Pytania do firmy Express Car Rental
Czy nadal nie widzicie, że pracownicy biurowi wykonują transporty między oddziałami, zawsze są to transporty w obie strony, nie mówiąc już o robieniu akcji oraz podmian w serwisach w godzinach pracy biura, kto się godzi na takie coś? Kierowca siedzi na biurze bo nie ma akcji, a biurowi sobie podmieniają auta po serwisach. Weźcie się w końcu za pracowników etatowych w biurze, niech się zajmą swoimi obowiązkami, a nie robieniem akcji oraz transportów, kierowca dają tylko w jedną stronę, a transporty nie są kompletnie jawne. Jeżeli pracownicy biurowi chcą robić akcje, to niech zmienia stanowiska. @Pracodawca
Od 2016 nic się nie zmieniło w tym temacie... przykre. A tylko pupilki biurowych dostawali fajne kursy w dwie strony.
Dziękujemy bardzo za informację. Bardzo nam zależy na głębszej analizie tej sprawy, dlatego serdecznie prosimy o kontakt z HRBP Grupy Express – Panem Antonim Polakiem apolak@express.pl
Dziękujemy bardzo za informację. Ponieważ zależy nam na głębszej analizie tej sprawy, dlatego serdecznie prosimy o kontakt z HRBP Grupy Express – Panem Antonim Polakiem apolak@express.pl
Minimalna od lipca 28,10 a tu dalej 25zł za akcje na mieście czyli tyle samo jak gdy stawka była 22zł gdzie samo wydanie i powrót autobusem to zwykle więcej niż godzina a gdzie dojazd autem, nie mówiąc o akcjach na zadupiach za 35zł gdzie robi się je zwykle 2h. Czy pracownicy są mi w stanie wytłumaczyć dlaczego godzą się na takie niewolnicze stawki które nie powinny być nawet legalne? Ja już odpuściłem sobie prace w tym wyzysku ale tu ciągle przychodzą nowi i dają się robić na pięniądzę tak jak ja dawałem się robić przez długi okres więc ta firma nigdy się nie zmieni.
Ponad rok temu stawka na mieście 25zł wtedy minimalna 22zł z groszami, aktualnie dalej stawka 25zł gdy minimalna 5 złotych w góre, ale i tak nie wiem co to ma do rzeczy skoro 75% akcji na mieście trwa dłużej niż godzinę a nawet jak nie trwa to wracasz i siedzisz za darmo na biurze czekając na jakikolwiek temat albo jedziesz na temat który juz trwa tyle że zarobisz z niego mniej niż minimalna godzinówka lub wrzucają ci temat na za 3 godziny i sobie za darmo czekasz albo dzwonisz i błagasz klienta czy możesz być wcześniej. W taki sposób ci się wyrównuje i wychodzi 20 na godzinę czyli tyle ile ukraiński pracownik kopiący rowy za darmo.
Czy w związku z podniesieniem płacy minimalnej od początku 2024 @Pracodawca planuje podnieść kierowcom stawki za kursy ?
Już przy obecnej stawce minimalnej ciężko jest tyle osiągnąć ze zleceń. O podwyżkach nic nie słychać więc zwyczajnie czas szukać innej pracy ;)
Szanowni Państwo, informujemy, że wszelkie plany związane ze zmianą stawek dla naszych pracowników zleceniowych i etatowych będą w odpowiednim momencie komunikowane każdej z tych grup indywidualnie wewnętrznymi kanałami, a nie poprze media społecznościowe.
Wedle mojej oceny odpowiednią chwilą będzie każdy dzień przed 1 stycznia 2024 roku, w takim razie czekamy z niecierpliwością na informacje, Express dba o swoich pracowników i podwyższa im pensję wtedy, kiedy rynek pracownika tego oczekuje, prawda ? : )
Kierowcy pracują tylko na zleceniu, ewentualnie b2b, tak działa ta firma, żeby omijać minimalną. Na UoP nie ma co liczyć. Twój czas pracy jest liczony tylko w czasie dojazdu do klienta, resztę robisz za darmo, więc może ci wyjść stawka godzinowa poniżej minimalnej krajowej. Do tego stawki są słabe i nie ma żadnej podstawy. Tacy są sprytni ;)
Chcielibyśmy podkreślić, że nasza firma oferuje swoim zatrudnionym kierowcom dużą elastyczność w kwestii ustalania grafików pracy oraz ilości godzin do przepracowania. Zatrudniamy pracowników oparciu o różne formy współpracy, dlatego gorąco zachęcamy do śledzenia naszych ogłoszeń. Dla tych, którzy cenią sobie stabilność oferowaną przez Umowę o Pracę (UoP), istnieje możliwość wzięcia udziału w rekrutacji na inne specjalistyczne stanowiska. Jednocześnie, naszym kierowcom proponujemy współpracę na zasadach Umowy Zlecenia oraz Umowy B2B. Tego rodzaju formy współpracy zapewniają większą elastyczność dla osób, które niekoniecznie chcą pracować codziennie przez ściśle określoną liczbę godzin. W przypadku Umowy Zlecenia i Umowy B2B, podstawą do rozliczenia z kierowcą jest zrealizowane zlecenie, które jest wyceniane na podstawie przejechanej odległości. Taka struktura umowy umożliwia dostosowanie się do indywidualnych potrzeb kierowców, którzy mogą dostosować swoje godziny pracy w zależności od wymagań zlecenia. Dziękujemy za dotychczasową współpracę, a zainteresowanych serdecznie zachęcamy do śledzenia naszych ogłoszeń i zainteresowania się różnymi formami współpracy dostępnymi w naszej Firmie.
Jeżeli grafik jest elastyczny do dlaczego narzucane są dyżury nocne oraz praca w święta?
Praca w charakterze kierowcy jest pracą elastyczną, gdzie każdy ma wpływ na swój grafik. Wszelkie indywidulane ustalenia są dostosowane do bieżących potrzeb obu stron.
Elastyczność. Tak wspaniała, że jak nie masz dyspozycyjności min. 8h dziennie (z ewentualnie wolną niedzielą), to nie masz co marzyć o minimalnej krajowej.
To się nazywa narzucanie godzin pracy, a to nie jest zgodne z umową zlecenie. Chyba dawno PIP was nie sprawdzał
Z tym jest bardzo różnie - są miesiące, w których ciężko jest się na chwilę zatrzymać i coś zjeść. Są też i takie, że siedzi się w domu i jest się w ciągłej gotowości przez cały tydzień roboczy, jednocześnie niczego nie dostając.
Chciałbym sobie dorobić do etatu. Godziny od 16 i weekendy. Czy jest sens aplikować do odziału Białystok?
Drodzy czytający tę recenzję: Omówię tu szczegółowo jak przebiega (dalej) moja kariera jako kierowca w tej firmie od około roku w oddziale Kraków. Początek pracy w tej firmie był nieco chaotyczny, ale dla każdego taki jest, poznając opinie moich kolegów i koleżanek z pracy - wymaga ona bowiem dużych zdolności logistycznych, które trzeba jednocześnie spinać czasem z umiejętnością dosłownej teleportacji z jednego końca Krakowa na drugi (jedno zlecenie na Prokocimiu, za godzinę drugie w Modlnicy). W miarę zdobywania doświadczenia w tej firmie, codzienna praca staje się nieco łatwiejsza, więc spokojnie :) Zacznijmy najpierw od minusów, które szczególnie ostatnio dają w kość stałym krakowskim kierowcom: - Wzrastający brak szacunku do stanowiska kierowcy przez przełożonych. Szczególnie w ostatnim czasie da się zauważyć znaczący spadek poszanowania kierowców, bez których tak na prawdę każdy klient musiałby przemierzać cały Kraków, a nawet parę miast by otrzymać samochód, a firma zdecydowanie straciłaby na tym swój "expressowy" atut. Kierowcy muszą dosłownie błagać koordynatorów o wsparcie w postaci drugiego kierowcy w przypadku wydań samochodów na całkowitym odludziu, co wyraźnie mówi o cięciu wszystkich możliwych kosztów przez firmę. Niestety klienci także na tym cierpią otrzymując samochody znacząco później, często dlatego, że nie zezwolono na asystę w postaci drugiego kierowcy. W przypadku codziennej komunikacji na kanale kierowca-koordynator, który powinien być pierwszą linią pomocy kierowcy coraz częściej zdarza się, że najlepiej by było jakby był ostatnią. Kontakt z koordynacją coraz częściej wiąże się z domówieniami oraz pretensjami do każdego dookoła. Widząc co dzieje się wspomnianej linii kontaktu, czasami chciało by się wcale nie komunikować z nikim innym niż z kolegami i koleżankami na tym samym stanowisku, bo to oni są najczęściej największą pomocą w codziennej pracy (pozdrowienia dla każdego kierowcy z Krakowa!). - Brak możliwości awansu. Niestety na wspomnianym stanowisku pozostanie się od początku do końca, nieważne jak bardzo dany kierowca się stara. Można pracować od dnia do nocy, ale awansu nie będzie. Wiele moich kolegów pracuje już na prawdę długo, tzn. parę lat, ale są na tym samym poziomie co ja. Może mają benefity, o których nikt na żywo nie powie, ale wtedy nasuwa się tylko pytanie 'dlaczego?' Czy na prawdę w tej firmie tylko 'wybrańcy' dosięgną tego co firma powinna oferować ogólnie i otwarcie? - Nieodpłatne nadgodziny i ogólnie nieludzko wydłużone czasem godziny pracy. Byłaś/eś w grafiku do godziny 15, a wracasz do domu o godzinie 18,19? Tu to normalne. Co więcej - dodatkowych pieniędzy za to nie ma żadnych. To tylko i wyłącznie Twoja wina, że nie teleportowałeś/aś się w ciągu pół godziny z jednego końca miasta na drugi w godzinach szczytu - albo klienci dogadują się z Tobą wcześniej (co też wymaga zaangażowania się nieraz przed godzinami pracy), albo spóźniasz się do nich bardzo mocno, bo Twoim jedynym środkiem transportu, mimo wszystko, najczęściej są autobusy pomiędzy zleceniami. - Nieadekwatne do wykonywanej pracy wynagrodzenie. Premie istnieją, owszem, jednak ich warunki są często nieosiągalne dla osób, które jednak chciały by mieć życie prywatne poza pracą, ponieważ należy być jednocześnie dyspozycyjnym w dzień i noc. Kierowca dzienny i tak musi wykonywać obowiązkową ilość nocek, nawet jeśli jest dostępny przez cały dzień i nie ma zmiłuj :) Co do podstawowego wynagrodzenia - nawet jeśli jesteś dzień i noc, niszczysz sobie zdrowie i życie prywatne dla tej pracy to i tak nie dostaniesz za to stosownego wynagrodzenia, firma będzie wręcz szukała sposobów jak to obciąć Ci parę złotych z wypłaty na które wylałeś pot i łzy. Brutalne stwierdzenie, ale niestety prawdziwe. Przejdźmy teraz zatem do plusów, co by nie popaść w depresję związaną z minusami: - Możliwość podróży i poznania wielu ciekawych ludzi. Szerząc dobry humor, zrozumienie i przykładając się do tej pracy na prawdę można się miło zaskoczyć. Klienci bardzo często są wyrozumiali, do dogadania i mili. Warto być jedynie - i aż - szczerym oraz miłym! Co więcej, praca ta daje możliwość podróży do każdego miasta w Polsce, a nawet za granicę! Nie zawsze samochody jakimi się jeździ to nowe, nieśmigane Lexusy i inne 'Be-emy', ale możliwość testowania nowych samochodów i poznawania ich zachowań to coś, co daje bardzo dużo frajdy zapalonemu fanowi motoryzacji, nie mówiąc już o zdobytym doświadczeniu w umiejętnościach kierowania różnymi pojazdami :) - Elastyczny grafik. Co by nie mówić o nadgodzinach, przeważnie nie ma problemu jeśli nagle wypadnie ci jakaś sprawa, lub nagle nie ma Cię w tygodniu. Byle dać znać wyraźnie wcześniej. Kiedy jesteś, tedy jesteś, a jak Cię nie ma, to firma sobie radzi (jakoś :)) - Możliwość dodatkowego zarobku w ramach programu Traficar. Można także zostać kierowcą technicznym Traficar i jeśli nie ma zleceń, to zawsze można zająć się Traficarami i zarobić parę groszy :)
Pani Kingo, dziękujemy za czas poświęcony na napisanie obszernej opinii. Ponieważ pojawiło się w niej kilka wątków, chcielibyśmy się do nich odnieść. Wspomniała Pani o braku szacunku przełożonych do kierowców. Przykro nam, ponieważ dobra atmosfera oraz właściwa współpraca na linii koordynatorzy - kierowcy, to jedne z najważniejszych aspektów, do których przykładamy szczególną wagę w codziennej pracy. Pracownicy naszych oddziałów uczestniczą w specjalnie przygotowanych szkoleniach, podczas których jednym z szeroko omawianych obszarów jest bieżące wsparcie kierowców. Dzięki nim koordynatorzy są przygotowani do odpowiedniego zarządzania zespołem. W przypadku zastrzeżeń do atmosfery oraz współpracy w oddziale, każdorazowo prosimy o zgłaszanie swojej opinii do kierowników oddziałów lub HR Business Partnera naszej firmy. Odnosząc się do braku możliwości awansu w strukturach firmy, chcielibyśmy przekazać, że bardzo częstą praktyką w Expressie jest promowanie awansów wewnętrznych – obecnie duża część pracowników Expressu na takich stanowiskach jak: koordynatorzy, pracownicy działów centralnych, kierownicy, a także dyrektorzy - to osoby, które rozpoczynały pracę m.in. od stanowiska kierowcy. Dodatkowo, na Forum Kierowców często publikowane są oferty wewnętrzne na różne stanowiska. Patrząc na szerokie spectrum działalności centrali, oferujemy naszym kierowcom dużo zróżnicowanych ofert na stanowiska w różnych obszarach. Pragniemy również podkreślić, że w Expressie za każdą pracę na rzecz firmy płacimy. Do pracy poza godzinami zadeklarowanymi przez pracownika nigdy nikogo nie zmuszamy - takie zlecenia są przypisywane za zgodą pracownika i są płatne, jak każde inne zlecenie. Pracownicy często proszą o przedłużenie czasu pracy w grafiku ze względu na specyfikę wykonywanych przez nich zadań. Ich praca jest w dużej mierze nieprzewidywalna: nie jesteśmy w stanie przewidzieć liczby i terminów zleceń wydania pojazdów danego dnia, jak również innych sytuacji, jak awaria samochodu użytkowanego przez Klienta. Wszyscy kierowcy są informowani o specyfice tej pracy już podczas rozmów rekrutacyjnych oraz szkoleń stanowiskowych, tak by od początku każdy miał świadomość występowania takich sytuacji. Co do asyst - decyzja o skorzystaniu z asysty drugiego kierowcy jest zawsze podejmowana indywidualnie, na podstawie sprawdzenia połączeń, dostępności kierowców, czasu powrotu oraz godziny zlecenia. Podejmuje ją doświadczony pracownik w porozumieniu z kierownikiem oddziału. Pani Kingo, w Expressie zasady premii są jawne, nie wymagamy tutaj żadnych nierealnych rzeczy - wypłacamy ją za bezpieczną i zgodną z przepisami jazdę naszymi pojazdami.
Zastanawiam się nad złożeniem CV na kierowcę ktoś jakieś opinie na świeżo ? Opowie jak to wygląda od początku?
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Express Car Rental?
Podejscie na zasadzie „na twoje miejsce mam zewnetrzne callcenter” bo nawet slynni ukraincy tutaj nie pracuja
Zapewniamy, że zależy nam na pracownikach, cenimy ich konstruktywne opinie oraz dbamy o dobrą atmosferę i komfort pracy. Pragniemy zaznaczyć, że na wpisy niezgodne z faktami, których wyłącznym celem jest działanie na niekorzyść firmy, godzące w jej wizerunek oraz reputację osób w niej pracujących, będziemy reagować, korzystając z pomocy prawnej. W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości serdecznie zachęcamy do bezpośredniego kontaktu pod adresem opinie@express.pl
Jak wygląda sytuacja z podwyżkami dla pracowników etatowych w Express Car Rental? Wg historycznych opinii w tym aspekcie miały pojawić się zmiany? Czy się pojawiły? Czy są zadowalające?
Oczywiście, że podwyżek wciąż brak tak samo jak chociażby informacji ile będą wynosić. Pracowników etatowych w tej firmie się nie szanuje.
Dzień dobry. Dziękujemy za pytania. Zapraszamy do kontaktu z bezpośrednio przełożonym lub osobą odpowiedzialną za obszar HR. W naszej firmie jest to najszybszy sposób pozyskania wiedzy, której Pan/Pani poszukuje. Na otwartym portalu nie mamy możliwości omawiania wewnętrznej polityki firmy, w tym szczegółowych ustaleń w kwestii wynagrodzenia. Z pozdrowieniem, Express Car Rental
Dziękujemy za zabranie głosu w sprawie. Dokładamy wszelkich starań, aby warunki i komfort pracy naszych Konsultantów były coraz lepsze.
Dzień dobry. Pragniemy poinformować, iż wynagrodzenia są ustalane w naszej firmie między pracodawcą i pracownikiem na etapie rekrutacji oraz w trakcie zatrudnienia i jest to kwestia poufna, dlatego nie zamierzamy publicznie odnosić się do tego wpisu. Pozdrawiamy, Zespół Express Car Rental.
do panów HL oraz PG oraz właścicieli Expressu AP i JD - czy wam nie wstyd za to jak traktowani są pracownicy waszej firmy? jaka jest atmosfera ? jak wyglada praca w waszej firmie? wyjdźcie za tych biurek , porozmawiajcie ze swoimi pracownikami i może w końcu się dowiecie jak wyglada sytuacja !!! wystarczy porozmawiac z pierwsza lepsza osoba by dowiedzieć się co się dzieje - ilosc obowiazkow jest tak duża, ze trzeba pracować w nadgodzinach by wszystko dopiąć , ciągły stres, demotywacja. praca w expresie to nic innego jak wyzysk pracownika - od 3 lat nie było żadnych podwyżek. Pracownicy którzy są tutaj wiele lat zarabiają tyle co asystenci w innych firmach dlatego tez ci co są ogarnięci albo już się zwolnili albo zaraz to zrobią. Do tego zlikwidujcie czas pracy po 8,5h - jakim prawem mamy siedzieć dzień w dzień dłużej, jak nikt nam za to nie płaci ! przestańcie mydlić ludziom oczy i zacznijcie w końcu o nich dbać bo niedługo sami zostaniecie. jeszcze kilka lat temu każdy wskoczył by w ogień za firmie ale te czasy się skończyły przez to jak jesteśmy traktowani !!!
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Express Car Rental?
Jak jesteś z polecenia to żadnych, bez polecenia też każdy głupi dostanie te pracę. Jedyne co się liczy to dyspozycyjność, oczywiście również w nocy i w weekendy. Praca wydaje się prosta ale to tylko pozory, w rzeczywistości jest mega stresująca, wymagająca bardzo dużej koncentracji, umiejętności planowania czasu, zleceń, perswazji w stosunku do klientów, cierpliwości do użerania się z klientami, przełożonymi, infolinią. Więc dobrze się zastanówcie czy chcecie (usunięte przez administratora) za śmieszna stawkę.
Drogi Pracowniku, praca na stanowisku kierowcy wymaga oczywiście, jak każda inna, zaangażowania i wysiłku. Ze swojej strony zapewniamy jednak pełne wdrożenie oraz wsparcie pracowników oddziału dla każdego kierowcy realizującego zlecenia. Pragniemy podkreślić, że od 1 października obowiązywać będzie nowy, wyższy cennik rozliczeń kierowców, który wpłynie na wzrost wynagrodzeń kierowców.
Zeby praca zaczela na nowo byc efektywna i sprawna nalezy zaprzegnac do pracy zasoby ludzkie - w tym wypadku m.in przyslowiowe akwarium. Akwarium zbija baki i tylko wymysla jak by tu ulepszyc cos, co z dnia na dzien wymyka sie komukolwiek spod kontroli. Moze by tak pologowac sie do systemow i zaczac pracowac tak jak szeregowy pracownik? Zaprzestac uwazania sie za wyjatkowa osobistosc zarabiajac raptem.. 300 zl wiecej? Aktualnie w firmie tendencja jest taka, ze na jednego szarego pracownika przypada 0,5 osoby zarzadzajacej - lider, dyrektor, koordynator. Pora zaprzestac szastania stanowiskami i pieknymi tytulami w stopce mailowej i wziac sie do roboty. Widmo strajku wisi mocno nad paroma dzialami - czy kontrahenci to zniosa i nie wypowiedza umow? Okaze sie w najblizszym czasie. (usunięte przez administratora)
Pracowałem w expressie na infolinii technicznej. Bywaly dni, ze nie było czasu aby spokojnie zjeść lunch. No bo jak tu zjeść jeśli telefon za telefonem a w pracy 2,3 max 4 osoby na na zmianę. ( zwłaszcza na popołudniu) mnóstwo telefonu, po pracy wychodziło się z pękająca głową! Do plusów na pewno należy młody team chociaż niestety niektórzy obrabiali (usunięte przez administratora) większości osób w teamie.. Jeśli chodzi o Akwarium to niestety jedna osoba nie nadawała się na to stanowisko, lepiej nie było sensu iść do niej z jakimś problemem bo odpowiadała od niechcenia coś pod nosem. Praca dobra na start, max 1 rok. Prawdziwa szkoła życia.. marne zarobki. Marne szanse na awans. Nocki.. najlepszy dzień w moim życiu to dzień kiedy w końcu się zwolniłem i nie musiałem uczestniczyć dłużej w tym cyrku. Kuchnia mała zazwyczaj zajęta, trzeba było jeść przy biurku..chcesz iść do kibla? Musisz się pauzować i szybko wracać bo zaraz rybka z akwarium wypłynie aby sprawdzić czemu nie jesteś zalogowany. Szkolenia wyglądają tak- siedzisz przy kimś i słuchasz jego rozmów po czym za kilka dni jesteś rzucony na głęboka wodę. Szczerze nie polecam.
Dziękujemy za opinię. Przypominamy ponownie, że na bieżąco analizujemy wszystkie uwagi, wyciągamy wnioski i, w trosce o zadowolenie pracowników, sukcesywnie wprowadzamy zmiany. Obecnie, wykorzystując nowe profesjonalne materiały szkoleniowe, zmieniliśmy sposób prowadzenia szkoleń. Przedstawiamy pracownikom kompleksowy materiał, po każdym module wykonujemy testy wiedzy, a koniec szkolenia wieńczy egzamin potwierdzający, czy pracownik nabył odpowiednią wiedzę. Zmianie uległ również system awansowania pracowników. Zapewniamy, że kadra zarządzająca - gruntownie przeszkolona w zakresie podstaw zarządzania ludźmi - dba o komfort pracy swoich zespołów i opisane sytuacje nie występują. Życzymy dużo satysfakcji na nowej zawodowej ścieżce.
„ Obecnie, wykorzystując nowe profesjonalne materiały szkoleniowe, zmieniliśmy sposób prowadzenia szkoleń. Przedstawiamy pracownikom kompleksowy materiał, po każdym module wykonujemy testy wiedzy, a koniec szkolenia wieńczy egzamin potwierdzający, czy pracownik nabył odpowiednią wiedzę” - na infolinii nie ma czegoś takiego wprowadzonego ;)
Od kilku dni walczę o to żeby firma wystawiła na mnie fakturę. Jakiś straszny problem mają. Ciągle czytam, że zostanie przesłana na maila i cisza.... Nic . Druga sprawa to dalej mam zablokowaną sumę depozytu w banku. Ciekawe kiedy ktoś łaskawie wyśle mi fakturę i odblokuje depozyt???? Reszta, czyli podstawienie i zwrot auta ok.
Dziękujemy za informację. Ponieważ nie posiadamy danych kontaktowych pozwalających na szybkie zweryfikowanie i wyjaśnienie opisanej sytuacji, a bardzo nam na tym zależy, uprzejmie prosimy o podanie numeru rezerwacji na adres opinie@express.pl
Mogę prosić o link do forum kierowców ?
Dzień dobry, Forum Kierowców jest narzędziem wewnętrznej komunikacji, za pomocą którego kontaktować się mogą ze sobą i ze swoimi oddziałami pracownicy aktualnie zatrudnieni na stanowisku kierowcy. Podejmując pracę na tym stanowisku, każdy pracownik otrzymuje dostęp do tego narzędzia.
Nie polecam. Stawki nawet na miskę ryżu nie wystarczą. 20 zł brutto za zlecenie na mieście- ile waszym zdaniem zajmuje czasu takie zlecenie tam i z powrotem? 35 zł brutto za zlecenie 45 km od miasta, 45 zł brutto za zlecenie 90 km od miasta, 55 zł brutto za zlecenie 145 km od miasta- ile waszym zdaniem zajmuje czasu takie zlecenie tam i z powrotem? Ile to wychodzi na godzinę? Wszystkim, którzy zastanawiają się nad podjęciem pracy w expressie powiem, że ja zrezygnowałem jak musiałem jechać na zlecenie 90 km, którez wydaniem samochodu zajęło mi 3,5h jazdy między wioskami i zapłacono mi za to 45 zł brutto. A było to zlecenie z asystą, więc powinienem się cieszyć, że mogłem jechać autem... Odpowiedzialna praca że stawkami naruszającymi godność osobistą. Jeśli komuś nie przeszkadza robienie zleceń za pół miski ryżu to jest to miejsce dla niego. Obudźcie się ludzie bo pracując w takich warunkach psujecie rynek i takie firmy jak express jeszcze jakoś funkcjonują. Gdybyście mieli trochę godności to nie godzili byście się na takie stawki. Jak można komuś zapłacić 45 zł brutto za 3,5 h prowadzenia auta?
Minimalna stawka godzinowa za większość zleceń nie wychodzi, a jeszcze trzeba na bilety z własnej kieszeni łożyć licząc że ktoś za to zwróci co jest kpiną. A jak klient się spóźni 30 min albo i więcej nie liczcie ze ktoś wam za to zapłaci ;) Juz nawet nie mówiąc o sytuacjach gdzie potrzebny jest kontakt z infolinią i można i godzinę stać z klientem na deszczu i słuchać muzyczki w oczekiwaniu na połączenie - nikt wam za to nie zapłaci ;)
Witam, Jakie są stawki godzinowe w Opolu? Złożyłem aplikację i chce wiedzieć jak to wychodzi miesięcznie i na godzinę? Pozdrawiam
Drogi Kandydacie, prosimy o kontakt z nami bezpośrednio przez nasz adres mailowy: rekrutacja@express.pl, celem umówienia się na rozmowę telefoniczną, podczas której dokładnie przedstawimy system wynagradzania w naszej firmie. Pozdrawiamy!
Jeśli aplikwoałes na stanowisko kierowcy to stawka godzinowa poza sporadycznymi sytuacjami Ciebie nie obejmuję. Wynosi ona coś koło 18.5 PLN Brutto. Ale w pracy na stanowisku kierowcy otrzymujesz pieniądze za wykonane zlecenie. Inna stawka jest za podstawienie/odbiór auta na terenie miasta danego oddziału, a inna poza granicami. Oczywiście pracując 8h praktycznie nic nie zarobisz. Minimalna dostępność w ciągu dnia to 12h by cokolwiek zarobić. Oczywiście nikt Ci nie zapłaci za ilość godzin dyspozycyjnych a za ilość wykonanych zleceń w tym czasie. Jak nic się nie będzie działo to nawet 20 zł nie zarobisz. Reasumując srednio za ok. 12-14h dostępności w ciągu dnia jesteś w stanie zarobić ok 100-200 zł i w sumie za bardzo nie masz czasu by coś cokolwiek sobie zaplanować.
Witam szanowną firmę Express car rental. Piszę w sprawie aktualnych stawek za kursy kierowców. Czy zostaną one podwyższone w najbliższym czasie, czy mamy sami podjąć działania ku temu? :) Proszę o określnie dokładnej daty kiedy nastąpią podwyżki.
Mógłby mi ktoś z obecnych pracowników napisać ile czeka się na odpowiedź rekrutera od momentu wysłania CV?
W obecnej sytuacji, to pewnie zaraz zadzwonia i staniesz się ekskluzywnym doradca mobilnym .
Jestem bardzo zdziwiony, że w dzisiejszych czasach dalej istnieje cenzura. Na jakiej podstawie i dlaczego gowork.pl usuwa komentarze? Czyżby dostawał jakieś pieniądze od pracodawców? Bardzo proszę o odpowiedź administratorów, dlaczego i na jakiej podstawie usunął przy najmniej 6 opinii. P.S. Na tym przykładzie widać, że korporacje rządzą, nawet na goworku. I jak szary pracownik może cokolwiek udowodnić?
Ładnie to tak usuwać opinię kierowców? Rozumiem, prawda boli. To co się teraz wyprawia to jakieś kuriozum już nie wspomnę o karach z jakimi muszą liczyć się pracownicy, którzy od wielu wielu lat są zwykłymi śmieciami, na których wszystko można zrzucić.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.