Armatis-LC Polska

2 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Armatis-LC Polska

zooplus
Były pracownik
 Pytanie

Jaką rolę pełnią liderzy zespołu skoro jako nowy pracownik o pomoc muszę prosić wyłącznie innych konsultantów, którym przeszkadzam w pracy? Niektórych liderów nawet na oczy nie wiedziałem, rozumiem, że mogą pracować zdalnie ale jako nowy pracownik oczekuję wsparcia a nie poczucia że przeszkadzam współpracownikom.

1
Kłapouch
Były pracownik
@zooplus

Na oczy ich nie widziałeś bo ich nie było, albo mieli tak dobrze (jak taki jeden z Flixbusa), że o 12 już mogli wracać do domu.

1
Pop
Były pracownik
 Pytanie

Niestety nie polecę tej firmy. Pracowałam na projekcie Ryanair na języku hiszpańskim . Od początku duży stres, związany ze szkoleniem za, które jeśli nie zdasz egzaminu nikt ci nie zapłaci. Po rozpoczęciu pracy stres na każdym kroku; na przerwę nie pójdziesz, bo kto pierwszy ten lepszy a przed tobą kolejka. Jeśli nie wykorzystasz przerwy, to w ostatniej godzinie juz nie "masz prawa" iść na przerwę, która teoretycznie ci przysługuje. Cala praca nastawiona na produktywność i to żebyś zrobil jak najwiecej w jak najkrótszym czasie. Nie nadążasz, nie wyrabiasz produktywności to od razu ochrzan. Ja nie miałam tego problemu ale słyszałam od innych. Obslugujesz 4 czaty na raz i nie ważne czy ogarniasz, mus to 4 a jak nie to od razu liderzy nakazują dobrać czaty. W momencie kiedy nie było pracy, to twój problem jeśli nie wyrabiasz produktywności.. trzeba było obsługiwać inne języki nawet jeśli nie znales dobrze danego języku. Korzystaj z tłumaczą!proste. Nie ważne ze przyjmują cie na linie obcojęzyczna, bo jeśli brak pracownikow na polskiej to od razu ci ją przypinają, a jak prosisz o odpięcie i wyrazisz własne zdanie, to odpowiadają, że na umowie nie było nic o tym, że zostałeś przyjęty na konkretną linie. (Nie ważne ze w ofercie pracy jest w nagłówku oferta pracy w danym języku.). Praca zdalna? fajnie. Doceniałam, do czasu. Na zdalnej pracowałam na czatach i reklamacjach z racji tego, że mój komputer nie miał sprawnego wejścia do słuchawek. Pewnego dnia uszlyszalam, ze" jeśli chce pracować dalej na zdalnej to powinnaś załatwić sobie sprawny sprzęt od np. koleżanki. Zapytaj koleżanki czy ci nie pożyczy komputera na kilka dni w tygodniu. " Czy to jest normalne? To firma powinna zalaltwic sprzęt a jeśli nie potrafi tego załatwić to nie straszyć zwolnieniem tylko doceniać, że pracownik pracuje na własnym sprzęcie i obsługuje klientów w miarę możliwości na jakie pozwala mu sprzęt. Nie wspomnę juz o dyskryminacji jeśli chodzi o stawki na językach. Odkąd sie przyjęłam linia francuska miała 3zl więcej do godziny od hiszpańskiej. W ostatnim roku pracy podniesiono stawke linii włoskiej tez o 3zl a co z hiszpańska? czym rozni sie ten język? praca jest taka sama.. produktywność trzeba wyrobić taką samą. Wspomnę tez o premiach. Przez ten prawie 2 lata pracy zawsze wyrabiałam produktywnosc, ponadto miałam jedną z najwyższych a premia była tak kiepska, że lepiej było popracować jeden dzień dłużej niż miesiąc na wysokich obrotach i w stresie i w ciagu jednego dnia miałam tyle co premii za miesiąc wyrabiając produktywność. Wspomnę tez ze jedyną pochwale za premie dostałam od liderki, która jako jedyna jakoś doceniała. Niestety po pewnym okresie pracy tutaj zdajesz sb sprawę z tego, że nie masz możliwości żadnego rozwoju, stoisz w miejscu, a ponadto nikt nie da ci umowy o prace, bo wolą zatrudnić nowego pracownika za grosze. Jedyny plus tej pracy to to, ze jest to fajna praca dla studentów, którzy potrzebują mieć luźny grafik.

1

Pracodawca

@Pop

Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się z nami swoją opinią. W Armatis intensywnie inwestujemy w szkolenie naszych przyszłych pracowników, aby nauczyć ich podstaw relacji z klientami. Pomyślne zdanie egzaminu jest warunkiem wstępnym dołączenia do naszych zespołów i utrzymania dobrej jakości naszych usług. Jeśli chodzi o przerwy, – agentom przysługuje przerwa w wymiarze 8% czasu pracy (jednak nie wykorzystujemy jej w pierwszej i w ostatniej godzinie pracy). W Armatis staramy się także wdrażać programy zapobiegające stresowi zarówno w środowisku zawodowym, jak i osobistym. Aby wesprzeć nasze zespoły, każdego roku zapewniamy średnio ponad 50 godzin szkoleń dla każdego pracownika. Staramy się, aby system wynagrodzeń w naszej firmie był konkurencyjny w stosunku do rynku. Wynagrodzenie jest określone przez tabelę wynagrodzeń z premiami za wyniki odpowiadającym celom ustalonym i komunikowanym na danym projekcie. Stale też szukamy nowych rozwiązań i chcemy, by w Armatis pracowało się jak najlepiej. Nasze zespoły HR i Kadra są zawsze otwarte na nowe propozycje, zachęcamy do rozmowy! Z poważaniem Zespół Armatis

Aaaa
Kandydat
 Pytanie

Nie polecam. Zapraszają cię na rozmowę, przeprowadzają rekrutację na kilku poziomach. Po wszystkich testach i rozmowach gratulują dołączenia do zespołu. Po czym kilka dni później dzwonią i informują, że odwołują szkolenie, bo coś tam..(oczywiście powód zmyślony). Tego samego dnia widzisz wystawiona nową ofertę w poszukiwaniu kandydatów w kilku miastach. Zmarnowali mój czas, praktycznie dwa tygodnie i po co?

1

Pracodawca

@Aaaa

Dziękujemy za przesłaną opinię. Przepraszamy za zainstniałą sytuację i zmarnowany czas, niestety nasza branża jest bardzo dynamiczna i zmiany planów dotyczące wdrożeń nowych grup szkoleniowych się zdarzają. Rekrutujemy na wiele różnych projektów, kolejne opublikowane ogłoszenie mogło dotyczyć innego zespołu.

Stawki to śmiech
Były pracownik
 Pytanie

Stawki to jawna dyskryminacja. Dlaczego agenci na języku włoskim zarabiają więcej niż agenci na języku hiszpańskim? Wszystkim szczerze odradzam prace tam

2
Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Całkiem profesjonalna rozmowa w porównaniu z innymi na których byłem, przedstawione warunki współpracy, sporo elementów dotyczących obsługi klienta przez telefon i mojego nastawienia do tego rodzaju pracy. Wyczerpujące odpowiedzi na moje pytania, sporo informacji o firmie, atmosferze. Wyszedłem z pozytywnym wrażeniem, na drugi dzień telefon, że zostałem zaproszony na szkolenie.

Pytania

Doświadczenie, motywacja do pracy, przykłady zachowań w konkretnych sytuacjach z klientem.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Pracownik bez umowy
Były pracownik
 Pytanie

Niestety, nie mogę polecić tego pracodawcy. Pracowałem w różnych miejscach wcześniej - Golden Serwis, Auchan, Alior Bank. Zawsze było wszystko w porządku i tych pracodawców zawsze polecałem i będę polecał, wzorowo traktowali pracowników. Ale Armatis? Pracuje się przez pierwszy tydzień na czarno, niektórzy pracownicy otrzymali umowy dopiero po 3 tygodniach. Horrendalne kary naliczane i potrącane z wypłaty według uznania pracodawcy. Prawa pracownicze nie były przestrzegane, ja otrzymałem zbyt małą wypłatę, a do dzisiaj nie dostałem umowy (a jestem już byłym pracownikiem)! Umowę powinienem otrzymać przed rozpoczęciem pracy! Sprawa będzie skierowana do Państwowej Inspekcji Pracy. O tym, że obostrzenia antycovidowe i zalecenia RODO nie były przestrzegane, nie będę nawet wspominał.

1
pytanie
Kandydat
 Pytanie

Czy to szkolenie wstępne jest płatne?

Xxxx
Były pracownik
 Pytanie

Praca tam to porażka, zwłaszcza na projekcie Ryanair. Nie idzcie tam, nie warto. Szkoda waszej wiedzy i kompetencji językowej. Pracownik jest zatrudniany na język obcy, a w efekcie musi obsługiwać polskie telefony, maile i czaty. Liderzy pozbawieni empatii i predyspozycji psychologicznych adekwatnych do swojego stanowiska. Programy i systemy ciągle nie działają, psują się, a jedyna radą jaką można usłyszeć od lidera to „zrestartuj komputer” bądź „wyczyść pliki cookies” Stawka bardzo słaba i dyskryminująca, ponieważ zarabia się różnie w zależności od języka na jakim się pracuje. Stawka ta francuskim to (usunięte przez administratora)zł, a na włoskim, hiszpańskim (usunięte przez administratora) zł. I o jakiej sprawiedliwości tu mowa ?

6
Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Kolejka na przerwę ogromna jak już się dostaniesz to lepiej wykorzystać całą na raz. Umowy o prace nie dostaniesz - chyba ze masz znajomosci. Bardzo są tu widoczne zwłaszcza na projektach sprzedażowych.wymagania duże, a porządna prowizje zarabia kilka osób bo utną ci tu za wszystko. Jak zaczęła się zdalna to zrobili z tego luksus dla najlepszych. Jakby to była nagroda a nie konieczność . A jak się zaczęły przypadki zakażeń to nagle wszystkich chcieli wysłać na zdalna . Ogolem toksyczna firma , ludzie spoko ale góra gdzies traktuje cię jak robota. Tłumacz się z dłuższej wizyty w toalecie - jak ktoś już pisał . Może pieluchy niedługo ? Problem się rozwiąże .

8
R
Pracownik
 Pytanie

Ludzie narzekają na tą prace jakby niewiadomo co tam się działo - Ok, na liniach może być ciężko - nie każdy to lubi ale osoby które idą co call center chyba wiedza ze będą rozmawiać przez telefon? Projekt linii super jeśli chodzi o maile, praca zdalna jest świetna i dobrze się dogadujemy. Liderki i sv weekendowe są bardzo pomocne i zawsze załatwia twoja sprawę. Jak coś nie pasuje z premia czy wypłata, osoba która liczy system to wyjaśni. Raz zdarzyło mi się ze rzeczywiście dostałem mniej wypłaty niż się spodziewałem ale najwyraźniej musiałem coś złe policzyć. Dzienne obowiązki są okej i wykonuje się je w miarę z łatwością. Jak czegoś nie wiesz to sv week ci wytłumaczą. Fajnie by było gdyby firma pomyślała o dofinansowaniach do sprzętu albo o czymś co pozwoliłoby nam się czuć „zadbanym”. Tak to wszystko jest Ok. Na pierwsza i kolejna prace - jak najbardziej polecam.

pavulon
Kandydat
 Pytanie

czy ktoś z pracowników lub byłych pracowników może powiedzieć jak się pracuje w armatis na projekcie cyfra + bo aplikuje i po komentarzach mam wątpliwości?

agawa
Pracownik
@pavulon

C+ Kraków. Nie sugeruj się wpisami w necie. Wiaderko na wylew frustracji. Fakty: Praca jest ciężka, monotonna i (męcząca, jak to praca). Nie łudź się, że gdzie indziej jest samo masełko i szyneczka. Rozmawiasz z ok 150 osobami dziennie, z tego 80% to czyste (usunięte przez administratora) włącznie (usunięte przez administratora) Ale zdarza się też "dziękuję". Z rzadka. Liderzy na poziomie, spokojni i baaaardzo pomocni. Wszystko wytłumaczą i nie wiem jakim cudem w ogóle się nie irytują. Owszem wytykają błędy, poganiają, ale taką mają pracę. Przy tym starają się pomóc. Nie żadnych szykan, mobbingu i co tam jeszcze wypisują. Ludzie sympatyczni albo neutralni. Nikt ci (usunięte przez administratora) nie obrobi w 15 sekund między połączeniami. Pracujesz 3 godz dziennie i masz 1 umowę rezultat - kasy starczy na waciki. Robisz dużo godzin +1,5 umowy na 1 godzinę - rezultat - wypłatę da się przepić tylko w dużym gronie. Proste. A czy ci będzie odpowiadać to musisz sprawdzić w praktyce.

K. N. P.
Były pracownik
 Pytanie

Jeśli się zastanawiasz, czy tu pracować to powiem Ci, że tak o ile jest to Twoja pierwsza praca. Otrzymasz w miarę elastyczny grafik, wypłatę w terminie, szkolenie wstępne, miejsce i sprzęt do pracy. Poznasz nowe osoby, zdobędziesz swoje pierwsze doświadczenie. Po 3 miesiącach poczujesz się jak ryba w wodzie i poznasz bardziej ludzi. I tu czekają Cię cztery drogi: 1 - zaprzyjaźnisz się z leaderem: będziesz mieć luźne zmiany w grafiku, zaproszenia na papieroska i ploteczki przed budynkiem, obiadek, pracę zdalną jak się zmęczysz biurem, łatwiejszy dostęp do kadr, praca będzie radosna i przyjemna, 2 - będziesz neutralny, "robisz swoje i do domu": czyli zostaniesz kimś od czarnej roboty, nowe osoby będą się uczyć od Ciebie, będziesz zastępować leadera w niektórych czynnościach (jemu za to płacą a Tobie nie), grafik dostaniesz taki jak chcesz, ale jak będziesz pomagać a jak nie to zapomnij, niby będą Cię lubić, ale za plecami obgadają, 3 - będziesz mieć swoje zdanie, powiesz co myślisz = nie popracujesz długo, albo zawsze będziesz mieć pod górkę i Twoje prośby o grafik czy kadrowe będą na szarym końcu, 4 - wybierasz sobie znajomych z pracy i trzymasz się wąskiego grona a w swoich obowiązkach nie pokazujesz 100% mocnych stron - WTEDY PRZETRWASZ NAJDŁUŻEJ. :) Jeśli chodzi o charakter pracy jak to call center ma swoje wady i zalety. Ważny jest wynik oraz jakość. Tylko niestety braki w zarządzaniu jakie ma kadra sprawiają, że zamiast dążyć do realizacji celu jest się zniechęconym. Zamiast motywować, gnębią i męczą. Wiedza zwykłej osoby z zespołu opiera się na szkoleniu wstępnym, oraz aktualizacjach oznajmianych na bieżąco. Czasem może czeka Cię jakaś indywidualna "motywująca" rozmowa z leaderem, ale po niej to powrót do biurka będzie najbardziej cieszył niż super praca jaką wykonujesz! :) W tej pracy kadra może i zna się na swojej pracy pod kątem merytorycznym (chodź też nie zawsze), ale zarządzania zasobami ludzkimi już nikt ich nie nauczył. Jak już będziesz wiedzieć co i jak działa w Twoim zespole, zaczniesz unikać rozmów przy recepcji jak i przy osobach z kadr. A dlaczego? Bo to co mówisz, może być szybko przeniesione dalej. :) A jak dostaniesz znowu wypłatę bez premii i nie z Twojej winy... to zrezygnujesz jak ja. :) Tą firmę niszczą ludzie, zasady są w porządku.

3
Nwe
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie, jak obecnie pracuje się w Armatis LC ? Czy rzeczywiście jest tak źle ? Rozważam aplikowanie jednak opinie są mocno podzielone

2
Niezadowolony
Pracownik
@Nwe

Jeśli liczysz na godziny i prace zdalna - nie będzie ich tyle ile potrzebujesz. Jeśli liczysz na bonusy - nie będą dla ciebie tylko dla ulubienic kadry. W ryr motywują dwie osoby na przemiennie biletami i wysokimi premiami, inni nie maja co liczyć na jakieś dodatkowe nagrody. Niezdrowa rywalizacja, odechciewa się pracować

2
Nick
Kandydat
 Pytanie

Jak na ten moment wygląda praca w armatis?

Solo
Kandydat
 Pytanie

Czy za szkolenie do pracy jest płatne? Czy trzeba przeprawcowac iles godzin?

Kosik
Pracownik
@Solo

Na szczęście nie musisz za nie płacić

XYZ
Kandydat
 Pytanie

Dzień Dobry, Mam pytanie odnośnie pracy. Jak wygląda obecnie proces rekrutacyjny oraz praca zdalna ? Jak opinie ?

Pracodawca

@XYZ

Aktualnie proces rekrutacyjny odbywa się zdalnie, zachęcamy do zapoznania się z ofertami na naszej stronie internetowej: https://emploi.armatis.com/pl/oferty-pracy/

XYZ
Pracownik
 Pytanie

Do osób myślących nad pracą w tej firmie w trakcie pandemii - odradzam. Zostaniecie bez pracy. To umowa zlecenie, która nie zapewnia wam dochodu jeżeli firma wyśle was na "kwarantannę". A raczej darmowe wczasy w domu. Po dwóch tygodniach szkolenia, jeśli ktoś z waszych kolegów ze szkolenia wdrażającego ( 2 tyg., zapłata po przepracowanych 200h ) nie daj boże okaże się zarażony, to wszyscy ze szkolenia idą do domu. Myślicie, że to sanepid decyduje ile trwa Wasza kwarantanna? Otóż nie. Sanepid wszystkim nam powiedział, że możemy wracać do pracy po tygodniu w domu. Natomiast obecnie firma robi problem z powrotem i chce, żebyśmy zostali dodatkowy tydzień w domu :))). Acha, oczywiście nie ma możliwości pracy zdalnej dla osób nowozatrudnionych. Komunikacja z firmą jest dziwna, to zwalanie na sanepid, to na decyzję z góry, nie wiadomo, w czym tkwi problem. Na pewno nie w tym, że po 3 tygodniach bycia zatrudnionym w firmie nie dostanie się odpowiedniej wypłaty :))) Jako że pandemia trwa i zachorowania idą w górę, ciekawi mnie kiedy będzie powtórka z rozrywki i znowu dostaniemy darmowym urlop. Nie polecam tutaj pracować. Znajdzie sobie coś z umową o pracę i gdzie dbają o pracownika.

3
Ania
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca w tej firmie w przypadku ,,elastycznych godzin pracy''? Czy trzeba faktycznie pracować te minimum 80h w miesiącu, czy wystarczy przepracować 60-70h?

Pytanie
 Pytanie

Czy Armatis-LC Polska organizuje staże dla studentów?

Pracodawca

@Pytanie

Nie organizujemy staży, można do nas po prostu przyjść do pracy, na wielu stanowiskach nie wymagamy doświadczenia i zapewniamy wszystkie niezbędne szkolenia. Zapraszamy! Oferty można znaleźć tutaj: https://praca.armatis.com/

Koronawirus
 Pytanie

W jaki sposób firma chroni pracowników przed epidemia koronawirusa? Zzużyte żele do dezynfekcji nie są w stanie sprawić ze poczujemy się nagle bezpiecznie. Czy będzie zaoferowana praca zdalna tak jak oferują inni pracodawcy?

5

Pracodawca

@Koronawirus

Zapewniamy, że firma armatis-lc Polska cały czas monitoruje sytuację związaną z zagrożeniem epidemiologicznym, a zdrowie naszych pracowników jest naszym priorytetem. Wdrożyliśmy i będziemy wdrażać dodatkowe środki bezpieczeństwa, o których regularnie informujemy swoich pracowników wewnętrznie. Jeśli nie czuje się Pan/Pani poinformowany/a, zachęcamy do zadawania pytań przez formularz: https://forms.gle/z3DUM2L4MLThrz3H6 . Aktualnie w naszej firmie sporo osób pracuje zdalnie, cały czas pracujemy nad tym, by taką mozliwość udostępnić większej ilości pracowników, jednak jest to skomplikowany proces pod względem technicznym, prawnym i logistycznym, dlatego wymaga czasu. Bardzo prosimy o cierpliwość.

Mrówka Z
 Pytanie

Co firma robi w związku z epidemia koronawirusa? Jakie środki bezpieczeństwa są podejmowane? Jeden żel antybakteryjny i plakaty w łazience jak myć ręce to chyba trochę za mało. Dlaczego nikt z nami oficjalnie nie rozmawia. Inne korporacje daja pracownikom wolne lub oferują pracę zdalna mając na uwadze ich zdrowie. Dlaczego poczta pantoflową dowiadujemy się o pracowniku, który w zeszłym tygodniu wrócił z Włoch i przychodził do pracy a teraz przebywa na zwolnieniu lekarskim. Czy Wy jesteście poważni?!

6

Pracodawca

@Mrówka Z

Zapewniamy, że firma armatis-lc Polska cały czas monitoruje sytuację związaną z zagrożeniem epidemiologicznym, a zdrowie naszych pracowników jest naszym priorytetem. Wdrożyliśmy i będziemy wdrażać dodatkowe środki bezpieczeństwa, o których regularnie informujemy swoich pracowników wewnętrznie. Jeśli nie czuje się Pan/Pani poinformowany/a, zachęcamy do zadawania pytań przez formularz: https://forms.gle/z3DUM2L4MLThrz3H6 . Pracujemy również nad tym, by coraz więcej osób mogło pracować z domu - jest to skomplikowany proces pod względem technicznym, prawnym i logistycznym, dlatego wymaga czasu. Zapewniamy również, że każdy przypadek osoby na zwolnieniu lekarskim jest monitorowany i w razie potrzeby będą wdrażane dodatkowe środki bezpieczeństwa.

Zostaw merytoryczną opinię o Armatis-LC Polska - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Armatis-LC Polska
Przejdź do nowych opinii