opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

BMZ Poland

Profil oficjalny - płatna współpraca

2.9/5

Na podstawie 953 ocen
Opinie(2093)
Dodaj opinię

Opinie(2093)

Dodaj opinię
Logo
  • Poznajmy się
  • .
  • Wartości BMZ Poland
  • .
  • Praca
  • .
  • Jak wygląda proces rekrutacyjny w naszej firmie
  • .
  • Kontakt

Poznajmy się

Wartości BMZ Poland

Praca

Jak wygląda proces rekrutacyjny w naszej firmie

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Katowice
  • Opole
  • Gliwice
  • Sosnowiec
  • Zabrze
  • Tychy
  • Częstochowa
  • Rybnik
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Gliwice
  • Żerniki
  • Szałsza
  • Żernica
  • Czekanów
  • Przyszowice
  • Czechowice
  • Przezchlebie
  • Kozłów
  • Ziemięcice
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Gliwice - BMZ Polska sp. z o.o.
Katowice - BMZ Polska Sp. z o.o.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Gliwice
  4. /
  5. Opinie o BMZ Poland Sp. z o.o.

Opinie

Opinie o BMZ Poland Gliwice

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • …
    • 21

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o BMZ Poland Sp. z o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    @gumuś@

    24.03.2025 10:30

    Pracownik

    Opinie OK. Każdy może wyrazić swoją opinię czemu odrazu po nazwisku? Podlega to pod zniesławienie i zniewagę.
    ReviewUserIcon
    supernova

    26.03.2025 05:02

    Pracownik

    Kto powiedział, że piszę o sytuacji sprzed miesiąca czy pół roku???To jest informacja ogólna. Ty faktycznie nie używasz mózgu do myślenia, dlatego pracujesz w BMZ.Nie chciałabym Cię spotkać na linii.Mozesz poszerzać Swoje horyzonty np. czytając książki, ale nie wiem czy to cokolwiek Ci pomoże. Ooo ludzie!!!!
    ReviewUserIcon
    smieszek

    26.03.2025 05:19

    Pracownik

    Dokładnie, jak to już kolezanka supernova Ci przedstawiła, to wcale nie chodzi o wczoraj czy przedwczoraj. To jest napisane ogólnie, a Pachole jest na macierzyńskim. Intelektualnie widzę jest ciężko, więc może się już nie wypowiadaj:-)))
    ReviewUserIcon
    Bezczelność

    25.03.2025 20:28

    Pracownik

    Wyrzucaciel udzi z dnia na dzień po chamsku, traktujecie ich jak (usunięte przez administratora) i dziwicie się, że wypisują tutaj prawdę podając nazwiska winnych?? Do tego grozicie jakimś Rodo czy zniesławieniem??Żaden z tych komentarzy nie podlega pod paragrafy, ponieważ każdy ma prawo krytykować każdego i jest to dozwolone, a zniesławienie następuje tylko wtedy, gdy pracodawca traci zamówienia i pieniądze w zwiazku z tym, co jest wręcz niemożliwe do udowodnienia.Jak Wam nie wstyd grozić jeszcze ludziom, którzy zostali bez środków do życia?!!! Wasza firma jest obecnie na ostatnim miejscu jeśli chodzi o chętnych do pracy u Was. Tak dla informacji to do Teta mają dostęp nie tylko pracownicy, ale też ich partnerzy i rodziny plus osoby obecnie na wypowiedzeniu. Karygodne jest Wasze zachowanie i powinien tam wkroczyć PIP z prokuratorem za łamanie prawa pracy i przepisów Kodeksu Pracy. WSTYD, WSTYD , WSTYD !!!!! Życzę wszystkiego Najgorszego.
    ReviewUserIcon
    @gumuś@

    25.03.2025 11:29

    Pracownik

    Albo jesteście tak zdesperowani albo nie macie innego zajęcia tylko śledzenie strony i wymyślanie bezpodstawnych komentarzy.
    ReviewUserIcon
    @gumuś@

    24.03.2025 09:28

    Pracownik

    Mam wrażenie że poniektóre osoby nie wiedzą do czego służy ta strona.? Nie jest to strona stworzona do rzucania obelgami na osoby pracujące w firmie. Jest stworzona do wypowiedzi "O" firmie. Dla tych którym mózg nie pozwala myśleć przedstawię pytania. "Czym zajmuje się firma?" "Jakie wynagrodzenie jest na poszczególnych stanowiskach?"," Jakie są benefity?" Itd. Zastanówcie się trzy razy zanim coś napiszecie!
    ReviewUserIcon
    Realia

    24.03.2025 16:05

    Pracownik

    Poczytaj Sobie z ciekawości goworki z innych fabryk jak NGK, Johnson czy takie tam wtedy zrozumiesz o co chodzi.To tutaj to jeszcze pikuś.
    ReviewUserIcon
    Mózg

    24.03.2025 18:22

    Pracownik

    Ty się lepiej zastanów co piszesz, bo widać u Ciebie mózg nie spełnia swojej roli, bo sam rzucasz obelgi. Czas wrócić do szkoły, bo samo ego nie wystarczy.
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    14.03.2025 15:54

    Były pracownik

    Czy to jest prawda co piszą: Atmosfera - Razem tworzymy zgrany zespół. Energia i zaangażowanie z jakimi zaczynamy każdy dzień tworzą unikalną atmosferę. Wymieniamy doświadczenia i wzajemnie sobie pomagamy. Można imiona takich wspaniałych ludzi.
    ReviewUserIcon
    ewenement

    24.03.2025 06:43

    Pracownik

    Tak, było wiele osób, które znały kilka projektów i miały doświadczenie, a nawet lepsze wykształcenie, ale koordynatorem i tak została Wiola, która znała tylko laser na Hiltii i spotykała się po pracy z Karolina.S.Tak to właśnie wygląda, a potem się dziwicie, że produkcja kuleje.Tu wszystko opiera się na kumoterstwie.Psiapsi się trzymają razem i wódeczkę też piją razem.BMZ hahaha :-))))
    ReviewUserIcon
    rozklad

    24.03.2025 07:00

    Pracownik

    Z Pustelnik było jeszcze lepiej.Jej nikt nie lubi I nie szanuje.Tak młoda dziewczynka bez jakiegokolwiek doświadczenia i z łacina non stop została Panią Koordynator, przecież to jest jakaś kpina.Szkoda słów, firma sama sobie szkodzi, a reszty zniszczenia dokona pseudo dyrektor Hercus:-)))
    ReviewUserIcon
    Obraz herosa buraka

    23.03.2025 15:20

    Pracownik

    Pseudo dyrektorze Hercusiu weź się wreszcie za to wszystko bo odkąd pojawiłeś się w BMZ to się tego czytać nie da już na gowork, a firma zmierza ku upadkowi. Nie umiesz budować zespołu, a od tego jesteś w końcu. Wyjdź z tego swojego biura z Twoim obrazem herosa i zobacz jakich ludzi masz. Z obrazu leje cała firma :) :) Znasz powiedzenie pycha przed upadkiem kroczy ? Zapatrzony w siebie samuraju z kitką wszyscy widzą, że tworzysz zespół niekompetentnych ludzi jakim i też ty jesteś. Co wniosłeś do BMZ ? Zwolnienia ? Co Ty robisz z renomą tej firmy ? Jakim cudem ktoś Cię wybrał na to stanowisko ? Czemu już nie bywasz na palarni jak kiedyś gdzie zbierałeś informacje o wszystkich w firmie ? Teraz strach obleciał bo cała firma patrzy na ciebie z wrogością bo traktujesz ludzi jak chodzące śmieci ?
    ReviewUserIcon
    KOMUNIKAT

    20.03.2025 18:21

    Pracownik

    UPRASZA się o NIE składanie jakichkolwiek CV do firmy BMZ. Obecnie firma jest w stanie zapaści, a dyrektor Marcin.H nie zajmuje się produkcją tylko spełnia swoje chore ambicje dotyczące władzy i leczy swoje kompleksy wyzywajac się na pracownikach w postaci m......ngu i zwolnień na potęgę. Jeśli szukasz ciekawej i stabilnej pracy połączonej z dobrą płacą i szacunkiem do drugiej osoby, to w firmie BMZ na pewno jej nie znajdziesz!!!! Jest to opinia jeszcze obecnego pracownika. Firma wkrótce się rozpadnie. Powodzenia.
    ReviewUserIcon
    Dopowiem

    22.03.2025 08:49

    Pracownik

    Nikt tak nie sprzedaje w tej firmie( zresztą gdzie indziej też) Jak " zaprzjazniony" naród Ukraiński, one potrafią bez krycia się i pokazaniem palcem donieść na Polaka w 2 sekundy, żeby się przypodobać przełożonym. Po co Myśmy im pomagali i dajemy im jakieś socjale.(usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Mr. Hu

    22.03.2025 09:44

    Pracownik

    Nie wiem nie wiem, ja wszystkim, wszystko mówił w twarz. Dlatego mnie nie bardzo lubią na UR.e
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    17.03.2025 09:56

    Pracownik

    Ja bym chciała się dowiedzieć czemu padały tutaj teksty o logistyce że dziewczyny znają się jedynie na paznokciach i na rzęsach. Czyżby to była zazdrość zamiast konstruktywnej opinii? Pracownicy produkcji nie widzą tego co dokładnie robi logistyka i z jakimi problemami ze strony działów wspierających musi się zmierzać.
    ReviewUserIcon
    zazdrość

    17.03.2025 16:44

    Pracownik

    Jaka zazdrość?:-))) Spójrz na ekipę Michałka J. I Sarę, a zrozumiesz o czym tu ludzie piszą. Taka podpowiedź. Co do produkcji, to są tu ludzie, którzy kiedyś pracowali w logistyce w takich firmach jak NGK czy GM, więc wiedzą co piszą raczej.Co to są działy wspierające logistykę, nic takiego nie istnieje.Logistyka jest sama w sobie i to Wy jesteście działem, który ma wspierać produkcję. Jeśli tego nie rozumiesz to proponuję zmienić pracę. Ty pracujesz w logistyce, ale dla produkcji i tyle . Dziękuję.
    ReviewUserIcon
    Jorguš

    20.03.2025 15:28

    Były pracownik

    Tak tak, dobre mi to, tacy zapracowani że potrafią siedzieć między paletami z telefonami przed nosem, zwłaszcza na hilti 3
    ReviewUserIcon
    Ola boga

    18.03.2025 08:46

    Pracownik

    Właśnie przeczytałam wypowiedź prawdopodobnie jednego z inżynierowie, pseudonim Mnietek o tym, że pracownicy produkcji w BMZ są " zasobami o niskiej wartości dodanej" i lepiej ekonomicznie jest zwolnić kilkudziesięciu pracowników produkcji niż jakiekolwiek pracownika biura, który jest mocno wykształcony i doświadczony ( w domyśle). Teraz już wiecie, że firma ma Was za NIC i będzie rozbudowywać sekcję biurową do bólu, a Wy będziecie tyrać na tych nierobow stojących non stop na fajce i na obiadkach. Jedyna taka firma na strefie, gdzie jest totalny brak szacunku do człowieka i to wyrażany jeszcze publicznie!!! Jak Ja się cieszę, że już tu nie pracuję od pół roku. Ta firma padnie, a ten koleś z tą wypowiedzią powinien pierwszy dostać lekcję kultury za bramę. To jest normalne (usunięte przez administratora) w 21 wieku.Szok!!!!!
    ReviewUserIcon
    Mistrz 2

    19.03.2025 08:14

    Pracownik

    Ja bym dorzucił jeszcze klejenie na gorąca, rework, pull- testy, obsługa monitorów PLC i takie systemy jak PDCA, QCos, 5S itd. itp.
    ReviewUserIcon
    Vice Dyrektor

    19.03.2025 09:11

    Były pracownik

    Bez żartów. Coś takiego jak szacunek w tej firmie nie istnieje.To mit i legenda.Wystarczy spojrzeć na to jak koordynatorki odnoszą się do pracowników z tekstami z łaciny podwórkowej i rozkazami typu " pod biurko natychmiast!!!!" ( patrz Karolina.S), czy " nie umiecie ciągnąć kabla"( patrz Anna P.), o innych nie wspomnę, a inzyniering to nawet się nie kryje ze swoim chamstwem mimo, iż wielokrotnie mają do czynienia z osobami starszymi od siebie.Szacunek i BMZ = negacja!!!!!
    ReviewUserIcon
    zaciekawiony

    17.03.2025 14:16

    Pracownik

    to kierownik logistyki się zwolnił? Oja co tu sie odwala....
    ReviewUserIcon
    Zastanawiające

    18.03.2025 22:05

    Pracownik

    Tylko kierownik Logistyki to ten na wyższym szczeblu, a piszecie tutaj, ze oficjalna wersja dla pracowników to taka ze niby sam sie zwolnił
    ReviewUserIcon
    Bing

    19.03.2025 09:04

    Pracownik

    Może się zwolnil moze nie.W każdym razie na pracuj.pl wisi ogłoszenie na rekrutację na kierownika magazynu i logistyki wewnętrznej i stąd pewnie ten wniosek o zwolnieniu, a jakie są fakty tego oficjalnie nie wiadomo;-)
    ReviewUserIcon
    dajcie spokój

    12.03.2025 06:21

    Pracownik

    Firma jest jaka jest i tyle.Zadne groźby I prośby tu nic nie zmienia.Peace.
    ReviewUserIcon
    Mechanik

    12.03.2025 09:27

    Pracownik

    Została się tam ekipa nierobów i The Billowi, UR to porażka, i wciąż szukają automatyków.
    ReviewUserIcon
    Elektryk

    14.03.2025 08:16

    Pracownik

    Tak poszukują cały czasautomatyka, technika i konstruktora od ponad pół roku.Nawet nie mają elektryka, co jak na firmę zajmująca się zestawami baterii jest totalną tragedią.
    ReviewUserIcon
    network

    13.03.2025 14:10

    Pracownik

    BMZ to obecnie firma bez przyszłości. Niby sektor produkcji odpowiedni na te c,asy, ale ta firma traci projekty, nie ma nowych, mercedes na pewno nie będzie tam produkował baterii, ponieważ ta firma jest zarządzana przez kompletnych imbecyli umysłowych. Zatrudniają ludzi ,a chwilkę po chamsku zwalniają z dnia na dzień. Brak fachowców na każdym szczeblu i w każdym dziale.Ciagle kumoterstwo i kolesiostwo, brak prawdziwego i nzynieringu, kierownicy bez jakichkolwiek kompetencji. Do tego od roku na stanowisku dyrektora produkcji jakiś zakompleksiony M.Herc, który niszczy firmę od środka, bo dla niego liczy się tylko władza, a nie kierowanie produkcja i zarzadzanie, utrzymanie ruchu non stop na fajce bez jakiekolwiek doświadczenia, a wl ogistyce " laseczki " z ładnymi paznokciami, które jak wzywasz to jeszcze mają pretensje.Firma raczej padnie, bo jest coraz gorzej. NIKOMU NIE POLECAM.PROSZE NIE REAGOWAC na jakiekolwiek ogłoszenia o pracę. Szkoda czasu i nerwów. Nikt tu nic nie robi i nie ponosi za to żadnych konsekwencji.Totalna porażka choć hale z zewnątrz nawet ładne. DRAMAT!!
    ReviewUserIcon
    anonim

    22.02.2025 08:07

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    memory

    25.02.2025 12:25

    Pracownik

    To nie jest żaden automatyk, tylko z nazwy.Kazdy operator takie coś umie zrobić. Nie dadzą kasy to nie będzie żadnego automatyka.Podobno już 4 ich wyśmiało na rekrutacji.Jeden powiedział, że za takie pieniądze to on może sobie w ochronie na kamerach robić:-))))) Banda naiwniaków. Tu się nigdy nic nie zmieni.
    ReviewUserIcon
    Tak

    08.03.2025 09:54

    Pracownik

    Tak, ten nowy w okularach z PRL. Kilka razy widzielismy go w ,,akcji". Dziwnym zrządzeniem losu za każdym razem coś nie działa po jego naprawie. Jednak mając na uwadze jego niewątpliwą umiejętność przeinaczania faktów i robię ją z siebie bohatera uważamy, że długo popracuje.
    ReviewUserIcon
    dobra rada

    26.12.2024 11:09

    Pracownik

    Jeśli posiadasz wykształcenie i dodatkowo jesteś inteligentna/ny to nie wybieraj się do pracy do firmy BMZ na produkcję ponieważ zostaniesz wyeliminowana/ ny ze względu na takie cechy.Tu potrzebują ludzi uległych, a nie mających własne zdanie i dodatkowo znających się na tej pracy.Musisz być służącym i nie afiszować się swoją wiedzą. Ta firma jest totalną porażką, na co przykładem było zwolnienie jednego z najlepszych pracowników po inżynierii produkcji i doświadczeniu ponad 15letnim na produkcji.BMZ = big (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    zenada

    19.02.2025 09:25

    Kandydat

    Świetne. Brawo.To jest właśnie kwintesencja obecnych pracowników UTR w BMZ.Oni nawet nie wiedzą jak się nazywają:-)) Jeszcze się kłócą. Brawo.
    ReviewUserIcon
    Realnie

    08.03.2025 09:10

    Pracownik

    Na szczęście już go nie ma
    ReviewUserIcon
    santiago

    06.03.2025 09:56

    Inne

    Teksty o wypowiedzeniach bez przyczyny martwią. Jest to okres miesiąca czasu czy ile? I czy naprawdę nie dają szans żeby powalczyć o stanowisko?
    ReviewUserIcon
    Stach

    07.03.2025 08:40

    Pracownik

    Do prawnika i nie dajcie się wykorzystać
    ReviewUserIcon
    Realnie

    08.03.2025 08:58

    Pracownik

    A kto im każe podpisać wypowiedzenie za porozumieniem stron? Porozumienie stron oznacza obustronną wolę zakończenia współpracy.
    ReviewUserIcon
    Mały

    02.03.2025 18:31

    Pracownik

    Nie polecam szkoda marnować czasu zostałem wyrzucony z dnia na dzień jak zwierzę drugi Oświęcim.pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    zapytanie

    28.01.2025 07:24

    Kandydat

    Mam pytanie czemu cały czas są ponownie wystawiane te same ogłoszenia o pracę np.automatyk utrzymania ruchu czy technik utrzymania ruchu lub pracownik logistyki? Czy warunki pracy i finansowe są aż tak słabe czy pracodawca ma zbyt wysokie wymagania?
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    02.03.2025 11:54

    Pracownik

    Niema wysokich wymagań wystarczy robić swoje .nikt nikogo nie pogania a warunki finansowe są zadowalające
    ReviewUserIcon
    Mr. Hu

    02.03.2025 12:39

    Pracownik

    Nie pogonią? Tylko i słychać, sztuki i norma, już po premia, chyba pracownik biurowy tak może mówić.
    ReviewUserIcon
    myk

    02.03.2025 09:07

    Były pracownik

    W rządnej fabryce na strefie nie ma takiego kumoterstwa jak w BMZ, dlatego ta firma nie funkcjonuje normalnie.Jak nie liżesz albo Cie nie lubią, to wylatujesz z roboty.Nie liczą się żadne kompetencje.Wiekszosc pracowników od Koordynatorek wzwyż to ich pierwszą praca w życiu i nic kompletnie nie potrafią. Przykład to K.S. na Hiltii, która nawet nie umie języka angielskiego i do tego piję po pracy z koleżankami. Brak kompetencji, brak wiedzy i wiesniactwo na potęgę. Awansujesz jak kogoś znasz, a nie jak się na czymś znasz.Inzynierowie to totalny dramat intelektualny, kierownicy wyciągnięci z nikąd. Nikt na niczym się nie zna, ale "rządzi ":-))Banda The Billi, na których muszą zarabiać " slugusy" za 5000 brutto po 13 latach pracy.Syf, kila i mogiła. Tak wygląda BMZ!!!!
    ReviewUserIcon
    bolesna prawda

    18.02.2025 10:50

    Inne

    Obecnie tak naprawdę nie istnieje w BMZ coś takiego jak UTR.Jesli majsterkowiczów i ludzi umiejących obsługiwać szlifierkę i wkrętarkę nazywacie utrzymaniem ruchu, to jesteście w bardzo poważnym błędzie i chyba nikt z Was nie pracował w żadnej innej firmie na strefie gdzie są prawdziwi UTeerowcy czyli mechanicy, elektrycy, elektronicy, automatycy itp.Ta firma to kpina, bo wystarczy, że masz kumpla lub umiesz obsługiwać młotek i już jesteś w UTR:-))) Lub jesteś synem mamusi jak ma to miejsce w przypadku koordynatorki w UTR.Do tego pieniądze jak dla pracownika produkcji w poważnej firmie.
    ReviewUserIcon
    bolesna prawda

    18.02.2025 12:18

    Pracownik

    Wszyscy ogarniają wszystko, a właściwie tyle na ile potrafią. Specjalista jest jeden, ale tylko z nazwy i też teoretycznie ogarnia wszystko.Mamy człowieka w UTR po liceum ogólnokształcącym, któremu brat załatwił robotę. Nie ma typowych specjalistów np. od mechaniki, elektroniki czy automatyki, bo firma oszczędza I dlatego np.licealista bądź człowiek po samochodówce ogarnia siłowniki, monitory PLC bądź drukarki i komputery.Tragedia do kwadratu.
    ReviewUserIcon
    Technik

    18.02.2025 12:33

    Pracownik

    Był chłopak po automatyce, ale zrezygnował po 2 miesiącach, bo kazali mu szlifować elektrody, a On powiedział, że nie po to się uczył żeby robić na szlifierce. Tu wszyscy wszystko mają głęboko w poważaniu, a maszyny w coraz gorszym stanie i winia za to UTr a nie zarządzanie, które obecnie jest na poziomie 0, że o pieniądzach nie wspomnę. Nie ma TPM i maszyny jadą do momentu, aż padną i potem się zaczynają martwić co z tym zrobić. Totalna kpina!!!
    ReviewUserIcon
    Mechanik

    14.02.2025 14:05

    Kandydat

    Dlaczego szukają ludzi na utr? Co stało się z tymi którzy pracowali wcześniej?
    ReviewUserIcon
    Mechanik

    15.02.2025 15:59

    Pracownik

    A co z kasą? Nie nikogo mądrego tam? Już miesiące szukają ludzi
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    16.02.2025 10:43

    Pracownik

    Kasa marna i zablokowane podwyżki dla utr.Tu nie chce pracować żaden prawdziwy fachowiec Przychodzą i odchodzą. Nic się nie zmieni dopóki nie zmieni się mentalność góry. Automatyka potrzebują na wczoraj, ale z ich podejściem raczej go nie znajdą więc awansują ludzi, którzy nie mają o tym zielonego pojęcia i jest jeszcze gorzej.Kabaret.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w BMZ Poland?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - BMZ Poland Sp. z o.o.

    ul. Alberta Einsteina 9 44-109 Gliwice

    NIP:6312609837

    KRS:0000353823

    https://bmzpoland.pl
    Branża główna: Części i akcesoria samochodowe

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
    ReviewUserIcon
    anonim

    05.02.2025 07:06

    Kandydat

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Wilk

    06.02.2025 17:23

    Były pracownik

    Nie zgadzam się z Tobą jeśli chodzi o tzw. fluktuację. Obecnie pracuję po BMZecie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku produkcyjnym i jedynym nowym pracownikiem od roku jestem Ja.Prawie nigdzie na strefie nie ma tak częstych rotacji i zwolnień niż w BMZ.Na produkcji buduje się zespół, który będzie dobrze współpracował na lata, że nie wspomnę o zmianach dyrektora produkcji co roku.Brak pieniędzy i totalny chaos plus brak szacunku powoduje tak częste zmiany w tej firmie.Produkcja opiera się głównie na budowaniu tzw." drużyny ", która będzie tworzyć zgrana grupę " jadącą po zwycięstwo", a nie teksty w stylu jak Ci się nie podoba to widzenia.Zastanow się dlaczego tak często i aż tylu ludzi ucieka z tej firmy??
    ReviewUserIcon
    Śmieszka

    06.02.2025 17:30

    Inne

    Hahah:-))To teraz już nic nie trzeba umieć?Wystarczy szkoła podstawowa? Przecież tego uczą w podstawówce:-)))Ja 4 lata temu miałam instrukcję stanowiskową i musiałam dopasować conectory w odpowiedniej kolejności i na odpowiednich miejscach.No cóż poziom się strasznie obniżył. Jacy pracownicy taka firma:-))))))
    ReviewUserIcon
    rzetelna

    21.01.2025 12:56

    Pracownik

    W BMZ fajnie jest, co wy piszecie:-))Koleżanki Koleżanek, psiapsiolki psiapsiolek, płaca marna i do tego nikt niczym się nie przejmuje i nie ponosi za to odpowiedzialności. Jednym słowem miód:-)))A i jeszcze liczą na Mercedesa w czasach gdzie automotive jest w zapaści, ale góra i biurowi mają się dobrze więc po co narzekacie:-))))))
    ReviewUserIcon
    anonim

    13.01.2025 12:27

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Odpowiedz

    13.01.2025 13:52

    Pracownik

    Musisz odpowiedzieć na pytania w określonym czasie. Trzy najlepsze osoby dostają nagrodę, ale na szczęście osoby z najgorszym wynikiem na razie nie są karane. Ale co to ma wnieść w nasza prace, to tego nie wiem. Chyba dodatkowy stres z którym i tak na codzień się mierzymy. Bo raczej nie chodzi tu o podniesienie naszych kwalifikacji.
    ReviewUserIcon
    Ciekawska

    13.01.2025 14:06

    Kandydat

    To ciekawe, bo mam jakieś 13 lat doświadczenia na magazynach w logistyce i szkołę w tym kierunku i pierwszy raz słyszę o czymś takim, a czy przypadkiem ten kierownik nie jest zaraz po studiach?? Bo raczej na rekrutacji coś takiego się ewentualnie przechodzi, a nie na produkcji gdzie czas na dostarczenie komponentów jest bardzo ważny a nie jakieś dziwne pseudo audyty czy jak to nazwać. To chyba jego pierwsza praca w życiu i chce być fajny:-)))
    ReviewUserIcon
    Automatyk kwalifikowany

    12.01.2025 17:56

    Kandydat

    Mam pytanie jak wygląda praca w firmie BMZ?Jakie są pieniądze do zarobienia jako automatyk utrzymania ruchu, gdyż spotkałem się z takim ogłoszeniem o pracę?Jak wygląda atmosfera i specyfika pracy w tej firmie.Proszę o odpowiedź aktualnego pracownika, gdyż po komentarzach widzę, że większość jest byłych pracowników czy to dobry znak czy obecni pracownicy nie chcą się wypowiadać. Z góry dziękuję, a odpowiedź.
    ReviewUserIcon
    Automatyk kwalifikowany

    12.01.2025 22:09

    Kandydat

    Ta strona jest jedynie dodatkowych źródłem informacji, ale Twoja wypowiedź też nie jest zbyt zachęcająca do złożenia aplikacji, bo zamiast Mnie przekonać w pozytywnym kierunku, napisałeś lub napisałaś, że ( w wolnym rozumieniu), " jak się nie podoba to do widzenia".Sam podejmę decyzję o złożeniu takowej aplikacji i mam tylko nadzieję, iż zarobki są w granicach ok.8 tys. min., bo takie są teraz stawki, a na rozmowie będę wiedział czy ktoś kłamie czy nie, gdyż posiadam kilka dobrych lat doświadczenia dziedzinie automatyki.Mimo wszystko dziękuję za mało kompetentną podpowiedź.
    ReviewUserIcon
    zdegustowana

    13.01.2025 05:48

    Pracownik

    Podsumowałeś Naszą firmę. Jak Ci się nie podoba to nie aplikuj, tak właśnie napisałeś w domyśle. Co Ty sobą reprezentujesz? Chamstwo, brak szacunku i buta!! Co za dzban.W bmz takich na tony, a pewnie jeszcze nic w życiu nie osiągnąłeś oprócz przyjęcia do pracy bez rekrutacji:-)))Bałwan się z Ciebie śmieje:-)))
    ReviewUserIcon
    Technik

    11.01.2025 08:53

    Kandydat

    Teraz jest rekrutacja na Technika utrzymania ruchu, jaki tam zarobki, warunki pracy? Czy jest szansa na rozwój?
    ReviewUserIcon
    Były technik

    11.01.2025 12:46

    Były pracownik

    To zależy czego oczekujesz?? Jeśli nie potrzebujesz dużych zarobków i nie jesteś wymagający to polecam, jeśli chcesz zarabiać normalne pieniądze i się rozwijać to raczej nie Bardzo Większość utr to ludzie z linii bez zbytniej wiedzy i zajmują się głównie robieniem elektrod z drutu miedzianego.Zarobki słabe jak na wymagania na rekrutacji i generalnie spory chaos, ale zawsze możesz sprawdzić samemu.Raczej strata czasu i nerwów, bo prawdopodobnie będziesz robił wszystko gdyż fachowcy dawno się stąd zwolnili.Powodzenia.
    ReviewUserIcon
    zdziwieni???

    10.01.2025 22:38

    Pracownik

    Czego wy się dziwicie?? Przecież większość tutaj pracujących nie ma żadnego doświadczenia w dużych prawdziwych korporacjach, pracują tu od początku i nigdy nie widzieli innej produkcji dlatego jest tu taki bajzel.Produkcja leży, utrzymanie ruchu leży, logistyka dramat, hry porażka i do tego myślą że tak powinno być.Dyrektor po Tanneco najgorszej firmie w Gliwicach, był jeden po NGK to zrezygnował po 2 mscach e- mailem, bo takiego (usunięte przez administratora) nie widział nigdy, ludzie nie szanowani, dobrzy pracownicy usuwani i awanse psiapsiolek i Koleżanek z linii.Tu nigdy nie będzie dobrze bo oni myślą że tak wygląda produkcja.Tu nawet nie wiedzą co to TPM i utr to chlopaki z linii a nie fachowcy a i tak trzeba wzywać ludzi z zewnątrz do pomocy.Tu nawet papieru w toalecie brakuje ale fabryka z zewnątrz ładna jest i tyle.Rekrutuja jakieś koordynatorki z linii zamiast kierownicy, dla których to też jest pierwszą praca w życiu.Totalna destabilizacja.Ludzie na linii w większości po żabkach i innych sklepikach i każda z nich chce rządzić bo myśli że tak ma być.Zastanowcie się czemu jest tak mało ludzi z Gliwic i z poważnym doswiadczeniem ?? Porażka i tyle i nic się tu nie zmieni nigdy, a zarobki masakrystyczne.Zaden prawdziwy fachowiec nie chce tu pracować bo szkoda na to czasu i nerwów.
    ReviewUserIcon
    hahaszki

    16.12.2024 06:15

    Były pracownik

    W BMZ pracują sami uposledzeni ludzie.Nawet prezes ma 1 grupę inwalidzką, a koordynatorki ledwo potrafią pisać i czytać. Nikt nic nie umie i jakoś się kręci.Czysty dom wariatów.
    ReviewUserIcon
    Zniesmaczony bez podwyżki

    23.12.2024 12:26

    Inne

    No i pięknie, a jak załatwię sobie niepełnosprawność to dadzą mi podwyżkę tj. podzielą się dopłatami z PFRON ?
    ReviewUserIcon
    hahaszki

    23.12.2024 13:05

    Inne

    Tak na pewno:-)))Może dostaniesz dłuższą przerwę o 10min. lub pracę na 7h, a i tak będziesz musiał zrobic normę za 8h :-)))
    ReviewUserIcon
    BmZWorker

    18.09.2024 20:30

    Pracownik

    Ludzie tylko narzekają a firma naprawdę dużo daje i pozwala na rozwój
    ReviewModeratorIcon
    Adrian

    08.10.2024 21:52

    Inne

    Słowo przeciwko słowu widzę. ;) Uzasadnisz chociaż czemu tak zapewniasz, że nie ma najmniejszej szansy na rozwój podczas pracy? Organizacja chociażby jakiegoś szkolenia nie powinna być mega ciężka.
    ReviewUserIcon
    Mr. Hu...

    20.12.2024 15:14

    Pracownik

    Ja mogę napisać co najmniej 5 szkoleń który nie odbyli się w tej firmie, a ty napisz jaki szkolenia byli
    ReviewUserIcon
    Zadowolona

    05.12.2024 13:42

    Pracownik

    A ja uważam, że firma jest bardzo solidna i stabilna. Wbrew tym wszystkim żałosnym i negatywnym komentarzom w firmie dzieje się coraz lepiej, a prognoza jest obiecująca i pozytywna. Nie wiem gdzie niby tracimy te projekty skoro planujemy zatrudniać jeszcze więcej nowych pracowników na nowe stanowiska. Wszędzie jest dobrze gdzie nas nie ma i nie mierzymy się z faktycznymi problemami firmy. BMZ jest przyszłością, a złośliwe komentarze proszę sobie darować, bo firma jest w jak najlepszej kondycji w porównaniu do innych dużych firm, które poupadały. Nam to jednak na szczęście nie grozi. BMZCIE, byle do przodu. Jestem wdzięczna, że mogę tu pracować
    ReviewUserIcon
    neonowa

    10.12.2024 08:28

    Pracownik

    Ta firmę kochają tylko ludzie, którzy nie mają ambicji i możliwości pracy w poważnych zakładach.Zarobki marne, brak fachowców na każdym poziomie i w każdym dziale, każdy robi co chce i zwala winę na innych, brak współpracy między działami a pracownik produkcji jest traktowany jak nie napiszę co.Opowiadasz bajki i prawdopodobnie nic innego nie potrafisz oprócz leniuchowania.Firma BMZ to totalna porażka, pracowałam tam 3 miesiące i Mi wystarczyło. Dziękuję.
    ReviewUserIcon
    Dark

    17.12.2024 13:35

    Były pracownik

    Ciekawe ile wam płacą za pisanie tych bzdur. Chcecie ocieplić wizerunek tego (usunięte przez administratora) ale z miernym skutkiem. Ludzie nie są (usunięte przez administratora), każdy kogo znam uciekł stamtąd szybciej niż się zatrudnił, więc nie bądźcie śmieszni.
    ReviewUserIcon
    Mr.Hu...

    14.12.2024 10:05

    Pracownik

    Nie bardzo długo pracuje w BMZ, co chodzi o rozwoju, możliwości jest, ale nie ma warunków, było organizowane 9 szkoleń, i wszystkie byli odwołany. Jak powiedział mój przełożony, "jesteś bardzo wymagający, tut nigdzie nie było i nie będzie, porządku ,instrukcji obsługi, spełnia norm 5S i stosowanie innych przypisów. A tak praca spoko. Dla niewymagających
    ReviewUserIcon
    Zbych

    13.12.2024 10:46

    Kandydat

    Jak wygląda praca elektromontera i jakie są zarobki?
    ReviewUserIcon
    lelum polelum

    12.12.2024 17:35

    Pracownik

    Firma BMZ aktualnie idzie na samo (usunięte przez administratora).Rozbudowa kierownictwa wręcz idzie na potęgę. Już 12 ogłoszeń o pracę na portalu pracuj.pl.Ciekawe tylko kto będzie na nich pracował, bo pracowników produkcji ubywa a zarobki są tragiczne.Ludzie uciekajcie stąd bo inaczej będziecie tyrać na same HRy i dyrekcję.Nowy dyrektor od marca zniszczy ta firmę i doprowadzi do bankructwa, zresztą w Tanecco zrobił to samo, dlatego nikt tam nie chce pracować.Dramat a nie firma, tracimy dostawców komponentów przez niezapłacone faktury.Firma leży I kwiczy.
    ReviewUserIcon
    Farciarze

    12.12.2024 22:38

    Pracownik

    To nie pan dyrektor. Myśle, ze osoby na takim stanowisku nie zniżają się do takiego poziomu i nie wypisują takich bzdur- nieważne jaka prawda by nie była. To pewnie osoba na stanowisku kierowniczym, która swoją pozycje wywalczyła nie wiedza i doświadczeniem lecz nadskakiwaniem swojemu przełożonemu. Proszę was- jest więcej kierowników niż pracowników. A prawie każdy kierownik udaje, ze coś robi i jest ważny, a jak ma podjęcie naprawdę ważne decyzje to już nie jest taki odważny. Ale liczy się, ze ma ludzi pod sobą i może sobie porządzić personelem. Szkoda, ze nie są tacy mądrzy jak muszę rozmawiać po angielsku ;dd wtedy wychodzi inteligencja jak potrzebujecie wsparcia bo zdania nie potraficie sklecić w tym języku. I na wasza korzyść działa to ze wasi przełożeni przymykają na to oczy i udają ze tego nie widza. Dlatego tacy zawsze będą zadowoleni z pracy bo gdzie będzie im lepiej w innych firmach musieliby się wykazać!!
    ReviewUserIcon
    lelum polelum

    13.12.2024 09:10

    Pracownik

    Widzę tanią psychologię z inernetu:-))Więc zapraszam Cie na linię Hilti i proszę mi wytłumaczyć, co oznacza notoryczne zwiększanie kadry kierowniczej i braku perpektyw na podwyżki dla załogi, która musi pracować na Wasze pensje i dlaczego stale jest pracownik Team Technik, ponieważ Wy nie bierzecie żadnej odpowiedzialności za zepsuty ciągle sprzęt. Firma ledwo zipie i takie są fakty, a Ty piszesz jakieś komentarze o depresji.Miej odwagę. Zapraszam.
    ReviewUserIcon
    specjalista

    29.11.2024 19:39

    Kandydat

    Zauważyłem nową ofertę pracy w firmie BMZ Poland, tzn. Starszy specjalista ds. zamówień pośrednich i jako wieloletni pracownik różnych zakładów produkcyjnych chciałbym złożyć aplikację na to stanowisko, ale mam pytanie do kadry HR czy muszę mieć wykształcenie technicznie, ekonomiczne i prawnicze, jak zostało to ujęte w ogłoszeniu czy wystarczy tylko techniczne, gdyż wymagania w tym przypadku są tak wysokie, że nie wiem czy w ogóle istnieje człowiek z takimi kwalifikacjami jednocześnie i jak ewentualnie może wyglądać stawka w takim przypadku?Czy dyrekcja w ogóle zna się na produkcji czy wymysla jakieś wirtualne stanowiska?Chciałbym się też dowiedzieć czy firma BMZ tworzy nowe stanowiska czy po prostu wymienia całą kadrę zarządzającą, gdyż ogłoszeń tej firmy o pracę jest obecnie najwięcej na całej strefie KSSE? Proszę o sensowną odpowiedź.
    ReviewModeratorIcon
    Adrian

    06.12.2024 08:58

    Inne

    Czemu przypuszczacie, że może być jeszcze gorzej? Mam wielką nadzieję, że nie przewidujecie jeszcze niższych zarobków, skoro obecne już nie są dla Was zadowalające.
    ReviewUserIcon
    forbes

    06.12.2024 13:40

    Pracownik

    Będzie gorzej ponieważ najniższa krajowa wzrasta w styczniu o 360zl brutto i będzie wynosić 4660zl,a obecna najwyższa płaca na produkcji to 4750zl, więc jeśli BMZ podwyży ja do max. 5000, czyli o 250zl jak to było na początku roku, to relatywnie pracownik produkcji będzie zarabiał o 110zl. brutto mniej niż w tym roku, o premii nie wspominam, bo ta jest lub jej nie ma.Nie przypuszczam też, by firma dała większą podwyżkę niż te 250zl., chyba, że zdarzy się jakiś cud.Takie fakty i tak jest co roku.
    ReviewUserIcon
    inżynier zarządzania jakością

    28.11.2024 17:17

    Kandydat

    Bardzo dziękuję za odpowiedź w sprawie zarobków na stanowiskach specjalistycznych, która niestety została już usunięta, co ewidentnie pokazuję co dzieje się w tej firmie.Zasiegnalem opinii zewnętrznej i faktycznie w BMZecie zarobki nie są adekwatne do wymaganych umiejętności. Widać, że ktoś z kierownictwa obserwuje te komentarze i je blokuje, ale prawda i tak wyjdzie na jaw. Jednocześnie patrząc na ilość ogłoszeń o pracę w tej firmie można spokojnie stwierdzić, iż w firmie dzieje się bardzo źle i nie warto aplikować tu do pracy, gdyż dużo ludzi się zwalnia lub zostaje zwolnionych.Rezygnuje z aplikacji ponieważ nie chcę utonąć razem z tą firmą.
    ReviewUserIcon
    inżynier zarządzania jakością

    27.11.2024 18:40

    Kandydat

    Mam pytanie.Jaka jest stawka podstawowa na stanowisko specjalisty ds.planowania materiałowego, ponieważ widzę, że pojawiła się taka oferta pracy w BMZ?Czy jest to kwota min.15 tys.zl?Wymagania, które są przedstawione są tak wysokie, że ten specjalista powinien być co najmniej jakimś cyborgiem, więc chyba stawka też musi być bardzo wysoka.Chcialbym aplikować na to stanowisko, ale najpierw muszę zasięgnąć opinii o zarobkach w firmie BMZ.Czy ktoś może Mi chociaż przybliżyć jak wyglądają wypłaty w inzynieringu bądź na stanowiskach specjalistów takie jak to?
    ReviewUserIcon
    ciekawska

    25.11.2024 17:34

    Kandydat

    Czy firma BMZ to zakład pracy chronionej, bo mam 2 grupę inwalidzką i szukam pracy, a slyszalam, że tu właśnie można znaleźć pracę z grupą?Czy ktoś mógłby Mi udzielić informacji w tej kwestii, ponieważ z komentarzy wynika, że przyjmują wszystkich?Z góry dziękuję za informację.
    ReviewUserIcon
    pracowniczka

    26.11.2024 17:08

    Pracownik

    Tak BMZ jest zakładem pracy chronionej i zatrudnia ludzi z grupą inwalidzką, ale szczerze dobrze się zastanów zanim złożysz aplikację, gdyż będziesz wykorzystywana i nie szanowana i oprócz dłuższej przerwy, nie będziesz miała żadnych dodatkowych benefitow.Bedziesz wykonywać tą samą pracę co zwykły pracownik i będziesz mocno goniona do pracy bez jakiegokolwiek szacunku ze strony koordynatorek, a o dyrekcji nawet nie wspomnę. Przemyśl to poważnie, bo Ja już mam dosyć biegania po różnych projektach miesiąc w miesiąc i nie wiem nawet kto tak naprawdę jest Moją przełożoną. Powodzenia.BMZ to czysty wyzysk i brak jakiejkolwiek tolerancji niestety taka jest smutna rzeczywistość.
    ReviewUserIcon
    Diablo

    12.11.2024 16:01

    Inne

    Jak widać w ogłoszeniach o pracę, firma BMZ znów wznowiła rekrutację na pracownika produkcji, co dokładnie odzwierciedla to co się dzieje obecnie w tej fabryce.Dyrekcja nic sobie z tego nie robi i nadal zatrudnia mnóstwo osób do biura, nie mając jakiegokolwiek szacunku do ludzi, którzy tak naprawdę ich utrzymują . Widać rządy nowego dyrektora zwolnionego dyscyplinarnie z poprzedniej fabryki to zwykla szopka.To jakaś masakra.
    ReviewUserIcon
    Bigger

    19.11.2024 02:17

    Były pracownik

    O jakiej kindersztubie piszesz?? Bo Ja takowej w BMZ nie zauważyłam. Obecnie w tej fabryce atmosfera jest na poziomie tzw." (usunięte przez administratora) społecznej, gdzie zostały stworzone grupki ludzi bez wykształcenia i nie garniacych się do żadnej pracy.Wykorzystuje się ludzi uczciwie pracujących, cwaniaczki i dziewczyny, które są przyjaciółkami koordynatorek śmieją się z innych, a o imigrantkach oglądających filmy na linii nawet nie wspomnę. Dyrekcji się to podoba i nic z tym nie robi, bo premie im się zgadzają, nikt niczego nie ogarnia, a inżynierowie z jakichś wiosek myślą, że robią karierę jednocześnie nie widząc, że firma idzie na dno i traci projekty, bo każdy ma wszystko gdzieś. Nawet nowy projekt i budowa hali nic nie pomoże, bo żaden poważny fachowiec nie chce tu pracować. Ostatnio nawet nowi inżynierzy odchodzą po pierwszej wypłacie, bo widzą, że liczy się tu tylko kolesiostwo i zabawa, a nie jakiś tam rozwój firmy.Wiekszosc pracowników na liniach ma tylko wykształcenie podstawowe I BMZ uratował im życie. Firma upada, ale oni myślą, że są niezniszczalni.Ciekawe co powie właściciel jak ratunkowy kontrakt z Mercedesem nie dojdzie do skutku, bo przecież oczywiste jest, że oni to zepsują tak jak było z Solarisem. Ta firma i ludzie w niej pracujący to jakaś totalna porażka. Ja się cieszę, że podjęłam słuszna decyzję i zwolniłam się 3 miesiące temu, tam się nic nie zmieni.Chamstwo, brak profesjonalizmu i brak szacunku.
    ReviewUserIcon
    vader

    23.11.2024 05:30

    Inne

    Tak dokładnie tak jest! Znowu weszły zmiany 12h, bo nie ma pracowników, maszyny stoją popsute i nie ma kto ich naprawiać, ponieważ brak umiejętności w utrzymaniu ruchu oraz brak części zamiennych, ponieważ firma inwestuje w rozbudowę biur i nowej hali minio,że posiadamy miejsce do produkcji na starej.Inzynierowie nic nie robią oprócz postojów na papierosie, a harmonogram pracy zmienia się jak w kalejdoskopie.Ludzie, którzy nie mają życia rodzinnego nawet się nie buntują, żeby tylko nie narazić się jakiejś tam koordynatorce.I tak co roku przed świętami trzeba się żyłować, bo robić się u góry I myśleć nikomu nie chce, bo po co skoro szary pracownik nie ma nic do powiedzenia.Ta firma to jakiś dramat.I ten napis na wejściu o szacunku i miłej atmosferze to jakaś totalna kpina. Szczerze nikomu NIE polecam firmy BMZ , ponieważ na rekrutacji nie dowiesz się całej prawdy i będziesz tylko (usunięte przez administratora) za tragicznie niską pensję BEZ premii!!!
    ReviewUserIcon
    Chętny

    06.11.2024 19:49

    Kandydat

    Czy może Mi ktoś wytłumaczyć po co uprawnienia UDT na wózki widłowe na stanowisku pracownik jakości? Czy to oznacza, że pracownik jakości będzie jeździł wózkiem na magazynie.Chcialbym aplikować na to stanowisko, ale pierwszy raz się spotykam z takimi wymaganiami.
    ReviewUserIcon
    Pracowniczka

    08.11.2024 22:39

    Pracownik

    Oj bardzo nie ładnie kolego tak obrażać ludzi, tym bardziej, że Mam kontakt z byłymi pracownikami i wiem, że żadna i żaden z nich nie zarabia mniej niż 5100 podstawy.Wstyd i brak ambicji Tobą kieruje.Do zobaczenia na E-Busach.Sam siebie oceniłeś tym komentarzem.
    ReviewUserIcon
    remix

    12.11.2024 06:39

    Inne

    Jeśli pracujesz w BMZ kilkanaście lat i twierdzisz, że wszystko jest ok, to nie wiesz kompletnie co piszesz i nie pracowałeś/ as nigdzie indziej prawdopodobnie.Ta strona ma zamieszczonych min. 1600 komentarzy negatywnych i służy temu, by potencjalny pracownik poznał prawdę o danej firmie tak dla informacji.Bardzo Ci współczuję takiego zakłamania rzeczywistości.
    ReviewUserIcon
    Była pracowniczka logistyki

    11.11.2024 08:30

    Były pracownik

    Czytając ostatnie opinie i komentarze, jeszcze bardziej utwierdziłam się w przekonaniu, że dobrze zrobiłam zwalniając się z tej firmy.Wypowiedz starego pracownika na temat życiowych nieudaczników jest po prostu żenada i jednocześnie kwintesencja atmosfery w firmie BMZ.Brak możliwości rozwoju, brak jakiegokolwiek szacunku do człowieka, awanse przyjaciółek, które nic nie potrafią, ale donoszą na wszystkich i piją kawkę z niekompetentnymi koordynatorkami, bądź spotykają się z nimi na tzw.drineczku.Tam się nic nie zmieni.Chamstwo i nierobstwo plus lizusostwo.Do tego dochodzą składki na prezenty dla przełożonych i przede wszystkim bardzo niskie zarobki przy obcianiu maksymalnym premii uznaniowych.Szkoda tylko tych pracownic, które są naprawdę dobrymi pracowniczkami, ale są wykorzystywane i nie szanowane. Nikomu NIE polecam firmy BMZ, chyba, że nie masz innego wyjścia i jesteś w desperacji życiowej tak jak ten stary pracownik piszący o strasznych frustratach. Firma jest totalną tragedią.
    ReviewModeratorIcon
    Adrian

    17.10.2024 12:38

    Inne

    Doprecyzujecie jak w końcu rotacja wygląda? Niektórzy piszą, że jest dość mała inni, że ogromna i trudno jest się połapać. :/
    ReviewUserIcon
    Janek z Rudego

    29.10.2024 13:31

    Inne

    Rotacja wygląda tak , że pracowników ubywa ,a rządzących przybywa, którzy tak rządzą, że pracowników ubywa...

    Zostaw merytoryczną opinię o BMZ Poland Sp. z o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.