opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Grupa Farmacol

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.6/5

Na podstawie 2141 ocen
Opinie(7083)
Dodaj opinię
Aktualności(5)
Wywiady(1)

Opinie(7083)

Dodaj opinię
Aktualności(5)
Wywiady(1)
Logo
  • O nas
  • .
  • Program adaptacji
  • .
  • Ścieżki karier
  • .
  • Nasze działy
  • .
  • Oferty pracy
  • .
  • Facebook
  • .
  • Kontakt

O nas

Program adaptacji

Ścieżki karier

Nasze działy

Oferty pracy

Facebook

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Katowice
  • Opole
  • Gliwice
  • Sosnowiec
  • Zabrze
  • Tychy
  • Częstochowa
  • Ruda Śląska
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Katowice
  • Chorzów
  • Czeladź
  • Siemianowice Śląskie
  • Sosnowiec
  • Mysłowice
  • Świętochłowice
  • Będzin
  • Wojkowice
  • Bytom
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Gdańsk - Grupa Farmacol (nieczynne)
Katowice - Grupa Farmacol
Kielce - Grupa Farmacol (nieczynne)
Mory - Grupa Farmacol
Rogoźnica - Grupa Farmacol
Szczecin - Grupa Farmacol
Żerniki - Grupa Farmacol

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Katowice
  4. /
  5. Opinie o Grupa Farmacol

Opinie

Opinie o Grupa Farmacol Katowice

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 9
    • 10
    • 11
    • …
    • 44

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Grupa Farmacol!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    anonim

    28.03.2024 05:04

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Opo

    28.03.2024 17:33

    Pracownik

    No prawda, nic tylko zrobić zdjęcie i wysłać do sanepidu z pytaniem czy takie warunki higieniczne są normalne w (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    28.03.2024 13:47

    Były pracownik

    Jestem szczęsliwym byłym pracownikiem. Teraz jestem bardzo szczęsliwym kolejarzem pracuje od 7-15 wolne weekendy i jeszcze mam (usunięte przez administratora) 5500 na ręke
    ReviewUserIcon
    M.m.

    21.03.2024 07:15

    Pracownik

    Brawo farmacol, jak zwykle daliście popis. Gdzie ten ogrom roboty w marcu? Dajecie wolne wcześniej żeby teraz odrabiać to przy tym bezrobociu, zatrudniliście niepotrzebnie i kompletnie bez sensu całą masę ludu który nie ogarnia tej roboty po co? Jedno wam się naprawdę udało przez ogromny ścisk na taśmie popchnęliście najlepszych i wartościowych starych pracowników do zwolnienia się zastępując ich tymi niedorajdami. Co ta wstyd!!!!!!!
    ReviewUserIcon
    Hood

    26.03.2024 17:31

    Pracownik

    Oooo to prawda. Nowi widząc stacje z syropami i ilości do spakowania uciekają stamtąd. Wystarczy parę pojemników gdzie jest 20 na przykład herbapectów i już ich nie ma. Odbijają pojemnik, sprawdzają co w środku i jeśli to duża ilość syropów to zostawiają stacje zasypaną i idą sobie na lekkie tabletki na strefę 21 lub 22, takich (usunięte przez administratora) zatrudniliście co nie dość że są powolni to jeszcze leniwi i nam robią dodatkową pracę i to ma być przyszłość narodu? Strach się bać skoro są tak leniwi do pracy. Mało tego bo na nockach sprzątania także nie ogarniają a po tym jaki dniówki zostawia bałagan to jeszcze przy nich na nocce jest on nie do opanowania dlatego panie kierowniku nocka zwraca się z prośbą aby KAŻDA ZMIANA SPRZĄTAŁA PO SOBIE jak jest to w innych zakładach pracy, może wtedy dniówka nauczy się szanować nocne sprzątanie bo od dłuższego czasu bałagan który zostawia się na nockę jest nie do opanowania już i jeśli dalej będziemy przychodzili na noc na taki bałagan to przestaniemy po prostu sprzątać na nockach. Jeśli dniówka potrafi pracować w takich warunkach to my te warunki zostawimy im na dniówki.
    ReviewUserIcon
    Fryk

    27.03.2024 20:53

    Pracownik

    Rano przyjdą pracownicy ze stałą premią i wyrobią. Im nie trzeba płacić za wypracowaną wydajność.
    ReviewUserIcon
    Terminale

    23.03.2024 16:51

    Pracownik

    Pytamy po raz setny już chyba, kiedy w końcu terminale zaczną działać jak należy? Cały czas ten sam problem. Pokazują różne ilości po odbiciu pojemnika i inne przed jego zatwierdzeniem, nie musimy chyba oświecać zarządu że wtedy dostajemy NIESPRAWIEDLIWE błędy? Dwa od jakiś dwóch tygodni skanery zawieszają się i długo wczytują towar, wymiana baterii i ileś resetów nic nie pomagają. Do tego dochodzi problem wymiany skanerów po kilka razy na zmianie. Jedna sprawa to stary sprzęt a druga beznadziejny system IT do tego niektóre są tak powolne że nie idzie na nich pracować. Mamy zacząć nimi rzucać o ściany żeby ktoś w końcu zareagował na ten wieczny problem?
    ReviewUserIcon
    Joker

    25.03.2024 18:52

    Pracownik

    Tobie płacą jakoś extra za pisanie bredni? Czy jesteś jakimś (usunięte przez administratora)?
    ReviewUserIcon
    Stary

    25.03.2024 22:00

    Pracownik

    Zależy na jaki trafisz.Dobrych terminali jest mało,a skanerów - czytników kodów na palec to już bardzo mało. Nie pisz zatem,że sprzęt jest w bardzo dobrym stanie bo to nie prawda. Siejesz propagandę i zwyczajnie ściemniasz.
    ReviewUserIcon
    .....

    23.03.2024 21:38

    Pracownik

    Po co na siłę wciskacie nowe szafki do szatni? Połowa szafek jest pusta i nie używana bo osoby które już tu nie pracują nie oddała kluczy.. WYSTARCZY KUPIC NOWE ZAMKI, UZYC WIERTARKI I POWYMIENIAC ZAMKI. To jest o wiele tańsze niż KUPOWANIE KOWYCH.
    ReviewUserIcon
    Kk

    24.03.2024 08:43

    Pracownik

    Ale farmacol lubi wywalać kasę na byle co. Szafki, nowi pracownicy którzy nie wyrabiają normy itd za dużo kasy mają, szkoda tylko że tej kasy nie mają na nasze nadgdziny, na podwyżki, na godziwe premie
    ReviewUserIcon
    Zwykły robol

    25.03.2024 16:52

    Pracownik

    My nie zasługujemy na podwyżki ani premie. Cieszmy się z tego co mamy. Mogę robić za minimalną bez dodatków
    ReviewUserIcon
    Meritum

    24.03.2024 12:59

    Pracownik

    Obowiązki pracodawcy(kwestia zapewnienia dobrych warunków pracy): Obowiązek zmniejszenia uciążliwości pracy Zapewnienie sprawnych narzędzi pracy. Wyposażenie stanowiska pracy. Na pracodawcy, jako podmiocie zatrudniającym, ciąży obowiązek dostarczenia wszelkich niezbędnych materiałów, które pozwolą pracownikowi w należy sposób wypełniać jego obowiązki służbowe. W naszych oddziałach musimy się męczyć z niesprawnym sprzętem. Narażanie nas na stres to także niedbanie o nasze zdrowie. Dużym obciążeniem jest także wysokie tempo pracy podczas wzmożonych zamówień w systemie akordowym. Obowiązek należytego organizowania czasu pracy "Organizować pracę tak, by zapewnić pełne wykorzystanie czasu pracy oraz osiąganie przez pracowników (przy wykorzystaniu ich uzdolnień i kwalifikacji) wydajnej i jakościowej pracy" Zapewnienie pracy na cały dzień pracy(często III zmiana kończy bardzo przed czasem, a coraz częściej na II zmianie jest mało pracy w ciągu dnia). Tymczasem norma wydajnościowa została podniesiona,a przy dniach z małą ilością pracy trudno jest mieć dobre wyniki.
    ReviewUserIcon
    Hio

    24.03.2024 20:19

    Pracownik

    Co do wydajności to raz że podniesienie jej tak wysoko zostało kompletnie nie przemyślane, dwa przy tak małej ilości pracy jaką teraz jest wyróżnienie jej graniczy z cudem i trzy za dużo ludzi na taśmie o czym trąbi się już kilka tygodni, tak więc wyrobienie takiej wydajności polega na wyrywaniu sobie pojemników sprzed nosa, kłótniach między pracownikami, bitwy na stacjach i tak dalej. Rozpisywanie nas na grafiku kto na jakiej stacji pracuje jest kompletnie bez sensu ponieważ ludzi jest zbyt dużo na jednej strefie plus niektórzy co robią sobie gdzie chcą i plus ci którzy nie mają gdzie pracować, panuje ogólnie jeden ogromny chaos a ludzie skaczą sobie do gardeł.
    ReviewUserIcon
    Izaura

    23.03.2024 05:26

    Pracownik

    Koniec marca tuż tuż i gdzie drogi zarządzie ten nawał i ogrom roboty, którym tam straszyliście nas? Tyle ludzi zatrudniliście i po co? Chyba tylko po to żeby zrobili jeszcze większy bałagan na magazynie i utrudniali nam pracę bo bardziej przeszkadzają i irytują niż pracują. Dobrze że farmacol nie zajmuje się wróżeniem bo każda wróżba byłaby porażką.
    ReviewUserIcon
    Abc

    16.03.2024 21:52

    Pracownik

    Mam pytanie. Jak (usunięte przez administratora)? Stoi w regałach i obgaduje innych pracowników magazynu, takie zachowanie nie przystoi komuś kto zajmuje takie stanowisko. Zamiast tego zajęła by się wyjazdami. Wstyd że takie coś jest przyzwoleniem w tej firmie
    ReviewUserIcon
    …

    21.03.2024 00:09

    Pracownik

    Ludzie jesteście (usunięte przez administratora), nie macie co robić to wypisujecie (usunięte przez administratora) i czepiacie się rzeczy wyssanych z palca. Nikt nie zostaje koordynatorem bo jest się kiepskim wręcz przeciwnie. Większość tego magazynu to ludzie, którzy nie mają swojego życia i siedzą na tym Goworku i wypisują takie (usunięte przez administratora). Znajdźcie sobie w życiu jakieś cele wyższe niż wypisywanie na kogoś z niewiadomych powodów. Masz problem idź to (usunięte przez administratora) powiedz prostow w twarz a nie w anonimie na jakieś stronie. (usunięte przez administratora) żaląc się tu i licząc nie wiadomo na co. Jest na swoim stanowisku pracy bo ją docenili no ale komuś to ewidentnie nie pasuje. Jest pełno (usunięte przez administratora)w tej robocie i o tych osobach nikt nic nie napisze tylko o tych co (usunięte przez administratora)jak tylko się da. Ale jak inni pracują tylko na rano, weekendy mają wolne, a raczej udają że pracują to już nikt się nie odezwie, bo jak dla mnie każdy by chciał pracować tylko na 6 udawać że coś się policzy, posiedzieć przed komputerem i połowę dniówki chodzić i udawać że coś się robi i gadać z kim się tylko da. Zajmiecie się swoim życiem albo znajdzie sobie kogoś kto faktycznie nic nie robi a ma się fantastycznie w tej pracy. Przykre jest to, że dorośli ludzie nie mają swojego życia to wolą siedzieć tu i dowalić się do kogoś, a nawet nie potrafią nic powiedzieć prosto w oczy tyllo lepiej z anonima kogoś oczerniać. Sami nie jesteście lepsi. (usunięte przez administratora) na każdym kroku. W desperacji to właśnie są ludzie którzy tak jak ty wypisuje, zamiast zająć się własnym nosem
    ReviewUserIcon
    Gul

    21.03.2024 19:57

    Pracownik

    Została koordynatorem bo potrzebowali na już kogoś a każdy kto ma chociaż trochę oleju w głowie i szybko pracuje na taśmie nie zgodzi się na bycie koordynatorem za (usunięte przez administratora) które oni zarabiają a że ona na taśmie była powolona i wolała zajmować się plotkami to finansowo może i wyszła lepiej jako koordynator a druga sprawa (usunięte przez administratora)na pracowników jak i na koordynatorki które pracują na dzienne zmiany mówiąc że one nic nie robią a ona za nie nie będzie robiła. Tylko sama nie jest lepsza bo lubi postać sobie w regale z ludźmi i pogadać o innych zamiast zająć się pracą.
    ReviewUserIcon
    Gas

    19.03.2024 23:56

    Pracownik

    Znowu to samo roboty brak a strefy obstawione niepotrzebnymi nowymi. Czy tam u góry ktoś w ogóle (usunięte przez administratora)? Czy chcą żebyśmy się hurtowo pozwalniali bo to już jest gruba przesada żeby umowa o pracę nie miała gdzie pracować!!!!
    ReviewUserIcon
    Loli

    20.03.2024 14:21

    Pracownik

    Gdzie ta praca w marcu.tylko trzeba odrabiać godziny za dany dzień w lutym. Nocka nie ma co robić a zlecenie dalej przychodzi . coraz gorzej.my umowa o pracę mamy tego już dość
    ReviewUserIcon
    Xyt

    20.03.2024 22:52

    Pracownik

    Przecież to już robi się nudne przychodzisz i nie ma roboty, nowi nie są odwoływani no chore! Ja jeszcze poczekam po świętach czy w końcu zmieni się to i będzie jak kiedyś a jeśli nie to składam wypowiedzenie i niech męczą się z tymi (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Alojzy

    18.03.2024 13:33

    Inne

    Coś dziwnego dzieje się w firmie. Coraz więcej osób zastanawia się ile będzie wypowiedzeń na koniec marca. W lutym było dużo, a teraz szykuje się więcej. Wola zatrudnić młodą osobę, bez jakiejkolwiek wiedzy , niż dać podwyżkę prawnikom doświadczonym. A nowa osoba zarabiać dużo więcej jak ta doświadczona. Co się dzieje?
    ReviewUserIcon
    Kora

    20.03.2024 04:36

    Pracownik

    Tak szczerze to ja już jestem umówiona na rozmowę w sprawie pracy w przyszłym tygodniu. Pracowałam tu tyle lat ale no cóż człowiek musi wiedzieć kiedy coś zmienić skoro stawiają na nowych którzy nie potrafią pracować i nawet po dłuższym czasie nadal nie widać poprawy a wola sobie na L4 chodzić i nie przychodzić to po co tu zostawać? Na taśmie jest już tak źle że umowy o pracę nie mają dla siebie pracy więc moja cierpliwość skończyła się i zwalniam się i radzę to też innym.
    ReviewUserIcon
    haalo

    16.03.2024 19:40

    Pracownik

    Farnacol katowice czy kierownictwo może zwrócić uwage (usunięte przez administratora) jak powinno ubierać się do pracy ? Od miesiency chodzi bez stanika i nikt nie ma problemu ze wszystko jej widać. To miejsce pracy a nie klub ze striptizem. może wszystkie teraz zacznijmy chodzić bez stanika? A może to tylko pewne (usunięte przez administratora)mogą? Jeśli tak to jest to dyskryminacja. Jak nic się nie zmieni to sprawa zostanie zgłoszona wyżej.
    ReviewUserIcon
    nick

    15.03.2024 18:12

    Pracownik

    Mówicie o braku pracy a firma szuka pracowników magazynowych, na olx przynajmniej.
    ReviewUserIcon
    Lol

    09.03.2024 18:51

    Pracownik

    Dwie sprawy mam Pierwsza, zrobicie coś z tym ogrzewaniem na magazynie? Chcecie żebyśmy tam udusili się? Nie ma czym oddychać i jest okropnie gorąco. Zróbcie coś z tym albo zgłosimy to gdzie indziej jako szkodliwe warunki pracy. Druga, czy możecie jakoś delikatnie zwrócić uwagę niektórym paniom aby dbały o higienę? Chodzi najbardziej o (usunięte przez administratora), (usunięte przez administratora) ta ogólnie jest pracowita nawet i miła ale wydziela tak nieprzyjemny odór, że człowiekowi naprawdę podnosi się i nie idzie przy niej pracować a przechodząc obok niej trzeba wstrzymywać powietrze. BHP to nie tylko bezpieczeństwo ale i HIGIENA więc prosimy aby zwrócić tej pani uwagę.
    ReviewUserIcon
    SAD

    14.03.2024 00:39

    Pracownik

    Co do drugiej sprawy to lekka przesada. Wiadomo że człowiek jak pracuje to się poci. Ty pachniesz przez 8 godzin? Chyba stoisz w regale i nie masz jak się spocić to rzeczywiście... Po drugie jak jest tak ciepło na magazynie to wyjaśnij dlaczego inne dziewczyny pracują w długim rękawie na taśmie... Kilka razy pod rząd ubrany ten sam sweter... Idź do nich... Powachaj czy pachną.
    ReviewUserIcon
    Onaaa

    14.03.2024 09:12

    Pracownik

    Ta pani (usunięte przez administratora) wydziela bardzo przykry odór i to nie jest zwykły pot po obieganiu a kilkudniowy odór. Druga sprawa jest taka że ona jakoś bardzo szybko nie pracuje żeby aż tak spocić się. To jakaś choroba ale na litość boską ciuchy też należy prać i zmieniać
    ReviewUserIcon
    Start

    13.03.2024 12:50

    Pracownik

    Panie kierowniku zwracamy się z prośbą, aby przyjrzeć się pracy niektórych dziewczyn startowych, zwłaszcza jednej, której zmiana polega głównie na siedzeniu na telefonie. W tym tygodniu (usunięte przez administratora). Sytuacja ze wczoraj gdzie kończyliśmy zmianę i startowa całkowicie (usunięte przez administratora)nas siedząc przed komputerem. Rozumiemy że ma też tam swoje obowiązki, ale inne startowe potrafią przerwać aby przyjść do terminali i odebrać je od nas lub wydać nam je, czekaliśmy parę minut aby oddać terminale już nie wspomnę że niektórym spieszyło się na autobus ale musieliśmy sami wejść do terminali bo dziewczyna w ogóle nie podeszła do nas a w czasie zmiany bardziej zajęta jest siedzeniem na telefonie niż swoimi obowiązkami, fajnie jakby zainteresowała się także aby był zapas naładowanych baterii bo z tym też ma problem. Jeśli nie nadaje się na start bo przerastają ją obowiązki to może warto przenieść ją na dział gdzie będzie mogła całe dnie siedzieć na telefonie, nic nie robić i będą jej za to jeszcze płacić? Są dwie startowe które potrafią ogarnąć kółka rzeczy na raz, przy których zawsze są naładowane baterie ((usunięte przez administratora)) więc jeśli one potrafią to ogarnąć to czemu ta nie potrafi? Za ciężka praca dla niej?
    ReviewUserIcon
    anonim

    11.03.2024 10:25

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Marzec

    11.03.2024 16:41

    Pracownik

    Jeszcze do tego mamy na minusie godziny a umowa zlecenie nie jest odwoływana .Kiedy mamy to odrobić.
    ReviewUserIcon
    ,,,,

    11.03.2024 17:26

    Pracownik

    Jak zwykle wywróżyli nic i teraz musimy te wolne odrabiać q roboty brak. Zatrudnili tyle (usunięte przez administratora)a teraz ich odwołują żebyśmy mu na umowę o pracę mieli robotę. Brawo, jak zwykle wszystko zrobione z logiką szkoda słów...
    ReviewUserIcon
    Zadyma

    10.03.2024 22:05

    Pracownik

    (usunięte przez administratora), niech pan coś w końcu coś zrobi z osobami które chodzą cały czas na L4. Dał pan im umowy o Pracę mimo że każdy panu mówił że na nich nie można polegać.
    ReviewUserIcon
    ...

    11.03.2024 17:17

    Pracownik

    Nic z tym nie zrobią, na ekspedycji jest kilku takich (usunięte przez administratora), co nie ma miesiąca żeby nie byli na L4. Mimo to przychodzą i klepią ich po plecach w podziekowaniu za to że przyszli.
    ReviewUserIcon
    L4

    12.03.2024 07:07

    Pracownik

    Patrząc na to co zrobili jakiś czas temu zatrudniając tyle n(usunięte przez administratora) nowych osób to teraz lepiej być na L4 bo ludzi tyle że nie ma gdzie pracować a szkoda nóg a frekwencyjne i tak nam zabrali więc nie ma spiny o marne 100 zł i warto iść na L4.
    ReviewUserIcon
    ....

    28.02.2024 06:28

    Pracownik

    @PracodawcaWitam szanowny(usunięte przez administratora) wiem że pan jest nowy i się jeszcze nie znamy, ale mam do pana pytania. Jak to jest że kazał pan wydawać wolne do przodu (tylko tym co mają umowę o PRACE), zatrudniając w tym czasie kilkanaście jak nie kilkadziesiąt osób na zlecenie, gdzie nie ma tak naprawde dla nich pracy? Dodatkowo osoby z UP mają wydawane wolne do przodu a w tym czasie, osoby na zleceniu pracują po 6 dni z rzędu (ekspedycja). To w końcu jest ta praca czy jej nie ma? Jak my mamy wyrobić pozycję, przy tylu niepotrzebnych osobach ?
    ReviewUserIcon
    Sułtan

    07.03.2024 16:02

    Pracownik

    Teraz zaczęli dopiero odwoływać zlecenie i nowych żebyśmy my o pracę mieli co robić a i tak robota kończy się wcześnie. I teraz tak, zatrudnili tyle ludzi bo przecież od marca miało być tyle roboty a teraz Ci ludzie siedzą w domu czekając na moment kiedy ta robota zacznie się bo mija pierwszy tydzień marca, a roboty jak nie było tak nie ma. Chodzą słuchy ,że PODOBNO coś ma ruszyć po 15.03. ale to też takie niepewne ale wolne naprzód już dali i teraz jeden dzień musimy odrobić, ciekawe kiedy jak nic się nie dzieje i póki co nie zapowiada się.
    ReviewUserIcon
    Szpieg

    08.03.2024 20:27

    Były pracownik

    Myślisz że ludzie są aż tak(usunięte przez administratora) że uwierzą że jesteś pracownikiem magazynu. Podszywa się jakiś (usunięte przez administratora). Nawet tutaj prubojecie robić z ludzi (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Pati

    04.03.2024 07:15

    Były pracownik

    Jestem byłą pracownicą przestrzegam przed (usunięte przez administratora) którego siostra tez tam pracuje,opowiada kłamstwa o innych dziewczynach gdy jakaś go odrzuci,stalkuje i wysyła zdjecia przyrodzenia.Ponoć był z dziewczyną i leczyl się na depresje z naszych wspólnych znajomych relacji wynika że był w związku ze swoją siostrą co jest chore co by odzwierciedlało dlaczego opowiada kłamliwe rzeczy przy niej
    ReviewUserIcon
    キュエル

    06.03.2024 04:58

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)から(usunięte przez administratora)先までが好きです
    ReviewUserIcon
    ®®

    07.03.2024 15:58

    Pracownik

    (usunięte przez administratora) Czy Ty w ogóle wiesz do czego służy ten portal? Dziwię się, że GoWork nie zareagował odpowiednio i nie usunął tego ohydnego komentarza...jak bardzo trzeba być (usunięte przez administratora)żeby wypisywać tu takie rzeczy? Polecam Ci (usunięte przez administratora) bo to co piszesz nie jest zachowaniem osoby (usunięte przez administratora). (usunięte przez administratora), że nie potrafisz powiedzieć w twarz takich rzeczy o ile w ogóle są one prawdą a nie głupotami wypisanymi na przykład z zazdrości albo zemsty, że na przykład zwolnili Cię nie nie nadawałaś się do tej pracy.
    ReviewUserIcon
    Obserwator

    05.03.2024 11:53

    Pracownik

    U nas w Wielkopolsce ostatnio też nieciekawie. (usunięte przez administratora) Jak jest dużo zamówień to zwykle od razu jest bardzo dużo pracy. Zwykle pracy jest albo za mało,albo za dużo,rzadko w sam raz. Oczywiście gdyby ciągle byłby huk pracy przez 8 godzin to byłoby bardzo ciężko. Planowanie od dawna nas irytuje i męczy. Bardzo często ostatnio jest tak,że pół dnia lub prawie cały jest bardzo mało pracy, a na wieczór pojawia się nagle lawina zamówień,które nie zawsze zdąży przerobić II zmiana. Są stacje wydań mniej lub bardziej obfite w pracę. Często z żalem trzeba zostawić niezrealizowane zamówienia bo już nie ma czasu i trzeba jechać do domu. Staramy się jednak,aby te których nie zdążyliśmy zrobić to były oddziały,zwłaszcza ostatnie trasy,a zrealizować jak najwięcej biur. Propozycja,sugestie i prośba do firmy,aby podzielić równo pracę pomiędzy II i III zmianę okazała się wielkim fiaskiem. Firma odpisała,że najważniejszy jest klient(w domyśle z racji,że może on przesyłać zamówienia do późnych popołudniowych godzin,nie mogą podzielić równo pracy). Jakby klienci nie mogli składać zamówień do określonej popołudniowej godziny. Można by zastosować metodę motywacyjną,zachętę dla takich klientów. Nie wierzę,że pracownicy aptek są tak zapracowani i mają non stop tłumy w aptekach,żeby nie mogli przygotować list zamówień wcześniej,w godzinach,kiedy jeszcze można by było oszacować i podzielić na II i III zmianę. Myślę,że to jest raczej brak dobrego i sensownego organizowania i planowania zamówień od strony logistycznej i zwyczajnie brak zrozumienia dla pracowników. To zwykli pracownicy realizują zamówienia.Nie można by im ułatwić pracy? Klienci są kluczowi,ale jak firma za bardzo rozpaskudza klientów to potem tak jest jak jest.
    ReviewUserIcon
    Hot

    05.03.2024 08:30

    Pracownik

    Czy w końcu zakręcicie to ogrzewanie na magazynie? Jest tak gorąco że ludziom słabo robi się, nie ma czym oddychać nawet tym bardziej u góry na kontroli. Na dworze nie ma siarczystych mrozów żeby tak grzać na hali, opanujcie się.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Grupa Farmacol?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Grupa Farmacol

    Katowice

    https://www.farmacol.com.pl/

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    Farmazon

    04.03.2024 16:28

    Pracownik

    Firma (usunięte przez administratora)to najgorsza firma z jaką współpracujemy. Każą płacić za towar którego nie wydają. Mają grafików do przerabiania filmów z pakowania paczek. Obciążają przewoźników i wysyłają uszkodzony towar. Po prostu (usunięte przez administratora).
    ReviewUserIcon
    Święta

    03.03.2024 10:08

    Pracownik

    Nie macie miejsca. Za dużo osób. Ciągle narzekanie. Idą święta więc widzę znowu zaczynacie aferę kręcić o wszystko żeby jak co roku odesłać zamówienia gdzie indziej bo wasz oddział się nie wyrabia. Inne oddziały będą musieli się wyrobić z własnymi zamówieniami + zrobić wasze. Nie ważne jakim kosztem czy to będą nadgodziny czy pracujące soboty ... Wszystko żeby wasz oddział się nie przemęczał
    ReviewUserIcon
    Katowice

    03.03.2024 18:42

    Pracownik

    To przyjedź do nas i zobacz jak jest a potem pisz.mogą inne oddziały nam oddać pracę jak mają dużo bo my jej nie mamy.mamy tylko dużo niepotrzebnej umowy zlecenie
    ReviewUserIcon
    Perra

    04.03.2024 01:47

    Pracownik

    Zgadzam się absolutnie. Zlecenie tylko (usunięte przez administratora)się na taśmie podczas gdy roboty brak. Dwa dni było cudownie bo odwołali nowych i robota szła jak ta lala. Jeszcze jakby potrafili pracować ale roboty nie ma a ciężko im wydostać się z jednej stacji, strach pomyśleć co bedzie jak naprawdę przywali robotą
    ReviewUserIcon
    Wtf

    02.03.2024 05:25

    Pracownik

    Umowa o pracę pyta czy mamy szukać sobie nowej roboty? Czy wróci normalność jak dawniej i będziemy mieli miejsce do pracy na taśmie? Ktoś w ogóle patrzy w te kamery i widzi jak stoimy po regałach i chodzimy bez celu między stacjami? Męczy nas to nic nie robienie i skłania do złożenia wypowiedzeń.
    ReviewUserIcon
    Byly

    01.03.2024 23:35

    Były pracownik

    Firma naprawdę totalne (usunięte przez administratora). (usunięte przez administratora) nie ma pojęcia o prowadzeniu firmy. Ludzi (usunięte przez administratora) z umowami o pracę, przewoźników to samo. Ale niestety firma zbyt potężna i to tak będzie zawsze działać. Tylko nie rozumie jednego, starego dobrego pracownika (usunięte przez administratora)nie dając podwyżki o którą proszą zatrudniają lajka beż (usunięte przez administratora)i ma wyższa wypłatę.
    ReviewUserIcon
    Muza

    27.02.2024 07:33

    Pracownik

    Weźcie się za robotę. Bo jak na razie (usunięte przez administratora) tylko chodzicie i marudzicie odnośnie pracy. Ciągle winę zwalając na nowych. Nudzisz się (usunięte przez administratora) to idź popracować na automaty lub ekspedycje. Siedzicie obie tylko na tym go worku i wpisujecie bzdury na temat dziewczyn z kraty. A w szczególności jedna. Myśli że z tyloma błędami może pracować na kracie? Widocznie nie .. także polecam panią w końcu popracować a nie chodzić razem i oczerniać innych.
    ReviewUserIcon
    Uzda

    27.02.2024 21:29

    Pracownik

    Przecież dziewczyny chodzą na automaty pracować o co Ci chodzi? No tak skąd możesz to wiedzieć skoro pewnie sama nie ruszasz się tam pracować. Mają rację że nowych ludzi jest za dużo na taśmie, tym bardziej w tak martwym miesiącu jak teraz gdzie nie ma co robić, jeszcze rozumiem w marcu ich zatrudnić o ile rzeczywiście będzie tyle pracy jak zapowiadają ale teraz? Kiedy roboty brak? Po co?
    ReviewUserIcon
    Speed

    28.02.2024 05:50

    Pracownik

    A Ty niby skąd wiesz kto ile błędów ma? Sprawdzasz ludziom kto jaki numerek ma czy o co chodzi? Chcesz wylądować za to u kierownika? Nos w sos i niech Cię nie obchodzi kto ile błędów ma! Poza tym za jaką pracę mają się wziąć skoro pracy nie ma? Dobrze piszą że nowych zatrudnili za dużo i starzy pracownicy nie mają pracy! (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Mimi

    27.02.2024 22:06

    Były pracownik

    Na 15 też niema dużo pracy i ludzie to ogarniają nie wszyscy(usunięte przez administratora) nie musi skoro ma przy sobie (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Xyz

    26.02.2024 18:48

    Pracownik

    Poproszę o więcej flag dwie to ewidentnie za mało :) ale skoro nie umiecie się przyznać do prawdy to proszę zgłaszać dalej posty. Uwaga dziś przez większe pół dnia były przerabiane zamówienia z wahadeł :) i co dziś te nie będziecie mieć pracy i będziecie się nudzić jak co dzień ?
    ReviewUserIcon
    Xyz

    25.02.2024 19:43

    Pracownik

    Ja czegoś nie rozumiem. Piszecie że jest za dużo osób na stacjach. Że nie wyrabiacie akordu bo musicie bić się o pojemniki. Że złe wskaźniki. A jakimś cudem inne oddziały za was robią wahadła!! Gdzie sens i gdzie logika ? Niby nie macie roboty a jak zwykle trzeba was wyręczać. Więc coś tu się nie zgadza w waszych postach.
    ReviewUserIcon
    gienia

    24.02.2024 15:54

    Pracownik

    W jednym wpisie ktoś fajnie napisał że na dniówkach do kraty każdy wchodzi jak jest dużo roboty. No to dlaczego na nockach są tylko jedne i te same dziewczyny w kracie? Przecież są tez inne które mogą tam pracować a nie są wypisywane? Dlaczego ich nie wymieniacie w kracie? Wypisywanie na stacje i tak nie sprawdza się w ogóle bo albo jest za dużo ludzi na jednej strefie i nie ma gdzie pracować albo niektórzy uparci kurczowo trzymaja sie swoich stacji i nie ruszą gdzie indziej. Za dużo jest ludzi na taśmie i jest ona przepełniona żeby już nie mieć nawet jednej stacji dla siebie to jest wręcz chore a jaki bałagan przez to w regałach panuje jak tyle ludu tam sie pląta? Leki walają się już wszędzie a ile czasu marnuje się na szukanie ich w miejscach gdzie w ogóle nie powinny być? I tłumaczy sie nowym żeby na swoje miejsce odkładali że nie przenosimy z ostatnich regałów na pierwsze że nie robimy wystawy a jak już im się nie chce łazić do ostatnich regałów to żeby na koniec zmiany odnosili na miejsce, w ogóle tego nie robią i leżą sobie tak te leki plus bałagan jaki dniówka jeszcze zostawi po sobie, albo pan kierownik zrobi sprzątanie po każdej zmianie albo nocka przestaje sprzątać po tych ludziach.
    ReviewUserIcon
    Konkret

    22.02.2024 11:23

    Pracownik

    U nas w Żernikach to samo.Raz jest praca,raz nie. Trzeba się z nowymi podzielić pracą,próg został podniesiony. Atmosfera jeszcze bardziej nerwowa jak przed podwyżką i podniesieniem progu. Rywalizacja na maxa,walka o pojemniki na stacjach kiedy jest mało pracy. Niektórzy nowi nie nadają się do tej pracy.(usunięte przez administratora) albo i konfliktowi. Kiedy brakuje ludzi do pracy bo L4,odbiory,urlopy lub chodzą w kratkę na zleceniu to kadra często przymyka oczy i toleruje takich (usunięte przez administratora)lub trudnych. Część nowych pracuje dobrze,ogarnia temat.Tacy pomagają w sytuacjach spiętrzenia pracy. Zdecydowanie brakuje selekcji w wyborze oraz doborze kandydatów. Jak zwykle na II zmianie jest najwięcej pracy(jeżeli są intensywne dni)a na III szybko kończą. Jak nie ma pracy,jest jej za mało to powinna być godzinówka. Do tego sprzęt w fatalnym stanie i przekłamania na terminalach(zmienia sztuki,walidacje serii). Towar jest tak ułożony na stacjach,że bardzo łatwo w pośpiechu zrobić błąd. Leki z taką samą serią leżą koło siebie.Kto tak każde towarować? Powinien zostać wprowadzony limit błędów - ile można zrobić w miesiącu. To nie fair tak nam odejmować złotówkami za błędy,a płacić grosze za każde zlecenie. Firmie najwyraźniej jest na rękę nic nie robić ze zgłaszanymi problemami. Czujemy się jak zło konieczne,lekceważeni,cytryny. Zysk,zysk i jeszcze raz zysk.Rozumiem,po to otwiera się interes. Ale pracownicy także chcą mieć godne warunki pracy,odpowiednie premie.Memento: " Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zadbają o klientów"(Branson).
    ReviewUserIcon
    Taśmowa

    21.02.2024 05:43

    Pracownik

    Wytłumaczy nam w końcu ktoś (usunięte przez administratora)tylu ludzi na taśmie? Jak długo jeszcze będzie to trwało? Status pracownicy co kiedyś robili po dwie, cztery stacje aktualnie nie mają nawet pół stacji!!!! Większość zmiany spędzamy w regałach, nowych jest ZA DUŻO!!!! Ileż można wałkować ten temat i wyrywać im pojemniki? Brawo zarządzie doprowadziliście do tego że na taśmie trwa walka o pojemniki i kłótnia o stacje!!! Prawo dżungli aktualnie panuje!!! Jak długo to jeszcze potrwa? Wolicie inwestować (usunięte przez administratora) kasy w nowych co to (usunięte przez administratora)i nie potrafią jednej stacji ogarnąć niż płacić godziwe pieniądze starym szybkim wygom? Taśma jest przepełniona plus osoby z bocznego i magazynu 15 którzy kończąc swoją pracę idą na taśmę a o bałaganie jaki zostawiają już nawet nie wspomnę!!!! Mamy serdecznie dosyć takiej sytuacji, nie mamy gdzie pracować!!!! Co to za (usunięte przez administratora)polityka!!!!! Zmieni się to w końcu czy mamy skakać sobie do gardeł na taśmie? Ruszcie głową w końcu i przywróćcie to co było kiedyś!!! Dwóch starych szybkich pracowników na strefę, jeden taki bez problemu dwie stacje obrobi i jeszcze pojazdów pomóc, w tej chwili zobaczycie ile będziecie dopłacać nam do wydajności bo nie mamy jak jej zrobić a od chodzenia całą noc i siedzenia w regałach już nam (usunięte przez administratora)się chce!!!!!
    ReviewUserIcon
    Lok

    21.02.2024 21:12

    Pracownik

    Wydaje mi się że gdyby zawsze pracownicy wyrabiali się z wyjazdami na czas to nie byłoby potrzeby zatrudniać większej ilości ludzi do pracy. Tu trzeba mieć na uwadze że człowiek to nie maszyna, może się rozchorować....A jeśli więcej jest przypadków L4 na zmianie to jest opóźnienie w wyjazdach. Firma na ciągle opóźnienia nie może sobie pozwolić. Po drugie, nie sztuką jest zajeżdżać dobrego pracownika i zostawiać go samego na ciężkich stacjach i kazać mu robić 3 lub 4 stacje bo kiedyś zdrowie odmówi posłuszeństwa, a tacy dobrzy pracownicy są potrzebni każdego dnia i też trzeba o nich pomyśleć, trzeba ich szanować. A to oznacza że nie można ich wykańczać fizycznie. Każdy w pracy powinien pracować w miarę równo, nie obgadywać i się starać wykonywać jak najlepiej swoją pracę. Wtedy wszystkim pracowałoby się lepiej i nie byłoby takiej rotacji pracowników.
    ReviewUserIcon
    Kurt

    22.02.2024 04:54

    Pracownik

    Czy ty rozumiesz że ci którzy potrafią robić kilka stacji aktualnie nudzą się i bardziej męczy ich bezsensowne chodzenie za dwoma, trzema pojemnikami na stacji? Tak się nie da pracować!! Opóźnienia są właśnie przez nowych którzy robiąc tu już tyle czasu nadal są (usunięte przez administratora), nadal robią powoli i zasypują stacje, (usunięte przez administratora) jest to zatrudnianie ich, nie nadają się to po trzech miesiącach do widzenia. Tylko nas opóźniają. Kiedyś na nockach było nas mało ale była to taka ekipa że robota cały czas szła i nie było opóźnień a teraz? Ludu od groma robić nie ma gdzie i jeszcze są opóźnienia bo nie radzą sobie z jedną stacją, tragedia. Trudno, będziemy wchodzić każdemu kto nie daje rady w stacje i ich wydajność będzie tragiczna ale co nas to? Tak zarząd (usunięte przez administratora)decyduje to będą teraz mieli ludu co nie wyrabia wydajności i będą to koszta dla firmy
    ReviewUserIcon
    Boniek

    13.02.2024 14:42

    Pracownik

    Po raz kolejny temat wracający jak bumerang Temat rozbijania pozycji tym razem na AUTOMATACH Mamy nowoczesny system Tylu informatyków i nikt nie widzi przy braku pracy tych fikcyjnych pozycji Zawyżonej wydajności Myślę ze warto się zainteresować ilu ludzi rozbija i dowiedzieć się jak ludzie (usunięte przez administratora) firmę
    ReviewUserIcon
    Byly

    18.02.2024 13:00

    Były pracownik

    Daj spokój, to żaden pracownik tylko ktoś podstawiony. Robią z ludzi (usunięte przez administratora) nawet tutaj. Naprawdę myślą że ludzie (usunięte przez administratora) i powinni pracować za (usunięte przez administratora) i siedzieć cicho
    ReviewUserIcon
    Zwykły robol

    19.02.2024 17:18

    Pracownik

    Pretensje to powinniśmy mieć sami do siebie a nie do firmy. Jakby wszyscy podchodzili do pracy jako nagrody od życia to by firma się rozwijała. Pieniondze to sprawa drugorzędna i powinna być na drugim miejscu. Cieszmy się pracą, po to żyjemy. Takie mam racjonalne i pozytywne podejście do swiata.
    ReviewUserIcon
    Hehehe

    27.01.2024 14:35

    Pracownik

    Ja robię powoli swoim tempem, a jak jesteście (usunięte przez administratora)którzy szybko zasuwają za te same pieniądze to już wasz problem
    ReviewUserIcon
    Ja

    01.02.2024 21:19

    Były pracownik

    Po tym jak napisałeś "obowionzek". Hahaha. Wróżę Ci awans na (usunięte przez administratora)w tej firmie. Takich potrzebują. Miłej kariery w FCL Ci życzę.
    ReviewUserIcon
    aurelia

    17.02.2024 23:22

    Pracownik

    Nie jesteś jedynym który robi za dwóch, są i tacy co robią za trzech, dla których cztery stacje to bułka z masłem. Po tym jak widzę jakich ludzi przyjmują na taśmę to jestem spokojna, że nie muszę się zbytnio spieszyć bo to żadna konkurencja ci nowi. Irytujące jest jedynie to, jak stoisz obok i widzisz jak takiego nowego zasypują pojemniki na jednej stacji gdzie nawet nie puszczają szybko i zastanawiasz się czy wejść mu już na stację i szybko to wyrobić czy jeszcze poczekać i liczyć na cud, że sam to wyrobi, kończy się jednak na wejściu na stację bo niestety ale nie ogarniają i rodzi się to pytanie, na co trzymają takich (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora), a starym i szybkim pracownikom nie wypłacają nadgodzin, nie dają podwyżek i wywalają na przymusowe wolne za miesiąc marzec, bez sensu, bez logiki....firma chyba jest niesamowicie bogata żebym dopłacać im do wydajności, której nie potrafią wyrobić, ja to bym uznała za dodatkowe koszty dla firmy, no ale ta firma n(usunięte przez administratora).
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    17.02.2024 08:28

    Były pracownik

    Zero szacunku dla człowieka. Więcej dyrektorow, kierowników jak pracowników fizycznych dzięki którym ta firma funkcjonuje. Obiecują podwyżki a później się okazuje że lipa. Potężna firma a taki wstyd. Właściciele otwórzcie oczy i nie słuchajcie tych śmiesznych dyrektorow tylko zejdźcie osobiście na dół i zobaczcie jaką pracę wykonują ludzie a naprawdę niektórzy robią za trzech. To samo biura, każdy pilnuje jak by to była jego firma. Docencie tych pracowników nie (usunięte przez administratora)z zarządu co nie mają pojęcia jak pojemnik na leki wyglada
    ReviewUserIcon
    ...

    17.02.2024 15:04

    Pracownik

    No bez przesady, wiele firm daje najniższe krajowe a oni dali więcej, nie przesadzaj jest kilka stów więcej na wypłacie. Nie pasuje to zmień pracę i koniecznie daj znać ile Ci dają zarobić
    ReviewUserIcon
    Byly

    17.02.2024 21:41

    Były pracownik

    Dużo komentarzy broniących firme-troche dziwne. Wystarczy zapytać ludzi z magazynu, przewoźników czy biur. I właśnie mi nie pasowało i zmieniłem pracę jak wielu porządnych pracowników i z tego co wiem to dużo ma zamiar odejść
    ReviewUserIcon
    Kierowca bombowca.

    31.01.2024 06:36

    Pracownik

    Transport, zmuszacie ekspedycje żeby spisywali godziny przyjazdów i wyjazdów kierowców. My o tym wiemy, więc kierowcy którzy notorycznie przyjeżdżają później,przez tydzień będą przyjeżdżać normalnie i nie dojdziecie do tego że kierowcy z wcześniejszych godzin przyjeżdżają później niż mają ustalone. Takie coś to powinniście robić tak żebyśmy o tym nie wiedzieli! Ewentualnie ściągnąć nam z urządzeń dane o której potwierdzalismy przyjazd/wyjazd. Osoba która to wymyśliła myśli że ma doczynienia z dziećmi i da się je podejść.
    ReviewUserIcon
    Negatyw

    14.02.2024 08:43

    Pracownik

    Naprawcie lodówki do przewozu towaru to pogadamy. Wozicie towar obłożony wkładami żeby trzymały temperaturę co jest nieprawidłowe w transporcie. Mowa w szczególności o jednym (usunięte przez administratora) który codziennie każe przynosić sobie wkłady..
    ReviewUserIcon
    Adam

    14.02.2024 17:54

    Były pracownik

    Dawniej było jeden przewoźnik jedna trasa ci co mieli więcej (usunięte przez administratora) Farmacol czekać kiedy (usunięte przez administratora) to zrobią tracą ostatnie ogniwo pojedynczych przewoźników
    ReviewUserIcon
    Trele morele

    13.02.2024 14:01

    Pracownik

    Słuchajcie tego, widzieliście co znowu wymyślili? Komputer ten dla nas na dole od wczoraj jest zamykany na klucz, ochrona musi wam drzwi otwierać tam, żenada poziom hard. Co wy boicie się że wam ten komputer wyniesienimy? Traktujecie nas jak złodziei? Podczas gdy to wy (usunięte przez administratora)nas z nadgdzin, wydajecie wolne naprzód które jest niezgodne z kodeksem pracy, PIP w ogóle wie o tym? Po co zamykacie ten komputer na klucz? Odbiło wam już do reszty?
    ReviewUserIcon
    Nowi

    12.02.2024 19:10

    Inne

    Mamy taką prośbę odnośnie szkolenia nowych osób. Ja wiem że dla nas starych pracowników pewne rzeczy są oczywiste, ale dla nowych już nie koniecznie. Otóż pierwsza sprawa sprzątanie, nauczcie ich na szkoleniu że puste kartony nie zostawiamy w regale tylko wyrzucamy albo na taśmę a jak jest pełna i stoi to poza regał a nie w regał, że otwierając nowe kartony z lekiem otwiera się cały karton a nie robi w nim dziurę na włożenie ręki co przy okazji uszkadza leki i że jak już otworzy się połowę kartonu to powinni dać radę otworzyć cały, że po każdej zmianie powinno się sprzątać bo bajzel jaki zostawiają na nocki przechodzi ludzkie pojęcia a nocka to nie sprzątaczki i nie będziemy marnować ani swojego czasu ani wydajności na sprzątanie po każdej zmianie, zresztą już mamy na tyle dość tego nieporządku po dniówkach że sprzątamy na tyle żeby było, podejrzewam, że to nie są jakieś trudne rzeczy i skoro my dajemy radę je ogarnąć to nowi i to młodsi nie powinni mieć z tym problemu. Ostatnia sprawa układanie leków w pojemnikach, czy ktoś im powiedział że ciężkie leki powinno dawać na spód pojemnika i że z pojemników nie może nic wystawać? Bo wygląda to tak jakby nie mieli o tym zielonego pojęcia. Z góry dziękujemy za zrozumienie.
    ReviewUserIcon
    Heh

    13.02.2024 05:23

    Pracownik

    No nie wymagamy od nowych aż tyle, przecież kiedyś była sytuacja gdzie stary pracownik zwrócił uwagę nowej dziewczynie, że folie i zgrzewki wyciągamy z kartonów i wyrzucamy do (usunięte przez administratora) na co nowa odpowiedziała "ale mnie nikt nie szkolił z wyrzucania foli z kartonów" sytuacja prawdziwa, z początku myśleliśmy że ta nowa sobie żartuje z nas, ale ona mówiła to na poważnie, serio trzeba im takie rzeczy mówić? Ale co ja się dziwię skoro nawet jak pojemnik zahaczy o wystający karton i nowy widzi że stoją to nie poprawi go tylko albo udaje że tego nie widzi albo przerasta to jego możliwości
    ReviewUserIcon
    Paski

    12.02.2024 16:07

    Inne

    Kiedy będą paski z wypłat? Dziś już 12.02 a pasków nie widać
    ReviewUserIcon
    Os

    06.02.2024 21:48

    Pracownik

    Mam pytanie. Po jaką(usunięte przez administratora) ma taśmie teraz nowi i weekendowcy? Skoro dla nas umowy o pracę roboty nie ma!!! Skąd mamy zrobić tą waszą (usunięte przez administratora)wymyśloną wydajność jak pojemników jest tyle co kot na płakał!!!! Już nie wspomnę o 15 i bocznym na taśmie jeszcze!!!! Po jaką (usunięte przez administratora)tyle nowych zatrudniliście? Musimy im wyrywać pojemniki wręcz żeby zarobić!!!!!
    ReviewUserIcon
    były

    07.02.2024 11:16

    Były pracownik

    Przed laty , gdy zaczynało brakować pojemników, faktury obciążeniowe dostawali przewoźnicy i zaraz pojawiały się nowe.
    ReviewUserIcon
    Bibi

    07.02.2024 16:36

    Pracownik

    Dlaczego nie odwołujecie umowy zlecenie i weekendowców a nam każecie odbierać nadgodziny.i znów widać poszanowanie ludzi na umowie o pracę.Musimy brać wolne wcześniej miesiąc żeby odrabiać w marcu. A umowa zlecenie będą sobie teraz i w marcu zarabiać naszym kosztem.
    ReviewUserIcon
    KLD

    02.02.2024 22:59

    Pracownik

    Uważam że równoważny system czasu pracy w Farmacolu jest stosowany niezgodnie z kodeksem pracy oraz wprowadzony tylko po to aby nie wypłacać nadgodzin wtedy gdy będzie dużo pracy
    ReviewUserIcon
    Augustowski

    03.02.2024 22:49

    Pracownik

    Jeśli masz dzieci lub jesteś niepełnosprawny nie musisz brać w tym udziału. Nie zgadzasz się na wolne do przodu bo nie będziesz mógł pracować 10/12h dziennie czy 6 dni z rzędu. Nie mogą cię zmusic. Ja się pytam gdzie są te związki? Bo jeśli związki się nie zgodzą na taki system to firma nie ma prawa tego wprowadzać. Mi wydali w przyszłym tygodniu wolne ale przychodzę, nie zgadzam się na odrabianie w przyszłym miesiącu. To co robią jest nielegalne więc mogą mnie zwolnić, z chęcią pójde z tym do sądu pracy. PIP już jest o sytuacji zawiadomiony, ciekawe co zrobią.

    Zostaw merytoryczną opinię o Grupa Farmacol

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.