Armatis-LC Polska

2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Armatis-LC Polska

aga
Pracownik

Spędziłam na projekcie Ryanair długi czas i bardzo polecam tą pracę szczególnie ludziom młodym. Nigdy nie miałam problemu z połączeniem grafiku w pracy ze studiami, dorabiałam godziny weekendami, kiedy miałam więcej czasu, a wtedy też stawka była wyższa. Jak na moją pierwszą pracę, bez żadnego doświadczenia, to na prawdę jest w porządku, bo wszystkiego mnie nauczyli. Dodatkowo była też możliwości awansowania dalej i rozwoju. Jak dla praca oki.

5

Pracodawca

@aga

Dziękujemy za miłe słowa ;) Oczywiście zapraszamy do współpracy w przyszłości.

Cherookie

A ja tam sobie pracuje w projekcie Zooplusa i jestem bardzo zadowolona. To chyba moja pierwsza praca, gdzie zostałam doceniona. Zawsze mogę liczyć na pomoc i ze wszystkim można się dogadać.

3

Pracodawca

@Cherookie

Serdecznie dziękujemy za pozytywną opinię :) Życzymy samych sukcesów podczas pracy w naszej firmie! Pozdrawiamy!

pracownik

Ja mogę się wypowiedzieć o projekcie Ryanair. Na początku sam byłem zaniepokojony komentarzami przeczytanymi tutaj. Ale spróbowałem i okazało się, że jest lepiej niż myślałem. Liderzy są bardzo pomocni, zawsze udzielają rad, kiedy trzeba. Atmosfera jest świetna, ludzie uśmiechnięci, każdy jest dla siebie miły. Wypłaty są zawsze na czas. Generalnie wszystko jest w porządku. Praca jest raczej lekka, czasami klienci mogą być upierdliwi, ale to tak naprawdę szczegół. Nie wiem jak jest na innych projektach, ale wiem, że projekt Ryanair zawsze będę każdemu polecał i jeśli szukasz pracy, to jest ona odpowiednia dla Ciebie.

2

Pracodawca

@pracownik

Dziękujemy za opinię i cieszymy się, że Panu się u nas podoba. Pozdrawiamy :)

Mietek Nowy wpis
Kandydat

Ale macie beznadziejnych rekruterów...piszą smsy, później na nie nie odpisują, nie dzwonią

Pani z guziczkiem na głowie Nowy wpis
Pracownik

Niskie zarobki, toksyczna atmosfera, brak wsparcia, obwinianie nawet gdy lider doradził zle, ciagle zmiany procedur, stres, stres, stres. I stres. Minęło już sporo czasu odkąd nie pracuje w tej firmie ale do dnia dzisiejszego odczuwam skutki współpracy z toksyczną kierowniczką która manipulowała całym zespołem i doprowadzała do zwolnień ludzi którzy jej wadzili. Współczuje wszystkim którzy mieli z nią do czynienia i z obrzydzeniem wspominam to że zarząd nie zrobił nic by się jej pozbyć. Tacy ludzie nie powinni pracować na stanowiskach kierowniczych. Z biegiem czasu cieszę sie ze ja już tam nie pracuje i żałuje ze moja decyzja zapadła tak późno. A tym co jeszcze tam zostali i nie moga sie uwolnić powiem: da sie. I tak, może być naprawdę lepiej. Dużo lepiej. Zdrowiej. Milej. Przyjemniej. Szanujcie się ludzie.

1
EuNotDue Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 55 dni.
Pracownik
 Pytanie

Od zmiany menagera na projekcie z holenderską i francuską linią lotniczą jest tylko coraz gorzej. Atmosfera napięta, godziny z dyspozycji są nam odbierane. (usunięte przez administratora) Była mała nadzieja gdy otrzymaliśmy ankiety dotyczące atmosfery w zespole, ale od dwóch miesięcy nic nie ruszyło w tym temacie. Od tego czasu zebrało się jeszcze więcej tematów np zmiana targetu na jednej z aktywności bez żadnej informacji, oraz takie o których każdy boi się powiedzieć.(usunięte przez administratora) Do tego nie jedna osoba zauważyła już że (usunięte przez administratora)udzielał się na grupach i o godzinie 6 i po 16 tego samego dnia podczas gdy godzinny innych pracowników były ucinane… Żałosna sprawa i szok że (usunięte przez administratora) mogą pracować na tym samym projekcie gdzie jedno z nich jest (usunięte przez administratora) a drugie z tego korzysta… równi i równiejsi ;) Drodzy liderzy, pamiętajcie że rozmawiamy między sobą i widzimy więcej niż wam się wydaje. Przydałaby się wymiana części liderów, nie wszyscy dorośli do pracy z ludźmi. Dodatkowo słyszmy pochwały na nasz projekt, dostajemy nowe zadania, a podwyżka? 1zł BRUTTO. Śmiech na sali… o umowie o prace możemy pomarzyć. Największymi plusami jest praca zdalna i dobre kontakty z większością zespołu. Mimo powtarzalności części spaw praca nie jest nudna i można z niej czerpać przyjemność.

21
Be aware Nowy wpis
Pracownik

If you care about your physical and mental health, don't work for Armatis. Armatis is a company run by incapable people whose sole purpose is to make money by treating people like slaves without respecting the simplest laws of labor law.

Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Całkiem profesjonalna rozmowa w porównaniu z innymi na których byłem, przedstawione warunki współpracy, sporo elementów dotyczących obsługi klienta przez telefon i mojego nastawienia do tego rodzaju pracy. Wyczerpujące odpowiedzi na moje pytania, sporo informacji o firmie, atmosferze. Wyszedłem z pozytywnym wrażeniem, na drugi dzień telefon, że zostałem zaproszony na szkolenie.

Pytania

Doświadczenie, motywacja do pracy, przykłady zachowań w konkretnych sytuacjach z klientem.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Wyplaty stoja w miejscu
Były pracownik

Rok 2024, koniec stycznia, wyplaty stoja w miejscu, a wiec na wielu projektach to czesto najnizsza, nawet jak znasz jezyk lub dwa, nie liczy sie tez czy pracujesz w nocy czy w dzien z tego co wiem - nadal zarabiasz czesto 1zl wiecej niz na kasie w biedronce, jesli chodzi o finanse to od tego roku odradzam

1
Stawka
Pracownik
@Wyplaty stoja w miejscu

Sama prawda, my na projekcie z niemieckim zarabiamy teraz minimalną krajową:(

puerto bounce
Były pracownik

Pracowałxm na projekcie linii lotniczych w Armatis 2 lata, firmę jestem w stanie polecić jedynie studentom, dla których jest to pierwsza praca i są zmuszeni pracować w zmiennym wymiarze czasowym i godzinowym. Zdecydowanie odradzam Armatis osobom ambitnym, które chcą się rozwijać i zdobywać awanse, jest wiele lepszych firm, które będą bardziej szanować wasz czas i dadzą wam lepsze warunki pracy. Codzienna praca: zacznę od plusów, praca po nauczeniu się wszystkich procedur staje się bardzo łatwa (zarazem monotonna), szczególnie na dziale mailowym, na infolinii jednak dodatkowym czynnikiem jest rozmawianie z niesamowicie roszczeniowymi (niejednokrotnie słusznie) klientami, co potrafi być bardzo stresujące, nieraz widziałxm osoby wychodzące z biura z płaczem - taka praca jest bardzo obciążająca psychicznie i nie każdy jest w stanie sobie z tym poradzić. Współpracownicy to w większości studenci, sympatyczne osoby, które chętnie pomagają i dzielą się wiedzą, a jest to niezbędne, gdyż "baza wiedzy", która jest podstawowym narzędziem pracy i źródłem informacji dot. procedur jest w okropnym stanie - pełna wybrakowanych, nieaktualnych artykułów, które nie zostają usuwane, witryna przypomina stronę napisaną w notatniku, jest bardzo nieintuicyjna i nie jest user-friendly. Liderzy, czyli osoby mające pomagać w codziennej pracy są bardzo w porządku, chyba nigdy nie spotkałxm się z sytuacją, gdy ktoś mi odmówił pomocy, lub zasugerował bym sam znajdowałx rozwiązania, wręcz przeciwnie - w firmie pracuje (albo pracowało) kilka liderów, którzy potrafią spędzić z agentem nawet kilkanaście minut w celu rozwiązania trudnego case'a. Awanse i rozwój - w armatisie jest to praktycznie niemożliwe, nowe pozycje otwierają się bardzo rzadko, awanse wyglądają jakby były rozdawane w taki sposób, że z góry zostaje wybrana osoba, która otrzyma awans jeszcze zanim "konkurs" będzie miał miejsce, zdarzyła się również sytuacja, gdy reklamowana nowa pozycja po całym procesie rekrutacyjnym nie została w ogóle utworzona, a agenci biorący udział w "konkursie" o awans otrzymali "nagrodę pocieszenia" w postaci dodatkowego obowiązku i małej premii do wypłaty. Zarząd: powszechna niechęć pracowników do zarządu nie powinna nikogo dziwić, pracownikom cały czas zwiększane są targety, działo się to regularnie od czasu, gdy zaczxłxm pracę 2 lata temu. Tą negatywną atmosferę naprawdę da się odczuć, codziennie KTOŚ musi ponarzekać na zarząd nawet dla zasady, czasem samx mialxm dość słuchania tego w kółko, mimo problemów które zaraz opiszę, kierownictwo stara się podnosić morale, lecz negatywne decyzje przerastają te pozytywne, więc nie daje to efektu. Zarząd jest nieporadny, ciągłe zmiany na minus lub stagnacja (dot. wymiaru godzin, stawek, premii, obowiązków), zarząd w kółko zasłania się decyzjami klienta. Średnio raz na kilka miesięcy, gdy frustracja pracowników staje się problemem dla firmy przyjeżdża dyrektor xx, żeby polać wodę i ugasić pożar. Do zarządu w KRK nie mam zastrzeżeń, nie są w stanie poprawić sytuacji, prawdopodobnie przez nałożone z góry zasady. Biuro/sprzęt: odrażający to chyba najlepsze słowo, wszędzie kurz, brudne toalety, większość klawiatur posiada jakiś defekt albo są ciężkie w używaniu, wyklikane z powyłamywanymi częściami, przypomnę tylko, że to jest Wasze główne narzędzie pracy :) Jeśli się poprosi to można podmienić klawiaturę/myszkę z innego stanowiska i liczyć na to, że Wam na następny dzień również nie zostanie podmieniona. W biurze jest kuchnia z mikrofalówką, to na plus. Zatrudnienie jest bardzo niestabilne, nagła decyzja klienta (które są regularne) może sprawić, że jutro nie będziecie mieli gdzie przyjść do pracy. Natura pracy z klientem bardzo pomaga w rozwinięciu umiejętności językowych. Tym kilku pracownikom, liderom i trenerom, którym naprawdę zależy i dają z siebie wszystko, życzę zmiany pracy na miejsce, gdzie będą doceniać Wasz wysiłek.

1
Nick
Pracownik

Teraz już wiem czemu tyle negatywnych opinii pomimo tego że mówiłem sobie że dam sobie szansę w tej firmie . Po mimo pozaliczanych egzaminów przeprowadzanej rozmowy egzaminacyjnej która była zapewniana iż będzie do oporu , a tak uważam że powinno tak być w przypadku pracy zdalnej gdy nie mamy bliskiej pomocy koordynatora , wiadomo dla czego też nie płacą ani za prąd internet i ten śmieszny dodatek jest wypłacany po 160 godzinach . Myślę że na tą śmieszną firmke najlepszy byłby pozew zbiorowy jeśli są osoby które czują się pokrzywdzone bądź źle potraktowane zapraszam utworze taktowego maila będziemy z tym walczyć .

1
Ewka
Były pracownik
 Pytanie
@Nick

Sąd jest jedynym wyjściem. Zgłosiłam ich do PIP to nic nie zrobią. Ale czy jest sens z nimi walczyć? Tutaj już pytanie, jakich mają prawników i jakie luki w prawie znajdą. Ja mimo umowy zlecenie miałam obowiązki jak na umowie o prace, już samo to się do sądu nadaje. A fikołków robią mnóstwo. Nie znam nikogo kto byłby zadowolony z pracy w tej firmie.

1
Lea
Pracownik
@Ewka

Pewnie istnieje luka prawna pod postacią , że nie podpisuję się umowy prosto ze zleceniodawcą tylko podwykonawcą. Zleceniobiorca prócz zlecenia od zleceniodawcy nie powinien mieć zwierzchnika, kierownika a w tym przypadku team leadera. Firma balansuje na bardzo cienkiej linii jeżeli chodzi o prawo , ale jak się domyślam firma fransuska wie guzik o polskim prawie.

Piernikowa latte
Były pracownik

Polecam pracę przede wszystkim studentom, ale nie tylko. Dużym plusem są elastyczne godziny pracy i możliwość dostosowania pracy do grafiku na studiach. Nie trzeba pracować na pełny etat, więc sprawdza się również na studiach dziennych. Atmosfera w pracy jest miła, nie ma faworyzowania pracowników. Co jakiś czas organizowane są dni tematyczne z różnymi poczęstunkami. Pracowałam na projekcie Ryanair który pozwolił mi zapoznać się z branżą lotniczą. Oprócz stawki godzinowej jest też system premiowy i każdego miesiąca wpadają dodatkowe pieniądze (raz więcej, raz mniej). Team liderzy są pomocni, dbają o pozytywną atmosferę w teamie. Praca w call center jest dla osób asertywnych o mocnych nerwach, które nie dają sobie w kaszę dmuchać, ale już obsługa mailowa jest dużo przyjemniejsza. Proces rekrutacji również oceniam pozytywnie, rekruterka była bardzo profesjonalna. Szybkie wdrożenie do pracy. Pozwala zdobyć doświadczenie zawodowe. Minusy są takie że pensja nie wzrosła wprost proporcjonalnie do ostatniej podwyżki płacy minimalnej. Awans jest możliwy, ale jednak nie ma dużych możliwości, ponieważ miejsca są mocno ograniczone.

SM
Pracownik

Koordynacja pisze do pracowników na prywatnych komunikatorach typu Facebook. Powinno być zabronione wypisywanie na prywatne social media. Jeszcze grupa do komunikacji. Jak chcą kontaktu to niech dadzą telefony służbowe. Poza tym nie podoba mi się procedura składania się na prezenty urodzinowe w firmie. Nam agentom nikt się nie składa ale jak lider lub trener ma urodziny lub odchodzi to już zaczyna się zbieranie pieniędzy. Kto nie da nie jest wymieniony na kartce.

1
P.
Inne
@SM

A to akurat prawda. O wszelkich zmianach, utrudnieniach, przerwach w pracy itp. zleceniobiorcy informują się wzajemnie na grupie na Facebooku. Śmieszne i totalnie nieprofesjonalne - to daje obraz tego, jaką żenującą firmą jest Armatis.

1
NOTBKD
Pracownik

Firma tragedia wyzysk ludzi za marne grosze..(usunięte przez administratora), co tydzień quizy, egzaminy, trzeba non stop byc w pracy nawet jakby miało sie umrzeć za wszelką cene. Nierówne traktowanie pracowników widać kogo lider lubi kogo nie. Praca non stop przerwy na (usunięte przez administratora), nie można (usunięte przez administratora)przez 1 i ostatnią godzine pracy - rotacja pracowników non stop o czymś to świadczy...

callcenter
Pracownik
@NOTBKD

To chyba nie pracowałeś wcześniej w innym call center. Mam za sobą pracę na słuchawce w 2 innych miejscach i w Armatis warunki są jak na razie najlepsze. Zgadza się, tak jak ktoś wyżej pisał, czasem jest bałagan organizacyjny, ale uwierz mi, nie jest tak źle :)

Dżunior Kojdinejtor i spółka
Inne
 Pytanie

Czy w najbliższym czasie będzie można przeprowadzić anonimową ankietę dotyczącą pracy osób zarządzających projektem?

Dzunior
Pracownik
@Dżunior Kojdinejtor i spółka

Anonimowe ankiety są przeprowadzane co roku jakoś na wiosnę, ale mam wrażenie że nikt ich nie czyta

Śmieszna firma
Pracownik

Armatis to beznadziejna firma. Dziś dla projektu (usunięte przez administratora), znanej irlandzkiej linii lotniczej, Armatis przekazał pracownikom, że w 2024 roku przewidywana jest podwyżka wynagrodzenia brutto o 1 zł. Armatis nie zna słowa wstyd.

AL-Boundy
Inne

Pracuję na projekcie linii lotniczych już od dłuższego czasu. Praca łatwa, ale niestety bałagan jest ogromny. Być może to wina trudnego klienta a może przełożonych. Mam wrażenie że wcześniej wszystko lepiej było ogarnięte, komunikacja była prostsza. Odkąd zaczęła odchodzić „stara kadra” to według mnie jest coraz gorzej. Brak liderów z pasją. Koordynacja się odcięła od „zwykłych szarych agentów”, natomiast aktualni liderzy to niestety osoby bez doświadczenia w zarządzaniu. To osoby słabe bez zdolności miękkich, które nie potrafią zrobić profesjonalnego i regularnego spotkania zespołów. Mają również braki w procedurach co mnie akurat nie dziwi bo ciagle jest coś nowego. Trenerka niestety również podaje agentom błędne odpowiedzi, nie ma pewności siebie. Jej znajomość angielskiego jest po prostu słaba. Mysle ze projekt wciąż potrzebuje „ogarnięcia”. Przede wszystkim liderzy i koordynatorzy powinny być osobami z zewnatrz, ludźmi po szkoleniach z zarządzania. Na plus na pewno ludzie, młody zespół, łatwe zadania na mailach, produktywność tak naprawdę można wyrobić za cały dzień w ciągu dwóch godzin. Lokalizacja z łatwymi dojazdami, blisko bonarka i stacja. Polecam ta prace na zdobycie doświadczenia i przeskoczenia dalej. Na minus tez to ze nie dostałem zgody na zmianę projektu.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda ścieżka kariery w Armatis-LC Polska? Czy trudno jest zdobyć awans?

Oi
Pracownik
@Pytanie

Nie trudno.. Ścieżka kariery mała ale jakaś jest. Pytanie czy tego chcesz ale to tez zależy od projektu. Jeden lepszy drugi gorszy. Uśmiechaj się dużo do dwóch starszych pan kierowniczek ;)

można, jeszcze jak
Pracownik
@Pytanie

Co jakiś czas widać ogłoszenia na rekrutacje wewnętrzne i to na różne stanowiska (nie tylko na projektach, ale też do innych działów), więc jak ktoś to śledzi i ma ochotę zmienić stanowisko, to myślę, że się da. Chyba zwykle wymagają kilku miesięcy pracy jako konsultant.

Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w Armatis-LC Polska na prywatną opiekę medyczną?

Opieka
Pracownik
@Pytanie

Nie można, bo zatrudniają na umowie zlecenia

bubu
Pracownik
@Pytanie

Jest tylko Multisport dla chętnych i ubezpieczenie, również dla chętnych.

Brak
Pracownik
@Pytanie

Tylko na umowie o pracę, ale i tak raczej jej nie dają. Pewnie zależy na jakim projekcie, ale trzeba się o to prosić

Beata
Pracownik

Polecam projekt Canal+ pracuje od 4 miesięcy, nie mam się do czego przyczepić. Z grafikiem idzie się dogadać wypłata się zgadza, zawsze na czas. Wiadomo ile przepracujesz godzin i ile zrobisz umów to Twoje :)

Pracownik Canal plus
Pracownik
@Beata

No chyba, że inne miasta nie zrobią celu, który zazwyczaj jest tak określony, żeby nikomu się nie udało, a co miesiąc i tak jest podnoszony, to wtedy zabierają np 50% prowizji. Nie mówiąc już o tym, że miał być elastyczny grafik a z dnia na dzień kazali robić 2 soboty, mimo że zgłaszałem że jestem studentem i nie jestem w stanie to zabierali następne procenty. I tym sposobem zostawały grosze z wypłaty. Kiedyś może dało się dogadać, ale jak Cie lider albo kierowniczka lubiła. Teraz cały czas mówią, że się nie da. Także jak dla mnie ani grafik ani wypłata sir nie zgadza. Nie polecam

byly pracownik
Były pracownik

Niestety ale czytanie tych wszystkich opinii zawsze dzieliłem prze kilka myśląc, że są przesadzone. Niestety nie są. Wszystko co tu możecie przeczytać to prawda. Jest masa firm, gdzie można pracować wykorzystując języki. Armatis bedzię najgorszym wyborem, jaki możecie podjąć. Okej są plusy- elastyczność, która niby jest taka fajna, ale do momentu, w którym nie zaczynają się czepiać każdej zmiany jakiej potrzebujecie lub wymagać wypracowania tyle i tyle h (usunięte przez administratora). Wasz team leader prawdopodobnie będzie osobą skrajnie niekompetetną z zerową wiedzą jak zarządzać ludźmi oraz zerową wiedzą na temat samego projektu co jest absurdem. Wasze wynagrodzenie będzie śmiesznie niskie, premia nieosiągalna bo target wyjęty jest niewiadomo skąd. A no i jeszcze co z tego, że pracujesz np. po hiszpańsku- według armatisu możesz przecież pracować w każdym języku używając translatora- oczywiście za tą samą stawkę. Chyba każdy uważa to za absurd, tylko nie sami leaderzy ;) Dodatkowo obietnice wysłania sprzętu- nie zdążyłem go dostać do czasu zwolnienia, tak długo to trwało, a wytrzymałem kilka dobrych miesięcy. zwolnienie się to najlepsza decyzja jaką mogłem podjąć i każdemu wahającemu się, nie polecam zaczynać tam pracy- szanujcie siebie i swoje zdrowie psychiczne a niech ten francuski pseudo podmiot najlepiej zniknie z naszego rynku i nie wraca- wykorzysywaniu Polaków do pracy za śmieszne pieniędze ( co np Niemic lub Holender zrobił by za kilka razy taką kwotę) powinniśmy naprawdę powiedzieć dość :)

1
Ola
Były pracownik
@byly pracownik

Potwierdzam każde słowo przedmówcy. Godzenie się na pracę tutaj, to brak szacunku do samego siebie, bo brak szacunku ze strony przełożonych to tutaj naturalne. Pracy jest tyle, że nie da się jej wykonać w czasie 8h, a za nadgodziny nikt nie płaci co jest żałosne. Pracujesz od rana do późnych godzin nocnych, a na konto wpływa równowartość najniższej krajowej, co w przeliczeniu na godzinę daje tak niską kwotę, że tylko usiąść i płakać. Najśmieszniejsze jest to, że pseudo "liderzy" jeszcze wmawiają ci, że mają wiele osób na twoje miejsce i, że staraj się to kiedyś może damy ci parę ochłapów więcej. Dramat. najgorsze miejsce w jakim kiedykolwiek pracowałam. Praca żałosna i mocno obciążająca psychicznie. Nie róbcie sobie tego.

1
Żyrafa
Pracownik

Właśnie ukończyłam szkolenie. Miałam wątpliwości czy warto pracę rozpoczynać w tej firmie przez opinie, ale to była najlepsza opcja - hybrydowa. Miałam wiele pytań i otrzymywałam na nie odpowiedzi w trakcie rekrutacji. Miałam stały kontakt mailowy z rekruterką. Już w pierwszym dniu szkolenia zauważyłam spoko atmosferę. I to jest do dziś. Trzeba uważać na szkoleniu, żeby móc później pracować ale podejście trenera jest świetne. Jeśli szukasz pracy z językami to polecam spróbować na własnej skórze.

AL
Pracownik

Na początku praca może się wydawać łatwa i przyjemna, zwłaszcza w okresie łaski który trwa dwa tygodnie, mam prawie roczne doświadczenie w firmie i odradzałbym każdemu kto by pomyślał o wzięciu udziału w ich rekrutacjach które nie mają żadnego sensu, wchodząc na projekt z jakimś obcym językiem trzeba będzie przejść najpierw przez egzamin który i tak przejdzie każdy pracownik który tylko zaaplikuje a szkolenie które kiedyś trwały dwa tygodnie teraz trwają pięć dni, co powoduje o wiele trudniejszy i nie przyjemny system rozwojowy dla każdego nowego agenta, system obejmuje karami które powodują odcięcia premii nie raz nawet całkowicie, biura armatisu są w wielu lokalizacjach co oznacza wojnę dla pracowników bo każdy obiekt bedzie robił pod górkę innemu a zgłaszanie problemów/błędów zrobione przez innych agentów czy z jednego biura czy drugiego kończy się tylko kiwnięciem głowy a cała wina spada na danego agenta. Szkoda bedzie mówić o liderach co nie skłamie jest 1/2 liderów którzy robią swoją prace a reszta liderów to dosłowny (usunięte przez administratora) praca lidera która polega 80% na odpowiadaniu na pytania agentów to pomimo tego liderzy nie w swoim humorze są w stanie ci powiedzieć żeby iść do kogoś innego albo podania ci błędnych informacji (które potem spadają jako tylko twoja wina, co powoduje obcięcie premii) liderzy jak i przełożoni obgadują agentów a jak sobie upatrzą swoją ofiarę to już kompletne piekło cokolwiek byś nie zrobił bedzie się kończyło na wzywaniu cię i zwracaniu uwagi tylko tobie i ignorowanie jeśli ktoś inny zrobi to samo na ich oczach tylko temu bo kogoś polubili, praca oferuje ”elastyczny grafik” który elastyczny nie bedzie, przy podawaniu swojej dyspozycji trzech tygodni przed rozpoczęciem nowego miesiąca tylko w pierwszy dzień miesiąca dowiecie się ze wasz grafik został prawie całościowo zmieniony, a poprosić o zmianę tych dni tak jak sam agent ustawił będzie już niemożliwe bo przełożeni sobie nic z tego nie robią czy w danym dniu możesz być czy tez nie, praca bedzie bardzo uciążliwa od samego początku przez wymagania które nie wchodzą w prawa ludzkie, liderzy będą wymagać od was więcej niż każdy może albo i powinien dać z siebie. Poproszenie o 5 Minut oddechu po 8/9 godzinach pracy dla tych co chcą pracować więcej ( czyli po całym dniu kłócenia się i wysłuchiwanie krzyczących pasażerów oraz ich opinią na temat firmy bedzie o wiele bardziej uciążliwe niż się to wydaje, zwłaszcza z racji tego ze rozłączyć się z pasażerem można dopiero po tym jak się poprosi pasażera o uspokojenie się aż 3 razy nawet jeśli pasażer cię wyzywa lub krzyczy na cały głos) proszenie się o chwili żeby moc kontynuować prace w jak najlepszy sposób skonczy się prośbą o to by dać z siebie więcej. Nie polecałbym nikomu wpakować się w współpracę z Armatisem w żaden sposób bo firma wykorzysta każdego agenta w jak największy możliwy sposób możliwy, zarobki które są omawiane nie są realne bo ta firma ucina wszystko co tylko można a zapytanie się o wyjaśnienia na temat wypłat lub wyjaśnienia systemu skończy się na odesłaniem do kogoś innego który odpowie dokładnie to samo, praca nie nadaje się do nikogo. Ludzie uciekali i uciekają z firmy niektórzy płacząc niektórzy z depresja a inni bez chęci do życia bo ci oto ludzie wykorzystają cię do samego dna a przychodzenie do pracy bedzie tylko i wyłącznie stresem.

1
gpppc001000
Pracownik
 Pytanie
@AL

Tutaj pracownik z ponad rocznym stażem, tak sobie czytam, czytam i nie wierzę. Jaka wielka frustracja bije od Ciebie, aż samo na myśl nasuwa się pytanie co dalej robisz na projekcie jeżeli jest on tak beznadziejny. Kto ucina Ci premię i karze za błędy? System motywacyjny wg mnie jest bardzo przejrzysty. Pracujesz, wyrabiasz prodo, masz dobrą jakość, dobrze Ci idzie na quizach, za to wszystko jest dodatkowa kasa, trzeba się serio bardzo postarać żeby celów nie spełnić. Jeśli chodzi o dyspo i elastyczny grafik, tutaj faktycznie zaszły duże zmiany, które wcale mnie nie dziwią. Mam wrażenie, że ostatnimi czasy ludzie zatrudnieni zapomnieli, że pracują w dosyć dużej firmie, która ma za zadanie dostarczyć klientowi wyników, a nie bawią w przedszkolu. Samowolka i nie przychodzenie do pracy gdy było się zagrafikowanym "bo tak" często nie informując o tym swojego lidera albo robiąc to w ostatniej chwili niestety ale spowodowały to, że firma musiała podjąć pewne kroki, bo nie wiem czy wiesz - my jesteśmy głównie po to żeby Ryanair miał dobrze, to nie agenci muszą się potem spowiadać z dużego procentu absencji. Dlatego też takie rozwiązanie zostało wprowadzone, przychodzisz do pracy i jesteś w stanie wywiązać się z umowy - dostajesz pieniądze, nie jesteś w stanie dostarczyć tego co jest od Ciebie oczekiwane - nie ma premii. To bardzo proste. Z tą pracą liderów, bardzo bym chciała żeby ta praca w 80% polegała na odpowiadaniu na pytania agentów. Serio. Niestety ale tak to nie wygląda w praktyce, o czym zapewne nie masz pojęcia. Od tego są SV. Liderzy robią masę innych rzeczy, których wy nie widzicie bo bezpośrednio nie mają wpływu na was, dlatego tak łatwo przychodzi Ci napisać, że to opieprzanie. Poza tym, ja rozumiem wszystko ale ile razy dziennie można odpowiadać na te same banalne i błahe pytania, na które odpowiedzi są w zasięgnięciu ręki na naszej platformie :) tylko po co być samodzielnym, jeśli można wrzucić paxa na holda i przejść się po biurze. Kolejny farmazon - serio w ciągu 8/9 godzin pracy nie masz nawet 5 minut wytchnienia? To co robisz z tymi 40 minutami regulaminowej przerwy? Panie w Biedronce są szczęśliwe kiedy uda im się na 15 min zejść z kasy i odpocząć, a Ty narzekasz na prawie godzinną przerwę?! Nie wiem też w jakim biurze pracujesz i gdzie ta konkurencja ale moja lokalizacja żadnym innym site źle nie życzy i pod nikim dołków nie kopie. To są oczywiście moje doświadczenia, Twoje mogę być zupełnie inne, choć nadal wątpię czy jest aż tak źle. Przecież gdyby było Armatis nie podpisuje z Nami cyrografu, a jedynie umowę zlecenie, które można rozwiązać od ręki :) może warto się zastanowić nad zwolnieniem miejsca

Sxe
Pracownik
 Pytanie
@gpppc001000

@gpc….System motywacyjny który został zmieniony kilkukrotnie by firma ucinała jak najwiecej może wydatki, agent który wyrobi prodo 12 zarobi tyle samo co agent który prodo wyrobi 9, już nie gadając na temat liderów bo widocznie jesteś nadal zaślepiony ponieważ łatwo zauważyć gdy lider idzie sobie się przejść po biurze pogadać z innymi bo mu się nudzi, napotkałem dużo sytuacji w których agent mógł iść z liderem się przejść tak o gadać sobie nie musząc się wpisywać na przerwę ale już to można przeżyć ponieważ firma (z czego liderzy i odgórnie) faworyzują osoby które lubią najbardziej, co jest nie do pojęcia myśląc ze trzeba w firmie lizać (usunięte przez administratora) żeby być traktowanym lepiej. Liderzy faworyzują swoich ulubieńców patrząc tez na sam fakt ze agent który nie wyrobił 4/5 prodo w ciągły miesiąca miał i nie zaliczył żadnych pozytywnych wyników oferowane jest jeszcze inne stanowiska, liderzy mają inne rzeczy na głowie? Tak i to są rzeczy które wiem ponieważ są mówione przez liderów co nie przekracza 20/30% ich pracy. Przerwa jest mniejsza niż na innych projektach w Armatis, firma wykorzystuje agentów i faworyzuje ulubieńców bo czytałem, widziałem i słyszałem od dużej ilości odgórnych jak działa wchodzenie na linie/czaty/maile, są zmieniane osoby na np czatach bo faworyzowany agent się zapytał czy może wejść na jakąś linie między czasie inny agent który wyrabia o wiele lepsze wyniki poprosi o to samo zostanie mu to odmówione ponieważ liderzy/sv/kierownicy ruchu wybierają kogo chcą a kogo nie. Widocznie w dodatku jesteś nowym pracownikiem z tego co widzę bo twoim zdaniem nie ma konkurencji to najwyraźniej pracujesz od niedawna czym jesteś nadal zaślepiony skoro nie widzisz jak każde biuro narzeka na każde inne i na to co wyprawiają niektórzy agenci. W dodatku nie wszystko jest w zasięgu naszej platformy widocznie nigdy nie robiłeś żadnych większych lub trudniejszych spraw bo byś wiedział jak platforma jest nie aktualizowana. W sumie tak masz racje trzeba by wywiesić kartkę żeby nie podchodzić do liderów z banalnymi pytaniami bo widziałem tak jak dużo innych agentów sytuacje w których nowi agenci byli wyganiani bo liderom się nie chce odpowiadać pomino tego ze nie są zasłonięci. Poproszę o update od ciebie jak będziesz pracował trochę czasu w firmie :D

1
rozczarowany
Kandydat

Stanowczo NIE POLECAM aplikowania do firmy Armatis. Zmarnowano mi prawie miesiąc czasu w procesie rekrutacji. Po odbyciu rozmów rekrutacyjnych oraz pozytywnym zaliczeniu testu językowego, zostałem zaproszony na szkolenie, z tym, że KILKUKROTNIE było ono anulowane i przekładane. W międzyczasie odmówiłem także kilka innych rozmów o pracę, będąc przekonanym, że tę pracę już mam. W tej firmie panuje potężny chaos organizacyjny. Panie z działu rekrutacji jednego dnia dzwonią zapraszając na szkolenie, niecałą dobę później dzwonią, że jednak nieaktualne. Jest to zwyczajnie nieprofesjonalne i niepoważne podejście do kandydata. Jeżeli praca w firmie Armatis wygląda tak samo jak proces rekrutacji, to radziłbym kilka razy się zastanowić przed aplikowaniem, a już na pewno zarezerwowałbym sobie na to kilka tygodni. Reasumując, @Pracodawca nie szanuje czasu swoich potencjalnych pracowników, z resztą w środowisku rekruterów krążą na temat tej firmy podobne opinie. Na miejscu osób czytających ten wpis, potraktowałbym to jako czerwoną lampkę.

3
Armatis Polska
Pracodawca
@rozczarowany

Jest nam niezmiernie przykro, niemniej decyzja o wstrzymaniu szkolenia była spowodowana niezależnymi od nas czynnikami. Bardzo doceniamy Pani/Pana poświęcony czas i zaangażowanie i najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. W sytuacji, gdy profil kandydata pasował do profilu innej oferty, dokładaliśmy wszelkich starań, aby rozpocząć współpracę, niemniej nie zawsze było to możliwe. Chcemy zapewnić Panią/Pana, ze jako Armatis Polska zależy nam na dobrej opinii i zaufaniu naszych współpracowników, i jako pracodawca troszczymy się, aby minimalizować ilość takich sytuacji w przyszłości.

1
bubu
Pracownik
@rozczarowany

Tak, podczas pracy też jest niezwykły chaos. Nigdy nic nie wiadomo. Każdy tam jest liderem i kierownikiem i chciałby nad wszystkimi panować. Robisz dany proces zgodnie z udostępnionymi materiałami albo zgodnie z tym, co zostało Ci przekazane na pseudo szkoleniu, w międzyczasie wszystko się zmienia kilkukrotnie, a Ty powielasz nieświadomie ten błąd, za który potem dostajesz ochrzan. Oczywiście upierdzielają też za to z wyniku jakościowego, przez co nie masz szans na premię. W dodatku super wyśrubowane normy, dzięki którym można tę premię dostać - bo ktoś zrobił tyle i tyle, to każdy może. W moim odczuciu próg został ustawiony na nierealną wartość po to, by tych premii nie dawać. Albo żeby dostawali je tylko ci, którzy dziwnym trafem byli w najlepszych relacjach z przełożonymi. Szkoleń z nowych procesów ZERO. Trzeba było sobie samemu radzić. Cyrk na kółkach. Jeden wielki bałagan. W dodatku tylko umowa zlecenie, brak perspektyw na umowę o pracę, choć trzeba było ją wykonywać w podanych przez siebie godzinach. Nie polecam pracy w tej firmie.

1
Pracownik
Pracownik
@Armatis Polska

Szkolenia są anulowane z decyzji firmy, i temu bo szkoleniowiec nie chciał podjąć szkolenia oraz przez brak ludzi na szkoleniu co absolutnie nie jest powodem od was nie zależnym.

1

Zostaw merytoryczną opinię o Armatis-LC Polska - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Armatis-LC Polska?

    Zobacz opinie na temat firmy Armatis-LC Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 136.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Armatis-LC Polska?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 109, z czego 19 to opinie pozytywne, 66 to opinie negatywne, a 24 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Armatis-LC Polska?

    Kandydaci do pracy w Armatis-LC Polska napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Armatis-LC Polska
Przejdź do nowych opinii