Aktualności
Charakterystyczny słodki zapach rozchodzący się po naszym biurze mógł oznaczać tylko jedno –świętowaliśmy tłusty czwartek! Dostawa pączków i donut’ów z zaprzyjaźnionej firmy ENATA BREAD dotarła do nas z samego rana, abyśmy mogli rozpocząć dzień na słodko. To był najsmaczniejszy czwartek w roku.
ENATA BREAD to właściciel takich marek jak Bakery oraz Gorąco Polecam – Smaki z Piekarni. I my gorąco polecamy nie tylko pączki, ale wszystkie ich wypieki na każdą okazję!
W ubiegłym tygodniu odbyła się gwiazdkowa impreza, która z pewnością na długo pozostanie w naszej pamięci. W świąteczny klimat już od samego progu wprowadziła nas nastrojowa muzyka i wigilijne potrawy. Ale czym byłoby świętowanie bez odrobiny szaleństwa? Fotobudka okazała się strzałem w dziesiątkę! Robienie wspólnych zdjęć ze świątecznymi akcesoriami przypadło wszystkim do gustu i pozwoliło uwiecznić te wyjątkowe chwile.
Cieszymy się, że w tak licznym gronie mogliśmy spotkać się poza pracą i celebrować świąteczną atmosferę. Chociaż firma to miejsce pracy, ten wieczór pokazał, że jesteśmy również jedną wielką rodziną, a wspólne świętowanie jeszcze bardziej zacieśniło nasze więzi.
To był czas pełen dobrej zabawy, podczas którego tworzyliśmy niezapomniane chwile razem. Dziękujemy wszystkim za udział.
Wszystkim życzymy takiego teamu i takiej zabawy!
Listopad to dla nas czas wielkich emocji związanych z konkursem Effie. Razem z naszym Klientem – siecią sklepów spożywczych Stokrotka z niecierpliwością czekaliśmy na ogłoszenie tegorocznych zwycięzców. Szczególnie interesowała nas kategoria E-commerce & Shopping Marketing, w której to otrzymaliśmy nominację.
7 listopada podczas gali w Teatrze Wielkim w Warszawie nominację udało się zamienić w brąz!
Nie przesadzimy, jeśli powiemy, że Effie Awards to Oscary Marketingu, dlatego tym bardziej cieszy nas, że kolejny projekt realizowany z ramienia Loyalty Point otrzymał właśnie tę statuetkę. To już 10 Effie w kolekcji naszych nagród.
Tak jak mamy w zwyczaju mawiać – za sukcesem programu lojalnościowego nie stoi jedna osoba, ale wszyscy pracownicy zarówno po stronie strategicznej, jak i operacyjnej. Ta nagroda to efekt wspólnej, wielomiesięcznej pracy całego zespołu. Dziękujemy za Wasze zaangażowanie.
Każdego dnia stajemy na wysokości zadania, dostarczając najlepszych ofert dla ponad 1,5 mln zadowolonych Klubowiczów. Nie spoczywamy na laurach i dalej rozwijamy projekt, o czym sami możecie się przekonać, pobierając aplikację mobilną Nasza Stokrotka.
Świętowanie Halloween stało się już małą tradycją w Loyalty Point, dlatego i w tym roku nie mogło być inaczej. W piątek 27 października, w biurze nie zabrakło strasznie fajnych dekoracji i strasznie słodkiego poczęstunku, a dla wszystkich spragnionych kreatywnych wyzwań przygotowany został Konkurs na najciekawszą charakteryzację związaną z Halloween.
Kreatywność i zaangażowanie niektórych pracowników co roku nas zaskakuje, a poprzeczka stawiana jest coraz wyżej. Wśród tegorocznych nagrodzonych znalazła się charakteryzacja Klauna Pennywise znanego z powieści Stephena Kinga "TO", przebranie za Mrocznego Pirata z rozciętą głową oraz strój Czarnoksiężnika. Zwycięzców nagrodziliśmy kartami podarunkowymi do perfumerii Douglas.
W Loyalty Point uwielbiamy sport i wśród pracowników mamy wielu amatorów przeróżnych dyscyplin. Dodatkowo w ramach Loyalty Point Racing Team wspieramy młode talenty. Naszym patronatem objęliśmy Maksa Glapińskiego – człowieka petardę, który w miniony weekend zadebiutował w Cascais w Portugalii na pełnym dystansie zawodów Iron Man.
Jego start przeszedł najśmielsze oczekiwania. Na mecie zdeklasował rywali – kolejny w jego grupie zawodnik zaliczył wynik o 30 min słabszy. Maks dzięki osiągniętym wynikom zakwalifikował się na Mistrzostwa Świata Ironman 2024 na Hawajach.
Jesteśmy bardzo dumni z osiągnięć Maksa i cieszymy się, że możemy wspierać Go w realizacji celów. Już teraz trzymamy kciuki i nie możemy doczekać się kolejnych wspaniałych wieści z mety.
#LoyaltyPointRacingTeam
https://akademiatriathlonu.pl/im-cascais-maksymilian-glapinski-jednym-z-czolowych-ag-w-debiucie-na-pelnym-dystansie/?fbclid=IwAR2sQfTeXtr-xXYDTcqQU_yNh03XGZorukszbKAu6J2hGLQ71N3uAfpWPog
Z okazji światowego dnia Customer Experience mieliśmy okazję uczestniczyć w konferencji CX OEX Summit. Podczas wydarzenia poprowadziliśmy inspirujący panel dyskusyjny na temat lojalności klientów oraz szans i wyzwań, jakie stoją przed markami prowadzącymi obecnie program lojalnościowy. Do panelu zaprosiliśmy przedstawicieli trzech z naszych wielu fantastycznych klientów, aby podzielili się swoimi best practices.
Od lat wspieramy takie marki jak IKEA, Vision Express czy Lagardere Travel Retail w budowaniu lojalności i maksymalizowaniu doświadczeń konsumentów. To niezwykle ważne elementy, o które trzeba dobrze zadbać, aby pozostać konkurencyjnym.
Rozmawialiśmy m.in. o rozwiązaniach bezobsługowych, ich znaczeniu dla konsumenta, ale także pojawiających się w związku z tym ograniczeniach. Wspólnie zastanowiliśmy się, w jaki sposób programy lojalnościowe mogą wypełnić narastającą lukę relacyjną w obsłudze klienta i być wartością nie tylko w obliczu rosnących cen.
Loyalty Point na Kozminski Summit: Women of IT
Wczoraj mieliśmy okazję uczestniczyć w konferencji Kozminski Summit: Women of IT, organizowanej na Akademii Leona Koźmińskiego przez Koło Naukowe Kozminski AI Club. Wydarzenie miało na celu zachęcenie kobiet do podjęcia pracy i rozwoju zawodowego w IT.
Loyalty Point reprezentował Daniel Szulc, Head of Analytics, wspierany przez żeńską część swojego zespołu analitycznego. Wydarzenie uświetniła prelekcja Marty Dobies Senior Data Analyst Team Leader. Marta przybliżyła bibliotekę FLAML i jej wykorzystanie do ekspresowego trenowania modeli predykcyjnych już w 3 linijkach kodu.
Niezmiernie nam miło, że mogliśmy wesprzeć tak ważną studencką inicjatywę i przybliżyć pasjonatom nowych technologii i przyszłym pracownikom branży IT to, czym w Loyalty Point zajmujemy się na co dzień. Mamy nadzieję, że wszystkich obecnych przekonaliśmy do podjęcia pracy i rozwoju zawodowego w IT.
Loyalty Point to część grupy Data Science House, w której skład poza nami wchodzą brandy takie jak Bluecloud Interactive, LVL UP MEDIA oraz Data Science Logic. W DSH każdego dnia wykorzystujemy dane i analitykę do optymalizowania procesów biznesowych naszych klientów na różnych polach – od kreacji, przez ecommerce i wsparcie sprzedaży, po audyt i optymalizację wszelkich procesów marketingowych.