Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Astana Sp. z o.o.
przez kochana, 2014-12-13 22:37:00
Sklep super! Miła obsługa zawsze z uśmiechem na buzi! Pomogą zawsze, nawet jeśli są zajęci wykładaniem rowaru :)

PROFIMAT
przez Operator, 2017-05-10 18:40:50
Świetna firma, dużo ciekawych projektów, właściciele bardzo sympatyczni, pomocni i uczciwi. Bardzo elastyczne podejście. Polecam, takich firm w regionie w zasadzie nie ma.

Kancelaria LEX sp. z o.o.
przez marcinek, 2017-05-11 14:59:28
Kancelaria godna polecenia!

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Wojciech Kałużny - Goldbach Audience"
Jakie są początki firmy, w jakich okolicznościach powstała? Historia firmy sięga 2000 roku, kiedy Marcin Woźniak założył AdMasterNetwork. Niedługo potem, w 2001 roku AdMaster połączył się z IMS Group, tworząc ARBO. To były zupełnie inne czasy, nie było standaryzacji form reklamowych i ani jednego systemu emisji reklam. Kilka lat później firma została przejęta przez Goldbach Group – szwajcarską grupę mediową, która specjalizuje się głównie w mediach telewizyjnych. Postanowili zainwestować w biznes digitalowy. Stąd decyzja o kupnie wszystkich spółek ARBO. Od tamtego czasu sporo się zmieniło w kontekście biznesowym. Odeszliśmy od strategii dużej ilości brandów i skonsolidowaliśmy biznes.
Dlaczego? Ponieważ na rynku zrobiło się duże rozdrobnienie, pojawiło się wielu nowych dostawców, ofert reklamowych itd. Agencje i domy mediowe oczekiwały przede wszystkim jednego punktu kontaktowego – jednej osoby, która zapewni im kompleksową obsługę i będzie potrafiła dostosować ofertę do oczekiwań i potrzeb reklamodawcy. Dlatego weszliśmy na rynek z jedną konkretną ofertą, która skupia się na trzech filarach. Pierwszy to dedicated & tailor made – kampanie dedykowane na poszczególnych serwisach, niestandardowe formy i konkursy. Drugi to reach & contest, czyli wszystkie kampanie zasięgowe i tematyczne. Na trzecią część oferty – audience & conversion, składają się takie usługi jak targetowanie behawioralne, performance, zakup automatyczny. ...
"Wywiad z Arkadiusz Wróblewski - IQFM ACKERMANN"
Wasza działalność nie skupia się na jednej branży. Kto potrzebuje usług oferowanych przez IQFM? Pracujemy dla firm z przeróżnych branż: od telekomunikacji, poprzez consumer electronic, DIY, aż po FMCG. Pracujemy także dla sieci sklepów. Nasi klienci to firmy, które prowadzą sprzedaż w stacjonarnych sklepach lub punktach usługowych i chcą tą sprzedaż wspierać, zwiększać.
Co należy do Waszych podstawowych zadań? Zajmujemy się wszelkimi działaniami, które wspierają i zwiększają sprzedaż, a dzieją się w punktach sprzedaży i wokół nich. Jest to na przykład wykorzystanie sił ludzkich w terenie. Wspomnę chociażby o audytach, logistyce i instalacjach, zespołach sprzedażowych, merchandisingu, sprzedawcach, zespołach promotorów i hostess, na ankieterach oraz inwentaryzacji kończąc. Do naszych zadań należy również prowadzenie konkursów, loterii, a także programów aktywacyjnych i motywacyjnych.

Jesteście kombinacją polsko-brytyjskiej myśli biznesowej? Poniekąd tak. Można powiedzieć, że nasza firma miała kilka początków. IQFM powstała w 2004 jako podmiot prawny, ale już wcześniej bo od 1996 roku Paul Bailey, który ją założył tworzył w Polsce rynek field marketingu. Paul przyjechał do naszego kraju, aby uruchomić projekt dla agencji field marketingowej z Wielkiej Brytanii, dla której wówczas pracował. Polska mu się spodobała. Bardzo szybko dostrzegł możliwości jakie tu się otwierają i dlatego został do dzisiaj. Z kolei firma Ackermann została założona przeze mnie w 1999 roku i była pierwszą i chyba do dzisiaj jedyną agencją promocyjną, która działała w systemie franchisingowym. W roku 2010 połączyliśmy siły i stworzyliśmy IQFM Ackermann. ...
"Wywiad z Anna Urbańska - Avida Sp. zo.o"
"Znają Państwo tajemnicę sukcesu" i nie boją się dzielić się nią z innymi? Tajemnica sukcesu kryje się w wartościach, które nam przyświecają i w ich ciągłym implementowaniu na poziomie firmy i rynku. Avida to przede wszystkim ludzie, to oni tworzą wizerunek firmy, relacje, atmosferę, jesteśmy przekonani, że po prostu warto dzielić się tymi wartościami, dzięki  temu osiągamy wyższy standard świadczonych usług,  podnosimy  świadomość i kompetencje a zarazem tworzymy samouczącą się organizację.
Z jednej strony ubezpieczenia i kredyty, z drugiej energia elektryczna – jak te branże się łączą? Proszę powiedzieć coś więcej o Państwa działalności. Avida obecnie nie łączy bezpośrednio dystrybucji produktów kredytowo-ubezpieczeniowych ze sprzedażą energii elektrycznej, te dwa biznesy mają swoje oddzielne struktury akwizycyjne i działają niezależnie od siebie.  Struktury związane z finansami i ubezpieczeniami opierają się o grono pełnoetatowych pracowników Avidy skupionych w 5 oddziałach na terenie Polski oraz na pośrednikach kredytowo-ubezpieczeniowych prowadzących własne działalności dla których Avida pełni rolę integratora/opiekuna na terenie całej Polski. Współpraca z Polską Grupa Energetyczną sprowadza się tworzenia struktur i zarządzania siecią sprzedaży energii elektrycznej dla rynku biznesowego poza rynkiem macierzystym PGE S.A. ...