(usunięte przez administratora)
mam tak samo, dzwonię, piszę emaile i cisza, telefon "opiekuna" nie odpowiada, chyba skieruję sprawę do prawnika w celu zerwania umowy i zwrotu pieniędzy.
Mam takie samo doświadczenie. Jak odzyskać wpłacone pieniądze? Dlaczego na początku umowy dało się nawiązać kontakt i umówić wizytę ? Dlaczego jeszcze w niektórych miastach można skorzystać z opieki OCM ?Czy ktoś kiedyś odpowie na listy czy e-maile ?
Szanowna Pani, prosimy o kontakt na skrzynkę (usunięte przez administratora) bądź podanie numeru kontaktowego w celu zarejestrowania usług. Infolinia działa. Spółka odbiera dziennie kilkaset połączeń oraz realizuje kilkaset usług dla Pacjentów. Codziennie realizujemy blisko 100 zleceń poprzez skrzynkę (usunięte przez administratora)
Korzystam regularnie z ich oferty na grouponie, zawsze szybkie działanie
Korzystam z ich usług od kilku lat i zawsze mam wszystko na czas.
katastrofa,odradzam
Sprawna pomoc i holistyczne podejście to ich hasła reklamowe które w pełni odzwierciedlają podejście do Pacjenta.
Namówiono mnie na "Pakiet seni0r plus"i chcę zrezygnować z tego pakietu co jest zagwarantowane w umowie .Na początku maja złożyłem rezygnację listem poleconym i mino monitów do dzisiaj nie mam odpowiedzi i zwrotu części pieniędzy Firma obecnie nie ma siedziby,na telefony i e-maile nie odpowiadają.Tak się (usunięte przez administratora) starszych ludzi.Nic innego nie pozostaje jak złożyć pozew sądowy
Zakupiłam pakiet „Zdrowy Senior plus” za 6800 zł na 4 lata. Infolinia OCM nie działa, nie odpowiada telefon „opiekuna”, nie odpowiadają na maile. Najgorsze jest to, że wykorzystano osoby najsłabsze – osoby stare, schorowane i często ubogie (niektórzy wzięli kredyt na zakup abonamentu „Zdrowy Senior Plus”. Sytuacja zasługuje na zgłoszenie do prokuratury i dziennikarzy śledczych.
Ja mam ten sam problem; sprawę skierowałam do adwokata! Takie działania to totalna nieuczciwość !!
Wykupiłam ostatnio abonament i jestem z niego bardzo zadowolona. Nie muszę już wstawać o 7 rano, żeby dostać się do lekarza i prosić go o dodatkowe badania, tylko wykonuje jeden telefon i wszystko załatwiam wygodnie z domu, a lekarz czeka na mnie o wyznaczonej godzinie na miejscu. W końcu mam taką służbę zdrowia na jaką pracowałam 50 lat. Wykupiłam rozwiązanie na 4 lata jeśli się zakończy i jeśli będzie mnie stać na przedłużenie to na pewno to zrobię Świetni lekarze jak i dostępność do badań polecam
Wykupiłam ostatnio abonament i jestem z niego bardzo zadowolona. Nie muszę już wstawać o 7 rano, żeby dostać się do lekarza i prosić go o dodatkowe badania, tylko wykonuje jeden telefon i wszystko załatwiam wygodnie z domu, a lekarz czeka na mnie o wyznaczonej godzinie na miejscu. W końcu mam taką służbę zdrowia na jaką pracowałam 50 lat. Wykupiłam rozwiązanie na 4 lata jeśli się zakończy i jeśli będzie mnie stać na przedłużenie to na pewno to zrobię, poniewaz oferta jest fantastyczna jak i lekarze i cały personel, serdecznie polecam
Polecam wszystkim.
Polecam
Czytałem wcześniejsze opinie o firmie i też się czymś wam pochwalę. Moja mama też korzysta z ich rozwiązania i nie powiem na początku nie byłem z tego zadowolony, ale wszystko sobie przeliczyłem. Moja mama korzysta z wielu usług i w zasadzie z większości prywatnie gdzie średni roczny koszt tych usług przekraczał czasami 4000 złotych. Więc może abonament mają drogi, ale w przypadku mojej mamy wychodzimy na ogromny plus, dodatkowo oszczędzamy czas, bo to oni załatwiają wszystko za nią.
Ta firma to zwykłe naciąganie starszych ludzi pieniądze w zamian za opiekę medyczną, która wcale nie jest tak dostępna jak to wynika z prezentacji. Moja mama padła ofiara tej firmy. Na zorganizowanym spotkaniu, gdzie miały się odbyć darmowe badania została namówiona przez grupę ludzi, nie lekarzy a handlowców na zakup drogiego pakietu medycznego. Jak się okazało badanie było wykonane i skonsultowane przez handlowców a nie lekarza. Na podstawie ich opinii mama uwierzyła w swój zły stan zdrowia. Bombardowana gradem propozycji kompleksowego leczenia podjęła decyzje o kupnie pakietu. Jednak w domu po konsultacji z mężem i dziećmi zorientowała się, że nie potrzebuje takiego pakietu a badanie było nieprofesjonalnie wykonane i nie przez personel medyczny. Skierowaliśmy się z naszą sprawą do rzecznika praw konsumenta. W jego opinii mamy praw odo odstąpienia od umowy , gdyż była to umowa pośredniczenia w usługach medycznych. Na skierowane do firmy OCM odstąpienie od umowy oraz wezwanie do firma nie odpowiada. W związku z tym sprawę przejął Miejski Rzecznik Praw Konsumenta we Wrocławiu. Mam nadzieję, że uda nam się odzyskać pieniądze. Uważajcie na swoich rodziców w starszym wieku, wiele firm takich jak ta tylko czeka by wykorzystać ich starczą nieporadność.
W sprawie rozwiązania umowy i zwrotu środków prosimy o kontakt biuro@ocm24.pl
Dokumenty dotyczące rozwiązania z państwem umowy przesłane zostały zarówno pocztą tradycyjną, jak i mailem. Niestety działań z państwa strony brak. To tylko potwierdza co napisałem powyżej.
Moja mama również dała się na to nabrać. Wysłaliśmy pocztą już dwa razy rozwiązanie umowy. Niestety odpowiedzi brak.
Wobec tego co obecnie się dzieje z Polską Służbą Zdrowia zdecydowałem się na wykupienie jednego z abonamentów w Ogólnopolskim Centrum Medycznym. Od ponad dwóch lat korzystam z abonamentu zdrowy senior plus i nie mogłem im niczego zarzucić, co prawda mogłoby być nieco taniej, ale niestety teraz wszystko kosztuje. Są też plusy korzystania z ich usług. Czas oczekiwania na lekarza nigdy nie przekroczył 7 dni. Pobrania na następny dzień w laboratorium znajdującym się na mojej ulicy, zawsze w dniu pobrania dzwoniłem i umawiałem się na wizytę do lekarza zlecającego badanie, no i właśnie tutaj kilka dni temu pojawiły się pierwsze problemy. Mianowicie były problemy techniczne z infolinią, na szczęście dysponują jeszcze skrzynką mailową i dość czynnie działają w mediach społecznościowych, więc skierowałem swoje zapytanie tam. Na odpowiedź nie czekałem 15 minut. Na szczęście problemy techniczne zostały naprawione w kilka dni i wszystko wróciło do normy.
Bardzo dobra cena do jakości pakietów.Badania hormonalne wykonano sprawnie i podzielona badania tak jak chciałam znacyz jak sugerował lekarz.. Kontakt mailowy to może byćutrudnienie, bo początkowo potwierdzenie realizacji wpadło do skrzynki spam. W punkcie w Krakowie świetna obsługa na Basztowej, mimo znacznej liczby osób to poszło w miarę szybko i najważniejsze bezboleśnie.
(usunięte przez administratora) Nic nie wie o tej firmie Rzecznik Praw Pacjenta. Jestem bardzo ostrożna w takich przypadkach, ale jestem też bardzo chora. Skusiło mnie szybkie załatwianie skierowania do specjalisty. Początkowo wszystko było w porządku. Wizyty szybkie, lekarze kompetentni i sympatyczni. Niestety, po krótkim czasie sielanki, panienki przyjmujące zlecenia przestały się przedstawiać powołując się na RODO natomiast w następnym zdaniu pytały o mój PESEL. Osoby bez nazwiska - opłacane przeze mnie, dysponujące moimi wrażliwymi danymi(usunięte przez administratora) TO SKANDAL!!! Od roku nie mogę iść do endokrynologa, bo nie mam gdzie zrobić badania krwi. Dwukrotnie już odwoływałam zamówioną wizytę, bo wizyta bez aktualnego TSH - jest wizytą bez sensu! Podpisując umowę miałam do dyspozycji 7 miejsc ambulatorium w mojej dzielnicy, (mieszkam w Warszawie na Bielanach - drugiej co do wielkości dzielnicy Warszawy) a obecnie (usunięte przez administratora)wysyłają mnie na Wałbrzyską i Bracką. Rano, na czczo, mam jechać ponad 25 kilometrów, by oddać krew. Samochodem w korkach ok. godziny plus benzyna, zaś komunikacją miejską - ponad godzinę (biorąc pod uwagę 2 przesiadki). Początkowo miałam tzw. opiekuna. (usunięte przez administratora) ze dwa razy interweniował, potem powiedział (przez telefon), że zmienił pracę i nie będzie mógł mi pomóc. Gdy powiedziałam to do (usunięte przez administratora)przyjmujących zlecenia, dowiedziałam się, że pracuje nadal (sic!). Tyle, że ode mnie nie przyjmuje telefonów. A z mojego konta cały czas pobierane są pieniądze!!! Kiedyś już ostrzegałam kierownictwo OCM, że podejmę środki prawne. Zrobili się trochę bardziej uprzejmi. (usunięte przez administratora)
Szanowna Pani, Jest Pani jedyną Pacjentką z blisko 20 000 Pacjentów, która neguje identyfikację Pacjenta za pomocą numeru PESEL, czy choćby daty urodzenia. Pani rozmowy praktycznie zawsze wyglądają w bardzo podobny sposób. Konsultanci OCM są uprzejmi i pomocni, a Pani zazwyczaj podczas rozmowy wyzywa Konsultantów krzycząc: „ja Wam płace, jesteście na każde moje zawołanie”, „mam prawo się drzeć na Panią, bo Pani płacę”, „Zatrudniam Was”. Notorycznie nazywa Pani pracowników Biura Obsługi Pacjenta – panienkami. W jednej z rozmów z po przedstawieniu się jednej z konsultantek powiedziała Pani, że „tak nazywać się może dziewczyna tańcząca na rurze”. Przypominamy, że rocznie za usługi zapłaciła Pani za abonament 1625 zł więc i Spółka realizuje wszystkie usługi, które Pani zamawia. Załącznik 1 do umowy jasno określa, gdzie badania mogą zostać wykonane. Spółka zaproponowała Pani badania na ulicy Rydygiera oraz Dzikiej, czyli lokalizacje, które są najbliżej Pani miejsca zamieszkania około 15 minut samochodem i około 25 minut tramwajem. Podpisując umowę miała Pani do dyspozycji 1 laboratorium zlokalizowane na skraju Dzielnicy Bielany, które zlokalizowane jest o 3,3 km od zaproponowanego przez Konsultanta. Spółka zaprzecza, że proponowano Pani badań przy ulicy Wałbrzyskiej czy Brackiej. Przy ulicy Brackiej nie mamy żadnej placówki partnerskiej.
Zadzwoniła do mnie konsultantka z zaproszeniem na bezpłatne badanie przepływu w tętnicach kończyn połączone z wykładem dietetyka i indywidualnymi konsultacjami. Podczas rozmowy dwukrotnie upewniałem się, że zostanie wykonane indywidualne badanie dopplerowskie przepływu w tętnicach, co konsultantka energicznie potwierdziła, dodając za każdym razem, że dodatkowo będzie godzinny wykład dietetyka i możliwość indywidualnych konsultacji. Ok, super... :) A jaka była rzeczywistość? - Trwające minutę badanie metodą oscylometryczną ("ale o co chodzi? Przecież potocznie nazywa się to badanie głuchym dopplerem!") - Wykład dietetyka był na temat "Dlaczego jest mi niezbędny pakiet medyczny za 250PLN/mc (umowa na 4 lata)". Równie dobrze wykład mógł prowadzić kowal albo szewc. - Nie wiem dokładnie na czym polegały konsultacje indywidualne. Pierwsze i jedyne pytanie jakie zadała mi 'konsultantka' brzmiało "Co pan myśli o naszej ofercie?" Po mojej odpowiedzi (domyślacie się jakiej), Pani sama podziękowała mi za dalszy ciąg 'konsultacji'. Całkiem inaczej by wszystko wyglądało, gdyby zaproszono mnie na prezentację "oferty dotyczącej mojego zdrowia, która być może mnie zainteresuje". Poszedłbym na spotkanie z całkiem innym nastawieniem, może nawet kupiłbym jakiś pakiet badań, a tak? ...pozostał tylko niesmak
Wczoraj tj. 27.11.2018r. byłam uczestnikiem spotkania , po którym próbowano namówić mnie na zakup pakietu medycznego . Nie zdecydowałam się oczywiście , jednakże nie oddano mi projektu umowy którego nie podpisałam, w którym zawarte są moje dane osobowe, oraz oświadczenia o dysponowaniu moimi danymi w celach marketingowych. Są tam wszystkie informacje o mnie łącznie z numerem telefonu. spotkanie odbyło się w arenie Ursynów przy ul. Pileckiego 122. Spodziewam się że dokumenty zostaną mi odesłane .
Wszystko byłoby ok oprócz namawiania ludzi do wydania dużej kasy. A opłata za dodatkowe badania w cenie "promocyjnej" (na które niestety się zgodziłam) są dla pacjenta z tzw "ulicy" tańsze niż "promocja" w OCM!
Szanowna Pani, Dziękujemy za wyrażenie opinii. Wszystkie informacje, jakie docierają do nas od Państwa, są dla nas bardzo ważne, ponieważ m.in. na ich podstawie tworzymy nasze oferty. O czasie trwania usługi decydują u nas Pacjenci – im dłuższy czas trwania usługi, tym tańszy abonament. Jeśli chodzi o sytuację, którą opisuje Pani wyżej, prosimy o skontaktowanie się z nami pod adresem: biuro@ocm24.pl. Z pewnością uda nam się wyjaśnić Pani wątpliwości. Pozdrawiamy serdecznie i zachęcamy do korzystania z usług OCM.
Jaka jest szansa na prace w firmie? Czy rekrutują aktualnie?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w POMORSKIE CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Zobacz opinie na temat firmy POMORSKIE CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w POMORSKIE CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!