Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Domax Sp. z o.o.
przez ergo, 2014-08-22 19:25:18
Odpowiedź na: [nicklodeon - 2014-08-13 09:38:51]:
Nie zgadzam się z tobą. Też byłem na rozmowie kwalifikacyjnej w tej firmie na to samo stanowisko, rozmowa z Dyrektorem była ok, na luzie i konkretnie;

POLMASS SA
przez cow, 2014-08-26 10:27:18
Nie zgadzam się zupełnie z moimi przedmówcami, myślę ze fakt takich a nie innych opinii wnika z tego, że nie pracowali nigdy dla innych firm (tak myślę). Jeżeli chodzi o stosunek przełożonych do podwładnych, to jest on naprawdę bardzo odpowiedni. cele są jasno precyzowane, udostępniane są też odpowiednie narzędzia na czas, więc nie mam tu żadnych uwag. Pracowałem sla kilku zagranicznych firm (polmass jest pierwszą polską) i muszę stwierdzić, że dbanie o pracownika, pakiet socjalny, oraz cała reszta - poziom amerykański. Zawsze można byłoby coś zrobić inaczej, może lepiej, ale i tak jest naprawdę wszystko OK.Firma daje możliwości rozwoju, partycypuje w kosztach dokształcania, płace są zawsze na czas (czasem nawet przed terminem), do Pani Dyrektor i do Pana Prezesa zawsze można przyjść i porozmawiać jak z ludźmi.
Polecam wszystkim Polmass jako naprawdę bardzo dobrego pracodawcę i naprawdę grającego fair.

Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jakub Ładoński - Arsen Sp. z o.o. Sp. k."
Czym zajmuje się firma Arsen? Specjalizujemy się w handlu hurtowym i detalicznym. Sprzedajemy produkty takie jak farby, chemia i różnego rodzaju materiały budowlane oraz artykuły wykończeniowe i dekoracyjne.
Gdzie fizycznie mieści się wasza firma? Główna siedziba znajduje się w Grabowcu tj. w okolicach Sieradza. Tutaj mieści się centrala firmy oraz magazyn. Do tego posiadamy kilka oddziałów.
W których miastach mieszczą się wasze oddziały? Znajdują się one w Sieradzu, Kaliszu, Zduńskiej Woli, Łodzi i Głownie.
Ilu pracowników łącznie zatrudniacie? Zatrudniamy blisko 100 osób.

Na jakie stanowiska najczęściej rekrutują państwo pracowników? Z uwagi na to, że jesteśmy firmą handlową, to poszukujemy głównie sprzedawców, przedstawicieli handlowych, magazynierów i kierowców.
Czego oczekujecie od swoich pracowników? Odpowiadając na to pytanie skoncentruję się na sprzedawcach i przedstawicielach handlowych. Oczekujemy od nich przede wszystkim kreatywności, motywacji do pracy i chęci uczenia się, a także zaangażowania i utożsamiania się z firmą. ...
"Wywiad z Dariusz Sawiński - Contact Center Sp. z o.o."
Czym dokładnie się zajmujecie? Contact Center Sp. z o.o. świadczy usługi w branży BPO (Business Process Outsourcing). W pojęciu tym mieści się szeroki zakres działań na rzecz podmiotów zlecających (klientów), które z założenia mają odciążyć przekazującego biznes. Przede wszystkim, Contact Center Sp. z o.o. jako lider na rynku posiada kompetencje do dostarczania wysokiej jakości wsparcia w efektywnym modelu finansowym. Klienci, których wspieramy to kilkadziesiąt podmiotów reprezentujących praktycznie każdą branżę – finansową (banki i ubezpieczenia), help desk techniczny, customer care posprzedażowy, e-commerce, koncerny samochodowe, energia, koncerny paliwowe oraz programy lojalnościowe. Nasze usługi dostarczamy wielokanałowo – w ramach połączeń telefonicznych (np. jako Biuro Obsługi Klienta), realizując korespondencję mailową oraz tradycyjną (list/kurier), a na obsłudze mediów społecznościowych kończąc. Dla niektórych podmiotów dostarczamy usługi end to end – a więc do wyżej wspomnianych świadczymy również drobne usługi logistyczne (z magazynem produktów włącznie). ...
"Wywiad z Wojciech Czyżak - SAVOIR Group Sp. z o.o."
Czym zajmuje się Państwa firma? SAVOIR Group Sp. z o.o. to firma, która nieprzerwanie prowadzi swoją działalność od 1998 roku. Profil naszej  firmy to realizacja usług w zakresie: merchandisingu, outsourcingu pracowników, akcji promocyjnych, badań rynkowych, logistyki materiałów marketingowych oraz Agencji Pracy Tymczasowej.
Gdzie i ilu pracowników Państwo zatrudniają? Główna siedziba naszej firmy mieści się w Warszawie, jednak posiadamy również biuro regionalne, które ulokowane jest w centrum Katowic. Warto zaznaczyć, że specyfika naszej firmy polega na tym, że oprócz pracowników zatrudnionych na stałe, w siedzibach naszej firmy posiadamy również rozbudowane struktury terenowe. Ze względu na stały rozwój naszej firmy, w każdym województwie zatrudniamy Koordynatorów, którzy stanowią nasza wizytówkę w terenie. W praktyce oznacza to, że swoim zasięgiem obejmujemy całą Polskę, a ilość zatrudnianych łącznie pracowników przekracza 5 000 osób.
Za co klienci cenią wasze usługi? Podstawowym kryterium oceny naszych usług jest poziom satysfakcji zleceniodawców. Prowadzone przez lata projekty dla tych samych klientów, potwierdzają pozytywną ocenę jakości naszych usług. Nie bez znaczenia pozostaje również stosowany przez nas model komunikacji z klientem i pracownikiem. Dedykowane struktury będące na pierwszej linii kontaktu zarówno dla zleceniodawcy jak i pracownika w terenie, znacząco wpływają na poczucie satysfakcji i komfortu zainteresowanych. ...