Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Armatis-LC Polska w Kraków

anonim
Były pracownik

Nie polecam pracy nikomu tej pracy na dłużej. Szefostwa interesuje tylko i wyłącznie wynik (potrafią zgnoić po pół godzinie pracy, kiedy większość telefonów to była poczta). Team liderów czasami ciężko zastać na sali, a nowi pracownicy są wyrzucani do domów. Jeden wielki wyzysk, a dla przełożonych jesteś tylko tabelką w Excelu, a nie żywym człowiekiem.

1
podhalan
 Pytanie

Pozdrawiam, czy da sie samemu przezyc w Krakowie z pensji w tej firmie? Dzieki.

1
R
Pracownik
 Pytanie

Ludzie narzekają na tą prace jakby niewiadomo co tam się działo - Ok, na liniach może być ciężko - nie każdy to lubi ale osoby które idą co call center chyba wiedza ze będą rozmawiać przez telefon? Projekt linii super jeśli chodzi o maile, praca zdalna jest świetna i dobrze się dogadujemy. Liderki i sv weekendowe są bardzo pomocne i zawsze załatwia twoja sprawę. Jak coś nie pasuje z premia czy wypłata, osoba która liczy system to wyjaśni. Raz zdarzyło mi się ze rzeczywiście dostałem mniej wypłaty niż się spodziewałem ale najwyraźniej musiałem coś złe policzyć. Dzienne obowiązki są okej i wykonuje się je w miarę z łatwością. Jak czegoś nie wiesz to sv week ci wytłumaczą. Fajnie by było gdyby firma pomyślała o dofinansowaniach do sprzętu albo o czymś co pozwoliłoby nam się czuć „zadbanym”. Tak to wszystko jest Ok. Na pierwsza i kolejna prace - jak najbardziej polecam.

anonim
Były pracownik

Nie polecam pracy nikomu tej pracy na dłużej. Szefostwa interesuje tylko i wyłącznie wynik (potrafią zgnoić po pół godzinie pracy, kiedy większość telefonów to była poczta). Team liderów czasami ciężko zastać na sali, a nowi pracownicy są wyrzucani do domów. Jeden wielki wyzysk, a dla przełożonych jesteś tylko tabelką w Excelu, a nie żywym człowiekiem.

1
Alf
Pracownik
 Pytanie
@anonim

A co ma ich interesować? Jak się czujesz? Czy się spociles dzisiaj? Czy ile razy byłeś w toalecie?

1

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się z nami swoją opinią. Praca w zespołach call center bywa wymagająca, ale dokładamy starań, żeby dobrze przygotować pracowników do wykonywania swoich obowiązków w procesie onboardingu. Dodatkowo w Armatis staramy się także wdrażać programy zapobiegające stresowi zarówno w środowisku zawodowym, jak i osobistym. Aby wesprzeć nasze zespoły, każdego roku zapewniamy średnio ponad 50 godzin szkoleń dla każdego pracownika. Odnośnie pracy zdalnej – jest to jedna z opcji zatrudnienia w Armatis dla zainteresowanych taką formą pracy. Stale też szukamy nowych rozwiązań i chcemy, by w Armatis pracowało się jak najlepiej. Nasze zespoły HR i Kadra są zawsze otwarte na nowe propozycje, zachęcamy do rozmowy! Z poważaniem Zespół Armatis

NagaPrawda Nowy wpis
Były pracownik
@anonim

W samo sedno. 0 szacunku do pracownika chyba,że jesteś kumplem lub psiapsi kadry kierującej projektem canal+ wtedy awansik szybki gwarantowany. Wymagania z kosmosu i jego realne. Czychają co zrobić żeby nie dać premii i obciąć godziny. Kreując projektem (usunięte przez administratora) Nie nadaje się do zarządzania zespołem.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Armatis-LC Polska występują paczki/bony świąteczne?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, na święta Bożego Narodzenia rok temu przygotowaliśmy dla naszych pracowników paczki.

Karo
Pracownik
 Pytanie
@Armatis-LC Polska

Czy te paczki to mowa o tych 2 herbatkach i mikołaju czekoladowym?????????

2
Ona Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

W zeszłym roku na święta dostaliśmy kubek z długopisem i czekoladkami ????

kandydat Nowy wpis
Kandydat

Nie mogłam uwierzyć jak usłyszałam proponowaną stawkę godzinową, nie wiem czy się śmiać czy płakać, ale z trzema biegłymi językami obcymi zarobić można mniej niż w Mcdonaldzie :D

1
Carox
Kandydat
 Pytanie

Czy przewidziana jest podwyżka stawki godzinowej na języku hiszpańskim?

Armatis-LC Polska Nowy wpis
Pracodawca
@Carox

Dzień dobry, dziękujemy za pytanie. Staramy się, aby system wynagrodzeń w Armatis był konkurencyjny w stosunku do rynku. Wynagrodzenie jest określone przez tabelę wynagrodzeń z premiami za wyniki odpowiadającymi celom ustalonym na danym projekcie. Aby dobrze przygotować naszych pracowników do stawianych im zadań, każdego roku zapewniamy im średnio ponad 50 godzin szkoleń, a także trening dla nowych pracowników i onboarding do każdego projektu. Dla projektów na języku hiszpańskim poza stawką bazową dochodzą premie za realizacje celów na projekcie. Będziemy dokładali starań, aby stawki te pozostały na atrakcyjnym poziomie i uwzględniały poziom inflacji. Z poważaniem, Zespół Armatis

Była pracownica
Były pracownik

Projekt zooplus bardzo polecam. Pracowałam przeszło 2 lata - zarobki na poziomie minimalnej +300/400 złotych premii. Bardzo pomocny liderzy i współpracownicy. Ogólnie fajna atmosfera pracy, nie licząc klientów, którzy dzwonią żeby się wyżyć na innych. Poza tym super - polecam. Są ciekawe szkolenia z zagadnień żywienia psów i kotów, wiec jeśli kogoś to i interesuje to super opcja.

Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 28 dni.
 Pytanie

Czy Armatis-LC Polska organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

KarolS
Były pracownik

Pracowałem w Armatisie w 2018 roku. Na Canal+ dzwoniłem do zdenerwowanych ludzi, robiłem z siebie idiote. Zarobki po 900zł na śmieciówce, fikcyjne premie, upierdliwi i leniwi liderzy, którzy cię okłamują i każą kłamać. Codziennie rano powatarzałem "O Boże jak ja nienawidzę tej roboty, daj mi lepszy los". Czytam komentarze to widzę, że nic się tam nie zmieniło. Na projektach językowych warunki dużo gorsze niż w poważnych firmach. Też nie ma umowy o pracę i tylko kilka złotych powyżej minimalnej krajowej. Jeżeli znasz niemiecki albo francuski to w Krakowie bez problemy znajdziesz prawdziwą pracę zdala od Armatisu

1
vfvfedd
Kandydat
 Pytanie

Mam pytania do pracowników? 1.Ile realnie da sie zarobic w tej firmie z j.niemieckim? 2.do ktoreg dnia miesiacawypłacana jest pensja

adgjl
Były pracownik
@vfvfedd

Jeśli jesteś studentem, to miesięcznie można zarobić netto około 3000 zł. Po ukończeniu 26 roku życia maksymalnie 3500. Pensja jest wypłacana około 10 dnia każdego miesiąca - raz może być to 9, a raz 11 lub 12.

qwety
Pracownik
@adgjl

Ja jak pracowałem to wychodziło mi wg godzinówek i premii 2000 +, a na koncie lądowało 800-900zł. Manager projektu odsyłał do kadr , kadry do managera i tak dalej, właściwych pieniędzy nie zobaczyłem nigdy. Ps. Jakieś cuda że na umowie studenta można zarobić mniej niż na całkowicie oskładkowanej umowie... Jak już sobie piszecie sami opinie róbcie to dobrze.

1
adgjl
Pracownik
@qwety

to zależy od projektu i języka. na przykład na projekcie mailowym z niemieckim zarobić więcej niż 1200 zł na rękę to było coś. w ryanair wszytko zależy od godzin, ale za wypłatę można jakos przeżyć

Nick
Użytkownicy czekają na odpowiedź 59 dni.
Pracownik
 Pytanie

Jakie są realne szanse awansu z poziomu agenta i dalej z poziomu lidera? Czy to prawda ze liderzy zarabiają mniej lub tyle samo co agenci? Czy firma planuje stworzyć nowe stanowiska by umożliwić pracownikom rozwój na swoich projektach? Procedur jest tak dużo i różne poziomy trudności ze daloby się to zrobić i Byłoby to lepsze niż te organizowane ciagle szkolenia na sile by wypełnić czas trenerom.

Pradiso
Były pracownik

Praca tylko dla desperatów. Przyjmują każdego i każdego (usunięte przez administratora) Fajnie prezentujące się szkolenie na początek, oczarowująca atmosfera. To jedyny plus. Potem kłopoty z umową, z wypłatą, wyjaśnianie, kontakt z kadrami to już ogólnie dramat... Wieczny nacisk, presja, porównywanie, za zupełnie nieadekwatne pieniądze.

3
ALF
Pracownik
@Pradiso

Dokładnie. Pracownicy z bożej łaski zawsze będą mieli najwięcej do powiedzenia negatywnego na temat firmy w której pracowali. Zwykle odchodzą trzaskając drzwiami i myślą że są wielką stratą dla firmy kiedy wszyscy w rzeczywistości myślą gdy zamkną się drzwi nareszcie go / jej nie będzie. Nie rozumiem tych wszystkich biedaków pokrzywdzonych przez pracę na projekcie canal+. Skoro tak wam tam źle trzeba było złożyć wypowiedzenie i iść na kasę w biedrze. Zobaczylibyście wtedy co to praca.

Trol
Były pracownik
@ALF

Mmm mocny w gębie bo najprościej kogoś zaatakować. Uwiez praca w biedrze czy innych miejscach czasami bardziej męczy a czasami mniej, ale najważniejsze, że człowiek zmęczony fizycznie jest wraca do domu i odcina się od pracy. A w tym kurniku którego tak zaciekle bronisz nie ma żadnych wartości oprócz kłamstwa, obłudy i wyzysku. Chyba oczywiste, że pracownicy którzy odchodzą narzekają bo jeżeli byłoby tak cudownie jak uważasz to tyle osób by się nie zwalniało... Twoja opinia to typowe marketingowe wzbudzenie emocji ale za cienki jesteś, żeby coś sensownego poskładać oprócz utartych frazesów

1
-zezdalnej
Były pracownik

Niestety praca zdalna to żenada. Firma nie daje laptopa. Tragiczna aplikacja do pulpitu zdalnego. Co więcej, nie daje niczego by się kontaktowac z innymi. Musiałam się z liderami i innymi kolegami z pracy kontaktować na skype i to na wlasnym telefonie. A to chyba nie do konca zgodne z prawem. Nie moglam wyslac zrzutu tylko robilam zdjecie ekranu jak cos nie dzialalo. Slyszalam ze na innych projektach podobny cyrk. Na jednym podobno pisza na messengerze. Ciekawe co by na to powiedzieli klienci Armatisu.

2
Była konsultantka Ryanair
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w Armatis ze względu na możliwość dopasowania grafiku do studiów dziennych. To niestedy wg mnie jedyny plus tego pracodawcy. Zarobki, zwłaszcza w przypadku języka, w którym ja pracowałam, uważam za zbyt niskie. Agenci są "motywowani" niewielkimi premiami za osiągnięcie dobrej produktywności. Co pewien czas ogłaszane są wyniki konkursu, w którym pracownicy z najwyższą produktywnością wygrywają bilety lotnicze. Czytając przebieg czatów takich agentów z klientami można odnieść wrażenie, że w ogóle nie czyają oni pytań pasażera, wysyłają mu szablony z gotową odpowiedzią i zamykają czat nie udzielając pomocy. Ich niedbałość jest nagradzana, natomiast dokładność innych ganiona przez liderów - czemu tak długo?! Czemu tak wolno?! Praca jest obciążająca psychicznie, zwłaszcza dla osób empatycznych i wrażliwych. Większość klientów jest niezadowolona, zdenerwowana, agresywna. Przyczynia się do tego polityka firmy Ryanair. Najbardziej irracjonalna jest wg mnie wojna Ryanair z pośrednikami, którzy sprzedają jego bilety. Cierpią na tym nieświadomi pasażerowie, którzy kupili bilety na innych stronach internetowych. W przypadku, gdy ich lot zostanie odwołany i chcą odzyskać pieniądze, muszą wypełniać abstrakcyjne formularze (które nie działają od wielu miesięcy, a prośby, żeby to naprawić są ignorowane), wysyłać dokumenty i miesiącami czekać na zwrot... w formie czeku, który przychodzi pocztą i często nie jest nawet obsługiwany przez ich bank. Wiele wniosków o zwrot jest automatycznie zamykanych, zanim pieniądze zostaną oddane. Ze wszystkiego musi tłumaczyć się agent. Wsparcie liderów jest niewielkie. Ich rady w sytuacjach spornych z klientem to zwykle "niech pisze skargę". Część liderów, to osoby niekompetentne, nieznające aktualnych przepisów, w kontakcie z agentami wyniosłe i złośliwe. Wykonują bez refleksji rozkazy z "góry": 150 osób czeka w kolejce na infolinii, ale władza rozkazuje, że 85% agentów ma obsługiwać czaty i nikt nie ma odwagi się temu nie sprzeciwić. Nikogo nie interesuje, że konsultanci na czacie mają zbyt mało klientów i nie wyrabiają normy, a ci na linii długie, nerwowe rozmowy ze zniecierpliwionymi pasażerami. Najgorzej wygląda komunikacja pracowników zdalnych z supervisorami: w przypadku wątpliwości trzeba bardzo długo czekać na pomoc. Kiedy lider w końcu odpisze, często jego odpowiedź nie rozwiązuje problemu albo jest po prostu błędna. Wgląd w wyniki konsultantów mają wszyscy w firmie. Panuje ciągła rywalizacja, porównywanie, dokładanie stresu poprzez obowiązek wypełnienia cotygodniowego testu. Komu nie uda się zdać za pierwszym razem, musi w swoim czasie wolnym przyjść do biura poprawiać quiz pod bacznym okiem lidera "weekendowego". Zdecydowałam się odejść, bo atmosfera w Armatis nie odpowiadała mi. Firma, która promuje się pod hasłem "your customer first" wpaja pracownikom, że klient to kłamca i nie należy mu się rzetelna odpowiedź. Chodzi tylko o jak najkrótszy czas, im szybciej tym lepiej. Są osoby, którym taka forma pracy odpowiada. Ja miałam dosyć i decyzję o zmianie pracy uważam za bardzo dobrą.

1
podhalan
 Pytanie

Pozdrawiam, czy da sie samemu przezyc w Krakowie z pensji w tej firmie? Dzieki.

1

Pracodawca

@podhalan

Oczywiście! Zachęcamy do umówienia się z nami - na spotkaniu podane będą wszystkie informacje na temat stawek. Aplikować można przez naszą stronę: https://praca.armatis.com/

tele-tele
@podhalan

Hej, fajnie że się udzielasz w wątku! Odpowiadając na Twoje pytanie: Nie, nie da się przeżyć. Stawka godzinowa na papierze wynosi 17zł brutto, ale na rozliczeniu wychodziło mi 6zł netto. Tłumaczą to każdemu inaczej, zasłaniający sie wymysłami których nie ma w umowie. Prowizje i premie istnieją tylko w obietnicach pani z rekrutacji. Nie przejmują się negatywnymi opiniami oraz tym że nikt nie chce tam pracować, bo frajerzy się zawsze znajdą.

4
Wsiak
@tele-tele

A jak to jest możliwe, że brutto 17 zł a netto 6 zł? Możesz podać więcej szczegółów?

2

Pracodawca

@tele-tele

Drogi Tele Tele, nie ma możliwości zarabiania 6 złotych netto. Prosimy nie szerzyć błędnych informacji. Wszystkie stawki i umowy są zgodne z przepisami prawa polskiego. Ponadto, nie ma kar, potraceń czy minusowych pensji. Często różnice pomiędzy oczekiwaniami pracowników a rzeczywistą pensją wynikają na przykład z nieznajomości przepisów, niedostarczenia odpowiednich zaświadczeń czy zakończenia studiów. Każdą sytuację można wyjaśnić — prosimy o kontakt osobisty, na pewno koleżanki z Działu Rekrutacji czy Kadr wyczerpująco odpowiedzą na wszystkie pytania i wątpliwości.

Pracodawca

@Wsiak

Stawka 6 złotych netto nie jest możliwa. Informacje podane w komentarzu użytkownika Tele Tele są nieprawdziwe.

Możliwe!!!
@Armatis-LC Polska

Jest to możliwe jeżeli zostaną naliczone kary umowne, których jest pełno w umowie.

2
Władimir
Były pracownik
 Pytanie
@Możliwe!!!

Kary umowne?? To straszne! Napiszcie coś więcej o tym!

1
Do inspekcji pracy
Pracownik
@Armatis-LC Polska

Na umowie jest jedno, a na koncie po przeliczeniu godzin co innego. Czyli te 6zł.

1
zooplus
Były pracownik
 Pytanie

Jaką rolę pełnią liderzy zespołu skoro jako nowy pracownik o pomoc muszę prosić wyłącznie innych konsultantów, którym przeszkadzam w pracy? Niektórych liderów nawet na oczy nie wiedziałem, rozumiem, że mogą pracować zdalnie ale jako nowy pracownik oczekuję wsparcia a nie poczucia że przeszkadzam współpracownikom.

1
Kłapouch
Były pracownik
@zooplus

Na oczy ich nie widziałeś bo ich nie było, albo mieli tak dobrze (jak taki jeden z Flixbusa), że o 12 już mogli wracać do domu.

1
Omijajcie Ryanair
Były pracownik

A jak się odniesiecie do dyskriminacji stawek na języku hiszpanskim !

2

Pracodawca

@Omijajcie Ryanair

Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się z nami swoją opinią. Różne stawki wynikają z różnego zapotrzebowania i zasobów rynku pracy na dany język. Nasze stawki są odpowiedzią na potrzeby naszych Partnerów Biznesowych. Z poważaniem Zespół Armatis

Były pracownik
Pracownik

Wypłata nigdy nie jest na czas, zawsze spóźniona

1

Pracodawca

@Były pracownik

Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się z nami swoją opinią. Wypłaty w Armatis są przelewane pracownikom do 30 dnia każdego miesiąca. Jeżeli chodzi o umowy zlecenie zgodnie z zapisami umowy wynagrodzenie jest wypłacane do 19tego każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. Jednak nasza firma dokłada starań aby wynagrodzenia z umów zleceń były wypłacane wcześniej tzn. w terminie 10 tego każdego miesiąca. Jeśli nie otrzymał/a Pan/i wypłaty w terminie proponuję skontaktować się z Działem Kadr w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Z poważaniem Zespół Armatis

Pracownik
Pracownik

Bardzo słabe zarobki w porównaniu do innych firm call center. Nawet liderzy i osoby na stanowiskach kierowniczych narzekają a to już daje do myslenia. Brak osób chętnych na awans a jeśli już to brak stanowisk na awans. Mało liderów. Nieproporcjonalnie duże obowiąski w porównaniu do zarobków. Mamy obecnie inflacje a podwyżek jak nie było tak nie ma. Na plus na pewno jest dobra atmosfera, mili ludzie i pomocni przełożeni. Praca dobra na chwile jako start lub na wakacje.

1

Pracodawca

@Pracownik

Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się z nami swoją opinią. Staramy się, aby system wynagrodzeń w Armatis był konkurencyjny w stosunku do rynku. Wynagrodzenie jest określone przez tabelę wynagrodzeń z premiami za wyniki odpowiadającym celom ustalonym na danym projekcie. Zależy nam także, aby najlepsi pracownicy mieli otwartą ścieżkę kariery w naszej firmie, co potwierdza fakt, że ponad 80% naszych menedżerów i kadry kierowniczej pochodzi z awansów wewnętrznych. Nasze zespoły HR i Kadra są zawsze otwarte na nowe propozycje. Z poważaniem Zespół Armatis

Pop
Były pracownik
 Pytanie

Niestety nie polecę tej firmy. Pracowałam na projekcie Ryanair na języku hiszpańskim . Od początku duży stres, związany ze szkoleniem za, które jeśli nie zdasz egzaminu nikt ci nie zapłaci. Po rozpoczęciu pracy stres na każdym kroku; na przerwę nie pójdziesz, bo kto pierwszy ten lepszy a przed tobą kolejka. Jeśli nie wykorzystasz przerwy, to w ostatniej godzinie juz nie "masz prawa" iść na przerwę, która teoretycznie ci przysługuje. Cala praca nastawiona na produktywność i to żebyś zrobil jak najwiecej w jak najkrótszym czasie. Nie nadążasz, nie wyrabiasz produktywności to od razu ochrzan. Ja nie miałam tego problemu ale słyszałam od innych. Obslugujesz 4 czaty na raz i nie ważne czy ogarniasz, mus to 4 a jak nie to od razu liderzy nakazują dobrać czaty. W momencie kiedy nie było pracy, to twój problem jeśli nie wyrabiasz produktywności.. trzeba było obsługiwać inne języki nawet jeśli nie znales dobrze danego języku. Korzystaj z tłumaczą!proste. Nie ważne ze przyjmują cie na linie obcojęzyczna, bo jeśli brak pracownikow na polskiej to od razu ci ją przypinają, a jak prosisz o odpięcie i wyrazisz własne zdanie, to odpowiadają, że na umowie nie było nic o tym, że zostałeś przyjęty na konkretną linie. (Nie ważne ze w ofercie pracy jest w nagłówku oferta pracy w danym języku.). Praca zdalna? fajnie. Doceniałam, do czasu. Na zdalnej pracowałam na czatach i reklamacjach z racji tego, że mój komputer nie miał sprawnego wejścia do słuchawek. Pewnego dnia uszlyszalam, ze" jeśli chce pracować dalej na zdalnej to powinnaś załatwić sobie sprawny sprzęt od np. koleżanki. Zapytaj koleżanki czy ci nie pożyczy komputera na kilka dni w tygodniu. " Czy to jest normalne? To firma powinna zalaltwic sprzęt a jeśli nie potrafi tego załatwić to nie straszyć zwolnieniem tylko doceniać, że pracownik pracuje na własnym sprzęcie i obsługuje klientów w miarę możliwości na jakie pozwala mu sprzęt. Nie wspomnę juz o dyskryminacji jeśli chodzi o stawki na językach. Odkąd sie przyjęłam linia francuska miała 3zl więcej do godziny od hiszpańskiej. W ostatnim roku pracy podniesiono stawke linii włoskiej tez o 3zl a co z hiszpańska? czym rozni sie ten język? praca jest taka sama.. produktywność trzeba wyrobić taką samą. Wspomnę tez o premiach. Przez ten prawie 2 lata pracy zawsze wyrabiałam produktywnosc, ponadto miałam jedną z najwyższych a premia była tak kiepska, że lepiej było popracować jeden dzień dłużej niż miesiąc na wysokich obrotach i w stresie i w ciagu jednego dnia miałam tyle co premii za miesiąc wyrabiając produktywność. Wspomnę tez ze jedyną pochwale za premie dostałam od liderki, która jako jedyna jakoś doceniała. Niestety po pewnym okresie pracy tutaj zdajesz sb sprawę z tego, że nie masz możliwości żadnego rozwoju, stoisz w miejscu, a ponadto nikt nie da ci umowy o prace, bo wolą zatrudnić nowego pracownika za grosze. Jedyny plus tej pracy to to, ze jest to fajna praca dla studentów, którzy potrzebują mieć luźny grafik.

1

Pracodawca

@Pop

Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się z nami swoją opinią. W Armatis intensywnie inwestujemy w szkolenie naszych przyszłych pracowników, aby nauczyć ich podstaw relacji z klientami. Pomyślne zdanie egzaminu jest warunkiem wstępnym dołączenia do naszych zespołów i utrzymania dobrej jakości naszych usług. Jeśli chodzi o przerwy, – agentom przysługuje przerwa w wymiarze 8% czasu pracy (jednak nie wykorzystujemy jej w pierwszej i w ostatniej godzinie pracy). W Armatis staramy się także wdrażać programy zapobiegające stresowi zarówno w środowisku zawodowym, jak i osobistym. Aby wesprzeć nasze zespoły, każdego roku zapewniamy średnio ponad 50 godzin szkoleń dla każdego pracownika. Staramy się, aby system wynagrodzeń w naszej firmie był konkurencyjny w stosunku do rynku. Wynagrodzenie jest określone przez tabelę wynagrodzeń z premiami za wyniki odpowiadającym celom ustalonym i komunikowanym na danym projekcie. Stale też szukamy nowych rozwiązań i chcemy, by w Armatis pracowało się jak najlepiej. Nasze zespoły HR i Kadra są zawsze otwarte na nowe propozycje, zachęcamy do rozmowy! Z poważaniem Zespół Armatis

Stawki to śmiech
Były pracownik

Pracodawca nie zapewnia komputera do pracy zdalnej

2

Pracodawca

@Stawki to śmiech

Dziekujemy za przesłaną opinię. W kontekście pracy zdalnej dajemy naszym pracownikom wybór jaki rodzaj pracy im bardziej odpowiada - czy chcą pracować z biura czy z domu na własnym sprzęcie.

Ts
Były pracownik

Omijajcie projekt (usunięte przez administratora)szerokim łukiem. Ogólnie lepiej już moim zdaniem na kasie w biedronce pracować, na pewno lepsza kadra zarządzająca. Dwa tygodnie szkolenia wypłacane oczywiście po przepracowanych 160 h jakieś tam pare stówek. Pierwsze dwa dni nie miałem dostępów więc kazano mi się uczyć (za co miałem mieć zapłacone) na podpisanie umowy miałem kilka dni od rozpoczęcia pracy więc pracowałem jeszcze bez niej. Po 3 dniu postanowiłem zrezygnować ponieważ uznałem, że to nie dla mnie. Armatis oczywiście nie wypłacił mi pieniędzy bo uwaga, nie miałem umowy, a nie wymagali jej przed rozpoczęciem pracy. Jest to totalna porażka i nie polecam nikomu marnować czasu w tej firmie, wszystkie negatywne opinie które przeczytałem się zgadzają, pozytywne są pewnie od pracowników których poprosili liderzy o napisanie pozytywnej.

3

Pracodawca

@Ts

Dziękujemy za przesłaną opinię. Zasady na temat wypłat wynagrodzenia za szkolenie wstępne są wyjaśniane podczas rekrutacji. Jesli nie jesteś zadowolony z tego procesu, zachęcamy do podzielenia się z nami szczegółami mailowo: communication@armatis.com

Zostaw merytoryczną opinię o Armatis-LC Polska - Kraków

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Armatis-LC Polska?

    Zobacz opinie na temat firmy Armatis-LC Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 39.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Armatis-LC Polska?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 27, z czego 3 to opinie pozytywne, a 19 to opinie negatywne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Armatis-LC Polska?

    Kandydaci do pracy w Armatis-LC Polska napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Armatis-LC Polska