Jeżli OCM posiada kapitał zakładowy w wysokości 500 000,oo zł.wykazany w bilansie, to powinna rozliczyć się z wierzycielami.Tym bardzie, ze nadal prowadzi działalność.
Czuję się (usunięte przez administratora) podobnie jak np pan Ireneusz. Trudno było się doprosić o badania analityczne, a wizyt u specjalistów nie doczekałam się miesiącami. A nietani pakiet opłacony przeze mnie na 4 lata został przyjęty! W Niemczech za niewykorzystane usługi medyczne otrzymuje się zwrot należności, a u nas ?! małgorzata -Kraków
W związku z licznymi pomówieniami, jakoby Spółka OCM sp. z o.o. uchylała się od kontaktu z rzekomo poszkodowanymi klientami, informujemy, że kontakt ze Spółką jest możliwy za pośrednictwem infolinii, której numer telefonu cały czas dostępny jest na stronie internetowej Spółki, jak również za pośrednictwem skrzynki mailowej, której adres także jest dostępny. Spółka odpowiada na wszystkie zgłoszenia, zarówno telefoniczne, jak i mailowe czy listowne. Strona internetowa Spółki działa nieprzerwanie, dlatego też wszelkie pomówienia odnośnie kwestii braku możliwości kontaktu ze Spółką zostały przekazane do naszej kancelarii prawnej w celu wyciągnięcia konsekwencji od osób, które publicznie rozpowszechniają nierzetelne i nieprawdziwe informacje na temat Spółki. Osoby te będą pociągnięte do odpowiedzialności prawnej za rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, godzących w wizerunek Spółki. Jednocześnie informujemy, że Spółka nie ma nic wspólnego z kancelarią windykacyjną DEPUTO i nie odpowiada za czynności tej kancelarii, w tym za pobieranie jakichkolwiek opłat z tytułu rzekomej pomocy ze strony kancelarii DEPUTO. Zespół OCM sp. z o.o.
Potwierdzam ze jest to firma (usunięte przez administratora) Wygrałam z nimi sprawę sądową i nie zwrócili mi należności i odsetek. Paru osobom udało się wyrwać choć część pieniędzy. Nie polecam zadawania się z tą firmą w jakikolwiek sposób.
Od pól roku czekam na wizytę u lekarza naczyniowca. Wiele przypomnień telefonicznych z mej strony i dalej bez reakcji. Bardzo trudno załatwia się badania lekarskie w ocm, a opłaty pakietu na 4 lata b.duże. Wiele osób czuje się bardzo poszkodowanych! malgorzata, Kraków , 2. IX. 22
Też zostałam przez nich zwyczajnie (usunięte przez administratora) i okradziona, sprawa jest w prokuraturze, ale widać, że to nie jest priorytet. Zgłosiłam sprawę przed pandemią. Nie wykluczam, że napiszę do prokuratury w Rzeszowie i zobaczymy co przez tych kilka lat zrobili.
W związku z licznymi pomówieniami, jakoby Spółka OCM sp. z o.o. uchylała się od kontaktu z rzekomo poszkodowanymi klientami, informujemy, że kontakt ze Spółką jest możliwy za pośrednictwem infolinii, której numer telefonu cały czas dostępny jest na stronie internetowej Spółki, jak również za pośrednictwem skrzynki mailowej, której adres także jest dostępny. Spółka odpowiada na wszystkie zgłoszenia, zarówno telefoniczne, jak i mailowe czy listowne. Strona internetowa Spółki działa nieprzerwanie, dlatego też wszelkie pomówienia odnośnie kwestii braku możliwości kontaktu ze Spółką zostały przekazane do naszej kancelarii prawnej w celu wyciągnięcia konsekwencji od osób, które publicznie rozpowszechniają nierzetelne i nieprawdziwe informacje na temat Spółki. Osoby te będą pociągnięte do odpowiedzialności prawnej za rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, godzących w wizerunek Spółki. Jednocześnie informujemy, że Spółka nie ma nic wspólnego z kancelarią windykacyjną DEPUTO i nie odpowiada za czynności tej kancelarii, w tym za pobieranie jakichkolwiek opłat z tytułu rzekomej pomocy ze strony kancelarii DEPUTO. Zespół OCM sp. z o.o.
Gratuluję pomysłu reaktywacji działalności firmy po kilkuletnim zniknięciu z kontaktów i ukrywaniu się przed klientami.. Część z tych klientów po prostu odeszła z tego świata, a umowy zawarte z wieloma z nich zakończyły swoją ważność po upływie 4 lat, mimo że nie mogli z nich skorzystać lub je wymówić z powodów wyżej podanych. P.S. Brak podania nieczułego na nadal czynną zarazę covidową AKTUALNEGO numeru telefonu i REALNEGO czynnego adresu poczty internetowej do kontaktu z firmą OCM Sp. z o.o. oraz stanowiska i nazwiska autora postu w jej imieniu źle rokuje, ale sprawdzę to.
Spółka nie musiała się reaktywować, ponieważ pracuje i realizuje swoje świadczenia cały czas. Kontakt ze Spółką był i jest możliwy za pośrednictwem skrzynek mailowych, które nie zmieniły się oraz telefonu podanego na stronie internetowej Spółki, który również widnieje tam cały czas. Numer infolinii uległ zmianie w lutym 2021 roku, o czym Spółka informowała za pośrednictwem zarówno strony internetowej, jak i wiadomości sms oraz powiadomień głosowych. Mimo zmiany numeru telefonu infolinii, poprzedni numer działał jeszcze do maja 2021 roku, aby klienci płynnie mogli przejść przez tą zmianę. Spółka podobnie jak wiele innych podmiotów gospodarczych w okresie pandemii przeszła reorganizację i prawdą jest, że od kwietnia do lipca 2020 roku klienci mogli odczuć utrudniony dostęp do realizacji świadczeń, co spowodowane było wybuchem pandemii. Spółka w związku z tym wyszła z inicjatywą przedłużenia okresu trwania umowy abonenckiej o 3 miesiące dla swoich klientów. Znaczna część klientów skorzystała z tej możliwości. Z uwagi na ustawę o ochronie danych osobowych wiadomości tu przedstawiane są podpisywane "Zespół OCM", ponieważ Spółka w trosce o dobro swoich pracowników nie podaje i nie musi podawać danych personalnych. W celu kontaktu z obecnym pełnomocnikiem Spółki prosimy o kierowanie wszelkich zapytań na adres biuro@ocm24.pl Jednocześnie prosimy o zaprzestanie rozpowszechniania nieprawdziwych informacji na temat Spółki, ponieważ godzi to zarówno w dobre imię Spółki jak również w klientów Spółki, którzy wciąż realizują zawarte w umowie świadczenia. Pozdrawiamy, Zespół OCM sp. z o.o.
Szanowny Panie Leszku, infolinia Spółki była przez cały czas dostępna dla klientów i jest nadal. Również adres mailowy Spółki jak i strona internetowa pozostaje niezmiennie aktywna. W związku z powyższym zachęcamy Pana do kontaktowania się ze Spółką za pośrednictwem dostępnych form komunikacji i tam zgłaszanie swoich zastrzeżeń, roszczeń, skarg i wniosków. Wtedy Spółka będzie mogła ustosunkować się do nich i wyjaśnić wszelkie Pana zgłoszenia. To miejsce nie jest odpowiednim miejscem do rozstrzygania tego typu wątpliwości. Pozdrawiamy, Zespół OCM sp. z o.o.
W poprzednim komentarzu i oświadczeniu Spółka wyraźnie przekazała kontakt do pełnomocnika Spółki, natomiast nikt z Państwa do tej pory z możliwości tego kontaktu nie skorzystał. Spółka nie będzie odpisywała na tego typu komentarze indywidualnie. Wszelkie sprawy proszę kierować do pełnomocnika na adres mail biuro@ocm24.pl Pozdrawiamy, Zespół OCM sp. z o.o.
Jakoś jesienią próbowałem się przez podany adres zarejestrować do laryngologa. Podano mi nr telefonu., Jak się okazało, głuchego
A na mój mail pani z Inc zadzwoniła! Jutro ma podać mi datę i miejsce porady u laryngologa.
Jestem klientem a nie pracownikiem
Witam, bardzo prosimy o kontaktowanie się z infolinią pod numerem (22) 100 86 00 od poniedziałku do piątku od 8 do 16 lub za pośrednictwem skrzynki mailowej badania@ocm24.pl- w celu umawiania świadczeń medycznych. W innych sprawach istnieje możliwość kontaktu z pełnomocnikiem spółki za pośrednictwem poczty elektronicznej biuro@ocm24.pl lub poczty tradycyjnej pod adresem ; OCM Sp. z o.o. ul. Powstańców Śląskich 103 lok. 1, 01-355 Warszawa. Dokładamy wszelkich starań aby żadne z zapytań nie pozostało bez odpowiedzi.
Chciałabym zobaczyć jak mnie zapiszecie na wizytę u hematologa.
Witam, A czy zgłaszał Pan prośbę o umówienie takiej wizyty? Jeśli tak to w jakiej formie?
Witam Pani Tereso, Mam nadzieję że podany przez nas termin konsultacji jest dla Pani chociaż w małym stopniu satysfakcjonujący. Pozdrawiamy
Przecież i klientowi i Waszej firmie łatwiej jest odebrać mail i w razie prośby ustalić czas i miejsce porady. I poinformować klienta Bo są problemy z dodzwonieniem się, że już nie wspomnę o konieczności wysłuchania ciągnących się reklam i ostrzeżeń o RODO itd.. Czas leci a rozmowa staje się kosztowna. Drogą mailową proszę o termin porady u internisty w mojej przychodni NFZ i o recepty na leki związane z moimi dolegliwościami. Następnym razem moja opinia w tej samej sprawie już będzie negatywna
Panie Stefanie, Nie odnotowaliśmy żadnych problemów z działaniem infolinii które powodowałyby długi czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem. Na naszej infolinii nie są puszczane żadne reklamy a informacja o RODO nie jest naszym wymysłem a wymogiem narzuconym nie tylko na nas. Na ten moment prosimy o umawianie wizyt za pośrednictwem infolinii której koszt jest zgodny z taryfą operatora. Pozdrawiamy, Zespół OCM
Jesteście zwykłymi oszustami, naciągacie ludzi, już rok temu wypowiedziaam Wam umowę, otrzymałam potwierdzenie odbioru mojego wypowiedzenia i cisza.
Witam, Na podstawie Pani imienia nie jesteśmy w stanie zweryfikować informacji od Pani. Bardzo prosimy o kontakt z pełnomocnikiem za pośrednictwem maila biuro@ocm24.pl. Pozdrawiamy, Zespół PCM
sszanowne OCM, w takim razie czekam na pozew, mam dokumenty świdczące o tym, że przez dwa lata nie dawaliście znaku życia i nie odpowiedzieliscie na moje żądaniie dotyczące rozliczenia za wykonane przez was usługi.Nie było z wami zadnego kontaktu, więc nie udawajcie pokrzywdzonej firmy tylko rozliczcie się uczciwie z tym, który wypowiedzieli umowy z uwagi na niiewywiązywaniesie przezwas z jej warunków.
Po ostatnich postach OCM napisałam maila na podany adres. Po raz kolejny bez odzewu że strony firmy.
Spolka traci jeszcze na mojej ocenie na minus poniewaz ani nie odpisywala na listy polecone ani nie umawiala wizyt lub bez pokrycia z braku lekarza.Jak mozecie wmawiac ze was ktos pomowienia pod waszym adresem,czas plynal a nie wywiazaliscie sie z umowy dla pacjeta .
To prawda przechodzi ludzkie pojecie klamstwa i promowania sie pokrzywdzonych.Wzieli pieniadze rok czasu bylo dobrze i koniec .Potem pod gorke az calkiem znikneli i na polecone listy z potwierdzonym odbiorem nie odpowiedzieli .To skandal tak bogacic sie na uczv ciwych ludziach i jeszcze sie wygrazac pomowieniem.
Nie zgadzam sie z wypowiedzia i straszeniem spolki OCM!!!Dlatego ze;nie wywiazywala sie z umowy wizyt,. jestem poszkodowana , nie odpowiedzieli na list wymowienia .Okres umowy wygasl i moje pieniadze poszly w eter. Kto tu powinien podac do odpowiedzialnosci i kogo
Sama jestem pokrzywdzona 2,5 roku nie moglam z korzystac za swoje wlasne pieniadze .wizyty umawiane nie mialy pokrycia lub byly odwolywane wyslane listy bez odpowiedzi .Chyba nie o to chodzi zeby OCM bylo zadowolone z kasy ktora wzieli tylko i klienci przedewszystkim , jesli zmienili numer powinni byli zawiadomic swoich klientow esemesem bo nie kazdy ma internet. Pokrzywdzona
Również przez 2 lata świadczyli usługi ,później nie można było ich znaleźć. Nie polecam. Strata pieniędzy. i nie do odzyskania. NIE POLECAM na 100%.
Nie polecam. Wręcz odradzam. Jako klient -pacjent zostałem (usunięte przez administratora) Po zainkasowaniu pokaźnej kwoty około 7.000 PLN, będącej wielokrotnością mojej niemałej emerytury, firma zniknęła, zmieniła adres nie informując o nowym, stała się niedostępna telefonicznie i nie reagowała na wysyłane maile. Czuję się więc poszkodowany i nigdy nie zdecydowałbym się na takie rozporządzenie moimi finansami, gdybym wiedział, co to oznacza. To stara historia, ale nie mogę o niej zapomnieć. To było, gdy jedną lub dwie konsultacje medyczne odbyłem jeszcze pod adresem Brzeska 2 w Warszawie, przy czym jedna z tych konsultacji polegająca na badaniu słuchu zakończyła się postawieniem diagnozy, że pomoże mi tylko zakup jakiegoś bardzo drogiego aparatu. Nigdy przedtem ani potem, włącznie z dniem dzisiejszym nie korzystałem i nie korzystam z żadnego takiego wzmacniacza słuchu. Nikt nigdy nie zauważył, że słabo słyszę, a wniosek z tego może być tylko jeden: OMIJAĆ WSZELKIE OFERTY TEJ FIRMY!
Potwierdzam ze jest to firma (usunięte przez administratora) Wygrałam z nimi sprawę sądową i nie zwrócili mi należności i odsetek. Paru osobom udało się wyrwać choć część pieniędzy. Nie polecam zadawania się z tą firmą w jakikolwiek sposób.
Witam serdecznie. Widziałam na stronie krótką ofertę dla położnej. Piszą aby po więcej informacji kontaktować się bezpośrednio. Liczę jednak w pierwszej kolejności na opinie. Jakie wychodzą średnie stawki godzinowe? I jaka jest atmosfera na miejscu?
Jeżli OCM posiada kapitał zakładowy w wysokości 500 000,oo zł.wykazany w bilansie, to powinna rozliczyć się z wierzycielami.Tym bardzie, ze nadal prowadzi działalność.
Jako były klient firmy czuję się (usunięte przez administratora) i żałuję, że podpisałem umowę o objęciu mnie opieką medyczną w ramach 4-letniego pakietu usług, z której OCM nie wywiązała się. Firma wyprowadziła się (z Brzeska 2 w Warszawie) " w nieznane", nie odbierano telefonów i nie odpowiadano na maile w sprawie wizyt lekarskich. Wypowiedzenie umowy mailem także pozostawiono bez jakiejkolwiek odpowiedzi.
Czuję się (usunięte przez administratora) podobnie jak np pan Ireneusz. Trudno było się doprosić o badania analityczne, a wizyt u specjalistów nie doczekałam się miesiącami. A nietani pakiet opłacony przeze mnie na 4 lata został przyjęty! W Niemczech za niewykorzystane usługi medyczne otrzymuje się zwrot należności, a u nas ?! małgorzata -Kraków
Od pól roku czekam na wizytę u lekarza naczyniowca. Wiele przypomnień telefonicznych z mej strony i dalej bez reakcji. Bardzo trudno załatwia się badania lekarskie w ocm, a opłaty pakietu na 4 lata b.duże. Wiele osób czuje się bardzo poszkodowanych! malgorzata, Kraków , 2. IX. 22
Proszę w ten interes nie wchodzić, straci Pani tylko pieniądze, wiem bo sama się nabrałam
to bardzo proste, podpisują umowe, parę razy może Pani skorzystać z usługi a potem cisza, nie ma kontaktu.
Ja straciłem. Szło świetnie. Dobra przychodnia, szybkie terminy. A teraz już nawet nie próbuje skorzystać. Z ponad 6000 zł, utopiłem ok. połowę. Dobrze zrobili ci, co w 2019 r. wykupili abonament roczny. Dzisiaj pewnie nawet na rok nie warto wchodzic
Szanowny Panie Stefanie, Zapewniam że przychodnie nadal działają i realizują świadczenie dla swoich pacjentów. Wielokrotnie informowaliśmy że jeśli jest jakiś problem z infolinią możecie Państwo kontaktować się z pełnomocnikiem za pośrednictwem adresu mailowego który od początku współpracy z klientami pozostaje niezmienny. Spółka mimo przejściowych problemów wynikających z pandemii nadal pozostaje aktywna i realizuje świadczenia, odpowiada na korespondencje zarówno mailową jak i tradycyjną. Portal na którym Państwo wyrażacie swoje opinie czy też obawy nie jest miejscem które spółka monitoruje w związku z innym jego przeznaczeniem , mimo wszystko po raz kolejny zachęcam Państwa do kontaktu pod adresem biuro@ocm24.pl w celu umówienia się z pełnomocnikiem lub pod numerem tel 22 100 86 00 w celu umówienia wizyty. Pozdrawiamy, Zespół PCM
Pan zapewnia ze spolka Nadal istnieje ale chyba po to aby naciagac nowych naiwnych. DLACZEGO nie wywiazaliscie sie z umowy zawartej 2019 roku n'a 3 lata 6800 zl poszlo n'a wasze konto à dla mnie poltora roku szansy do kilku wizyt.
Też zostałam przez nich zwyczajnie (usunięte przez administratora) i okradziona, sprawa jest w prokuraturze, ale widać, że to nie jest priorytet. Zgłosiłam sprawę przed pandemią. Nie wykluczam, że napiszę do prokuratury w Rzeszowie i zobaczymy co przez tych kilka lat zrobili.
Też straciłam więcej niż połowę. Na prokuraturę nie mamy co liczyć. Niby się tym zajmują, składałam zeznania i co z tego. Abonament mi się skończył. Pierwsze półtora roku było ok, a kolejne 2,5 kompletna porażka. Czuję się okradziona, ale co to kogo obchodzi.
Ja mam ten sam problem, chciałam napisać o polubowne rozwiązanie problemu, ale niestety nie mam aktualnego adresu, a jak widzę na te które są dostępne to są informacje, że wysłane listy powracają.
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w POMORSKIE CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Czy POMORSKIE CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zapewnia kartę multisportu?
Spolka traci jeszcze na mojej ocenie na minus poniewaz ani nie odpisywala na listy polecone ani nie umawiala wizyt lub bez pokrycia z braku lekarza.Jak mozecie wmawiac ze was ktos pomowienia pod waszym adresem,czas plynal a nie wywiazaliscie sie z umowy dla pacjeta
Przecież napisali, jak się z nimi kontaktować. Mają infolinię, adres mailowy, można pisać na adres firmy, jak również udać się osobiście. Kontaktowałaś się z nimi w ten sposób? Ludzi do obsługi klienta mają dużo?
Nie polecam… Czy komuś udało się zrezygnować z pakietu? Czy ktokolwiek pracuje na infolinii?
Dzień Dobry Ogólnopolskie Centrum Medyczne w dalszym ciągu realizuje usługi za pomocą infolinii oraz adresu mailowego.
Na jaki adres wysłała Pani wypowiedzenie pod którym zostało ono przyjęte ? Byłaby Pani tak miła i go tutaj podała ? Jestem tym zainteresowana. Z góry dziękuję i pozdrawiam
11 stycznia zgłaszałam umówienie wizyty u kardiologa (przypomnienie o zgłoszeniu wysłałam 15 i 21 stycznia) - nadal czekam na umówienie wizyty u kardiologa, Zero odpowiedzi. Wysłane listy polecone na adres w Rzeszowie, podawany na stronie jako korespondencyjny - wróciły do mnie, nie zostały odebrane. Wygląda na to, że OCM jest bankrutem. Skoro jednak, pana zdaniem, wszystko jest w porządku, to proszę wskazać panie Olku, gdzie mam pisać, by swoje sprawy załatwić.
Spółka działa i obsługuje Pacjentów za pomocą skrzynki badania@ocm24.pl oraz poprzez infolinię. Adres do korespondencji listownej został podany na stronie internetowej Spółki.
Spółka działa i obsługuje Pacjentów za pomocą skrzynki badania@ocm24.pl oraz poprzez infolinię. Adres do korespondencji listownej został podany na stronie internetowej Spółki.
Nieprawda ,że można się zarejestrować od 2 lat nie mogłam uzyskać zadnego kontaktu.15 lutego2021r o godz.10,50 nie dodzwoniłam się.16 lutego 2021r.dodzwoniłam się ,zarejestrowałam się ,ale nie uzyskałam potwierdzenia wizyty do okulisty.Dzwoniłam 17.02.,18.02.,19.02.,2021.r. -dowiedziałam się,że ocm nie wspOłpracuje już zEwimedem,.czy nie można było zawiadomić , że partnerzy medyczni są nieaktualni.wszystkie rozmowy są nagrywane więc można sprawdzić jak wyglądają rozmowy z rejestracją.Umowa yOCM konczy się 14.03.2021r.chcialam ja przedluzyc, ale nie mam skim porozmawiać.koncze bo mi komputer fiksuje.Wysylam list polecony ,będę czekala na odpowiedz.
Ja przez pierwsze 14-16 miesięcy nie miałam żadnych w zasadzie kłopotów. Potem zjazd w dół. Ani dodzwonić się, ani odzysklać pieniądze, ani żadnmej reakcji po napisaniu pissm do Zarządfu.(usunięte przez administratora)
Rzeczywiście był problem z dodzwonieniem się do OCM przez kilka miesięcy pandemii, ale od stycznia problem na szczęście zniknął. Można już umówić się na badania i konsultacje. Może rzeczywiście się przestraszyli, bo wszystko znów działa bardzo dobrze. Numer na infolinię zmienił się, więc może dlatego macie problemy z dodzwonieniem.
Zadzwoniłem. Najpierw długa d=gadka-szmatka o RODO, a po slowach proszę czekać na skontaktowanie z konsultantem" telefon sie rozłączył. I tak dwa razy jeszcze
Witamy, ustosunkowując się do ostatnich opinii - pragniemy wyjaśnić, iż nie odnotowaliśmy żadnych problemów technicznych związanych z działem infolinii pod numerem 221008600. Zweryfikowaliśmy ostatnie trzy miesiące i dodzwanialność na infolinię jest na poziomie 97% połączeń odebranych. Zależy nam na rzetelnej obsłudze naszych klientów, w związku z czym bardzo prosimy osoby mające problem z dodzwonieniem się na infolinię o kontakt mailowy na adres: badania@ocm24.pl Jednocześnie prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na połączenie z infolinią, ponieważ czasem oczekiwanie to jest wydłużone z powodu ilości połączeń w jednym czasie. Za utrudnienia przepraszamy, dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli obsłużeni zarówno za pośrednictwem działu infolinii telefonicznej jak i obsługi mailowej. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół OCM
Dzień dobry, Spółka odpowiada na wszystkie korespondencje , zarówno pocztą tradycyjną jak i mailową. Jeśli nie otrzymala Pani odpowiedzi od Spółki na swoją korespondencję, bardzo proszę przekierować ją na adres: badania@ocm24.pl Po otrzymaniu korespondencji i Pani stosownych danych , zweryfikujemy problem ewentualnego braku odpowiedzi na Pani wcześniejszą korespondencję i oczywiście ustosunkujemy się niezwłocznie do Pani pisma. Z poważaniem, Zespół OCM
Od roku nie mogę doczekać się na termin na badanie.Zgłoszenie przyjęte i miałem czekać.
Co można jednak zrobić, wpłaciłam kilka tysięcy złotych, Kto to teraz zwróci?
Skoro mimo wielokrotnych prób nie można się dodzwonić, to twierdzenie o braku problemów technicznych nie jest prawdą, a skarżenie się na ten niedostatek nie jest pomówieniem. Pozdrawiam
Po długich tygodniach dzwonienia wkoncu udało się zapisać na badania. Zmienili numer na infolinię a ja nie wiedziałem o tym. Korzystam z pakietu kilka lat i nigdy nie nie było żadnych problemów poza kilkoma tygodniami w pandemii. Infolinia twierdzi że już wszystko jest w porządku i póki co zapisali mnie na badania. Zanim pójdziecie na drogę sądową może najpierw lepiej spróbować na nowy numer infolinii 221008600.
Za te pieniądze powinni informować o jakichkolwiek zmianach danych kontaktowych. Osobiście uważam, że zostałam (usunięte przez administratora).
Ale dlaczego uważasz, że Cię (usunięte przez administratora)
Z pakietu 4letniego udało mi się wykorzystać 1,5 roku. Dzisiaj pakiet mi się skończył i nie zrezygnuję z drogi sądowej. Nie będę ich szukała po całej Polsce. Nie po to płaciłam 7tysięcy żeby przez kilka tygodni dobijać się do nich i szukać noiwego numeru
Dlatego, że zniknęli (wyprowadzili się nie wiadomo dokąd) z ulicy Brzeskiej w Warszawie nie informując o tym parterów umowy (klientów), w tym mnie, przestali odpowiadać na telefony i maile, a wywieszonej potem na drzwiach wejściowych kartce obiecywali, że stosowne koordynaty nowej siedziby będą podane później, czego się NIGDY nie doczekałem.
Szanowna Pani, o wszystkich zmianach informowaliśmy naszych klientów na bieżąco za pośrednictwem między innymi strony internetowej. W razie pytań zapraszamy do kontaktu z pełnomocnikiem spółki na spotkanie z którym można umówić się za pośrednictwem maila: biuro@ocm24.pl. Pozdrawiamy, Zespół OCM
To nieprawda, nie dostałam informacji o zmianach ani odpowiedzi na żaden z wysłanych maili. W pewnym momencie otrzymałam pismo od kogoś z firmy. Odpowiedź wysłałam na adres podany na kopercie, list wrócił do mnie. Z opłaconych 4 lat opieki wykorzystałam raptem pół roku. Dołączyłam do pozwu zbiorowego.
(usunięte przez administratora)
Mimo wykupienia w dn.13.012017 pakietu "Zdrowy Senior Plus" praktycznie od połowy 2019 r. nie mogę z niego skorzystać ( niemożliwe dodzwonienie się przez infolinię a wysłane przeze mnie maile pozostały bez odpowiedzi). W dn.30.09.2020 wysłałam pismo wypowiadające w/w umowę z żądaniem zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres umowy. Do tej pory nie mam żadnej odpowiedzi . ika4600@op.pl
Ja również 3 lata temu kupiłam pakiet, przez niecałe 2 lata było w miarę ok, ale od roku nie można się dodzwonić. Umówili mnie rok temu na pakiet badań coroczny i to koniec. Nie odbierają telefonów, nie odpisuja na maile. Teraz chciała się umówić na coroczne badania znowu, o dziwo odpisali , ale, że będą realizować w grudniu, bo dużo zakażeń. Ale jak wysłałam prośbę o umowie nie wizyty u lekarza to znowu nie odpowiedzieli. (usunięte przez administratora)
Dostaje zwrotkę z tego mejla - proszę o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam
ja również wykupiłam abonament w marcu 2018. Skorzystałam kilka razy z usług . Teraz brak kontaktu . Mozna wypowiedzieć tę umowę , odzyskać część środków ?
Jaki rodzaj umowy podpisywałaś z firmą Ogólnopolskie Centrum Medyczne? Chcę zrozumieć, jak dokładnie wygląda cały proceder bo po wpisach widzę, że trzeba na nich uważać. Ktoś z Was może mi to dokładnie opisać? Dziękuję. Fajnie, że jesteście pomocni w tym wątku.
Omijać szerokim łukiem, a nie uważać! Muszą mieć jakiś polityczny parasol i bez wymiany rządzącej ekipy i prokuratorów będą bezkarnie żerować na wyłudzonych pieniądzach.
Szanowny Panie Irku, Spółka nie posiada żadnego "parasola politycznego" a zarzut "żerowania na wyłudzonych pieniądzach" jest krzywdzący. Chętnie odpowiemy na wszystkie Pana pytania jeżeli takie Pan ma a pełnomocnik oczekuje do Pana dyspozycji pod adresem mailowym: biuro@ocm24.pl. Pozdrawiamy
Krzywdzące to jest to co spółka zrobiła setkom jeśli nie tysiącom (usunięte przez administratora) klientów. I nadal bezczelnie "idzie w zaparte"
Jestem obecnie w szpitalu po ciężkiej operacji. Wrócę do korespondencji na adres, który nie miał zwyczaju reagować na moje maile, jeśli wyjdę stąd i odnajdę moje stare papiery.Pozdrawiam
Jeszcze jedno: Nie wiem, z czego to wynika, Nadawcą postu adresowanego do mnie jest Pracodawca podczas gdy ja byłem Klientem firmy OCM i adres był taki sam: biuro@ocm24.pl
OCM to zwykle szachrajstwo i b naiwnych bazujecie na naiwności ludzkiej wykorzystując sytuaję w służbie zdrowia, jestem jedną z tych naiwnych, teraz udajecie uczciych a dalej nie rozlczacie się uczciwie tylko szukacie pretekstu, zeby nie oddać kasy.
Od 13 kwietnia czekam na skierowanie do diabetologa. Już dwa razy monitowałem telefonicznie, ostatnio w minionym tygodniu, znów obiecywano oddzwonić. I nic. To ja za to zapłaciłem prawie 7 tys. złotych?
Nie możesz podjechać bezpośrednio i umówić się na wizytę po skierowanie? W końcu jak zapłaciłaś tak wysoki abonament to powinnaś mieć dostęp do wszystkich lekarzy i badań. Jak na twoim miejscu nie dawałbym się tak zbywać.
To jest (usunięte przez administratora)firma, wypowiedziałam im umowę to po roku napisali,że byli do mojej dyspozycji cały czas i wyliczyli mi do zwrotu grosze z prawie 7 tys. zlotych. mam teraz czas i kieruję sprawę do prokuratury.
Po to są telefony, aby z nich korzystać. W umowie nie było nic o podjeżdżaniu na umawianie wizyt. (usunięte przez administratora) i tyle. Jak podjechałem w przeszłości do ich kliniki na ul Brzeskiej w Warszawie, to już ich tam nie było i informacji, dokąd się skryli. Numer telefonu też był ukryty, bo podobno zmienili bez powiadomienia oczywiście.
TO SĄ (usunięte przez administratora) SPRAWA W PROKURATURZE. PRZEDTEM WYSTEPOWALI POD NAZWĄ OGÓLNOPOLSKIE CENTRUM ZDROWIA. W PROKURATURZE NIC SIĘ NIE DZIEJE NIESTETY
Szanowni Państwo, wizyty umawiane są przez infolinię medyczną a wszelkie skargi można kierować na biuro@ocm24.pl. Pozdrawiamy, Zespół OCM
Szkoda że dysputy pacjentów zdominowały ten profil. Co z pracą w Centrum? Na jakie zarobki moze mieć nadzieję pielęgniarka z doświadczeniem w pracy w samorządowym szpitalu?
Ja również jestem klientem OCM od 2018 roku, zazwyczaj nie miałem większych problemów co do umawiania wizyt lekarskich, zdarzało się że musiałem trochę poczekać na infolinii zanim mnie połączono. Ostatnio też dodzwoniłem się po dłuższej chwili ale udało się i wizyta została zamówiona do specjalisty.
Byłem pracownikiem i z częścią Państwa się nie zgodzę, wiem że dalej obsługują i infolinia działa (Sam sprawdzałem)
Każda kancelaria pobiera koszty z góry jest to tak zwany koszt zastępstwa procesowego i są to koszty ustawowe nałożone bezpośrednio przez kochanego ministra sprawiedliwości. Także akurat w tym aspekcie nie macie racji.
A czy koszt, jeśli już musi być wyłożony przez ofiarę/poszkodowanego/oszukanego, nie może być symboliczny w danym przypadku, np. 1 PLN? Czy kancelaria nie może występować pro publico bono? Kochany minister mógłby wówczas być kochany bardziej.
(usunięte przez administratora)
Żadnych pieniędzy z góry proszę kancelarii płacić nie będę. Oczekuję innych propozycji. Gotów jestem np podzielić się tym, co realnie odzyska, nawet 50:50.
To prawda, Deputo to oszuści !!! Naciągają ludzi na dodatkowe koszty, na wstepie trzeba zapłacić im prawie 2000zł a nie dają żadnej gwarancji. Bez pieniędzy nawet nie zaczynają sprawy. To żadna pomoc tylko wyciąganie pieniędzy. Proszę im nie ufać !!!!
Moja babcia również została naciągnięta przez OCM dlatego skontaktowałam się z jak myślałam "kancelaria" która się tu ogłasza i szczerze mówiąc nie wiem co gorsze czy OCM czy ta firma bo kancelaria to nie jest. Pani pięknie mówi o pomocy dla (usunięte przez administratora) a jednocześnie sama próbuje oszukać! Najpierw obiecuje pomoc i mydli oczy a następnie okazuje się że wymaga 1500 zł opłaty z góry za sprawę którą ma prowadzić radca prawny ( nie to nie jest adwokat!) a tak naprawdę firma windykacyjna. Bez podpisania umowy czyli zobowiązania się do zapłaty nie ma szans żeby potwierdzić jakiekolwiek informacje które owa Pani przekazuje. Za taką pomoc dziękuje nie wiem już kto jest gorszy ocm czy deputo żerujące na krzywdzie już (usunięte przez administratora) emerytów!
Zgadzam się. My też prawie daliśmy się naciągnąć tej firmie windykacyjnej, która podawała się za kancelarię prawną. Sprawą miała zając się pani adwokat, a w rzeczywistości okazało, że nie jest adwokatem! Na start chcieli 1500zl bez gwarancji, że w ogóle sprawa ruszy. Na każde zadane pytanie nie potrafili odpowiedzieć, tylko jak wyuczony wierszyk powtarzali wciąż to samo. Zgadzam się, że deputo chcą żerować na krzywdzie ludzkiej, bo jak inaczej to nazwać. Wiadomo, że po sprawie należy im się zapłata za pracę, ale branie pieniędzy przed to czyste wyłudzanie!!!!!!!!!!!!!!!
Ja poprosiłem o wzór umowy. Przysłali, owszem. Być może, że to nawet inna "kancelaria", bo numery telefonów są różne. Szukają (usunięte przez administratora) ale widzę, że pani Agnieszka też pomyślała podobnie. Cała ta strona "gowork" raczej służy tylko robieniu wody w mózgach. Posty, jakie otrzymuję nie układają w jakiś szereg czasowy lub logiczny (tematyczny) piszących/czytających korespondentów , ale przypominają kapelusz, z którego wyskakują jakieś króliki. To jest więc prawdopodobnie także biznes, gdzie zarabia się na tak zwanym trafiku.
(usunięte przez administratora)
Witam , na listy też nie odpisują , od kwietnia z nimi walczę z rezygnacją .
(usunięte przez administratora)
Szanowni Państwo, prosimy o kontakt na skrzynkę badania@ocm24.pl wraz z numerem zamówienia bądź podanie numeru kontaktowego w celu zarejestrowania usług. Infolinia działa. Spółka odbiera dziennie kilkaset połączeń oraz realizuje kilkaset usług dla Pacjentów. Codziennie realizujemy blisko 100 zleceń poprzez skrzynkę e-mail badania@ocm24.pl
Od 18 pazdziernika nie udalo mi sie do was dodzwonic, ani otrzymac odpowiedzi na skrzynke mailowa (wyslalam ponad 10 maili) Co dziwne,zanim zainkasowaliscie pieniadze od Grupon, pani rejestratorka (ze wzgledu na RODO nie upublicznie jej danych osobowych) odpowiadala na moje maile w ciagu 24h, a teraz dziwnym trafem od 3 tyg, zero kontaktu...
Nie jest dla klientów firmy, czy pacjentow interesujące, ile zgłoszeń dziennie obsługuje. Wynika to z zawartych umów. Każdy klient, który zapłacił za usługi, ma prawo domagac się tego, do czego firma się zobowiązała.
To nieprawda, nie odpowiadacie Państwo na maile, żaden kontakt nie jest możliwy.
Mam pytanie, czy zna Pani obecny adres OCM do korespondencji, ponieważ adres, którym posługuje się Prokuratura jest nieaktualny , chciałam wypowiedzieć Umowę i polubownie prosić o zwrot pieniędzy. Nie widzę śledząc komentarze, żeby ktoś podawał aktualny adres OCM
Kiedyś dostałam od nich pismo, że niby próbują wszystko naprawić, ble ble ble. Wysłałam odpowiedź na adres, który był na kopercie od nich. Mój list wrócił.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w POMORSKIE CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Zobacz opinie na temat firmy POMORSKIE CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w POMORSKIE CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!