Pytania do firmy Armatis-LC Polska
Nie polecam tracić swojego cennego czasu w tej śmiesznej firmie. Nie dają sprzętu do pracy zdalnej, więc zakupiłem sobie nowego laptopa z wyższej półki, żeby dobrze i bezproblemowo się pracowało. Niestety te ich śmieszne programy pisał ktoś po ciężkim dniu pracy na kolanie w autobusie chwilę przed ostatnim przystankiem - czyli ciągle jakiś problem, działają powoli, wyłączają się, zawiesza się cała funkcjonalność, więc dobrych kilkanaście godzin spędza się na supportowej infolinii, żeby to naprawić. Żeby było jeszcze ciekawiej - te kilkanaście godzin nie jest wcale płatna! Więc męczysz się, żeby popracować za najniższą krajową te kilka godzin, które zostało Ci z dniówki, to oni Ci jeszcze za to nie zapłacą. Dlaczego? Bo nie xD Czas pracy liczy się tylko wtedy, gdy jesteś zalogowany w systemie. Masz problem nie z twojej winy? Ich to nie obchodzi - Twój problem. Do tego ciągła presja i chore ambicje przełożonych (nie mówię tutaj o liderach, bo większość jest naprawdę w porządku) - ludziom o słabej psychice zdecydowanie odradzam. Jeszcze te śmieszne szkolenie, niby płatne 400zł - jest haczyk. Musisz przepracować 120 godzin, żeby Ci je wypłacili. W sumie co to jest te 120 godzin, skoro w miesiącu pracuje się ok. (usunięte przez administratora) Jednak tak jak mówiłem wyżej - odchodzą Ci godziny spowodowane awarią ich cudownego systemu i na początku po szkoleniu pracujesz przez jakiś czas po 2.5h. (Jakiś czas mam na myśli tydzień lub więcej). Co za tym idzie te godziny po prostu uciekają i istnieje bardzo mała szansa, że uda Ci się wyrobić te 120h w pierwszym miesiącu, żeby dostać te 400zl i stąd uciekać, jak poznasz od wewnątrz jak ta pseudo firma działa. Podsumowując szkoda zdrowia i czasu, więcej zarobi się w jakiejkolwiek innej pracy przy okazji nie niszcząc sobie zdrowia psychicznego, o które w tych czasach trzeba mocno dbać. Pozdrawiam i przestrzegam przed tą firmą.
Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam, że praca w naszej firmie nie spełniła Pana oczekiwań. Praca zdalna jest dostępna na wybranych projektach i najczęściej ma charakter opcjonalny. Decyzja o wyborze takiej formy pracy wiąże się zaakceptowaniem pewnych reguł, w tym (w większości przypadków) pracy na własnym sprzęcie i naliczaniem czasu pracy od momentu zalogowania się do systemu. Nasz Dział IT udziela wszelkiej niezbędnej pomocy w przypadku problemów technicznych. Na wsparcie w tym zakresie można liczyć również ze strony Liderów. Z poważaniem Zespół Armatis
No i co z tego że wasz wspaniały zespół it udziela pomocy, jak nie mamy płacone za godziny które tracimy nie z naszej winy, tylko dlatego, że zawiesza się praca zdalna????
Czy firma przewiduje podwyżki inflacyjne?
O godzinie 16 poinformowano, że za dwie godziny nie będzie pracy zdalnej, która trwała ponad 2 lata. W umowie, którą podpisywalismy była informacja o 1 dniu wypowiedzenia pracy zdalnej. Armatis nie respektuje umów? Prosze o odpowiedz ze strony Armatis. Brak odpowiedzi oznacza jedno...
Stoję właśnie w korku od 30 min. Jadę do biura robić to samo co mógłbym robić w domu. Jaki to ma sens? Oddajcie nam prace zdalna :(
Całkiem profesjonalna rozmowa w porównaniu z innymi na których byłem, przedstawione warunki współpracy, sporo elementów dotyczących obsługi klienta przez telefon i mojego nastawienia do tego rodzaju pracy. Wyczerpujące odpowiedzi na moje pytania, sporo informacji o firmie, atmosferze. Wyszedłem z pozytywnym wrażeniem, na drugi dzień telefon, że zostałem zaproszony na szkolenie.
Doświadczenie, motywacja do pracy, przykłady zachowań w konkretnych sytuacjach z klientem.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Armatis-LC Polska?
Dzień dobry, w ramach naszej organizacji prowadzimy różne projekty, a każdy z nich ma odmienną specyfikę. Z tego powodu warunki, jakie należy spełnić mogą być różne dla każdego z nich. Przy każdej z ofert wskazujemy umiejętności oraz kompetencje, które należy posiadać dla danego stanowiska. To, czy umiejętności, którymi dysponuje kandydat są na odpowiednim poziomie, określamy w ramach rekrutacji. Jest to sprawny i kompleksowy proces, więc zachecamy do przesłania swojego zgłoszenia na wybraną ofertę. Pozdrawiamy, Zespół Armatis.
Odbieracie możliwość pracy zdalnej w ciagu 1 godziny i kazecie z dnia na dzien wrocic do firmy gdzie nie ma miejsc! Czy Armatis zapewni zdalnym pracownikom jakaś alternatywe czy czekacie az wszyscy dobrowolnie sie zwolnia??? Nigdy nikomu nie polece tej firmy!
Cześć, na jakich projektach jest możliwość pracy zdalnej 100%? Chce aplikować, prosze o informacje. Pozdrawiam.
Dziękujemy za zainteresowanie podjęciem pracy w naszej firmie. Obecnie prowadzimy rekrutacje zarówno na projekty realizowane zdalnie, jak i stacjonarnie. W przypadku projektów stacjonarnych zwykle po odpowiednim okresie wdrożenia również jest możliwość zmiany formy pracy na zdalną lub hybrydową (jest to jednak kwestia zależna od specyfiki konkretnego projektu). Jeśli w ofercie widnieje informacja o pracy zdalnej, to będzie to również docelowa forma współpracy oraz szkolenia wstępnego. Jeśli takiej informacji nie ma, należy kierować się lokalizacją wskazaną w ogłoszeniu. Zachęcamy do przesłania aplikacji pod wybrane ogłoszenie, a Specjalista ds. Rekrutacji odpowiedzialny za dany proces odpowie na wszystkie pytania dotyczące lokalizacji oraz warunków współpracy. Z poważenim, Zespół Armatis
Klamstwo!!! W 15 minut kazaliscie sie wszystkim wylogowac ze zdalnej i wrocic do firmy!!!!!
Kolega namawia mnie do złożenia cv i chwali projekt lotniczy. Czy ktoś może napisać jak wygląda taka praca? Czy jest ciężko? Czy atmosfera dobra? I czy istnieje możliwość pracy w domu? Proszę o opinię
Ja nie z tego projektu, ale powiem Ci wprost, że na początku może być ciężko, ale przyzwyczaisz się szybciej niż myślisz. Jak wygląda praca – za szerokie pytanie, monotonna nie jest, tego możesz być pewien :P Atmosfera to IMO flagowy atut tej firmy, a czy zdalnie się pracuje... na projekcie Twojego kolegi z tego co słyszałem pracują zdalnie
Tego dnia zakończyłem dziesięciomiesięczną współpracę z firmą Armatis i z czystym sumieniem stwierdzam że było super :D Myślę, że sam charakter pracy na słuchawce w dużej mierze decyduje o takich słabych ocenach jak tu, ale powiem wam że cały stres związany z obsługą klienta mija dosyć szybko (ludzie niestety jeszcze szybciej rezygnują :P) ... Albo jest to po prostu specyficzna praca dla wybranych, nie wiem. W każdym razie jestem pewny że każdemu warto spróbować, ja spróbowałem i nie żałuję. Co mogę powiedzieć o samej firmie? Były pewne mankamenty, głównie systemowe, ale nikt mnie tu nigdy z niczym nie (usunięte przez administratora) a atmosfera zawsze zapewniała uśmiech na twarzy :D
Widziałem ogłoszenia o prace do jednego projektu związanego z obsługa czatu i linii. Zastanawiam się czy aplikować. Czy jest możliwość pracy tylko zdalnie?
Podbijam pytanie, czy jest mozliwosc tylko pracy zdalnej? Czy Armatis przeprowadza szkolenia zdalne? Jestem zainteresowany. Ofertę widziałem na pracuj pl. Czy grafik jest elastyczny?
Dziękujemy za zainteresowanie podjęciem pracy w naszej firmie. Obecnie prowadzimy rekrutacje zarówno na projekty realizowane zdalnie, jak i stacjonarnie. W przypadku projektów stacjonarnych zwykle po odpowiednim okresie wdrożenia również jest możliwość zmiany formy pracy na zdalną lub hybrydową (jest to jednak kwestia zależna od specyfiki konkretnego projektu). Jeśli w ofercie widnieje informacja o pracy zdalnej, to będzie to również docelowa forma współpracy oraz szkolenia wstępnego. Jeśli takiej informacji nie ma, należy kierować się lokalizacją wskazaną w ogłoszeniu. Zachęcamy do przesłania aplikacji pod wybrane ogłoszenie, a Specjalista ds. Rekrutacji odpowiedzialny za dany proces odpowie na wszystkie pytania dotyczące lokalizacji oraz warunków współpracy. Z poważenim, Zespół Armatis
Pracowałam w projekcie Flixbus. Nie polecam tej firmy nikomu. Pracodawca traktuje wszystkich swoich pracowników jak konie pociągowe, które mogą pracować bez chwili wytchnienia. Jesteś zatrudniony na konkretnym języku, np. polskim? Nie szkodzi, zaraz nauczysz się sprawnie tłumaczyć portugalski, hiszpański, niemiecki, ukraiński itd., a jak znasz biegle angielski i obsługujesz w tym języku na piśmie nie dostaniesz za to grosza dodatku, bo... przecież możesz tłumaczyć i nie wymaga to od Ciebie żadnych umiejętności. Obsługa w innym języku , wymaga tego samego co w języku zatrudnienia. Trzeba wyrobić korpo target, mimo tego że wypełnienie spraw zajmuje dłuższą ilość czasu. Trzeba wykonywać kilka czynności na raz -dosłownie. Obsługiwać czat np. W języku polskim odpisywać na maile w języku angielskim, a jak będziesz mieć pecha to zaraz przełączą Cię na odbieranie telefonów, bo jest kolejka petentów. Nie mówiąc o tym, że odpisuje się na 3 czaty na raz, powtórzę, trzeba prowadzić 3 rozmowy na raz z 3 różnymi osobami, które żądają natychmiastowej reakcji. Oczywiście to nie zwalnia z robienia maili, mimo że caly dzień ma się non stop czaty, pod koniec miesiąca można dostać pytanie dlaczego nie wyrobiło się celu , czyli 9 maili na godzinie. Dam szanownym liderom odpowiedź, BO NIE MA CZASU. Brak rąk do pracy, zwalniają pracowników, po czym (szok) nie ma kto przyjść do pracy i tworzy się problem w postaci zaległych spraw do rozpatrzenia. Przerwa na 8 h pracy to 38 min. Chcesz pójść do toalety napić się wody poza przerwą? Nie wolno, bo jak twoja mini przerwa przekroczy 3 min. dostajesz wiadomość od kogoś w rodzaju więziennego (usunięte przez administratora) pod tytułem "pomóc ci w czymś?", takie wiadomości w wydźwięku dla kogoś z zewnątrz mogą wydawać się pomocne, ale oczywiście nie o pomoc w nich chodzi, tylko o zagonienie do pracy robola za najniższą krajową, ponieważ oczywiście on na tej mini przerwie pewnie pije kawę przegryzając ciasteczkiem albo ogląda netflixa. Wiele pomniejszych wad mogłabym jeszcze wymieniać, na tym zakończę. Mam nadzieję, że przeczyta to osoba, która może zainterweniować chociaż szczerze powiedziawszy nie wierzę w to. Nikt w tym projekcie, nigdy nie wprowadził zmiany dotyczącej poprawy komfortu pracy. Życzę pracodawcy ludzkiego podejścia, bo na razie jest to typowe korpo z internetowych memów, a nawet gorsze. Bez pozdrowień dla liderów.
Czy test po odbyciu szkolenia jest trudny ?
Witam, czy w projekcie z językiem włoskim dla Ryanair można liczyć na umowę o pracę i na pracę zdalną? Jaki jest oczekiwany poziom języka? Gzie w krakowie mieści się biuro?
Jak sprawdzają komptenecje jezykowe ? Przez test do wypełnienia czy rozmowę ? Bo jestem zainteresowany wysłaniem CV na stanowisk specjalisty do obslugi linii lotniczej z j. hiszpańskim i zastanawiam się jak ustnie to jakie pytania ?
Czy przewidziana jest podwyżka stawki godzinowej na języku hiszpańskim?
Dzień dobry, dziękujemy za pytanie. Staramy się, aby system wynagrodzeń w Armatis był konkurencyjny w stosunku do rynku. Wynagrodzenie jest określone przez tabelę wynagrodzeń z premiami za wyniki odpowiadającymi celom ustalonym na danym projekcie. Aby dobrze przygotować naszych pracowników do stawianych im zadań, każdego roku zapewniamy im średnio ponad 50 godzin szkoleń, a także trening dla nowych pracowników i onboarding do każdego projektu. Dla projektów na języku hiszpańskim poza stawką bazową dochodzą premie za realizacje celów na projekcie. Będziemy dokładali starań, aby stawki te pozostały na atrakcyjnym poziomie i uwzględniały poziom inflacji. Z poważaniem, Zespół Armatis
Czy premia o ktorej mowa to ta ktora nie została wrzucona za ostatni tydzien stycznia zeby nie bylo wiadomo czy jest czy jej nie ma?? Sprytnie
Czy w Armatis-LC Polska występują paczki/bony świąteczne?
Dzień dobry, na święta Bożego Narodzenia rok temu przygotowaliśmy dla naszych pracowników paczki.
Czy te paczki to mowa o tych 2 herbatkach i mikołaju czekoladowym?????????
Mam pytania do pracowników? 1.Ile realnie da sie zarobic w tej firmie z j.niemieckim? 2.do ktoreg dnia miesiacawypłacana jest pensja
Jeśli jesteś studentem, to miesięcznie można zarobić netto około 3000 zł. Po ukończeniu 26 roku życia maksymalnie 3500. Pensja jest wypłacana około 10 dnia każdego miesiąca - raz może być to 9, a raz 11 lub 12.
Ja jak pracowałem to wychodziło mi wg godzinówek i premii 2000 +, a na koncie lądowało 800-900zł. Manager projektu odsyłał do kadr , kadry do managera i tak dalej, właściwych pieniędzy nie zobaczyłem nigdy. Ps. Jakieś cuda że na umowie studenta można zarobić mniej niż na całkowicie oskładkowanej umowie... Jak już sobie piszecie sami opinie róbcie to dobrze.
to zależy od projektu i języka. na przykład na projekcie mailowym z niemieckim zarobić więcej niż 1200 zł na rękę to było coś. w ryanair wszytko zależy od godzin, ale za wypłatę można jakos przeżyć
Jakie są realne szanse awansu z poziomu agenta i dalej z poziomu lidera? Czy to prawda ze liderzy zarabiają mniej lub tyle samo co agenci? Czy firma planuje stworzyć nowe stanowiska by umożliwić pracownikom rozwój na swoich projektach? Procedur jest tak dużo i różne poziomy trudności ze daloby się to zrobić i Byłoby to lepsze niż te organizowane ciagle szkolenia na sile by wypełnić czas trenerom.
Pracowałam w Armatis ze względu na możliwość dopasowania grafiku do studiów dziennych. To niestedy wg mnie jedyny plus tego pracodawcy. Zarobki, zwłaszcza w przypadku języka, w którym ja pracowałam, uważam za zbyt niskie. Agenci są "motywowani" niewielkimi premiami za osiągnięcie dobrej produktywności. Co pewien czas ogłaszane są wyniki konkursu, w którym pracownicy z najwyższą produktywnością wygrywają bilety lotnicze. Czytając przebieg czatów takich agentów z klientami można odnieść wrażenie, że w ogóle nie czyają oni pytań pasażera, wysyłają mu szablony z gotową odpowiedzią i zamykają czat nie udzielając pomocy. Ich niedbałość jest nagradzana, natomiast dokładność innych ganiona przez liderów - czemu tak długo?! Czemu tak wolno?! Praca jest obciążająca psychicznie, zwłaszcza dla osób empatycznych i wrażliwych. Większość klientów jest niezadowolona, zdenerwowana, agresywna. Przyczynia się do tego polityka firmy Ryanair. Najbardziej irracjonalna jest wg mnie wojna Ryanair z pośrednikami, którzy sprzedają jego bilety. Cierpią na tym nieświadomi pasażerowie, którzy kupili bilety na innych stronach internetowych. W przypadku, gdy ich lot zostanie odwołany i chcą odzyskać pieniądze, muszą wypełniać abstrakcyjne formularze (które nie działają od wielu miesięcy, a prośby, żeby to naprawić są ignorowane), wysyłać dokumenty i miesiącami czekać na zwrot... w formie czeku, który przychodzi pocztą i często nie jest nawet obsługiwany przez ich bank. Wiele wniosków o zwrot jest automatycznie zamykanych, zanim pieniądze zostaną oddane. Ze wszystkiego musi tłumaczyć się agent. Wsparcie liderów jest niewielkie. Ich rady w sytuacjach spornych z klientem to zwykle "niech pisze skargę". Część liderów, to osoby niekompetentne, nieznające aktualnych przepisów, w kontakcie z agentami wyniosłe i złośliwe. Wykonują bez refleksji rozkazy z "góry": 150 osób czeka w kolejce na infolinii, ale władza rozkazuje, że 85% agentów ma obsługiwać czaty i nikt nie ma odwagi się temu nie sprzeciwić. Nikogo nie interesuje, że konsultanci na czacie mają zbyt mało klientów i nie wyrabiają normy, a ci na linii długie, nerwowe rozmowy ze zniecierpliwionymi pasażerami. Najgorzej wygląda komunikacja pracowników zdalnych z supervisorami: w przypadku wątpliwości trzeba bardzo długo czekać na pomoc. Kiedy lider w końcu odpisze, często jego odpowiedź nie rozwiązuje problemu albo jest po prostu błędna. Wgląd w wyniki konsultantów mają wszyscy w firmie. Panuje ciągła rywalizacja, porównywanie, dokładanie stresu poprzez obowiązek wypełnienia cotygodniowego testu. Komu nie uda się zdać za pierwszym razem, musi w swoim czasie wolnym przyjść do biura poprawiać quiz pod bacznym okiem lidera "weekendowego". Zdecydowałam się odejść, bo atmosfera w Armatis nie odpowiadała mi. Firma, która promuje się pod hasłem "your customer first" wpaja pracownikom, że klient to kłamca i nie należy mu się rzetelna odpowiedź. Chodzi tylko o jak najkrótszy czas, im szybciej tym lepiej. Są osoby, którym taka forma pracy odpowiada. Ja miałam dosyć i decyzję o zmianie pracy uważam za bardzo dobrą.
Pozdrawiam, czy da sie samemu przezyc w Krakowie z pensji w tej firmie? Dzieki.
Oczywiście! Zachęcamy do umówienia się z nami - na spotkaniu podane będą wszystkie informacje na temat stawek. Aplikować można przez naszą stronę: https://praca.armatis.com/
Hej, fajnie że się udzielasz w wątku! Odpowiadając na Twoje pytanie: Nie, nie da się przeżyć. Stawka godzinowa na papierze wynosi 17zł brutto, ale na rozliczeniu wychodziło mi 6zł netto. Tłumaczą to każdemu inaczej, zasłaniający sie wymysłami których nie ma w umowie. Prowizje i premie istnieją tylko w obietnicach pani z rekrutacji. Nie przejmują się negatywnymi opiniami oraz tym że nikt nie chce tam pracować, bo frajerzy się zawsze znajdą.
Drogi Tele Tele, nie ma możliwości zarabiania 6 złotych netto. Prosimy nie szerzyć błędnych informacji. Wszystkie stawki i umowy są zgodne z przepisami prawa polskiego. Ponadto, nie ma kar, potraceń czy minusowych pensji. Często różnice pomiędzy oczekiwaniami pracowników a rzeczywistą pensją wynikają na przykład z nieznajomości przepisów, niedostarczenia odpowiednich zaświadczeń czy zakończenia studiów. Każdą sytuację można wyjaśnić — prosimy o kontakt osobisty, na pewno koleżanki z Działu Rekrutacji czy Kadr wyczerpująco odpowiedzą na wszystkie pytania i wątpliwości.
Stawka 6 złotych netto nie jest możliwa. Informacje podane w komentarzu użytkownika Tele Tele są nieprawdziwe.
Jest to możliwe jeżeli zostaną naliczone kary umowne, których jest pełno w umowie.
Na umowie jest jedno, a na koncie po przeliczeniu godzin co innego. Czyli te 6zł.