Rozmowy kwalifikacyjne - Contact Center Outsourcing Sp. z o.o. - Kraków

2.6 Dodaj raport z rozmowy

Rozmowy kwalifikacyjne w Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.

- 2020-04-21 20:56 przez Nieobecny

Przebieg rekrutacji

Telefon - zaproszenie na rozmowę oczywiście jak najszybciej, więc w tym samym dniu. Sama rozmowa typowa, jako rzekomo idealny pracownik zostałem od razu zatwierdzony i wrzucony na szkolenie w kolejnym tygodniu. Po szkoleniu w pierwszy dzień pracy od razu podpisana umowa. Niekompletna :)

Pytania

Opowiedz coś o sobie, czym się interesujesz, jak sobie radzisz ze stresem, dlaczego taki kierunek studiów, jak radzisz sobie z trudnym klientem - opisz sytuacje, czy miałeś jakieś trudne sytuacje jako lider (wspomniałem o projekcie, którego byłem koordynatorem) i jak je rozwiązałeś, jak widzisz się w tej pracy, dlaczego ta praca (co cię zachęciło) etc.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

- 2017-02-06 11:47 przez Annabella

Przebieg rekrutacji

Rozmowa przeprowadzona bardzo profesjonalnie. Bardzo przyjazna atmosfera. Standardowe pytania rekrutacyjne (doświadczenie, wykształcenie itp.) Następnie omówienie wymagań i warunków współpracy.

Pytania

Standardowe pytania rekrutacyjne oraz pytania dotyczące rozwiązań związanych z obsługą klienta (na myślenie) nic strasznego.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

- 2015-06-11 23:26 przez czerwony październik

Przebieg rekrutacji

Matko boska jak bardzo potrzebowały kogokolwiek na słuchawkę :)

Pytania

Co w sobie cenisz? Dlaczego nadajesz się do tej pracy ? oraz inne banały

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.