Huhtamaki Foodservice Poland Sp z o.o.

Czeladź

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 53 ocen.

Opinie o Huhtamaki Foodservice Poland Sp z o.o.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Huhtamaki Foodservice Poland Sp z o.o.

praco

No jestem ciekawy co zrobia jak ludzie zaczna sypac wypowiedzeniami. W Gliwicach bezrobocie jest bardzo niskie wszedzie potrzebuja do pracy. jak nie beda dbali o pracownikow ktorzy w jakis sposob sa juz przeszkoleni, to beda musieli sobie ukraincow zatrudnic na produkcje albo na magazyn bo z tego co wiem to tez tam bedzie nie za wesolo powodzenia

Pracownik

Huhtamaki -Gliwice. Jeżeli chodzi o produkcje, brak organizacji pracy. Ludzie zatrudniani z ulicy . Utrzymanie ruchu - dramat, dwóch ludzi, którzy znają maszyny i mają wiedzę. Reszta szkoła podstawowa. Kierownik utrzymania ruchu to jakiś żart - nie ogarnia zupełnie niczego, włącznie ze swoimi ludźmi. Po tylu wtopach nadal pracuje w tej firmie. Najlepiej chyba wychodzi logistyka - poprostu praca na magazynie w niezłej atmosferze.

praco

w gliwicach szykuje sie czterobrygadowka

Zapominajka
@praco 4 dni temu
w gliwicach szykuje sie czterobrygadowka

Tak to prawda,jest totalny zamęt i ludzie chcą się masowo zwalniać nikt się nie godzi na te warunki pracy za tak marną pensję niby ma być 16 procent podwyżki co przy 2400bruto daje gdzieś 2700 to jakaś kpina i wyzysk ,jak chcecie pracować wszystkie wekendy za te gorsze to zapraszamy serdecznie.....

Zawiedziony

Byłem na rozmowie o pracę w Gliwicach (Huhtamaki) i odniosłem wrażenie, że Pani która ze mną rozmawiała (dział rekrutacji) ma tą pracę dla żartu. Szedłem na rozmowę o pracę dla zwykłego robola na produkcji, a pytano mnie o wady i zalety mojej osoby, o to co mogę zaoferować firmie itp., serio? To jest sposób rekrutowania pracowników na produkcję? Miałem ochotę odpowiedzieć, że chcę po prostu pracować, a nie dzielić się z nimi jakimiś nieistotnymi głupotami. Dramat, typowy skostniały system rekrutowania, zapytamy o wady i zalety, żeby jakoś pozory rekrutacji zachować i tyle... Już nie wspominam, że Pani od rekrutacji spóźniła się na rozmowę jakieś 15 minut. Mało profesjonalne jeśli już chciała w pozornie profesjonalny sposób przeprowadzić rozmowę. Firmy nie oceniam.

nowa

a jakie teraz są tam warunki? płace itp. Pytam bo dostałam ofertę pracy i się zastanawiam

Dominika
użytkownik zarejestrowany

Na rynku dostępnych jest kilkanaście ofert pracy w różnych miastach. Szukają m.in. kandydatów na stanowisko drukarza. Czy ktoś z was ma doświadczenie z tym zawodem? Jak wygląda możliwość rozwoju podczas pracy w Huhtamaki Foodservice? Pracodawca wspomina o tym w ogłoszeniu. Może ktoś z was wie i mógłby pomóc osobom zainteresowanym ofertą, dla których praca jest szansą dalszego podwyższania swoim kompetencji.

eustachy

Dyrektor produkcji to cwany zawodnik, to tylko jego gra, on tylko udaje, że mu zależy, że wysłucha i takie tam, jak przyjdzie co do czego to wszystko co o tobie wykorzysta bez mrugnięcia okiem. Taka cwana cyniczna persona, trzeba uważać na niego, bo inaczej wbije szpile

Majka
@eustachy 26.06.2017, 13:57
Akurat się mylisz, pewnie nie masz za dużo z nim do czynienia, ja miałem bardzo często, dodam że nie pracowałem na produkcji. T...

Jak takze jestem byłym pracownikiem tej firmy i dyrektor produkcji nie był moim pośrednim przełozonym. Ja takze nie pracowałam na produkcji. Mogę potwierdzić że dyrektor produkcji to osoba która wstaw sie za pracownikiem takze doradzi. Uwazam ze w moim nowym miejscu pracy byłby przydatny jako mentor pomocy i wymagajacy - tak go wspominam. Mam awersje do dyrektora finasowego lub z drugiej strony innych osob ktore nie podejmuja decyzji w firmie. Powodzenia dla Was jak mysle zwiekszacie produkcji dalej upychajac maszyny bez odpowiednich ludzi i wsparcia z dzialu personalnego a szkoda.

Roman
@eustachy 26.06.2017, 13:57
Akurat się mylisz, pewnie nie masz za dużo z nim do czynienia, ja miałem bardzo często, dodam że nie pracowałem na produkcji. T...

He he he chyba pracowałeś w dziale rozwoju produktu. Pamietam twoje bledy ktore nasz duzo kosztowaly na produkcji. Nie ladnie nie ladnie nie pisać wszytkich faktów kolego.

Ala

Zgadzam się co do dyrektora produkcji że stara się dbać o pracowników kiedyś czesciej bywal w siemianowicach i mozna bylo na boku porozmawiac i zalatwil problem.

sefr
użytkownik zarejestrowany

@Ssa no pewnie ze tak..jak nie sprobujesz to sie nie przekonasz

zainteresowany

witam, rozwazam podjecie pracy w huhtamaki w czeladzi, moze ktos powiedziec na jakie wynagrodzenie moge liczyc? chodzi mi o produkcje

aa
@zainteresowany 22.04.2016, 23:16
witam, rozwazam podjecie pracy w huhtamaki w czeladzi, moze ktos powiedziec na jakie wynagrodzenie moge liczyc? chodzi mi o pro...

Między 1400 a 1500 max. Zależy od ilości nocek bo za nocki stawka jest wyższa. Czterobrygadówka ma większe zarobki ale nie wiem ile. Na cztery brygady można przejść po kilku miesiącach pracy.

Młoda

Dyrektor produkcji w Siemianowicach jak jest to do kazdego podejdzie porozmawia i wyslucha problemow. Fajnie jest jak slucha bo widac jak chce ciagle cos poprawic. Jedyny problem ktury widze to jak przyjedzie to potem przez dzien majster lata i kaze sprzatac i wszytko poprawiac. W siemianowicach sa rekrutacje ale na produkcje

robyn

Pracuję tam kilka lat nie jest źle do czasu objęcia stanowiska przez nowego dyrektora Jana K. zwykły pozorant niemający pojęcia o pracy w tej firmie, czasem mam wrażenie że stara doprowadzić się firmę do upadku !!! miejmy nadzieję że jego żady szybką się skończą!!! 

ela 235
@Rychu 06.01.2016, 19:44
Ciekawa opinia tylko od kogo? Bo własnie o tym dyrektorze opinie wsrod załogi w czeladzi są dobre. Jedna z nielicznych osób któ...

nie pracuje długo jako pakowaczka bo od ubiegłego roku ale dyrektor produkcji w czeladzi to jedyna osoba z biura ktura przychodzi codzinnie na produkcje i wita sie z kazdym pracownikiem to rzadkie. Czy warunki pracy w Siemianowicach sa podobne?

Maro
@robyn 08.12.2015, 20:18
Pracuję tam kilka lat nie jest źle do czasu objęcia stanowiska przez nowego dyrektora Jana K. zwykły pozorant niemający pojęcia...

Ale głupoty piszesz ciekawe jaki troll z ciebie i kiedy dyrektor produkcji nie dał ci podwyżki. Jedyna osoba która próbuje coś zmienić i interesuje się produkcją to on

emma2404

WITAM SERDECZNIE CHCE NAPISAĆ PARE SŁÓW NA TEMAT HUHTAMAKI SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE. CO TO ZA PORĄBANA FIRMA JEDNYM SŁOWEM MASAKRA. JAK IDZIE DAWAĆ TAK PORĄBANE ZMIAMY JAK KTOŚ MA DALEKO DO DOMU. MÓJ MĄŻ MA TAM PRACĘ OBIECYWALI MU SAME GÓRY A WYSZŁO JEDNO WIELKIE [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] E DLSTANIE NORMALNĄ UMOWĘ A NIEDAWNO MU POWIEDZIELI ŻE JEST ZAMŁODY TO JA SIĘ PYTAM ILE TRZEBA MIEĆ LAT ABY TAM PRACOWAĆ ZA TAK CIULATE PIENIĄDZE CO TO JEST 1.300 .TO JEST NIC A TERAZ CHCĄ WPROWADZIĆ SYSTEM CZTEROBRYGADOWY CHYBA JAKIŚ WARIAT TO WYMYŚLIŁ. PRZYSIĘGAM ŻE JAK COŚ SIĘ MEMU MĘŻOWI STANIE A ON MA CHORE SERCE TO JA TĄ CAŁĄ ZASRANĄ FIRME PODAM DO SĄDU. JAKIE TAM SĄ WARUNKI PRACY JEDNA WIELKA MASAKRA. CI TAM SIEDZĄ NA STOŁKACH TRZEPIĄ KADE Z INTERESU A LUDZIE PADAJĄ ZE ZMĘCZENIA NA TWARZ. SAMI NIECH SE STANĄ NA TYCH ZASRANYCH MASZYNACH ZA TAK MARNE GROSZ . CIEKAWE KTÓRY BY WYTRZYMAŁ NA TAŚMIE I BEZ PRZRERWY NA POSIŁEK.

pracownik
@emma2404 26.04.2015, 05:02
WITAM SERDECZNIE CHCE NAPISAĆ PARE SŁÓW NA TEMAT HUHTAMAKI SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE. CO TO ZA PORĄBANA FIRMA JEDNYM SŁOWEM MASAKRA...

W huhtamaki w Siemianowicach od co najmniej 2 lat nie ma systemu 4 brygad, może Pani nie wie gdzie pracuje mąż, tam jest jeszcze jedna firma. Polecam się doinformować a nie konfabulować.

Maro

Ja jak sytuacja z zatudnieniem na magazynie. Jak czytam nie jest tam zle jest jakies przyecie do roboty?

mag

Niestety nie ma szans na zatrudnienie. Obecnie potracili mniejszych klientów i trzymają tylko mcd, kfc itd (samych największych graczy). Zwalniają z 3 zmian a z 4b przerzucają na 3 zmiany (paranoja). Pewnie za miesiąc będzie rekrutacja bo ruszą wysyłki. Na dzień dzisiejszy 1/4 maszyn stoi i nic nie produkuje.

tyers

Jest jakaś szansa zatrudnienia? Słyszałem od znajomych, że zarabia się 2500-3000 na rękę taka praca by mi odpowiadała.

maja

rekrutują teraz?

Pracujacy
@maja 11.03.2015, 21:37
rekrutują teraz?

rekrutacja jest non stop co chwile nowe osoby przyjmują więcej maszyn= więcej ludzi ;)

tomek
użytkownik zarejestrowany

tak, nawet w większości sklepów możecie znaleźć ich produkty, bo są naprawdę bardzo popularne teraz. Zastanawiam się jak to wygląda u nich, czy macie już jakieś rzeczy u nich konkretnie i zastnawiam się jak praca wygląda u nich, bo nie wiem, a sam chciałbym teraz sie u nich zatrudnić i nie wiem jakie są u nich warunki.

adi

Na produkcji jest inaczej jak na magazynie. Na magazynie jest spoko nie ma urwania glowy. Najtrudniej mają na produkcji jako transport wewnetrzny tam nie polecam ale na magazyn do Czeladzi lub Siemianowic nie jest zle. Atmosfera jest rozna mamy duzo problemow z dogadaniem sie z kierownictwem. Place jak wszedzie ale tu jest jest stalosc i perspektywy na przyszlosc ze bedziesz robic. Zatrudnienie na poczatek przez agencje ale wszyscy to maja takie zycie.

Tom

Generalnie pracuję już prawie osiem miesiecy. Wymogi są wysokie szczegolnie bhp i jakosc. Jest tez wymagajacy dyrektor produkcji jednak jak do niego sie podejdzie to zachowóje sie jak czlowiek a kierownika tez potrafi wypunktować. Jest duzo maszyn i caly czas przychodza nowe. Atmosfera jest dobra jednak czuć presje na bhp nawet niekiedy za bzdury trzeba pisać rózne papiery. Place srednie jak wszedzie ale jest stala praca czasami pracownicy z duzym stazem kozacza ale mozna się przyzwyczaić. Zawsze można napsiać kartkę do dytektora produkcji taki mamy tu system. Jest cieplo to prawda.

kmmmer
użytkownik zarejestrowany

a jaka atmosfera panuje w tej firmie czy mozna porozumiec sie z pracodawca jezeli potrzebny jest dzien wolny i czy mozna liczyc na wspolpracownikow o pomoc jezeli w danym momencie potrzebny jest jak jest na rekrutacji czy bez doswiadczenia mam szanse sie dostac i przyucza mnie szkoleniem dziekuje za odpowowiedz pozdrawiam

Olek
użytkownik zarejestrowany

jakiego rodzaju są to możliwości rozwojowe i na jakim stanowisku ? jakiego rzędu są aktualne zarobki w Huhtamaki na stanowisku magazyniera ? jak atmosfera między pracownikami ( bez zmian czy raczej się coś pozmieniało ) ? Czy kierownicy już cokolwiek słyszą już czy dalej współpraca raczej jest nie najwyższym poziomie ?

huhtamaki

AGA - 2010-12-12 14:23:25 [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] PRAWDA, MÓJ MĄŻ TAM PRACUJE I ZARABIA2500 ZŁ. NETTO JAKO OPERATORjasne po 15 latach przerobionych

anonim

Witam chcialbym sie dowiedzieć jak wyglada praca na magazynie jaka jest kasa i jaki system zmianowy ??

AGA

[usunięte przez admina słowo niecenzuralne] PRAWDA, MÓJ MĄŻ TAM PRACUJE I ZARABIA2500 ZŁ. NETTO JAKO OPERATOR

do dawnów

daroo_001 - 2010-05-17 13:59:33 Sa duzo gorsze firmy,ja sam zaluje ze odeszlem 3 lata temu,teraz chetnie bym wrucil.Macie tam wszystko na czas i wogule wiec o co larmo.A robic niestety trzeba.pozdro daroo to rób tam dalej jak żeś głupi tak jak całą banda z huhtamaki. w szwecji w huhtamaki zarabiają 12tys PLN na ręke a ceny w sklepie takie jak tu a ty rób w polsce za 1200zł w swoim huhtamaki.

już nie pracuje tam na szczęście

czytam te wypociny tych baranów co obrażają tak DZIALUSA . a ja wam powiem tak , że jak im tak tam dobrze to niech opiszą jak wygląda tam ta praca i te ich smieszne zarobki za za ich zapał do pracy i zaangazowanie, bo ja tam pracowałem 3 lata jako operator na EPS i byłem taki głupi jak oni by się wykazać a na pasku z premią 1500zł w czterobrygadowce ,a zwykły pakowacz zarobi 1300zł . Polecam huhtamaki frajerom , bo takich tam nie brakuje.Ogólnie ciężka praca za marne pieniądze !

daroo_001

Sa duzo gorsze firmy,ja sam zaluje ze odeszlem 3 lata temu,teraz chetnie bym wrucil.Macie tam wszystko na czas i wogule wiec o co larmo.A robic niestety trzeba.pozdro

ruda blondyna z jajami

a za co chciałbyś więcej zarabiać?Na początku zawsze masz mało.Pokaż co potrafisz a potem pensję podniosą.No ale jak temp. za wysoka to co z ciebie wogóle za facet?Ja pracowałam tam 1 rok i 3 miechy i dalej bym pracowała ale niestety firmie zamówień brakło i zwolnienia są.Zamierzam wrócić tam i pokazać że mam "jaja"

DZIALUS

ZWOLNIŁEM SIE PO 7 MIESIACACH JAK CO MIESIAC DZIESIATKI INNYCH PRACUJACYCH ZA 1300ZŁ W TEMPERATURZE 40 STOPNI I W HAŁASIE PRZEKRACZAJACYM WSZELKIE NORMY!!!

Zostaw opinię o Huhtamaki Foodservice Poland Sp z o.o. - Czeladź

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Huhtamaki Foodservice Poland Sp z o.o.