Aktualności
Światowy Dzień Programisty
W 256 dzień roku, czyli 13 września, przypada Dzień Programisty. Aby uczcić to wyjątkowe święto, w biurze zorganizowaliśmy wystawę retro sprzętu elektronicznego.
Commodore C64? Pegasus? Nintendo? Takie wynalazki minionej epoki można dzisiaj nie tylko podziwiać w biurze, ale i zagrać, przenosząc się chociaż na chwilę do przeszłości.
Konkurs z okazji 50-lecia Coca Coli
Wspólnie z naszym klientem - Lagardere Travel Retail realizujemy konkurs dla klubowiczów programu lojalnościowego Kameleon.
Użytkownicy aplikacji Kameleon mają szansę wygrać jedną z ponad 500 nagród w konkursie z okazji 50-lecia Coca-Coli. Co należy zrobić aby wziąć udział w konkursie? Wystarczy dokonać zakupu 3 dowolnych napojów 0,5 L z oferty Coca-Coli, okazać swoją kartę lojalnościową w transakcji z zakupem a następnie wziąć udział w konkursie udzielając odpowiedzi pisemnej lub zrobić zdjęcie przedstawiające co dla Ciebie oznacza hasło Coca-Cola ,,Chwile razem smakują lepiej‘’.
Do wygrania ponad 500 nagród w tym Głośnik bezprzewodowy JBL Flip 5 , Słuchawki JBL bezprzewodowe Tune 115 TWS , Walizka kabinowa Coca-Cola czy kultowe klapki Kubota. Konkurs trwa od 12.08.2022 roku do dnia 16.09.2022
Więcej szczegółów na stronie:
Nagrody - Konkurs Smile (konkurskameleon.pl)
Biuro przyjazne rowerzystom!
Siedziba biura Loyalty Point mieści się w budynku Royal Wilanów przy ulicy Klimczaka na warszawskim Wilanowie. Jest to miejsce wyjątkowo przyjazne rowerzystom. Dlaczego?
Biurowiec wychodzi naprzeciw komunikacji alternatywnej i zapewnia szereg udogodnień dla rowerzystów. Do firmy można dojechać ścieżkami rowerowymi, znajdującymi się w okolicy biura. Rowerzyści mogą pozostawić swoje rowery w zamykanych boxach w garażu podziemnym. Obok znajduje się szatnia, a przed pracą mogą odświeżyć się w udostępnionych dla użytkowników biurowca prysznicach.
Praktyka pokazuje, że wielu z naszych pracowników na co dzień chętnie korzysta z oferowanych udogodnień i wybiera rower jako środek transportu do pracy, co nas niezmiernie cieszy.
Na sportowo do pracy!
Nie samą pracą człowiek żyje, dlatego w zeszłym tygodniu wystartowało sportowe wyzwanie dla wszystkich pracowników Loyalty Point i całej grupy Data Science House.
Mając na uwadze zdrowy tryb życia pracowników, mamy nadzieje, że konkursem zachęcimy do zwiększania aktywności fizycznej w ciągu dnia.
Wyzwanie realizujemy z wykorzystaniem aplikacji Strava, w której każdy pracownik, dołączając do Zespołu, rejestruje swoją drogę do pracy, którą przebył rowerem, na rolkach, na hulajnodze lub na pieszo. Dzięki temu wybiera zdrową alternatywę dla moto-transportu!
W konkursie każdy ma szansę wygrać, ponieważ przygotowaliśmy nagrody w różnych kategoriach:
- największa ilość dni na sportowo do pracy,
- najwięcej pokonanych kilometrów,
- najwięcej pokonanych przewyższeń.
Cenimy kreatywność naszych pracowników, więc w ramach wyzwania sportowego znajdzie się coś dla tych, co lepiej czują się w pracy kreatywnej. Na autorów najciekawszych zdjęć i historii, które spotkają ich podczas dojazdu do pracy alternatywnym dla spalinowego środkiem transportu również przygotowaliśmy coś specjalnego.
Gorąco zachęcamy do udziału, ponieważ do wygrania nie tylko lepsza kondycja i lepsze samopoczucie, ale także atrakcyjne nagrody m.in. bilety do kina oraz vouchery na zakupy w sklepie Decathlon.
Podczas sportowej drogi do, a także z pracy, nie zapominajcie o kasku i odblaskach!
Emocje po tegorocznej gali wręczeni nagród Golden Arrow powoli opadają.
Cieszymy się, że projekt, nad którym długo pracowaliśmy wspólnie z naszym klientem Stokrotka, został doceniony. Program lojalnościowy „Nasza Stokrotka” otrzymał wyróżnienie w kategorii Program lojalnościowy B2C. Brawa należą się wszystkim zaangażowanym w prace nad programem!
Pełna lista wyróżnionych i nagrodzonych projektów na stronie https://goldenarrow.pl/2022-zwyciezcy/
Gratulacje dla Wszystkich zwycięzców!
Podczas tegorocznej gali Golden Arrow, zostały przyznane nagrody Raportu Agencji Marketing Services. Jest nam niezmiernie miło poinformować, że tytuł Agencji Roku trafił w ręce Loyalty Point.
Bardzo dziękujemy wszystkim Klientom za zaufanie, cierpliwość, wybaczanie błędów i stawianie nam coraz wyżej poprzeczki. Z pewnością bez Was, ale także bez zaangażowanych pracowników, którzy codziennie dokładają wszelkich starań by wdrażać i realizować projekty na najwyższym poziomie, nie byłoby nas w miejscu, w którym dzisiaj jesteśmy. Nie możemy zapomnieć także o partnerach z grupy Data Science House, wspierających nas każdego dnia. Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do tego sukcesu.
Na koniec ogromne podziękowania dla redakcji Media Marketing Polska za to, że doceniacie nasz wysiłek i osiągane wyniki.
Spieszymy z informacją o nominacjach w tegorocznym konkursie Golden Arrow. A jest o czym mówić, bo Loyalty Point wspólnie z partnerami zostało nominowane aż w 8 kategoriach:
- Program lojalnościowy B2C
- Retail & Shopper Marketing – Nowe technologie retail
- E-commerce – Innowacja roku
- E-commerce – Najlepsze rozwiązanie omnichannel
- Digital marketing - Marketing mobilny
- Wyzwania marketera – Innowacja w dystrybucji
- Wyzwania marketera – Product launch
- Marketing w czasie pandemii - Projekty marketingowe marek (Kategoria specjalna)
Dziękujemy za zaufanie naszym Klientom, którzy lojalność swoich konsumentów powierzają w nasze ręce.
Gratulacje i brawa należą się wszystkim osobom zaangażowanym w projekty, a także Appchance, KEINO Grupa, Wavemaker i VMLY&R, z którymi wspólnie pracowaliśmy nad nominowanymi projektami.
Trzymajcie za nas kciuki już 23 czerwca podczas gali wręczenia nagród!
Pełna lista nominowanych: https://goldenarrow.pl/2022-nominowani/
Success Story: Jak stworzyć dobry program lojalnościowy (mmponline.pl)
Zapraszamy do lektury!
Dofinansowanie NCBR na rozwój Sztucznej Inteligencji
Miło nam poinformować, że otrzymaliśmy grant i obecnie realizujemy projekt dofinansowany z Narodowego Centrum Badania i Rozwoju.
Pracujemy nad modułem Sztucznej Inteligencji ARIADNE do zarządzania lojalnością, która umożliwi hipertargetowanie akcji lojalnościowych i ofert produktowych. ARIADNE będzie częścią systemu Loyalty Drive Enterprise, autorskiego narzędzia CRM.
Więcej informacji przeczytacie na naszej stronie internetowej https://www.loyaltypoint.pl/fundusze-europejskie/
Na dobry początek
Cieszymy się, że wykorzystujecie GoWork.pl w celu poruszenia istotnych kwestii oraz nurtujących Was tematów, aby bliżej poznać pracodawcę. Dlatego pragniemy zaznaczyć tutaj swoją obecność i wykorzystać platformę, by odpowiedzieć na pytania oraz zaprezentować warunki pracy w Loyalty Point.
Serdecznie zachęcamy do dzielenia się swoimi opiniami na temat pracy w Loyalty Point. Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Wierzymy, że otwarta i rzetelna komunikacja przyniesie korzyści Wam jako pracownikom oraz nam jako pracodawcy.
Zachęcamy do śledzenia naszego profilu, przeglądania ofert pracy i zaglądania do zakładki aktualności, w której już niedługo przeczytacie więcej na temat naszego zespołu i realizowanych projektów.
Jeśli macie jakiekolwiek pytania – piszcie śmiało, zarówno na forum jak i wiadomościach mailowych pod adresem kontakt@loyaltypoint.pl
Pozdrawiamy, Zespół Loyalty Point