Formacja
przez RRR, 2014-09-05 14:46:32
SUPER ATMOSFERA MLODZI LUDZIE FIRMA IDZIE DO PRZODU WIDAC WAS NA RYNKU

Fabryka Porcelany ,,Krzysztof"
przez Steffen, 2015-01-01 22:09:13
Atmosfera jak atmosfera. Robota jak robota. Jak dla mnie w bardzo dobrze po doswiadczeniach w malych firmach odmiana na bardzo duzy plus. Jeśli masz jakiekolwiek pojęcie, np. poprzez kogoś z rodziny o pracy przy porcelanie - w końcu tego troche było w Wałbrzychu - to dowiesz się jak to wygląda. WIele się zmieniło przynajmniej jak porównuje z tym co bylo za mojej mamy w tej firmie. Moim zdaniem na lepsze, wg mamy na gorsze. Ale jak ktos pracowal w PRL-u to zawsze bedzie narzekal na terazniejszosc, tak samo jak narzekajacy tutaj pracownicy robiacy w firmie od lat poczatku lat 90 - na szczescie to mala grupa. Mlodzi i wiekszosc odpowiedzialnych ludzi chce pracowac. Jak jestes w tej grupie to sie bedziesz czuc dobrze.

Eurokontakt Projekt Serwis Sp. z o.o.
przez maciekadams, 2016-04-27 10:32:37
bardzo szybko znaleźli dla mnie prace gdy byłem na lodzie w Holandii. Bardzo dobra agencja, polecam ;)

Wpisy z naszego BLOGA:

W Łodzi według Głównego Urzędu Statystycznego stopa bezrobocia rejestrowanego w lutym 2017 roku wynosiła 7,9 proc. Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje jednak, że brakuje osób zainteresowanych podjęciem oferowanego przez urząd zatrudnienia. Dlatego ważne jest, aby podjąć skuteczną walkę z zawodowymi bezrobotnymi, którzy jedynie zawyżają statysty...
Czytaj więcej >>
Łódź prężnie się rozwija pod kątem gospodarczym. Na terenie miasta powstają nowe fabryki i zakłady produkcyjne, w których pracę znajdują mieszkańcy miasta i całego powiatu. Dzięki temu bezrobocie w Łodzi w ciągu ostatnich kilku miesięcy zdecydowanie maleje. Obecnie pojawiła się informacja o utworzeniu kolejnych miejsc pracy w Łodzi, w fabryce Emers...
Czytaj więcej >>
Łódź od wielu lat zmaga się z rosnącym zadłużeniem z tytułu zaległych opłat za czynsz. Szacuje się, że zadłużenie w lokalach komunalnych znajdujących się w Łodzi wynosi już ponad 180 mln zł. Problem ten dotyczy więcej niż 18 tys. lokatorów. Część z nich może zdecydować się na odpracowanie swojego długu, na dodatek za wyższą stawkę […]...
Czytaj więcej >>
Utrata pracy, zwłaszcza w przypadku żywiciela rodziny, który ma na utrzymaniu co najmniej kilka osób, szybko może doprowadzić do znacznego zadłużenia się takiej osoby. Jeśli dotyczy to mieszkańca Łodzi, ma on szansę szybko „stanąć na nogi” i wyjść ostatecznie z kłopotów finansowych. Wiąże się to z rewolucyjnym programem, jaki został uruchomiony prz...
Czytaj więcej >>
Centrum Obsługi Klienta w Łodzi będące własnością jednego z czołowych operatorów sieci komórkowej T-Mobile poszukuje nowych pracowników. Kto ma szansę na zatrudnienie w siedzibie przy ulicy Żeligowskiego 8/10? T-Mobile operator sieci komórkowej Firma T-Mobile jest doskonale znana w Polsce jako operator telefonii komórkowej GSM. Początkowo funkcjono...
Czytaj więcej >>
Nowa inwestycja skandynawskiej firmy Digital Workforce w Łodzi daje szansę na zatrudnienie nawet 30 pracowników do końca 2017 roku. Kogo poszukuje zagraniczny pracodawca i jakie warunki pracy oferuje? Inwestycja Digital Workforce w Łodzi Firma Digital Workforce to skandynawskie przedsiębiorstwo specjalizujące się w automatyzacji procesów, tzw. Robo...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Krzysztof Plitnik - Aromanti"
Specjalizujecie się w pięknych zapachach, które pobudzają zmysły. Jakie są teraz te najbardziej popularne? Niezmiennie dużą popularnością cieszą się lekkie zapachy o orzeźwiających nutach takie jak bambus z zieloną herbatą i bergamotka z tonką. Jednak coraz więcej osób decyduje się na bardziej złożone i „osobiste” kompozycje. To są zapachy bardziej wyraziste i dopasowane do osoby, która ma się nim cieszyć. Wśród kobiet bardzo popularne jest połączenie róży, jaśminu i bergamotki lub paczuli i cedru. Mężczyźni decydują się najczęściej na ambrę z szafranem lub białe piżmo.
Jesteście dość młodą firmą, założoną w 2009 roku. Jakie były pierwsze kroki? Trudne. Byliśmy jednak przekonani,  że przedsięwzięcie się uda. To było to dla nas oczywiste. Produkty są świetne, naprawdę najwyższej jakości. Zapachy są komponowane przez znawców z Grasse, dyfuzory także są wykonane z dbałością o każdy detal. Zapach z dyfuzorem stanowi całość, dopełnia wnętrza, w którym się znajduje, to element wystroju. W Polsce nadal olfaktologia to dziedzina mało znana, dlatego też i produkty są jeszcze traktowane z rezerwą. Z tego powodu najwięcej wysiłku kosztowało nas wypracowanie renomy i zbudowanie sieci odbiorców. ...
"Wywiad z Bogdan Sawicki - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe IPB Sp. z o.o."
Działają Państwo na rynku już od prawie 25 lat. Jak w tym czasie zmieniła się firma? Oczekiwania klientów zapewne również uległy zmianie? W tym roku obchodzimy ćwierćwiecze istnienia. W tym czasie firma bardzo się zmieniła: IPB było na początku kilkuosobową, rodzinną firmą, w pierwszych latach swojej działalnością skupiającą się na produkowaniu dekoracji na rynek krajowy. Wraz z czasem, z nabranym doświadczeniem, pojawiały się coraz bardziej ambitne projekty. Od 14 lat rozwijamy sprzedaż zagraniczną. Dzisiaj IPB zatrudnia na stałe 100 pracowników, w szczycie sezonu produkcyjnego – 350. Mamy klientów w 45 państwach na różnych kontynentach. Jesteśmy nie tylko rzemieślnikiem, ale przede wszystkim projektantem i doradcą wizerunkowym w zakresie aranżacji przestrzeni publicznej – obecnie właśnie takiego wsparcia oczekują klienci. I nadal perspektywy na więcej, bo branża się rozwija.
Jakie usługi Państwo oferują? Czy Państwa klienci to głównie firmy, czy również osoby indywidualne? Oferujemy projekty aranżacji przestrzennych, elementy i rozwiązania dekoracyjne oraz wszystkie usługi z nimi związane, czyli transport, montaż i demontaż, magazynowanie, konserwację, wynajem. Naszymi klientami są przede wszystkim galerie handlowe oraz instytucje odpowiedzialne za dekorację przestrzeni miejskiej. Do tego wszelkie obiekty użyteczności publicznej – dekorowaliśmy zarówno dworce i lotniska, jak i teatry, sale koncertowe, luksusowe hotele i restauracje. Obsługujemy także firmy eventowe i hurtownie, ale nie zamykamy się na współpracę z klientem indywidualnym. Tych pojawia się u nas najwięcej dosłownie w przeddzień Bożego Narodzenia i nikogo nie odprawimy z pustymi rękami. W końcu to Święta! ...
"Wywiad z Anna Wszelaki - Voice Contact Center Sp. z o. o."
Czym zajmuje się Voice Contact Center? Świadczymy nowoczesne usługi dla biznesu z zakresu wielokanałowej obsługi klienta. Zajmujemy się prowadzeniem biur obsługi klienta dla klientów z wielu branż, a także wsparciem sprzedaży, kompleksową obsługą sklepów internetowych oraz rejestracją w placówkach medycznych. Nasi konsultanci kontaktują się z klientami telefonicznie, poprzez e-maile, sms-y, chaty, social media, a także tradycyjną korespondencję.  
Dla kogo świadczycie swoje usługi? Współpracujemy z największymi firmami w Polsce. Większość z nich to rozpoznawalne i cenione marki z branży finansowej, telekomunikacyjnej, medialnej, motoryzacyjnej, wyposażenia wnętrz i kosmetycznej. Możemy wymienić m.in. takich potentatów jak PZU, NC+ czy Statoil, Burda, National Geographic oraz wiele innych.  
Gdzie realizujecie swoje usługi? Nasze usługi realizujemy w nowoczesnych centrach operacyjnych w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Do dyspozycji klientów oddajemy ponad 500 profesjonalnych stanowisk contact center, których liczba może zostać w krótkim czasie istotnie zwiększona.   ...