Opis oferty pracy
Firma Netland od 20 lat prowadzi sprzedaż sprzętu komputerowego. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za wsparcie zespołu handlowego w sprzedaży produktów i rozwiązań z obszaru IT.Obecnie poszukujemy:
Asystenta sprzedaży
Zakres obowiązków:
Wsparcie działu handlowego w zakresie obsługi pozyskanych zamówień
Koordynacja realizacji zamówień
Wystawianie dokumentów handlowych
Nadzór nad gwarancją i terminowością dokumentów
Kontrola nad terminami w zakresie dokumentów związanych z obszarem handlowym
Stały kontakt z działem handlowym
Oczekiwania:
Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w bankowości
Mile widziane wyższe wykształcenie
Zainteresowanie obszarem IT
Wysoka kultura osobista, pełne zaangażowanie i dobra organizacja pracy
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Pełne wdrożenie
Pracę w doświadczonym zespole i miłej atmosferze
Dostęp do baz wiedzy czołowych producentów
Ubezpieczenie grupowe
Pakiet MultiSport