Moja starsza, schorowana mama została namówiona przez pracownika tej firmy na podpisanie umowy na pakiet medyczny, który jest jej absolutnie niepotrzebny! Ładnie tak polować na starszych, biednych ludzi?
mam problem ze zgloszeniem telefonicznym - automat, ktory sie wylacza, zglaszanie formularza kontaktowego bez efektu, a termin uplywa, czekam, codziennie wysylam formularz prosze o zalatwienie terminu endokrynolog, urolog , kardiolog tel 603230749
Szanowni Państwo, prosimy o kontakt na skrzynkę badania@ocm24.pl wraz z numerem zamówienia bądź podanie numeru kontaktowego w celu zarejestrowania usług. Infolinia działa. Spółka odbiera dziennie kilkaset połączeń oraz realizuje kilkaset usług dla Pacjentów. Codziennie realizujemy blisko 100 zleceń poprzez skrzynkę e-mail badania@ocm24.pl
Szanowni Państwo, Spółka działa i realizuje usługi dla Pacjentów z ważnymi umowami abonamentowymi. Jeżeli mają Państwo trudności z połączeniem się z infolinią prosimy o kontakt poprzez badania@ocm24.pl Na wszystkie zgłoszenia będziemy odpowiadać telefonicznie bądź mejlowo. Pozdrawiamy, Zespół OCM
Szanowni Państwo z OCM, jako Wasza klientka (zakładam, że nie tylko w swoim imieniu, ale też i wielu innych), dziękuję za przekazaną w tym miejscu informację, że jakoby wszystko jest nadal w funkcjonowaniu Spółki tak samo, jak określa to podpisana przez nas umowa zakupu oferowanych usług medycznych. Przekazywane na tym portalu informacje, jak również doniesienia w programie Interwencja, budziły uzasadnione obawy i podejrzenia, że OCM przestało świadczyć swoje usługi, za które zapłaciliśmy niemałe dla nas kwoty. Chcielibyśmy zatem wierzyć, że deklarowana tutaj poprawa sytuacji nas - Waszych klientów, nie jest li tylko na okoliczność zainteresowania się zaistniałymi problemami przez Media i prokuraturę, a efektem naszych słusznych zażaleń pod Waszym adresem. Jeśli deklarowany termin 24 godzin na podanie zamówionych terminów wizyt lekarskich nie może być obecnie dotrzymywany, to prosimy o podanie nieprzekraczalnego terminu zgłoszenia na badania, abyśmy nie musieli znów niepokoić się, że działalność firmy ponownie uległa zawieszeniu. Życzę dalszej dobrej współpracy i pozdrawiam zarówno wszystkich pracowników OCM, jak i jego klientów.
Podzielam taką opinię, że jest ze strony OCM aktywność pozorowana, aby wygrać na czasie. Uważam, ze hejtem jest opiniowanie spółki jako wspaniałego pracodawcy. Spółka działa za pieniądze od klientów i przede wszystkim powinna dbać o klientów, a dobre samopoczucie pracowników jest ważne, ale to sprawa wtórna. Już dawno dostrzegłem analogię z AmberGold, ale skala tego przekrętu jest mniejsza i mniej nośna politycznie. Dobrze, że ktoś wpadł na pomysł, aby upublicznić oszustwo dzięki telewizji. Widać, że to skutkuje. Czy ktoś może mi doradzić, na jaki adres wysłać korespondencję do firmy OCM, aby dotarła do Adresata? mój adres mailowy: itrogacz@gmail.com Irek Rogaczewski
Po moim wpisie z 07.10.2019 16:57 OCM obudziło się i odpisało mailem dlaczego wizyta nie była na liście rejestracji. Błąd organizacji w łódzkiej przychodni, (zupełnie nietypowa u nich sprawa), ale można było uniknąć zamieszania gdyby OCM odpowiedzala na moje monity i wyjaśniło to mailem do mnie wcześniej, a nie dopiero po moim wpisie. Na razie wygląda na to, że wznowili obsługę przynajmniej mnie. Nie wiem co z rzeszą pacjentów nie dysponującymi Internetem, a wiszących na nieodzywających się telefonach OCM. Starsi ludzie często nie obsługują poczty mailowej, więc zostali praktycznie wykasowani z ubezpieczenia. Nadzieja, że wszystko wróci do, w końcu znakomitej pracy OCM przed latem 2019
Niepokojące są Wasze wpisy. Widzę, że firma normalnie funkcjonuje i w dalszym ciągu oferuje pakiety dla osób zainteresowanych badaniami. Mam przez to rozumieć, że trudno będzie dostać się do specjalisty na określone badanie bądź konsultację?
Szanowny Panie, Pana opinia zostawiona na portalu gowork godzi w dobre imię Spółki. Wyjaśniliśmy Panu na czym polegał problem z pracownikami rejestracji w szpitalu św. Rodziny. Spółka zrealizowała to zlecenie zgodnie z sugestią pracowników rejestracji Szpitala poprzez kontakt bezpośredni z Panią Magister. Wszystkie usługi dla Pana są realizowane zgodnie z zapisami umowy.
Szanowny Panie, Spółka kategorycznie zaprzecza jakoby jej działania prowadziły do pokrzywdzenia Pacjentów. Spółka za pośrednictwem Partnerów Medycznych nadal świadczy usługi na rzecz pacjentów z aktywnymi umowami abonamentowymi. Celem realizacji świadczeń medycznych stosownie do zapisów umowy należy skontaktować się z infolinią pod numerem telefonu: 22 100 61 60 bądź poprzez skrzynkę e-mail. badania@ocm24.pl Zachęcamy do kontaktu w celu realizacji świadczeń wynikających z umowy.
To dlaczego jeżeli jest wszystko w porządku to państwo nie odpowiadają na moje maile. Pozdrawiam
Szanowna Pani, prosimy o bezpośredni kontakt na skrzynkę emailową - badania@ocm24.pl Odpowiemy na wiadomość w przeciągu dwóch dni roboczych.
Gratuluję firmie OCM lojalnych pracowników. Przykro, że OCM nie jest tak lojalne wobec swoich klientów. Pozdrawiam Ewa
Szanowni Państwo odbieracie pocztę może od niektórych osób ale proszę nie pisać że wszystkim odpowiadacie, bo to nie prawda.Od lipca wysyłam email bez skutku na 1 prostą wizytę. Pozdrawiam
Szanowna Pani, prosimy o bezpośredni kontakt na skrzynkę emailową - badania@ocm24.pl Odpowiemy na wiadomość w przeciągu dwóch dni roboczych.
Wszystkich wymienionych problemów doświadczam od maja tego roku. Niemożliwość dodzwonienia się na infolinię, brak odpowiedzi na e-maile /pomaga wielokrotne wysłanie tego samego zgłoszenia, wtedy wyznaczono mi termin wizyty/, sukces! 7 pażdziernika dodzwoniłam się na infolinię/próby ponawiałam systematycznie od 7 maja/, wysłane pismo reklamacyjne wróciło nieodebrane przez OCM. Po wielu próbach kontaktu z pracownikami OCM otrzymywałam odpowiedż, że wszelkie sprawy mam załatwiać przez infolinię "bo przecież wszyscy się dodzwaniają" Równierz zamierzam dochodzić swoich praw. EWA
(usunięte przez administratora)
proszę poczytać dokładnie w umowie, kiedy można ją rozwiązać i na jakich warunkach...
proszę zwrócić tyko uwagę, w jakich okolicznościach i z jakim skutkiem może to nastąpić rozwiązanie...
Chcę Państwa poinformować, że dzisiaj wysłałam drogą mailową ponowne zgłoszenie na badania do OCM i - wbrew moim przypuszczeniom po dotychczasowych negatywnych doświadczeniach-otrzymałam pozytywną odpowiedź (!!!). Jak długo będzie to funkcjonować - nie wiem, ale być może program Interwencja podziałał... W tej sytuacji muszę powstrzymać moją decyzję o wstąpieniu na drogę prawną i życzyłabym tak sobie, jak i Państwu, aby OCM nadal funkcjonował rzetelnie wypełniając swoje powinności. Pozdrawiam.
Mnie też się ostatnio udało po kilku próbach, więc może jest nadzieja. Dodam tylko że dzisiaj nawet szybko udało mi się do nich dodzwonić.
Niestety, na skierowaniu na badanie krwi się skończyło. Obiecany poniedziałkowy kontakt w sprawie zamówionych wizyt lekarskich już nie nastąpił. Dokonam ponaglenia i przy braku reakcji wyślę skargę poleconym na niewywiązywanie się z umowy, po czym będę ubiegała się o odstąpienie od umowy(usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora)
Niech spróbuję Pan raz jeszcze przekazać zamówienie drogą mailową i zaznaczyć w tytule: ponowne lub pilne zamówienie. U mnie podziałało, przynajmniej częściowo, gdyż dostałam skierowanie na badanie krwi i mają (teoretycznie dzisiaj) podać terminy wizyt do lekarzy. Proszę dać znać, czy podziałał. Teoretycznie nadal funkcjonują, nawet werbują nowych klientów. Pozdrawiam.
Opinie widzę rózne, a ja jestem zdania że wszystko warto sprawdzić na własnej skórze ... ja się na nich nie zawiodłem. Byłem leczony przez ich centrum przez 4 lata i to w najlepszych warszaskich przychodniach, w kolejkach nie czekałem, nigdy nie miałem problemu z dodzwonieniem się do nich, zawsze znajdywali dla mnie szybki termin. Gdyby nie wyprowadzka do dzieci pewnie dalej bym z nimi był i korzystał ze swoją regularnością. Widzę tylko, że jak niektórym nie odebrali telefonu jednego dnia to już robią wielkie halo, ludzie opanujcie się i poznajcie jakie są realia. Wiekszość tych komentarzy pewnie dodaja ludzie którzy jedyną styczność z infoliną jaką kiedykolwiek mieli to właśnie ta OCMu. PS. Tak z ciekawości sprawdziłem dzisiaj czy na prawę tak ciężko się do nich dodzwonić i co, o godzinie 11.40 czekałem 4 i pół minuty na połączenie. Rzeczywiście tragedia.
Z częścią tych opinii mogę się zgodzić, ale jako pacjentka z Krakowa nie mam problemu żeby się dostać do tych placówek, mi tam zawsze dają termin i kod rejestracyjny.
Kod rejestracyjny? dostawałam wiadomości, na kiedy i na którą OCM zarejestrował moją wizytę. Jak dawno podpisała Pani umowę z OCM?
Zupełnie nie zgadzam się z opiniami wypisywanymi tutaj, sama jestem pacjentką i może czas oczekiwania na połączenie jest dłuższy, ale dalej można się do nich dodzwonić i umówić wizytę. Na prawdę drodzy Państwo, jak wam coś się nie podoba to proszę bardzo można wrócić do wyczekiwania w kolejkach do swoich lekarzy rodzinnych. Sama wolę spędzić kilka minut dłużej przy telefonie niż czekać pół roku na wizytę u kardiologa.
Szanowna Pani Proszę szybciutko wykorzystywać swoje atuty. Prawdopodobnie po wykorzystaniu "granicznej" acz nieznanej kwoty ustalonej przez rzeczoną firmę, którą trudno już zlokalizować, dotkną Panią kłopoty takie jak nasze. Byłam zachwycona przez dwa lata. teraz uciszam swoją naiwność. Oby mogła Pani zachować do końca swoją satysfakcję z dokonanego wyboru.
Dzisiaj żoną byliśmy pod wskazanym adresem siedziby OCM ul. Marszałkowska 58 lokal 15, gdzie działa inna firma i od pewnego czasu nie przyjmuje żadnej korespondencji kierowanej na OCM.
Witam, właśnie za to zapłaciliśmy aby nie czekać a nie wisieć na telefonie godzinami i dniami całymi - może odbiorą i raczą nas zarejestrować.
Dołączam się do pozwu zbiorowego.
W ubiegłym roku pracowałam na infolinii tegoż centrum i czytam co Państwo wypisują i mam dla Państwa informację z tego co sama podczas tej pracy zauważyłam. Ludzie bądźcie konkretni w swoich rozmowach, a nie tłumaczycie przez kilka, a czasami kilkanaście minut jakie to centrum be zamiast powiedzieć czego potrzebujecie może stąd te kolejki i problem z dodzwonieniem się. Co do samej pracy odpowiedzialności dużej nie ma, bo przyjmujesz zgłoszenie i je realizujesz, proste to jak 2+2. Wypłata do 10 zawsze i jak na taką pracę to bardzo dobra, benefity typu multi i opieka zdrowotna, a też zawsze jakieś dodatki, które umilają pracę.
Podpisuję się pod wypowiedźą tej Pani i nie tylko na ich infolini ułatwiło by to sprawę gdybyludzie byli konkretni, a na każdej.
Praca spokojna i stabilna, firma ma bardzo mocnych partnerów medycznych (Polmed, Multimed, Luxmed, Synevo) i daje duże możliwości dzięki czemu człowiek może się stale rozwijać i dążyć do wyznaczonych celów.
(usunięte przez administratora)
Ok... dziekuje...
Ja tez jestem niecierpliwa zdenerwowana, wykupilam 4 letni pakiet mam jeszcze 2 lata do leczeniaJesli OCM sie zwija to kto mi odda pieniadze?
Pani opinia zupełnie nie dotyczy pracy w tym centrum. Proszę zgłosić się na inny portal, a nie zaśmiecać portal w którym osoba szukająca pracy chce znaleźć informację.
Po siódmej (notuję datę i godzinę) próbie dodzwonienia się do ocm (próbuję od połowy sierpnia) w piątek 20 września hurrraaa uzyskałam połączenie. Ale nie wpadajmy w euforię, teraz czekam na informację o terminie zamówionej wizyty, ciekawe jak długo i czy w ogóle? PS Ostatnio z powodu kończących się leków zapisałam się do internisty w państwowej placówce służby zdrowia. Podano mi godzinę a na moje pytanie "na kiedy?" odpowiedziano "na dzisiaj" Szok! Wstydź się ocm-ie!
Od roku wysyłam e-maile, na jeden odpowiedział sam dyrektor, a od 1 m-ca nie ma w ogóle kontaktu. Wczoraj miałam umówioną wizytę za którą musiałam sama zapłacić ponieważ z dniem wczorajszym placówka medyczna zerwała umowę ponieważ zalegają z płatnościami,
Jeśli podejmuje Pani jakieś działania w zakresie nieuczciwych praktyk OCM, to też jestem zainteresowana kontaktem i ewentualną współpracą. Dzwoniłam już na podany przez Panią numer i zostawiłam na poczcie głosowej nagranie. Zbieram informacje dotyczące aktualnego stanu rzeczy z OCM i chętnie się nimi podzielę. Serdecznie pozdrawiam ze Szczecina.
Pracowałem na staniowisku handlowca w OCMie i sam przekonałem się jak profilaktyka jest ważna, a ta kwota którą pacjenci wpłacają za pakiet to zwraca im się w ciągu dwóch lat wystarczy sobie to wszystko przeliczyć.
Bardzo miło wspominam tego pracodawcę.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w POMORSKIE CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Zobacz opinie na temat firmy POMORSKIE CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w POMORSKIE CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!