Loyalty Point Sp. z o.o.

3.8 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Loyalty Point Sp. z o.o.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w Loyalty Point Sp. z o.o.?

Nowy wpis

Pracodawca

@Pytanie

Jednym z etapów rekrutacji jest ćwiczenie praktyczne – zarówno jeśli poszukujemy pracowników biznesowych, analitycznych czy do działu IT. Zadanie jest dopasowane do poziomu stanowiska, na które się aplikuje i ma pokazać kompetencje praktyczne. Nie mniej istotne niż samo wykonanie zadania jest jego obronienie, prezentacja i wyjaśnienie powodów, dla których zrealizowało się je w taki, a nie inny sposób. Kandydat zadanie wykonuje po pierwszym etapie rozmowy i na jego realizację ma określony czas. Następnie prezentuje swoje rozwiązanie podczas kolejnego spotkania, aby udowodnić swoje myślenie. W ten sposób chcemy poznać sposób myślenia i ocenić samodzielność realizacji ćwiczenia.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Loyalty Point Sp. z o.o.?

Nowy wpis

Pracodawca

@Pytanie

Na wstępie chcemy zaznaczyć, że proces rekrutacji to sprawdzian dla obydwu stron. Jako firmie zawsze zależy nam na udowodnieniu, że jesteśmy ciekawym miejscem do pracy i rozwijania swoich kompetencji. Dla kandydata z kolei to czas na zweryfikowanie, czy mamy wspólne wartości oraz czy chce rozwijać swoją karierę zawodową w naszych strukturach. Czas trwania i liczba etapów rekrutacji zależna jest od stanowiska i działu, do którego się aplikuje. Im bardziej seniorska osoba jest poszukiwana, tym bardziej ten proces będzie złożony. W pierwszej kolejności staramy się poznać kandydata, jego doświadczenie, wartości i oczekiwania. Podczas tego etapu rozmawiamy także o potrzebach firmy i przedstawiamy bliżej naszą organizację. Jest to punkt bazowy, czy w ogóle obie ze stron widzą potencjał do współpracy. Druga część to ćwiczenie praktyczne do wykonania przez kandydata – zarówno jeśli poszukujemy pracowników biznesowych, analitycznych czy do działy IT. Zadanie ma pokazać kompetencje praktyczne w odniesieniu do stanowiska. Nie mniej istotne niż samo wykonanie zadania jest jego obronienie, prezentacja czy też wyjaśnienie powodów, dla których zrealizowało się je w taki, a nie inny sposób. Ostatni etap to finalna weryfikacja i potwierdzenie ostatecznych warunków współpracy.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Loyalty Point Sp. z o.o. są szkolenia zewnętrzne?

Pracodawca

@Pytanie

Tak, w Loyalty Point regularnie organizowane są szkolenia zewnętrzne dla pracowników związane z rozwojem ich kompetencji.

Pytanie
 Pytanie

Jaka jest umowa w firmie Loyalty Point Sp. z o.o.? Wiecie, czy jako Digital Manager zatrudniają na umowę zlecenie?

Pracodawca

@Pytanie

W Loyalty Point tak naprawdę pracownik decyduje o swojej formie zatrudnienia, ponieważ jako pracodawca jesteśmy otwarci na wszelkie formy współpracy. Nasze elastyczne podejście umożliwia zatrudnienie zarówno na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenie czy na podstawie prowadzenia własnej działalności. Negocjując warunki współpracy zależy nam na pełnym zadowoleniu pracownika.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji do Loyalty Point Sp. z o.o.. Jakie warunki Ci zaproponowano? Czy na rozmowie kwalifikacyjnej panowała przyjazna atmosfera? Czy coś Cię zaskoczyło?
Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Loyalty Point Sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

Pracodawca

@Pytanie

Zazwyczaj proces rekrutacji składa się z dwóch etapów. Pierwszy z nich dotyczy wstępnej rozmowy dotyczącej motywacji kandydata i jego doświadczenia. W trakcie rozmowy chcemy poznać osobowość, a także powód zmiany pracy i zainteresowania naszą firmą. Kolejny etap to spotkanie z Managerem Biznesowym lub Leaderem IT do zespołu, którego następuje rekrutacja. Rozmowa ma charakter merytoryczny i podczas niej zwykle proponujemy kandydatowi do rozwiązania zadanie praktyczne. W przypadku rekrutacji na stanowisko IT, podczas spotkania, poruszamy tematy technologii i wybranych case’ów związanych z obszarem pracy. Im bardziej specjalistyczne lub zaawansowane technicznie stanowisko, może pojawić się kolejny krok – spotkanie z kadrą zarządzającą. Jeśli powyższe etapy zakończą się pozytywnie to następuje negocjacja warunków współpracy dotyczących m.in. wynagrodzenia i terminu rozpoczęcia pracy. Czas trwania procesu rekrutacyjnego jest uzależniony od szeregu zmiennych, m.in. liczby kandydatów, ale zwykle jest to od ok. 3 do 5 tygodni. Stale rozwijamy zespół i obecnie prowadzimy rekrutacje na stanowiska: - Junior Front-end Developer React, - Programista Front-End React. Zachęcamy do śledzenia naszej strony internetowej i profilu w mediach społecznościowych, aby pozostać na bieżąco z aktualnymi ofertami pracy.

Pytanie
 Pytanie

Czy w firmie Loyalty Point Sp. z o.o. występuje system zmianowy? Jak to wygląda na stanowisku Junior Developer?

Pracownik Loyalty Point
Pracownik
@Pytanie

W Loyalty Point nie ma typowo zmianowego systemu pracy. W biurze obowiązują natomiast elastyczne godziny pracy, a czas pracy w ramach zespołu może być indywidualnie dopasowywany do potrzeb pracownika. Jesteśmy otwarci również na zatrudnianie studentów, którym umożliwiamy dopasowanie grafiku pracy do planu zajęć na uczelni. Szczególnie na stanowiskach developerskich wychodzimy naprzeciw potrzebom pracowników i nie stanowi dla nas problemu praca popołudniami lub weekendami, jeśli dla kogoś byłaby to bardziej wygodna opcja.

Stefan
Inne
@Pracownik Loyalty Point

Tak też napisano w ogłoszeniu na Project Manager - Consultant (CRM). Szkoda, że nie podano konkretów, co do wynagrodzenia. Może Ty mi napiszesz, ile mogę zarobić?

Pracodawca

@Stefan

Kwestie wynagrodzenia zawsze są ustalane indywidualnie i zależą od wielu czynników jak staż pracy, doświadczenie, znajomość narzędzi, odpowiedzialność etc. Zachęcam jednak do przekazana swojego CV i wtedy wszystko będzie jasne :)

K
Pracownik
 Pytanie

Cześć, ja niestety nie polecam pracy w LP - powodów jest wiele. Wiadomo -nie każda firma jest idealna, ale ja już osobiście powoli mam dość warunków i podejścia. Niestety są bardzo niskie - w porównaniu do tego co oferuje konkurencja - zarabia się tutaj marne grosze. Oczy mydlą sytuacją covidową i 'ciężką sytuacją z klientami', ale oczywiście 'wychodzimy na prostą' i niedługo Wam wyrównamy wszystko. I tak od marca 2020. Nie ma szans od tego czasu na podwyżkę, jakąkolwiek negocjacje stawki - i tak zawsze usłyszysz ten sam argument. Firma nie ma żadnego zaufania do pracowników, codziennie musisz się spowiadać z tego co robisz. Benefity? Zapomnij, nie ma żadnych, nikt się tym nie zajmuje, nikt nic nie wie, kartę multisport musisz wyprosić (i to kilka razy się upominając), to samo z opieką medyczną. A i tylko niech Ci nie przyjdzie do głowy komukolwiek powiedzieć o tym, że nie jesteś z czegoś zadowolony, ze coś Ci się nie podoba- możesz być pewny, że mile osoby zawsze uprzejmie przekażą komu trzeba.

Zostaw merytoryczną opinię o Loyalty Point Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Loyalty Point Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii