Opinie o E-Sbl.Net Sp. z o.o. w Chełm Śląski

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy E-Sbl.Net Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w E-Sbl.Net Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o E-Sbl.Net Sp. z o.o. w Chełm Śląski

anonim Nowy wpis
Inne

Moją uwagę zwróciła ta opinia dotyczącą oceny Internetu od firmy, był to w zasadzie ostatni z wątków. Jak przy tym monterzy postrzegają warunki pracy? Wraz z początkiem tamtego roku była oferta na Fredry, w której wskazane zostały widełki płacowe od 4 tys do 8 tys zł. Omówi więc ktoś te rozbieżności? Z czego wynikają?

pseudofan SBL = Sram Bluszczem
Inne

używanie Internetu SBL jest masturbowanie się wiatrakiem. Internet jest tak zły że aż dobry, do pośmiania polecenie go, komuś podchodzi pod wprowadzanie klienta w błąd jak sprzedawanie gówna zamiast cukierków. proponowałem koledze wymiany się za SBL powiedział że lepszy Internet mają dzieci z Afryki. Internet jest 100 kb na godzinę. wolałbym być ruchany w (usunięte przez administratora) przez konia niż używać dalej ich Internetu. mieszkam w Imielinie a Internet jest jak bym go odbierał antenom w dupię. (usunięte przez administratora) tak mi kradną Internet że musiałem (usunięte przez administratora) ruter przez okno .płacę tym (usunięte przez administratora) 50zł miesięcznie i za 50zł za dużo. Ktoś u nich się bawi i chyba zmienia przesyły jak (usunięte przez administratora) DJ i (usunięte przez administratora) go jak browary. mój kolega powiedział że trzeba sprzedać dziewictwo za podłączenie światłowód, albo nerkę sprzedać, i taka cena za 167pingu na własnym serwerze. za tą opinie pewnie po mnie przyjedzie ukraińska (usunięte przez administratora) razem z szefem SBL jej szefem. mam podejrzenia że właściciel pierze na Internecie kasę ale jest tyle zwrotów że dopłaca za to kokainą.

Te
Były pracownik
@pseudofan SBL = Sram Bluszczem

GoWork służy do wstawiania opinii o firmach jako pracodawcy. Zatem opinie powinny dotyczyć tylko środowiska pracowego i być wystawiane przez pracowników lub ew. kandydatów, na tematy takie jak się pracuje w tej firmie, jakie są zarobki, atmosfera itd. Opinie konsumenckie w stylu zadowolenie/niezadowolenie z usług danej firmy - umieszczamy w innym miejscu, np. na google. Tutaj nikogo nie interesuje, że Państwa źle obsłużono. To jest forum dla pracowników. Tyle w temacie.

XXX v2 Nowy wpis
Inne
@pseudofan SBL = Sram Bluszczem

Bo to kurwa prawda

Robert Nowy wpis
Inne

Same komentarze od klientów niezbyt zadowolonych z usługi internetu. Mnie bardziej interesuje praca instalatora w tej firmie. Przyjmują teraz nowych ludzi? Ktoś wie czy trzeba mieć doświadczenie żeby się dostać?

Te Nowy wpis
Były pracownik

GoWork służy do wstawiania opinii o firmach jako pracodawcy. Zatem opinie powinny dotyczyć tylko środowiska pracowego i być wystawiane przez pracowników lub ew. kandydatów, na tematy takie jak się pracuje w tej firmie, jakie są zarobki, atmosfera itd. Opinie konsumenckie w stylu zadowolenie/niezadowolenie z usług danej firmy - umieszczamy w innym miejscu, np. na google. Tutaj nikogo nie interesuje, że Państwa źle obsłużono. To jest forum dla pracowników. Tyle w temacie.

1
 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy po rozmowie w E-Sbl.Net Sp. z o.o. rekruter odezwał się do Ciebie z informacją zwrotną? Po jakim czasie to nastąpiło? Podziel się swoim doświadczeniem z innymi.
logo firmy Monter instalacji teletechnicznych
Siemianowice Śląskie
Ipmedia Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Zibi
Kandydat

Proponuję brać na początek umowę na czas nieokreślony i zobaczyć jak to będzie działało. Jest droższy abonament a ale za to po 2-3 miesiącach można ocenić czy jest ok czy (usunięte przez administratora). Jeśli jest (usunięte przez administratora)..to po prostu nie przedłużacie umowy i odijos amigos. Na pewno nie warto podpisywać od razu umowy na 2 lata bo potem można mieć 2 lata życia w nerwach a po co to komu. A z tego co piszą to jednym internet działa dobrze a innym nie, dlatego warto sprawdzić w w lokalizacji gdzie mieszkacie jest ok czy nie.

1
Te
Były pracownik
 Pytanie
@Zibi

Ale co to ma do rzeczy? Pan się wypowiada o internecie a nie o pracy w tej firmie. To forum nie służy do opinii konsumenckich.

JA
Inne

Takiego syfu nie już nigdzie więcej, pingi po 4000, speed 8/1

Te
Były pracownik
@JA

GoWork służy do wstawiania opinii o firmach jako pracodawcy. Zatem opinie powinny dotyczyć tylko środowiska pracowego i być wystawiane przez pracowników lub ew. kandydatów, na tematy takie jak się pracuje w tej firmie, jakie są zarobki, atmosfera itd. Opinie konsumenckie w stylu zadowolenie/niezadowolenie z usług danej firmy - umieszczamy w innym miejscu, np. na google. Tutaj nikogo nie interesuje, że Państwa źle obsłużono. To jest forum dla pracowników. Tyle w temacie.

MAX
Inne

Miałem kiedyś z UPC - rewelacja. Przeprowadziłem się do Lędzin. Dostałem w spadku SBL. Takiego szajsu jeszcze nie widziałem . Net zacina , znika na cały dzień , przycina . Pobieranie czasem był 1MB . Q..a to z telefonu było więcej. Szybka rezygnacja z tego szajsu i kupiłem sobie LTE. Nie jest tak szybki ale DZIAŁA i to jest ważne.

1
p-michal
Inne
@MAX

Widać nie jesteś dobrym Klientem. Dobry klient ogląda świetne parametry ich oferty, podpisuje umowę, a następnie siedzi cicho i przez 2 lata płaci faktury za tą usługę. Dobry klient NIE WNIKA w to, co faktycznie z tych obietnic dostaje. Ja kupiłem i płacę za 150/20 Mbps, a dostaję od nich 75/14 Mbps. A jak mi się nie podoba, to po zakończeniu okresu mam (usunięte przez administratora)

Krzysztof
Inne
@p-michal

Skoro masz zupełnie inną prędkość łącza aniżeli masz w podpisanej umowie to czy z tego właśnie względu możesz w ogóle myśleć o tym, aby tę umowę renegocjować? Dowiadywałeś się może w siedzibie firmy E-Sbl.Net?

wojtas
Inne
@Krzysztof

@Krzysztof a ja myślę, że @p-michal to pracownik sieci która w Lędzinach konkuruje. Również posiadam internet od e-SBL.net - instalacja miesiąc temu, na ul. Pokoju, router miałem swój z poprzedniego mieszkania. Przyszedł Pan, coś porobił na routerze, coś porobił w piwnicy - i tyle. Ping - 25-45ms w grach, skoków brak - raz przestało działać, ale okazało się że w piwnicy nie było prądu - nie wiem jakie to ma znaczenie - przyjechał pan elektryk i naprawił. Zobaczymy co będzie przez te 2 lata umowy, na ten moment kontakt z serwisem na +, panie w biurze ładne (szczególnie ta z długimi włosami) - a pan bez włosów (żeby brzydko nie mówić) załatwił temat w parę dni.

Te
Były pracownik
@MAX

GoWork służy do wstawiania opinii o firmach jako pracodawcy. Zatem opinie powinny dotyczyć tylko środowiska pracowego i być wystawiane przez pracowników lub ew. kandydatów, na tematy takie jak się pracuje w tej firmie, jakie są zarobki, atmosfera itd. Opinie konsumenckie w stylu zadowolenie/niezadowolenie z usług danej firmy - umieszczamy w innym miejscu, np. na google. Tutaj nikogo nie interesuje, że Państwa źle obsłużono. To jest forum dla pracowników. Tyle w temacie.

tata

Oj aż nie wiem od czego zacząć bo tyle tego złego. Dzwoniłem się pytać z zapytaniem ile płaci się za podłączenie internetu, pytanie padło chyba z trzy razy i za każdym razem słyszałem odpowiedź że za darmo, niby zero opłat za podłączenie a przyszło co do czego to jak już instalator przyjechał, wszystkie kable pociągnął, wszystko podłączył, wyciąga umowę do podpisania i okazało się że samych opłat za aktywację internetu z tv nazbierało się prawie 150zł!!!:-( To jest nic innego jak wprowadzanie ludzi w błąd, naciąganie ludzi do podpisania umowy. Internet i tv przez pierwsze 3 miesiące też miało być za darmo a jak się po wszystkim dowiedziałem to tylko przez 2 miesiące bo Pani w biurze po wszystkim też się tłumaczy że ten pierwszy miesiąc jest jakimś miesiącem aktywacyjnym. Ściema za ściemą, dużo można by jeszcze wymieniać negatywnych rzeczy na temat tej firmy. Pełen szacunek do instalatorów, co do nich wszystko na najwyższym poziomie a co do ludzi w biurze i całego Pana kierownika Michała powinni lepiej się doszkolić a jak nie to wymienić ludzi na bardziej wiarygodnych co nie wprowadzają ludzi w błąd. Takie rzeczy są w Polsce karane. Wszystkie rozmowy mam nagrane na telefonie więc nie ma tu mowy o wymyślaniu. Pierwsze dni współpracy z tą firmą oceniam na poziomie zero i oby była na czasie poprawa bo nie przedłużę za parę miesięcy umowy, wstępnie nie polecam bo pracownicy w biurze zachowują się jak kawał oszustów!!!:-(

2
Klient
Inne
 Problem
@tata

Potwierdzam opinię mojego poprzednika. Obsługa w biurze poniżej krytyki. Mam do przedłużenia umowę, pytam się o promocje, jako stały klient. Tylko to co wszyscy i nic więcej. Kolejnym krokiem jest pytanie gdybym zrezygnował, to Pani zaraz powidziala że najlepiej abym już złożył wypowiedzenie nawet nie próbowała mnie zachęcić do pozostania. Jeśli o mnie chodzi to obsługa klienta do wymiary, poziom inteligencji poniżej jakiejkolwiek normy. Nie wiem czy pracownicy się orientują że jeśli będzie mniej klientów to i oni pracy mieć nie będą. Na razie to dało się odczuć, że mają monopol na tym terenie i nikt im nie zagraża ale myślę że do czasu.

1
Te
Były pracownik
@Klient

Panowie @Tata i @Klient GoWork służy do wstawiania opinii o firmach jako pracodawcy. Zatem opinie powinny dotyczyć tylko środowiska pracowego i być wystawiane przez pracowników lub ew. kandydatów, na tematy takie jak się pracuje w tej firmie, jakie są zarobki, atmosfera itd. Opinie konsumenckie w stylu zadowolenie/niezadowolenie z usług danej firmy - umieszczamy w innym miejscu, np. na google. Tutaj nikogo nie interesuje, że Państwa źle obsłużono. To jest forum dla pracowników. Tyle w temacie.

Klient
Inne
 Problem

Obsługa w biurze poniżej krytyki. Mam do przedłużenia umowę, pytam się o promocje, jako stały klient. Tylko to co wszyscy i nic więcej. Kolejnym krokiem jest pytanie gdybym zrezygnował, to Pani zaraz powidziala że najlepiej abym już złożył wypowiedzenie nawet nie próbowała mnie zachęcić do pozostania. Jeśli o mnie chodzi to obsługa klienta do wymiary, poziom inteligencji poniżej jakiejkolwiek normy. Nie wiem czy pracownicy się orientują że jeśli będzie mniej klientów to i oni pracy mieć nie będą. Na razie to dało się odczuć, że mają monopol na tym terenie i nikt im nie zagraża ale myślę że do czasu. Nie wiem czy opinie te czyta właściciel ale na jego.miejscu zabrał bym się za tych pracowników bo go puszczą z torami .

1
p-michaal
Inne

... i znowu od 2 dni

p-michal
Pracownik
 Pytanie

Od wczoraj znowu to samo... podejrzewam, że jakiś pracownik się bawi, albo coś psuje :( Albo coś ściąga xD Przerwy po 30-40 sekund kilkanaście (lub kilkadziesiąt ?) razy dziennie

p-michal

I znowu problem powrócił z potrojoną częstotliwością. Dzisiaj cały dzień przerwy i rozłącza usługi :(

Nieznany

Codziennie sa problemy dzień w dzień odcina mnie od internetu a wina nie jest po mojej stronie bo do mojego routera się łacze

p-michal

Problem opisany w poprzednim poście wydaje się rozwiązany. Od pewnego czasu (2tyg. może dłużej) brak przerw.

p-michal

I znowu problemy ftth 150/20. Po dłuższym okresie (3 miesiące?) działania bez zarzutu znowu problemy. Tym razem z Internetem. Co jakiś czas pojawiają się przerwy ok. 30-40s kilkanaście razy dziennie - rozłącza wszelkie usługi. A było tak pięknie, jak działało.

kkk
@p-michal

A co to za problem zgłosić to do działu technicznego, skoro pan potrafi aktywnie korzystać z tego internetu, to dlaczego nie wykona pan testów i wyśle do administratorów? Też miałem z tym problem, odpowiedzi otrzymywałem ekspresowo, skończyło się na tym że zaktualizowałem router i po problemie. Nie bronie operatora bo nie jest bez wad, ale jeżeli coś wykryjesz to wystarczy to zgłośić - tam pracują ludzie którzy są chętni do pomocy, nie roboty.

p-michal
@kkk

Do operatora zgłaszałem również. podczas poprzednich problemów likwidowano problem długotrwale, lecz nieskutecznie. Po moim poście tutaj sprawą zainteresował się jakiś człowiek, starszy, sądząc z głosu przez telefon. Problem został skutecznie usunięty. Liczę na podobny zbieg okoliczności.

p-michal
@p-michal

... poza tym, z moich testów wynika, że to są przerwy po ich stronie, a nie konkretnie u mnie, na moim łączu.

Adam

Umowa na czas określony się skończyła,od lutego tego roku i od tej pory płaciłem jak za umowę na czas nieokreślony czyli z 59 poprzedniej umowy na nieokreśloną 75zl, dowiedziałem się dopiero w grudniu tego roku czyli prawie po 10ciu miesiącach, wyszło mi 220 dopłaty,dowiedziałem się dopiero po tylu miesiącach, zadzwoniłem i z uporem wielkim powiedziano mi że miałem SMSy,tu się nie zgadzam, wiadomości e-mail może i tak było,ale najdziwniejsze jest to że zwlekają tyle miesięcy nie wiem czy celowi czy nie ale jedno jest pewne że zabulilem na tę kwotę i powiedziano mi telefonicznie, że to w i nteresie klienta jest to żeby pilnować umowy bo inaczej zapłaci więcej, zerwałem umowę,nie polecam, zgadzam się z tymi, którzy twierdzą że Internet nie chodzi tak jak powinien, są zakłócenia i bardzo często się zacina co nie raz doświadczyłem,ostrzegam ku przestrodze nie jest tak jak się reklamuje, są niewiarygodni.

Pawel

Witam mam telewizję i internet z sblnet od 8 miesięcy takiej lipy jeszcze nie miałem ,ciągle jakieś błędy problemy a jak się zadzwoni to mają dobrze wszystko to nic że nie działa oni mają oki .nie polecam

użytkownik

Posiadam usługę ftth (sam internet) od nie dawna i na razie jest ok, pełna prędkość bez przerw. Jak coś się zmieni to będe pisał. Jeden minus - router który dają czyli ZTE 660 tylko 1 port z 4 ethernetowych działa z prędkością 1gb - reszta po 100mb.

klient
@użytkownik

Wymieniają na taki który ma gigabitowe, wystarczy porozmawiać.Ja mam u siebie podłączony konwerter do światłowodu i mój router.

Nicola

Nie polecam nikomu ani internetu ani telewizji!!! Tyle pieniedzy za to ze w miesiącu po 10 razy nie ma internetu i telewizji, człowiek do nich dzwoni to albo nie odbieraja albo mówią ze usterki naprawiaja w godzinach od 7 do 21. Jak juz jest wszystko ok to wydzwamiaja czy maja w czyms pomoc. Frajerska firma, nie polecam raz jeszcze

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klient
@Nicola

Idź do innego większego operatora, gdzie masz czas na naprawę usterki ~3 dni robocze, a czasami nawet ponad tydzień. Skorzystaj, miej awarię i życzę Ci miłych nerwów. Obsługa techniczna w e-SBL jest szybka, gdyż jest to operator lokalny i ma blisko do klientów. Nawet o 22 w nocy przyjęli moje zgłoszenie.

p-michal
@Nicola

Ja mam trochę inne doświadczenia. Przez ostatnie 2 lata usterki miałem bardzo często, przycinało, bądź całkowicie zacinało TV, ale muszę przyznać, że reagowali dość szybko. Ostatnio nawet w niedzielę ok. 2 tyg. temu i od tego czasu wszystko śmiga jak należy... odpukać. W końcu po 2 latach śmiga jak należy, CAŁE 2 tyg. BEZ PRZERWY :) Co do infolinii... zdecydowanie lepiej jest gadać z technikami, bo infolinia jedynie przyjmuje i przekazuje. Najlepsza jest ta ciągle zaspana Pani na infolinii lol.

zaintersowany

i jak tam działanie tej usługi w wersji światłowodowej? działa, kupować/nie kupować są przerwy w działaniu, jak prędkość?? pełna/ nie pełna??

p-michal
@zaintersowany

przerwy w działaniu kilka razy w tygodniu. Internet, kiedy działa poprawnie, to prędkości są OK. Upload w zasadzie pełny, Download z nominalnych 150Mb/s mam ok 140-145, czyli jest OK.... podkreślam: "kiedy działa". TV zdecydowanie odradzam... strasznie rwie, zacina się... lepiej kupić od dostawcy satelitarnego. Jak coś poprawią, to przez kilka dni jest OK i znowu... szarpanie i zacinanie. Ja wtopiłem, bo podczas remontu domu wykonałem całą instalację w ethernecie właśnie pod usługę e-SBL i niestety nie pociągnąłem koncentryków. Teraz żałuję.

klient
@p-michal

Telewizja działa bardzo dobrze, bez żadnych zacięć. Może masz jakiś problem na kablu? Posiadam internet 600Mbps od e-SBL i nie mam żadnych problemów ani przerw. Korzystam z routera Mikrotik hAP ac2, obsługa bardzo miła, dostałem tylko konwerter by mieć bezpośrednio adres na moim routerze (wszystko da się z nimi dogadać). Telewizję posiadam od 2018 roku, więc jest ze mną dość długo. Oczywiście mówię o EVIO.

p-michal
@klient

Nie mam "problemów na kablu" - zawsze po interwencji poprawiało się na 2-3 dni i znowu była kicha. Ostatnio coś tam "przekonfigurowali", "poprzepinali" i na razie wszystko działa... nie chcę zapeszać, ale... NIEPRZERWANIE OD OK. 2 TYG. JEST OK. Mam nadzieję, że tak już zostanie. Hehe... można by odnieść wrażenie, że mój krytyczny post pomógł :)

Zostaw merytoryczną opinię o E-Sbl.Net Sp. z o.o. - Chełm Śląski

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w E-Sbl.Net Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy E-Sbl.Net Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w E-Sbl.Net Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

E-Sbl.Net Sp. z o.o.
2.3/5 Na podstawie 13 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Aleksandra Fredry 6
    43-143 Chełm Śląski
  • NIP: 6462848644 KRS: 0000326110
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
E-Sbl.Net Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii