(usunięte przez administratora)
ale zaraz, zaakceptowałeś to niskie wynagrodzenie i pracowałeś w firmie? Chyba zrobiłeś to dobrowolnie czy ktoś cię do tego zmusił? wyzysk czy wykonywanie obowiązków służbowych podczas pracy? czy pracowałeś po godzinach i nie dostałeś wynagrodzenia?
Z perspektywy ich klienta nie polecam nikomu pracy w tym miejscu. Będzie zmuszeni do (usunięte przez administratora) klientów i utraty godności. Straciłem przez nich 22 tyś zł. Ta firma to jakiś żart
Karolu, bardzo mi przykro, że tak nas oceniasz. Czy możesz przesłać więcej informacji? Dlatego uważasz, że straciłeś przez nas taką kwotę? Jeżeli nie możesz lub nie chcesz podawać tutaj adresu swojego sklepu, żebyśmy mogli się do tego jakoś odnieść, napisz, proszę, na pomoc@shoper.pl.
Nie polecam firmy Shoper jako pracodawcy. Wszelkie negatywne opinie widoczne na tym portalu są w 100% prawdą. Shoper to brak możliwości rozwoju, bardzo niskie zarobki, brak możliwości awansu oraz otrzymania podwyżki. Tak jak zostało wspomniane w komentarzu, każdy dzień będzie lemoniada z Twojej cytryny jest czystą prawdą.
Moje spostrzeżenia dotyczące samej rozmowy o prace są dość średnie podczas której zostały mi zadane pytania między innymi o to co oznaczają dane zagadnienia i z którego korzysta firma (SaaS i Open Source), w swoich CV nie mam doświadczenia z e-commerce, stąd też nie znałem owych słów, Pani rekruter stwierdziła ze jestem nieprzygotowany do rozmowy, prócz tego że będę dzwonił do klientów którzy zakończyli 14-dniowy okres próbny, nic z tej rozmowy nie wyniosłem, kwestia wysokości wynagrodzenia podawana jest dopiero przed podpisywaniem dokumentów, strata czasu osoby aplikującej.
Ale jeśli Shoper dostarcza usługi SaaS i chcesz tam pracować, czy nie warto byłoby pokazać chociaż minimum zaangażowania i dowiedzieć się co w ogóle oferują i o co im chodzi? :D tym bardziej że jak rozumiem aplikowałeś/aś do działu który oferuje Shoper do klientów.
Sklep beznadzieja. obsługa nie pomoże w niczym bo nie maja żadnego zdania. dodatkowo raczej im nie zalezy. Wysłuchają i to wszystko. Zasłonią się regulaminem albo tym że to nie ich kompetencje. Oni sa tylko do przekazywania dalej ale dalej jest jeszcze gorzej. Nikt nie jest zainteresowany problemami. Wieszanie się sklepów lub niedziałanie to norma. Klienci uciekają, kasa z Adsów ucieka,a oni mają gdzieś. Lepiej skorzystać z innego sklepu. Shoper to najgorszy wybór. Chwalą się aktualizacjami dodatkami i usprawnieniami ale nie mówią ze albo działa to na pół gwizdka albo słono trzeba dopłacić aby dobrze to działało. Ogólnie sklep w wersji Standard to żart. premium kosztuje dużo drożej ale tez bez szału. w cenie premium inni mają lepsze sklepu.
Boże broń przed tą firmą. Polecam osobą które nie chcą się rozwijać i lubią słabo płatną, stabilną pracę, gdzie każdy dzień będzie lemoniadą z Twojej cytryny (:
Pierwsza firma, w ktorej lubię pracować (a trochę już ich było), dlatego stwierdziłam, że napiszę opinie. Fajni ludzie, ludzki zarząd, dużo szkoleń i możliwości rozwoju. (Serio, bez ściemy) Pracuję ponad 2 lata a firma tylko zyskuje w moich oczach. Lubię tych ludzi, lubię tą pracę i nawet sam budynek- też lubię. I wiem, że nie jestem osamotniona w tej opinii.
Zastanawia mnie w jaki sposób oprócz szkoleń można się rozwijać? Bo piszesz o możliwości rozwoju, a w sumie zdania na temat tej firmy są różne, może rozwiejesz wątpliwości :) Są awanse?
Szkolenia to tylko jedna z form rozwoju i nigdy nie jest ona kluczowa, tylko uzupełniająca. Rozwijasz się siedząc wewnątrz największego dostawcy sklepów w Polsce, poznajesz wyzwania klientów ale i firmy związane z nowymi usługami i funkcjami, nie każda próba jest udana ale każda jest cennym doświadczeniem... do tego musisz dodać swoją chęć rozwoju, szukania rozwiązań i wychodzenia z inicjatywą - samo nic nie przyjdzie, Shoper jest idealnym miejscem na start dzięki sporej liczbie juniorskich stanowisk.
Jestem w Shoper o dwóch lat, podobno dookoła kryzys a w Shoper podwyżka i to mój przełożony sam ją zaproponował.
Atmosfera w firmie jest bardzo słaba, panuje podział na lepszych i gorszych pracowników. Kierownictwo przymyka na to oko i nie przyczynia się w żaden sposób do zapewnienia odpowiedniej komunikacji w zespole. Zarobki również dają wiele do życzenia. Kultura organizacyjna przypomina surowe korpo. Jeżeli chodzi o plusy to w zasadzie nie ma czegoś znaczącego co by wyróżniało tę firmę na tle konkurencji. Generalnie spokojnie można znaleźć lepszego pracodawce
Co to znaczy, że zarobki dają wiele do życzenia? Ile wynoszą? Jeśli chodzi o konkurencję, to kogo polecasz? Gdzie jest lepiej?
Zrezygnowałem z usług shopera ponieważ polecają resselera Firmę Kafelman, która pobrała pieniądze a nie wykonała zlecenia. Zgłosiłem sprawę do shopera, po czym pracownik Shopera odpisał że powinienem przyjąć połowę zwrotu pieniędzy, ponieważ jakaś cześć pracy została wykonana, tej części pracy wykonanej nigdy nie widziałem na oczy. To tak jakby wysłać talerz do klienta w połowie stłuczony i mu powiedzieć, że otrzyma tylko połowę wartości talerza, bo cześć otrzymał. ODRADZAM, NASTAWIENI NA ZDZIERANIE PIENIĘDZY Z KLIENTA.
Duży spadek jakości usług. Podczas zakupu kampanii reklamowej na miesiąc shoper sam przedłużył umowę na kolejny nie informując mnie o tym i zasłaniając się regulaminem. Dodatkowo mają fatalną kampanie wyniki dużo gorsze od innych firm na rynku, zwróciłem mi się tylko 10% zainwestowanej kwoty czyli 90% straciłem ! Dodatkowo obsługa niechętna do kontaktu, olewają klienta. Bardzo się zawiodłem bo kiedyś było inaczej. NIE POLECAM
Nie polecam tego pracodawcy, zwykle call center tylko z lepszą otoczką. Zero podwyżek, zarobki średnie
Zarobki średnie znaczy jakie? Bardziej minimalna czy średnia krajowa, co masz na myśli? Będę wdzięczna za szczegóły, jeśli oczywiście to nie problem, żeby się ujawnić z tym, ile zarabiasz dla Ciebie. Pozdrawiam ciepło.
Bliżej minimalnej niż średniej krajowej. Oczywiście są premie ale trudne do wyrobienia. Szefostwo to samo kolesiostwo. Team Leader nie daje wsparcia i nie pomaga rozwiązać problemu z klientami. Szczerze odradzam
Ale jednak te premie to są? A jest szansa na przybliżenie warunków jej wyrobienia? Ilu osobom zazwyczaj się to udaje i na jakim konkretnie poziomie?
Premie są spokojnie do wyrobienia ale trzeba pracować żeby to się udało. Jak w każdej firmie w której jest podstawa i premia są tacy którzy tej premii nie wyrabiają ale nie ma tutaj żadnego przypadku, są to leserzy którzy myślą że samo przyjście do pracy wystarczy aby dostać premię - takie jednostki na szczęście szybko odpadają. Ludzie którym się chce zarabiają dobrze jak na poziom skomplikowania wykonywanych czynności i często brak wcześniejszego doświadczenia. Nikt nie zarabia minimalnej pensji a wspomniana wyżej średnia krajowa nie jest osiągalna dla średniaków nigdzie.
Z tego co czytam to chyba zarobki tutaj są bardzo zalezne od wyników? Skoro przyjście do pracy nie wystarczy to nie macie płatnego za godzinę? Czy jest jakaś podstawa jednak?
Zatrudnianie bez podstawy jest chyba nielegalne i jedyne kto na to sobie dalej pozwala to agenci nieruchomości. W Shoper masz podstawę, całą na umowie na pełny etat i nie jest to pensja minimalna a do tego masz premię, która jak wyrobisz to otrzymasz a jak nie wyrobisz kilka razy to jasne dla wszystkich że się na dane stanowisko nie nadajesz :)
W Dreamcommerce a właściwie w Shoper S.A pracuję kilka miesięcy i po przeczytaniu poniższych opinii jestem mocno zaskoczony ale może opowiem jak to wyglądało w moim przypadku. Do Shopera przyszedłem z typowego korpo i jakie było moje zaskoczenie już przy podpisywaniu umowy - wszyscy wyluzowani, mili, warunki jasno określone, na wszystkie pytania otrzymałem odpowiedzi. Onboarding wymagający ale potem zaprocentowało to w pracy bo codzienne obowiązki wykonywałem w oparciu o zdobytą wiedzę, oczywiście wiedzę poszerzałem i często prosiłem o wsparcie kolegów - nie było z tym najmniejszego problemu. No i to co mnie najbardziej zaskoczyło - wzajemny szacunek i troska o pracownika. Osoby na wyższych stanowiskach są normalnymi ludźmi z którymi można pogadać i zapytać o wszystko, nie ma bariery między przełożonymi a ich pracownikami co znałem z poprzedniej pracy. Oczywiście każdemu się czasem może trafić gorszy dzień ale w pracy z ludźmi to normalna sprawa. Wielokrotnie byłem pytany czy potrzebuje pomocy, jak się czuje i czy czegoś mi nie brakuje - dla mnie to było wielkie wow ;) Co do zarobków - nie narzekam, moja pensja wzrosła wraz z czasem i doświadczeniem. Patrząc wstecz widzę czego się już nauczyłem a nad czym musze popracować aby zarabiać więcej. Na warunki pracy nie moge narzekać bo do pracowników podchodzi się po prostu po ludzku. Relacje są zdrowe, mam stabilną pracę, umowe i wynagrodzenie na czas - w tych czasach to naprawdę dużo :)
Z tego co napisał, jego pensja wzrosła z czasem i doświadczeniem, może czeka aż wzrośnie jeszcze bardziej, żeby móc z uśmiechem się pochwalić tymi widełkami. ;p Cierpliwie poczekajmy.
Po jakim czasie od momentu wysłania cv można liczyć na kontakt?
U mnie dwa tygodnie, kolejne dwa oczekiwań na rozmowę rekrutacyjna. Na jakie stanowisko aplikujesz?
na zbliżonym stanowisku 3 lata. wysyłałam ok 3tyg. temu. Zastanawiam sie tylko czy wynagrodzenie bedzie w miarę ok, czy raczej odpuścic sobie.
Myślisz, że niestety się nie udało skoro do dziś niczego nie pisze? :/ Ale skoro tak to może ktoś inny o tym wynagrodzeniu coś powie, po tylu miesiącach to też może mogło się coś zmienić?
Niestety, ale podczas rekrutacji sprytnie jest ukrywane to czym ta praca jest, dopiero na etapie jakiejś weryfikacji można zrozumieć o co chodzi. Szkoda, tym bardziej że pieniądze biedne.
Czy coś wiadomo na temat wynagrodzenia brutto które jest tak bardzo owiane tajemnicą? Daj znać. Oferty pracy jak i sklep - same plusy dopóki nie poznasz tematu bliżej. Firma niewarta zainteresowania, marketing to nie wszystko.
czy ktoś raczy napisać jakiś post o warunkach pracy czy to w dziale helpdeska czy sprzedazy platform? duzo opini o samej usludze a nie swiadczy to o tym jakim firma jest pracodawca przeciez....
Pracowałem w kilku miejscach w Krakowie na stanowiskach helpdeskowych i Shoper nie ma sobie równych! Normalna umowa o pracę, szkolenie, którego nie musisz odpracować jak w innych firmach, przyzwoity sprzęt i super nowe biuro. O finansach w zwyczaju nie mam mówić, powiem tylko że na tym stanowisku raczej nigdzie więcej niż w Shoper nie dostaniesz:) Pracy nie brakuje ale klienci normalni i osoby z innych działów również - zdecydowanie polecam!
Nikt tam nie mówi o wynagrodzeniach a wszyscy szczęśliwi i zadowoleni :D Śmiech na sali. Normalni pracodawcy podają widełki i nie jest dla nich problemem rozmowa o pieniądzach a ty wręcz przeciwnie.
Nick, powiedz który pracodawca podaje widełki na takim stanowisku w Krakowie czy w PL - policzysz na palcach jednej ręki
Na szczęście są tacy co podają takie informacje na wstępie, co więcej widzę te przedziały na stronach niektórych firm. Nie chcę tu robić reklamy :). Nie mam problemu w rozmowie o pieniądzach i zniechęca mnie fakt, gdy jest inaczej. Jeśli ktoś proponuje mi 3 czy 4 brutto to nie aplikuje i nie tracę czasu. Praca za mniej niż 1000 euro w PL w porównaniu do pracy za granicą i kosztami życia, znajomością języków - nie ma porównania.
Wypowiem się na temat specjalisty ds. sprzedaży e-commerce. Moim zdaniem zwykły telemarketing, setki telefonów dziennie i maili. Praca zdalna więc na pewno jest stosowany system bardzo sztywno ustalonego czasu na wykonywanie połączeń. Rozmowa kwalifikacyjna niby ok, ale brak rzeczowych informacji. Kilka tygodni oczekiwania na rozmowę, później kilka na rozpoczęcie pracy. Zero informacji na temat wynagrodzenia. Odpowiedź: dowiesz się na rekrutacji a następnie cisza. Na rozmowie rekrutacyjnej nie ujawniają nawet "widełek wynagrodzeń". Niby jest premia ale nie wiadomo jaka. Możesz ewentualnie awansować na sprzedawcę usług premium. Opinie na temat sklepu Shoper jak i pracodawcy są różne, ja na pewno z nich nie skorzystam.
Sklep to jedna wielka porażka. Od ludzi na wsparciu klienta, którzy obiecują, że wyślą informacje odnośnie zadanych pytań po czym wielokrotnie przypominani - wciąż olewają sprawę. Sam sklep kasuje za tak podstawowe funkcje jak: wdrożenie regulaminu, wdrożenie certyfikatu SSL czy tym podobne fundamenty. Nie wspominając o jakże archaicznym i niezrozumiałym kreatorze stron, który generuje stronę z czasów Internetu 1szej generacji. Jakim cudem mają 50% rynku polskiego? Tragedia po całości.
Może mają te 50%, bo akurat natrafili na lojalnych i zakochanych właśnie w nich? ;p Co do tych stron 1ej generacji to faktycznie beka i się nie dziwię negatywnej opinii po tym. Ciekawe czy kiedyś cokolwiek poprawią.
Jakie godziny pracy obowiązują w przypadku mlodszego specjalisty ds. wsparcia technicznego? Czy mozna liczyc na uczciwe, rynkowe wynagrodzenie?
To chyba pytanie do pracowników, bo to ich strona przecież. Nawiasem mówiąc, to ja liczę, że ktoś z nich napisze, jakie są zarobki specjalisty ds. social mediów :) Piłkarzyki i konsola - ok, ale o płacy ani słowa w ogłoszeniu..
Absolutnie tragiczny support. Na odpowiedź na e-maila czekam od ponad dwóch tygodni, w między czasie kilka razy przypominając się - bez skutku.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DREAMCOMMERCE S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy DREAMCOMMERCE S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 29.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DREAMCOMMERCE S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 5 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!