Pytania do firmy Loyalty Point Sp. z o.o.
W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w Loyalty Point Sp. z o.o.?
Jednym z etapów rekrutacji jest ćwiczenie praktyczne – zarówno jeśli poszukujemy pracowników biznesowych, analitycznych czy do działu IT. Zadanie jest dopasowane do poziomu stanowiska, na które się aplikuje i ma pokazać kompetencje praktyczne. Nie mniej istotne niż samo wykonanie zadania jest jego obronienie, prezentacja i wyjaśnienie powodów, dla których zrealizowało się je w taki, a nie inny sposób. Kandydat zadanie wykonuje po pierwszym etapie rozmowy i na jego realizację ma określony czas. Następnie prezentuje swoje rozwiązanie podczas kolejnego spotkania, aby udowodnić swoje myślenie. W ten sposób chcemy poznać sposób myślenia i ocenić samodzielność realizacji ćwiczenia.
Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Loyalty Point Sp. z o.o.?
Na wstępie chcemy zaznaczyć, że proces rekrutacji to sprawdzian dla obydwu stron. Jako firmie zawsze zależy nam na udowodnieniu, że jesteśmy ciekawym miejscem do pracy i rozwijania swoich kompetencji. Dla kandydata z kolei to czas na zweryfikowanie, czy mamy wspólne wartości oraz czy chce rozwijać swoją karierę zawodową w naszych strukturach. Czas trwania i liczba etapów rekrutacji zależna jest od stanowiska i działu, do którego się aplikuje. Im bardziej seniorska osoba jest poszukiwana, tym bardziej ten proces będzie złożony. W pierwszej kolejności staramy się poznać kandydata, jego doświadczenie, wartości i oczekiwania. Podczas tego etapu rozmawiamy także o potrzebach firmy i przedstawiamy bliżej naszą organizację. Jest to punkt bazowy, czy w ogóle obie ze stron widzą potencjał do współpracy. Druga część to ćwiczenie praktyczne do wykonania przez kandydata – zarówno jeśli poszukujemy pracowników biznesowych, analitycznych czy do działy IT. Zadanie ma pokazać kompetencje praktyczne w odniesieniu do stanowiska. Nie mniej istotne niż samo wykonanie zadania jest jego obronienie, prezentacja czy też wyjaśnienie powodów, dla których zrealizowało się je w taki, a nie inny sposób. Ostatni etap to finalna weryfikacja i potwierdzenie ostatecznych warunków współpracy.
Czy w Loyalty Point Sp. z o.o. są szkolenia zewnętrzne?
Tak, w Loyalty Point regularnie organizowane są szkolenia zewnętrzne dla pracowników związane z rozwojem ich kompetencji.
Jaka jest umowa w firmie Loyalty Point Sp. z o.o.? Wiecie, czy jako Digital Manager zatrudniają na umowę zlecenie?
W Loyalty Point tak naprawdę pracownik decyduje o swojej formie zatrudnienia, ponieważ jako pracodawca jesteśmy otwarci na wszelkie formy współpracy. Nasze elastyczne podejście umożliwia zatrudnienie zarówno na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenie czy na podstawie prowadzenia własnej działalności. Negocjując warunki współpracy zależy nam na pełnym zadowoleniu pracownika.
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Loyalty Point Sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Zazwyczaj proces rekrutacji składa się z dwóch etapów. Pierwszy z nich dotyczy wstępnej rozmowy dotyczącej motywacji kandydata i jego doświadczenia. W trakcie rozmowy chcemy poznać osobowość, a także powód zmiany pracy i zainteresowania naszą firmą. Kolejny etap to spotkanie z Managerem Biznesowym lub Leaderem IT do zespołu, którego następuje rekrutacja. Rozmowa ma charakter merytoryczny i podczas niej zwykle proponujemy kandydatowi do rozwiązania zadanie praktyczne. W przypadku rekrutacji na stanowisko IT, podczas spotkania, poruszamy tematy technologii i wybranych case’ów związanych z obszarem pracy. Im bardziej specjalistyczne lub zaawansowane technicznie stanowisko, może pojawić się kolejny krok – spotkanie z kadrą zarządzającą. Jeśli powyższe etapy zakończą się pozytywnie to następuje negocjacja warunków współpracy dotyczących m.in. wynagrodzenia i terminu rozpoczęcia pracy. Czas trwania procesu rekrutacyjnego jest uzależniony od szeregu zmiennych, m.in. liczby kandydatów, ale zwykle jest to od ok. 3 do 5 tygodni. Stale rozwijamy zespół i obecnie prowadzimy rekrutacje na stanowiska: - Junior Front-end Developer React, - Programista Front-End React. Zachęcamy do śledzenia naszej strony internetowej i profilu w mediach społecznościowych, aby pozostać na bieżąco z aktualnymi ofertami pracy.
Czy w firmie Loyalty Point Sp. z o.o. występuje system zmianowy? Jak to wygląda na stanowisku Junior Developer?
W Loyalty Point nie ma typowo zmianowego systemu pracy. W biurze obowiązują natomiast elastyczne godziny pracy, a czas pracy w ramach zespołu może być indywidualnie dopasowywany do potrzeb pracownika. Jesteśmy otwarci również na zatrudnianie studentów, którym umożliwiamy dopasowanie grafiku pracy do planu zajęć na uczelni. Szczególnie na stanowiskach developerskich wychodzimy naprzeciw potrzebom pracowników i nie stanowi dla nas problemu praca popołudniami lub weekendami, jeśli dla kogoś byłaby to bardziej wygodna opcja.
Tak też napisano w ogłoszeniu na Project Manager - Consultant (CRM). Szkoda, że nie podano konkretów, co do wynagrodzenia. Może Ty mi napiszesz, ile mogę zarobić?
Kwestie wynagrodzenia zawsze są ustalane indywidualnie i zależą od wielu czynników jak staż pracy, doświadczenie, znajomość narzędzi, odpowiedzialność etc. Zachęcam jednak do przekazana swojego CV i wtedy wszystko będzie jasne :)
Cześć, ja niestety nie polecam pracy w LP - powodów jest wiele. Wiadomo -nie każda firma jest idealna, ale ja już osobiście powoli mam dość warunków i podejścia. Niestety są bardzo niskie - w porównaniu do tego co oferuje konkurencja - zarabia się tutaj marne grosze. Oczy mydlą sytuacją covidową i 'ciężką sytuacją z klientami', ale oczywiście 'wychodzimy na prostą' i niedługo Wam wyrównamy wszystko. I tak od marca 2020. Nie ma szans od tego czasu na podwyżkę, jakąkolwiek negocjacje stawki - i tak zawsze usłyszysz ten sam argument. Firma nie ma żadnego zaufania do pracowników, codziennie musisz się spowiadać z tego co robisz. Benefity? Zapomnij, nie ma żadnych, nikt się tym nie zajmuje, nikt nic nie wie, kartę multisport musisz wyprosić (i to kilka razy się upominając), to samo z opieką medyczną. A i tylko niech Ci nie przyjdzie do głowy komukolwiek powiedzieć o tym, że nie jesteś z czegoś zadowolony, ze coś Ci się nie podoba- możesz być pewny, że mile osoby zawsze uprzejmie przekażą komu trzeba.