Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy zdarzają się nadgodziny w Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.?

Marek Nowy wpis
Inne
@Pytanie

Nadgodziny są tylko i wyłącznie dobrowolne, chcesz nadgodziny, to je otrzymasz!

anonim Nowy wpis
Inne
@Marek

Faktycznie nadgodziny są dobrowolne? A co z ich ograniczeniem? Kiedyś pokazywało mi w ofercie, że konsultant może pracować od 7 do 22, to dalej aktualne jest? tamta oferta była dawna, szukam aktualności

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jaki jest okres rozliczeniowy w Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?

kandydat
Pracownik
 Pytanie

jak wam sie pracuje?

Kamisia
Pracownik
@kandydat

Nie pracuje się najlepiej w takiej atmosferze.

Pytanie
 Pytanie

Jakie godziny pracy obowiązują w Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.?

Pracodawca

@Pytanie

Godziny pracy są uzależnione od godzin obsługi danego projektu.

Pytanie
 Pytanie

Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.?

Odp
Pracownik
@Pytanie

Umowa jest podpisywana na czas nieokreślony

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa rekrutacyjna w Contact Center Outsourcing odbywa się również w języku angielskim?

Odpowiedź
Pracownik
@Pytanie

Z tego co wiem, to zależy na jakie stanowisko aplikujesz i czy j. angielski jest potrzebny do obsługi danego projektu.

Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Contact Center Outsourcing motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?

Anka
@Pytanie

Nie

Kiśka
 Pytanie

Hej, Jak przeglądam te wszystkie komentarze, to trochę nie wierzę co czytam. Pracuję w CCO od dokładnie roku. Nie zgodzę się trzeba nie myśleć, żeby tu pracować- ja akurat umiem bardzo dobrze myśleć :] Przez ani jeden miesiąc nie zdarzyło mi się, żeby przelew dotarł spóźniony. Zawsze był wysyłany na czas, termin zawarty w umowie nie został nigdy przekroczony choćby o 1 dzień. Nie rozumiem po co piszecie takie komentarze i po co robicie z dziewczyn potwory. Wiecie jak takie wyjęte z sufitu oskarżenia mogą krzywdzić? Może następnym razem zastanówcie się ze 2 razy zanim coś zamieścicie w sieci. Może jeśli mieliście jakieś żale w przeszłości, trzeba było rozwiązać je albo omówić z dziewczynami twarzą w twarz w momencie, gdy te złe rzeczy się działy. Po co przerysowywać jakieś stare sytuacje na forum i to jeszcze po długim czasie? Od roku, czyli od kiedy jestem w CCO nie byłam świadkiem braku pieniędzy na moim koncie, nikt obok mnie nie miał żadnej miski na wymioty- gdy ktoś był chory, to chorował sobie spokojnie w swoim domu. Co do pozwu zbiorowego- ludzie o czym wy mówicie, co takiego wam się niby działo? Czy dorośniecie w końcu i przestaniecie dawać fałszywe sądy? Jako TERAŹNIEJSZY pracownik podkreślam po raz kolejny: wypłaty są na czas i nikt koło was nie wymiotuje po miskach. Jeśli macie pytania/obiekcje, to przede wszystkim rozmawiajcie. Kluczem jest to, żeby była to rozmowa w 4 oczy i na bieżąco, bo wtedy można działać, można coś zmieniać. Jeśli nie poruszasz tematu tego co cię boli w danej chwili, to nie poruszaj go potem po n-latach. Do przyszłych pracowników: nie jest u nas źle, wpadnijcie przekonać się sami! Do wystawiających opinie: obejrzyjcie sobie spot GoWork skoro tak lubicie się tutaj wypowiadać. Pamiętajcie #HejtToNieOpinia

41
Pracownik
@Kiśka

Osobiście uważam, że poniżej znajduje się wiele komentarzy zawierajace konstruktywną krytykę, a nie żale i wymyślone historie. To nie jest hejt, tylko doświadczenia osób, które kiedyś pracowały w CCO. Forum to miejsce, gdzie można zamieścić zarówno opinie negatywne, jak i pozytywne. Dlaczego minusy wytknięte osobom zarządzającym firmą są postrzegane jako żałosne i nierzetelne wypowiedzi tych, którzy bali się podejść i powiedzieć to prosto w oczy? Cieszę się, że Tobie odpowiadają warunki pracy, ale ja osobiście takiego doswiafzbenia tam nie miałem i dopiero w innym przedsiębiorstwie mogę śmiało stwierdzić, że praca daje mi satysfakcję. Myślę, że największym problemem w CCO jest właśnie słaba organizacja i to dziewczyny (Marcela, Ola i Kasia) są za to odpowiedzialne. Nie ma też tam możliwości wypowiedzenia się na forum grupy na temat problemów i ewentualnych pomysłów, jak je naprawić. Pracownicy traktowani są jak tania siła robocza pracująca w bardzo słabych warunkach (zaniedbana kuchnia, toaleta i stanowiska ze starym sprzętem) nie sprawiają, że chce się tam wracać. Chce podkreślić - TO NIE JEST HEJT. Nie życzę nikomu źle i trzymam kciuki za firme, ale niestety muszą ta zostać wprowadzone jakiekolwiek zmiany. Ale najważniejsze, by dziewczyny z zarządu najpierw te problemy zauważyły i chciały coś zmienić. Przekrzykiwanie się w komentarzach i zarzucanie sobie nawzajem kłamstw nic nie da.

Kiśka
@Pracownik

Z tego co mówisz nie pracujesz w CCO dość długo. Poza tym widać to po tym jakimi dysponujesz informacjami. Nie wiesz ani o przetasowaniach w firmie, ani o stanie pomieszczeń. O sprzęcie, na jakim pracujemy też masz marne pojęcie. Po co dajesz zatem fałszywy obraz tego jakie CCO jest teraz? Nie zrozum mnie źle- nie atakuję Cię, po prostu ludzie się zmieniają, firma się zmienia, świat pędzi do przodu, a ludziom na GoWork zebrało się na gorzkie żale sprzed n lat. Powtórzę jeszcze raz. Pracuję tu rok czasu i nie ma takich aferek jakie chcecie przypisać tej firmie.

41
Pracownik
@Kiśka

I znowu, zaprzeczanie oraz snucie domysłów. Pracowałem w CCO prawie rok, a złożyłem rezygnację kilka miesięcy temu (krócej niż 6 miesięcy wstecz). Zatem wiem, co piszę i zdaje sobie sprawę, jak wyglada sytuacje w firmie. Lokal jest zaniedbany i nowe meble niestety nie poprawią stanu pomieszczeń, które wymagają generalnego remontu. Co do komputerów, są to stare sprzęty, które niejednokrotnie wymagały naprawy, a w rezultacie stanowisko nie mogło być zajmowane przez pracownika. Nie róbcie sobie żartów z pracowników. Nikt nie chce siedzieć w ciemnym pomieszczeniu i pracować na zacinającym się sprzęcie. Warunki się zmieniły? Super, pochwalcie się zdjęciami na Fb lub na oficjalnej stronie waszej firmy - chętnie zobaczę ja i potencjalni pracownicy. Ja pisze o MOIM doświadczeniu w firmie. Nikogo nie obrażam i zamieszczam tutaj komentarz, ponieważ ja chciałbym coś takiego przeczytać przed aplikowaniem na stanowisko obsługi klienta w CCO.

Kiśka
@Pracownik

Myślisz, że firmy udostępniają zdjęcia swoich miejsc pracy na swoich stronach? Jeśli Twoja udostępnia to super i bardzo cieszę się z tego. Takich trolli jak ty nie warto karmić :)

2
Oczarowana
@Pracownik

Witam serdecznie, jest mi niezmiernie miło Ciebie poznać. Jestem wręcz dumna, że ktoś taki jak Ty zagląda w Nasze skromne progi. Dech mi zapiera, ciśnienie rośnie. Jestem podekscytowana i wręcz zachwycona !!!! Czytając Twoja wypowiedź zastanawiam się, ile masz fakultetów, co to za świetna praca, ile Ty zarabiasz - takiej branżowej, wykwalifikowanej wiedzy nie posiada przeciętny Kowalski z korpo z 12 piętra. Tym bardziej zaszczyt ogarnia mnie !!!! Pochwal się, tym co osiągnąłeś, w jakim wieku jesteś, iloma osobami zarządzasz, ile masz kontrahentów, jakie projekty realizujesz, czym się zajmujesz ? W jakim języku ? Z wypowiedzi wynika, że jesteś naprawdę doświadczona osobą, która w branży czuje się jak ryba w wodzie - tu jeszcze raz podkreślę - bardzo się cieszę z Twojej obecności tutaj. A teraz powiem coś od siebie. Za moich czasów opinia polegała na określeniu : czy firma znajduje się w dobrej lokalizacji, jaka stawka godzinowa, benefity, sprzedaż czy połączenia przychodzące, dojazd - dobry, czy nie, atmosfera. To mój drogi kolego jest opinia na temat przedsiębiorcy. Argumenty i blednie używane sformułowania w powyższych komentarzach nijak się mają do tego, jak wyglada praca w cco. Ale stop. Przecież, Ty to wiesz, bo masz kilka fakultetów, doktorat, władasz biegle 4 językami. Zazdro gościu. Ale powiem Ci jedno. Człowiek, który jest posiadaczem zajebistej pracy nie wchodzi na strony byłego zleceniodawcy- niestety taka jest prawda. Jednym słowem wychodzi tutaj z Ciebie frustracja, zagubienie, próba powiększenia ego. Ale drogi mój Szycho w branży - skoro znasz się tak swietnie na wszystkim ( plus jesteś dobry w budowlance - bystre oko - zazdro ) to co za problem otwieraj cc, z takim szefem Kraków jest Twój ! Otworzysz, idealne, świetne, nowoczesne Call/contact center. Ale póki go nie otworzysz,(usunięte przez administratora) albo do swojej wiejskiej rodzinki, która wysyła Ci kasę podczas studiów, żeby pochwalić się na wsi, ze masz magistra.

46
Ktoś tu chyba lubi fantazjować
@Pracownik

Jak można pracować prawie rok, w firmie - gdzie się nie czujesz dobrze ? Coś tu jest nie tak. Ja po Twoich wypowiedziach uciekłabym po miesiącu - coś kręcisz Kłamczuszku. Masz w Krakowie chyba 15 firm CC, jednak zostałeś... jeszcze tu zaglądasz ? Serio dziwny jesteś.

2
Lilyyy
@Oczarowana

Klasa. Ten komentarz pokazuje idealnie jacy ludzie tam pracują. Wszystkie inne wady tej firmy to tylko dodatek. Nie polecam :(

Kiśka
@Lilyyy

Dobra rada- kategoryzuj i szufladkuj sobie ludzi gdzie indziej.

12
Hanela
@Kiśka

Każdy by chciał rozmowę w 4 oczy i niestety z 4 oczów robiły się 2 oczy Twoje i 6 ich oczów na osobnej sali więc skąd ta logika ? Kiedykolwiek ktoś spotkał się z sytuacją, że oprócz ploteczek rozmawiał oficjalnie z jedną z kierowniczek w 4 oczy? Ja niestety nie. Zawsze tych oczów było 6, tyle co gwiazdek na niebie.

Astronom
@Hanela

Dzięki za dokształcenie! Teraz mogę się chwalić wiedzą astronomiczną jaką mam dzięki tobie geniuszu. PS. Skoro nie umiesz powiedzieć dziewczynom, że chcesz gadać na osobności to jesteś niemotna i tyle

44
Szkoda słów
@Ktoś tu chyba lubi fantazjować

Jak ktoś się boi złożyć wypowiedzenie np. Można ponieważ kary na umowie są wprowadzane w życie :) zwłaszcza na wypowiedzeniu to można rok pracować żeby nie stracić miesięcznego zarobku.

Pytanie
 Pytanie

Czym Contact Center Outsourcing zachęcają? Jakie mają dodatki?

2
Zarty
@Pytanie

Niczym/nie mają. Trzeba nie myśleć, żeby tam pracować. Mądrzy ludzie od razu wymawiają

Lol
@Zarty

Wymawiać można poprawnie słowa

xD
@Lol

Zawsze można się przyczepić gramatyki/ ortografii/ czegokolwiek (niepotrzebne skreślić). W końcu to forum dotyczące poprawnej polszczyzny, a nie miejsca pracy. Straszna zachęta dla potencjalnych pracowników jak znajdują komentarze niezawierające żadnej merytoryki. Co do dodatków- takowych nie ma, jedyne co jest (albo było kiedyś) to program poleceń pracowniczych, chociaż nie wiem, czy ktoś z niego miał odwagę skorzystać (piszę tu zarówno o polecających jak i polecanych).

Zostaw merytoryczną opinię o Contact Center Outsourcing Sp. z o.o. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii