AUDYT I OPTYMALIZACJA
PROCESÓW MARKETINGOWYCH
Oferujemy kompleksowe audyty procesów sprzedażowych, obsługowych, komunikacyjnych i operacyjnych.
STRATEGIE PROGRAMÓW
LOJALNOŚCIOWYCH
Przygotowując strategię dla naszych klientów, wykorzystujemy praktyczną wiedzę i doświadczenie, które są wynikiem wdrożeń dla wielu branż.
BUDOWA I OBSŁUGA
SYSTEMÓW CRM
Na bazie potrzeb klientów planujemy architekturę, wdrażamy i obsługujemy systemy informatyczne oraz powiązane z nimi procesy biznesowe.
OBSŁUGA PROGRAMÓW
LOJALNOŚCIOWYCH
Naszym klientom zapewniamy wsparcie w zakresie obsługi logistycznej dla realizowanych działań marketingowych.
GOVERNANCE
I BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
Świadczymy usługi w zakresie utrzymania i poprawy jakości baz danych – zarówno na poziomie technicznym, jak i biznesowym.
BEZPOŚREDNIE
WSPARCIE SPRZEDAŻY
Naszym Klientom zapewniamy kompleksowe wsparcie w zakresie organizacji wszelkiego typu promocji konsumenckich.