opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

BMZ Poland

Profil oficjalny - płatna współpraca

2.9/5

Na podstawie 953 ocen
Opinie(2093)
Dodaj opinię

Opinie(2093)

Dodaj opinię
Logo
  • Poznajmy się
  • .
  • Wartości BMZ Poland
  • .
  • Praca
  • .
  • Jak wygląda proces rekrutacyjny w naszej firmie
  • .
  • Kontakt

Poznajmy się

Wartości BMZ Poland

Praca

Jak wygląda proces rekrutacyjny w naszej firmie

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Katowice
  • Opole
  • Gliwice
  • Sosnowiec
  • Zabrze
  • Tychy
  • Częstochowa
  • Rybnik
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Gliwice
  • Żerniki
  • Szałsza
  • Żernica
  • Czekanów
  • Przyszowice
  • Czechowice
  • Przezchlebie
  • Kozłów
  • Ziemięcice
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Gliwice - BMZ Polska sp. z o.o.
Katowice - BMZ Polska Sp. z o.o.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Gliwice
  4. /
  5. Opinie o BMZ Poland Sp. z o.o.

Opinie

Opinie o BMZ Poland Gliwice

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • …
    • 21

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o BMZ Poland Sp. z o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    TIOLEMIKEJ

    08.09.2023 14:11

    Kandydat

    Dlaczego ciągle poszukują na stanowiska inżynierskie ? np. inżynier jakości oferta aktualna cały czas?
    ReviewUserIcon
    Eliza

    23.10.2024 15:17

    Pracownik

    Nikt też nie namawia do pisania pozytywnych opinii, dlatego jest ich tak mało lub znikoma ilość. Jeśli chodzi o rotację cały czas tak samo, ludzie odchodzą i przychodzą. Wystarczy wejść na pracuj.pl lub olx i sprawdzić ilość ogłoszeń o pracę. Nowy Pan dyrektor mówiąc, że jak się komuś nie podoba to może się zwalniać, chyba się nie spodziewał, że tyłu ludzi odejdzie i musieli wznowić nawet rekrutacje na produkcję, bo inżynierów szukają cały czas i do tego tworzenie nowych stanowisk jak specjalistą ds.zarzadzania zmianą, a przecież brzmi to jak kierownik zmiany po prostu.Ja też już jestem na wypowiedzeniu.
    ReviewUserIcon
    Takise

    26.10.2024 13:38

    Pracownik

    Niestety ludzie uciekają bo marne zarobki
    ReviewUserIcon
    Zapytanie pracownik produkcji

    24.10.2024 08:43

    Kandydat

    Ile na sam początek na pracownik produkcji?Faktycznie te 4600 brutto ? Bo bez widełek płacowych wysyłać cv to bez sensu trochę
    ReviewModeratorIcon
    Adrian

    24.10.2024 12:25

    Inne

    W innym wątku ktoś wspomniał o 4400 zł brutto plus 100 zł premii, może ktoś inaczej sobie to dodał. Te 4750 zł po jakim stażu są możliwe?
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    24.10.2024 12:39

    Pracownik

    Nie wiem jak teraz wyglądają umowy, ale to obecnie jest najwyższa stawka i najwyższe widełki, które Ja otrzymałem po 3 latach pracy po przejściu na umowę na czas nieokreślony.
    ReviewUserIcon
    Renatka

    08.09.2024 09:01

    Kandydat

    Jaka jest stawka podstawowa na początek?
    ReviewUserIcon
    Jaaa

    19.10.2024 16:25

    Były pracownik

    Na papierze tj w regulaminie premia dotyczy tylko biurowych. Premia dla reszty to "nagroda" która nie podlega regulacji i nie można jej wyegzekwować. Pracownicy są wprowadzani w błąd. To info z pip więc pewne
    ReviewUserIcon
    Pracus

    19.10.2024 18:07

    Pracownik

    No dokładnie.Pracownik nie ma do niczego wglądu, wszystko jest ustalane u góry i nie ma tematu odmowy.Zreszta większość zmian jest pisana na kolanie w niedziele na kacu dyrektora.Nie żartuje, bo ludzie sobie tutaj dają wchodzić na głowę jak we Włoszech na truskawkach.Jak mówi Pan dyrektor : nie podoba się, to żegnam.The Bill.
    ReviewUserIcon
    anonim

    22.09.2024 05:08

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Zdziwiona

    23.09.2024 22:56

    Pracownik

    Zastanawiam się kto pisze tak głupie komentarze. Pracownik któremu został obiecany awans a w konsekwencji i tak zostanie zdegradowany bo uzyska „stołek” poprzez koleżeństwo jak to ostatnio bywa w tej firmie lub osoba na stanowisku kierowniczym wykazujący profesjonalizm „pelna g*ba” obrażając swoich jakby nie było pracowników którzy potrafili mieć własne zdanie i charakter a nie tańczyć jak kierownik mu zagra. A później zatrudnia osoby które musi zdegradować bo jednak „przyjaciel” nie spełnił się na wyższym stanowisku bez kompetencji i wykształcenia. Więc jeśli to kierownik to brawa dla jego profesjonalizmu. Może wpisać w cv klęskę w zatrudnieniu załogi. Ale jak się zatrudnia pod siebie lub kogo się lubi to później BMZ ponosi klęski zamiast piąć się w górę. Oby tak dalej
    ReviewUserIcon
    Nieprawda

    24.09.2024 16:26

    Pracownik

    A ja Ci powiem - ja nadal pracuję i obserwuję każdego dnia jak ta firma idzie w dół. Cześć z tych ludzi o których mówisz odeszła widząc jak np są obsadzane stanowiska koordynatorów.
    ReviewUserIcon
    Zapytanie

    12.08.2024 11:14

    Kandydat

    Cześć , ile może zarobić elektromonter na okresie próbnym ?
    ReviewUserIcon
    Jan

    19.08.2024 12:22

    Pracownik

    Za elektro 5000 brutto Za monter 5000 brutto Za żywota 5000 brutto Za to że chcesz się rozwijać 5000 brutto Za grę zespołową 5000 brutto Wal 25000 brutto to może się zastanowisz , a po okresie próbnym poważnie chcesz porozmawiać o pieniądzach.
    ReviewUserIcon
    Meer

    08.08.2024 15:13

    Były pracownik

    Brak słów. Atmosfera fatalna, wypłaty fatalne, oni nawet na kolanie regulamin zmieniają żeby tylko uciąć co się da. (usunięte przez administratora) i chaos. W piątek dowiadujesz się że wskakujesz na inną zmianę lub od poniedziałku robisz 12stki i w nosie mają co na to przepisy. Jedyny plus to stołówka. Nie polecam
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    17.07.2024 09:39

    Kandydat

    Czesc, wszędzie pojawiają się informacje, że BMZ będzie zatrudniał wiele osób z powodu budowy nowej fabryki, z drugiej strony informacje tutaj wskazują na zwolnienia. Jaka jest atmosfera? I które informacje są prawdziwe?
    ReviewUserIcon
    Kierowca

    06.08.2024 20:43

    Pracownik

    Pytanie czy kierowcy komunikują się w jakimś języku bo z tego co wiem to często właśnie kierowca nie umie nawet słowa po angielsku więc muszą sobie jakoś radzić.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    07.08.2024 09:45

    Pracownik

    Owszem, zdarza sie ze wysyłaja osobe ktora nie potrafi dobrze rozmawiac w swoim jezyku ojczystym ale sa to pojedyncze przypadki. nasze administratorki tez dukaja i pokazuja na migi mimo ze kierowca potrafi komunikowac sie w jezyku angielskim. ogolnie to wstyd.
    ReviewUserIcon
    Marcela

    30.04.2024 10:52

    Inne

    Lider logistyki, to praca idealna dla mnie, a jeszcze fajniej, że teraz potrzebują takiego pracownika. Czytam, że trzeba być gotowym na pracę zmianową, więc ile zmian obowiązuje, dwie czy trzy? Firma dużo pisze o atmosferze i daje mi to duże poczucie bezpieczeństwa. Może ktoś napisać, czy rzeczywiście na co dzień wszyscy są tak uprzejmi i pomocni?
    ReviewUserIcon
    Meer

    06.08.2024 16:48

    Były pracownik

    Oj zmiany jak się komuś uwidzi. Raz dwie raz trzy, raz obowiązkowe nadgodziny innym razem urlop Atmosfera? Gorszej nie widziałem
    ReviewUserIcon
    Janina

    09.07.2024 15:52

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora) jak każdy inny na strefie, ani lepszy ani gorszy. Ot marna robota za marne wynagrodzenie. Rozwój ? Możecie zapomnieć, rozwój nie jest dla Was, wy macie pracować szybciutko żeby się słupki zgadzały, ciach, ciach, ciach...
    ReviewUserIcon
    Pracownik logistyki

    11.06.2024 20:32

    Kandydat

    Cześć , jakie warunki finansowe na początek jako pracownik logistyki ?
    ReviewUserIcon
    pracowniczka

    28.06.2024 09:58

    Pracownik

    Warunki takie jak w innych firmach. Może jeszcze do niedawna firma wyróżniała się konkurencyjnością, ale teraz uważam, że zarobki są całkiem przeciętne. Praca w lato też uciążliwa. Brak klimatyzacji, a w niektórych miejscach temperatura sięga nawet powyżej 30 stopni. Atmosfera pracy znośna, aczkolwiek praca z taką ilością kobiet nie bywa uciążliwa. Plotki, ploteczki, plotunie. Przełożeni? Bardzo stronniczy. Zależy do jakiej grupy zostaniesz przydzielony/a. Niektórzy mogą wszystko a inni nie mogą nic. Premie są ucinane(usunięte przez administratora) czy warto? Ocenę zostawiam juz tobie.
    ReviewUserIcon
    Bąk

    07.07.2024 11:29

    Pracownik

    Atmosfera w pracy znośna ? To dlaczego ludzie non stop uciekają ? Na magazynie 1 pracują ludzie którzy jeden drugiemu nogę podkłada wystarczy że człowiek czegoś nie zrobi już lecą na skargę totalna dziecinada żeby nie nazwać tego inaczej
    ReviewUserIcon
    Pracownik_ z doswiadczeniem

    29.06.2024 06:51

    Pracownik

    Nie polecam. (usunięte przez administratora) na każdym poziomie zarządzania. Brak wiedzy, brak utrzymania ruchu, brak usprawnień na produkcji. Nawet baterie, które składamy nie mają dokumentacji.
    ReviewUserIcon
    Kafar

    28.06.2024 19:59

    Były pracownik

    Obecnie jedna z najgorszych firm produkcyjnych na SSE.Budynek ładny, niby się rozwijaja( buduja nastepny), ale żaden poważny i doświadczony pracownik, inzz czy też dyrektor nie chce tam zostać na dłużej.Pracownik produkcji zarabia 200zl netto więcej niż najniższa krajowa, niska premia i częsty brak papieru w toaletach????????Jeden kierownik/kierowniczka na 3 zmiany, zero organizacji, inżynierowie zaraz po studiach śmieją się doświadczonym pracownikom w twarz, utrzymanie ruchu( nie wszyscy) tragediia, ale czas się uczą i uczą,koordynatorki bez kompetencji do zarządzania ludźmi, bez znajomosci języka obcego na stanowisku gdzie miewasz gości z zagranicy, dzial HR ma Cie w dopiero, nic się nie da ogarnąć i (usunięte przez administratora) na kasie licząc, że głupi robol się nie zorientuje.Na cały zakład tylko 2jka Koordynatorow się nadaje do tego stanowiska, reszta to tzw.krzyczace, zastraszające i mobbingujace pracowników.Realizacja tzw." Kaizenu" trwa 1,5.Oprocz pracowników produkcji reszta ma wszystko kompletnie w tyłku.Do tego nowy dyrektorz " tekstem" motywacyjnym " jak się komuś nie podoba to może się zwalniac", pominę, iż ma sprawę w sądzie za mobbing.Ogolnie całkowity brak szacunku do człowieka, chamstwo i dezorganizacją żerująca na plecach pracownika. Za tą jałmużnę NIE POLECAM , całkowicie odradzam jako były pracownik takich fabryk jak GM w Bochum, Eisennah, Saragossa itd.Zaufajcie Mi kodzie stamtąd uciekają jak szczury z tonącego okrętu. Ja już nie zaluje, że mnie się pozbyli. Pozdro Dziewczyny.
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    27.05.2024 14:37

    Kandydat

    Dzień dobry , Czy rekrutacja na produkcję już całkowicie zawieszona ?
    ReviewUserIcon
    Przemeczona

    09.04.2024 10:55

    Pracownik

    Hej ... przyszedl nowy dyrektor i wprowadza zmiany ... ciecia etatow na liniach ... a moze by tak raczył stanac na lini przez miesiac i zobaczył jak niektóre stanowiska sa ciężkie ... dlaczego mamy robić na dwoch stanowiskach ? De facto nie mając nawet jak wyjść do toalety... bo przecież nie możesz opuścic lini, a nie ma kto Cie zastąpić :/ Dźwiganie ponad 70 kartonów na zmiane ważących ponad 20 kg każdy, z tego co mi się wydaje jest niezgodne z BHP... może szanowny dyrektor zająłby sie sprawami dla pracownika a nie przeciwko ... przecież zadowolony pracownik jest bardziej wydajny od tego mocno przemęczonego.... Pamietajcie o tym ze pracownicy mają tylko jeden kregosłup i 2 ręce.... bez ktorych pracy nie wykonamy, a to my jesteśmy kołem napędowym kazdej firmy... i nie zawsze na 1 pracownika za bramom czeka 10 innych :)
    ReviewUserIcon
    Brzeczyszczykiewicz

    16.04.2024 20:37

    Pracownik

    Nowy "dyrektorze" naucz się w końcu traktować ludzi z szacunkiem, dlaczegóż to wywalili Cię z poprzedniej firmy?? (usunięte przez administratora) coś Ci to mówi?? Tutaj widzę podobna sytuacja :/ brak słów i szacunku do poczynań takiego człowieka jak ty!! Niedługo to Ty będziesz stał na tej linii i robił za nas bo nie będzie komu
    ReviewUserIcon
    DORI

    17.04.2024 21:57

    Pracownik

    Na tym stanowisku głównie się jeździ z kontenerami z tekturą i wrzuca do zgniatarki więc praca w miarę lekka ale dużo chodzenia
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    05.04.2024 14:26

    Kandydat

    Witam dziś nowy kierownik (ten z kucykiem ) powiedział że jak logistyka nie będzie wyrzucać (usunięte przez administratora) to zatrzymuje wszystkie linie co to ma być szantaż będąc na stanowisku kierowniczym trzeba znać prawo i wiedzieć jak się odnosić do pracowników to jest karalne i trzeba mieć jeszcze jakiś szacunek do drugiego człowieka mam nadzieje ze firma coś z tym zrobić bo tak być nie może.... nic na to nie poradzimy ze osoby odpowiedzialne za wyrzucanie (usunięte przez administratora) są nieobecne w pracy każdy z nas ma dużo roboty i nie mamy czasu na dodatkowe obowiązki
    ReviewUserIcon
    anonim

    31.03.2024 10:05

    Inne

    Czemu w ogłoszeniu dla inżyniera jakości nie są podane żadne kwoty odnośnie zarobków, to jakaś tajemnica jest? Chciałbym aplikować, ale najpierw muszę wiedzieć za jakie pieniądze miałbym pracować. Jednym z benefitów jest premia MBO, niech mi ktoś napisze na czy polega i za co ją można dostać. Duże to są kwoty tej premii?
    ReviewUserIcon
    Obserwator

    04.04.2024 10:16

    Inne

    Witam, widzę sporo ofert pracy mi. z jakości. Czy możecie napisać coś więcej o obecnej sytuacji w firmie? Jak praca w jakości w BMZ? Czytam dużo złych opinii o firmie ale czy tak jest naprawdę?
    ReviewUserIcon
    Zainteresowany

    22.01.2024 17:04

    Kandydat

    Jak wygląda praca w dziale EV w laboratorium? Można oczekiwać na rozwojowe kursy? Jakie są godziny pracy, benefity? Co ciekawego/dobrego można powiedzieć o tym dziale?
    ReviewUserIcon
    Ja

    18.03.2024 11:23

    Były pracownik

    To nie jest wina lidera ani koordynatora ani kierownika tylko @Pracodawca ,gdyby stawka byla adekwatna do stanowiska nie byloby takiej rotacji na tych stanowiskach i rzadzili by ludzie kompetentni
    ReviewUserIcon
    Rozczarowany

    07.03.2024 09:06

    Pracownik

    A ja uważam ze jest ogromna niesprawiedliwość w tej firmie. Mężczyźni są (usunięte przez administratora). Bez żadnych konkretnych powodów dostają wypowiedzenie a księżniczki które nic nie robia, uzywaja telefonow, chodzą na papierosa więcej niż im przysługuje dostają słowne upomnienia ale tylko dlatego bo kierowictwo musi pokazac ze reagują. Ostatnio byłem świadkiem jak koordynator stoi z pracownicami i razem z nimi plotkuje i można powiedzieć ze stworzyli kolko wzajemnej adoracji po czym innym zwraca uwage od razu. Koordynator jest bardzo stronniczy i dużo lepiej traktuje swoja była zaloge. Nie wiem czy kierownik zdaje sobie z tego sprawę ale to co się dzieje na magazynach jest nieakceptowalne. No ale dziewczyny posmieja się, szepna pare slow do ucha (usunięte przez administratora) Może sa dobrzy procesowo ale nie nadaja się do zarzadzania taka iloscia ludzi. Nei wzbudzają respektu wiec ludzie ich nie biora na poważnie. (usunięte przez administratora)I maja racje bo dawanie setnych szans pracownikom którzy wykorzystują dobre serce kierownikow jest gruba przesada. (usunięte przez administratora) Nigdy nie zostały wyciagniete konsekwencje. Kierownictwo jeszcze jest dumne z tego ze maja tak „pewnych siebie” pracowników.(usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Ciekawostka

    14.03.2024 20:59

    Pracownik

    No właśnie pewnie myślimy o tych samych dziewczynach. Przy kierownikach aniołki a jak nie patrzą to diablice. Później wszyscy myślą że to są sumienne pracownice. Niestety sumienne są tylko wtedy gdy kierownictwo patrzy i nadzoruje. Później za ich plecami niestety pokazują prawdziwe JA. Kierownictwo zamiast porozmawiać z pracownikami to rozmawiają z liderami na temat danych pracowników. Wiadomo że nie są w stanie obiektywnie podsumować ich pracę bo dużo nie widzą i nie wiedzą. A później strasznie psują i zaburzają pracę całego zespołu. Niektórzy zapominają że są w pracy. Myślą że są w MAM TALENT. Śpiewają, tańczą i krzyczą po całej hali. Mam nadzieję że wreszcie sprawiedliwości stanie się zadość.
    ReviewUserIcon
    Żal

    18.03.2024 10:33

    Pracownik

    Współczuję jedynie nowej liderce przyjaciółek. Bo któż inny mógłby napisać taką krzywdzącą opinie? Rozumiem, że każdy jest urodzonym liderem i obojętnie która by poszła na to stanowisko to z miejsca wszystko by potrafiła? Szkoda tylko, że żadna nie jest w stanie powiedzieć tego jej prosto w oczy wręcz ciągle jedna skarży na drugą. Grupa największych dzieciaków zachowujących się jak w przedszkolu. A jeszcze do niedawna było normalnie. Mam nadzieję ze wnioski wysuniecie sami dlaczego się tak popsuło.
    ReviewUserIcon
    Była

    15.02.2024 12:52

    Inne

    Witam serdecznie. Widzę że dalej nic nie zmieniło się w tej " korporacji". Dobrze że już mnie tam nie ma. Mam wrażenie że dalej pewne osoby grzeją funkcyjne stołki a ludzie w pewien sposób traktowani są jak tania siła robocza. Tylko kiedy się przebudzą i porozglądają zobaczą strefy innego życia, docenienia i innych wartości które pozwolą im dostrzec samych siebie. Ja też byłam taka . Zamknięta na zmiany z klapkami na oczach. A teraz otwarcie mogę powiedzieć. Tą firmą wykorzystuje ludzi do cna płacąc małe stawki. Co do jakości produktów można mieć wiele do przekazania ale nie tym teraz mowa.Pamietam dobrze dzień w którym złożyłam wypowiedzenie. Po paru latach pracy powiedziano mi czy się zastanowiłam i czy czasem nie zostanę bez pracy albo z najgorszą płacą . Teraz mogę otwarcie powiedzieć że nie żałuje i nie będę nigdy żałować mojej decyzji. Jestem teraz docenianym pracownikiem i wiem na co mnie stać moje zarobki również się polepszyły i to o dużo. Więc ludzie proszę obudźcie się i nie dajcie się już wykorzystywać i nie wierzcie w złote góry. Co do koordynatorów.....hmmmm to niech sobie zostaną na swoich zagrzanych stołkach bo w innych firmach bez języka na to stanowisko to raczej ich nie przyjmą a na mniejsze stawki to raczej cieżko się przyzwyczaić.Także pozdrawiam całą firmę BMZ.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    25.02.2024 12:40

    Pracownik

    Z tego co widzę do liderów pracownicy wgl nie mają szacunku mają ich za nic
    ReviewUserIcon
    Karola

    04.03.2024 13:11

    Pracownik

    Najlepiej nie wrzucać wszystkich do jednego wora narzekają osoby co mają dwie lewe ręce i są toksyczne dla całego zespołu dlatego ludzie się zwalniają ileż można słuchać marudzenia że ciągle im coś nie pasuje
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w BMZ Poland?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - BMZ Poland Sp. z o.o.

    ul. Alberta Einsteina 9 44-109 Gliwice

    NIP:6312609837

    KRS:0000353823

    https://bmzpoland.pl
    Branża główna: Części i akcesoria samochodowe

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
    ReviewUserIcon
    Pytajaca

    01.11.2023 09:44

    Pracownik

    Czy to prawda ze do konca listopada kazdy z koordynatorów musi zwolnic 2 osoby ? Jesli tak to bardzo brzydkie posuniecie ze strony firmy tuz przed swietami ...
    ReviewUserIcon
    Ono

    28.11.2023 09:14

    Pracownik

    Są zwolnienia.
    ReviewUserIcon
    Inż.Mymłoń

    31.12.2023 11:59

    Pracownik

    Tak, to prawda. Nie będą przedłużane umowy, pracownicy będą zachęcani do opuszczania firmy, niezbędne etaty również są blokowane. Szef wszystkich szefów, powiedział na spotkaniu KN, że od nowego roku zaczyna się odchudzać i jak w KoreiPłn wszyscy będziemy brali przykład z najjaśniejszego.
    ReviewUserIcon
    Jednorożec

    23.07.2023 00:45

    Były pracownik

    Ja się przekonałam, że Bmz to strata czasu. Fajne czasy były jedynie na LDV, kiedy to firma dbała o rozwój pracowników. Np szkolenie 5 dniowe z Adr. Możliwość pracy na 1 zmiane. Gdzie ze względu na IBS moglam normalnie funkcjonować. Spełniać swoje pasje po pracy. Współpraca z działem EV zawsze na najwyższym poziomie od najniższego szczebla do najwyższego. Niestety wszystko co dobre skończyło się wraz z wybudowaniem nowego magazynu E9.2 to miał być magazyn, który mieliśmy od samego początku poukładać według siebie. Niestety ja jako jedyna byłam ciagle przesuwana na drugi magazyn, przez co straciłam pewność siebie. Zaczęłam dawać od siebie więcej, poświęciłam swój czas prywatny, aby lepiej poznać system. I mieć możliwość rozwoju i wrócić w przyszłości do pracy jednozmianowej i tak przez 4 lata.Żadnej dalszej formy rozwoju…. Brak szkoleń, nawet nie było możliwości uczestniczyć w lekcjach angielskiego. Myślałam, ze zatrudnienie nowego koordynatora trochę mnie odciąży z obowiązków. Nie był jednak zainteresowany, co się działo na magazynie, zajmował się jedynie teren zawnętrznym. Dodatkowo znów usłyszałam propozycje przeniesienia na drugi magazyn, i obojętnie kto mnie zastąpi. Poczułam się jak zero…… dlatego firma jest dla mnie najgorsza w jakiej pracowałam. Bmz- zero możliwości rozwoju!!!! Przełożonego nie interesuje to w czym chcesz się rozwijać!!!!
    ReviewUserIcon
    Jednorożec

    02.12.2023 21:11

    Były pracownik

    Nie możesz mówić o nim źle, że kogoś zwolnił. Może był powód….może rozwiązał swoje problemy. Ja potrzebowałam roku, aby dojść do siebie po tym jak dostawałam wiadomości o treści : ,,jesteście (usunięte przez administratora) nikt nie stanął w mojej obronie. I o to mam największy żal. Do kierownika, do koordynatora.Do kogoś kogo uważałam za przyjaciela. I moja poprzednia opinia, była wyrażona z powodu tel z Hr. Chce mieć spokój!!!! A nie z powodu ze nie umiem się pogodzić z odejściem. Nie pasowało mi bo nie chce być (usunięte przez administratora) po pracy. Wiem, ze potrafię wiele osiągnąć. A nie złamie swoich zasad. I nikt mnie nie będzie (usunięte przez administratora) za to za to że napisałam smsa do kierownika w sprawie ciągłości produkcji. Bo od tego mój koszmar się zaczął. Z tym nie umiałam się pogodzić.
    ReviewUserIcon
    Heheszki

    12.12.2023 17:17

    Inne

    Witam , czy firma zapewnia jakieś paczki na święta lub bony ?
    ReviewUserIcon
    Rozczarowana

    07.11.2023 17:51

    Pracownik

    Praca w logistyce robi się frustrująca. Roszady jakie w tym dziale zachodzą są niezrozumiałe. Faworyzowane są cały czas te same osoby. Odkad mamy nowego koordynatora widać to jeszcze bardziej. Magazyn to dział numer 1 dla przełożonych. Osoby pracujące w tych działach są nietykalni a inne osoby maja się zdecydowanie gożej i pod górkę. Poprzedni kierownik byl niemiły ale przynajmniej sprawiedliwy wobec wszystkich. Teraz czuć ze są osoby lepszego i gorszego sortu. Ale tak to jest jak władza wchodzi za bardzo.
    ReviewUserIcon
    Zdziwienie

    22.11.2023 07:16

    Pracownik

    Ogólnie uważam ze interesowanie się życiem kogokolwiek jest brakiem szacunku dla samego siebie. To oznacza ze ktoś musi mieć bardzo nudne życie i niska samoocenę. Jeżeli mogę podpowiedzieć to nie szukałabym winy w nowej koleżance bo plotki były już dużo dużo wcześniej ale wszyscy milczeli. Było(usunięte przez administratora) kierownika na portalu społecznościowym, było wymyślanie wiele wiele innych rzeczy. Zostawały wymyślane już takie historie ze naprawdę można by było napisac książkę. Ale kto by podejrzewał dziewczyny które sie śmieją, są miłe i robią coś ciepłego do picia prawda? Wiem ze rzeczywistość boli ale ludzie którzy są nad wyraz mili często maja ukryte intencje i tam należy szukać problemu. To taka moja podpowiedz z mojej strony.
    ReviewUserIcon
    Pracownik logistyki 2

    27.11.2023 19:08

    Inne

    Ja również zgadzam się z wypowiedzią, ale… No właśnie dla mnie jest bardzo nie fajnie stwierdzenie, ze nowy kierownik woli kogoś innego. Halo-jak dla mnie nie powinno być lepszych i gorszych w oczach przełożonego. Każdy powinien być równy i mieć te same prawa ale niestety tutaj tak nie ma. Przełożony powinien nie być obiektywny i stronniczy. Powinien być sprawiedliwy i każdego traktować na tym samym poziomie. Tutaj widać wyraźna faworyzacje grupy byłego koordynatora. Dziewczyny chodzą tylko do pokoju koordynatora i przerwa dla nich trwa zdecydowanie dłużej niż w przypadku zwykłego pracownika. Śmieją się, plotkują i tak zlatuje dużo więcej czasu niż powinna trwać przerwa. Innym ucina się premie i nawet nie można spojrzeć w telefon która godzina. Za to tamta grupa może po prostu wszystko. Przymyka się oko na wszystko co robią. Są bardziej uprzywilejowani niż pozostali. Dlatego super by było gdyby w końcu ktoś na to spojrzał z innej perspektywy bo do kogo mamy się zgłosić skoro koordynator trzyma z kierownikiem? Ponadto jedna z druga chodzą i gadają (usunięte przez administratora) zarówno na koordynatora i kierownika. Analizują ich życie osobiste wymyślając przy tym (usunięte przez administratora). Ale gdy przychodzi jeden z drugim to milutkie i slodkopierdzace. I kto by pomyślał ze takie głupstwa potrafią roznosić po firmie. Najbardziej znienawidzona grupa.
    ReviewUserIcon
    pr1

    26.11.2023 18:57

    Pracownik

    produkcja jest ok, ludzie tacy jak ich przelozeni, zalezy od obszaru. zwolnic dziewczyne za zatrzymana palete sprzed 3 miesiecy to jest totalne(usunięte przez administratora) pani J. logistyka i jakosc to tez jest (usunięte przez administratora). przelozeni nie maja pojecia na temat wykonywanej pracy i wszyscy musza radzic sobie sami market nic nie robi a jak juz o cos poprosisz to ma pretensje, ale chociaz pomaga w rozwiazaniu problemu jakosciowego lepiej niz sama jakosc, bo te to trzeba blagac na kolanach a i tak powiedza wielkie panie ze to nie ich problem. polowa do wymiany
    ReviewUserIcon
    byłisięzbył

    16.11.2023 09:07

    Były pracownik

    Z perspektywy prawie 2 lat w tym obozie mogę to miejsce polecić osobom o anielskiej cierpliwości / włazidupkom / bumelantom. Jedyną stałą w firmie jest zmiana i realizowanie spontanicznych pomysłów właściciela albo wszechmocnie panującego. Rozwój, wsparcie i atmosfera to jedynie marketingowe chwyty. Powszechny jest brak informacji, działy i segmenty nawzajem się podgryzają, albo wręcz rzucają sobie kłody pod nogi. Oczywiście są segmenty bardziej zgrane i te mniej. Z zewnątrz firma robi super wrażenie, ale im dłużej się w niej jest tym bardziej wygląda jak piękny garaż metaforycznego Janusza.
    ReviewUserIcon
    Nela

    08.11.2023 07:33

    Inne

    Szukając pracy, natknęłam się na ofertę na stanowisko młodszego serwisanta baterii w tej firmie. Widzę, że jest to praca mobilna. Wymagają gotowości do wyjazdów służbowych. Wiecie, czy są to delegacje jednodniowe, czy wyjeżdża się na dłużej? Wyjazdy są jednoosobowe? Pytam, bo pomagam znaleźć pracę mojemu narzeczonemu...
    ReviewUserIcon
    Zuza

    08.11.2023 13:34

    Pracownik

    Wyjazdy są jednodniowe albo kilkudniowe i w dwie osoby zazwyczaj.
    ReviewUserIcon
    Inżynier

    18.09.2023 12:38

    Były pracownik

    Nie polecam pracy w tej firmie, w szczególności na tym stanowisku. Tak jak ktoś już tutaj napisał, obowiązki przekraczające możliwości jednej osoby, niski poziom kadry kierowniczej (nie wrzucam wszystkich do jednego wora, ale w moim przypadku tak było), brak umiejętności zarządzania, faworyzacja innych pracowników, z perspektywy czasu rozmowy 1:1 również odbywały się w sposób nieprofesjonalny. Do tego dochodzi brak komunikacji we własnym zespole, podkopywanie do przełożonego, obgadywanie za plecami i brak jakiejkolwiek współpracy. Jeden wielki wyścig szczurów. Jedyne co zostało wyciągnięte z tej firmy to fajne doświadczenie, ale i to mnie nie przekonuje abym nie żałowała tego z kim przyszło mi pracować. Atmosfera pracy, jest to jeden z ważniejszych czynników które wpływają na zdrowie psychiczne i fizyczne, a tutaj jej nie było. Na plus: bardzo dobrze współpracuje się z produkcją.
    ReviewUserIcon
    Inż.

    21.10.2023 12:15

    Pracownik

    Potwierdzam. To co jest napisane w Twoim poście w 100% pokrywa sie z realiami pracy jako inzynier w tej firmie, ktorych uswiadczylem. Nie czesto na goworku jest poruszana praca inzynierów/specjalistów. Inżynierowie przeważnie zmieniają pracę nie roztrzasając problemów poprzedniej. Norma, ale nie dla BMZ. To, w jaki sposób tu odbywa sie wspólpraca samo narzuca obowiązek przestrzegania kolegów z branży. Z uwagi na poufność informacji nie moge napisac tego, co opisać bym chciał. Pewnie to samo odczucie miał przedmówca, do którego posta nawiązuję. Nie polecam pracy w tej firmie.
    ReviewUserIcon
    Handlowiec

    18.09.2023 16:57

    Kandydat

    Jakieś opinie nt pracy w sprzedaży? Widzę co chwilę ogłoszenia na handlowców do różnych działów i się zastanawiam czy taka rotacja czy może tyle pracy że potrzeba ciągle nowych ludzi? Jakieś przecieki ile można zarobić i czy dają auto?
    ReviewUserIcon
    Administrator

    14.06.2023 17:17

    Inne

    Firma BMZ Poland rekrutowała na stanowisko Pracownik Produkcji. Czy nadal poszukują pracowników? Średnie zarobki na tym stanowisku wynoszą 7500 .
    ReviewUserIcon
    ????

    28.08.2023 15:16

    Pracownik

    Jeżeli pracujesz w jednym tygodniu 60 godzin, w kolejnym 48 ,i tak przez miesiąc, to na stawce podstawowej po okresie 6 miesięcy i przy założeniu iż dostałeś obie premie ... to tak brutto można tyle zarobić
    ReviewUserIcon
    Maja

    20.07.2023 15:06

    Inne

    Powiem tak praca spoko ale koordynatorka na hilti i2 innych obszarach masakra liz (usunięte przez administratora) a będziesz miał umowę przedłużona a kierowniczka z hilti masakra trzyma stronę podłych ludzi którzy ryczą po tobie i się przemarzają co to one nie umiał ale niech powiedzą ile lat pracują mądrale.Koordynatorka jeździ autem z.lizusami i słucha ich biadolenia na temat kto IM się nie spodobał.A jak się postawisz i zgłaszasz problem ze ryczą po tobie to wszystko jest zamiatane pod dywan
    ReviewUserIcon
    kandydat

    01.07.2023 08:55

    Kandydat

    Witam myślę o zatrudnieniu w firmie bmz . Ktoś mógłby napisać jakie są stawki na początek brutto jakie są premie i w jakich zmianach się pracuje ? Czy to jest system 8 godzinny czy 12 h? Będę wdzięczna
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    15.06.2023 18:57

    Kandydat

    Witam interesuje mnie praca na produkcji czy jest możliwość dogadania sie z szefostwem żeby pracować tylko na jedna zmiane ? I jakie są zarobki na produkcji ?
    ReviewUserIcon
    Korpoludek

    25.04.2023 13:41

    Kandydat

    Cześć, widze, że w BMZ aktualnie poszukują Planisty Produkcji. Jest ktoś w stanie powiedzieć cos o atmosferze w tym dziale, zarobkach oraz czy to nowe stanowisko czy może dotychczasowy planista postanowił odejść ?
    ReviewUserIcon
    ZZ

    18.05.2023 14:41

    Pracownik

    Nie pracuję w HR, a jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia o danym dziale (Storage) to może lepiej nie siać paniki. Lubię ludzi z produkcji, którzy odpisują na wszystko co tylko znajdą pozytywnego i wylewają swoje żale.
    ReviewUserIcon
    Ola

    25.05.2023 09:54

    Pracownik

    Tak, jasne, umowy o pracę, bezpośrednio pod firmą. Fajne benefity.
    ReviewUserIcon
    Szukająca pracy

    17.05.2023 19:35

    Kandydat

    Witam, Chciała bym się dowiedzieć jak wygląda praca na produkcji jaka atmosfera jest, jakie są zmiany bo z tego co słyszałam to kiedyś były 4brygadowki po 12h i czy dalej tak jest czy coś się zmieniło.
    ReviewUserIcon
    A

    15.05.2023 19:50

    Kandydat

    Witam . Pytanie jeśli chodzi o prace na utrzymaniu ruchu . Jak to tam wygląda w ogólnym tego słowa znaczeniu ?
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    15.03.2023 21:34

    Inne

    Cześć Widziałem że szukają kierownika łańcucha dostaw - jak wyglada praca w logistyce? Jakie stawki na stanowiskach kierowniczych? Warto aplikować?
    ReviewUserIcon
    Droga Toyoty

    11.05.2023 21:47

    Inne

    Nie mam na mysli oczywiscie zadnej konkretnej osoby, a schemat hermetyczny. Odniesienie do drzewa to odniesienie abstrakcyjne. Warto przyjmowac nowych pracownikow-NIEZAKORZENIONYCH, elastycznych i ze swiezym, NOWYM pogladem- to mam na mysli. W mojej opinii w firmie taka praktyka przynosi korzysci.
    ReviewUserIcon
    K37

    05.04.2023 16:37

    Były pracownik

    To co się dzieje na produkcji to jest jakaś kpina, powinni się temu przyjrzeć bo to już przechodzi ludzkie pojęcie. Mobbing to powszechnie panująca zasada tej firmy. Przez jedna koordynatorke zwolniło się multum osób, a mowa o pewnej pięknej czarownicy z obszaru pierwszego o inicjałach R.W. Szantaż oraz psychiczna dewastacja to chleb powszedni tej pani. Przez nią właśnie odeszłam z tej firmy. Nie pozdrawiam i środkowy palec dla pani R.W.
    ReviewUserIcon
    Jola

    06.04.2023 09:55

    Były pracownik

    Tez wiem co to za kobieta ta r (usunięte przez administratora),manipulantka i wredna kobieta ,ale firme obchodzą tylko sztuki
    ReviewUserIcon
    X

    06.05.2023 09:53

    Pracownik

    Nie tylko na produkcji.. Tu jest taka kultura pracy, chamstwo i bezczelnosc. Manipulacja, obluda, brak szacunku, wspolpracy, no dno. Szczeze, pracuje 15 lat zawodowo i nigdy nie przyszlo mi pracowac w gorszej atmoswerze niz w bmz i zycze sobie, zeby nigdy juz tak zle nie trafic.
    ReviewUserIcon
    Paulina

    25.04.2023 13:45

    Inne

    Szukałam pracy biurowej i trafiłam do nich na stronę na ogłoszenie analityk ds. Wycen. Tam nawet dają dofinansowanie do posiłków, co zwróciło moją uwagę, bo nie gotuje. Czy jest faktycznie stołówka jakaś w pracy i można obiad zjeść?
    ReviewUserIcon
    Awaria

    25.04.2023 21:34

    Pracownik

    Jest stolowka, mozna zjesc. Nie jest to jednak cos wyrozniajacego, stolowki sa w wiekszosci fabryk. Odradzam podjecie oferty. U koreanczyka pracowalo sie lepiej, a kto pracowal ten wie, ze to mocne stwierdzenie. Tu nie ma szacunku i kultury, nie wazne czy siedzisz przy biurku, jestes mgr czy inz. czy papiezem, choc byc moze w ostatnich czasach to nie najlepsze odniesienie :) Odradzam, szkoda nerwow i czasu.
    ReviewUserIcon
    anonim

    05.04.2023 13:37

    Pracownik

    Pracujesz cały miesiąc (nie na produkcji), wykonujesz swoje zadania oraz obowiązki, przełożony Cie chwali, po czym zostaje Ci zabrane 200 zł z premii. Za co? Skoro taki z Ciebie dobry pracownik. Za scrap powstały przy produkcji. ŻENADA. Pracować się odechciewa, jest to bardzo demotywujące i odbierające chęci do pracy. Ludzie ciągle się zwalniają, w porządnej firmie pracownika potrafią docenić i zmotywować do pracy. Tutaj jedynie dołożą Ci więcej obowiązków po czym zabiorą z premii. Aczkolwiek nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, odbiorę sobie premię, abym nie był stratny :) Pozdrawiam wszystkich pracujących w BMZ Poland
    ReviewUserIcon
    Ręce opadają

    05.04.2023 14:07

    Były pracownik

    Zgadzam się, zero szacunku dla pracowników, którzy uczciwie pełnią swoje obowiązki.Starasz się cały miesiąc, a w nagrodę masz zabraną premię.Za co?Za coś, na co kompletnie nie masz wpływu i nic nie masz z tym wspólnego. ŻENADA.
    ReviewUserIcon
    Karierowicz

    03.04.2023 15:57

    Kandydat

    Jak zarobki w logistyce ?
    ReviewUserIcon
    O…

    04.04.2023 00:53

    Były pracownik

    Nie jest zle, gorzej chyba z atmosfera

    Zostaw merytoryczną opinię o BMZ Poland Sp. z o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.