Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Skinactiv
przez WW, 2017-02-14 20:42:40
Firma godna polecenia !!! Realizująca swoje cele.

Jar-Pol
przez Olivier, 2017-02-20 22:25:12
Pracuję w Jar-Pol od jakiegoś czasu. Dość dobry pracodawca. Fajni ludzie i przyjemny klimat.

Emmerson S.A.
przez Pośrednik, 2017-02-16 14:39:57
Przyjazna atmosfera pracy, konkurencyjne warunki finansowe w porównaniu do innych biur pośrednictwa. Polecam dla wszystkich, którzy chcą pracować jako pośrednicy

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Izabela Dorosińska - Columbus Energy"
Na czym polega działalność Columbus Energy? Działamy w branży odnawialnych źródeł energii. Zajmujemy się kompleksową obsługą klienta w ramach instalacji fotowoltaicznych. Nasza usługa jest kompleksowa - działamy od „a” do „z”, czyli przygotowujemy ofertę, sprzedajemy i opiekujemy się klientem aż do montażu instalacji, przyłączenia jej i zgłoszenia do zakładu energetycznego.
Do kogo skierowana jest wasza oferta? Zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych, a także jednostek samorządu terytorialnego i związków wyznaniowych. Oferta skierowana do pierwszej ze wspomnianych grup jest wyjątkowa za sprawą abonamentów na słońce, które są dostępne tylko u nas. Abonament na słońce to produkt, który może mieć każdy, to umowa zawierana z naszą firmą gdzie koszt abonamentu pokrywany jest z generowanych oszczędności.  
Naszych czytelników interesuje przede wszystkim jako potencjalny pracodawca. Proszę powiedzieć, dlaczego właściwie warto wiązać swoją przyszłość zawodową z branżą odnawialnych źródeł energii? Wszystkie najnowsze badania wskazują na to, że w ciągu najbliższych dziesięciu lat nasza branża będzie się dynamicznie rozwijać. W polskim społeczeństwie rośnie świadomość na temat korzyści płynących z odnawialnych źródeł energii. W związku z tym w tej branży powstaje wiele nowych miejsc pracy. Dynamika tej branży będzie rosła w bardzo dużym tempie, dlatego warto załapać się na początku i rozwijać swoją karierę już teraz.   ...
"Wywiad z Petr Welsch - Partners Financial Services S.A."
Jak wyglądały początki Partners Financial Services w Polsce? Ekspansja każdej firmy na nowy rynek to proces czasochłonny i skomplikowany. W naszym wypadku nie było inaczej. Firma weszła na rynek Polski w 2012 roku, po przeprowadzeniu wstępnych badań rynku, które wskazały, że tak jak w Czechach czy na Słowacji, tak i w Polsce istnieje duży popyt na jakościowe doradztwo finansowe. Rynek „doradztwa finansowego” niestety został zepsuty w ciągu ostatnich lat, powodując dużą nieufność klientów do doradców oraz usług przez nich świadczonych.
Co wyróżnia Was wśród konkurencji? Po wejściu na rynek Polski w 2012 roku, firma spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony doradców. Charakteryzujemy się bowiem nie tylko silną marką na rynku czeskim i posiadamy wyjątkowe know-how, ale przede wszystkim wyróżnia nas: unikatowa filozofia jakość usług silne wartości  To właśnie dzięki tym 3 cechom firma odniosła ogromny sukces w Czechach już w ciągu pierwszych lat działalności; sukces który chcemy powtórzyć w Polce.  
Polski a Czeski rynek bardzo się od siebie różnią? Przez pierwsze 2,5 roku po wejściu na rynek Polski doświadczyliśmy, czego tak naprawdę potrzebują i chcą tutejsi klienci oraz doradcy. Żadna statystyka ani wcześniej przeprowadzone badania nie są w stanie w 100% przygotować firmy do szybkiej ekspansji, zwłaszcza na rynek kilkukrotnie większy niż ten, na którym operowaliśmy. Warunki w Polsce, nastawienie ludzi są zupełnie inne niż w Czechach czy na Słowacji, dlatego musieliśmy dostosować nasz model biznesowy oraz wsparcie oczekiwane przez doradców i klientów do tutejszych wymagań. ...
"Wywiad z Vít Endler - Internet Mall Polska Sp. z o.o."
Firma Internet Mall Polska po raz pierwszy zaprezentowała swoje usługi w 2000 roku w Czechach. Jakie były kluczowe momenty w jej historii? Tak naprawdę nasz czeski sklep internetowy zaczął funkcjonować jeszcze 2000 roku, a pierwsze kroki firmy zaczęliśmy stawiać dosłownie w piwnicy. Wtedy firma była młoda, tak samo jak i ludzie, którzy w niej pracowali. Prawie wszyscy zaraz po studiach, zżyci ze sobą jak i lubiący to, co razem robią. To był taki prawdziwy start-up! Nikt za bardzo nie patrzył na wydatki jak i czas spędzany w pracy, wszyscy lubili spędzać czas ze sobą i tym samym wspólnie pracować i robić naprawdę fajną rzecz. Staraliśmy się już wtedy stawiać na marketing, ale naprawdę niskobudżetowy. Np. kupiliśmy starego pick-upa - Skoda felicia, którym to dostarczaliśmy zamówione online towary dla klientów. Takie były początki. Przyszedł rok 2010 i wejście na rynek polski i kolejne 3 lata bardzo intensywnej pracy i rozwoju firmy. Rok 2013 upłynął pod znakiem szybkiego wzrostu sprzedaży i udało nam się z powodzeniem obsłużyć ponad 100 tys. klientów, podobnie jak w 2012 roku, kiedy to dzięki naszym klientom udało nam się zwiększyć obroty o ponad 100% w porównaniu do ubiegłego roku. Rok 2015 w Mall.pl możemy podsumować zrealizowaniem 400 000 zamówień i 280 000 obsłużonych zapytań od klientów, podczas gdy cała Grupa Mall odnotowała aż 5 500 000 zamówień. W zeszłym roku otworzyliśmy też nowe centrum dystrybucyjne w Czechach, które przygotowywaliśmy 2 lata. Ma 50 000m2 (to powierzchnia kilku boisk piłkarskich) i aż 12,5m wysokości oraz jest o 20m szerszy od standardowych magazynów, to jeden z kroków milowych w historii firmy. Ten rok to utworzenie Grupy Mall i zwiększenie obecności Grupy Kapitałowej Rockaway (obecnego właściciela Grupy Mall) do rynku e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Paweł Szukalski, Członek Zarządu ...