Contact Center Outsourcing

Kraków

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 40 ocen.

Opinie o Contact Center Outsourcing

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Contact Center Outsourcing

Aaa

Czasem wpadam i czytam opinie o tym CC i ze wszystkimi negatywnymi opianiami musze się zgodzić. Pisałam już wcześniej o nie wypłaconych pieniądzach i nic się nie zmieniło. Szkoda,bo moje kilka/kilkanaście godzin tam spędzonych poszło na marne, rozumiem, ze to dlatego iż nie zdążyłam nawet podpisać umowy zlecenie. Aczkolwiek po konsultacji ze znajomym prawnikiem pojawia się pytanie dlaczego szefowe dopuściły mnie do pracy ( założyły mi nawet własne konto do pracy ) nie mając ze mną umowy ? Pisze to jako ostrzeżenie nie tylko przed ta firma,ale tez przed innymi. Jeżeli nie dostaniecie umowy, nie ma pracy, nieważne jaka to kęsy firma. Samego CC o którym mowa nie polecam, ze względu właśnie na kasę i atmosferę tam panująca ( oczywiście w okresie mojej „pracy” )

Administrator

Opinie pracowników poruszające aspekty związane z pracą w Contact Center Outsourcing to cenne wskazówki dla osób rozważających pracę w przedsiębiorstwie. Wiesz jak wygląda poziom wynagrodzenia w firmie? Dysponujesz informacjami na temat benefitów pozapłacowych? Napisz o tym!

dinozaur

Widać, że szefostwo tego przybytku ma spięte poślady jeśli chodzi o opinię w internecie i na tym portalu, bo wiedzą że w obecnych czasach zła opinia może sprawić, że kandydaci do pracy przestaną się zgłaszać. Co ciekawe, wszystkie pozytywne opinie piszą "szefowe" tej firemki, bo każda pozytywna opinia zaczyna się mniej więcej tak "jestem w szoku, że tyle negatywnych opinii, szefowe to cudowne kobiety/super kobiety/zadbały o wszystko" itp. Ładnie to tak pisać peany o sobie podczas gdy rzeczywistość jest zupełnie inna? Jakie te szefowe muszą być niedowartościowane/puste/pospinane na maxa, że mając świadomość, że ludzie są niezadowoleni z pracy u nich to robią wszystko, aby się wybielić. Słabe to i widoczne na pierwszy rzut oka.

A D.
@dinozaur 08.01.2018 19:59

Witaj @dinozaur, widzisz oczywiście, że w dzisiejszych czasach opinia jest bardzo ważna, jednak peany jak to zresztą bardzo ładnie nazwałeś, nie są moją mocną stroną. Nie lubię wychwalać siebie i nie robię tego, za to - swoich pracowników jak najbardziej, bo to Oni tworzą tą „firemkę”, jednak do tego nie potrzebuję zasłony online. CCO tworzą ludzie ambitni, zaangażowani i skuteczni, ale nader wszystko pogodni i w większości zadowoleni z pracy. Niestety nie możemy zadowolić każdego, chociaż bardzo się staramy. Czy jestem super kobietą, dbam o wszystko etc. nie mnie to oceniać. Cieszę się, że są ludzie, którzy doceniają Nasze starania (nawet te najmniejsze) jakich dokładamy każdego dnia i dziękuje za każdą pozytywną opinię. Co do tych mniej pochlebnych, tak jak wspomniałam wyżej nie możemy zadowolić każdego. Pozdrawiam A D („Szefowa” ????)

Iwona

@Maja wszelkie szczegóły znajdziesz na stronie firmy w zakładce kontakt: http://cco.com.pl/kontakt Z tego co udało mi się na niej znaleźć, dokładny adres to ul. Urzędnicza 9, 30-051 Kraków.

Maja

Można wiedzieć w jakiej to jest dzielnicy miasta?

Contact Center Outsourcing

@Kika Cześć, Dołącz do naszego zespołu wysyłając swoje CV na adres: praca@cco.com.pl W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Kika
@Contact Center Outsourcing 31.10.2017 11:42

Dziękuję, wyślę

Kika

Nie wiecie czy są jakieś przyjęcia? Mogę prosić o link do strony abym mogła wysłać CV.

pracownik

Pracę w CCO polecam każdemu. Student, wieczny student, nie student :D Każdy w tej firmie poczuje się super. Elastyczny grafik, hajs punktualnie co miesiąc- można zarobić fajne pieniążki. Atmosfera w pracy genialna, przychodzisz z uśmiechem każdego dnia. Profesjonalne szkolenie, które dobrze przygotuje do pracy. W razie pytań i wątpliwości każdy chętnie pomoże i wyjaśni. Także jeszcze raz: Polecam gorąco każdemu! :)

Iwona

Pojawiła się oferta pracy jako Customer Service Specialist. Ktoś z Was w ostatnim czasie podjął pracę właśnie w tym dziale Contact Center Outsourcing i może powiedzieć coś więcej o tym, jak ta praca wygląda aktualnie? Pomocna będzie również informacja o tym, czego można spodziewać się podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

prawdaboli

pozytywne komentarze tez sa wasze autorstrwa? znamy to nie od dzisiaj. niestety. jeszcze jeden wazny fakt. ciagle gadanie ze w innych cc jest masakra nie pomoze + MOWIENIE ZE NIE PLACI SIE PRACOWNIKOWI ZA SIEDZENIE KIEDY ON WALCZY O KLIENTA JEST SMIESZNE I UPOKARZAJCE. PODSTAWA POWINNA BYC WLASNIE ZA TA WALKE A DODATEK ZA WYNIK - TAK JEST W POWAZANYCH FIRMACH. DZIEKUJE DOBRANOC

prawdaboli

nie wiem czy ta firma jeszcze wgl istnieje ale jesli ktos mysli nad praca tam to odradzam. zaczyna sie zle juz na rekrutacji. obiecuja złote gory a potem? marna płaca. TO JEST CALL CENTER, KTÓRE SPEŁNIA WSZYSTKIE STEREOTYPOWE WYOBRAZENIA - niskie, smieszne i zenujace zarobki, praca w stresie i w warunkach tragicznych. program motywacyjny? gadzety typu kubek wow. PENSJA? kilka stow. kiedy pensja? nie 10, nie 20 - jak bedzie to bedzie. call center prowadza dwie młode dziewczyny z doswiadczeniem z innych cc ale niestety prywata jest grana caly czas. obiecanki cacanki - chleb powszedni. idac tam miałam doswiadczenie. czego zabrakło? wielu kwestii! brak kontroli jakosci, lidera, kołcza. zespol liczył 3 osoby - to bylo zenujce. warunki w biurze byly ok, ale kuchnia wołała o pomste do nieba. grzyb i wolgoc. sprzet stary i ciagle sie psuł. konsultant to smiec, ktory ma pracowac za nic. rotacja pracownikow to takze nieodłaczny element. obecnie pracuje w swietnej firmie udalo mi sie znalesc prace w zawodzie i wiem ze mozna znalezc swietna prace, ale musi to byc duza firma, jakas korpo, gdzie szanuja pracownika a nie takie wszystko na gebe. mialam wrazenie, ze praca zarzadu (zabawnie to brzmi jak pisze sie o dziewczynach w podobnym wieku do sb) ze ich jedynym zajeciem bylo dogryznie szukanie powodow do klotni z pracownikami. BIG NO dla osob, ktorych zwabi NIEREALNA oferta pracy. polecam bardziej CBB na conrada, spoko warunki z tego co słyszałam lub nka tez na conrada.sorry dziewczyny moze prowadzac zespol dawalyscie rade ale tej firmy nie udzwignelyscie. staralam sie aby ten komentarz byl merytoryczny, nie krytykował personalnie a tylko punktował liczne niedostatki firmy wiec skasowanie go bedzie dla was strzałem w kolano. CC TO MOZE BYC GENIALNA PRACA, ALE NIE TUTAJ.

Zarząd CCO Kraków Sp. z o.o.
@prawdaboli 23.07.2017 15:22

Witamy, Działając w imieniu spółki chciałybyśmy odnieść się do Pani komentarza. Na początku pragniemy zaznaczyć, że projekty sprzedażowe w Naszej Spółce działały do końca 2016r. Spółka obecnie zajmuje się w głównej mierze obsługą klienta oraz umawianiem spotkań biznesowych. Jak można łatwo wywnioskować Firma „istnieje”, powiemy więcej z bardzo dobrymi efektami, dodatkowo Zarząd Spółki składa się z trzech, nie dwóch osób. Informacje zawarte w Pani wypowiedzi jednoznacznie uderzają w dobre imię Spółki. Od 2014r. (od momentu powstania spółki) każda z osób zatrudnionych w CCO otrzymuje wynagrodzenie terminowo zgodnie z podpisaną umową. Co do procesu rekrutacyjnego, w czasie rozmów kwalifikacyjnych informujmy każdego kandydata o warunkach współpracy. Miarą sukcesu nie jest ilość dobry czy złych komentarzy w Internecie , ale ilość zadowolonych Pracowników, którzy każdego dnia przychodzą do pracy z uśmiechem na twarzy i nie mają powodów do niezadowolenia co potwierdza liczba osób zatrudnionych w CCO. Serdecznie zapraszamy do firmy, proszę porozmawiać ze wszystkimi zatrudnionymi nt. warunków współpracy, wynagrodzenia oraz warunków jakie panują w CCO – zapewniamy, że powyższy komentarz daleki jest od rzeczywistości i informacje w Nim zawarte są nieprawdziwe. Według obowiązującego prawa każda osoba, która ukończyła 18 rok życia może założyć spółkę i nie ma w tym nic śmiesznego - jeśli czuła Pani dyskomfort z powodu Naszego wieku no cóż przykro Nam, jednak na taki stan rzeczy nie mamy wpływu. Nie każdy Zarząd w Polsce opiera się na osobach 40 lub 50 letnich. W związku z tym, że jak zaznaczyłyśmy na początku Pani komentarz godzi w dobre imię Spółki, którą reprezentujemy zostanie on poddany analizie organów do tego przeznaczonych. Mamy nadzieję, że wyjaśnimy kwestie umieszczone w Panie komentarzu, jednak już na innej płaszczyźnie. Oczywiście każdy ma prawo do wyrażenia swojej opinii, jednak musi być ona zgodna ze stanem faktycznym i nie wpływać na budowanie negatywnego ( nieprawdziwego) wizerunku firmy w opinii publicznej. Z wyrazami szacunku, Zarząd CCO Kraków Sp. z o.o.

gooosc
@Zarząd CCO Kraków Sp. z o.o. 26.07.2017 22:43

Prawda boli. Dajcie spokój, nie jestem jedyna ktora napisala wam prawde. Na moje usuncie komentarz ale co to da. widze ze nie da sei tu napisac wlasnej opinii wiec odpuszczam sobie pisanie czegokolwiek -,-

Iwona

@prcownikdobrze jest pracować w firmie, która jest godna polecenia. Mógłbyś powiedzieć co najbardziej lubisz w swojej pracy? Jak wygląda Twój typowy dzień? Takie dodatkowe informacje mogą być ważne dla osób, które zastanawiają się nad podjęciem w CCO pracy.

prcownik

Polecam kazdemu! Super atmosfera w pracy, dziewczyny z zarzadu swietne :)

Iwona

@student Możliwość elastycznych godzin pracy to rzeczywiście idealne rozwiązanie dla studentów. Mógłbyś powiedzieć coś więcej o swojej pracy w CCO? Wspominasz, że jest coraz lepiej. Co w ostatnim czasie uległo zmianie?

student

Cco sie rozwija, jest coraz lepiej. Warto spróbować, praca dla studenta idealna, grafik ruchomy i często premie uznaniowe. Polecam

Iwona

@Sprzedawca rozumiem, że Tobie odpowiada praca w firmie. Co więcej możesz powiedzieć na temat możliwości rozwoju oferowanych przez Contact Center Outsourcing?

Sprzedawca
@Iwona 27.03.2017 15:14

Ja pisałem o mojej obecnej pracy nie o CCO. Bo dla wielu ludzi rozmawianie z klientami, walka o nich, użeranie się to jest siedzenie. Liczy się tylko jaki masz wynik. Na szczęście w mojej firmie zarabiam za takie siedzenie, w CCO stawka dwa lata temu była 7zł brutto za godzinę no nie wiem jak teraz

Aaa

Zgodzę się z negatywnymi opiniami. Pracowalam w firmie kilka dni, miałam być dorywczo ze względu na drugą pracę i szefowe o tym wiedziały. Kiedy mnie zwolniono bo nie przychodziłam do pracy ( natłok obowiązków w drugiej) nie zdziwiłam się i nie robiłam z tego żadnych problemów ale to że nie dostalam pieniędzy za przepracowane godziny było poniżej poziomu. Kiedy się upominalam kilka razy to ciągle nie było osoby która mogłaby mi to wypłacić aż w końcu przestałam się upominać poniewaz nie było to warte tych 100zl. Jednak niesmak pozostał :)

Iwona

@WiadroZminejWodydziękujemy za Twoją opinię. A co możesz powiedzieć na temat możliwości rozwoju w Contact Center Outsourcing?

Lolitka

Praca tutaj to świetni ludzie, super atmosfera i niezapomniana przygoda. Codziennie uczę się nowych rzeczy i zdobywam doświadczenie :)

WiadroZminejWody

Jeśli chodzi o CCO jest zawsze zadbane i wszędzie jest czysto (nie wiem skąd się biorą takie farmazony, masz wybujałą wyobraźnie i to bardzo), stanowiska są sprzątane przynajmniej raz na tydzień - sorry jeśli chcesz mieć sterylne warunki to zapraszam do pracy w szpitalu. Za wykonaną pracę otrzymuje zawsze wynagrodzenie w terminie i nie ma z tym żadnego problem. Praca nie należy do najłatwiejszych, jednak kasa jest adekwatna do wyników (cele się zmieniają , to jest normalne, nie każdy miesiąc jest taki sam, ale co tutaj tłumaczyć, chcesz zarabiać dużo - nie ma problemu, ale nikt nie będzie Ci płacił za siedzenie). Otrzymuje dodatkowe bonusy w różnej postaci, nie narzekam, a wręcz przeciwnie –doładowania KKM, czy też np. słuchawki. Bardzo sobie cenie współprace z całą kadrą, od której można się wiele nauczy. Hallo CCO to call center tu się rozmawia czasami głośno więc jeśli ktoś tego nie ogrania nie powinien rzeczywiście nigdy się tutaj znaleźć. Co do szefowych nie mam nic im do zarzucenia, kobiety do rany przyłóż więc może przystopuj z ich oceną, bo jak plujesz jadem to zacznij może do swojego gniazda i obiektywnie przedstawiaj fakty. Polecam pracę w CCO, pracuje już od roku więc wiem o czym piszę, jeśli chodzi atmosferę jest genialna – to cc jest przykładem na to, że można połączyć przyjemne z pożytecznym.

WiadroZminejWody

Kiedy Ty pracowałeś/aś w CCO??? Widać, że masz problem z szefowymi i ogólnie z firmą, zastanawiam się jakim trzeba być człowiekiem, żeby coś takiego pisać... Uważasz, że każdy w internecie jest anonimowy??? Jeśli chodzi o to &quot [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] quot;, zazdrościsz komuś sukcesu i pracy wielu ludzi, którzy na ten sukces pracowali i dalej pracują. "Szefowe" doceniają pracowników, ale jak widać Ty nie doceniasz tego, że ktoś Ci dał pracę, a do tego usiłujesz za wszelką cenę wprowadzić użytkowników tego portalu w błąd - nic nie gnie w przyrodzie. Prędzej czy później trafi kosa na kamień - żenada. Ponownie i z całą pewności piszę, że to jedna z najlepszych firm w Krk. Dziewczyny dbają o pracowników, firmę i są na to dowody, więc może już skończ swoje farmazony i nie wyzywaj, bo karma wraca i pracuj sobie na zleceniu, zarabiaj 2 koła tylko sprawdź przy rozliczeniu stan opon.

Ndjdhdbdh
@WiadroZminejWody 08.03.2017 15:10

To moj drugi i ostatni komentarz. Pracowałem wystarczająco długo, żeby mieć zdanie. To forum jest po to żeby wyrazić swoją opinię, dla mnie praca w waszej firmie była okropnym doświadczeniem.

Blondynka z GoWork

Widzę, że komuś od dłuższego czasu zależy na tym, aby zepsuć opinie CCO, jednak nieprawdziwe komentarze w żaden sposób w tym mu nie pomogą. Szczerze mówiąc szkoda mi Cie, bo Twoja bezczelność nie zna granic, radze zająć się swoim jak widzę nudnym życiem. Po poziomie komentarza polecam puzzle 20 elementów. P.S. znajdź w WOLNEJ chwili, a takich na pewno masz dużo definicje pojęcia stalking.

Mama na cały etat

Weź się lepiej zajmij dzieckiem.

Mama na pełny etat

Weź się lepiej zajmij dzieckiem .

anonim

(usunięte przez administratora)

mama na pełny etat

Weź się lepiej zajmij dzieckiem.

anonim

(usunięte przez administratora)

Czystalodowka

CCO jest związane z Orange? A tam nie ma przypadkiem projektu Playa? Taki sam komentarz pojawił sie na stronie mojego byłego pracodawcy Mconnect. Ciekawe o co tu chodzi.

er

@Mikser a powiedz mi kolego gdzie Ty widziałeś jakieś oferty pracy od nich? bo ja nic nie znajduje ..

Vbkcy

Nie bede wchodzić w szczegóły, ale jeśli chcesz oszczędzić nerwów to szukaj pracy gdzie indziej

anonim

(usunięte przez administratora)

fghkbnvbk

zalezt ile robisz umow i ile pracujesz. zarobki sa niskie. kilka stowek max.

Wojtas

Pracowałem w CCO jakiś czas i nie zgodzę się z negatywnymi opiniami. Zarobki były jak najbardziej in plus, a co najważniejsze- pensja rosła z miesiąca na miesiąc, wystarczyło wdrażać cenne uwagi szefowych :) Same szefowe super kobietki, bardzo dobrze będę wspominał współpracę z nimi. Wg mnie wielkim atutem tej firmy są właśnie one- wyjątkowo wyrozumiałe i sympatyczne. Minusem było tylko to, że nie załapałem się na żadną imprezę pracowniczą- jestem przekonany, że byłoby milutko hehe hehe. Pozdrawiam całą załogę CCO, życzę Wam oczywiście jak największej ilości podpisywanych umów, a nowym konsultantom z czystym sumieniem gorąco firmę polecam :)

Somat

fajne ceny mają u Play

,

Szkoda nerwów lepiej poszukaj pracy w innym miejscu

pakin
@, 16.05.2016 10:26

Dlaczego? Pracowales/pracowalas tam? Mozesz powiedziec cos wiecej?

Łukasz

Pracuję w cco od paru miesięcy, ale dopiero dziś przez przypadek odwiedziłem to forum i nie mogę uwierzyć w to co tutaj czytam. Atmosfera w firmie jest bardzo ale to bardzo przyjemna, zarówno szefowe jak i inni pracownicy to świetni ludzie z którymi bardzo dobrze mi się pracuje.Dostaje wolne wtedy kiedy chce, grafik mam cały czas ruchomy, szefowe na to pozwalają, zawsze idą na rękę. Jeśli chodzi o kase to jest porównywalna do innych call center tyle, że można liczyć na premię i różnego rodzaju wynagrodzenia za realizowanie zamówień. Nigdy wcześniej nie pracowałem na słuchawce a dzięki szkoleniu i przede wszystkim radom innych bardziej doświadczonych pracowników jakoś daję radę. Z czystym sumieniem każdemu polecam tą firmę. Pozdro!

Ruczi

Niewiarygodne, a jednak, że osoby kiedyś tu pracujące są na tyle bezczelne, żeby pisać takie komentarze. Szkoda, że nie byłyście takie zaangażowane w swoją pracę, jak w wylewanie żółci na forach.Jeżeli chciałyście wolne - to dostawałyście, nie mogłyście przyjść do pracy - spoko, zawsze można było się dogadać. Szczerze ? Pracuje tu 1 rok i 2 miesiące, dlatego dokładnie wiem, kto napisał takie brednie. Naprawdę mało było osób, które niezadowolone odchodziły z tej firmy - nie mówię tutaj o osobach, które zostały zwolnione za nierzetelne wykonywanie obowiązków. Zamiast pluć jadem i oczerniać firmę, oraz "wielkie Pani prezes" zajmijcie się sobą, waszym ZDROWIEM, wykształceniem i może same załóżcie własną firmę. Niestety, nie wróże wam sukcesu ze względu na Wasze doświadczenie i podejście do pracy patrz. siedzenie na pudelku. p.s jeśli masz zamiar odpisać, to lepiej się mocno zastanów :) Ze względu na moje doświadczenie i staż w tej firmie, mogę z całą pewnością potwierdzić, że kasa i atmosfera jest spoko :)

Łuki

Co jakiś czas prowadzą, ale jeżeli aktualnie nie ma ogłoszeń to zawsze możesz wejść na ich stronę i wysłać aplikację, co za problem. Ja tak zrobiłem. Chyba lepiej zapytać źródła niż tutaj.

Marta

Jestem pracownikiem CCO od jakiegoś czasu. Nigdy nie pracowałam na słuchawkach. Szefowe zadbały o dobre szkolenie, dawały cenne uwagi i motywowały mnie do pracy. Niezależnie od wyniku jestem traktowana tak samo. Mam elastyczny grafik, a szefowe nigdy nie odmówiły mi pomocy. Pensja jest przyzwoita + płatne szkolenie. Praca w tej firmie to czysta przyjemność. Można niesamowicie się rozwinąć. Moja ocena nie ma żadnego związku z relacjami z przełożonymi, które są świetnymi osobami prywatnie i bardzo profesjonalnymi pracodawcami. Jeżeli byli pracownicy wolą wylewać żale na forum, zamiast pracować to szczerze współczuje.

Marta

Jestem pracownikiem CCO od jakiegoś czasu. Nigdy nie pracowałam na słuchawkach. Szefowe zadbały o dobre szkolenie, dawały cenne uwagi i motywowały mnie do pracy. Niezależnie od wyniku jestem traktowana tak samo. Mam elastyczny grafik, a szefowe nigdy nie odmówiły mi pomocy. Pensja jest przyzwoita + płatne szkolenie. Praca w tej firmie to czysta przyjemność. Można niesamowicie się rozwinąć. Moja ocena nie ma żadnego związku z relacjami z przełożonymi, które są świetnymi osobami prywatnie i bardzo profesjonalnymi pracodawcami. Jeżeli byli pracownicy wolą wylewać żale na forum, zamiast pracować to szczerze współczuje.

Hahaha

Same pozytywne komentarze, nic tylko sie zastrudniac. Olana wykladzina,grzyby na scianach i falszywe "wielkie panie prezes". A do tego niewygodne wpisy, ktore sa usuwane. Troche za duzo takich szczegolow pojawia sie w komentarzach, a jakos nikt nie mowi konkretow o kasie i super wyplatach :D Mysle, ze nie warto ryzykowac z wysylaniem cv :D

Contact Center Outsourcing

@wiarygodna @elsa Witam serdecznie, Forum istnieje po to, aby wyrażać swoje opinie - w przypadku tego forum, są to opnie dotyczące konkretnej Firmy i konkretnego Pracodawcy. Niestety Twoje komentarze nie przypominają ani rzetelnej opinii, ani konstruktywnej krytyki, ponieważ dotyczą tematów, które nie mają odzwierciedlenia w rzeczywistości. Mimo wszystko cieszy nas fakt, że odniosłaś pozytywne wrażenie po przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej - bardzo Nam miło :) Jeżeli chodzi o wyniki, podejmując pracę w Naszej Firmie na pewno miałaś świadomość, iż ta praca polega na sprzedaży - drugi raz chcielibyśmy podziękować, że zwróciłaś uwagę, iż kadra zarządzająca śmiało pokazuje zadowolenie z rzetelnie wykonywanej pracy. Jeżeli chodzi o kuchnie, jest świeżo odmalowana, wygląda na to, że bardzo dawno u Nas nie byłaś - serdecznie zapraszamy, wtedy będziesz mogła sama się o tym przekonać :) A co do plam na wykładzinie, powstały przez nieuważne osoby, którym czasami zdarzy się wylać kawę na wykładzinę w pośpiechu. Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi - taki urok call center :)) Oczywiście dziękujemy za zwrócenie uwagi na powyższe aspekty. Jeżeli masz dodatkowe uwagi lub pytania, na które chciałabyś otrzymać odpowiedź - zapraszamy do kontaktu : biuro@cco.com.pl Zespół Contact Center Outsourcing

Elsa

Szkoda że opinie które przedstawiają prawdziwy obraz tego jak wygląda praca w tej firmie są usuwane. A myślałam że po to właśnie jest to forum aby wyrazić swoje zdanie. No cóż, jak widać ktoś tu ewidentnie chce zatrzeć niezbyt pochlebną opinie o tym jak wygląda praca w tej firmie od kuchni.

Nowa

Pracowałam w tej firmie podczas wakacji, nie miałam wcześniej doświadczenia i szczerze bałam się jak sobie poradzę, czy tam rade. Poradziłam sobie, otrzymałam potrzebne wsparcie. Cele? Oczywiście, że są i są do osiągnięcia, trzeba tylko chcieć. Polecam wszystkim bez doświadczenia pracę w CCO, ja niestety musiałam zrezygnować z racji sesji poprawkowej, jednak mam nadzieję, że jeszcze tam zawitam.

Przyjaciółka

Na pierwszy rzut oka widać, że pisze to osoba, która została zwolniona .Skoro chciałeś przedstawić realne zarobki w firmie CCO to dlaczego nie napisałeś, że jest podwójny system motywacyjny i dodatkowy hajs liczbę zamówień ? Jeżeli ktoś przychodzi do pracy po to by zarobić, to potrafi zrobić po 20-30 zamówień i dostać drugą godzinówkę z prowizji. Ale jeżeli komentarz pisze osoba, która robiła po 2-3 zamówienia w ciągu miesiąca to sorry. co lepsze :" Nie odnosze sytuacji z zarobkami w zaden sposob do mojej osoby, bo moje wyniki rzeczywiscie dawaly podstawy do zwolnienia mnie " - sam sobie odpowiadasz na tą bezzasadną paplaninę i uważam, że na tym temat jest skończony. Atmosfera atmosferą, ale to nie instytucja charytatywna. Życzę powodzenia w znalezieniu pracy, gdzie " moje wyniki rzeczywiście dawaly podstawy do zwolnienia mnie " i rzeczywistych zarobków w kwocie 2 000 zł marzycielu.

Przyjaciółka

Gratuluję Wszystkim pochlebnych opinii na temat firmy. Gdyby którakolwiek z tych osób podchodziła poważnie do pracy i wdrażała uwagi nie siedziałaby teraz na forum tylko liczyłaby swoją wypłatę. Do pracy nie chodzi się z myślą ile muszę zrobić umów, aby nie mieć stawki -50% `(każdy przed rozpoczęciem pracy akceptuję warunki finansowe). Poza tym osoby te zapominają o prowizjach uznaniowych za rzetelnie wykonaną pracę, które są adekwatnie przyznawane do włożonego wysiłku w trakcie pracy. Odnośnie szkoleń - jeśli na nich uważnie się słucha to sprzedaż może wzrosnąć o 20%, ale jak już wspomniałam trzeba jeszcze chcieć, a nie chodzić do pracy i "wyrobić godzinówkę". Nie znam call center w którym wyniki nie są brane pod uwagę przy wynagrodzeniu, a osoby za siedzenie mają 1500zł bo przecież się "starają". Rozliczenie jest weryfikowane i każdy pracownik ma wgląd do swojego rachunku i wyników. Poza tym w przeciwieństwie do innych cc masz wgląd w realizacje swoich zamówień (Ale aby mieć co weryfikować trzeba realizować wyznaczone cele, ale 1 umowa na tydzień to trochę za mało).

Sprzedawca
@Przyjaciółka 20.07.2015 18:05

A ja znam, pracuje w takim. Za 120h jest 13zl brutto, za 140 jest 15zl za siedzenie i rozmawianie + prowizja od sprzedaży praktycznie co miesiąc bez wielkich starań. Za 3/4 etatu ma się minimum 2000 na rękę. Co więcej, bez wylosowanych szkoleń i płacą dodatkowo za "niańczenie" nowych osób :D Ludzie, serio, contact center to może być świetna praca, ale trzeba szukać:)

Przyjaciel

Nie wchodzi sie do tonacego okretu, bo i po co, wiec nie bierzcie pod uwage aplikowania do tej firmy. Sprzedaz nie jest oczywiscie rzecza latwa, ale proponowane w umowach cele wyrobic jest naprawde ciezko (realnie patrzac srednio maksymalnie 1 dzien bez umowy,co naprawde latwo jest policzyc), wiec jezeli nie macie doswiadczenia ani "tego czegos", to wyslijcie swoje cv, gdzie indziej. A podpowiem, ze "to cos" raczej sie bardzo rzadko ma, co widac po liczbie konsultantow, ktorym oplaca sie tam pracowac, wiec nie traccie czasu ani nerwow w tej firmie. Bo mozecie skonczyc podobnie jak czerwony pazdziernik z groszowa wyplata i stawka 5 zl brutto za godzine. No a rozliczanie umow z miesiecznym opoznieniem daje duze pole manewru, wiec nie badzcie nigdy pewni swojej wyplaty. Wszystko zalezy od stanu finansowego firmy,ktory z kazdym kolejnym miesiacem jest chyba coraz gorszy, skoro wlascicielki najwiekszych oszczednosci szukaja wlasnie w wyplatach konsultantow... Nie ma rowniez co liczyc na platne szkolenia. Maja pomagac w pracy konsultantom, jednak niewiele do niej wnosza. A siedziec trzeba, za darmo, spolecznie, okolo 2 godzin. Podobnie uwagi do rozmow. Wszystko odbywa sie na wylogowanym,bo oszczednosci wszedzie trzeba szukac. I tlumaczenia "zarzadu" o przekraczaniu przerw sluzbowych, ktore kiedys byly rzeczywiscie zasadne, ale z czase staly sie smieszne i zalosne, bo kompletnie bezzasadne. Atmosfera w firmie pomiedzy konsultantami zawsze byla swietna i podobnie wygladala sprawa na linii konsultanci-panie prezes. Ale okazuje sie, ze kiedy w gre wchodza pieniadze, to zwykla ludzka uczciwosc nie ma zadnego znaczenia, wiec nie radze wierzyc ich slowom i zapewnieniom. A chociaz pojawia sie tutaj zapewne tlumaczenia i podwazane beda moje slowa,to naprawde nie mam powodow, zeby klamac. Co wiecej, od strony prawnej absolutnie nie mam racji, ale chodzi wylacznie o ludzkie podejscie i uczciwosc, ktora kiedys odznaczala sie ta firma, ktorej teraz nie warto ufac. Podsumowujac cala wypowiedz, powiem tylko, ze kazdy, kto zatrudni sie w CCO z czasem tego niestety pozaluje, wiec nie warto. Naprawde stac was wszystkich na znalezienie lepszej, lepiej platnej oraz godnej pracy.Nawet w tej parszywej branzy, bo pienieznie naprawde mozecie wyjsc lepiej w innych firmach, o czym sam sie zdarzylem przekonac. A atmosfera wszedzie zalezy od samych wspolpracownikow. Ciekaw jestem opinii innych, zwlaszcza tego, co moze sie tu pojawic za 2 miesiace. Pozdrawiam!

Przyjaciel

Nie wchodzi sie do tonacego okretu, bo i po co, wiec nie bierzcie pod uwage aplikowania do tej firmy. Sprzedaz nie jest oczywiscie rzecza latwa, ale proponowane w umowach cele wyrobic jest naprawde ciezko (realnie patrzac srednio maksymalnie 1 dzien bez umowy,co naprawde latwo jest policzyc), wiec jezeli nie macie doswiadczenia ani "tego czegos", to wyslijcie swoje cv, gdzie indziej. A podpowiem, ze "to cos" raczej sie bardzo rzadko ma, co widac po liczbie konsultantow, ktorym oplaca sie tam pracowac, wiec nie traccie czasu ani nerwow w tej firmie. Bo mozecie skonczyc podobnie jak czerwony pazdziernik z groszowa wyplata i stawka 5 zl brutto za godzine. No a rozliczanie umow z miesiecznym opoznieniem daje duze pole manewru, wiec nie badzcie nigdy pewni swojej wyplaty. Wszystko zalezy od stanu finansowego firmy,ktory z kazdym kolejnym miesiacem jest chyba coraz gorszy, skoro wlascicielki najwiekszych oszczednosci szukaja wlasnie w wyplatach konsultantow... Nie ma rowniez co liczyc na platne szkolenia. Maja pomagac w pracy konsultantom, jednak niewiele do niej wnosza. A siedziec trzeba, za darmo, spolecznie, okolo 2 godzin. Podobnie uwagi do rozmow. Wszystko odbywa sie na wylogowanym,bo oszczednosci wszedzie trzeba szukac. I tlumaczenia "zarzadu" o przekraczaniu przerw sluzbowych, ktore kiedys byly rzeczywiscie zasadne, ale z czase staly sie smieszne i zalosne, bo kompletnie bezzasadne. Atmosfera w firmie pomiedzy konsultantami zawsze byla swietna i podobnie wygladala sprawa na linii konsultanci-panie prezes. Ale okazuje sie, ze kiedy w gre wchodza pieniadze, to zwykla ludzka uczciwosc nie ma zadnego znaczenia, wiec nie radze wierzyc ich slowom i zapewnieniom. A chociaz pojawia sie tutaj zapewne tlumaczenia i podwazane beda moje slowa,to naprawde nie mam powodow, zeby klamac. Co wiecej, od strony prawnej absolutnie nie mam racji, ale chodzi wylacznie o ludzkie podejscie i uczciwosc, ktora kiedys odznaczala sie ta firma, ktorej teraz nie warto ufac. Podsumowujac cala wypowiedz, powiem tylko, ze kazdy, kto zatrudni sie w CCO z czasem tego niestety pozaluje, wiec nie warto. Naprawde stac was wszystkich na znalezienie lepszej, lepiej platnej oraz godnej pracy.Nawet w tej parszywej branzy, bo pienieznie naprawde mozecie wyjsc lepiej w innych firmach, o czym sam sie zdarzylem przekonac. A atmosfera wszedzie zalezy od samych wspolpracownikow. Ciekaw jestem opinii innych, zwlaszcza tego, co moze sie tu pojawic za 2 miesiace. Pozdrawiam!

Magda

Serio ? Siedziałam obok Ciebie jak byłeś w pracy i myślałam, że mnie skręci jak słyszałam Twoje rozmowy. Ile razy „słodka kontrolerka jakości” zwracała Ci uwagę, to Ty zawsze byłeś mądrzejszy. Wszyscy robiliśmy po 8-9 zamówień na tydzień a Ty zrobiłeś w 3 tyg - 3 zamówienia. Już nie wspomnę, że inni Konsultanci próbowali Ci pomóc, żebyś zrobił wynik, mimo, że nie mamy płacone za niańczenie nowych osób. Jakie wyniki takie wynagrodzenie. Na forum każdy jest kozakiem bo pisze anonimowo.

czerwony październik

Po 3 tygodniach pracy w systemie około 30h tygodniowo, firma ta pozwoliła sobie wycenić moją pracę na 174 zł. Kreatywna księgowość wykazała iż pracowałem 11 godzin tygodniowo bez prowizji za stawkę minimalną z bardzo niską efektywnością. Nie warto wchodzić na ścieżki sądowe ze względu na "zaplecze" prawnicze i szefostwo "szczególne dobrze się wywinęło" z wypłacenia wynagrodzenia za szkolenie pracownicze. Aż przyjemnie się oglądało dziewczyny gdy myślały że są takie sprytne. Nie mogłem powiedzieć ani słowa będąc pod wrażeniem tej "uprzejmej bezczelności". Wielki minus i nikomu (nawet arcywrogom) nie polecam pracy w tego typu firmach a szczególnie tej. Za atmosferę tam panującą przydało by się chyba złożyć pozew z tytułu poniesienia strat moralnych. O szczególnie słodkiej kontrolerce jakości już nie wspomnę.

ziomm

Pracuje w tej firmie od 2 tygodni jest naprawdę spoko, hajs dobry

gabryśka

Jeszcze nigdy hajsu nie zarabiało się tak przyjemnie :)

Zibi

Pracuje od tygodnia, w skrócie, praca jak w każdym call center aczkolwiek tu w porównaniu do innych call center jest dobra atmosfera, ludzie pomocni. Polecam

alew

Polecam wszystkim szukającym pracy na dłużej, ponieważ odchodzenie z tej firmy jest przykrym doświadczeniem. Sama specyfika pracy w call center, jest chyba większości znana, natomiast atmosfera panująca w pracy jest naprawdę przyjemna, a ludzie świetni. Mam nadzieje, że jeszcze będę miała okazje wrócić do tej firmy.

Zbyszek
@alew 18.06.2014 15:09

Firma jest nierzetelna, szczerze nie polecam. Bardzo trudny kontakt z obsługą.

Zostaw opinię o Contact Center Outsourcing - Kraków

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Contact Center Outsourcing