Witam, potrzebuje się rozeznać w warunkach finansowych technika IT. w aktualnym ogłoszeniu niestety nie wskazują na żadne widełki płacowe, które byłyby mi pomocne. Podkreślone zostało jedynie, że wynagrodzenie ma być adekwatne do doświadczenia. czy jest to praca na samej podstawie?
odnosząc się do wczesniejszych postów mogę jedynie powiedzieć, że głównym corem firmy Comset S.A. nie jest współpraca z comarchem ( to poboczna dzialanosc ) , ale sprzedaż rozwiązań serwerowych, i na tym się skupiają, opinie , o ktorych piszecie dotyczą zapewne wpspolpracy z comarchem ban zasadzie subkotraktora, i nie ma to nic wspolnego z główną dzialanoscia comsetu, znam ich od zupelnie innej strony, i praca w "samym" Comsecie, jest ok, wynagrodzenie jest powyzej przecietnej, sporo szkolen i możliwości rozwoju.
Co do firmy to ciężko wydać opinię ponieważ firma po części zajmuje się sprzedażą tuszy do drukarek i sprzętu a po drugiej części jest podwykonawcą Comarchu. W tym drugim przypadku praca bywa różna. Może być ciężka a może być lajtowa - w zależności od złożoności problemów. Generalnie dotyczy w dużej mierze helpdesku. Nie podoba mi się podejście tej firmy - nie są w stanie zapewnić optymalnej ilości pracowników która sprostała by zadaniom. Pieniądze przeciętne. Dużo obietnic dot. podwyżek i szkoleń. Szkolenia - wewnętrzne, nic nie znaczące, wstyd wpisać to do CV. Koniec końców wiedzy ze szkoleń (np. AD, zarządzanie zasobami lub inny: konfiguracja jakichś urządzeń sieciowych) nie wykorzystasz w pracy - od tego są lepsiejsi informatycy. Zakres obowiązków: praca helpdeskowa - przygotuj zanieś podłącz skonfiguruj. Problem się robił jak takich tasków zaczynało być za dużo. Równocześnie musiałeś być do dyspozycji innych pracowników IT (z lokalnych działów klienta) + ogólnie wszystkich pracowników firmy. Pracodawca nie ma żadnego wpływu na pracownika. O jego losie decydują "włodarze" z Comarchu. Ci - nie są w stanie stanąć po stronie pracownika, bo nie chcą, bo klient płaci itd... Podsumowując: - Brak jakiegokolwiek rozwoju zawodowego dla pracowników, - Praca dobra dla kogoś kto zaczyna dopiero karierę w IT, ale polecam uciec po około pół roku pracy, - brak pracy zdalnej, - duże obciążenie psychiczne, często też fizyczne, - brak zapewnienia odpowiedniej ilości pracowników u klienta, co wpływa na obciążenie i stres pracownika, - możliwa praca w trudnych warunkach (temperatura, kurz) - w zależnośći oczywiście od miejsca w którym się będzie pracować, - pracodawca nie stoi za pracownikiem, - zbyt duża ilość różnorodnych obowiązków, brak unormowania i ścieżki rozwoju w firmie (nie zajmujesz się konkretną działką/działkami, zajmujesz się wszystkim),
do listy dopiszę jeszcze: - podwyżki - możliwe, jednakże są nie wielkie (100-200 zł), - firma nie zapewnia sprzętu służbowego !!! -ten zazwyczaj dostarczany jest przez klienta (WSTYD). Telefon służbowy-jakiś telefon z 2006 roku z klawiaturką.
Super, że podzieliłeś się tak szczegółową opinią - na pewno będzie bardzo pomocna dla innych. Chciałabym zapytać o jedną kwestię, której nie poruszyłeś - proces rekrutacyjny. Jak on wygląda? Zastanawia mnie też, jak praca w Comset S.A. wygląda z perspektywy pracownika związanego ze sprzedażą.
Firma normalnie prowadzi działalność? Czyżby nikt nie wiedział o istnieniu tego forum?
Witam wszystkich! Znacie aktualne informacje na temat firmy Comset S.A.? Podzielcie się z nimi – być może pomożecie komuś w podjęciu decyzji o zatrudnieniu!