Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.
counter
3 75 207 5 1
Zająć
Były pracownik

Nie polecam!!! Biuro i zarząd jest okropny! Nie polecam tej pracy, naprawdę. W biurze panuje bardzo zła i stresująca atmosfera. Nie chcę się tam pracować i wgl przychodzić do pracy.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy rozmowa rekrutacyjna w Contact Center Outsourcing odbywa się również w języku angielskim?

Odpowiedź Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Z tego co wiem, to zależy na jakie stanowisko aplikujesz i czy j. angielski jest potrzebny do obsługi danego projektu.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Wiecie czy Contact Center Outsourcing udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?

Nie Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Pytanie

(usunięte przez administratora)One serio jak się na kogoś uwezma to dają sromotne kary. Każdy powinien wiedzieć na co się pisze.

Zająć
Były pracownik

Nie polecam!!! Biuro i zarząd jest okropny! Nie polecam tej pracy, naprawdę. W biurze panuje bardzo zła i stresująca atmosfera. Nie chcę się tam pracować i wgl przychodzić do pracy.

Doinformowany
Pracownik
@Zająć

Dzień dobry KOLEJNEMU RZETELNEMU KOMENTARZOWI GOWORKA :) Praca zdalna od 8 miesięcy, ale w biurze jest masakra ha ha ha.

1
Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 273 dni.
 Pytanie

Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Contact Center Outsourcing?

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Styczniu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 987 144
  2. olx.pl 3 551 040
  3. pracuj.pl 3 393 576
  4. jooble.org 3 374 784
anonim

(usunięte przez administratora)

Cześć

A co to za strona? Pracowałem tam 2 lata temu

Perłowa
@Cześć

Cześć, również jestem zainteresowana dołączeniem do grupy, pracowałam tam ok. 2 lat temu, czy ktoś może się ze mną skontaktować w tej sprawie?

Biały zając

Pracowałem kiedyś w tej firmie. Po kilkudniowym szkoleniu, otrzymałem umowę zlecenie i dopiero wówczas zostałem poinformowany, że za "niestosowanie się" są kary 100 lub 200zł (przy minimalnej stawce na godzinę). O takich rzeczach powinni od razu informować, a nie jak człowiek już poświęca czas na szkolenia... I wciągnąłem się na parę miesięcy. Tak naprawdę chciałem rezygnować już po 2 tygodniach ale wytrwałem dłużej przez strach przed tymi karami (nie bezpodstawny ). Po tym jak złożyłem rezygnację (trzeba jeszcze miesiąc przepracować) otrzymywałem non stop upomnienia i w końcu karę. Takie kary zdarzają się bardzo rzadko, pod warunkiem, że nie złożysz wypowiedzenia. Jak ktoś ma zamiar tam pracować to powinien się poważnie zastanowić... Sama praca nie jest trudna, nic się nie sprzedaje, tylko się pomaga ludziom w potrzebie. Przez pierwsze 2 tygodnie atmosfera jest ok, ale później już nie wolno o nic pytać, bo już masz wszystko umieć. Dlatego często ludzie popełniają błędy, za które później dostają upomnienia, są wzywani "na dywanik" do pokoju obok. W którym nie jest sama Pani prezeska tylko jeszcze inni pracownicy i dostajesz naganę przy wszystkich. Są 2 pokoje w jednym pracują 2 Panie prezes i osoby które pracują dłużej, a w drugim osoby pracujące krócej. Atmosfera nie jest zdrowa. Zresztą wpływ ma na to też duszność, brak dziennego światła, wieczny hałas. Zbyt dużo pracowników jak na tak małą powierzchnię. Jedna łazienka do której często jest problem się dostać. Kiedyś w jadalni wyrzuciłem po kimś jakiś kawałek "chyba ciasta" na którym już się wylęgły robale.. Możliwości awansu brak, zbyt mała firma. Natomiast dużym plusem jest elastyczny czas pracy. Grafik ustalasz sobie raz w tygodniu i przychodzisz kiedy dasz radę. Jeżeli masz ochotę na urlop (sam nie brałem) ale podobno, że wystarczy jak to zgłosisz miesiąc wcześniej i niema z tym żadnych problemów. Blisko AGH, dla studentów pewnie jest to jakaś alternatywa ;) . Podsumowując wszystkie za i przeciw, ja nie polecam.

Zacina się

A jak wygląda praca w obecnym czasie? W chodzi o pandemie. W czy są odległości dwa metry od pracownika? Z tego co pamiętam w pomieszczeniu średniej sypialni pracowało około 13/14 osób więc powinno być połowę mniej. Jak jest

anonim

(usunięte przez administratora)

Anka

Przepraszam firmę CCO za powyższą, niepochlebną opinię.

1
Anka
@Anka

ps. Informacje zamieszczone w opinii są oczywiście nieprawdziwe :)

1
Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Contact Center Outsourcing motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?

Anka
@Pytanie

Nie

anonim

(usunięte przez administratora)

Paulina

Od lat widać to samo, to smutne =( bo nic się widać nie zmienia

1
Kanciastoporty

Hit to jest zawsze jak wywala z systemu i idzie szanowna mentorka z zarządu z tekstem "uczyć się jak nie macie co robić bo system nie działa! Będziemy was pytac!" Się chyba tam z powołaniem minęły, wielkie zarządczynie niczego.

1
bar

korci bardzo aby zglosic ale chodzmy na piwo obok pracy a one niech sobie robią. obok whisky bar a po pety do cerfa

1
Lidia
@bar

Chciałabym dowiedzieć się czegoś więcej na temat tego, jak wygląda praca w Contact Center Outsourcing. Słyszałam jedynie, że tym, którzy pozytywnie przejdą proces rekrutacji zapewniają: szkolenia wstępne szkolenia produktowe, sprzedażowe, etc., możliwość rozwoju, programy motywacyjne oraz elastyczne godziny pracy. Faktycznie pracownicy tej firmy mogą liczyć na takie udogodnienia? Powiedzcie mi coś więcej.

Bo
@Lidia

Na Twoim miejscu nie rozważałabym propozycji pracy w CCO

Pistacja

Tyle lat a tu dalej bez zmian.. jakby zarząd wziął połowę krytyki i ja zastosował byłoby znacznie lepiej. Przyszłość tej firmy nie jest zachwiana. Dlaczego? Ratuje ją lokalizacja i to że mieści się w dużym mieście. I to że firma jest elastyczna w godzinach i w przyjmowaniu pracowników. Dziwne jest to żeez zmian dalej wchodzą w życie prywatne pracowników. Przeraża fakt że nie wyciągają wniosków, ale to już ich sprawa.

3
Dorota
@Pistacja

Piszesz, że zarząd dalej wnika w życie prywatne pracowników, czy możesz powiedzieć coś więcej? Twoja opinia będzie bardzo pomocna.

1
Pistacja
@Dorota

Tak zarząd się wtrącał ( nie daj Bóg niech pracownicy między sobą się zaprzyjaźnia i jedna z drugą albo jeden z drugim Wyszki na kawę/piwo- dramat). Zarząd gdyby się nie wracał to każdej ze stron pracowałoby się lepiej, ale... No właśnie ciągle ALE. Cieszę się z sprzęt został wymieniony bo na pewno to poprawiło jakość pracy, szkoda że dalej bez zmian (usunięte przez administratora) w kuchni "łazience"( kibel byłby odpowiednim nazewnictwem), a wykładziny i tych kałuży plam jakby mord był nie zapomnę do końca życia. A czy wspominał ktoś k systemie nagród w pracy? Nagrody były przesyłane z góry firmy w formie gratisów dla pracowników, zarząd to traktował jako nagrodę za sprzedaż i rozdawał to jak ktos spełnił oczekiwania(usunięte przez administratora)

1
Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 475 dni.
 Pytanie

Czy Contact Center Outsourcing ma ściśle ustalone godziny pracy?

3
Shield

Widzę że dziewczyny z biura ostro atakują komentujących. Zachęcam wszystkich do zgłaszania takich wypowiedzi. Każdym prawo wyrazić opinie.

1
On(a)

(usunięte przez administratora) Jedni muszą pracować non stop. Nawet ci na przerwe nie pozwolą iść. Bo limit osób a sami nie pracują w drugiej sali w ogóle (są ciągle bez słuchawek i śmieszkują) i chodzą na przerwę w 7-8 osób... a ty jak pójdziesz to dostaniesz ochrzan że już nie możesz bo limity.

2
Kiśka
@On(a)

Osoby siedzące w drugiej sali obsługują często back office. Jeśli o tym nie wiedziałeś, to trzeba było się ich zapytać dlaczego są bez słuchawek, zwłaszcza gdy miałeś jakieś wątpliwości na ten temat. Po co robisz pracownikom firmy opinię nierobów, a Dziewczyny przedstawisz jako osoby, które coś takiego tolerują. Może gdybyś miał coś pod czaszką, nie pisałaś takich rzeczy tutaj. Co do przerw- system jest sprawiedliwy. I nie ma takiej możliwości, że jak to piszesz 7-8 osób było naraz na przerwie. Przetrzyj oczy i śledź statusy. PS. Jak masz jakieś żale, to przyjdź je powiedzieć w twarz, a nie wypisuj głupstwa w necie.

47
Magdalena
@Kiśka

Z własnego doświadczenia powiem że szczerość w CCO się nie opłaca.

9
Capri new York ziemniaki kumpi
@Kiśka

Idze w kukurydzę jak kilka z pizz z capri przychodni to dla1 sali

1
Anonimowy

Zacznę od plusów - szefowe naprawdę przyjazne i pomocne, kwestie grafików też można było zawsze dopasować. Sama praca jest także dość lajtowa jak na standardy różnych cc. Oczywiście, tutaj też (jak wszędzie) znajdą się upierdliwi klienci. Jednak atmosfera w firmie pozostawia wiele do życzenia. Szczególnie podejście starszych pracowników, którzy są wyjątkowo nieuprzejmi dla nowych konsultantów. Bardzo niechętnie pomagają nowym, ciągle odsyłają do materiałów. Do tego przy weryfikacji rozmów czepianie się nawet najmniejszych spraw jest normą. Do tego sam lokal nie jest zbyt komfortowy.

2
Mia
@Anonimowy

Zgadzam się. Chociaż ja często trafiałam na dziewczyny, które były bardzo pomocne i zawsze podpowiedziały co zrobić z danym klientem. Natomiast lokal i warunki tam panujące (szczególnie kuchnia i łazienka) to dno. Było też bardzo brudno - nie wiem, jak często ktoś tam odkurzał czy mył okna, ale nie było widać, żeby ktoś się do tego przykładał. I wiem, że to głównie pracownicy kruszyli jedzeniem, ale chociaż raz na tydzień wypadałoby to ogarnąć jak w każdej innej firmie. No i czasami dziewczyny z kadry rozdawały pracownikom wilgotne chusteczki, żeby przetarły stanowiska pracy. Serio? To nie należy do naszych obowiązków. Miejsce pracy powinno być czyste przed jej rozpoczęciem. Jeśli nie stać Was na firme sprzątającą to może czas samemu wziąć płyn do kurzu i posprzątać po zamknięciu lokalu.

1
Czesław
@Mia

Czy firma daje realne szanse na to, aby awansować na wyższe stanowisko? To bardzo ważne dla osób, które chciałyby rozwijać się zawodowo, dlatego, proszę o informację w tym zakresie.

No
@Czesław

W tej firmie są dwa pomieszczenia, w których siedzą osoby odbierające telefony od klientów. Nie ma możliwości awansowania, o którym mowa w ogłoszeniach, bo wyżej jest tylko dwuosobowy zarząd. Jest jeszcze jeszcze jedna osoba - ona przeprowadza "szkolenie", ale na codzień też siedzi na słuchawce. Każdy z pracowników robi tam to samo, wiec nie ma innych stanowisk, które można byłoby objąć. To dobra praca na kilka miesięcy, potem trzeba myśleć już o czymś związanym z wykształceniem (a chyba nie ma studiów o kierunku call center). Wybór należy do pracownika :)

1
Krystyna

Na forum widzę dużo zarówno pozytywnych jak i negatywnych wypowiedzi. Nie widziałam jednak informacji o stażach bądź praktykach. Czy firma oferuje tego typu zatrudnienie?

Korka

Nie polecam pracy w tym miejscu. Słabe pieniądze przy 40h tygodniowo, praca żmudna i monotonna, opóźnienia przelewów, bardzo słaba kadra zarządzająca. Na plus lokalizacja - szczególnie dla studentów AGH. Czytając poniższe negatywne komentarze zgadzam się z nimi w 100%. Praca bez perspektyw, ale to chyba normalne przy Call Center. Ale jeśli już tak bardzo chcecie pracować na słuchawce to wybrałabym inne miejsce, bo gorzej być chyba nie może :)

2
zębu
@Korka

Bardzo słaba, to jest twoja wypowiedź. Polecam pracę w firmie, praca nie jest monotonna, czas szybko płynie, $$ zawsze na czas.

45
Życie na szczycie
@Korka

Wszystkie firmy dają 3 tys. na start plus premię i pensję na poziomie 10 tys. - oczywiście :D :D Proszę Cię wróć na ziemię Kasa jak najbardziej spoko i na czas. Inne CC ? - byłam i dziękuję- odliczają za wszystko co mogę - więc jeżeli chcesz komuś zrobić darmową reklamę to nie tutaj.

45
Bartek
@Życie na szczycie

Ale z tego, co widzę to tutaj nie została wymieniona nazwa żadnego innego call Center. Opinia jest krótka i rzeczowa, ale negatywna = słaba? Każdy ma prawo się wypowiedzieć, wiec nie wiem po co te ataki. Dziewczyna nikogo nie obraziła, wiec się ogarnijcie.

Żyjecie na szczycie
@Bartek

Stwierdzono , że praca w innych cc jest lepsza - wiec do tego jest odniesienie. Ataki na firmę i wypisywanie bredni wyssanych z palca - to uważam za słabe :) Zabić nudę można w inny sposób - proponuje zakończyć tą zabawę - chyba , że zatrzymaliście się na przedszkolu :) - na co wskazują komentarze :)

43
zębu
@Bartek

Skąd wnioskujesz, że to dziewczyna? Sam to pisałeś? Teraz jesteś Bartkiem? (usunięte przez administratora)

39
Bartek
@Żyjecie na szczycie

Twoim zdaniem praca w innym callcenter była gorsza niż w CCO, a jej zdaniem odwrotnie. Każdy ma inne doświadczenia, ale po co od razu negować i pisać, że czyjś komentarz jest słaby. Ludzie, nie rozumiem trochę waszego nastawienia. Poczytałem trochę te komentarze dotyczące CCO na tym forum i mam wrażenie, że jej najwięksi obrońcy to sfrustrowani i mega niedojrzali ludzie. Ktoś wchodzi tutaj, pisze jakaś negatywna opinie, ale to czym sie odwdzięczają pracownicy firmy to jest masakra i dziecinada. Tak, zaraz znowu przeczytam kolejny durny komentarz dotyczący mojej wypowiedzi. Serio, chyba musicie zacząć kasować te opinie, bo jak ktoś tu wejdzie i poczyta, co wy tu wypisujecie w odpowiedzi na negatywne komentarze to na bank nie będzie aplikował. Teraz czekam na coś w stylu -"O to nie musisz sie martwić! Nasza firma radzi sobie doskonale xd!" Ogarnijcie się i przyjmijcie na klatę to, że nie jesteście najlepszym callcenter w Krakowie. Ps. Wy chyba tez się tam nudzicie, skoro tak zaciekle odpowiadacie na wszystkie opinie swoimi ciętymi ripostami.

Życie na szczycie
@Bartek

Ciętej riposty to Ty jeszcze nie widziałeś. Nie wiem czemu zakładasz, że wypowiadają się ludzie, którzy tu pracują . Dla jednych CCO może być najlepsze dla innych nie - ale pisanie wymyślonych bzdur i przerysowywanie prawdy - to drobna przesada , którą nie każdy ma ochotę czytać. Za głowę się łapie jak widzę, co Wy wymyślacie ????????. Dla mnie CCO to normalna firma , która działa od lat - nikt tu się nie obnosi i nie mówi ze jest najlepszy. Jeżeli masz problem z samooceną i chcesz sobie to podbić komentarzem bo coś się w Twoim życiu w końcu dzieje - to wyjedź na Erasmusa - może tam w końcu nie będziesz się nudzić :)

44
Wera
@Życie na szczycie

Za głowę łapie się każdy, kto czyta jak atakujecie tych, którzy maja inne zdanie niż wy. Bzdurą nazywasz info o słabych wynagrodzeniach i zarządzających? Nie zgodzę się, bo pracowałam tam kilka miesięcy (na szczęście tylko kilka). Nikt w to nie wierzy, czytając te agresywne komentarze. Tobie również życzę wyjazdu na Erasmusa :) wyjdź z piwnicy na Urzędniczej i przekonaj się, że praca w innej firmie może być przyjemna. A skoro nie pracujesz w CCO to dziwne - przecież tam podobno jest idealnie :)

Powodzenia

Ja byłam zmuszona pracować tam w momencie jak kolezanka 0,5 metra za mną pracowała mimo że nie mogła bo miała jakiś problem z kręgosłupem. Zadziwia mnie ze nie miała przymusowego L4 ponieważ patrzenie na jej męki i kilku godzinne czucie wymiocin było dosłownie katorgią. Straszne i tyle....

Strasznie było mi jej szkoda
@Powodzenia

Dodam że miała miednice przy stanowisku na wymioty. To chyba każdy wie.

Strasznie było mi jej żal
@Strasznie było mi jej szkoda

Nikt nie zatrudnia się w biurze żeby czuć się jak w schronisku poza tym. Mam straszy żal że byłam zmuszona oglądać wymiotujacą koleżankę obok.

Starsza koleżanka
@Strasznie było mi jej żal

Ludzie jak można z tej firmy robić (usunięte przez administratora) ? Czy Wy jesteście normalni ? Jak można wypisać takie głupoty ? To ,że jesteście w internecie anonimowi nie upoważnia Was do oczerniania tej firmy i osób , które w niej pracują. Jaki wymiotowanie pod stanowiskiem ??!! Była tylko jedna osoba w firmie, która miała takie problemy - ale nikt nie potrafi napisać prawdy , że ta osoba była zwalniana milion razy wcześniej do domu, że nie Kasia wielokrotnie logował się za nią i dziewczyny wzywały karetkę do firmy oraz szukały jej miejsc, gdzie można wykonać wcześniej rezonans - może w końcu weryfikowalibyście to co piszecie ? Odnośnie organizacji pracy dziewczyn - życzę każdemu , żeby pracował w miejscu, gdzie wszystko jest tak zorganizowane , ale skoro większość tych wypowiedzi piszą osoby, które mają problem z organizacją mycia zębów to na to wpływu nie mam. Polecam złożyć pozew zbiorowy - tylko nie wiem gdzie i na jakiej podstawie. Każdy Was wyśmieję - bo na nic nie ma potwierdzenia i dowodów tylko jakieś chore żale zakompleksionych ludzi ukrywających się w internecie. Przestańcie pisać te historię wyssane z palca niczym z "Trudnych spraw" . CCO to normalna firma, gdzie można standardowo zarobić i pogodzić prace ze studiami, a elastyczny grafik nie jest tylko na papierze. Polecam każdemu kto zaczyna jakąkolwiek prace i chce sobie "dorobić" lub osobą, które chcą zdobyć doświadczenie w obsłudze Klienta. Nie ma tu "korposzczurów" i może to niektórym przeszkadza , że jest to firma gdzie ma się kontakt z zarządem i można z nim rozmawiać. Owszem zarząd tworzą młode osoby , ale jak najbardziej nie przeszkadza to w prowadzeniu firmy, a wręcz przeciwnie pozwala na spojrzenie na pewne sprawy "po ludzku" bo każdy miał lub ma podobne problemy do osób , które tu pracują , pracowały lub zamierzają pracować. Faktycznie to , że dziewczyny interesują się Waszym życiem i nie chcą być traktowane jak osoby do których strach podejść to ogromny minus i tak faktycznie to , że osoby, które pracują z nimi dłużej mają dobry kontakt to wręcz okropieństwo. Nikomu nie bronię wyrażać swojej opinii , ale litości - opinia , a nie hejt to drobna różnica.

47
zmartwiona również
@Strasznie było mi jej żal

Mi tez strasznie szkoda, ale plus jest taki, ze firma nowoczesna - miednica pod biurkiem, ja nawet nie mam w domu miednicy :) mi tez jej szkoda, ehhhh. Szkoda ze tak nie było - ale kogo to interesuje. Grunt, ze miała pozytywna ekipie w pracy. Niezrownowazona pielęgniareczka, przystojnego posiadacz szczurów, zaburzona córeczka tatusia z szopa na głowie i zawsze utrzymująca higienę w łazience koleżanke w okularkach. Ech ! Liczą się wspomnienia :)

46
Hiszek
@zmartwiona również

Niektórzy tylko słyszeli głosy w głowie, które kazały im iść do domu wcześniej. Inni tylko nie sprzątali po sobie toalety. Ta era na szczęście dobiegła końca

45
Przykro mi
@Starsza koleżanka

Bzdura bała się was bo napisała maila do siedziby dlaczego pracownicy CCO wykonują pracę z inne firmy zewnętrzne... To dlaczego mimo wezwania karetki i mimo szukania rezonansu w dalszym ciągu przychodziła ? I w dalszym ciągu wymiotowała pod siebie. Każdy wie dlaczego tam nie ma umowy o pracę, ponieważ dosięgnął by was PIP a inaczej trzeba było by wchodzić w pozwy długoletnie na które niejeden miałby ochotę... Przy takiej sytuacji trzeba było powiedzieć " Zostań w domu, nie możesz przyjść" chociażby ze wzgląd na kolegów i koleżanki, którzy nie chciały patrzeć na takie rzeczy. No niestety bronić się karami na umowie w takiej sytuacji. Szkoda słów. Dla mnie takie zachowanie jest nie ludzkie i chociaż fajnie, że przyznałyście że koleżanka wymiotowała codziennie chociaż jedna szczera wypowiedź po stronie firmy na temat siebie.

Agresywna odpowiedź
@Starsza koleżanka

Ale agresywna odpowiedź. Pozdrawiam.

Starsza koleżanka
@Przykro mi

Była puszczana do domu wielokrotnie i nigdy nie napisałam ze wymiotowała pod siebie - bo coś takiego nie miało miejsca. Ludzie zajmijcie się swoim życiem i przestańcie pisać te bzdury - bo to jest chore. Jeżeli macie jakieś problemy ze sobą proponuje udać się do specjalisty :)

41
człowiek
@Powodzenia

Bardzo mnie zadziwia, że to znosiłaś. Mogłaś wtedy to zgłaszać, a nie teraz jęczysz o tym po forach. Daruj sobie dziecko, wróć na wioskę paść krówki i nie dawaj poznać, że jedyne co miałaś w życiu to CCO. Skoro tak to przeżywasz.

41
Kiśka
 Pytanie

Hej, Jak przeglądam te wszystkie komentarze, to trochę nie wierzę co czytam. Pracuję w CCO od dokładnie roku. Nie zgodzę się trzeba nie myśleć, żeby tu pracować- ja akurat umiem bardzo dobrze myśleć :] Przez ani jeden miesiąc nie zdarzyło mi się, żeby przelew dotarł spóźniony. Zawsze był wysyłany na czas, termin zawarty w umowie nie został nigdy przekroczony choćby o 1 dzień. Nie rozumiem po co piszecie takie komentarze i po co robicie z dziewczyn potwory. Wiecie jak takie wyjęte z sufitu oskarżenia mogą krzywdzić? Może następnym razem zastanówcie się ze 2 razy zanim coś zamieścicie w sieci. Może jeśli mieliście jakieś żale w przeszłości, trzeba było rozwiązać je albo omówić z dziewczynami twarzą w twarz w momencie, gdy te złe rzeczy się działy. Po co przerysowywać jakieś stare sytuacje na forum i to jeszcze po długim czasie? Od roku, czyli od kiedy jestem w CCO nie byłam świadkiem braku pieniędzy na moim koncie, nikt obok mnie nie miał żadnej miski na wymioty- gdy ktoś był chory, to chorował sobie spokojnie w swoim domu. Co do pozwu zbiorowego- ludzie o czym wy mówicie, co takiego wam się niby działo? Czy dorośniecie w końcu i przestaniecie dawać fałszywe sądy? Jako TERAŹNIEJSZY pracownik podkreślam po raz kolejny: wypłaty są na czas i nikt koło was nie wymiotuje po miskach. Jeśli macie pytania/obiekcje, to przede wszystkim rozmawiajcie. Kluczem jest to, żeby była to rozmowa w 4 oczy i na bieżąco, bo wtedy można działać, można coś zmieniać. Jeśli nie poruszasz tematu tego co cię boli w danej chwili, to nie poruszaj go potem po n-latach. Do przyszłych pracowników: nie jest u nas źle, wpadnijcie przekonać się sami! Do wystawiających opinie: obejrzyjcie sobie spot GoWork skoro tak lubicie się tutaj wypowiadać. Pamiętajcie #HejtToNieOpinia

41
Pracownik
@Kiśka

Osobiście uważam, że poniżej znajduje się wiele komentarzy zawierajace konstruktywną krytykę, a nie żale i wymyślone historie. To nie jest hejt, tylko doświadczenia osób, które kiedyś pracowały w CCO. Forum to miejsce, gdzie można zamieścić zarówno opinie negatywne, jak i pozytywne. Dlaczego minusy wytknięte osobom zarządzającym firmą są postrzegane jako żałosne i nierzetelne wypowiedzi tych, którzy bali się podejść i powiedzieć to prosto w oczy? Cieszę się, że Tobie odpowiadają warunki pracy, ale ja osobiście takiego doswiafzbenia tam nie miałem i dopiero w innym przedsiębiorstwie mogę śmiało stwierdzić, że praca daje mi satysfakcję. Myślę, że największym problemem w CCO jest właśnie słaba organizacja i to dziewczyny (Marcela, Ola i Kasia) są za to odpowiedzialne. Nie ma też tam możliwości wypowiedzenia się na forum grupy na temat problemów i ewentualnych pomysłów, jak je naprawić. Pracownicy traktowani są jak tania siła robocza pracująca w bardzo słabych warunkach (zaniedbana kuchnia, toaleta i stanowiska ze starym sprzętem) nie sprawiają, że chce się tam wracać. Chce podkreślić - TO NIE JEST HEJT. Nie życzę nikomu źle i trzymam kciuki za firme, ale niestety muszą ta zostać wprowadzone jakiekolwiek zmiany. Ale najważniejsze, by dziewczyny z zarządu najpierw te problemy zauważyły i chciały coś zmienić. Przekrzykiwanie się w komentarzach i zarzucanie sobie nawzajem kłamstw nic nie da.

Kiśka
@Pracownik

Z tego co mówisz nie pracujesz w CCO dość długo. Poza tym widać to po tym jakimi dysponujesz informacjami. Nie wiesz ani o przetasowaniach w firmie, ani o stanie pomieszczeń. O sprzęcie, na jakim pracujemy też masz marne pojęcie. Po co dajesz zatem fałszywy obraz tego jakie CCO jest teraz? Nie zrozum mnie źle- nie atakuję Cię, po prostu ludzie się zmieniają, firma się zmienia, świat pędzi do przodu, a ludziom na GoWork zebrało się na gorzkie żale sprzed n lat. Powtórzę jeszcze raz. Pracuję tu rok czasu i nie ma takich aferek jakie chcecie przypisać tej firmie.

40
Pracownik
@Kiśka

I znowu, zaprzeczanie oraz snucie domysłów. Pracowałem w CCO prawie rok, a złożyłem rezygnację kilka miesięcy temu (krócej niż 6 miesięcy wstecz). Zatem wiem, co piszę i zdaje sobie sprawę, jak wyglada sytuacje w firmie. Lokal jest zaniedbany i nowe meble niestety nie poprawią stanu pomieszczeń, które wymagają generalnego remontu. Co do komputerów, są to stare sprzęty, które niejednokrotnie wymagały naprawy, a w rezultacie stanowisko nie mogło być zajmowane przez pracownika. Nie róbcie sobie żartów z pracowników. Nikt nie chce siedzieć w ciemnym pomieszczeniu i pracować na zacinającym się sprzęcie. Warunki się zmieniły? Super, pochwalcie się zdjęciami na Fb lub na oficjalnej stronie waszej firmy - chętnie zobaczę ja i potencjalni pracownicy. Ja pisze o MOIM doświadczeniu w firmie. Nikogo nie obrażam i zamieszczam tutaj komentarz, ponieważ ja chciałbym coś takiego przeczytać przed aplikowaniem na stanowisko obsługi klienta w CCO.

Kiśka
@Pracownik

Myślisz, że firmy udostępniają zdjęcia swoich miejsc pracy na swoich stronach? Jeśli Twoja udostępnia to super i bardzo cieszę się z tego. Takich trolli jak ty nie warto karmić :)

2
Oczarowana
@Pracownik

Witam serdecznie, jest mi niezmiernie miło Ciebie poznać. Jestem wręcz dumna, że ktoś taki jak Ty zagląda w Nasze skromne progi. Dech mi zapiera, ciśnienie rośnie. Jestem podekscytowana i wręcz zachwycona !!!! Czytając Twoja wypowiedź zastanawiam się, ile masz fakultetów, co to za świetna praca, ile Ty zarabiasz - takiej branżowej, wykwalifikowanej wiedzy nie posiada przeciętny Kowalski z korpo z 12 piętra. Tym bardziej zaszczyt ogarnia mnie !!!! Pochwal się, tym co osiągnąłeś, w jakim wieku jesteś, iloma osobami zarządzasz, ile masz kontrahentów, jakie projekty realizujesz, czym się zajmujesz ? W jakim języku ? Z wypowiedzi wynika, że jesteś naprawdę doświadczona osobą, która w branży czuje się jak ryba w wodzie - tu jeszcze raz podkreślę - bardzo się cieszę z Twojej obecności tutaj. A teraz powiem coś od siebie. Za moich czasów opinia polegała na określeniu : czy firma znajduje się w dobrej lokalizacji, jaka stawka godzinowa, benefity, sprzedaż czy połączenia przychodzące, dojazd - dobry, czy nie, atmosfera. To mój drogi kolego jest opinia na temat przedsiębiorcy. Argumenty i blednie używane sformułowania w powyższych komentarzach nijak się mają do tego, jak wyglada praca w cco. Ale stop. Przecież, Ty to wiesz, bo masz kilka fakultetów, doktorat, władasz biegle 4 językami. Zazdro gościu. Ale powiem Ci jedno. Człowiek, który jest posiadaczem zajebistej pracy nie wchodzi na strony byłego zleceniodawcy- niestety taka jest prawda. Jednym słowem wychodzi tutaj z Ciebie frustracja, zagubienie, próba powiększenia ego. Ale drogi mój Szycho w branży - skoro znasz się tak swietnie na wszystkim ( plus jesteś dobry w budowlance - bystre oko - zazdro ) to co za problem otwieraj cc, z takim szefem Kraków jest Twój ! Otworzysz, idealne, świetne, nowoczesne Call/contact center. Ale póki go nie otworzysz,(usunięte przez administratora) albo do swojej wiejskiej rodzinki, która wysyła Ci kasę podczas studiów, żeby pochwalić się na wsi, ze masz magistra.

45
Ktoś tu chyba lubi fantazjować
@Pracownik

Jak można pracować prawie rok, w firmie - gdzie się nie czujesz dobrze ? Coś tu jest nie tak. Ja po Twoich wypowiedziach uciekłabym po miesiącu - coś kręcisz Kłamczuszku. Masz w Krakowie chyba 15 firm CC, jednak zostałeś... jeszcze tu zaglądasz ? Serio dziwny jesteś.

2
Lilyyy
@Oczarowana

Klasa. Ten komentarz pokazuje idealnie jacy ludzie tam pracują. Wszystkie inne wady tej firmy to tylko dodatek. Nie polecam :(

Kiśka
@Lilyyy

Dobra rada- kategoryzuj i szufladkuj sobie ludzi gdzie indziej.

12
Hanela
@Kiśka

Każdy by chciał rozmowę w 4 oczy i niestety z 4 oczów robiły się 2 oczy Twoje i 6 ich oczów na osobnej sali więc skąd ta logika ? Kiedykolwiek ktoś spotkał się z sytuacją, że oprócz ploteczek rozmawiał oficjalnie z jedną z kierowniczek w 4 oczy? Ja niestety nie. Zawsze tych oczów było 6, tyle co gwiazdek na niebie.

Astronom
@Hanela

Dzięki za dokształcenie! Teraz mogę się chwalić wiedzą astronomiczną jaką mam dzięki tobie geniuszu. PS. Skoro nie umiesz powiedzieć dziewczynom, że chcesz gadać na osobności to jesteś niemotna i tyle

44
Szkoda słów
@Ktoś tu chyba lubi fantazjować

Jak ktoś się boi złożyć wypowiedzenie np. Można ponieważ kary na umowie są wprowadzane w życie :) zwłaszcza na wypowiedzeniu to można rok pracować żeby nie stracić miesięcznego zarobku.

Pytanie
 Pytanie

Czym Contact Center Outsourcing zachęcają? Jakie mają dodatki?

2
Zarty
@Pytanie

Niczym/nie mają. Trzeba nie myśleć, żeby tam pracować. Mądrzy ludzie od razu wymawiają

Lol
@Zarty

Wymawiać można poprawnie słowa

xD
@Lol

Zawsze można się przyczepić gramatyki/ ortografii/ czegokolwiek (niepotrzebne skreślić). W końcu to forum dotyczące poprawnej polszczyzny, a nie miejsca pracy. Straszna zachęta dla potencjalnych pracowników jak znajdują komentarze niezawierające żadnej merytoryki. Co do dodatków- takowych nie ma, jedyne co jest (albo było kiedyś) to program poleceń pracowniczych, chociaż nie wiem, czy ktoś z niego miał odwagę skorzystać (piszę tu zarówno o polecających jak i polecanych).

Zostaw merytoryczną opinię o Contact Center Outsourcing Sp. z o.o. - Kraków

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.