Słyszałem , że to dobry pracodawca. Czy ta cisza na forum potwierdza to?
Jako klient alphabetu (niestety zmuszony - wymogi centrali) zauwazam, ze jezeli potrafisz byc bezczelny (usunięte przez administratora) klienta na kazdym kroku za wszystko co mozliwe i w kazdej mozliwej sytuacji, nie zwracajac zupelnie uwagi na nie dotrzymywanie i "olewanie" umowy ze swojej strony (np podstawienie auta zastepczego w 27 godzin po awarii) , jesli potrafisz (usunięte przez administratora) klienta, ze smial zadzwonic na assistance po godzinie 16, i masz slowotok, ktory nic nie wnosi do rozmowy, a jedynie ma na celu zaszczekac rozmowce i zniechecic do dalszych kontaktow, jezeli masz jakies frustracje zyciowe, ktore chcialbys wyladowac na klientach to jestes idealnym kandydatem do tego zespolu.
Czytam te opinie i nie wierzę, że w tej samej firmie pracuję. Nie mam zamiaru robić tu długich wywodów, bo nie mam też interesu w tym żeby przekonywać ludzi do tej firmy. Chętnych jest znacznie więcej niż możliwości naboru i jeśli ktoś ceni swoją wyjątkową wartość głównie za to że przyniósł CV osobiście, to ja się cieszę, że taka osoba się tu nie dostała. Przecież miesięcznie na recepcję trafia min. kilka tysięcy szt. różnej korespondencji (same faktury z serwisów i mandaty przekraczają liczbę 1000). Ktoś kto dostał to CV na biurko razem z plikiem innych nawet nie wie jak każde z nich znalazło się w firmie. Wystarczy spojrzeć tylko ile lat ludzie pracują w Alphabecie a ile u konkurencji i to służy za cały mój komentarz.
(usunięte przez administratora)
@wiara, to zależy co kto lubi, dla niektórych "wazelina" i "kabel" jest ok, dla niektórych to ogromny stres, jeżeli wcześniej byli w korpo.
(usunięte przez administratora)
I jeszcze dużo pokory oraz podlizywania sie do panów i pani, niezła klika wzajemnego wsparcia. Najważniejsze zrobić sobie zdjęcie i napisać post na Facebooku i będzie bosko. Projekty i klient to nudne tematy.
Przed laty ta firma była inna, kultura organizacyjna zmieniła się wraz z nowym właścicielem (czyli Bierny, Mierny, ale Wierny). Szkoda, że ludzie też się zmienili, a było tam kilka wartościowych postaci. Klientów będą mieli nadal (bo to korporacja dla innych korporacji), ale potencjał ludzki jest tam dobrem o niedużej wartości.
Nie polecam. Każdy myśli tylko o swoim tyłku. Brak pomocy od "fachowców", przy realizacji projektów. Podstawowa zasada złapać klienta, naobiecywać i jakoś będzie. Jeżeli ktoś się zastanawia nad pracą niech nie da się skusić że dostanie fajny samochód służbowy...! Nie wiadomo kto za co odpowiada. Nie ma osoby biorącej odpowiedzialność za podejmowane decyzje...:-(
Niezła prowizorka, firma niby międzynarodowa a wszyscy prawie lub nawet jak rodzina. Dodatkowo pani od marketingu ze znajomością glownie kosmetyków i wazelina do prezesa.
Tak firma to jedno wielkie ZERO - tyle samo mają szacunku dla osoby, która osobiście przynosi CV. Mogli by chociaż nadpisać "dziękujemy" albo "spadaj"; no ale czego można wymagać od ludzi udających wielkich byznesmenów tylko dlatego, że siedzą w klimatyzowanym szklanym biurowcu.
W podziękowaniu za przyniesione CV powinni Ci rozłożyć czerwony dywan. Stary w jakim ty świecie, żyjesz. Jeżeli ktoś w ogóle zerknął na twoje wypociny to już uważam za sukces. Z CV trzeba dotrzeć do osoby zainteresowanej , a nie zostawić na recepcji. Więcej pokory do swojej samozajebistości.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Alphabet Polska Fleet Management?
Zobacz opinie na temat firmy Alphabet Polska Fleet Management tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Alphabet Polska Fleet Management?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 5 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Alphabet Polska Fleet Management?
Kandydaci do pracy w Alphabet Polska Fleet Management napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.