DREAMCOMMERCE S.A.
counter
3 14 43 5 1
Dawid

Atmosfera w DREAMCOMMERCE jest daleka od ideału, pracownicy dzielą się na lepszych i gorszych, ciągły wyścig szczurów, brak szacunku. Pracownikom ciagle mydli się oczy obietnicami, które nigdy nie są spełniane. W ogłoszeniu o prace wszystko pięknie wyglada, niestety po czasie okazuje się, ze jest to najzwyczajniej w świecie praca na słuchawce. Szczerze nie polecam

Mariusz

Nie polecam firmy DREAMCOMMERCE S.A Shoper, nie polecam usług w firmie Shoper, nie polecam pracy w firmie Shoper, w ogóle nie polecam firmy Shoper. Dlaczego? Bo nie.

2
bangi Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 21 dni.
Kandydat
 Pytanie

Witam, Na jakie zarobki można liczyć na stanowisku specjalista ds. E-commers? Rozmowa rekrutacyjna na plus, rozmówcy konkretni i rzeczowi.

AnoniomowyNick Nowy wpis
Pracownik

W Dreamcommerce a właściwie w Shoper S.A pracuję kilka miesięcy i po przeczytaniu poniższych opinii jestem mocno zaskoczony ale może opowiem jak to wyglądało w moim przypadku. Do Shopera przyszedłem z typowego korpo i jakie było moje zaskoczenie już przy podpisywaniu umowy - wszyscy wyluzowani, mili, warunki jasno określone, na wszystkie pytania otrzymałem odpowiedzi. Onboarding wymagający ale potem zaprocentowało to w pracy bo codzienne obowiązki wykonywałem w oparciu o zdobytą wiedzę, oczywiście wiedzę poszerzałem i często prosiłem o wsparcie kolegów - nie było z tym najmniejszego problemu. No i to co mnie najbardziej zaskoczyło - wzajemny szacunek i troska o pracownika. Osoby na wyższych stanowiskach są normalnymi ludźmi z którymi można pogadać i zapytać o wszystko, nie ma bariery między przełożonymi a ich pracownikami co znałem z poprzedniej pracy. Oczywiście każdemu się czasem może trafić gorszy dzień ale w pracy z ludźmi to normalna sprawa. Wielokrotnie byłem pytany czy potrzebuje pomocy, jak się czuje i czy czegoś mi nie brakuje - dla mnie to było wielkie wow ;) Co do zarobków - nie narzekam, moja pensja wzrosła wraz z czasem i doświadczeniem. Patrząc wstecz widzę czego się już nauczyłem a nad czym musze popracować aby zarabiać więcej. Na warunki pracy nie moge narzekać bo do pracowników podchodzi się po prostu po ludzku. Relacje są zdrowe, mam stabilną pracę, umowe i wynagrodzenie na czas - w tych czasach to naprawdę dużo :)

Wiki Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 36 dni.
Kandydat
 Pytanie

Jakie są zarobki na stanowisku młodszy specjalista do spraw e-commerce? Polecacie to stanowisko

clark Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 50 dni.
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, chciałbym zapytać Państwa o szczere opinie nt. pracy w dziale PR/Marketingu firmy Shoper (wg. ich strony internetowej - części spółki DreamCommerce). Czy znają Państwo osoby z tego zespołu? Jak wygląda współpraca, czy są perspektywy rozwoju i stabilności zatrudnienia oraz szanse na godziwe (rynkowe :]) wynagrodzenie? Pytam w związku z ciekawie brzmiącą ofertą na popularnym portalu z ogłoszeniami :) Pozdrawiam,

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 52 dni.
 Pytanie

Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w DREAMCOMMERCE S.A.?

Piotr
Klient

Żałuję, że nie wziąłem sobie do serca tych opinii zanim zdecydowałem o platformie sklepu internetowego. Nigdy więcej Shopera! Obsługa Klienta FATALNA, czas naprawianie problemów nieakceptowalny, bezpieczeństwo danych osobowych wątpliwe, a sam system nastawiony na DOJENIE KLIENTA najmniejszym kosztem. Przykładem są szybkie płatności - albo wybierzecie ich płatności przez bramkę BlueMedia (i wtedy trafiacie w system weryfikacji nastawiony na to, aby dosłownie okraść Was przy najmniejszym błędzie - nie wierzyłem w to, ale firma otrzymała dwa przelewy weryfikacyjne, ODMÓWIŁA ich zwrotu i bezczelnie zażądała kolejnego!), albo Shoper każe Wam płacić prowizję od wszystkich płatności, które otrzymujecie za pośrednictwem innych operatorów (co nota bene jest sprzeczne z Ustawą o Zwalczaniu Nieuczciwej Konkurencji). Szczerze radzę trzymać się od tej firmy z daleka!

2
Wojtek
Były pracownik
@Piotr

Zupełnie się nie zgadzam. Widać po tym Piotrze, że coś mu tam nie poszło, czegoś nie doczytał i wylewa teraz swoje żale w internecie. Shoper działa bardzo transparentnie - o wszystkich warunkach można dowiedzieć się na stronie, sprawdzić co i jak działa przez 14 dni darmowych testów, a informacje o konfiguracji i prowizjach płatności z tego co wiem są jasne i konkretne. Serio, nie rozumiem takich wpisów. Tutaj powinna być merytoryczna dyskusja o firmie i pracodawcy, a nie o nie doczytaniu informacji o usłudze....

2
Piotr
Klient
 Pytanie
@Wojtek

Szanowny Panie Wojciechu - Pana wpis jest jakże charakterystyczną reakcją firmy Shoper na opisywanie przeze mnie zdarzeń, które miały miejsce w ostatnich tygodniach - zupełnie jakbym rozmawiał z konsultantami z infolinii Shopera. Nie ma tu "przepraszam", nie ma próby naprawienia wyrządzonej mi szkody, czy naprawienia problemu, tylko próba zdyskredytowania rozmówcy. Jedyna różnica polega na tym, że odpowiedź na zgłoszone problemy jest na infolinii ślamazarna, a tu mamy reakcję błyskawiczną. Czegoś nie doczytałem? Widocznie informatycy z Shopera też nie doczytali skoro ślamazarnie, ale jednak naprawiali usterkę systemu (przez tydzień!). Skoro naprawiali to chyba uznali, że usterka JEST, a nie wynika z "niedoczytania przeze mnie czegoś tam". I niestety nie mogłem doczytać dlaczego bo moje interwencje pozostawały wówczas bez odpowiedzi, bo nie dostałem żadnego maila w tej sprawie, nawet o rekompensatę za ten czas musiałem się kilkukrotnie upominać. Co do narażania danych osobowych, to akurat "doczytałem" bardziej niż konsultanci, którzy przyznali mi rację i nie umieli znaleźć rozwiązania (sam znalazłem lepsze, jednak niedoskonałe - pod tym względem system JEST wadliwy, uważam że jest to SKANDAL, a Shoper ma to gdzieś). Haracz nakładany na inne systemy płatności jest "transparentnie" opisany na stronie Shopera, każdy konsultant zapytany o tę sprawę o tym informuje, jest to sprawa znana również wśród innych operatorów płatności i BUDZI WŚRÓD NICH NIESMAK. Ale tu chyba Shoper nie doczytał Art.15 ust.1 Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Bo wedle tej ustawy i zwykłej etyki biznesu, to co robi Shoper JEST NIEUCZCIWE. A fakt, iż duet Shoper/Blue Media okradł mnie z wpłaconych pieniędzy mam na piśmie w otrzymanym od firmy mailu. Oczywiście nie nazywa się tam tego kradzieżą - wymyślono na to ładniejsze wyrażenie: "opłata bezzwrotna". Jakby tego nie nazywać firma otrzymała ode mnie opłatę za weryfikację, miała WSZYSTKIE NIEZBĘDNE dane do tego, aby weryfikację wykonać, a odrzuciła mi wniosek zabierając kasę. Czyli za usługę zapłaciłem i pokazano mi figę. Uważam że (usunięte przez administratora) jest tu słowem jak najbardziej na miejscu, a jeśli Shoper się nie zgadza to proszę przekazać przełożonym, którzy kazali to Panu skomentować, że możemy to wyjaśnić w Sądzie. Albo dyskutujmy tutaj, proszę bardzo - jeśli Shoper nie ma wstydu i woli się spierać zamiast zwrócić pieniądze, to zapraszam - podyskutujmy dlaczego jest to KRADZIEŻ! Z wielką przyjemnością opiszę całą sprawę z najdrobniejszymi szczegółami ku przestrodze czytelników. I na koniec - na tym forum mogą się również wypowiadać Klienci firmy i bardzo słusznie (może zauważył Pan, że nie próbuję udawać pracownika, tylko uczciwie napisałem, że jestem Klientem). Bo postępowanie firmy wobec Klientów świadczy o tym czy w stosunkach z innymi kieruje się etyką, a skoro nie to potencjalny pracownik ma solidne podstawy, aby obawiać się zatrudnienia w takich "organizacjach". I całe szczęście, że znajdują się osoby, które ostrzegają przed firmami, które postępują w ten sposób. Żałuję tylko, że ja wcześniej nie wziąłem sobie do serca tych opinii, tylko musiałem sam się sparzyć.

1
Pytanie
 Pytanie

Jakie są warunki zatrudnienia w DREAMCOMMERCE S.A.?

Odradzam!
Klient
@Pytanie

Pracownicy caly czas rotuja, zmieniaja sie tzn ze pewnie nie placa duzo i musza sie denerwowac, bo bardzo slaba polityka prowadzenia rozmow z klientami, licza sie tylko zyski a klienta zdanie sie nie liczy, chyba ze ma zaplacic pierwsza fakture wtedy obiecaja wszystko a niezrealizuja nic, bo co raz to nowsza osoba sie kontaktuje i nowej osobie trzeba bylo przekazywac tematy. Nigdynnie zrobisz tam sklepu internetowego do konca chyba ze jestes znany lub masz 50tys. na koncie!

1
Mariusz

Nie polecam firmy DREAMCOMMERCE S.A Shoper, nie polecam usług w firmie Shoper, nie polecam pracy w firmie Shoper, w ogóle nie polecam firmy Shoper. Dlaczego? Bo nie.

2
Grzegorz
@Mariusz

Przyznam Ci szczerze, że uzasadnienie "bo nie" słabo do mnie przemawia. Myślę, że są na pewno jakieś konkretne powody, przez które w taki sposób postrzegasz to miejsce pracy. Może chodzi tutaj o poziom wynagrodzenia, który firma ta oferuje?

Odradzam!
Klient
@Mariusz

Wiem dlaczego! nie wykonuja zleconych prac. Kontakt batdzo slaby, ucinaja kontakt telefoniczny do maili, przekazuja moduly do zrobeinia firmom zewnetrznym. Nie mily i butny dzial reklamcji. Rok czasu robili mi strone, kontaktoealem sie przez rok czasu a nie mogli dokonczyc. Zrezygnowalem i sprawe przekazalem do sądu.

Odradzam! Stracilem 10 tys
Klient

Nie polecam shopera. Nigdy nie idzcie tam do pracy ani nie kupujcie sklepu. Pracownicy sie zmieniaja i nie mozna sie dogadac, bo caly czas kontaktuje sie z Toba inna osoba. Reklamacja odbija pileczke, tylko naciagaja na kolejne uslugi. Zapomniejcie ze dokoncza wam wykonanie sklepu internetowego, wymienicie 300 maili i dalej będa zadawać pytania byle nie skonczyc i skasowac kolejne pieniadze. Dodtkowe prace zlecaja firmom na zewnatrz, gdzie na nowo bedziecie z nowym czlowiekiem tlumaczyc co trzeba zrobic. Robią to celowo ponieważ po roku naliczaja 5 tys abonamentu. Im dluzej jestes tym placisz za abonament. Maja specjalne dzialy polegajace na jak najdluzszej rozmowie z klientem, tylko po to bys oplacil im kolejny rok za sklep. Taniej wyjda platformy na woocomerce czy na prestashopie. Darujcie sobie od razu szkoda czasu, pieniedzy, nerwow i dojezdzania na rozprawy sądowe.

5
Farel
Użytkownicy czekają na odpowiedź 235 dni.
Kandydat
 Pytanie

A ja zarobki? Szczerze, proszę, podajcie widełki podstawy.

Dawid

Atmosfera w DREAMCOMMERCE jest daleka od ideału, pracownicy dzielą się na lepszych i gorszych, ciągły wyścig szczurów, brak szacunku. Pracownikom ciagle mydli się oczy obietnicami, które nigdy nie są spełniane. W ogłoszeniu o prace wszystko pięknie wyglada, niestety po czasie okazuje się, ze jest to najzwyczajniej w świecie praca na słuchawce. Szczerze nie polecam

farel
Kandydat
 Pytanie
@Dawid

a jak kształtuję się widełki +dodatki poza wynagrodzeniem?

Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 276 dni.
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w DREAMCOMMERCE S.A.?

xxx

Wielkie słowa, a małe czyny. To zdanie opisuje pracodawcę. Zerowa możliwość rozwoju oraz zwiększenia zarobków - śmiesznie niska podstawa. Zero docenienia starań pracownika. Typowe call center, a uważają się za niezwykłych specjalistów

Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 478 dni.
 Pytanie

Napiszesz coś o warunkach zatrudnienia?

anonim

(usunięte przez administratora)

DC

Jako lider polskiego rynku e-commerce dostarczamy oprogramowanie sklepów internetowych oraz pomoc techniczną naszym Klientom. Na opisywanych stanowiskach specjalisty ds. e-commerce jak i specjalisty ds. wdrożeń jednym z głównych elementów pracy jest kontakt z Klientem, o czym zawsze informujemy podczas rozmowy kwalifikacyjnej jak i w pierwszych dniach pracy omawiając na czym onboarding będzie polegać. Z drugiej strony przewidujemy okres próbny, który w połączeniu z onboardingiem ma na celu przede wszystkim dostarczyć pracownikowi niezbędną wiedzę produktową oraz ofertową, aby móc efektywnie pracować na wspomnianych stanowiskach. Pracodawca dokłada również wszelkich starań aby cały okres współpracy a zwłaszcza okres onboardingu był dla pracownika przyjazny i przebiegał w miłej atmosferze pracy. Do tego jednak potrzeba zaangażowania i chęci obu stron. Okres onboardingu pozwala również obu stronom upewnić się czy faktycznie chcą ze sobą współpracować. Pracodawca tym samym upewnia się czy dany pracownik pasuje do reszty zespołu i czy nie psuje atmosfery pracy. Nasza kultura organizacyjna opiera się przede wszystkim na przyjaznej atmosferze pracy oraz szacunku zarówno w kontaktach wewnętrznych z innymi pracownikami jak i w kontakcie z Klientami. Dzięki tym wartościom nasi pracownicy związują się z firmą na długie lata, czego powodem jest co sami podkreślają przyjazna kultura organizacyjna, wzajemny szacunek bez względu na stanowisko oraz rozwój z zakresu szeroko pojętej tematyki e-commerce. Zdarza się, że nie przedłużamy umowy próbnej i rozumiemy zawód kandydatów, jednak na pierwszym miejscu zawsze stawiamy na profesjonalizm oraz postawę. Rozumiemy, że każdy ma prawo do subiektywnej oceny i to szanujemy, jednak obiektywnie nie możemy się zgodzić z powyższą opinią. Życzymy jednak powodzenia na dalszej ścieżce kariery.

Michał

Szkoda, że nie mieliśmy okazji sie lepiej poznac podczas Twojego pobytu w biurze. Jest nas już ponad 100 osób i cały czas przybywa więc czasem cięzko ze wszystkimi nawiązać kontakt. nie znam Twojej historii ale znam DreamCommerce od ponad 4 lat. Nie uwierzę że ktoś Ci chciał zrobić krzywdę, dopiec czy utrudnić rozpoczęcie pracy w DC. Wręcz przeciwnie podejrzewam, że chciano Cię przygotowac mozliwie jak najlepiej do wykonywania obowiązków na stanowisku wdrożeniocwa poprzez zapoznanie cię z funkcjami i możiliwościami oprogramowania, których jest całe mnóstwo (poprzez filmiki) oraz z flow kontaktu ze specyficznym klientem. Powodzenia w dalszej karierze :)

Dominik

Gdzieniegdzie w sieci jest ogłoszenie, na które aplikowałeś (np. na Pracuj). Na pierwszym miejscu w opisie jest „bieżący kontakt z klientami (w kanałach mail/telefon/spotkanie) w kwestiach związanych z obsługą sklepu działającego na platformie Shoper”. Zgadza się, nie ma tu sprzedaży. Jednak aby móc pomagać klientom wdrażać skomplikowane i często indywidualne rozwiązania konieczna jest bardzo dobra znajomość platformy oraz profilu klienta. Nikt nie dostanie na początku takich zadań bez poznania systemu i sprawdzenia, jak radzi sobie z rozmowami (nawet jeśli są to oferty). Czasem też wdrożeniowiec będzie musiał zastanowić się, jakie rozwiązanie będzie idealnym złotym środkiem dla klienta i je zaprezentować, zanim dojdzie do wdrożenia (bo np. w toku pracy okazuje się, że potrzebne jest więcej niż zostało uzgodnione ze sprzedawcą). Bywa że klient nagle potrzebuje jakiegoś rozwiązania, a z kolei tutaj przydaje się znajomość oferty i o co można system poszerzyć. Trzeba po prostu odrobić pewien zakres podstaw, zanim pojawią się duże wdrożenia. Przykładowo: ja nie zajmuję się sprzedażą, ale zdarzy mi się „sprzedać” rozwiązanie, aplikację, dać kontakt do odpowiedniego partnera, jeśli wiem, że klient tego potrzebuje ???? Oprócz tego firma zaszczepia ideę współpracy między działami i czasem zadania są również po prostu po to, że pomagamy sobie poza swoim działem, a nie z braku rąk do pracy – bo na ten nie narzekamy (jestem w pracy niecałe 3 lata, od tego czasu jest nas dwa razy więcej). Elementy onboardingu takie jak oglądanie nagrań czy czytanie poradników o systemie może Ci się wydawać nudne i rozumiem to, też przez to przeszedłem. Ale z drugiej strony, czy pracodawca powinien kazać Ci je oglądać w domu, w wolnym czasie? Myślę, że nie miała miejsca żadna zła wola ze strony osoby, która pomagała Ci się wdrożyć. Pracuję z tą osobą i wiem, że mogło najwyżej dojść do niefortunnego nieporozumienia i że „świeżak” w firmie nigdy zostaje bez wsparcia. Prawdopodobnie to dla Ciebie dobrze, że finalnie tak rozwiązała się sytuacja – to czas zarówno dla Ciebie, jak i firmy, aby się lepiej poznać. Myślę, że dzięki temu szybciej trafisz do pracy, która rzeczywiście spełni Twoje wymagania, a widać, że masz określony świadomy cel, jaką pracą chciałbyś się zajmować ???? Nie odbierz tego proszę źle, ale mimo wszystko zależy mi też, żeby to dodać, bo uwaga do sposobu siedzenia może wydawać się dość abstrakcyjna, zwłaszcza jeśli czyta to ktoś zupełnie z zewnątrz – ale w tym wypadku ona naprawdę dużo mówiła o postawie wobec pracy.

5
Jola

@Łukasz Uważam, że Twoja opinia jest bardzo niesprawiedliwa i krzywdząca dla osoby, która poświęciła Ci swój czas. Osoba, o której wypowiedziałeś się w taki sposób, jest bardzo pomocna i chętnie udziela odpowiedzi na pytania. Wystarczy pytać i chcieć współpracować. Jestem w firmie od niedawna i mam zupełnie inne odczucia co do onboardingu. Dzięki wprowadzeniu do pracy miałeś szansę poznać oprogramowanie oraz branżę. Mogłeś uczyć się w godzinach pracy i liczyć na wsparcie współpracowników. Miałeś również czas na poznanie kultury pracy oraz ludzi, z którymi pracowałeś. Jak wyobrażałeś sobie pracę, nie znając dobrze oprogramowania i potrzeb klientów? W ogłoszeniu była informacja o kontakcie z klientami, jeśli miałeś wątpliwości co do stanowiska, mogłeś zapytać o szczegóły na rozmowie. Nie jest też prawdą, że dzwonienie trwa trzy miesiące. Atmosfera w pracy jest przyjazna, ale obie strony muszą chcieć współpracować. W moim odczuciu firma zapewnia też bardzo dobre warunki pracy. Rozumiem, że szukasz zupełnie innego stanowiska, dlatego życzę powodzenia w dalszej karierze.

Filip

Ja akurat w tej firmie nie pracuje i nie mam zdania na temat tego jak to wygląda od środka. Zastanawia mnie jednak jak na okresie próbnym jak i po nim można powiedzieć pracodawcy że od czegoś nie jesteśmy i że czegoś nie będziemy lub nie chcemy robić? Przyjmując się do pracy zapoznajemy się z regulaminem pracy i zakresem obowiązków - jeżeli nam nie odpowiada to nie podpisujemy i się żegnamy. Zakładam jednak że jesteś jeszcze bardzo młodym człowiekiem i że to była twoja pierwsza albo jedna z pierwszych prac. Wszystko jeszcze przed tobą - głowa do góry! :)

Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 583 dni.
 Pytanie

Co wchodzi w socjal DREAMCOMMERCE S.A.?

Kanarek

Fajne miejsce pracy. Bardzo propracownicze. Dbają o pracowników, nie tylko poprzez dawanie benefitow, ale liczą się ze zdaniem każdego. Atmosfera jest jest bardzo przyjazna, nie ma wyścigu szczurów. Przynajmniej tak ja to widzę. Mamy fajną ścieżkę onboardingowa. Wszystko co zostało mi powiedziane na rozmowie rekrutacyjnej potwierdziło się.

Paulina

@Obecny_P, rozumiem, że pracujesz aktualnie w DREAMCOMMERCE w Krakowie. Planujesz związać się z tą firmą na dłużej? Jakie benefity przysługują pracownikom DREAMCOMMERCE? Jakie widzicie plusy i minusy pracy w tym miejscu? Polecacie aplikować?

Obecny_P

Firma o jasnym kierunku rozwoju z niesamowitą ekipą pracowników! Fajne benefity, dobra płaca i mega merytoryczni ludzie. Jak chcesz się rozwijać w e-commerce i szukasz fajnego miejsca do stałej - fajnej pracy to mega polecam :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Administrator

Dysponujecie jakimiś nowymi informacjami z życia firmy? Podzielcie się swoją opinią związaną z wynagrodzeniem, warunkami zatrudnienia czy benefitami pozapłacowymi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o DREAMCOMMERCE S.A. - Kraków

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
DREAMCOMMERCE S.A.
3/5 Na podstawie 14 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Bociana 22
    31-231 Kraków
  • NIP: 9452156998 KRS: 0000395171
DREAMCOMMERCE S.A.