Czesc chcialabum podpytac owarunki pracy na wlodarzewskiej w warszawie na cc.mam niebawem rozmowe o prace tj mlodazy specjalista ds obygi i sprzedazy.powoem szcze ja jestem typowo sprzedazowa czy jest tam jakis osobny dzial tylko sprzedazowy bez obslugi? Jak ti wyglada czy jest tylko onsluga i sprzedaz? Pomozcie ludzie bo nie wiem czy mam se zawracac glowe Pozdrawiam i dziekuje za informacje
Jeśli chcesz uczestniczyć w procederze oszustw klientów, kombinowania, jak wyrobić efektywność, to jasne. Jest to jak najbardziej odpowiednia praca do tego. Doskonałym przykładem jest outband, czyli typowa sprzedażówka. Naciągają na siłę klientów na dużo gorsze warunki niż mają obecnie. Typowy żer na kasę i wyścig szczurów. Jedyne co jest tu ok, to to, że nikt nie potrafi zapanować nad przerwami, więc robi się co się chce. A kasa?? Słaba.. ja sama siedzę w firmie do max. Lipca bo znajoma już szykuje mi miejsce w dużo lepszej firmie.
Zdecydowanie nie polecam pracy w tej firmie. Wyścig szczurów, naciąganie klientów na niekorzystne warunki i wieczne kolejki na infolinii. Często zdarzają się też nadgodziny i trzeba tłumaczyć się z niekompetencji innych działów przed klientami. Lepiej dać sobie spokój i szukać pracy gdzie indziej.
Miła profesjonalna obsługa,jestem stała klientka i na pewno pozostanę tam na dłużej!:)
Serdecznie polecam, obsługa jest sympatyczna i charakteryzuje ją pełen profesjonalizm!
-Zero jakiegokolwiek wdrożenia w obowiązki, decydując się na zatrudnianie pracownika w takim okresie powinni lepiej się przygotować... od pierwszego dnia jest się pozostawionym samemu sobie, kiepsko ulokowane i odstraszające biura. Zarobki poniżej przeciętnej. +Fajne benefity i w miarę nowy sprzęt IT
Równiez rekruterka spóźniona i skład inny niż w mailingu. Dodatkowo była jedna osoba więcej więc skład 3 osobowy: rekruterka, przyszła szefowa i jakiś pracownik (chyba po to by tłumaczyć załodze o czym mowie). Spotkanie trwało godzinę, większość czasu standard - powiedz o sobie, parę pytań na temat ogólnej wiedzy projektowej, zero scenek sytuacyjnych (nie wiem na czym podejmowali decyzje) i na końcu opowieści o firmie. Zostało mi przekazane że oczywiście feedback otrzymam i informacje co dalej, jednak minął miesiąc i cisza. Później zdziwienie że branża się śmieje z hr i IT rekrutow, jak nie dość że niepoważnie podchodzą do rekrutacji to jeszcze do samych wyników.
J/w
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Sprawna i szybka obsluga. Kompetentna
No proszę. Nasz kochany i najuczciwszy na świecie outband zrobił sobie oddzielny plik prac zleconych. Pewnie myśli, że nikt poza nimi nie czyta go. Wolne żarty. I powiedzcie teraz, że nie są tam robione przekręty z czasem pracy. Nikomu system nie zwalnia tylko im? Jasne. Jak wychodzą co chwilę na papierosa, to nie dziwne, że jakimiś uwagami trzeba czas pracy usprawiedliwić. Ciekawe jaką efektywność dzięki temu mają.
A w jakim ty dziale pracujesz bo czytając twoje komentarze to napewno nie w outbandzie? Więc skąd masz tak mocno oczerniajace zdanie? Co przeszkadza w zmianie działu. Narzekaniem i oczernianiem innych swojego życia nie zmienisz. Pracująca może napisz coś o swoim dziale a nie piszesz o dziale w którym nie pracujesz( o ile pracujesz w Innogy)????
A nam na linii przychodzącej jest tak bardzo źle? Jesteśmy w domu już 2 miesiące więc nie ma co narzekać. Ostatnie dni były ciężkie podczas kolejek ale jak wiemy zdarza się to rzadko. Przestańcie narzekać i roznosić jad. Zawsze możecie zmienić pracę ;)
Skoro jest czas na sprawdzanie plikow innych zespolow i obserwowanie ludzi " co chwile" na papierosie to na tej obsludze chyba jest calkiem fajnie:)
Możesz napisać coś więcej o tym dziale?:)
Tak się bawić Droga Firmo nie będziemy. Szanowni czytający i obserwujący tę stronę. Już niedługo planujemy przedstawić WSZYSTKIE "zalety" pracy w firmie INNOGY. Będzie naprawdę ciekawie.
Dla osób szukających informacji o warunkach pracy w firmie - mały sondaż - najlepszy i najgorszy dział. bardzo proszę o wpisy + 1-2 zdania uzasadnienia
STANOWCZE NIE !!! DLE FAWORYZOWANIA OUTBANDU !!! INNE DZIAŁY TEŻ SĄ W TEJ FIRMIE !!!
Hej, witam. A może warto spróbować swoich sił w Outbandzie i sprawdzić jak jest faktycznie. Ja wiem że inaczej to wygląda z perspektywy nas, osób pracujących na infolinii obsługowo-sprzedażowej i czasem pewnego rodzaju zazdrość może powodować flustracje...ale szczerze dajmy sobie spokój z tym naskakiwaniem na siebie. Trochę luzu, pogody ducha i uśmiechu...Może kiedyś zaczną nam płacić za każdy sprzedany aneks...może...Pozdrawiam ciepło.
Ciągle tylko ten outbound i outbound, tyle czasu istnieje ten zespół i dalej jakieś pretensje. Mała grupa ludzi, cele dużo wyższe od wszystkich, co Wy wszyscy do niego macie. Oni tak samo muszą tyrać jak i Wy.
A wiecie co jest najbardziej wkurzające w tej firmie?? To jak niektóre komórki są faworyzowane. Tak, mówię tu głośno o całym outband i ich przekrętach wynikowych.
Witam.(usunięte przez administratora)Dział outband stoi otworem. Może warto spróbować swoich sił i rozwijać umiejętności sprzedażowe...Dobry przekręt nie jest zły, jeśli uczestniczysz w nim i Ty...Tak mi się zrymowało. Ja kiedyś pracowałam w podobnym stylu ale tam miałam podstawę 1200 brutto a reszta to prowizja. Może i tu trzeba by coś podobnego zastosować. Nie mniej zazdrość nie jest dobra. Jak czasem jestem "na górze" to widzę jak cisną Klientów na aneksy...A to że z prowizji mają kilka tysiaczków więcej....taka praca.(usunięte przez administratora)
Jakoś nie chce mi się wierzyć w to co piszesz. Tym bardziej że jestem członkiem zespołu sprzedażowego. Nie ma naciągania tylko jest ciężka praca. Jak w każdym innym dziale firmy.
Widzę pani Anno, że administrator goWork chyba na polecenie innogy usunął dwa zdania z Pani wypowiedzi. Po Witam: "To ciekawie zabrzmiało....a już myślałam że chodzi o czyjeś szare komórki." oraz na końcu wypowiedzi "Też bym mogła ale mi się nie chce...Wystarczy mieć faceta z kasą" Ale na szczęście mam całą stronęi zapisaną...:)
Praca jest wymagająca, jak za te pieniądze to szukam czegoś innego. Na plus towarzystwo, ludzie są naprawdę super, szczególnie z trenerem od systemów, który w ciekawy i jasny sposób mówi o programach, które nie są ani intuicyjne ani logiczne, elastyczność przełożonych, jeżeli chcesz coś załatwić to idą na rękę, dla mnie to duży plus. Na minus pensja, nielogiczne wymagania, jeżeli chodzi o wyniki, bardzo szeroka tematyka. Ogólnie call center ok, ale nie za te pieniądze.
Zapomniałeś dodać, że pewne osoby w firmie są bardziej faworyzowane i pozwala się im na większy luz podczas pracy.
Innogy to PRL. O ile jeszcze na rozmowie o pracę jakoś to wygląda, o tyle już po podpisaniu umowy robi się wesoło :) Mają biura w różnych dziwnych miejscach, jakość tych biur byłaby akceptowalna na przełomie wieków, pełno ludzi do pracy tymczasowej, którzy rozpoczynają pracę bez merytorycznego przygotowania a co za tym idzie nie za bardzo wiedzą co mają robić. Nie wspomnę o pensji, która pewnie jest już niższa od tego co ma pracownica w biedronce. To dobra paca jedynie dla studenciaków, którzy chcą sobie latem na zleceniu dorobić i jednocześnie nie zmęczyć się. Jestem pod wrażeniem, że ta firma jeszcze funkcjonuje na rynku
(usunięte przez administratora)
Proszę zachować kulturę wypowiedzi. Warto wykazać się konstruktywną krytyką a nie językiem marginesu społecznego.
CHCIAŁEM WSZYSTKIM POLECIĆ PRACE W CALL CENTRE NA SPRZEDAŻY, KOORDYNATORKA JEST BARDZO ŻYCZLIWA, POMOCNA,CIERPLIWA, ZAWSZE SŁUŻY RADĄ, POSIADA ZDOLNOŚĆ MOTYWOWANIA INNYCH, POTRAFI ZAŁAGADZAĆ KONFLIKTY, PRZESTRZEGA ZASADY ETYKI ZAWODOWEJ, POSIADA OGROMNĄ ODPORNOŚĆ NA STRES - JEST BARDZO PROFESJONALNA A ZARAZEM JEST BARDZO PRZYJAZNA. NIGDY NIE SPOTKAŁEM SIĘ Z WIĘKSZYM PROFESJONALIZMEM. PRACA JEST LEKKA I PRZYJEMNA.
Hello. Z tym "lekka i przyjemna" to już duża przesada. Gdyby tak było, ludzie nie szli by na L4 itp. Proszę spojrzeć prawdzie w oczy....praca stresująca, bardzo wymagająca, pod presją realizacji celów sprzedażowych i efektywności. Lekka łatwa i przyjemna to jest praca pani sprzątaczki...Ale zapraszam do udziału w rekrutacjach i weryfikacji osobiście . Polecam...!!! ;) A co do pani Koordynator, wykonuje swoje zadanie tak jak musi. To że czasem podniesie głos, że czasem ktoś się popłacze jest wynikiem presji z góry, czyli kierownictwa. Tak więc nie ma się czemu dziwić. Ogólnie dziewczyna jest spoko a zły dzień może mieć każdy. Nie bronię ale też nie chcę krytykować. Co miesiąc jest ankieta oceny leadera...więc można się anonimowo wypowiedzieć. A że pytania w ankiecie są z czapy...to już inna historia. Na temat specjalistów i specjalistek dziś się nie wypowiem, bo za żadne skarby nie zamieniła bym się z nimi na miejsca...
Praca jest bardzo ciężka i często rzeczy na które jest kładziony nacisk są nie logiczne. Nie zrozumiałe. Jeśli chodzi o kierowniczke, to faktycznie bardzo często mówiła że wiele rzeczy każą jej robić przełożeni S lub J. Zależy od tematu. Ale jak się okazało każdy ma gdzieś jakiegoś znajomego i sie predzej czy pozniej okazywalo ze wiele z rzeczy które mówiła i zwalala winę na innych to zwykłe kłamstwa. Jak chce kogoś zmiażdżyc to robi to zaslaniajac się innymi. Co śmieszne, bardzo często wielu rzeczy nie wiedziała za moich czasów albo nie przekazywala info na czas, często wogole. A potem zwalala winę na innych że to przez kogoś z mark, bo, itp. Zawsze na kogoś zawaliła winę.
@Kk zgodzę się, że obowiązków jest dużo. Nie wiem kiedy Ty tu pracowałe/aś. Ja nie pracuje tu może długo, ale doskonale wiem co mam robić I po co przychodzę do pracy. Fakt, system nie ulatwia pracy. Nie wiem w ilu CC prapodałeś/aś ale specyfika jest wszędzie taka sama. Ja o koordynato nie mogę powiedzieć złego słowa. Jest wymagająca ale zarazem bardzo życzliwa. Wiadomo, że nie wszystkie, a nawet większość decyzji zależy od niej I o tym mówi. Ma wiedzę i kompetencje, nie spotkałem się z sytuacją, że chce kogoś "zmiażdżyć" raczej jezeli coś się dzieje wyjasniamy to z całym zespołem. A jak wychidzimy z zalozenua ze mamy znajomych którzy potrafią nas "oświecić" to może do nich kierujemy pytania. :)
Innogy wysłało aneksy do Klientów bo taki otrzymałem. I jak się okazało? Dodatkowa faktura przyszła właśnie na kwotę prawie 7zl. W piśmie trudno to dostrzec. A teraz już za późno na odstąpienie
Witam. Szczegóły opłaty w kwocie 6,99zł/mc ujęte są w regulaminie oferty. W trakcie bieżącego cyklu rozliczeniowego, faktura będzie wystawiana oddzielnie do jego zakończenia. Od nowego cyklu, opłata zostanie ujęta na prognozach z góry za dwa miesiące. W przypadku pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt z infolinią 22 821 46 43. Portal goWork nie służy do wystawiania opinii Klientów .
Witam. Szczegóły opłaty w kwocie 6,99zł/mc ujęte są w regulaminie oferty. W trakcie bieżącego cyklu rozliczeniowego, faktura będzie wystawiana oddzielnie do jego zakończenia. Od nowego cyklu, opłata zostanie ujęta na prognozach z góry za dwa miesiące. W przypadku pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt z infolinią 22 821 46 43. Portal goWork nie służy do wystawiania opinii Klientów .
Witam. Szczegóły opłaty w kwocie 6,99zł/mc ujęte są w regulaminie oferty. W trakcie bieżącego cyklu rozliczeniowego, faktura będzie wystawiana oddzielnie do jego zakończenia. Od nowego cyklu, opłata zostanie ujęta na prognozach z góry za dwa miesiące. W przypadku pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt z infolinią 22 821 46 43. Portal goWork nie służy do wystawiania opinii Klientów .
Cześć, widziałam ogłoszenia na przyjęcie do Obsługi Klienta ale nie na telefon tylko do biura czy ktoś mógłby się wypowiedzieć o pracy? Tutaj same opinie o call center.
Nie polecam! Ciągły stres, ciągłe nadgodziny za marne pieniądze. Bardzo duża rotacja pracowników. Ludzie przychodzą zobaczą jaki jest zakres obowiązków i uciekają.
Ale dlaczego mają płacić więcej skoro jest grupa pracowników 40+ i 50+ którzy mentalnie są związani z firmą niczym chłopi pańszczyźniani z folwarkiem i za taką kwotę odwalają czarną robotę. Póki będą to firma będzie płaciła takie stawki.
Witam. Sama zaliczam się do grupy 40+ i wątpię by chodziło o mentalne przywiązanie do firmy a raczej o odrobinę szczerości, zaufania i szacunku. W firmie są "młode" osoby , które niestety nie mogą na dłużej zagrzać miejsca a jest to efektem zbyt dużej ilości pracy do wykonania, ciągłej gonitwy za namawianiem kolejnego klienta do aneksu i presją. Do tego dochodzą problemy z działaniem systemów, ciągle jest coś nie tak. Często brak słów...ehhhh
Nie polecam pracy na call center a szczególnie w zespole sprzedażowym. Przełożona tego zespołu traktuje ludzi jak śmieci. Pracują tam młodzi i starsi i to żadna reguła. Rozumiem ze przełożony musi wymagać ale nie można tak traktować ludzi. Nie pracowałem tam długo ale swoje widzialem. Co się nie podobało to od razu była rozmowa z podniesionym głosem. Więcej robiła specjalistka niż koordynatorka.
Miałem podpisaną umowę na prąd, w lipcu wyrzucono mnie z domu z narzeczoną...okazało się że nie mogę zerwać umowy na prąd bez przypisania i od lipca do dzisiaj ktoś nabija na mnie prąd A innogy nie odpisuje nawet na wiadomości. Sprzedali już mój dług do firmy windykacyjnej nawet z prognozami na marzec. Chciałem zgłosić do prokuratury ale nie chcą mi wydać nawet żadnej dokumentacji.
Czy innogy Polska organizuje staże dla studentów?
Jak najbardziej! Trwają ostatnie prace nad Programem Stażowym. Obserwuj nas, szczegóły wkrótce. :)
Pracowałam w innogy za 2200 netto. Teraz pracuje w innej firmie za 4200 netto. Jestem tą samą osobą z tymi samymi kompetencjami, a prace mam w takim samym charakterze. Co jest nie tak z tym Innogy?
Twoja historia brzmi jak moja :) nie tak jest to iż płaca w innogy zatrzymała się na poziomie takim jaki inne firmy oferowały 10 lat temu.
Witam ponownie. Czytam czasem wszystkie opinie na temat firmy w której pracuję i obserwuję zmiany jakie się dokonują lub już się dokonały na przełomie lat. Zastanawiam się, co przyciąga młodych ludzi do pracy w CallCenter (a bardziej w Sales Center), szczególnie w branży energetycznej. To nie te lata, gdy siedziało się przez 8h dziennie i zadaniem było Tylko odebrać telefon, obsłużyć klienta i po sprawie. Teraz poza rozmową z delikwentem, trzeba zaproponować ofertę, aneks lub jakiś inny dostępny produkt (o których wolę się nie wypowiadać), trzeba zwracać uwagę na czas rozmowy, dbać o to by mieć odpowiedni status, robić coś dodatkowo pomiędzy telefonami itp. Praca z infolinii bardziej przypomina biuro rachunkowo-ksiegowo-psychologiczno-sprzedażowe niż normalną obsługę Klienta. I to wszystko owszem za 2200netto. Do tego 150 zł karty żywieniowej i LuxMed w którym mało kiedy można uzyskać profesjonalną pomoc...Młodzi rekruci przyjmowani są do obecnego innogy na czas zmniejszenia kolejek na infolinii i zwiększenia sprzedaży. A czemu tak jest? Bo po miesiącu, dwóch....podczas których zobaczą jak wyglądają poranne odprawy, na co najbardziej kładzie się nacisk i ile razy trzeba latać do WC z nerwów, po tym czasie dają sobie spokój, idą na L4 a później składają wypowiedzenie. Szefostwo nie widzi problemu, bo oni mają plany do realizacji a nad nimi są prezesi, którym bilans musi się zgadzać. Na plus można zaliczyć atmosferę, ludzie mimo naprawdę ogromnego ciśnienia i stresu starają się być mili, tryskają obiektywizmem....Ale co z tego...Jak się nie podoba to papa, droga wolna...I tak życie toczy się dalej a Wy, którzy chcecie tworzyć własną przyszłość, zastanówcie się czy obrana ścieżka jest właściwa...bo nowy narybek nie będzie mieć kolorowo....oj nie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w E.ON POLSKA S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy E.ON POLSKA S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 90.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w E.ON POLSKA S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 71, z czego 5 to opinie pozytywne, 48 to opinie negatywne, a 18 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy E.ON POLSKA S.A.?
Kandydaci do pracy w E.ON POLSKA S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.