Znajdę tu osoby, które obecnie pracują w administracji z językiem niderlandzkim? Piszecie, że zarobki są niskie, co mi nie pasuje patrząc na wymóg znania języka. Ktoś napisze szczerze, jakie widełki oferują? Jak dokładnie wygląda program onboardingowy, czego można się spodziewać się po wdrożeniu? Zdarzyło się, że już na tym etapie firma z kogoś zrezygnowała? Nic nie widzę w ofercie na temat benefitów, oferują coś pracownikowi pod względem dodatków?
Zalezy jaki dzial. Nie polecam Bkg. Totalna lipa. Nie ma zadnych kursow jezykowych. Licza sie tylko znajomosci. Totalna kontrola. Kasa bardzo marna jak za taki stres. (usunięte przez administratora) quizy i gry jak w przedszkolu. Tyle z integracji.
Cześć, tak dla jasności, negatywny feedback nie przychodzi? Tak w ostatnich komentarzach ktoś sygnalizował ale chce sprawdzić czy cokolwiek się zmieniło. po prostu podeszła mi do gustu ta oferta dla specjalisty ds. wyceny, chociaż przyznam, że musze poznać widełki placowe by wiedzieć czy aplikować czy nie, pomożecie? Warunki spełniam, na rozmowie raczej sobie poradzę. Jest tu ktoś z tego działu? Warto iść?
A chcą tu brać na takie krótkie okresy tak w ogóle? na początku jaka umowa jest proponowana na tym stanowisku? kiedy pracodawca jest chętny do podpisania tej na czas nieokreślony?
Początek pracy w firmie zapowiadał się fajnie, można nawet powiedzieć ze jeszcze do sierpnia 2023 pracowało się naprawdę w porządku, wszystko co dzieje się później jest jednym wielkim śmiechem na sali. Presja na ilość, presja na perfekcjonizm wymagany od pracowników najniższego szczebla, za wszystko są obwiniani nawet za to ze manager pominął maila na swojej prywatnej skrzynce. Jednym słowem, ze wszystkim radź sobie sam bo i tak za wszystko będziesz winny ty. Brak systemu motywacyjnego, nie ma premii a podwyżka, o której cały czas wspominają kierownicy to 50-100 zł. Błagam, jedno wielkie średniowiecze. Generalnie popracować tam można ale napewno nie dłużej niż rok bo i tak później nikt cię nie doceni.
Znajdę tu osoby, które obecnie pracują w administracji z językiem niderlandzkim? Piszecie, że zarobki są niskie, co mi nie pasuje patrząc na wymóg znania języka. Ktoś napisze szczerze, jakie widełki oferują? Jak dokładnie wygląda program onboardingowy, czego można się spodziewać się po wdrożeniu? Zdarzyło się, że już na tym etapie firma z kogoś zrezygnowała? Nic nie widzę w ofercie na temat benefitów, oferują coś pracownikowi pod względem dodatków?
Stawka podstawowa administratora szału nie robi, ale za języki są dodatki. Za dutcha całkiem solidny i chyba zależny od poziomu, szczegóły musisz pytać na rozmowie. Benefity to na pewno opieka zdrowotna w Luxmed i Multisport (niewielka część trzeba zapłacić samemu) lub multikino.
Czyli z dodatkami za język może się nazbierać fajna sumka? :) Co do tych benefitów, żadnych zajęć z języka czy szkoleń nie finansują w takim razie? W poprzedniej firmie, niby też pracowałam w nieojczystym języku, ale finansowali pracownikom dodatkowe zajęcia, z tematyką branżową. A jak atmosfera w firmie, skoro pracujecie zdalnie? Jest chociaż trochę integracji, czy niezbyt? Są jakieś spotkania cykliczne, żeby mniej więcej wiedzieć, co dzieje się w firmie?
sa kursy jezykowe online sponsorowane przez firme, ale "musi byc potrzeba biznesowa" zeby je dostac. wyjsc integracyjnych jest bardzo malo. zwykle spotkania online z jakimis grami czy quizami. duzo zalezy od dzialu i jak ogarniety jest menadzer czy kierownik
Zalezy jaki dzial. Nie polecam Bkg. Totalna lipa. Nie ma zadnych kursow jezykowych. Licza sie tylko znajomosci. Totalna kontrola. Kasa bardzo marna jak za taki stres. (usunięte przez administratora) quizy i gry jak w przedszkolu. Tyle z integracji.
Firma niepoważnie podchodzi do kandydatów - brak informacji po rozmowie z kierownictwem po miesiącu (zadeklarowano 2 tygodnie).
Ciagłe braki kadrowe, coraz większy wolumen i do tego dziwne pomysły góry, które powodują coraz to większe zaległości, duża kontrola pracowników... jakiś system oblicza ilość kliknięć na minutę oraz bardzo ciężka i codzienna praca z oddziałem w Indiach. Dodatek językowy nie jest wypłacany podczas L4, gdy otrzymają państwo 3000 brutto plus 3000 dodatek, kwota podczas L4 będzie wypłacana tylko z podstawy
Czy pracował ktoś jako Specjalista ds. wycen w firmie Ups Global Business Services Polska Sp. z o.o.? Jak oceniacie tego pracodawcę? Prowadzą właśnie rekrutację. Warto aplikować?
Bardzo dobra firma i z pewnością nie jest łatwo dostać pracę!
Nie prawda, że dobra firma czy że łatwo dostać pracę? W sumie obie te rzeczy są dla mnie ważne i fajnie byłoby wiedzieć przed wysłaniem CV :D
Pisali kiedyś o braku benefitów ale widzę w ogłoszeniu na administrację, że niektóre chyba do dziś zdążyły wejść? Szukają z różnymi językami ale chyba warunki zatrudnienia są identyczne? Mnie by opcja z niemieckim tak czy siak interesowała. Opowiecie o bieżącej atmosferze i zarobkach?
Zdecydowanie nie polecam tam pracy. Bardzo mało płacą. Nie dbają o pracownika a to jaki jest klimat pracy zależy od działu. Można baaaardzo źle trafić.
Pracowałam w dziale ERN UK w Łodzi półtora roku. W tym czasie nie zgłaszano większych problemów co do jakości mojej pracy. Miałam fajny zespół, który starał się sobie pomagać nawzajem jak tylko mógł. Umowę miałam do końca roku, i gdyby została przedłużona, byłaby teraz przedłużona na czas nieokreślony. Tak się jednak nie stało. Pod koniec października team leaderka(usunięte przez administratora) (nie wiem czemu 2x wybrano na to stanowisko osobę aspołeczną) osobiście przeprowadziła audyt, mimo, że w przypadku pozostałych osób z mojego zespołu robił to trener. Okazało się, że wyniki są niezadowalające, więc wyznaczono kolejny audyt za miesiąc. 2 tygodnie byłam na urlopie, a 2 tygodnie faktycznie pracowałam - i to był mój czas na poprawę. W tym czasie nikt z przełożonych nie zapewnił mi pomocy czy dodatkowego szkolenia.(usunięte przez administratora) dwa razy wręcz podkreślała, że takie błędy są zaskakujące jak na tak długo pracujacego pracownika. Nikt się nie zastanowił, skąd się wzięły. Po przedstawieniu wyników drugiego audytu pod koniec listopada, lepszych ale dalej niezadowalających, (usunięte przez administratora) nawet mnie nie poinformowała, że najprawdopodobniej to koniec naszej współpracy. Później zostałam zaproszona na spotkanie z supervisor (usunięte przez administratora), która poinformowała mnie, że nie przedłużają mi umowy, bo nie są zadowoleni z mojej pracy. Dosłownie mnie zamurowało. Równocześnie zaproponowała, że wystawi mi rekomendacje gdybym chciała znaleźć pracę w innym dziale (sic!). Według informacji, które posiadam, w przypadku niezaliczonego audytu, pracownik powinien otrzymać miesiąc na poprawę (ja otrzymałam 2 tygodnie bo 2 tygodnie byłam na urlopie). Jeśli wyniki dalej nie są dobre, pracownik powinien otrzymać pomoc ze strony trenera i powienien zostać wdrożony plan naprawczy. Chyba, że te informacje nie są zgodne z prawdą, w co watpię, bo ich źródłem są trenerzy z doświadczeniem. Ani team leader (usunięte przez administratora), ani supervisor (usunięte przez administratora) nie zaoferowały pomocy w tej kwestii. Żadnego planu ani szkolenia nie wdrożono. Zarówno moja roczna jak i półroczna ocena była dobra. Podobnie jak wyniki, za które nam co tydzień dziękowali team leaderzy. Moi współpracownicy także mnie cenili. Równie ciekawe jest to że, audytu nie przeprowadził trener tak jak u większości osób, a team leader osobiście. Błędy nie miały wpływu na końcowy efekt procesu. Teraz umowa miałaby być przedłużona na czas nieokreślony. Nie została, mimo, że wnioskując z ogłoszenia, które pojawiło się na OLX ósmego grudnia, pracownicy w dziale ERN dalej są potrzebni. Jak widać UPS woli sie pozbyć doświadczonego pracownika i zatrudnić nową osobę. Tracić czas na wdrożenie i szkolenia, które koniec końców poza trenerem, będzie przeprowadzał ktoś z zespołu, kosztem własnej pracy. Oto jak team leaderzy delegują własne obowiązki. Całą sytuację opisałam i powiadomiłam o niej management. Nikt mi nie odpisał. Do momentu kiedy w przedostatni dzień pracy wysłałam maila o tytule "prośba o odpowiedź". Wówczas dostałam wymijającego emaila z HR bez jednoznacznej odpowiedzi na zadane pytania. W międzyczasie, ponieważ byłam na L4, wysłałam maila do swoich współpracowników z zespołu, dziękując im za współpracę i streszczając sytuacje. Pod moją nieobecność supervisor (usunięte przez administratora)przepraszała, za to, że tego maila wysłałam, że nie miałam do tego prawa. Pomijam fakt, że ten mail wysłałam prywatnie i supervisor (usunięte przez administratora)nie było na liście adresatów. Dyskredytowanie pracowników na forum publicznym pod ich nieobecność jest bardzo nieprofesjonalne i żenujące. Być może jestem naiwna, ale spodziewałam się lepszego potraktowania, po takim czasie pracy. Nie usłyszałam nawet słowa podziękowania na odchodnym. Okazuje się, że cała praca, którą wkładałam przez ten czas w procesowanie, była nic nie warta. Podobnie jak oceny wystawione przez zwierzchników. (Zdając sprzęt, mimo orzeczenia o niepełnosprawności z powodów ruchowych, supervisor (usunięte przez administratora) nawet nie zaproponowała pomocy przy zwróceniu krzesła, komputera i monitora.) To historia dwóch osób, którym się nie podobałam, więc zrobiły sobie podkładkę w postaci audytu, przeprowadzonego tak, by błędy znaleźć. W odpowiednim momencie, żeby nie zapewnić pomocy i pozbyć się niechcianego pracownika. Być może przyczynił się do tego fakt, że wcześniej poskarżyłam się do HR w sprawie nierównego traktowania. Załamanie nerwowe to piękny prezent na przedświąteczny czas. Serdecznie za to dziękuję i mam nadzieję, że kiedyś karma wróci. Pracy w dziale ERN UK nie polecam. Pasywna agresja ze strony team leaderow, wyśmiewanie publicznie wyników innych, heheszki na czacie z tytułów piosenek słuchanych na YT ze screenem z EPICa, mało motywujące maile na temat tego, co się robi źle, bardzo mało pochwał. Warto znaleźć miejsce z lepszą kulturą pracy, bo niestety mimo, że UPS twierdzi We Appreciate You, albo, że dba o etykę pracy, to tylko frazesy. Liczą się jak zawsze układy i widzimisię zwierzchników, czego jestem żywym przykładem.
Jakiś pakiet socjalny istnieje, z tego co czytam. W komentarzu poniżej jest napisane o niskich stawkach wynagrodzenia wiadomo, że każdy ma inne wymagania finansowe. Wie ktoś ile aktualnie tam teraz płacą? Umowa o pracę jest możliwa?
Firma nie dba o pracownika. Stawki wynagrodzenia sa niskie. Nie ma zadnych benefitow procz multisport oraz luxmed
Mam pytanie wyslalam paczke UPS standard w poniedzialek, zostala ona zeskanowana w mirkowie i od tej port cisza. Czy moga mi panstwo cos doradzic. Dziecko zbieralo sobie 2 lata na karta graficzma i w koncu sie udalo zakupic owszem paczka jest ubezpieczona ale ile w domu placzu. Czy jest jeszcze mozliwosc ze paczka sie odnajdzie? Prosze o pomoc z gory dziekuje. Pozdrawiam
@zzz a jeśli ty jesteś pracownikiem tej firmy to może napiszesz coś, bo tu każdy milczy? Nie wiem co mam myśleć, czy warto?
Ktoś zapytał "jak teraz pracujecie jak jest wirus" i o to samo chciałem zapytać, jak zmieniła się praca w UPS od czasu pandemii: czy miała ona wpływ na zarobki i zatrudnienie?
Jak teraz pracujecie jak jest wirus ?
Ale w sumie to bardzo dobrze się pracuje i jak popatrzymy na forum to wniosek jest jeden, świetna firma!
Błędne rozumowanie- wpisują się niezadowoleni, ci którym pasuje są milczącą, przytłaczającą większością. To jak z pracą gdzieś na infolinii banku- po paru mc myślisz że jest to najgorszy bank świata gubiąc perspektywę- przecież raczej nikt nie dzwoni mówić ci że wszystko działa, telefonują tylko ludzie którym coś się popsuło.
Cały proces rekrutacji trochę długi. Najpierw się aplikuje, potem przeprowadzają rozmowę przez telefon po polsku i angielsku. Potem czekają na odpowiedź zwrotną z danych działów. Następnie zapraszają na kilkuetapową rozmowę. Najpierw z pracownikiem HR po polsku i angielsku, potem z menedżerami konkretnych działów też po polsku i angielsku. Do tego testy z liczenia procentów na papierze i podstawowe funkcje w excelu. Czyli łącznie jakoś 1h spędzona u nich. Ostatecznie odpowiedź negatywna...
Tak cicho , że zastanawiam sie czy tu jeszcze ktoś pracuje?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ups Global Business Services Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Ups Global Business Services Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ups Global Business Services Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!