzowani bo w końcu do nich dotarło że w okresie letnim zarobią jeszcze mniej niż na starych i tak okrojonych zasadach a nawet teraz już jęczą o podwyżkach Co do kar to po pierwsze nie było tak wytrzepanych z sufitu jak obecne wymysły a po drugie nie słyszałem by kiedykolwiek ktokolwiek jakąkolwiek dostał Nowe kary są wymyślone by w razie dużych cyfr z wyliczeń było czym je korygować w dół i to jest oczywiste dla każdego kto ma choć ciut rozumu Towaru coraz więcej, punktów coraz więcej, obowiązków coraz więcej, czas pracy coraz dłuższy, koszty coraz większe a tu zamiast podwyżek oferują pieniądze jeszcze mniejsze a nawet nie wiadomo jakie Także jak wspomniałem (usunięte przez administratora) to trzeba umieć Więc następnym razem pomyśl sto razy zanim napiszesz takie bzdury oraz o której godzinie to zrobisz :) :) :) :) :) Bo widzisz pisząc komentarz o godzinie 13.55 nawet nie czytając jego treści nikt ci nie uwierzy że jesteś przewoźnikiem bo o tej godzinie to praktycznie wszyscy przewoźnicy są albo na powrocie z tras albo na dojeździe na kolejne kółka a z całą pewnością nie na goworku by pisać pochwalne komentarze dla firmy która im prawie nie płaci a wciąż kopie po zadach i coraz więcej wymaga Wspomniałem też by nie pisać czegoś czego nie da się sprawdzić więc idziemy za ciosem: Jeśli tak ci jest tu super i tak świetnie się pracuje za rewelacyjne wynagrodzenie i tak reklamujesz nowa umowę na której zapewne jesteś to nie masz czego się wstydzić ani ukrywać więc podaj numer swojej trasy aby to zweryfikować By było szybciej o jakąś godzinę możesz podać imię oraz oddział Czekamy

Pracownik
Pracownik
@abc

Informacje ta mam od (usunięte przez administratora).Wiec wiadomość pewna

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie
@Marian Konserwa

No ja właśnie czekam aż ktoś do mnie zadzwoni i się dowiem ile co :) Bo średnio mi się chce wierzyć że minimum ledwo zarobisz na własnej działalności plus własne auto, a do tego widzę oferty pracy jako kierowca u kogoś no to chyba musi zarobić na to wszystko plus pracownik i jeszcze ma zostać ? :) Jak ktoś myśli, że mu zostanie (usunięte przez administratora) na miesiąc to niech idzie do międzynarodówki :) Jak ktoś zadzwoni to dam znać :)

Harnaś
Pracownik
@Zainteresowany

Jak może zostać na czysto (usunięte przez administratora)eśli najłatwiej przytoczyć kwoty z tras miejscowych które średnio wystawiają faktury na ok (usunięte przez administratora) Odejmij sobie od tego bite (usunięte przez administratora)na paliwo, z (usunięte przez administratora)amortyzacja opłaty i naprawy, bite (usunięte przez administratora)inne koszty,(usunięte przez administratora)minimum na oficjalny zus to już masz minimum ok(usunięte przez administratora)czyli na czysto teoretycznie (usunięte przez administratora) za 6 dni w tygodniu, ani dnia urlopu, ani dnia choroby i bez emerytury I to na starych umowach bo na nowych nic nie wiesz Za ile (usunięte przez administratora)cały miesiąc dowiesz się dopiero na początku następnego miesiąca Być może starczy ci na opłaty a może i nie Taka to umowa Ogłoszenia są w całej Polsce Zgłaszaj się Wydaj kilkadziesiąt tysięcy na samochód i wyposażenia i koś te miliony

:) zadowolny:)
Pracownik
 Pytanie
@Harnaś

bardzo ładnie (usunięte przez administratora) wypowiedź Harnasia. Dlaczego administratorowi tego forum przeszkadzają kwoty podawane w postach ? Farmacol wstydzi się tej (usunięte przez administratora) którą płaci przewoźnikom ?

Pracodawca

@:) zadowolny:)

Pragniemy zaznaczyć, że portal GoWork, nie służy do przekazywania tego typu informacji.

Harnaś
Pracownik
 Pytanie
@Grupa Farmacol

(usunięte przez administratora)Wymieniane kwoty są również opinią i to najdokładniejszą z możliwych a ten portal ponoć do tego służy prawda? W zasadzie to służył Gdybyście normalnie płacili to nie musielibyście już zawczasu szukać nowych przewoźników za tych którzy zaraz zaczną rezygnować ani tym bardziej się wstydzić i nakazywać temu portalowi do (usunięte przez administratora)komentarzami poprzez ich cenzorowanie Wszem i wobec wiadomo że im bardziej fakty nie pasują do na siłę wciskanej tezy tym gorzej dla tych fatów ale takie są i już

Iwan
Pracownik
 Pytanie
@Grupa Farmacol

Tzn że ten portal nie służy do wyrażania opinii o danym pracodawcy? A mi się wydaje że właśnie do tego jest Zaś sposób traktowania i wynagradzania pracowników jest jedną z najbardziej przejrzystych i miarodajnych opinii Może lepiej i prościej zacząć płacić godziwie a nie trzeba będzie trząść portkami że ktoś powie ile teraz zarabia?

Nowy
Kandydat
@Grupa Farmacol

To do jakich informacji służy ten portal bo ja zadałem dwa proste pytania na temat pracy przewoźnika w firmie Farmacol I nikt nie potrafi mi odpowiedzieć czy to jest prawda czy kłamstwo!!!

Jan
Pracownik
 Pytanie

Człowieku przestań się kompromitować Czy ty naprawdę sądzisz że nikt się nie domyśla że takie (usunięte przez administratora) bez sensu ładu i składu oraz sianie propagandy może pisać jedynie ktoś z działu transportu? Płacicie nędzne pieniądze bez podwyżek od kilku lat i jeszcze szukacie (usunięte przez administratora) wytłumaczeń i poklasku? Naobiecywaliście zarządowi dodatkowe krocie na (usunięte przez administratora) przewoźników nowymi umowami i co? Kicha i stołki palą się pod siedzeniami? Ale to nie tylko wasza wina ale i wyższych stołków którym było jeszcze mało - wasza jest taka że chcieliście zapewnić sobie miejsce przy ciepłym korycie kosztem setek przewoźników a tu lipa i nie ma jak się z tego babola wytłumaczyć to jest próba atakiem? I przestań (usunięte przez administratora) z tymi wypłatami jeśli sami żeście nastraszyli ten portal i zmusili go do ich usuwania Kwoty były już kilka razy podawane i każdy wie że przewoźnik w chwili obecnej nie zarabia nawet najniższej krajowej pomimo dłuższego tygodniowego czasu pracy i ani jednego dnia wolnego w roku a zdarzają się miesiące że tylko połowę tego albo zero jeśli musi ze dwa trzy tysiaki włożyć w samochód i opłaty Ale ty albo kłamiesz (usunięte przez administratora)albo nie masz pojęcia o czym piszesz co widać o choćby po (usunięte przez administratora) odniesieniu o podaniu ci ile czego kto ma na utrzymaniu i w jakiej chacie mieszka: (usunięte przez administratora) a co to ma wspólnego w wypłatą, kosztami związanymi z działalnością i dochodem na czysto? Dla ciebie(usunięte przez administratora)szybka lekcja podatkowa: do kosztów nie zaliczają się opłaty domowe, żywieniowe itd itd a jedynie te konkretnie związane z kosztami uzyskania przychodu jak: paliwo, zus, księgowość, telefon, części, naprawy, ubezpieczenia itd itp a na koniec reszta jest jeszcze do kilkukrotnego opodatkowania i nie ma znaczenia ile i czego utrzymujesz w domu i gdzie mieszkasz Kumasz? Czy dalej robisz z(usunięte przez administratora) A jak jesteś przewoźnikiem i tak ci dobrze to tak jak ten twój poprzednik podaj numer swojej trasy - choć sądzę że jedno i drugie pisze ten sam (usunięte przez administratora)

Harnaś
Pracownik
@Nowy

Odpowiedzi masz wiele tylko chyba nie chcesz by one do ciebie dotarły Niestety jeśli nie zdążyłeś przeczytać komentarzy przed ich okrojeniem przez moderatora portalu to trudno ale choćby już po tym widzisz czy są one prawdziwe czy nie Tak samo łatwo wyciągnąć wnioski po tym co pisze firmowy (usunięte przez administratora) który nawet nie stara się czemukolwiek zaprzeczyć tylko wciąż pogania portal by kasował w całości bądź częściowo komentarze z konkretnymi cyframi Raz jeszcze odpowiem ci że na starych umowach której ty jako nowy nie zawrzesz przewoźnik miesięcznie zarabia pomiędzy zerem bądź minusem do maksimum nawet niepełnej minimalnej średniej krajowej a ile ona wynosi bez sensu pisać bo moderator i to usuwa lecz możesz to szybko sprawdzić Czyli jeśli chcesz jeździć to musisz wybecelować kilkadziesiąt tysięcy na auto plus około dychę na gadżety, przyprowadzić żyranta i podpisać z nim weksel inblanco czyli bez jakiejkolwiek kwoty granicznej, podpisać nową umowę i jeździsz tyle że nie wiesz za ile bo dowiesz się o tym na początku każdego następnego miesiąca a jeśli ci się to nie spodoba a nie spodoba i złożysz wypowiedzenie to i tak dalej będziesz tyrał do końca miesiąca w którym je złożysz plus jeszcze dwa kolejne Jeździsz 6 dni w tygodniu, nie masz ani jednej wolnej soboty poza ustawowej, nie masz ani jednego dnia wolnego, nie masz prawa do ani jednego dnia wolnego chorobowego, każdy płaci najmniejszy możliwy zus więc i na starość będziesz zbierał puszki butelki i chrust bo dostaniesz z tego taką emeryturę że może starczy ci na butelkę mleka i dwie suche bułki Ja ci nie odradzam wprost ale pomyśl sobie sam Podpowiedzi na tym portalu masz całą masę i tych bezpośrednich od przewoźników i tych między wierszami od fclu A takie jak Konserwy czy Dobla które widać że pisze ta sama osoba możesz sprawdzić na wiele sposobów Powodzenia

Były kierowca
Kandydat
@Zainteresowany

No to na telefon możesz się nie doczekać ja od miesięca nie dostałem odpowiedzi mimo wyslanej aplikacji

On
Pracownik
@Były kierowca

A to bardzo dziwne bo szukają na potęgę od miesięcy w całej Polsce Na samym OLX: Wrocław Poznań Konin Bydgoszcz Toruń Białystok Olsztyn Warszawa I już tak im siedzenia pioką że nawet z kryteriów zeszli że nawet z chłodnią nie musisz się zgłaszać choć według przepisów to podstawa Heee Cytat:"Samochody typu chłodnia / izoterma zapewniające warunki transportu w temperaturach 15-25℃ oraz 2-8℃ (warunek niekonieczny, do weryfikacji w procesie rekrutacji)" Chłodnia = warunek niekonieczny Haaaaaa Mam nadzieję że ktoś z GIFu się do nich zgłosi z ofertą że ma np plandekowca albo śmieciarkę Żenada na całego Zamiast zapłacić obecnym przewoźnikom godziwe pieniądze to szukają już kogokolwiek by tylko mu jeszcze mniej zapłacić - ten nowy duet dowodzący transportem nie mający o tym pojęcia położy tą firmę na łopatki No ale pewnie byli tańsi niż inni którzy się na te stanowiska zgłosili No i to CV: "Agata Meble" też pewnie zadziałało Heeeee

Nowy
Pracownik
@Harnaś

Dobra koniec tej maskarady jestem przewoźnikiem w tej branży od dwudziestu pięciu lat z Farmacol współpracuję od około dwudziestu lat nie muszę się zastanawiać które wpisy są prawdziwe znam to wszystko bardzo dobrze a te pytania które zadałem to nie pytania tak jesteśmy traktowani ta firma się po prostu stacza i nie zależy mi na dalszej współpracy czekam cierpliwie na rostanie myślę że to już nie długo nastąpi i każdemu życzę tak samo jak może to niech stamtąd jak najszybciej (usunięte przez administratora)

Marian Konserwa
Pracownik
 Pytanie
@Jan

Czy ty się czytasz ? Dlaczego mam być człowiekiem z transportu? ...bo tak ci łatwiej wybrnąć z braku znajomości obsługi banalnego, choć awaryjnego terminala ? xD Do szkoły ! Picie piwa pod sklepem wychodzi ci chyba najlepiej, choć i tam niejeden menel na smartfonie kręci wygibasy i o dziwo nie płacze po internetowych forach. (tak, terminal jest do wymiany, jego obsługa, oprogramowanie, totalna kompromitacja i wywalenie kasy w błoto) Do reszty się nie odnoszę, bo nie mam pojęcia o czym piszesz. (mi się stołek nie pali, bo na nim nie siedzę) Jeśli zarabiasz poniżej najniższej krajowej, to chyba cierpisz na syndrom sztokholmski xD Tylko mi nie mów, że nie stać cię na wynajęcie zmiennika, emeryta, których tu dorabia co najmniej kilku. Za dzień, ile ? 150zł ? Nie pogrążaj się w swojej skąpości. To ma w znaczeniu wysokość twoich zarobków, że poziom tego co ci pozostanie w kieszeni, często jest uwarunkowane od sposobu życia, a konkretnie jego luksusów. Tak, wiem, mieszkasz pod mostem, a ja jestem propagandystą. Poziom twojej wypowiedzi stoi na takim samym poziomie jak i twoja wartość w obliczu pracodawcy. Zatem jedyne co ci mogę zalecić, to prace dodatkowe na escrtpl(dawna roksa). ps. gdybyś zlikwidował koszty utrzymania telefonu, to mógłby być strzał w 10siątkę xD ps2.bez upublicznienia twoich zarobków, dalsza rozmowa nie ma sensu

Jan
Pracownik
 Pytanie
@Marian Konserwa

Oj chłopie chłopie nie wiem ile ci płacą ale ile by to nie było nie jest ani tego warte ani nie warto za ilekolwiek robić z siebie takie pośmiewisko Po pierwsze co ci moje zarobki jeśli ponoć sam jesteś przewoźnikiem więc z grubsza powinieneś je znać Po drugie po co jeśli nie znasz moich kosztów po trzecie kwoty były podawane kilka razy tylko kazaliście je portalowi ukrywać I można wymieniać tak dalej lecz nie ma to najmniejszego sensu bo niczego to w twoim trollowaniu nie zmieni A jeśli dalej chcesz to uskuteczniać to trochę się poducz bo znowu wykazałeś się brakiem elementarnej wiedzy nie odróżniając miesięcznego dochodu od miesięcznych oszczędności Znasz się na czymkolwiek? Nie wiem kto cię zatrudnił i za ile ale z pewnością za dużo ci płaci i nie trafił z pracownikiem A jeśli dalej brniesz w kłamstwa to proszę zweryfikujmy je i podaj numer swojej trasy

Pracodawca

@Harnaś

Pragniemy poinformować, że obraźliwe treści, niestosowane komentarze oraz wulgaryzmy są automatycznie moderowane przez algorytmy, bez ingerencji administratorów. Administrowane są treści które naruszą tajemnicę handlową oraz naruszają dobra osobiste pracowników Grupy Farmacol.

nick
Pracownik
@Grupa Farmacol

Oczywista bzdura Po pierwsze czym innym są wulgaryzmy a czym innym ewidentna manipulacja komentarzami poprzez ich wybiórczą moderację/manipulację/ co widziałem nie raz najlepiej po komentarzach moderowanych kilkukrotnie gdy moderacja zwykłych słów cz cyfr zmieniała sens całych wypowiedzi Po drugie kolejną bzdurą są rzekome tajemnice handlowe ujawniane przez przewoźników podających wysokość swoich przelewów czy dochodów a tym bardziej swoich prywatnych kosztów do których to już całkowicie fclowi (usunięte przez administratora) do tego Tajemnice handlowe to możecie mieć ze swoimi podmiotami którym sprzedajecie swój towar bądź od których kupujecie jeśli druga strona ma taką chęć Z przewoźnikami jest zupełnie inaczej bo po pierwsze nie są oni waszymi pracownikami tylko indywidualnymi prywatnymi firmami i odrębnymi od was podmiotami gospodarczymi samymi decydującymi o wszystkim co ich dotyczy Po drugie nie macie z nimi żadnej umowy handlowej a jedynie umowę świadczenia usług transportowych co w skrócie można nazwać umową transportową - umowa transportowa to nie umowa handlowa Więc jeśli przewoźnik ma chęć podać publicznie swoje przychody to nic wam do tego a tym bardziej gdy ma chęć podać swoje koszty czy dochód Można to uznać za podanie swojej oferty za świadczenie konkretnych usług i nic nikomu do tego czy to Ziutkowi spod budki z piwem czy FCLowi Bo idąc waszym tokiem rozumowania to nie macie prawa nikomu oferować swojego towaru co jednak robicie między innymi poprzez przedstawicieli czy gazetki a tym bardziej na ofertach przetargowych kończąc Wszyscy wiedzą że was to i boli i wstydzi ale to nie problem przewoźników i innych etatowych pracowników tylko wasz Jedni godziwie płacą a inni cóż.... ratują się straszeniem, kombinacjami i ciosami poniżej pasa między innymi takimi jak cenzura Z jednej strony szkoda że portal dał się zastraszyć czy tam oszukać i prewencyjną cenzurą manipuluje komentarzami ale z drugiej strony wielu czytających i z tego potrafi wyciągnąć odpowiednie wnioski

:) zadowolny:)
Pracownik
@zdziwiony

Oczywiście że jeździmy w w soboty, we WSZYSTKIE soboty. Info na mobilnym o zwożeniu pojemników - fcl chciałby żeby po skończeniu porannego kółka zamiast do domu wrócić do firmy z pojemnikami. Czyli dołożyć sobie spooro dodatkowych niezapłaconych kilometrów. Szkoda że żaden geniusz z fcl nie wpadnie na to żeby pakować pojemniki bardziej racjonalnie, a nie jak na dzień dzisiejszy do pojemnika potrafią zapakować paczkę waty czy kropelki do nosa. Wozimy powietrze w pustych pojemnikach, a potem płacz że na magazynie brakuje pojemników.

:) zadowolny:)
Pracownik
@Grupa Farmacol

To jest portal publiczny, nie jestem pracownikiem FCL, nie obowiązuje mnie tajemnica handlowa - mogę pisać co chcę. Jeżeli będziecie moderować moje wpisy, znajdę drogę prawną do publikacji.

KariL
Pracownik
@nick

"Tajemnice handlowe to możecie mieć ze swoimi podmiotami którym sprzedajecie swój towar bądź od których kupujecie jeśli druga strona ma taką chęć" Przecież masz umowę cywilno-prawną, więc jesteś właśnie podmiotem, który sprzedał swoje usługi przewozowe firmie Farmacol, a Farmacol jak sens wypowiedzi puentuje - kupił. :D Co jeden to lepszy specjalysta :D Dziś piątek, bawcie się, świętujcie. Sobota 2h dymania z koksem po aptekach i można spokojnie przejść do chlania.

TEN
Pracownik
 Pytanie
@KariL

Chwila chwila To przewoźnicy sprzedają swoje usługi farmacolowi i to oni decydują czy mówią komukolwiek za ile czy nie Podają ceny swoich usług i farmacolowi g...uzik do tego oczywiście poza tym że się wstydzą ile płacą i nie chcą by ktokolwiek się o tym dowiedział a tym bardziej nowe osoby które chcą w to (usunięte przez administratora) wciągnąć Zresztą jeśli rok temu odeszło tylu dyspozytorów transportu na kilku oddziałach to chyba nie dlatego że wspólnie grali w totka i wygrali a dlatego że dennie zarabiali i wiedzieli jakie (usunięte przez administratora) się szykuje i nie chcieli przewoźnikom ani tego przekazywać ani tym bardziej dalej patrzeć im w oczy wciskając (usunięte przez administratora)o przyszłych lepszych warunkach pracy oraz płacowych Zresztą co najmniej jeden jak nie kilku z nowych dyspozytorów też już powiedziało dość i rozstało się z duetem kurierskim i agaty meble Dyspozytorzy z Olsztyna i Białegostoku ponoć mieli dość tego pustego (usunięte przez administratora)kłamstw i wciskania tych niekorzystnych umów i po niecałym roku odeszli Ale dokładniejsze info musicie się dowiedzieć tam u źródła bo pewnie wiedzą więcej Na pewno było to z hukiem bo oddziały zostały bez dyspozytora a tylko z PO Jakie 2 godziny? To co ty wozisz? 1 punkt 10km od bazy? Jak 1 czy 1,5h zajmuje sam załadunek A co do picia to w pełni jestem za ;)

KariL
Pracownik
@TEN

"Chwila chwila To przewoźnicy sprzedają swoje usługi farmacolowi i to oni decydują czy mówią komukolwiek za ile czy nie Podają ceny swoich usług i farmacolowi g...uzik do tego " ... no przecież piszesz o tym samym. Nie ważne w którą stronę to obrócisz, to mamy tu dwie strony. Dwie strony, dwa podmioty i na końcu umowa. Dlatego kwoty na jakie zawarta jest umowa nie muszą być wiadomością jawną.

Nowy 05
Pracownik
@TEN

Nie zapomnij że na komorach przeładunkowych najpierw trzeba auto rozładować po segregować trasami potem sprawdzić czy się towar zgadza i dopiero można załadować i na pewno nie trwa to godzinę

TEN
Pracownik
@KariL

Nie muszą ale mogą jeśli któraś ze stron ma na to ochotę i wtedy druga strona nie ma nic do gadania Tym bardziej że jest różnica w sytuacjach bo kwoty za które przewoźnicy wykonują swoje usługi są ich ceną za wykonywanie takich usług i nikt nie ma prawa zakazywać im upubliczniania tego To tak jakbyś zaszedł do sklepu i sklep mówił ci że nie poda ci swoich cen Jedni i drudzy coś sprzedają czy wykonują i mają prawo mówić za ile Tu nie ma o czym dyskutować bo już sama dyskusja jest po prostu głupia

Nowy 05
Pracownik
@KariL

Jakie kwoty to jest (usunięte przez administratora) którą dyktuje Farmacol a przewoźnik albo się zgadza albo wypad

KariL
Pracownik
@TEN

"Nie muszą ale mogą jeśli któraś ze stron ma na to ochotę" Mylisz pojęcia. Nie patrzysz też co podpisujesz. Doczytaj. Poza tym i tak nie zmienia to kompletnie Twojej sytuacji, bo gdyby nawet było to informacją jawną, nie walczył byś o swoje racje poza tym portalem z wiadomej przyczyny. Nieciekawe czasy i widmo bezrobocia. Zresztą o czym tu pisać ... Na pojemnikach was (usunięte przez administratora), nie wiem jak teraz) a ty chcesz spod litery prawa Farmacol zmieniać haha

Nowy 05
Kandydat

Ale ja wam współczuję gdzie wy pracujecie co to za firma

Stary 07
Pracownik
@Nowy 05

Niektórzy tutaj zbyt wyolbrzymiają, kolorowo nie jest, ale też niema takiej tragedii jak tu niektórzy piszą

Nowy 05
Pracownik
@Stary 07

Prawdę piszą w Rogoźnicy zaczął się odszczał na przewoźników któży nie chcąc podpisać nowych umów bo musieli by pracować za parę groszy na swoje działalności to trochę słabe

Ciekawska
Pracownik
 Pytanie

Powiedzcie mi jedno, jak już tak bezsensownie zatrudniacie całe rzesze ludzi którzy i tak potem okazują się zbędni bo to praca nie na ich możliwości to czy zatrudniając tyle ludzi bierzecie pod uwagę ilość skanerów DZIAŁAJĄCYCH dla tych ludzi? Bo tych nie działających jest mnóstwo....Czasami mamy wrażenie że więcej ludu jak tych skanerów jest, trzeba czekać na skanery aż inni skończą zmianę i modlić się aby działał. Weźcie może to na logikę i przekalkulujcie zanim bez sensu zatrudnicie tyle ludu gdzie potem na samej taśmie jest taki ścisk że nie ma gdzie pracować!!!!

KariL
Pracownik

Kierownik (usunięte przez administratora) między regałami ...

anonim
Kandydat

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Aktualne oferty pracy Grupy Farmacol znajdują się na portalu pracuj.pl, oraz na naszej stronie internetowej: https://www.farmacol.com.pl/praca/ogloszenia-pracy/

Barbara
Inne
@Grupa Farmacol

Dziękuję, widzę tam nową ofertę pracy dla kierownika magazynu, ale w Katowicach. Z ciekawości zapytam: dopuszczają Państwo pomoc w relokacji?

Pracodawca

@Barbara

W celu otrzymania szczegółowych informacji zapraszamy do kontaktu: hr@farmacol.com.pl

Jula
Pracownik
 Pytanie

Pracuje na automacie..na południe.. jest ze mną dziewczyna (usunięte przez administratora) która słucha głośno muzyki na telefonie. Mi to przeszkadza w pracy a nie zwrócę jej uwagi bo nie ja jestem od tego a po drugie ta dziewczyna jest bardzo wulgarna i niezbyt mila więc nawet bym się nie odwazyla. Czy moze ktoś jej zwrócić uwagę???

Jula
Pracownik

Kiedyś słyszałam jak ktoś Jej zwracał uwagę o coś...to mówiła że ma umowę o pracę i ma (usunięte przez administratora)....to właśnie taka osoba....wulgarna...I nie mam zamiaru się kłócić i znizac do jej poziomu. A nie chce też osobiście iść do kierownictwa i skarżyć. Więc mam nadzieję że ktoś wyżej to czyta i zajmie się ta panna...która myśli że jest królową...tylko szkoda ze korony jej brakuje..Z czym do ludzi haha

Pracodawca

@Jula

Informujemy, iż tego typu zgłoszenie należy dokonać przez system : https://www.farmacol.com.pl/kim-jestesmy/system-zglaszania-naruszen/ Tylko w ten sposób pracodawca ma możliwość wszczęcia postępowania wewnętrznego. Zgłoszenia można dokonać anonimowo.

Barney
Pracownik
 Pytanie
@Jula

Po pierwsze nie pracujesz z nią tylko się zasłaniasz...po drugie nawet jeśli słucha to automat skutecznie to zagłusza..musiałabyś stać obok żeby przeszkadzało..wulgarna może być ale nie do osób bezpośrednio, jeśli nie jesteś na stopie koleżeńskiej na pewno Cię nie obraziła,jeśli Ci się język nie podoba nie rozmawiaj z nią..za grosz odwagi cywilnej.Nawet jeśli coś komuś przeszkadza to powinien powiedzieć to osobiście czy tak trudno poprosić????poziom przedszkola a nawet gorzej,jeśli chcesz kultury języka proponuję znaleźć pracę poza magazynem.

XD Expedition
Były pracownik
 Pytanie
@Jula

To lepiej idź, zanim na Ciebie pójdą nadawać. Na ekspedycji nie nadawałem na tych (usunięte przez administratora)pamiętających rzepakową, to Oni później nadawali na Nas jacy to jesteśmy okropni. Dziś 5 tys. na rękę (160 h) i wolne weekendy. A jak tam na ekspedycji (usunięte przez administratora) kołdynatorze Ty ? Hahaha. Pozdrawiam serdecznie. Opinia o firmie: Firma ma się dobrze i płaciła zawsze na czas. Hehe.

45678
Pracownik
 Pytanie
@XD Expedition

Taa 5 tys na rękę, napisać to sobie możesz tutaj jakąkolwiek kwotę i co może jeszcze owocowe czwartki i wolne piątki ?

XD Expedition
Były pracownik
@45678

Zarabiać to sobie mogę...miałeś na myśli. W czwartki piątki normalnie pracujemy, tak dobrze jak na ekspedycji to jeszcze nie mamy. Hehe.

:D
Pracownik
@45678

Piątki na ekspedycji ma tylko jedną osoba :D

Przewóz
Pracownik

Bardzo fajna praca. Dobre zarobki małe wymagania. Super umowy i stabilna wypłata. Tysionce chętnych na jedno miejsce. Jestem przewoźnikiem i szczęściarzem, że pracuję dla tej firmy. Mógłbym robić za minimalną.

Ona
Pracownik

Fajna rozwojowa praca. Bardzo polecam. Zero stresu wszystko logistycznie opracowane. Pensja wystarczająca i zadowalająca.

Przewoźnik
Pracownik
@Ona

Zgadzam się z wami w całej rozciągłości. Lepiej tego ująć nie można. Ja z uśmiechem na ustach i śpiewem idę do pracy.

Barbara
Inne

Szukają pracownika magazynowego. Mam już badania san-epid. Na jakie wypłaty miesieczne można liczyć? I czy się już wyjaśniła sprawa nadgodzin za styczeń /pytam, żeby wiedzieć, czy płatności już działają sprawnie/.

Nowi
Pracownik
 Pytanie

Czy dacie nam nowym szansę na tych nockach?? Jeśli nie to niech kierownik nas na nie nie wpisuje. Nie będziemy ciągle robić rampy/magazyn. Cały czas te same osoby robią biura a my najgorszą robotę. A czym my się różnimy od takiego jednego pana, który zasypia przed monitorem, wiecznie kończy ostatni i robi wszystko, żeby jak najpóźniej skończyć biura co powoduje, że nie musi iść skanować katowickich akwizytorów. Może jesteśmy nowi, ale na pewno lepsi od tego pana i co to za różnica czy będzie on robił, czy my? Skoro i tak robi wolnym tempem byle nie iść za wcześnie na Katowice. Jeśli nic się nie zmieni proszę o niewpisywanie nas NOWYCH na nocną zmianę. Pozdrawiamy serdecznie.

Nowy
Kandydat

Dzień dobry znalazłem ogłoszenie że są potrzebni przewoźnicy chciałbym się dowiedzieć jak to wygląda od środka czy warto się w to pakować

Przewoźnik
Pracownik
@Nowy

Jak najbardziej polecam. Jestem przewoźnikiem i bardzo sobie chwalę. Dobre zarobki, super grafik i dostosowany do pracownika. Kierownictwo super i zawsze pomocne. Jasne zasady i praca przyjemna nie cienżka

Pracodawca

@Nowy

W celu uzyskania wszelkich informacji zapraszamy do kontaktu: kontakthr@farmacol.com.pl

Nowy
Kandydat
 Pytanie
@Przewoźnik

To jak tak strasznie zachwalasz firmę Farmacol to powiec mi czy to prawda że przewoźnicy między dostawami towaru do aptek muszą odśnieżać plac przed komorą przeładunkową i ją sprzątać w środku???

:) zadowolny:)
Pracownik
 Pytanie
@Przewoźnik

Rozumiem że farmacol źle trawi / i kasuje negatywne komentarze na swój temat ale ten post to jest totalne kuriozum ! Pisanie postów samemu o sobie ? W dodatku oderwany od rzeczywistości - jaki grafik , dostosowany do jakiego pracownika ? Przewoźnik nie ma grafiku i NIE jest pracownikiem, jest firmą zewnętrzną. Kierownictwo pomocne - komu, kiedy i w czym pomogło ? Na koniec - do fcl - jeśli już piszecie posty w imieniu nas-przewoźników to na Boga - słownik j.polskiego do ręki - praca nie CIENŻKA. Bolą oczy jak się to czyta. Przewoźnicy naprawdę nie są (usunięte przez administratora), przynajmniej w większości.

Iwan
Pracownik
 Pytanie
@Nowy

Przeczytaj raz jeszcze komentarz @przewoźnik i pomyśl Albo to podstawiona osoba z kierownictwa farmacolu albo komentarz sarkastyczny: chwalę sobie=tragedia, dobre zarobki=fatalne zarobki, super grafik dostosowany do przewoźnika=nieznane godziny pracy ze względu na częste opóźnienia wyjazdów z winy firmy - zresztą jak można dostosować grafik do przewoźnika? Co apteki i szpitale pod każdego przewoźnika mają dostosować godziny pracy i przyjęć na oddziały szpitalne? Pomyśl, kierownictwo super i zawsze pomocne=mają przewoźników tam gdzie słońce nie dochodzi a tym bardziej co mają do powiedzenia Poczytaj komentarze jak między innymi te o tym że nigdy nikt nawet na jakiekolwiek podanie nie odpowiedział, jasne zasady=według nowej umowy nie wiesz za ile pracujesz i każdy miesiąc jest inaczej płatny pomimo tej samej ilości pracy ale jest szansa że zarobisz na opłaty związane z działalnością a czy na życie niekoniecznie, praca przyjemna i nie ciężka=tyrasz calutki rok bez ani jednej wolnej soboty ani jednego dnia urlopu ani jednego dnia chorobowego czyli masz grypę jeździsz, masz covid jeździsz, złamiesz rękę jeździsz, złamiesz nogę jeździsz, stracisz oko=jeździsz, umrzesz też pewnie ktoś musi jeszcze miesiąc za ciebie jeździć i tak dalej i tak dalej Prawdziwe warunki pracy i płacy możesz się domyśleć po komentarzach a tym bardziej bo ich moderacji na polecenie firmy służącej temu by nie było widać prawdziwych kwot jakie przewoźnicy dostają za swoją harówę Tak jak ktoś już napisał podjedź do oddziału i porozmawiaj bezpośrednio z przewoźnikami i najlepiej tymi na starych umowach bo ci na nowych raczej prawdy ci nie powiedzą

Iwan
Pracownik
@Nowy

W środku jak w środku ale plac tak Tak samo jak pod każdą apteką 36.6 czyli farmacolowską a pod innymi różnie to bywa ale często też Także zimą szufla to twój pasażer tak samo jak jakieś wiadro czy worek z solą czy piachem do sypania podejść i szczególnie schodów Pasażer bo na pace tego wozić nie możesz

Tirmem
Pracownik

Grunt że wogule płacą. Za to jestem wdzięczny. Ja to traktuję jako premie. Za darmo nie robimy. Jest robota i to jest najważniejsze.

Are
Pracownik
 Pytanie
@Grupa Farmacol

Czy osoba odpowiedzialna za wdrożenie terminali dla przewoźników, została za karę zesłana do kamieniołomów w Strzegomiu ? Wy tam wychodzicie z tych swoich biur sprawdzić jak to funkcjonuje w praktyce? Mija już sporo czasu, miesiące biegną, a to oprogramowanie jak było, tak w dalszym ciągu jest do totalnej wymiany. Ten terminal więcej nie działa niż działa ... Baterii nie naładujesz jak spadnie poziom do np. 5%. xD WiFi włączane żeby ... po co ? Brak transferu na SIMie ? haha Zamiast "naprawić" podstawowe sprawy, to wy wdrażacie kolejne elementy, skanowanie reklamacji, pojemników. Przecież to jest awykonalne ! Już nie wspominam o (usunięte przez administratora) na tych pojemnikach i ich wnętrzu, a co dopiero o czytelności kodów kreskowych.

nick
Pracownik
@Are

Nie po to w nowej umowie masz karę (usunięte przez administratora) za każdym razem gdy uznają że to ty źle się obsługujesz terminalem żeby działał on poprawnie i sprawnie Heee

Pracodawca

@:) zadowolny:)

Pragniemy poinformować, że pracodawca posługuje się tylko swoim loginem i odpowiada bez potrzeby podszywania się pod inne osoby.

Ehhh
Pracownik

Powinny być dwie podwyżki. Farmacol powinien pokazać że im na dobrych pracownikach zależy. Dać podwyżkę która zagwarantował rząd + do tego podwyżka antyinflacyja.. Ale wiadomo jak mają coś dać od siebie to nie potrafią. W e-mailu napisali że z INiCJATYWY PRACODAWCY będą podwyżki... A to nie prawda! Gdyby rząd nie (usunięte przez administratora)to nic by nie dali, znaczy jeszcze nie dali, zastanawiają się..(usunięte przez administratora)

Byku
Pracownik
@Ehhh

Dobrze pisze powinno być te około 500zl podwyżki gwarantującej przez rząd + te 17% inflacyjnej od firmy. Wiadomo inflacja już dawno przekroczyła 20% ale oficjalnie nikt tego nie powie. A za taką wypłatę można już kupić coraz mniej. Leki drożeją, a (usunięte przez administratora) wynagrodzenia stoją w miejscu bo trudno wliczać w to co gwarantuje rząd i do czego zobowiązuje firmy.

Były pracownik jedej hurtownii
Były pracownik
@Ehhh

W każdej hurtowni farmaceutycznej jest taka lipa ja pracowałem w jednej 6 lat i jak dałem wypowiedzenie za porozumieniem stron to nawet kierowniczka nie zapytała co się stało dlaczego się zwalniam po tylu latach żadnej próby negocjacji przekonania mnie abym został tylko na sam koniec powiedziała abym wyszedł i jej nie wkurzał

Były pracownik jednej z hurtow
Były pracownik

Jak tak czytam te wpisy tutaj to różnica między hurtownią w której pracowałem a farmacolem jest taka, że magazyn ma płatne nadgodziny oraz niedziele a soboty do wybrania, zaś ja byłem pracownikiem komory przyjęć i my mieliśmy nadgodziny, soboty i niedziele płatne

Zostaw merytoryczną opinię o Grupa Farmacol - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Grupa Farmacol?

    Zobacz opinie na temat firmy Grupa Farmacol tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 673.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Grupa Farmacol?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 594, z czego 115 to opinie pozytywne, 254 to opinie negatywne, a 225 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Grupa Farmacol?

    Kandydaci do pracy w Grupa Farmacol napisali 20 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Grupa Farmacol
Przejdź do nowych opinii