CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Beata Michalik - PROFI CREDIT Polska S.A."
Świat finansów nie ma przed Wami tajemnic? Można tak powiedzieć. Udzielamy pozabankowych pożyczek ratalnych w kwotach od 500 do 25 tys. złotych na okres nawet 36. miesięcy. Nasi pracownicy i współpracownicy starają się dostosować ofertę jak najlepiej do potrzeb i możliwości klienta, dlatego tak duże znaczenie przykładamy do poznania i rozmowy z osobami, które odwiedzają nasze oddziały. Działamy profesjonalnie i odpowiedzialnie.
I to już od dwóch dekad. Powinniśmy sięgnąć ponad 20 lat wstecz do Czech, gdzie powstał pierwszy oddział Profi Credit. Od samego początku firma specjalizuje się w udzielaniu pożyczek konsumenckich i biznesowych, które są alternatywą dla kredytów bankowych. Ideą, która obowiązuje w naszej grupie kapitałowej do dziś, było stworzenie firmy oferującej produkty dopasowane do indywidualnych potrzeb i możliwości klientów. Jednocześnie dbamy, by nasze usługi spełniały najwyższe standardy profesjonalizmu, rzetelności i przejrzystości. Zależy nam, by klienci mieli do nas zaufanie i wracali, gdy będą potrzebować kolejnych pożyczek.
To jest tajemnica Waszego sukcesu? Taka wizja biznesu zapewniła spółce dynamiczny rozwój i przeobraziła ją w silną i renomowaną grupę finansową działającą w regionie CEE. W Polsce działamy od 2004 roku. Profi Credit Polska pożycza swoim klientom coraz więcej pieniędzy. Obecnie jesteśmy wiceliderem wśród firm pożyczkowych na polskim rynku.   ...
"Wywiad z Anna Andraszek - Macrologic S.A."
Firma Macrologic powstała w 1986 roku. Jak wyglądały jej początki? Początki historii naszej firmy sięgają lat 80-tych. Wtedy to właśnie założyciele Macrologic, trzej koledzy ze studiów, rozpoczynali swoją działalność biznesową. Pierwsze produkty informatyczne oparli na autorskiej bazie danych, MacroBASE, która to baza również dziś stanowi podstawę rozwiązań oferowanych przez spółkę.
Jakie były kluczowe momenty w historii firmy Macrologic? W 2016 roku obchodzimy 30 lat istnienia firmy. Jest to dobry czas aby wskazać te najważniejsze momenty i decyzje, które zaważyły o historii Macrologic. Decyzja o wyróżnieniu się na rynku własną technologią – od początku swojej działalności nasza firma jako jedna z nielicznych postawiła na własną technologię, bazę danych i język programowania aplikacji. Wprowadzenie do oferty kompletnego, zintegrowanego pakietu programów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem. Debiut firmy na Giełdzie Papierów Wartościowych w 2000 roku. Wyróżnienie przez jakość – potwierdzone uzyskaniem certyfikatu ISO 9001 dla systemu zarządzania przez jakość wdrożonego w firmie. Działające wcześniej w formie spółek zależnych oddziały firmy zostają przyłączone do Macrologic SA w lutym 2007 roku. Obecnie firma posiada biura w 15 miastach w Polsce. Decyzja o przygotowaniu i wprowadzeniu na rynek pierwszego polskiego procesowego systemu ERP – Macrologic MERIT.   Poniżej film podsumowujący 30 lat historii Macrologic na rynku: https://youtu.be/dHlAK6Ex3NE (źródło: oficjalny kanał Youtube Macrologic) ...
"Wywiad z Alina Kubowicz - Alior Bank"
Rok 2008. Na polskim rynku pojawia się Alior Bank, który szturmem podbija serca klientów. Jaka jest Państwa recepta na sukces? W przypadku Alior Banku o sukcesie zdecydowała nasza innowacyjność i przełamanie schematów, które towarzyszyły branży bankowej od wielu lat. Wprowadziliśmy na rynek powiew świeżości, którego potrzebowali polscy klienci. Jesteśmy również pierwszym bankiem w Polsce, który udostępnił wszystkim klientom produkty wysokiej jakości, dostępne dotychczas wyłącznie dla segmentu premium. Nasz sukces zawdzięczamy także wysokiemu standardowi obsługi, który jest wyjątkowo ważnym czynnikiem w budowaniu zaufania i długofalowych relacji. 
Walka o klientów bywa zacięta? Branża bankowa jest bardzo konkurencyjna, każdy stara się zabiegać o uwagę klientów. Alior Bank poza oferowaniem atrakcyjnych produktów, podejmuje działania skupiające się na dywersyfikacji sieci oddziałów. Dzięki temu liczba naszych klientów wciąż wzrasta i niebawem osiągnie 3 mln. Jest to możliwe m.in. dzięki dokonanej przez Alior Bank transakcji kupna większościowego pakietu akcji Meritum Banku. Po połączeniu sieć naszych placówek wzrośnie do ponad tysiąca. Warto również wspomnieć o włączeniu produktów Alior Banku do oferty T-Mobile, które są dostępne w 783 punktach sprzedaży operatora. Bank wykorzystuje także kanały dystrybucji oparte na nowoczesnej platformie informatycznej, obejmującej: bankowość online, bankowość wirtualną, centra obsługi telefonicznej, a także bankowość mobilną. ...