Contact Center Outsourcing

Kraków

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 44 ocen.

Contact Center Outsourcing
3 44 6 1

Opinie o Contact Center Outsourcing

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Ewelina

Jesteście pewni, że nic pozytywnego o firmie nie można napisać?

Zuza

Próbowałam to, co się dzieje w firmie opisywać chłodno i rzeczowo - brak profesjonalizmu i szacunku do pracowników, agresja, mobbing - ale one nie opisują dokładnie sytuacji pracowników CCO. W tej chwili firma traci ok. 2/3 swojej załogi z powodu działań jakie podejmują wobec zatrudnionych przez siebie osób m.in. ponad miesięczne opóźnienia w wypłatach i wysłanie wiadomości do pracowników, że: "mają sobie w związku z tym rozsądnie planować wydatki". Wydają sprzeczne polecenia powodujące chaos proceduralny, a następnie karzą za błędy popełniane w jego następstwie. Na porządku dziennym są krzyki na pracowników, na swoje niezadowolenie z powodu ciągłych opóźnień w wypłatach słyszą butne: "jak ci się nie podoba, to się zwolnij". Na osoby na wypowiedzeniu nakładane są kary finansowe, mimo że wcześniej ocena ich pracy była zadowalająca i nie wymagała nakładania kar. Ludzie masowo się zwalniają, nawet osoby zatrudnione tam od dłuższego czasu. Zdecydowanie nie polecam - pracując tam trzeba liczyć się z wrogością, niewypłacalnością, brakiem ubezpieczenia zdrowotnego, pasywno-agresywną postawą, dziecinnymi zagrywkami, czytaniem prywatnych rozmów pracowników na komunikatorze czy przymuszaniem do pracy w momencie, w którym jest się do niej niezdolnym z powodu choroby. I zdecydowanie nie mówię tutaj o jednostkowych nadużyciach czy błędach, które każdemu mogą się zdarzyć - takie środowisko pracy jest zapewniane każdego dnia, wszystkim pracownikom. Klasycznym zagraniem jest także grożenie pozwami za negatywną ocenę czy opisywanie, tego jak wygląda tam praca, co można było zobaczyć także w tym serwisie. Koordynatorki także w pracy grożą wyciągnięciem konsekwencji prawnych za negatywną opinię o sposobie zarządzania wymienioną między pracownikami.

ToBardzoCiekawe

Polecić nie mogę. Sama praca jest jak najbardziej znośna (acz co kto woli, obsługa telefoniczna może się podobać lub nie), lecz kierownictwo jest kompletnie do niczego. Szefowe są bardzo zapatrzone w siebie, nie przyjmują żadnej krytyki, wystosowują dzień po dzień coraz gorsze zasady i postanowienia, po czym obwiniają pracowników o wszystko co złe na tym świecie. Utrzymują wizerunek, że pomogą we wszystkim i można do nich podejść, ale jest to farsa. Jeżeli Cię nie opieprzą, to nałożą kary finansowe. Jeżeli im się nie spodobałeś, to możesz liczyć na czyste prześladowanie ze strony kierownictwa - przygotuj się na ignorowanie z ich strony, a następnie oczywiście wlepianie kar za niestosowanie się do procedur, których nie chcą Ci wyjaśnić, bo Cię obecnie ignorują. Czy wspomniałem o spóźnieniach w wypłatach? Jeżeli chcesz dostawać pieniądze za przepracowany maj w lipcu, to to jest praca dla Ciebie. W pewnym momencie szefostwo po prostu uznało, że to nikomu nie przeszkadza, więc będą płacić swoim podwładnym z miesięcznym opóźnieniem. Nie podoba się? Zwrócisz uwagę na ten problem? "To się zwolnij jak Ci się tu nie podoba" - oto będzie wystosowana pięknie odpowiedź. Nie wspomnę natomiast o niejednokrotnym wprowadzaniu w błąd w procedurach, o tym, że Cię nie ubezpieczają, mimo, że mówią, że tak będzie (ale kasę za ubezpieczenie Ci odejmują z wypłaty), więc przygotuj się na odmowę NFZ'u. Nie wspomnę także o czystym mobbingu, popisywaniu się władzą, oraz mocno wątpliwych warunkach pracy. Nie wspomnę także o tym, że możesz liczyć na prześladowanie w pracy oraz poza pracą, jeżeli powiesz cokolwiek nie tak i trafisz na złą stronę szefowych. Krótko mówiąc: żenujące przedszkole biznesu, które w moralności utknęło w latach 1990. Nie. Polecam.

Iwona

Contact Center Outsourcing ze względu na rozwój stale poszukuje Konsultantów Telefonicznych. Oferowane są elastyczne godziny pracy, programy motywacyjne i możliwość rozwoju. Jeśli ktoś byłby zainteresowany rekrutacją, to dodaję link do formularza aplikacyjnego: http://cco.com.pl/kariera

Henry

Firma ma opinię dobrego pracodawcy, warto aplikować?

Były pracownik
@Henry 14.06.2018 16:42

Zdecydowanie nie

Aviczi

Osoby zarzadzajace pozostawiają wiele do życzenia. Dobra lokalizacja.

Iwona

@Aaa, czy od czasu twojego komentarza dotyczącego firmy Contact Center Outsourcing, ten pracodawca rozliczył się z tobą za czas spędzony w pracy? Piszesz także o atmosferze, proszę przybliż nam ten aspekt w dłuższych słowach, twoja kolejna wypowiedz w tym wątku będzie niezwykle przydatna.

Administrator

Jak oceniasz pracę w przedsiębiorstwie Contact Center Outsourcing? To istotne, by poznać ocenę każdego pracownika.

Aaa

Czasem wpadam i czytam opinie o tym CC i ze wszystkimi negatywnymi opianiami musze się zgodzić. Pisałam już wcześniej o nie wypłaconych pieniądzach i nic się nie zmieniło. Szkoda,bo moje kilka/kilkanaście godzin tam spędzonych poszło na marne, rozumiem, ze to dlatego iż nie zdążyłam nawet podpisać umowy zlecenie. Aczkolwiek po konsultacji ze znajomym prawnikiem pojawia się pytanie dlaczego szefowe dopuściły mnie do pracy ( założyły mi nawet własne konto do pracy ) nie mając ze mną umowy ? Pisze to jako ostrzeżenie nie tylko przed ta firma,ale tez przed innymi. Jeżeli nie dostaniecie umowy, nie ma pracy, nieważne jaka to kęsy firma. Samego CC o którym mowa nie polecam, ze względu właśnie na kasę i atmosferę tam panująca ( oczywiście w okresie mojej „pracy” )

Administrator

Opinie pracowników poruszające aspekty związane z pracą w Contact Center Outsourcing to cenne wskazówki dla osób rozważających pracę w przedsiębiorstwie. Wiesz jak wygląda poziom wynagrodzenia w firmie? Dysponujesz informacjami na temat benefitów pozapłacowych? Napisz o tym!

dinozaur

Widać, że szefostwo tego przybytku ma spięte poślady jeśli chodzi o opinię w internecie i na tym portalu, bo wiedzą że w obecnych czasach zła opinia może sprawić, że kandydaci do pracy przestaną się zgłaszać. Co ciekawe, wszystkie pozytywne opinie piszą "szefowe" tej firemki, bo każda pozytywna opinia zaczyna się mniej więcej tak "jestem w szoku, że tyle negatywnych opinii, szefowe to cudowne kobiety/super kobiety/zadbały o wszystko" itp. Ładnie to tak pisać peany o sobie podczas gdy rzeczywistość jest zupełnie inna? Jakie te szefowe muszą być niedowartościowane/puste/pospinane na maxa, że mając świadomość, że ludzie są niezadowoleni z pracy u nich to robią wszystko, aby się wybielić. Słabe to i widoczne na pierwszy rzut oka.

A D.
@dinozaur 08.01.2018 19:59

Witaj @dinozaur, widzisz oczywiście, że w dzisiejszych czasach opinia jest bardzo ważna, jednak peany jak to zresztą bardzo ładnie nazwałeś, nie są moją mocną stroną. Nie lubię wychwalać siebie i nie robię tego, za to - swoich pracowników jak najbardziej, bo to Oni tworzą tą „firemkę”, jednak do tego nie potrzebuję zasłony online. CCO tworzą ludzie ambitni, zaangażowani i skuteczni, ale nader wszystko pogodni i w większości zadowoleni z pracy. Niestety nie możemy zadowolić każdego, chociaż bardzo się staramy. Czy jestem super kobietą, dbam o wszystko etc. nie mnie to oceniać. Cieszę się, że są ludzie, którzy doceniają Nasze starania (nawet te najmniejsze) jakich dokładamy każdego dnia i dziękuje za każdą pozytywną opinię. Co do tych mniej pochlebnych, tak jak wspomniałam wyżej nie możemy zadowolić każdego. Pozdrawiam A D („Szefowa” ????)

Iwona

@Maja wszelkie szczegóły znajdziesz na stronie firmy w zakładce kontakt: http://cco.com.pl/kontakt Z tego co udało mi się na niej znaleźć, dokładny adres to ul. Urzędnicza 9, 30-051 Kraków.

Maja

Można wiedzieć w jakiej to jest dzielnicy miasta?

Contact Center Outsourcing

@Kika Cześć, Dołącz do naszego zespołu wysyłając swoje CV na adres: praca@cco.com.pl W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Kika
@Contact Center Outsourcing 31.10.2017 11:42

Dziękuję, wyślę

Kika

Nie wiecie czy są jakieś przyjęcia? Mogę prosić o link do strony abym mogła wysłać CV.

pracownik

Pracę w CCO polecam każdemu. Student, wieczny student, nie student :D Każdy w tej firmie poczuje się super. Elastyczny grafik, hajs punktualnie co miesiąc- można zarobić fajne pieniążki. Atmosfera w pracy genialna, przychodzisz z uśmiechem każdego dnia. Profesjonalne szkolenie, które dobrze przygotuje do pracy. W razie pytań i wątpliwości każdy chętnie pomoże i wyjaśni. Także jeszcze raz: Polecam gorąco każdemu! :)

Iwona

Pojawiła się oferta pracy jako Customer Service Specialist. Ktoś z Was w ostatnim czasie podjął pracę właśnie w tym dziale Contact Center Outsourcing i może powiedzieć coś więcej o tym, jak ta praca wygląda aktualnie? Pomocna będzie również informacja o tym, czego można spodziewać się podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

prawdaboli

pozytywne komentarze tez sa wasze autorstrwa? znamy to nie od dzisiaj. niestety. jeszcze jeden wazny fakt. ciagle gadanie ze w innych cc jest masakra nie pomoze + MOWIENIE ZE NIE PLACI SIE PRACOWNIKOWI ZA SIEDZENIE KIEDY ON WALCZY O KLIENTA JEST SMIESZNE I UPOKARZAJCE. PODSTAWA POWINNA BYC WLASNIE ZA TA WALKE A DODATEK ZA WYNIK - TAK JEST W POWAZANYCH FIRMACH. DZIEKUJE DOBRANOC

prawdaboli

nie wiem czy ta firma jeszcze wgl istnieje ale jesli ktos mysli nad praca tam to odradzam. zaczyna sie zle juz na rekrutacji. obiecuja złote gory a potem? marna płaca. TO JEST CALL CENTER, KTÓRE SPEŁNIA WSZYSTKIE STEREOTYPOWE WYOBRAZENIA - niskie, smieszne i zenujace zarobki, praca w stresie i w warunkach tragicznych. program motywacyjny? gadzety typu kubek wow. PENSJA? kilka stow. kiedy pensja? nie 10, nie 20 - jak bedzie to bedzie. call center prowadza dwie młode dziewczyny z doswiadczeniem z innych cc ale niestety prywata jest grana caly czas. obiecanki cacanki - chleb powszedni. idac tam miałam doswiadczenie. czego zabrakło? wielu kwestii! brak kontroli jakosci, lidera, kołcza. zespol liczył 3 osoby - to bylo zenujce. warunki w biurze byly ok, ale kuchnia wołała o pomste do nieba. grzyb i wolgoc. sprzet stary i ciagle sie psuł. konsultant to smiec, ktory ma pracowac za nic. rotacja pracownikow to takze nieodłaczny element. obecnie pracuje w swietnej firmie udalo mi sie znalesc prace w zawodzie i wiem ze mozna znalezc swietna prace, ale musi to byc duza firma, jakas korpo, gdzie szanuja pracownika a nie takie wszystko na gebe. mialam wrazenie, ze praca zarzadu (zabawnie to brzmi jak pisze sie o dziewczynach w podobnym wieku do sb) ze ich jedynym zajeciem bylo dogryznie szukanie powodow do klotni z pracownikami. BIG NO dla osob, ktorych zwabi NIEREALNA oferta pracy. polecam bardziej CBB na conrada, spoko warunki z tego co słyszałam lub nka tez na conrada.sorry dziewczyny moze prowadzac zespol dawalyscie rade ale tej firmy nie udzwignelyscie. staralam sie aby ten komentarz byl merytoryczny, nie krytykował personalnie a tylko punktował liczne niedostatki firmy wiec skasowanie go bedzie dla was strzałem w kolano. CC TO MOZE BYC GENIALNA PRACA, ALE NIE TUTAJ.

gooosc
@Zarząd CCO Kraków Sp. z o.o. 26.07.2017 22:43

Prawda boli. Dajcie spokój, nie jestem jedyna ktora napisala wam prawde. Na moje usuncie komentarz ale co to da. widze ze nie da sei tu napisac wlasnej opinii wiec odpuszczam sobie pisanie czegokolwiek -,-

Iwona

@prcownikdobrze jest pracować w firmie, która jest godna polecenia. Mógłbyś powiedzieć co najbardziej lubisz w swojej pracy? Jak wygląda Twój typowy dzień? Takie dodatkowe informacje mogą być ważne dla osób, które zastanawiają się nad podjęciem w CCO pracy.

prcownik

Polecam kazdemu! Super atmosfera w pracy, dziewczyny z zarzadu swietne :)

Iwona

@student Możliwość elastycznych godzin pracy to rzeczywiście idealne rozwiązanie dla studentów. Mógłbyś powiedzieć coś więcej o swojej pracy w CCO? Wspominasz, że jest coraz lepiej. Co w ostatnim czasie uległo zmianie?

student

Cco sie rozwija, jest coraz lepiej. Warto spróbować, praca dla studenta idealna, grafik ruchomy i często premie uznaniowe. Polecam

Iwona

@Sprzedawca rozumiem, że Tobie odpowiada praca w firmie. Co więcej możesz powiedzieć na temat możliwości rozwoju oferowanych przez Contact Center Outsourcing?

Sprzedawca
@Iwona 27.03.2017 15:14

Ja pisałem o mojej obecnej pracy nie o CCO. Bo dla wielu ludzi rozmawianie z klientami, walka o nich, użeranie się to jest siedzenie. Liczy się tylko jaki masz wynik. Na szczęście w mojej firmie zarabiam za takie siedzenie, w CCO stawka dwa lata temu była 7zł brutto za godzinę no nie wiem jak teraz

Aaa

Zgodzę się z negatywnymi opiniami. Pracowalam w firmie kilka dni, miałam być dorywczo ze względu na drugą pracę i szefowe o tym wiedziały. Kiedy mnie zwolniono bo nie przychodziłam do pracy ( natłok obowiązków w drugiej) nie zdziwiłam się i nie robiłam z tego żadnych problemów ale to że nie dostalam pieniędzy za przepracowane godziny było poniżej poziomu. Kiedy się upominalam kilka razy to ciągle nie było osoby która mogłaby mi to wypłacić aż w końcu przestałam się upominać poniewaz nie było to warte tych 100zl. Jednak niesmak pozostał :)

Iwona

@WiadroZminejWodydziękujemy za Twoją opinię. A co możesz powiedzieć na temat możliwości rozwoju w Contact Center Outsourcing?

Lolitka

Praca tutaj to świetni ludzie, super atmosfera i niezapomniana przygoda. Codziennie uczę się nowych rzeczy i zdobywam doświadczenie :)

WiadroZminejWody

Jeśli chodzi o CCO jest zawsze zadbane i wszędzie jest czysto (nie wiem skąd się biorą takie farmazony, masz wybujałą wyobraźnie i to bardzo), stanowiska są sprzątane przynajmniej raz na tydzień - sorry jeśli chcesz mieć sterylne warunki to zapraszam do pracy w szpitalu. Za wykonaną pracę otrzymuje zawsze wynagrodzenie w terminie i nie ma z tym żadnego problem. Praca nie należy do najłatwiejszych, jednak kasa jest adekwatna do wyników (cele się zmieniają , to jest normalne, nie każdy miesiąc jest taki sam, ale co tutaj tłumaczyć, chcesz zarabiać dużo - nie ma problemu, ale nikt nie będzie Ci płacił za siedzenie). Otrzymuje dodatkowe bonusy w różnej postaci, nie narzekam, a wręcz przeciwnie –doładowania KKM, czy też np. słuchawki. Bardzo sobie cenie współprace z całą kadrą, od której można się wiele nauczy. Hallo CCO to call center tu się rozmawia czasami głośno więc jeśli ktoś tego nie ogrania nie powinien rzeczywiście nigdy się tutaj znaleźć. Co do szefowych nie mam nic im do zarzucenia, kobiety do rany przyłóż więc może przystopuj z ich oceną, bo jak plujesz jadem to zacznij może do swojego gniazda i obiektywnie przedstawiaj fakty. Polecam pracę w CCO, pracuje już od roku więc wiem o czym piszę, jeśli chodzi atmosferę jest genialna – to cc jest przykładem na to, że można połączyć przyjemne z pożytecznym.

Ndjdhdbdh
@WiadroZminejWody 08.03.2017 15:10

To moj drugi i ostatni komentarz. Pracowałem wystarczająco długo, żeby mieć zdanie. To forum jest po to żeby wyrazić swoją opinię, dla mnie praca w waszej firmie była okropnym doświadczeniem.

Blondynka z GoWork

Widzę, że komuś od dłuższego czasu zależy na tym, aby zepsuć opinie CCO, jednak nieprawdziwe komentarze w żaden sposób w tym mu nie pomogą. Szczerze mówiąc szkoda mi Cie, bo Twoja bezczelność nie zna granic, radze zająć się swoim jak widzę nudnym życiem. Po poziomie komentarza polecam puzzle 20 elementów. P.S. znajdź w WOLNEJ chwili, a takich na pewno masz dużo definicje pojęcia stalking.

Mama na cały etat

Weź się lepiej zajmij dzieckiem.

Zostaw opinię o Contact Center Outsourcing - Kraków

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Contact Center Outsourcing