Odpowiadam Panu na Pana post. Jeśli w drukarce trzeba było wymieni traktor to koszt ten obejmuje daną część oraz usługę czyli diagnozę. To, iż nam Pan zasugerował, iż chce wymienić traktor to i tak usługa zostanie naliczona. Zawsze mógł Pan sam kupić daną część i wymienić na swoją odpowiedzialność. Kolejna kwestia to konserwacja i tu myli Pan pojęcia porównując z samochodem brudnym. Konserwacja polega na rozebraniu całej maszyny wyczyszczeniu i nasmarowaniu elementów które są wrażliwe na uszkodzenie mechaniczne, które by nastąpiło w szybkim czasie. Nie wykonujemy tego od tak sobie aby poniósł Pan wyższe koszta. Nasza usługa miała na celu zabezpieczenia maszyny na długi czas, aby nie trzeba było odwiedzać serwisu ponownie. Robimy to zawsze jeśli jest taka potrzeba. Mamy bardzo dużo klientów którzy nam wysyłają drukarki więc być może nie poinformowaliśmy o tym Pana ale przygotowaliśmy solidnie maszynę. Robimy to 17 lat i wiemy kiedy trzeba wykonać konserwację a kiedy nie. Być może nie poinformowaliśmy Pana o tym bo z reguły nasi klienci chcą być obsłużeni kompleksowo (i to mowa o tych z Polski), a my chcemy aby urządzenia pracowały jak najdłużej, a nie wracały bo trzeba teraz to i to zrobić. Mamy naprawdę bardzo dużo zleceń i nie chcemy aby coś do nas wracało. Zapraszamy ponownie z pewnością jak Pan zechce wrócić to kolejną usługę wykonamy dla Pana za symboliczną złotówkę.
Życzysz komuś takiego buractwa jak Twoje? Ja nawet wrogowi tego bym nie życzył... Swoją drogą ciekawi mnie ów "nowy punkt" - jeżeli będzie tak zwinnie zakładany jak przenoszenie siedziby, o którym klienci słyszą od kilku lat to czarno to widzę.
Śmiech na sali jak czytam te wypowiedzi. Na goworku nie warto nawet umieszczać wpisów bo są kasowane co jakiś czas te negatywne. Chcecie znać prawdę to polecam poczytać forum porannego.
Panie ZP. Może się Pan przedstawi. Niech Pan się nie przejmuje o załogę :) i tak przy okazji zapraszam już teraz do naszego nowego punktu. Otwarcie za 3 miesiące. Życzę Panu takiego buractwa jak moje :)
Zapomniałeś dodać, że pracujecie na częściach używanych... Co do serwisantów, to oni zawsze mi pomagali kiedy przyjeżdżałem z naprawą i sprawiali sprawę jasno. Szef natomiast wykazuje oznaki buractwa i samochwały - co to nie on. Byłem w Waszej firmie już kilka razy ze swoim sprzętem i zdążyłem Was trochę poznać. Weź się człowieku do roboty, a nie tylko ludźmi się zasłaniasz. Poza ty zauważyłem, że jakoś Ci się załoga uszczupliła. Czyżby jednak ludzie widzieli lepsze warunki pracy niż u Ciebie?
Firma to zwykli naciągacze. Zawiozłem drukarkę na wymianę traktora. Koszt miał być niewielki 20zl + czyszczenie 15zł. Co się okazało przy rozliczeniu że zapłaciłem 170zł, w tym 30zł za diagnozę usterki :), 76 za konserwację i chyba 36 za konserwację głowicy. Nie polecam
Panie Karolu. Firma działa zgodnie ze standardami. Drukarkami igłowymi zajmujemy się już 16 lat i mamy w tym duże doświadczenie. Być może Pan uważał,iż wymiana części, którą Pan opisuje spowoduje iż drukarka będzie działała poprawnie. Serwisanci są naprawdę dobrze przeszkoleni i nie wymieniają części bez powodu. Czynności dodatkowe jakie zostały wykonane były zalecane. Zawsze się kontaktujemy z klientem jeśli koszt naprawy będzie inny od ustalonego wcześniej. Skoro Pan uważa inaczej to trzeba było samemu naprawić drukarkę a nie zlecać do nas do naprawy. Naprawdę mamy co robić a drukarek mamy codziennie bardzo dużo do przeglądu. Zależy nam na dobrej jakości wykonania usługi a nie tylko "zaleczenia powierzchniowego". Skoro uważa Pan, iż zapłacił Pan za dużo to zapraszam do firmy a pokażemy dokładnie co zostało wykonane w drukarce i dlaczego.
W internecie nie ma osób anonimowym dlatego informuję Pana,iż Pani M.Z. przed naprawa drukarki w wyniku konsultacji z serwisem zgodziła się na kompleksowy przegląd gdzie została poinformowana o kosztach oraz dodatkowo zakupiła tasiemki do tej drukarki w większej ilości. Proszę zatem kontaktować się z Pani M.Z. bo być może Pan nie został o tym poinformowany. Pełny przegląd wraz z wykonanymi usługami zajmuje dla naszego serwisu około 3 godzin + części wymienione. Pracujemy na najlepszych środkach czyszczących oraz montujemy tylko oryginalne części, dzięki temu tak przygotowana drukarka w najbliższych minimum 3 latach nie będzie wymagała przeglądu.
Myli Pan usługę. Ponieważ naprawialiśmy 2 drukarki u was. Chodzi o Usługę naprawy traktorka gdzie przyszedłem i powiedziałem że trzeba wymienić traktorek Wymieniliście traktorek i skasowaliście za traktorek + diagnozę (bo macie to w standardzie 50zł) + do tego jeszcze konserwację bot ez macie to w standardzie miało być 40zł wyszło 170zł. To tak jak by Pan zajechał do mechanika na naprawę opony a oni Panu umyli, posprzątali auto bo mają o w standardzie.
Jak się tak dogłębnie przypatrzymy to się okaże, że w żadnej firmie nie jest dobrze. Nauczyliśmy się krytykować innych i narzekać na firmy w których pracujemy bądź pracowaliśmy. Nie ma idealnej firmy idealnego pracodawcy i pracownika. Sam kiedyś szukałem pracy, ale nie sugerowałem się komentarzami tymi dobrymi i złymi. Teraz pracuje już prawie 8 lat w jednej firmie i też bym mógł napisać to i owo. Nie zmieniam jej jednak bo nie wiem co mnie spotka w kolejnej a tym bardziej jak miałbym sugerować się komentarzami na gowork. Zapraszam do Poznania tutaj jest dużo miejsc pracy.
Dno i wodorosty. Nie wywiązują się z umów wobec klientów. Firma może jest ok podobnie jak pracownicy. Z nimi wszystko da się ustalić i porozmawiać jak z ludźmi. Niestety szef to zbyt przechwalająca się i zapatrzona w siebie osoba, aby móc podjąć tam pracę i pracować spokojnie. Kiedy przychodzi czas na spełnienie jego cudownych obietnic, czar nagle pryska a on dostaje furii. Ogólnie nie polecam ani jako pracownik, a tym bardziej jako klient...
Przez przypadek natrafiłem na tą stronkę. Pracodawcy nie znam, ale za to ma dobrych serwisantów od upsów.
kupiłem od nich upsa i to już kolejnego. Wyśmienita obsługa posprzedażowa.
Przeważnie zabiegany
Polecam, wypłata na czas, z Szefem można się dogadać, jak ma czas to i porozmawiać prywatnie. Idzie na rękę, jeśli potrzebuję się zwolnić. Szanuje pracowników, liczy się z ich zdaniem i pomysłami.
luzik. Szef spoko.
ostatnio zauważyłem ze często poszukuja magazynierów do info druk? czy ktos moze wie dlaczego tak czesto wlasciciel zamieszcza ogłoszenia w internecie? co tam jest nie tak? takie roszady?
może ktoś napisze jak aktualnie wygląda praca w tej firmie, jak zarobki jaka umowa atmosfera. Ostatnio widziałem ogłoszenie ich na sprzedawcę internetowego i tak się zastanawiam czy warto czy tez odpuścić. Gdzieś już kiedyś czytałem niezbyt pochlebne opinie ale były one dość stare.
ja tam nie mam czego odradzać, wypłata na czas
jest spoko
A ja polecam ten sklep. Mają dobre ceny i jest miła obsługa.
odradzam,
znajomy tam pracował nie był zadowolony, na pewno nie polecałby tam pracy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Infodruk Systems Bernard Radziszewski?
Zobacz opinie na temat firmy Infodruk Systems Bernard Radziszewski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Infodruk Systems Bernard Radziszewski?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!