Contact Center Outsourcing

Kraków

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 56 ocen.

Contact Center Outsourcing
3 56 6 1

Opinie o Contact Center Outsourcing

Gustek

Ja osobiście wole zarabiać uczciwie w CCO, być zadowolonym, łączyć studia i pracę niż wyjechać za granice lub „siedzieć” na bezrobociu i oszukiwać gdzie się tylko da….Pracuje 12 miesięcy w CCO nauczyłem się bardzo dużo, zdobyłem doświadczenie i dalej chce się rozwijać w tej firmie. Pozdrowienia dla całego Zespołu.

Perła

Dostałam materiały, które zostały omówione na szkoleniu – żadna filozofia nauczyć się kilku informacji, pracowałam kiedyś w innym CC gdzie otrzymałam materiały i radź sobie sam. Dzięki Kasia za pomoc i wdrożenie w prace poszło szybko sprawnie i profesjonalnie.

Mhmmhm
@Perła 01.10.2018 11:10

Bardzo zabawna opinia. Nie mająca nic wspólnego z prawdą, bo szkolenie jest prowadzone na odczepnego — kiedy zaczynasz pracować nagle uświadamiasz sobie, że to, czego dowiedziałeś się na „szkoleniu” jest błędne i dostaniesz karę ^^ phii... już naprawdę nie piszcie sobie pochlebnych opinii bo każdy mądry człowiek prędzej czy później połapie się, co tam się u was za (usunięte przez administratora) dzieje.

Perła
@Mhmmhm 03.10.2018 11:08

Wyrażam swoją opinię i nic Ci do tego. Poziom Twojej wypowiedzi @Mhmmhm sam mówi za siebie. Ja jestem bardzo zadowolona zarówno ze szkolenia ja i samej pracy , może dlatego, że nie mam trocin zamiast mózgu i nie szukam sensacji tylko wykonuje swoje obowiązki i jestem wdzięczna, że ktoś mnie do nich przygotował. Znam warunki umowy, bo czytałam ją przed podpisaniem, może też warto było przeczytać :)

Szymon

Zgadzam się ze praca idealna dla studenta dziennego. Studiuje na agha i lokalizacja firmy mega, mogę sobie wyskakiwać na zajęcia bez obawy o jakiekolwiek spóźnienie. Grafik dopasowałem bez żadnych problemów. Jestem bardzo zadowolony.

Ewa

Nie polecam.

Lenny

Pracuje od czerwca myslalem początkowo ze tylko na wakacje zostane troche sobie dorobie ale zmieniłem zdanie. Zostaje bo swietnie się pracuje pasuja mi godziny pracy i kaska jest na czas. grafik moge ustalić pod zajecia wiec opcja dla mnie studenta dziennego idealna.

Harry

Polecam z czystym sumieniem. Byłem na szkoleniu jakiś czas temu – szkoleniowiec wyjaśnił wszystko od A do Z, rozpocząłem prace i jestem bardzo zadowolony. Super atmosfera, wypłata ok a co najważniejsze nie musisz mieć doświadczenia w obsłudze Klienta – uczą Cię wszystkiego. Pracuję 2 miesiące i wiem co piszę, na pewno zostanę na dłużej.

Henry

Firma ma opinię dobrego pracodawcy, warto aplikować?

Były pracownik
@Henry 14.06.2018 16:42

Zdecydowanie nie

Pan Szczurek
@Henry 14.06.2018 16:42

Jak najbardziej tak, polecam. Warto aplikować i dołączyć do naszego zespołu :)

ROUL DUKE
@Pan Szczurek 21.08.2018 19:35

UWAŻAJCIE! BEZNADZIEJNE SZKOLENIE PO KTÓRYM DAJĄ STOS KARTEK . STRATA CZASU BRAK UMOWY O PRACE STAWKA GODZINOWA MNIEJSZA NIŻ W MAGDONALDZIE A WYMAGANIA OXFORDZKIE. PRACA DLA OSÓB KTÓRE NIE CHCĄ ZARABIAĆ

A.D.

Witam serdecznie wszystkich odwiedzających portal GoWork.pl , Mając na uwadze wszystkie opinie pozwolę sobie przestawić kilka faktów dt. procesu rekrutacji, zatrudnienia oraz weryfikacji wykonywanych zleceń przez Agentów współpracujących z CCO, abyście lepiej mogli poznać Naszą firmę. Rekrutacja w Naszej firmie odbywa się cyklicznie i prowadzona jest za pomocą wielu portali // firm z którymi ściśle współpracujemy. W firmie bardzo dobrze funkcjonuje również metoda poleceń, dzięki czemu można nie tylko poznać nowych przyszły znajomych, ale współpracować ze znanymi od wielu lat przyjaciółmi. Każdorazowo potwierdzamy umówione spotkanie kwalifikacyjne, aby każdy kandydat miał jasność co do terminu, godziny i miejsca spotkania. Osoba zaproszona do współpracy przystępuje do szkolenia wstępnego – jak również składa u koordynatora niezbędną dokumentacje potrzebną do realizacji umowy. Na jej podstawie rejestrujemy przyszłego zleceniobiorcę np. w ZUS. W czasie wykonywania zlecenia zleceniobiorca może aktualizować dane // deklaracje zgłaszając się do koordynatora, który przekazuje odpowiednie dokumenty do wypełnienia. Takie zmiany należy zgłosić niezwłocznie po ich powstaniu, by uniknąć komplikacji. Z racji tego, że firma zajmuje się outsourcingiem przyjmuje i realizuje zlecenie zgodne w wytycznymi przekazanymi przez Naszych Partnerów Biznesowych. Bardzo zależy Nam na wysokiej jakości obsługi zgodnej ze standardami Naszych Klientów, które są przekazywane i doprecyzowane w ustalony sposób, tak aby każdy z Agentów z pełnym profesjonalizmem posługiwał się Nimi od momentu aktualizacji czy zmiany. Przyszłych Zleceniobiorców interesuje wynagrodzenie oraz terminy płatności. Zatem rozwiewając wątpliwości, stawka każdorazowo zawarta jest w umowie podpisywanej przez obie strony, dodatkowo również można w niej odnaleźć termin płatności. Nie wyobrażam sobie sytuacji, w której zleceniobiorca w jakiejkolwiek firmie nie jest poinformowany w jakim terminie i jakie wynagrodzenie Mu przysługuje. Agenci przyjmujący zlecenie otrzymują dostępy do różnych aplikacji w zależności od realizowanych zleceń. Jednocześnie firma działając w oparciu o przepisy prawa udostępnia powyższe aplikacje wyłącznie do realizacji zlecenia – nie do innych celi. Każda osoba opatruje swoim podpisem stosowne dokumenty świadczące o tym aspekcie. Drodzy Goworkowicze Ci, którzy współpracowali z CCO, jak również Ci którzy dopiero poszukują ciekawej pracy, oraz Ci którzy z najwyższą starannością stoją na straży Obsługi Klienta, Zapraszam serdecznie do pozostawiania swoich opinii o CCO, jedocześnie proszę, aby opinie były zgodne ze stanem faktycznym. CCO Kraków Sp. z o.o. działa na polskim rynku od ponad 4 lat i spotkała się z wieloma przychylnymi opiniami i tymi mniej. Oczywiście wolność słowa obowiązuje, jednak od wolności słowa do zniesławienia jest bardzo cienka granica. Dziękuje jeszcze raz za każdą pozytywną opinie osób, które chcą ją wyrazić na forum. Bardzo łatwo przychodzi „negatyw” spowodowany różnymi aspektami, które z jakiegoś mi nieznanego powodu nie są wyjaśnione przez Agentów współpracujących z CCO bezpośrednio z koordynatorami lub zarządem. Każda nawet najmniejsza trudność, niejasność rodzi milion niekoniecznie racjonalnych argumentów, które w zestawieniu z faktami mogą poważnie działać na niekorzyść nie tylko CCO, ale również samych internautów. Ponadto zachęcam również do rozmowy nie poprzez fora, a face to face- to nie jest trudne, a dużo ułatwia. Mając na uwadze doświadczenie w branży osób opiniujących - komunikacja jest chyba najważniejsza, a z tym nie powinniście mieć żadnych problemów. W razie pytań zapraszam do kontaktu e-mail: biuro@cco.com.pl

Usiądź wygodnie
@A.D. 20.08.2018 18:46

Cześć, pracuję w firmie od dłuższego czasu i szczerze mogę polecić CCO. To co najbardziej podoba mi się w tej pracy to "domowa" atmosfera, która wyróżnia firmę na tle innych, większość osób tu pracujących dobrze się zna, warunki pracy są naprawdę w porządku, tak jak zostało to opisane powyżej wszyscy dostają umowe z którą mogą się odpowiednio wcześniej zapoznać. Szefowe zawsze starają się rozwiązać napotkane problemy, podstawą jest dobra komunikacja, z którą jak widać co niektórzy mieli problemy i wylewają tu smutki i żale... Pieniądze na czas, grafik na plus i pyszna kawa z ekspresu! Jeszcze raz polecam ;)

Pan Szczurek
@A.D. 20.08.2018 18:46

Witam. Pracę w CCO z czystym sumieniem mogę polecić każdemu. Szczegolnie studenci, ze wzgledu na bliskość uczelni mają całkiem fajnie. Ponad to każdy może dostosować sobie grafik "pod siebie", co dla studenta jest dość ważną kwestią. Pracuję już bardzo długo i coś co bardzo mi się podoba to właśnie atmosfera panująca w pracy. Miło, zabawnie, rodzinnie. Każdy każdemu pomaga. Podstawą, jak w każdej pracy- jest dobra komunikacja. Jeśli umiesz po ludzku rozmawiać z człowiekiem to uwierz- nigdy nie będziesz mieć problemu z szefowymi, wolnym, pomocą na różnych polach. Zanim zaczynasz pracę otrzymujesz umowę, którą przed podpisaniem możesz dokładnie przeczytać, a w razie niejasności zadać pytania. To też forma prostej komunikacji, której widocznie niektórym brakowało. Czytanie ze zrozumieniem to cenna umiejętność, ale chyba dla części osób zbyt wymagająca. Sama praca jest dosyć prosta, jak to praca w obsłudze klienta. Jeżeli postępujesz zgodnie z procedurami, wykonujesz swoją pracę jak należy to zostajesz za to nagradzany. Ludzie w firmie są sympatyczni i otwarci. Chętnie wszystko wyjaśnia. Kasa jak najbardziej na plus, wypłata na czas. CCO jest świetna firma z wyrobioną pozycją na rynku- zapraszamy :)

LepszySort
@Pan Szczurek 21.08.2018 19:26

Czytam te komentarze, czytam i własnym oczom uwierzyć nie mogę. Stwierdzenie „kozak w necie- pi*da w świecie” pasuje tutaj jak ulał ( z góry uprasza się o wybaczenie za dobór słownictwa choć dla niektórych trzeba tu obniżyć poziom wypowiedzi). Moim zdaniem dla studenta to praca idealna - sama korzystałam z elastycznego grafiku kiedy wpadałam z rana i wypadałam w połowie dnia na zajęcia. Każdy przed podpisaniem umowy dostaje ja do przeczytania - rozumiem, ze skoro jesteście na studiach to czytać potraficie? Ze zrozumieniem to już co prawda poziom wyższy, minimum magister wymagany przed nazwiskiem :) jeżeli chodzi o wszelkie procedury to pojąć nie mogę w czym problem z ich przestrzeganiem - wszystko spisane jak nie powiem dla kogo a tu ciagle problem. Każdy popełnia błędy ale popełnić ten sam 8273828 raz to już lekka przesada - moim zdaniem jak to nazywacie SZEFOWE i tak maja za dużo cierpliwości do tych błędów ;) co do atmosfery wcześniej wspomnianej to moim skromnym zdaniem tworzą ja ludzie, którzy ze sobą przebywają a nie pomieszczenie w którym się znajdują :-) Pracuje tu już od dłuższego czasu i powiem w skrócie: jeżeli umiesz komunikować się wprost i nie masz problemów z czytaniem ze zrozumieniem to serdecznie zapraszam - na pewno odnajdziesz się w Naszym zaspole :-)

pracus

Przedszkole? 1990? A Ty w takich latach zyles dzieciaku xD? Weszlam i nie wierze w to co widze. Wyplata jak najbardziej na czas. Jakie miesieczne opoznienia? Kiedy? Podpisujesz rachunek i masz wyplate w terminie. Normalnoie. Jezeli masz problem z racjonalnym planowaniem wydatkow- podejdz do szefowych, zagadaj, a na pewno znajdziecie jakies rozwiazanie. Jest to tylko kwestia rozmowy a nie dziecinady. Kary? No wiecie... Jezeli ktos po raz kolejny popelnia ten sam blad w procedurze (kolejny raz, ten sam, podkreslam, kolejny co najmniej 10 raz) to uwazacie ze powinno sie was po glowie glaskac? Serio wszyscy chetnie wyjasnia wszystko, czesto nawet kilka razy. Tylko wiecie co? To tez jest kwestia rozmowy. Polecam i mowie z autopsji :) Brak ubezpieczenia? Skad taka bajka? Odkad pracuje, a to juz bardzo dlugi okres czasu- ani raz nikt nie odmowil mi rejestracji. A wiecie dlaczego? Bo kazdy jest ubezpieczony. Serio! Kazdy! Wow co nie? Jesli nie wierzycie- polecam to sprawdzic :) Starasznie duzo klamstw w waszych wypowiedziach. A ja powiem cos calkiem innego- jest super a prace polecam kazdemu. Przyjdz i sprawdz, przekonaj sie sam.

Mhm
@pracus 17.08.2018 01:25

Cóż... jeżeli twierdzisz, że nie ma żadnych miesięcznych opóźnień w wpłatach, to doprawdy nie wiem co Ty tam robisz, czy może żyjesz w innym świecie. Bo prawda jest taka, że aktualnie uzyskałaś (o ile Ty tam wgl pracujesz dziewczyno) wypłatę za CZERWIEC, a mamy SIERPIEŃ. A jak nas o tym poinformowano? Właśnie tak, jak ktoś już to wcześniej opisał: meilowo, bo prosto w oczy pewnie było im wstyd, dodatkowo z dopiskiem, że mamy sobie rozplanować budżet, bo tak sobie szefowe wymyśliły :) Podejdź? Zagadaj? Znajdzie się rozwiązanie? Ty chyba naprawdę nie pracujesz w tej firmie, bo czegoś takiego jak "porozumienie" z szefowymi nie ma. A dlaczego? Bo wolą grozić, włamywać się i czytać PRYWATNE wiadomości swoich pracowników. Tak w tej firmie wygląda "rozwiązanie sytuacji" Nikomu nie polece tej firmy. Nawet największemu wrogowi.

Obojętnie
@pracus 17.08.2018 01:25

Panie i Panowie czytający, komentarz mówi sam za siebie.

Ewelina

Jesteście pewni, że nic pozytywnego o firmie nie można napisać?

Iwona

Contact Center Outsourcing ze względu na rozwój stale poszukuje Konsultantów Telefonicznych. Oferowane są elastyczne godziny pracy, programy motywacyjne i możliwość rozwoju. Jeśli ktoś byłby zainteresowany rekrutacją, to dodaję link do formularza aplikacyjnego: http://cco.com.pl/kariera

Aviczi

Osoby zarzadzajace pozostawiają wiele do życzenia. Dobra lokalizacja.

Iwona

@Aaa, czy od czasu twojego komentarza dotyczącego firmy Contact Center Outsourcing, ten pracodawca rozliczył się z tobą za czas spędzony w pracy? Piszesz także o atmosferze, proszę przybliż nam ten aspekt w dłuższych słowach, twoja kolejna wypowiedz w tym wątku będzie niezwykle przydatna.

Administrator

Jak oceniasz pracę w przedsiębiorstwie Contact Center Outsourcing? To istotne, by poznać ocenę każdego pracownika.

Aaa

Czasem wpadam i czytam opinie o tym CC i ze wszystkimi negatywnymi opianiami musze się zgodzić. Pisałam już wcześniej o nie wypłaconych pieniądzach i nic się nie zmieniło. Szkoda,bo moje kilka/kilkanaście godzin tam spędzonych poszło na marne, rozumiem, ze to dlatego iż nie zdążyłam nawet podpisać umowy zlecenie. Aczkolwiek po konsultacji ze znajomym prawnikiem pojawia się pytanie dlaczego szefowe dopuściły mnie do pracy ( założyły mi nawet własne konto do pracy ) nie mając ze mną umowy ? Pisze to jako ostrzeżenie nie tylko przed ta firma,ale tez przed innymi. Jeżeli nie dostaniecie umowy, nie ma pracy, nieważne jaka to kęsy firma. Samego CC o którym mowa nie polecam, ze względu właśnie na kasę i atmosferę tam panująca ( oczywiście w okresie mojej „pracy” )

Administrator

Opinie pracowników poruszające aspekty związane z pracą w Contact Center Outsourcing to cenne wskazówki dla osób rozważających pracę w przedsiębiorstwie. Wiesz jak wygląda poziom wynagrodzenia w firmie? Dysponujesz informacjami na temat benefitów pozapłacowych? Napisz o tym!

dinozaur

Widać, że szefostwo tego przybytku ma spięte poślady jeśli chodzi o opinię w internecie i na tym portalu, bo wiedzą że w obecnych czasach zła opinia może sprawić, że kandydaci do pracy przestaną się zgłaszać. Co ciekawe, wszystkie pozytywne opinie piszą "szefowe" tej firemki, bo każda pozytywna opinia zaczyna się mniej więcej tak "jestem w szoku, że tyle negatywnych opinii, szefowe to cudowne kobiety/super kobiety/zadbały o wszystko" itp. Ładnie to tak pisać peany o sobie podczas gdy rzeczywistość jest zupełnie inna? Jakie te szefowe muszą być niedowartościowane/puste/pospinane na maxa, że mając świadomość, że ludzie są niezadowoleni z pracy u nich to robią wszystko, aby się wybielić. Słabe to i widoczne na pierwszy rzut oka.

A D.
@dinozaur 08.01.2018 19:59

Witaj @dinozaur, widzisz oczywiście, że w dzisiejszych czasach opinia jest bardzo ważna, jednak peany jak to zresztą bardzo ładnie nazwałeś, nie są moją mocną stroną. Nie lubię wychwalać siebie i nie robię tego, za to - swoich pracowników jak najbardziej, bo to Oni tworzą tą „firemkę”, jednak do tego nie potrzebuję zasłony online. CCO tworzą ludzie ambitni, zaangażowani i skuteczni, ale nader wszystko pogodni i w większości zadowoleni z pracy. Niestety nie możemy zadowolić każdego, chociaż bardzo się staramy. Czy jestem super kobietą, dbam o wszystko etc. nie mnie to oceniać. Cieszę się, że są ludzie, którzy doceniają Nasze starania (nawet te najmniejsze) jakich dokładamy każdego dnia i dziękuje za każdą pozytywną opinię. Co do tych mniej pochlebnych, tak jak wspomniałam wyżej nie możemy zadowolić każdego. Pozdrawiam A D („Szefowa” ????)

Iwona

@Maja wszelkie szczegóły znajdziesz na stronie firmy w zakładce kontakt: http://cco.com.pl/kontakt Z tego co udało mi się na niej znaleźć, dokładny adres to ul. Urzędnicza 9, 30-051 Kraków.

Maja

Można wiedzieć w jakiej to jest dzielnicy miasta?

Contact Center Outsourcing

@Kika Cześć, Dołącz do naszego zespołu wysyłając swoje CV na adres: praca@cco.com.pl W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Kika
@Contact Center Outsourcing 31.10.2017 11:42

Dziękuję, wyślę

Kika

Nie wiecie czy są jakieś przyjęcia? Mogę prosić o link do strony abym mogła wysłać CV.

pracownik

Pracę w CCO polecam każdemu. Student, wieczny student, nie student :D Każdy w tej firmie poczuje się super. Elastyczny grafik, hajs punktualnie co miesiąc- można zarobić fajne pieniążki. Atmosfera w pracy genialna, przychodzisz z uśmiechem każdego dnia. Profesjonalne szkolenie, które dobrze przygotuje do pracy. W razie pytań i wątpliwości każdy chętnie pomoże i wyjaśni. Także jeszcze raz: Polecam gorąco każdemu! :)

Iwona

Pojawiła się oferta pracy jako Customer Service Specialist. Ktoś z Was w ostatnim czasie podjął pracę właśnie w tym dziale Contact Center Outsourcing i może powiedzieć coś więcej o tym, jak ta praca wygląda aktualnie? Pomocna będzie również informacja o tym, czego można spodziewać się podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

prawdaboli

pozytywne komentarze tez sa wasze autorstrwa? znamy to nie od dzisiaj. niestety. jeszcze jeden wazny fakt. ciagle gadanie ze w innych cc jest masakra nie pomoze + MOWIENIE ZE NIE PLACI SIE PRACOWNIKOWI ZA SIEDZENIE KIEDY ON WALCZY O KLIENTA JEST SMIESZNE I UPOKARZAJCE. PODSTAWA POWINNA BYC WLASNIE ZA TA WALKE A DODATEK ZA WYNIK - TAK JEST W POWAZANYCH FIRMACH. DZIEKUJE DOBRANOC

prawdaboli

nie wiem czy ta firma jeszcze wgl istnieje ale jesli ktos mysli nad praca tam to odradzam. zaczyna sie zle juz na rekrutacji. obiecuja złote gory a potem? marna płaca. TO JEST CALL CENTER, KTÓRE SPEŁNIA WSZYSTKIE STEREOTYPOWE WYOBRAZENIA - niskie, smieszne i zenujace zarobki, praca w stresie i w warunkach tragicznych. program motywacyjny? gadzety typu kubek wow. PENSJA? kilka stow. kiedy pensja? nie 10, nie 20 - jak bedzie to bedzie. call center prowadza dwie młode dziewczyny z doswiadczeniem z innych cc ale niestety prywata jest grana caly czas. obiecanki cacanki - chleb powszedni. idac tam miałam doswiadczenie. czego zabrakło? wielu kwestii! brak kontroli jakosci, lidera, kołcza. zespol liczył 3 osoby - to bylo zenujce. warunki w biurze byly ok, ale kuchnia wołała o pomste do nieba. grzyb i wolgoc. sprzet stary i ciagle sie psuł. konsultant to smiec, ktory ma pracowac za nic. rotacja pracownikow to takze nieodłaczny element. obecnie pracuje w swietnej firmie udalo mi sie znalesc prace w zawodzie i wiem ze mozna znalezc swietna prace, ale musi to byc duza firma, jakas korpo, gdzie szanuja pracownika a nie takie wszystko na gebe. mialam wrazenie, ze praca zarzadu (zabawnie to brzmi jak pisze sie o dziewczynach w podobnym wieku do sb) ze ich jedynym zajeciem bylo dogryznie szukanie powodow do klotni z pracownikami. BIG NO dla osob, ktorych zwabi NIEREALNA oferta pracy. polecam bardziej CBB na conrada, spoko warunki z tego co słyszałam lub nka tez na conrada.sorry dziewczyny moze prowadzac zespol dawalyscie rade ale tej firmy nie udzwignelyscie. staralam sie aby ten komentarz byl merytoryczny, nie krytykował personalnie a tylko punktował liczne niedostatki firmy wiec skasowanie go bedzie dla was strzałem w kolano. CC TO MOZE BYC GENIALNA PRACA, ALE NIE TUTAJ.

Zarząd CCO Kraków Sp. z o.o.
@prawdaboli 23.07.2017 15:22

Witamy, Działając w imieniu spółki chciałybyśmy odnieść się do Pani komentarza. Na początku pragniemy zaznaczyć, że projekty sprzedażowe w Naszej Spółce działały do końca 2016r. Spółka obecnie zajmuje się w głównej mierze obsługą klienta oraz umawianiem spotkań biznesowych. Jak można łatwo wywnioskować Firma „istnieje”, powiemy więcej z bardzo dobrymi efektami, dodatkowo Zarząd Spółki składa się z trzech, nie dwóch osób. Informacje zawarte w Pani wypowiedzi jednoznacznie uderzają w dobre imię Spółki. Od 2014r. (od momentu powstania spółki) każda z osób zatrudnionych w CCO otrzymuje wynagrodzenie terminowo zgodnie z podpisaną umową. Co do procesu rekrutacyjnego, w czasie rozmów kwalifikacyjnych informujmy każdego kandydata o warunkach współpracy. Miarą sukcesu nie jest ilość dobry czy złych komentarzy w Internecie , ale ilość zadowolonych Pracowników, którzy każdego dnia przychodzą do pracy z uśmiechem na twarzy i nie mają powodów do niezadowolenia co potwierdza liczba osób zatrudnionych w CCO. Serdecznie zapraszamy do firmy, proszę porozmawiać ze wszystkimi zatrudnionymi nt. warunków współpracy, wynagrodzenia oraz warunków jakie panują w CCO – zapewniamy, że powyższy komentarz daleki jest od rzeczywistości i informacje w Nim zawarte są nieprawdziwe. Według obowiązującego prawa każda osoba, która ukończyła 18 rok życia może założyć spółkę i nie ma w tym nic śmiesznego - jeśli czuła Pani dyskomfort z powodu Naszego wieku no cóż przykro Nam, jednak na taki stan rzeczy nie mamy wpływu. Nie każdy Zarząd w Polsce opiera się na osobach 40 lub 50 letnich. W związku z tym, że jak zaznaczyłyśmy na początku Pani komentarz godzi w dobre imię Spółki, którą reprezentujemy zostanie on poddany analizie organów do tego przeznaczonych. Mamy nadzieję, że wyjaśnimy kwestie umieszczone w Panie komentarzu, jednak już na innej płaszczyźnie. Oczywiście każdy ma prawo do wyrażenia swojej opinii, jednak musi być ona zgodna ze stanem faktycznym i nie wpływać na budowanie negatywnego ( nieprawdziwego) wizerunku firmy w opinii publicznej. Z wyrazami szacunku, Zarząd CCO Kraków Sp. z o.o.

gooosc
@Zarząd CCO Kraków Sp. z o.o. 26.07.2017 22:43

Prawda boli. Dajcie spokój, nie jestem jedyna ktora napisala wam prawde. Na moje usuncie komentarz ale co to da. widze ze nie da sei tu napisac wlasnej opinii wiec odpuszczam sobie pisanie czegokolwiek -,-

Iwona

@prcownikdobrze jest pracować w firmie, która jest godna polecenia. Mógłbyś powiedzieć co najbardziej lubisz w swojej pracy? Jak wygląda Twój typowy dzień? Takie dodatkowe informacje mogą być ważne dla osób, które zastanawiają się nad podjęciem w CCO pracy.

prcownik

Polecam kazdemu! Super atmosfera w pracy, dziewczyny z zarzadu swietne :)

Iwona

@student Możliwość elastycznych godzin pracy to rzeczywiście idealne rozwiązanie dla studentów. Mógłbyś powiedzieć coś więcej o swojej pracy w CCO? Wspominasz, że jest coraz lepiej. Co w ostatnim czasie uległo zmianie?

student

Cco sie rozwija, jest coraz lepiej. Warto spróbować, praca dla studenta idealna, grafik ruchomy i często premie uznaniowe. Polecam

Iwona

@Sprzedawca rozumiem, że Tobie odpowiada praca w firmie. Co więcej możesz powiedzieć na temat możliwości rozwoju oferowanych przez Contact Center Outsourcing?

Sprzedawca
@Iwona 27.03.2017 15:14

Ja pisałem o mojej obecnej pracy nie o CCO. Bo dla wielu ludzi rozmawianie z klientami, walka o nich, użeranie się to jest siedzenie. Liczy się tylko jaki masz wynik. Na szczęście w mojej firmie zarabiam za takie siedzenie, w CCO stawka dwa lata temu była 7zł brutto za godzinę no nie wiem jak teraz

Zostaw opinię o Contact Center Outsourcing - Kraków

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Contact Center Outsourcing