Bardzo prosimy całym zespołem obsługowym, aby liderzy i specjaliści od outbandu sprawdzili wyniki swojej grupy. Mamy dość poważne podejrzenia, że idą tam niezłe walki na produkowaniu softów. 15-20 dziennie jeszcze jakoś zrozumiemy, ale ponad 30 i 40? To jest fizycznie niemożliwe. Dlaczego pozwala się tam na tego typu zagrania?
Ciekawe czy to ciągle pisze ta sama osoba :) Jak chcesz coś sprawdzić/poprawić w pracy, to zgłoś się do przełożonego! Albo do jego przełożonego! Moja Droga, posłużyłaś się "całym zespołem" - to odważne - piszesz o liderach i specjalistach - czy w ogóle napisałaś do nich? Do kogokolwiek w pracy? Pewnie nie, bo to by wymagało odwagi i - UWAGA - wyciągnięcia konsekwencji jeśli to co piszesz jest wyssane z palca (tak, tak, widać że tu masz problem). Rzucasz w internecie oskarżenia nieuzasadnione, bo tu Cię nikt nie rozliczy z rzucanych słów (czy to nie jest karalne? chyba po ID komputera da się namierzyć nadawcę). To że Ty nie jesteś w stanie wykonać jakiegoś wyniku, nie znaczy że ktoś zdolniejszy od Ciebie tego nie zrobi (nie mierz innych swoją miarą). Może przenieś się może do tego zespołu i sprawdź jak się tam pracuje, skoro jesteś takim niedowiarkiem i oskarżasz innych o (usunięte przez administratora)
Czy jest tu ktoś z HR innogy Polska...? Powinno się chyba zorganizować jakieś warsztaty współpracy w zespole, bo atmosfera to jakiś dramat... niektórzy pozwalają sobie na kompletny brak szacunku do współpracowników... co nie powinno mieć miejsca... ta firma chyba nadal żyje w komunie...
A zgłosiłaś/łeś w ogóle temat do przełożonego? Albo jego przełożonego? Czy na serio pisanie tu poprawi to, czego oczekujesz? Dałeś/łaś komuś info? Bo widać, że łatwiej anonimowo, w necie się porozpisywać, bo nikt przecież Cię nie rozpozna i nie sprawdzi, czy to prawda czy czysta bujda - gratuluję Ci, masz świetne podejście :D Nawet ankieta była jakaś ostatnio, jakoś nie przypuszczam, że chciało Ci się ją wypełnić i ten temat - jeśli w ogóle prawdziwy - zgłosić.... Trochę smutne...
Nie polecam pracy w innogy Polska. Jeden z najgorszych pracodawców na rynku. Począwszy od działu kadr po całą resztę. Brak zorganizowania i odpowiedniego podejścia do nowego pracownika. Krętactwo i oszukiwanie na każdym kroku...
Wysyłają faktury w uszkodzonych plikach, których nie można otworzyć.
Równiez rekruterka spóźniona i skład inny niż w mailingu. Dodatkowo była jedna osoba więcej więc skład 3 osobowy: rekruterka, przyszła szefowa i jakiś pracownik (chyba po to by tłumaczyć załodze o czym mowie). Spotkanie trwało godzinę, większość czasu standard - powiedz o sobie, parę pytań na temat ogólnej wiedzy projektowej, zero scenek sytuacyjnych (nie wiem na czym podejmowali decyzje) i na końcu opowieści o firmie. Zostało mi przekazane że oczywiście feedback otrzymam i informacje co dalej, jednak minął miesiąc i cisza. Później zdziwienie że branża się śmieje z hr i IT rekrutow, jak nie dość że niepoważnie podchodzą do rekrutacji to jeszcze do samych wyników.
J/w
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Praca w innogy no cóż układy, układy, układziki między kierownictwem i tak na koniec zatrudniają swoich
Polecam Wolę Park i Panią Emilie :) Pozdrawiam, Asia
Zdecydowanie nie polecam, przełożeni są zatrudniani jako koledzy kierownictwa. Słaby poziom merytoryczny. przełożony który nie wie co robią jego pracownicy. Jedna klika i koło wzajemnej adoracji.
Cześć, Zastanawiam się nad wysłaniem CV na Eksperta ds. Operacji w CC :) Ktoś orientuje się jakie są zarobki na tym stanowisku oraz jaka panuje atmosfera ? :)
To zależy do którego zespołu, w sprzedaży nie mam pojęcia jaka panuje atmosfera. Ale w obsłudze jest całkiem ciekawie można powiedzieć, że wręcz (usunięte przez administratora). Ale na stanowisko szans nie masz... (usunięte przez administratora) Nikt z zewnątrz raczej się nie dostanie żeby nie wydały się pewne rzeczy..:)
Dokładnie haha. Przełożona tego działu czyli obsługi klienta założyła grupę na fb że swoimi lizusami i tam obrazują resztę pracowników. Co za dojrzałe podejście do pracy aż szkoda słów...
skoro jest tak źle, to dlaczego dalej tam pracujesz i wylewasz swoje żale w internecie? to jest dopiero dojrzałość z twojej strony...nie lepiej porozmawiać z przełożonym albo odejść z firmy?
Popraw mnie jeśli się mylę, ale tutaj można napisać opinie na temat pracodawcy więc czemu uważasz, że @Nick wylewa tu żale? Ja tak nie uważam i dobrze, że jest taka możliwość poczytania na temat firmy, przełożonych zanim zdecyduję się zatrudnić. Poza tym czemu ktoś ma odchodzić z firmy dlatego, że jego przełożony jest niekompetentny i nie zna się na swojej pracy. To ten przełożny powinien albo zmienić stanowisko albo się zastanowić nad sobą. To sugerowanie komuś, że powinien odejść z pracy jest niedojrzałe.
Większość ludzi jest bezkrytyczna wobec siebie. Nie ma tak, że przełożony zmieni co u siebie. Trzyma się jak może stanowiska nie zwracając uwagi jak traktuje pracowników.
Tak od razu jest się kiepsko traktowanym przez kierownictwo, jakby się było gorszym. Za takie pieniądze w takiej firmie i z takimi przełożonymi się nie pracuje szkoda czasu w Warszawie, aż tak nie brakuje pracy.
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w innogy Polska?
Zgodzę się w 100% w szczególności jedna pani (usunięte przez administratora)z działu obsługi i sprzedaży klienta na parterze na (usunięte przez administratora). Porażka!!!
Nie znam wszystkich kierowników w firmie, ale jeżeli chodzi o przełożonych sprzedaży/obsługi klienta to bardzo kiepskie.
Do liderów grup Przestańcie nam wysyłać te bzdurne ankiety satysfakcji, które podobnież są anonimowe, a jednak jakoś każdy wie, co w nich piszą inni. Nie róbcie nam wody z mózgu, że tak cudownie jest. Awansowaliscie bo piwko się z szefostwem pije, bo należy się do jakichś grup na FB, gdzie obgaduje cię innych, gdzie złote życie mają ci co wam donoszą. Nie wymienię już dwóch, które królują w tym donoszeniu. No i może w końcu zrobilibyscie coś, żeby zaczęli nam dopłacać za to, że musimy marnować w domach własną energię na pracę?? 40 godzin tygodniowo to nie jest mała suma. Dziękuję. Wypowiedziałam się.
Robią z ludzi idiotów wyciągają pieniądze, wynajdują kolejne dokumenty do wypełnienia zamiar raz dać komplet, a teraz jak już pracują zdalnie to po prostu porażką. Pan lukasz "olewacz", pani basia sama nie wie co mówi .. gubi się w zeznaniach.. Porażka. W mojej firmie z taką obsługa klienta nie zagrzaliby nawet minuty. Będę uważać na osoby, które w swoim CV mają przygodę w innogy
Trochę się nie zgadzam z wrzucaniem wszystkich pracowników do jednego worka. Ja pracował 6 lat w tej firmie i wiele rzeczy się nauczyłam. W każdej firmie są pracownicy mniej i bardziej zaangażowani. Rozumiem, że w swojej pracy zawodowej jest Pan lub Pani idealna i nie popełnia błędów , a w powietrzu unoszą się róże i zapach kawy. Praca to nie konkurs piękności, a rozwiązywanie problemów klientów wszystkimi możliwymi sposobami. Taką filozofię ja przyjmowałam i nadal przyjmuję. Oceniać jest łatwo innych, bo sobie jest przyjrzeć się jest trudno. Pracował w świetnym zespole 4 lata temu, niestety ze względu na politykę firmy i przełożonych oraz ich kolesiostwo odeszłam z firmy. Karierę zawodową powinno się robić dzięki swojej pracy a nie piwku z przełożonym.
Porażka, a nie firmy, od maja miesiąca czekam aż mi odblokują licznik po podpisaniu umowy. Nie polecam
Brak odp po rekrutacji, mimo zarzekania się, ze hr wróci z każda decyzja do kandydata= nierzetelna firma.
Skoro tam.Paninpracowala to może mi Pani podpowie gdzie mam.sie kierować w sprawie nieroztrzygnietej reklamacji. Termin decyzji minął 29 kwietnia i firma nie raczy się nawet do mnie odezwać.
Wszelkie zapytania odnośnie czasu realizacji reklamacji ( który aktualnie z uwagi na zaistniałą sytuację epidemiologiczną może ulec znacznemu wydłużeniu) należy składać poprzez infolinię lub e-maila. W przypadku rozpatrzenia reklamacji, odpowiedź zostanie wysłana pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny, chyba że w zgłoszeniu było zaznaczone inaczej.
Nie odpowiadają na reklamacje. Wysyłają dokumenty zwykłymi listami na adres który nie istnieje i nigdy do mnie nie trafiają.
No to sobie jeszcze poczekasz ???? Dział reklamacji się nie wyrabia i raczej się to nie zmieni
jeszcze gorzej jak mają oddać pieniadze czyli np zwrot z nadpłaty.Czekam drugi miesiac - najpier twierdzili ze nie wiedza na jaki adres ( mimo ze podałam adres do korespondencji ale próbowali mi wcisnac kit ze go nie maja). Dzwoniłam conajmniej 5 razy w sprawie faktury i za kazdym razem osoba odbierająca telef na infolini mówiła co innego, raz np ze wysłali pewnie na stary adres i żebym tam sobie poszła i wyjęła ze skrzynki ( !!!!! - nie wiadomo czy smiac sie czy płakac, ale raczej to drugie, nie mówiac o jakimkolwiek "profesjonalizmie " przy okazji inteligencji ) - nie mieszkam w tym mieszkaniu w którym rozwiązałam umowe ( własnie dlatego ją rozwiązałam ) wiec nie mam rowniez kluczy do skrzynki poza tym po to podaje adres do korespondencji aby innogy z łaski swojej mogło wysłac na prawidłowy adres a skoro wysłalo na zly to powinno jeszcze raz wysłac na prawidłowy. Jak w koncu po miesiacu dotarła faktura to przez nastepny miesiac nie dostałam zwrotu pieniedzy na konto ( znowu podobna historia 5 telefonów i za kazdym razem innna historia - ze niby " nie wiedzieli co zrobic z pieniedzmi" ( to juz nawet gorzej niz poprzednio - przeciez to nie jest oczywiste ze nalezy czyjes pieniądze zwrócić a na pewno nie dla tej firmy) - ze niby nie złozylam dyspozycji z numerem konta co nie jest prawda bo podawalam numer konta przy rozwiazaniu umowy co chyba jest oczywiste poniewaz wiedzialam ze bedzie nadplata. Tak wiec musze jechac osobiscie do biura zlozyc taką dyspozycje za - pokwitowaniem odbioru ale nie wiadomo co wymyslą tym razem aby nie oddac pieniedzy. Minely juz dwa miesiace - ustawowo jest termin na zwrot pieniedzy ale najwidoczniej ta firma czuje sie poza prawem. Liczą na to ze ktos zapomni albo nkie dopatrzy sie na koncie, jak tak kazdego oszukają na pare zloty to uzbiera sie przeciez kwota.Jawni naciągacze , (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) i takie rzeczy dzieją sie w dzisiejszych czasach w tym kraju!!!!!!!
Zgodnie z prawem jeżeli w przeciągu 30 dni nie ma odpowiedzi na reklamacje, to jest ona z automatu pozytywnie rozpatrzona
Odradzam Innogy jako dostawcę energii elektrycznej. Firma strasznie (usunięte przez administratora) na fakturach (wystawia jakieś prognozy omimo tego że faktury są wystawiane na podstawie odczytów). Przy zmianie nr konta nawystawiali 2 razy tych samuch faktur i nie było mozliwości zwrotu za nie. Generalnie maja bardzo słabą i nieuczciwą księgowość. Również rozpatrzenie reklamacji nie jest uczciwe i zawsze na korzysć Innogy pomimo tego że wina jest po ich stronie. To tak z moich doświadczeń, może inni mają lepsze. Ja zamierzam zmienic operatora jak tylko skończy mi sie umowa.
Zmiana "operatora" wiąże się ze zmianą miejsca zamieszkania, czyli wyprowadzka poza Warszawę. Nadmienię, że to Klienci przyznali innogy Polska wyróżnienie w postaci zaufania oraz godła Firma Przyjazna Klientowi. Nie spoczywamy na laurach i codziennie staramy się dbać o dobry wizerunek firmy i walczymy z niezrozumieniem warunków podpisanych umów przez Klientów (które należy przeczytać). Wszystko da się wyjaśnić, wystarczy zadzwonić na infolinię a rzetelny Konsultant zweryfikuje co dokładnie się zadziało i postara się pomóc. Bicie piany to nie najlepsze rozwiązanie. Spróbujmy znaleźć nić porozumienia a wszyscy będą zadowoleni.
Zmiana "operatora", owszem wiążę się z wyprowadzką poza Warszawę, ale jak najbardziej można zmienić sprzedawcę z Innogy na inną firmę, przy czym operatorem w dalszym ciągu zostaje Innogy. Warto to nadmienić, ponieważ niestety nie wszyscy handlowcy informują swoich klientów, że mają wybór w kontekście sprzedawcy energii elektrycznej. Klienci myślą, że siłą rzeczy MUSZĄ podpisać umowę na sprzedaż z firmą Innogy.
Dziękuję za nawiązanie rozmowy. Pragnę nadmienić że nie ma firmy innogy. Jest natomiast innogy Stoen Operator Sp. z o.o. i innogy Polska S.A. Operator jest dystrybutorem na terenie Warszawy i ma pokrycie miasta w swojej sieci na 85% a sprzedawca (innogy Polska) jest dostawcą energii, owszem jednym z wielu ale jako nieliczny wystawia łączną fakturę w ramach kompleksowej usługi sprzedaży i dystrybucji energii. Pozdrawiam
(usunięte przez administratora) prawda. Jesteście bezczelni pisząc jeszcze takie głodne kawałki chyba dla naiwnych mając ludzi najwidoczniej za (usunięte przez administratora). Ten "rzetelny "konsultant nie potrafi udzielic odpowiedzi na najprostsze pytania np czy została juz wysłana faktura pod prawidłowy adres oraz jaki jest termin na zwrot pieniedzy przez wasza firme wynikajacych z nadplaty po rozwiazaniu umowy - moze najwidoczniej nie ma takiego terminu bo wogóle nie oddajecie pieniedzy - jawni (usunięte przez administratora) . Na pytanie zadane konsultantowi "dlaczego w ciagu miesiaca nie przyszły pieniadze ze zwrotu" otrzymałam odpowiedz " ze firma nie wiedziała co z nimi zrobic " - dzwonić naciągac na nowe umowy ludzi to firma moze ale zadzwonić zapytac na jaki numer konta wysłac pieniadze ( mimo ze byl podawany , kolejna sciema aby zyskac na czasie i przetrzymywac pieniądze ludzi ale wypłacic je pozniej z ustawowymi za zwłoke odsetkami to juz nie ) to juz mfirma innogy nie mogła. Jak można pisac takie frazesy, dziwie sie jak mozna wogole tam pracowac i takie bzdury do ludzi gadac celem naciągania ich - rozumiem ze tak was tam ustawiają i piorą wam mózgi abyscie takie bzdury gadali , ale ciekawa jestem czy pani sama w to wierzy co mowi.
Wreszcie po tak długim czasie, będę miała okazję udowodnić wszystkim, jak pracuje outband. Szanowny outbandzie moja bezpośrednia przełożona wyraziła zgodę abym od września przeszła do Was. Do zobaczenia więc.
Odradzam odradzam i jeszcze raz odradzam Innogy jako dostawce energii . Firma nie jest uczciwa wysawila mi fakturę zawyżana przez pana który spisuje licznik ( pomylił się o ponad 500 kWh !!! Przez co musiałem jakieś 800 zł zapłacić więcej, oczywiście po batalii 3 miesięcznej zrobili mi korektę ale zadośćuczynienie, albo nawet (usunięte przez administratora) przeprosin nie otrzymałem do dzisiaj, cały czas walczę z nimi o rekompensatę, sprawę zgłosiłem 15 stycznia jest już 6 lipca, przez pół roku nikt nie może pomoc w dziale reklamacji, to jest chore z ich strony , reklamacje zawsze rozpatrywane są na stronę innogy klient jest dla nich śmieciem , zdecydowanie nie polecam !!!
1. Dlaczego outband założył sobie hasło na plik zleconych?? Chyba jednak ma dużo do ukrycia skoro tak pilnuje swoich wpisów? 2. Jak to jest, że outband nigdy nie schodzi w sprzedaży dziennej poniżej 10-15 softów ( i to jest minimum ), a my tak słabo z nimi wychodzimy? Zastanawiające? Prawda? A może sprawdzają się nasze teorie, że outband wysyła klientom umowy bez rozmowy???
Zapytaj może swojego przełożonego jak wygląda praca outboundu, bo Twoje posty tutaj robią się już naprawdę nudne
Jak wyglada praca w salonie, jak z zarobkami? Bo podstawa baaaardzo marna z tego co sie dowiedziałam. Ktoś podpowie? Czy mozna faktycznie liczyc na premie? Nie i interesuja mnie benefity, bo to daje większość firm. ;)
Premie co pół roku ale uzależnione od wyników sprzedażowych w dużej części. Wysokość premii przy maksymalnej ocenia to mniej więcej 1 pensja wiec myśle ze można poszukać znacznie lepszej pracy (zwłaszcza ze obsługa w dużej ilość problemowych klientow)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w E.ON POLSKA S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy E.ON POLSKA S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 90.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w E.ON POLSKA S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 71, z czego 5 to opinie pozytywne, 48 to opinie negatywne, a 18 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy E.ON POLSKA S.A.?
Kandydaci do pracy w E.ON POLSKA S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.